Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Udziel wywiadu o firmie

Wywiady Lux Med Sp. z o.o.

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Agnieszka

Były pracownik

20.09.2023 05:09

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Agnieszkaikona wywiad

Jestem osobą, której praca zawsze polegała na pomaganiu - mimo, że wykonuję to odpłatnie. Przez 12 lat (zgodnie z wykształceniem) zajmowałam się opieką nad zwierzętami, jestem też trenerem psów i specjalizuje się w pracy ze zwierzętami agresywnymi i lękliwymi. Niestety zdrowie nie pozwala mi już pracować ze zwierzętami, dlatego podejmuję się innych zajęć.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Agnieszkaikona wywiad

Specjalista call center sieci Działu Harmonia. Praca to zapisywanie pacjentów do psychologa i psychiatry, pomoc organizacyjna po wizytach.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Agnieszkaikona wywiad

Tak, miałam możliwość pracy zdalnej.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Agnieszkaikona wywiad

Nie przedłużono mi umowy, mimo braku zastrzeżeń do mojej pracy. W styczniu trafiłam ma zwolnienie lekarskie (powodem było załamanie nerwowe, zespół stresu pourazowego i próba samobójcza w poprzednim roku) - miało to miejsce po samobójstwie kolegi z byłej pracy, w której oboje byliśmy ofiarami mobbingu.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Agnieszkaikona wywiad

Na tym stanowisku zarabia się najniższe wynagrodzenie krajowe.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Agnieszkaikona wywiad

Ponad rok.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Agnieszkaikona wywiad

Absolutnie nie. Mam wyrzuty sumienia, że zachęciłam do pracy w tej firmie dwie znajome osoby. Pracodawca coś innego obiecuje podczas rozmowy kwalifikacyjnej, a potem innych rzeczy wymaga w pracy. To jest korporacja, dla której pacjent się nie liczy.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Agnieszkaikona wywiad

W moim dziale nie było możliwości rozwoju. Nie przestanie się odbierać telefonu. Można jedynie zmienić dział, np. na obsługę reklamacji lub monitoringu.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Agnieszkaikona wywiad

Szkolenia były fatalne. Gdy kazano nam zacząć sprzedawać i zorganizowano szkolenie dotyczące sprzedaży, to osoby je prowadzące nawet nie wiedziały, z jakim pacjentem pracujemy. O metodach sprzedaży nie dowiedzieliśmy się nic, ale efektów pracodawca wymagał - w końcu spotkanie się odbyło.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Agnieszkaikona wywiad

Atmosferę określiłabym jako zupełnie neutralną. Nie była ani przesadnie dobra, ale też nie uciążliwa czy zła.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Agnieszkaikona wywiad

Przede wszystkim: co innego obiecywano na rozmowie rekrutacyjnej, a rzeczywistość to zweryfikowała. Mówiono, że będę mieć możliwość rozwoju i otrzymywania premii, które łatwo zdobyć. Okazało się, że takie premie udaje się "wyrobić" może 10% spośród wszystkich pracowników call center.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Agnieszkaikona wywiad

Poleciłabym, aby pracodawca zaczął szanować zarówno pracowników, jak i pacjentów.



Lux Med Sp. z o.o.