Wywiady Lux Med Sp. z o.o.
Wywiad udzielony przez użytkownika Agnieszka
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Jestem osobą, której praca zawsze polegała na pomaganiu - mimo, że wykonuję to odpłatnie. Przez 12 lat (zgodnie z wykształceniem) zajmowałam się opieką nad zwierzętami, jestem też trenerem psów i specjalizuje się w pracy ze zwierzętami agresywnymi i lękliwymi. Niestety zdrowie nie pozwala mi już pracować ze zwierzętami, dlatego podejmuję się innych zajęć.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?
Specjalista call center sieci Działu Harmonia. Praca to zapisywanie pacjentów do psychologa i psychiatry, pomoc organizacyjna po wizytach.
Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?
Tak, miałam możliwość pracy zdalnej.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?
Nie przedłużono mi umowy, mimo braku zastrzeżeń do mojej pracy. W styczniu trafiłam ma zwolnienie lekarskie (powodem było załamanie nerwowe, zespół stresu pourazowego i próba samobójcza w poprzednim roku) - miało to miejsce po samobójstwie kolegi z byłej pracy, w której oboje byliśmy ofiarami mobbingu.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
Na tym stanowisku zarabia się najniższe wynagrodzenie krajowe.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
Ponad rok.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź
Absolutnie nie. Mam wyrzuty sumienia, że zachęciłam do pracy w tej firmie dwie znajome osoby. Pracodawca coś innego obiecuje podczas rozmowy kwalifikacyjnej, a potem innych rzeczy wymaga w pracy. To jest korporacja, dla której pacjent się nie liczy.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
W moim dziale nie było możliwości rozwoju. Nie przestanie się odbierać telefonu. Można jedynie zmienić dział, np. na obsługę reklamacji lub monitoringu.
Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?
Szkolenia były fatalne. Gdy kazano nam zacząć sprzedawać i zorganizowano szkolenie dotyczące sprzedaży, to osoby je prowadzące nawet nie wiedziały, z jakim pacjentem pracujemy. O metodach sprzedaży nie dowiedzieliśmy się nic, ale efektów pracodawca wymagał - w końcu spotkanie się odbyło.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?
Atmosferę określiłabym jako zupełnie neutralną. Nie była ani przesadnie dobra, ale też nie uciążliwa czy zła.
Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.
Przede wszystkim: co innego obiecywano na rozmowie rekrutacyjnej, a rzeczywistość to zweryfikowała. Mówiono, że będę mieć możliwość rozwoju i otrzymywania premii, które łatwo zdobyć. Okazało się, że takie premie udaje się "wyrobić" może 10% spośród wszystkich pracowników call center.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Poleciłabym, aby pracodawca zaczął szanować zarówno pracowników, jak i pacjentów.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę