Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Lux Med Sp. z o.o.

Nowa Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 16 dni.
Inne
 Pytanie

Hej, czy ktoś z Was pracuje/pracował w księgowości? Jakie doświadczenia?

Pati Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 19 dni.
Kandydat
 Pytanie

Parę lat temu gdy LuxMed zaczynał podboje rynku myślałam, że to potęga i prestiż, że to zaszczyt tam pracować. No wiecie, lider prywatnej opieki, piękne budynki, lepsze wyposażenie, dbanie o komfort a osoby tam pracujące żyją jak pączki w maśle przez różne premie i dodatki. Wysyłając CV nigdy nie dostałam od nich szansy, ależ był płacz. Minęły lata, zdobyłam doświadczenie, wiedzę, zdobyte kursy, inny zawód. I pojawił się taki portal jak ten z opiniami pracowników (super pomysł). Po latach chciałam zmienić zawód ale Luxmed ciągle dawał zleceniówki (także szanujmy sie). I nagle dali ogłoszenie a tam normalna umowa, od razu wysłałam. Myślałam, że może zmądrzeli i nikt na smeciòwkach nie chce robić. Po paru dniach miałam telefon. Czułam się jak na przesłuchaniu a ogłoszenie nie przedstawiało jak faktycznie będzie wyglądać praca. Twoja zmiana po 12h, będziesz mieć umowę zlecenie, dostaniesz najnizszą krajową, będziesz pracować tu i tu, znasz angielski? I wisienka na torcie: powiedz w 3 zdaniach czemu chcesz u nas pracować. Drogi pracodawco, takie pytanie zadawaj dziecku co powie w 3 zdaniach jak mu minął dzień a nie osobie dorosłej co ma doświadczenie, wiedzę, pomysły na rozwoj jak ma się przedstawić w pozytywny sposób. Brakuje pieniądze na normalnego rekrutera? Mówiąc krótko, wyleczyłam się z LuxMed. Już po takiej rekrutacji można poznać firmę

Marek Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy ktoś rekrutował się na stanowisko menadżera ds. Relacji z klientami korporacyjnymi? Jak wygląda rekrutacja, jaka jest różnica między etapami, ile płaci się za abonament luxmedu, samochód służbowy- ile zabierają z wypłaty? Warszawa

nowy Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Marek

Cześć, jak wygladała rekrutacja? jesteś już po?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Pacjenci luxmedu - czy wy naprawdę jesteście aż tak nieogarnięci? Portal gowork jak sama nazwa wskazuje służy do opinii na temat pracy. Przez was osoby, które są zainteresowane pracą nie mogą się o niej nic sensownego dowiedzieć. Co do pracy, to jest coś nie tak z ludźmi, których trzeba obsługiwać. Często mają problem, aby pokazać swój dowód. Awantury o to, że pracownik nie chce wydać dokumentacji medycznej bez upoważnienia czy dokumentu - norma. Prosisz pacjenta o pokazanie dowodu tyłem - peselem, bo jest tak wygodniej tobie, aby zatwierdzić mu wizytę. Wzamian tego dostajesz pretensje. Jak się nagada i pokaże w końcu ten dowód tyłem, to będzie robić wszystko tak, abyś miał problem z przepisaniem go. Trzyma tak daleko, że nie widzisz, zasłania pierwsze czy ostatnie cyfry pesela paluchami. A przecież to on przychodzi do ciebie, abyś zatwierdził JEGO wizytę czy umówił go do jakiegoś specjalisty. Dalej infolinia. Gdy pracownik z infolinii coś zwali i pacjent przychodzi do placówki i informujesz go o tym, oczywiście to TY dostajesz zwałe i musisz znosić darcie sfrustrowanego pacjenta i wyzwiska. Następna sprawa, która jest na porządku dziennym w pracy w LX to opóźnienia pod gabinetem. Myślisz, że pacjenci będą mieć pretensje do lekarza? Oczywiście, że nadrą buzie do ciebie i to ty dostaniesz zwałe za to, że lekarz ma opóźnienie i trzeba czekać. Ale gdy już wejdą do lekarza, wszystko bardzo pięknie "dzień dobry Pani doktor". Dostępność - bo ja mam standardy dostępności i mi się należy. Ja od miesiąca nie mogę się umówić do specjalisty. Osobiście, uważam że standardy dostępności to jakaś kpina, chyba żę mówimy tu o dostępności do pediatry czy internisty., to można zrozumieć. Szkoda, że większość tych pacjentów nie rozumie, jak wielką rolę pełni recepcja i dział obsługi pacjenta w tej firmie i jak dużo dzięki po prostu dobroci i życzliwości może załatwić. Oni myślą, że jak się nadrą to ktoś się przestraszy, a tak naprawdę stawiają się z góry na przegranej pozycji. Skoro w umowie są zawarte informację o dostępności, to drodzy pacjenci: dlaczego nie skontaktujecie się z osobą, z którą tę umowie podpisywaliście? Czy wy myślicie, że pracownik recepcji ma waszą umowę przed oczami? Dlaczego wydzieracie się na osobę, która nie ma nawet pojęcia w jaki sposób się takie umowy zawiera? Coś jest nie tak z ludźmi, którzy korzystają z lx. Agresja, przemoc werbalna, krzyk, wyzwiska. Naprawdę nie przesadzam. Tak się tam pracuję. Co do zarobków, to nie jest najgorzej. Dla studenta jak najbardziej ok. Atmosfera pomiędzy pracownikami jest super. Zmiany 12h. Największym minusem tej pracy są pacjenci. Oczywiście nie wszyscy, ale istnieją takie dni, że masz już dosyć. Tak się zastanawiam nieraz, czy wy pracodawcy, którzy zapewniacie swoim pracownikom prywatne ubezpieczenie zdrowotne, zdajecie sobie sprawę jakimi podłymi osobami są wasi pracownicy i na ile ich stać? Czy jakbyście się dowiedzieli co robią i jak traktują NAS, chcielibyście mieć takich pracowników i jeszcze fundować im dodatki?

Specjalista Seo
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.

Pytania

Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
kandydat
Kandydat
 Pytanie

witam , jaka aktualnie panuje atmosfera w placówce we Wrocławiu? rotacja pracowników spowodowana jest niskim wynagrodzenie?

WP
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy po zostaniu pracownikiem placówki Luxmed jest możliwość skorzystania z ubezpieczenia ale na takiej zasadzie, że będe pod opieką w kompletnie innej placówce, za odbyte badania/konsultacje wezmę faktury i zwrócę się z prośbą o zwrot kosztów do pracodawcy? Mam swoich stałych lekarzy i wolałabym kontynuować wizyty u nich.

5
Hygia
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, chcialabym się zorientować jak wygląda praca w Lux Med na stanowisku rejestracja, recepcja, praca na infolinii. Jakie faktycznie trzeba spełniac warunki aby dostać pracę. I pytanie czy o pracę na ww. stanowiska moga ubiegać się jedynie studenci? Zauważałam że jest sporo ogłoszeń z Lux Med na te stanowiska które wymieniłam, aczkolwiek pojawiają się w zasadzie co miesiąc te same i zastanawia mnie czy jest aż taki przemiał ludzi. Chyba że sa to wystawiane ogloszenia wystawione aby po prostu wystawiać. Oraz czy firma zatrudnia bez barier, czy jednak większość ludzi to osoby "po znajomości"?

korposzczur
Pracownik
@Hygia

na infolinii jest przemiał ludzi, bo jest ich multum, bo szukają zatrudnienia na kilka miesięcy, bo nie dają rady psychicznie. na infolinii zatrudniają osoby które mają dwie ręce i dwie nogi

Wer
Inne
 Pytanie

Godziny pracy to jakiś żart, od 18:40 rozłączają połączenia: Niestety nie wiem jak można was brać serio jako szpital skoro nawet nie umiecie ustalić terminu badania. 3 tygodnie czekana na mammografię żeby później wizyta została dwa razy z waszej winy przełożona. Dzwonienie na infolinię zgłaszanie problemu wiąże sie z rozłączaniem :) Po całym dniu dzwonienia na infolinię łaskawie wyznaczyliście mi nowy termin na 8.01. Z winy waszego pracownika, dodatkowy miesiąc czekania na diagnostykę- bo czekam od 21.11 2 msc - szybka opieka onkologiczna :) NIKT nie wykazał żadnej inicjatywy w pomocy. Wasz pracownik podał mi numer do swojego przełożonego i samej kazał dzwonić. Oczywiście nikt nie odebrał ZERO POMOCY ZERO EMPATII i odpowiedzialności za swój błąd. Czy pod czas 34 prób łączenia przez infolinię ze szpitalem usłyszałam chociaż słowo przepraszam ? Oczywiście że nie. Obsługa pacjenta na poziomie rynsztoku

2
Ja
Były pracownik
 Pytanie

Do pacjentów ???? jak ktoś wcześniej pisał skoro Wam nie odpowiada obsługa możecie z niej zrezygnować, piszecie że pracownicy kierują Was prywatnie i że lepiej w ten sposób się konsultować, zapominacie dodać że wasze abonamenty oscylują w granicach +/-100 zł (prywatne) a za każdą wizytę odbytą prywatnie w ciągu 14 dni dostajecie zwrot przewyższający koszty abonamentu. Jeśli chodzi o dostępność terminów, bądź oczekiwanie na tpm to są sytuację jak epidemie np grypy gdzie wszędzie pracują ludzie i mają określone wydolności, terminy do pediatry są zajęte jest telefoniczna, nie ma telefonicznej jest podwykonawca, jest lekarz dyżurny zawsze jest jakieś rozwiązanie i nigdy nie zostajecie odesłani bez jakiegokolwiek pokierownia. Wizyta odwołana w danym dniu? Oczywiście się zdarza taka samo lekarzy spotykają przypadki losowo brak autobusu, zepsute auto, choroba dziecka, kac? Czy jeat tu ktoś komu ani razu nie zdążyła się sytuacja że nie był w stanie dotrzeć do pracy? Ludzie płacicie tak naprawdę niewielkie pieniądze a oczekujecie niemozliwego,zastanowcie się i postawcie się z tej drugiej strony. Oczekujecie że za sto złotych a niech tam za pięćset nawet będzie dyspozycyjny w każdej chwili jaka sobie zażyczycie? Nie jedna osoba kilkanaście osób z kilkunastu specjalizacji? Do tego jeszcze TK bez skierowania bo ja płacę ???? Każdy kolejny pacjent z tą samą śpiewką, wszyscy na cito szczególnie w piątek od 21, na jutro muszę zrobić pilnie badania i umówić 8specjalistow oczywiście w mariocie ???? Praca sama w sobie była fajna, ludzie sympatyczni, trochę te grafiki z miesięcznym wyprzedzeniem to porażka ale nie było tragedii. A Pacjentom życzę trochę empatii w stosunku do innych, a nie ttlko oczekiwanie w Wasza stronę, wszędzie pracuje tylko ludzie i to jest najsłabszy ale i najmocniejszy punkt każdej firmy.

4
alan art
Inne
 Pytanie
@Ja

takie warunki przedstawiaja p[rzedstawiciele handlowi podczas namawiania i podpisywania umow/ze wszystko bedzie ok a jak widac mie jest ok.prosisz o zrozumienie?jeden pan powiedzial ze jak nie umiesz prowadzic firmy to ja zamknij

2
Monika Z.
Inne
 Pytanie
@Ja

100zl? Chyba zart. Zwracaja koszty? Chyba zart. Ktos tu chyba przyszedl "z gory" ;) Od wielu miesiecy nie jestem w stanie sie dostac do zadnego lekarza a jak juz mi sie udalo i okazalo sie, ze cos jest nie tak to nagle nie ma kontaktu. (usunięte przez administratora)i kilometr mułu. Ludzie ludmi ale nie o nich tu chodzi.

2
Monika Z.
Inne
@Ja

I jeszcze jedno..... bardzo nas raduje, ze dla Ciebie "100zl" (chyba za najtanszy pakiet..) to malutko pieniedzy. Ale wyobras sobie, ze dla niektorych jest to ogrom kasy biorac pod uwage ten drugi ogrom ktory placimy na NFZ :) Dodatkowo, wszyscy pracownicy maja prace dzieki nam PACJENTOM i dzieki naszym abonamentom.

2
100zl
Inne
 Pytanie
@Monika Z.

A ile zapłacisz za wizytę prywatnie? A w tym swoim abonamencie w miesiącu zrobisz tyle badań że 100 zł to jest naprawdę mała kwota.

2
Oj nie
Inne
@Ja

Nie zgodze sie. W medicover nie ma takich problemow, a dostepnosc wizyt jest ogromna

1
Gosc
Inne
 Pytanie
@Ja

To nie tak. Płacę abonament a nie mogę absolutnie umówić wizyty do dermatologa stacjonarnie od roku. Za to wizyt online do dermatologa jest bardzo dużo. To jakaś paranoja. Czy lekarze już nie mają zamiaru przyjmować pacjentów osobiście tylko przez telefon?

2
Pacjentka
Inne
 Pytanie

Ja jestem zadowolona. Lekarze są mili na spokojnie wszystko wytłumaczą skierują na wszystkie badania. To prawda na dzień dzisiejszy jest trudniej dostać się do lekarza ( dosłownie trzeba co 10 minut wchodzić na aplikacje aby się zarejestrować do lekarza. Tylko nie wszyscy tak mogą.... ) a to wszystko przez to że coraz wiecej firm podpisuje umowe z luxmed.... Niby powstała przychodnia konkurencyjna Medicover ale we Wrocławiu są tylko 3 takie przychodnie luxmed jest prawie na każdej ulicy. Pytanie trzemu państwa przychodnia nie zrobiła takiego porządku jak luxmed czy medicover???

1
Vuvu
Inne
 Pytanie

Mam pytanie do pracowników infolinii: jak wygląda sytuacja pozapłacowa?? Czy ZFSŚ zapewnia standardowe benefity,,takie,jak np wczasy pod grusza,bony świąteczne,zapomoga losowa?? Zastanawiam się nad złożeniem cv

anonim
Inne

Naprawdę? A w ogłoszeniach piszą o opiece medycznej, karcie sportowej, kursach języka angielskiego i innych benefitach... Nie wywiązują się z tego :/ ? Właśnie myślę nad złożeniem CV, więc chętnie dowiem się, jak to wygląda.

1
pracownik
Pracownik
@anonim

"piszą o opiece medycznej, karcie sportowej, kursach języka angielskiego i innych benefitach" tak, są te benefity

Szamock
Pracownik
@anonim

Nie ma żadnych z tych benefitow, za opiekę masz płacić za kartę też. O angielskim zapomnij

matka 6 latka
Inne
 Pytanie

LUX MED -owi brakuje specjalistów dziecięcych. Terminów nie ma, albo są bardzo odległe. Wiem, że w placówkach współpracujących są wolne miejsca np. do laryngologa dla dzieci. Z 6 letnim synem zapisałam się tam na jedną wizytę, ale już na drugą konsultację lux med nie chce mi dać kodu podzlecenia, abym mogła skorzystać w ramach abonamentu. Dzwoniłam kilkukrotnie, a Infolinia Lux medu powiedziała mi w końcu, że z tą przychodnią kontrakt wygasł. Następnego dnia pytałam się w tej placówce współpracującej w rejestracji: czy kontrakt z Luxem wygasł ? Recepcjonistki robią wielkie oczy i mówią, że to jakieś nieporozumienie, że codziennie jest ktoś z luxa przyjmowany. Pytam się jakim prawem odmawia mi się leczenia? Nie mając miejsc u siebie ? Chyba czekacie na jakiś proces sądowy, bo niedługo ludzie stracą cierpliwość. Informacje, które przekazuje infolinia Lux Med to czyste oszukiwanie pacjentów. Ostrzegam wszystkich. Zrobimy z mężem wszystko, aby pracodawca męża zmienił pakiety dla pracowników.

1
Grzegorz
Inne
@matka 6 latka

Tak się dzieje gdy opłaca się pakiet prywatny. Panie w placówkach współpracujących nie widzą prywatnych abonamentów. Miałem to samo po 3 latach chodzenia do specjalisty usłyszałem na infolinii że to oni będą decydować do jakiego specjalisty będę chodził.

1
pytanie do Pracowników
Kandydat
 Pytanie

Czy to prawda, że w recepcji są zmiany 12 godzinne ?

1
kandydat
Kandydat
 Pytanie

nie polecam aplikowania do tej firmy. Proces rekrutacyjny rozciągnięty w czasie 2 miesięcy, wyłudzanie jak największej liczby pomysłów, mydlenie oczu, a na końcu ghosting. Po co się wysilać w swojej pracy jak można można wykorzystać zaanagażowanie i pomysły ludzi szukających pracy? Nic się w tej firmie od wielu lat nie zmieniło. Nie polecam tracić czasu

Pracodawca

 Pytanie
@kandydat

Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań, by zachować najwyższą jakość procesów rekrutacyjnych i dbać o doświadczenia kandydatów. Zgodnie z naszymi standardami odpowiedź zwrotna powinna zostać udzielona. Jeśli tak się nie stało, serdecznie przepraszamy. Zależy nam także na zgłaszaniu podejrzeń niepokojących zdarzeń. Na przykład przez anonimowy formularz: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl

Kubi
Kandydat
@kandydat

A o jaką posadę się u nich ubiegałeś? I jakie pomysły im przedstawiłeś, to był jakiś wymóg przejścia do kolejnego etapu?

Położna
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, ostatnio pojawiło mi się ogłoszenie odnośnie rekrutacji na 1 sierpnia w Warszawie. Jak atmosfera? Stawki ?

Adam P.
Inne
 Pytanie

Dzisiaj pierwszy raz chciałem skorzystać z lekarza w waszej placówce. Udało mi się zanleżć termin na 12.07.2023 na 14.30 do ortopedy M.Kaatz. Byłem w recepcjii zapytać się o drogę do gabinetu i jak to wszystko działa. 14.20 byłem pod gabinetem 14.30 weszła 1 osoba , czekałem do 15.15 aż wyjdzie , nie wyszła po czym Pan siędzący na krześle obok widząc moje zdenerwowanie oznajmił mi że jest obsunięcie 1,5 godz. i że przede mną są jeszcze 2 osoby. Wróciłem do recepcji i mówie Pani że jeżeli jest jakieś obsunięcie to trzeba poinformować pacjentów. Pani spojrzała w komputer i oznamiła mi że teraz weszła do gabinetu Pani która była umuwiona na 13.30. Druga sprawa jest tak , że jeżeli lekarzowi konsultacja zajmuje 45min. lub więcej to po choinkę umawiacie ludzi co 15min.?????

1
Łukasz
Inne
 Pytanie

Czy państwa placówka wykonuje badanie dna oka poprzez teleporadę? Pytam, bo ciągle zachwalają państwo swoja aplikacje do umawiania usług lecz nigdy nie ma tam terminów . Zresztą do innych specjalistów też jest problem . Po co wystawiać te skierowania ? Strata energii .

1
Magda
Były pracownik
 Pytanie

W lux medzie pracowałam jedynie 9miesiecy ale wyrobiłam sobie przez ten okres całkiem rzetelną opinię. Pracowałam w dziale sprzedaży i recenzja będzie podzielona na właśnie dział w którym pracowałam i dosłownie paru negatywach jakie ma firma. Zacznę od tego, że praca była naprawdę przyjemna. Zespół był zawsze pomocny, przyjacielski i otwarty, lepszej kierowniczki niż (usunięte przez administratora) Nie mogłam sobie wymarzyć. Obowiązkami na stanowisku specjalisty ds. Sprzedaży ind i MŚP jest- żmudne dzwonienie bazy, urozmaicane 5razy w mc rozmowami przychodzącymi, czy obrabianie skrzynek (maili od klientow), w zasadzie to tyle. Premie w okresie kiedy pracowałam były bardzo wysokie (w przeciwieństwie do podstawy), nie były one łatwe do wyrobienia ale wiekszosc z nas co miesiąc je robiła (z większym lub miejszym trudem). Praktycznie codziennie nasza pracę urozmaicały konkursy z nagrodami takimi jak np. karty podarunkowa, paczki ze słodyczami, blenedry, głosniki, słuchawki czy pare razy samochod z kartą paliwową (na 3mc), co było dodatkową wartością do premi. Mój dział oferował bardzo częste szkolenia zarówno grupowe jak i indywidualne z których można było dużo wynieść- prowadził je trener (usunięte przez administratora) "Maskotka" naszego działu, przesympatyczny facet z wielką wiedzą. Co parę dni były słodkie uczty- przez które sporo przytyłam. ???? Czy zamawiane pizzy, chińczyk czy sushi. W trakcie mojego okresu pracy też trafiła się naprawdę świetna impreza integracyjna pod Warszawą zorganizowana pomimo pandemi (oczywiście tylko dla osób zaszczepionych i z wykonanym wczensiej testem). Jeśli chodzi o ofertę firmy przygotowaną dla klientów to uważam, że coś idzie w złą stronę. Jest coraz drożej z coraz gorsza jakością usług (mówię to również jako wieloletni klient). LX podpisuje umowy z pośrednikami którzy oferują TO SAMO w o wiele NIŻSZEJ KWOCIE przez co dział sprzedaży LUX MEDU ma zewnętrzna olbrzymią konkurencję (a pieniądze zamiast trafiać do nas idą do innych firm- oczywiście miałabym to gdzieś gdyby nie utrudniało nam to robienie targetow). Firma oferuje mało benefitów dla pracowników jak chociażby brak bonów świątecznych (zamiast tego dostałyśmy nieduże paczki słodkości). Brakowało mi też tak błachych rzeczy jak wygodny fotel- mimo próśb zmiany. Czy poleciłabym? Myślę, że tak ale tylko mój dział, za atrakcyjne premie i bardzo przyjazną atmosferę.

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Magda

czyli pracownicy moga dostawać nagrody w konkursach? A w PITach to rozliczaliście? Nie wiem jak to możliwe że LX może a carolina medical center nie. Ciągle słyszeliśmy, ze szefowa finansowego twierdzi, że pracownicy nie moga otrzymywac nagród. Była takie podejrzenie, że to ona blokuje bo nie wie jak to zrobic. Czyli dla chcącego nic trudnego.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Magda

A głowna księgowa z Carolina Medical Center twierdzi, że w firmie nie może byc nagród dla pracowników. Centrala może dawać nagrody a firma naleząca do lux medu nie? Jaka to sprawiedliwość?

Ja
Kandydat
 Pytanie

Witam serdecznie. Jakie są warunki pracy i atmosfera w biurze na Postępu? Widzę, że firma aktywnie rekrutuje. Czy są rotację? Pozdrawiam.

Mm
Były pracownik
 Pytanie

Niestety, ważniejszy jest abonament niż pacjent. Podejmujesz decyzję medyczne w 100 procentach prawidłowe ( co Luxmed sam potwierdza) ale niezadowolenie i wypowiedzenie umowy przez klienta będzie twoją winą... Jeśli to pakiet premium to zajadą Cię za straty spółki bo zrobiłeś coś co zrobić musiałeś ( możesz też narazić życie pacjenta- twój wybór). Mentalność typowego korpo, liczy się przychód a pacjent? Zbędny dodatek ot karta do bankomatu.

1
Changes
Kandydat
 Pytanie
@Mm

Cześć, czy piszesz może o stanowisku specjalisty ds. obsługi ubezpieczeń?

1

Zostaw merytoryczną opinię o Lux Med Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Lux Med Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii