Opinie o Lux Med Sp. z o.o.
Tragiczna obsluga w szczycie zachorowan! „pilna pomoc medyczna, kontakt z pielegniarka badz lekarzem” czas oczekiwania na polaczenie w tej chwili 60(!) min- nooo bardzo pilna pomoc! Wizyte domowa nie da sie wezwac- dyspozytorka mowi ze jest 1 lekarz (!!!!) i nie ma terminow. Serio?? Zaskoczyla was grypa tak jak zima drogowcow??? Zenada. Ludzie sa pozostawieni sami sobie, a placa abonamenty!!! Szkoda pieniedzy.
Dostanie się do internisty to wielki problem, a do laryngologa szybciej na NFZ. Na informacji kłamią, kręcą i mają wywalone co jest w umowie. Nie można się zapisać na kilka dni przed wizytą bo lekarze nie dają grafików. Taki NFZBis. Generalnie UWAGA (usunięte przez administratora)
Z całego serca nie polecam!!! Pani z którą była "załatwiana" Umowa albo specjalnie wprowadziła w błąd, albo się źle zrozumiałyśmy. Włączyła tzw przyspieszoną aktywacje, dzięki której nie można złożyć odstąpienia od umowy. Od początku umowy nie ma możliwości skorzystania z usług bo albo termin z chorym dzieckiem ponad tydzień. Albo są podawane placówki nie zgodne ze stanem faktycznym. Podczas rozmów telefonicznych każdy umywa ręce i wysyła od jednego do drugiego. Gdyby się dało dałabym gwiazdki na minusie
Przykre jest to, że traktuje się pracowników recepcji i działu pielęgniarskiego jak własność i przedmiotowo. Nepotyzm i buta oraz nieradzący sobie z emocjami kierownicy. Nie polecam tego pracodawcy.
Dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że takie są Pani odczucia. Nie akceptujemy takich działań, dlatego zależy nam na zgłaszaniu wszelkich niepokojących zdarzeń i zachowań przez anonimowy formularz celem ich wyjaśnienia: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl
W zależności od sytuacji zgłoszenia są wyjaśniane z szefami poszczególnych obszarów lub przekazywane do Komisji Etycznej. Komisja prowadzi postępowania wyjaśniające i rekomenduje odpowiednie dla danej sytuacji działania. Ich efektem są np. mediacje, zmiany personalne czy podjęcie kroków prawnych.
W zależności od sytuacji (...) ich efektem są zmiany personalne, tzn. na miejsce skarżącej wchodzi nowy pracownik, a skarżąca dostaje szanse do rozwoju w innym miejscu pracy.
Zapewniamy, że osoba kierująca zgłoszenie do Komisji Etycznej oraz inne osoby biorące udział w postępowaniu przed Komisją są chronione i nie ponoszą szkody z powodu skierowania zgłoszenia do Komisji i/lub udziału w postępowaniu przed Komisją Etyczną. Zależy nam na wyjaśnieniu każdej sprawy i utrzymaniu wysokiego zaufania, jakim darzona jest Komisja.
Nie jest to prawdą. Ja dostałam po uszach za to, że zgłosiłam się o pomoc do komisji
Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.
Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
moja ocena dotyczy rekrutacji , widzę ze dużo wcześniej tez się podobny temat przewijał kilka razy a dokładnie chodzi o informacje zwrotna odnośnie rekrutacji - ja również nie otrzymałam informacji zwrotnej ani od HR ani od pani z siedziby ..szkoda ze taka firma nie pomyśli, ze ktoś stracił czas na dojazd, kasę za przejazd, być może musiał wybierać miedzy tym a innym spotkaniem w danym dniu i wybrał luxmed ,proszą by przemyśleć ta ofertę pracy a ostatecznie nawet nie otrzymuje się informacji zwrotnej ...
Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań, by zachować najwyższą jakość procesów rekrutacyjnych i dbać o doświadczenia kandydatów. Zgodnie z naszymi standardami odpowiedź zwrotna powinna zostać udzielona. Jeśli tak się nie stało, serdecznie przepraszamy.
Pracowałam na obsłudze telefonicznej pacjenta, dokładnie na rejestracji mammograficznej. Koordynator jest po prostu okropna, podczas rozmowy o pracę, mówią, że po trzech miesiącach zlecenia przechodzi się na umowę o pracę. Kiedy jednak zapytałam o to panią koordynator, powiedziała, że to zależy od tego jak mi praca idzie, BO ONA MUSI MI POZWOLIĆ IŚĆ NA UOP. Dla mnie wygląda to jak trzymanie ludzi na śmieciowkach, żeby trzymać pracownika niskim kosztem. Jedyne co działa, to skargi bezpośrednio do centrali, bo w Gdyni zamiatają mobbing pani koordynator pod dywan :) przychodzą zapytać, czy sytuacja na którą skarży się pracownik miała miejsce i sobie idą, bo przecież pani koordynator powie, że to nieprawda. Firma ok. Kolesiostwo w moim oddziale nie jest okej, nieprawdziwe informacje na rozmowie kwalifikacyjnej i podłość. Zwłaszcza, jeśli ktoś jest chory, pani koordynator uważa, że zmyśla i lekarz dał mu to na piękne oczy. Firma medyczna zapomniała, że mamy pandemię?
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Nie akceptujemy jakichkolwiek nieetycznych i dyskryminacyjnych działań, dlatego zależy nam na zgłaszaniu podejrzeń niepokojących zdarzeń. Prosimy o zgłoszenie ich przez anonimowy formularz celem wyjaśnienia: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl
Czy firma pozwala pracownikom na zdalna pracę w 100%?
czyli w tym roku nie ma co liczyć na to? ogólnie to dlaczego taka zasada jest, ludzie w domu gorzej się sprawdzili jednak i stąd ta przezorność? jak to tłumaczą?
NIE POLECAM. Lux Med onkologia odwołuje wizyty tego samego dnia co miała odbyć się konsultacja, czy to jest właśnie ta szybka "opieka" w ramach karty DILO? Lekceważenie i zaniedbanie pacjentów? Proponuję zacząć traktować z szacunkiem drugiego człowieka a nie proponować kolejny termin prawie za 2 tygodnie. Ludzie, którzy tam pracują chyba nie zdają sobie sprawy z powagi sytuacji. Najpierw onkonawigator informuję, iż wizyta musi się odbyć w ciągu 14 dni roboczych, po czym sami nie spełniają tych informacji. ŻENADA
Pracowałem na słuchawce, bardzo słabe przeszkolenie, koordynatorzy krzyczeli na ludzi, którzy się pytali, mimo że dołożyli starań by znaleźć informacje samemu. Jak klient się wydziera nie możesz się rozłączyć, dopiero jak cię zjedzie , praca bardzo męcząca. Dobrze, że znalazłem inną
W dniu 23/11/2022 miałam wykonany rezonans magnetyczny we Wrocławiu,ul.Legnicka w ramach NFZ. 1)Mało przejrzysta w internecie informacja o dojeździe samochodem pod wejście MR. 2) Obsługa super poza sympatyczną młodą osobą w recepcji ( ale wyraźnie widać było,że się wdraża i nie do końca była kompetentna a początkowo była sama bez wsparcia ). 3) Mąż bywa Waszym pacjentem częściej i bardzo chwali i poleca Was a ja będę również. Pozdrawiam Marta
Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony lekarza, nie pozdrawiam :)
Dramat i jeszcze raz dramat. Po pierwsze pielęgniarki, fakt,że z diagnostyki,ale jednak współpracują, niemiłe, opryskliwe,krzyczą, łamią przepisy rodo. Panie w recepcji nie wiedzą nic. Lekarze, no cóż u nas w mieście może dwóch jest w miarę zainteresowanych historią pacjenta. Celowo nie wyemieniam nazwisk i miasta,ponieważ będę składać skargę oficjalna, przez rzecznika praw pacjenta,ale faktycznie brak klasy,zrozumienia, w ogóle jakiegokolwiek szacunku dla ludzi.
Aż tak że trzeba to zgłaszać do rzecznika praw pacjenta? Nie bronię ich, bo nie znam konkretnie sytuacji ale praca z pacjentem do łatwych nie należy. Poza tym te konkretne osoby, które w czymś uchybiły mają swoich przełożonych. Wiadomo, jak tu reagują na skargi pacjentów?
Potwierdzam, firma nastawiona tylko na zysk. Gdy się podsumuje roczne wydatki na abonament to bez abonamentu prywatnie nie będzie to drożej kosztować - a większy wybór dobrych lekarzy. Wszyscy lepsi lekarze z Luxmedu poodchodzili.
Na infolinii panie odbierające telefony są bardzo niemiłe, od pierwszego słowa ma się wrażenie że pracują tam za karę. Jak wiele osób napisało wcześniej- jest gorzej niż na NFZ. Przypominam że dzwonią ludzie którzy są pacjentami i minimalne odruchy ludzkości i życzliwości są wymagane. Dawno nie spotkałam tak niemilego miejsca.
Nie polecam. Brak wolnych terminów do lekarzy od kilku miesięcy. Strata pieniędzy.
Praca w Lux med to tragedia. NIE POLECAM NIKOMU,kto chce znaleźć pracę godną. Kierownicy wyglądają jak sprzedawcy z bazaru i myślą że zastraszą pracownika mówiąc że zabierze im premię. A za co? Za to że roboty jest tyle, a nie ma komu pracować. Mobbing!!! Postępu 21c
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Nie akceptujemy jakichkolwiek działań tego typu, dlatego zależy nam na zgłaszaniu podejrzeń niepokojących zdarzeń. Na przykład przez anonimowy formularz: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl
zgadzam się z przedmówczynią, żart, cała organizacja i bezpośredni przełożeni bardziej zajęci sobą niż adaptacją nowego pracownika, sztuczne uśmiechy, a za plecami obmawianie i rodzi się jakieś dziwne poczucie winy w człowieku, atmosfera robi się nieznośna, mój pies jest bardziej friendly niż tzw. kierownicy czy szkoleniowcy, brak umiejętności interpersonalnych, dobra praca dla ludzi młodych, którzy jeszcze mają czas i średnio czują jego upływ..stają na głowie, po jakieś premie albo ich brak. Wysłuchałam kilka rozmów jak rozmawiają z klientami, czytając z kartek i wciskają im produkty tylko takie, żeby im premia na koniec się zgadzała. Praca mało, ale to bardzo mało rozwojowa, bez szacunku do klienta i przez takie zachowania poszczególnych osób poziom firmy niestety spada. Albo zmieni się kadra menadżerska albo inne zasady przyjmowania, tudzież rekrutacji do pracy, albo za 10 lat Luxmed będzie pod inną nazwą ...
Ile zarabia menedżer wsparcia sprzedaży usług szpitalnych. Orientuje się ktoś? Czy pakiet medyczny dla rodziny dają dodatkowo?
Carolina medical lux med porażka. Zero szacunku do pracowników, zarząd siedzi bo siedzi a ci ludzie nigdy nie powinni być na takich stanowiskach - ne recepcje ich. Bardz źle zarządzana firma i ten ciągle nieszczey uśmiech głownej szefowej - po co ona chodzi po tej frmie i sztucznie się uśmiecha i manipuluje ludźmi - przecież ludzie ze soba rozmawiają i wiedzą co ona ona wygaduje!
Po braku informacji zwrotnej mogę domniemywać jak firma traktuje pracowników. Dodam, że aplikowałam na stanowisko menedżerskie i nie otrzymałam informacji po procesie rekrutacji zarówno od osoby przeprowadzającej spotkanie jak i od HR.
A po jakim czasie mieli dać Ci znać? I mieli dać znać nawet jeśli nie będą zainteresowani Twoją kandydaturą?
Nie rób tego, nie ma co marnować swojego czasu i zdrowia. Ta firma to (usunięte przez administratora) dla klientów jak i dla pracowników....
i nie dostaniesz koleżanka prezeski nie musi odpowiadać kandydatom - nie będzie się zniżała do tego poziomu.
Luxmed to pomyłka. Nie mogę dostać się do lekarza. Ciągły brak terminów. Pediatra dzieci chorych cały czas niedostępny . Nie wspominając już o innych specjalnościach. Jestem załamana .
No niestety szkoda czasu i pieniędzy... nie wiem skąd większość lekarzy się tam znalazła...mam wrażenie jakbym przychodziła do ZUSu a nie do lekarza o pomoc. Masakra
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 159.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 87, z czego 9 to opinie pozytywne, 65 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.