Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Lux Med Sp. z o.o.

Joann
Pracownik

Wypadek w budynku w LUX MED, w którym pracuję. Przez miesiąc nie sporządzili protokołu wypadku,. Udają, że to nie ich wina, że się poślizgnęłam, wywróciłam i uszkodziłam kolano. taka firma medyczna, a własnego pracownika wystawia na drzewo. Żadnej opieki. Sama musiałam iść do lekarza, robić badania , fizjoterapię, bo kolano jest nadal uszkodzone! Pracownik w LUX MED jest (usunięte przez administratora)

1

Pracodawca

@Joann

Dziękujemy za komentarz. Dokumentację wypadkową prowadzimy z odpowiednią starannością i dotrzymujemy terminów postępowania powypadkowego. Jeżeli ma Pani pytania lub wątpliwości to zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem BHP celem wyjaśnienia sprawy.

anonim
Inne

Jakieś osoby tu są, co pracowały jako asystentka ds. obsługi pacjenta i powiedzą, czy to jakaś w porządku oferta? Czemu dają umowę zlecenie mnie zastanawia. Skoro są podane godziny określone. To tylko na okres próbny czy cały czas tak pracujecie? Bo mi to mało pasuje wtedy.

były pracownik
Były pracownik
@anonim

Tak, umowa zlecenie jest tylko na czas próbny, ja pracując tam wcześniej dostałam od razu po 2 miesiącach propozycję pracy bna UoP

anonim
Inne
@były pracownik

Oooo to super. A co z pensją? Czy jak po okresie próbnym przechodzi się na umowę o pracę, to pensja netto rośnie? I czy jak taka osoba dostaje umowę o pracę, to dochodzą też jakieś nowe dodatki? Chodzi mi zarówno o dodatki finansowe, ale też o jakieś benefity typu karta sportowa, wczasy pod gruszą?

korposzczur
Pracownik
@anonim

benefity masz od razu - pakiet medyczny za który płacisz, multisport za który też płacisz :D pensja rośnie tylko jak są zmuszeni ustawą o minimalnej krajowej ją podnieść :D :D :D

Były pracownik
Inne
@były pracownik

Zależy gdzie dają UOP, są placówki gdzie wygodniej trzymać im ludzi na śmieciowe i z dnia na dzień wywalić.

Anetka
Inne
@Były pracownik

A wiesz może, gdzie konkretnie dają umowy o pracę? Bo ja docelowo właśnie szukam takiej pracy. Ktoś pisał, że płaci się za pakiet medyczny, ile on konkretnie wynosi, odciągają to z wypłaty? Jeszcze chciałam się odnieść do tego zwalniania. Jak robią to z dnia na dzień to z jakich zwykle powodów?

Były pracownik
Były pracownik

Pracowałam w dziale (usunięte przez administratora), wytrzymałam tylko kilka miesięcy z powodu atmosfery, która była nie do wytrzymania. Okropna przełożona, do której bez kija nie można było podejść. Pensja baaaardzo marna i niewarta zdrowia psychicznego. Z tego co słyszałam od znajomych z innych działów - tam też nie jest lepiej. Nie polecam!

1
Szeryf
Inne

Luxmed ma pośredników do podpisywania umów, którzy (usunięte przez administratora) ludzi a potem ich straszą sądami!!! To co zrobili z moją dziewczyną to jest zwykle (usunięte przez administratora) Szukają naiwnych a potem są bezlitosni. Także radziłbym omijać lux med szerokim łukiem.

1
Specjalista Seo
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.

Pytania

Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Szamocka
Były pracownik

Niestety pracowałam w kilku szpitalach państwowych i mogę stwierdzić jedno. Nigdy więcej nie będę pracować dla prywatnego podmiotu. (usunięte przez administratora) kompletny brak zasad, robienie wszystko po łebkach. Proszę pacjentów aby dokladnie sprawdzali i konsultowali swoje leczenie! Zatrudniają konowałów bez wiedzy a pacjenci im ufają!

nina

opinie widzę sa różna !!!! a jak to wyglada z technikami rtg????jaka umowa i średnie zarobki,jaka atmosfera itp

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hej
Kandydat
 Pytanie
@nina

Też jestem ciekawa? Czy ktoś wie coś apropo pracy technika rtg w lux med?

WP
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy po zostaniu pracownikiem placówki Luxmed jest możliwość skorzystania z ubezpieczenia ale na takiej zasadzie, że będe pod opieką w kompletnie innej placówce, za odbyte badania/konsultacje wezmę faktury i zwrócę się z prośbą o zwrot kosztów do pracodawcy? Mam swoich stałych lekarzy i wolałabym kontynuować wizyty u nich.

5
Profesjonalista
Kandydat

(usunięte przez administratora) prowadząca rekrutację, w mojej ocenie jest wzięta "z łapanki", ponieważ robi to nieudolnie i w sposób amatorski, który nie przystoi stanowisku HR. Nie zadaje sobie nawet trudu by przed wcześniejszą rozmową chociaż wstępnie zapoznać się dobrze z CV kandydata do pracy. Nie zna specyfiki ani dokładnego zakresu pracy na oferowanym stanowisku. Zadaje tendencyjne pytania, momentami obnażajace jej iloraz inteligencji oraz nie słucha aktywnie drugiej strony. Na sam koniec jest niesłowna. Jestem zażenowany tak niskimi kompetencjami tej Pani na tym stanowisku. Radzę omijać z daleka. Odradzam. Szkoda czasu na aplikację.

kandydat
Kandydat
@Profesjonalista

to samo miałam na rozmowie, oferowanie umowy zlecenie bo normalnej nie dają, oddac trzeba za badania wstępne jak się zreygnuje z pracy a przy podpisaniu umowy zonk inne czeka stanowisko niz to na które szłam, o wiele niższe omijac szeroko, nie jest to powazna firma a niemalze firma krzak, jesli lekarzy tak samo zatrudniają cieszę się ze leczę się w Medicover

anonim
Inne
@kandydat

Wiecie więcej o tej umowie? Dają zlecenie, a w ogłoszeniu o pracę to dawali inną umowę np. umowę o pracę? Może ta zlecenie to jest tylko na start, a potem po jakim czasie próbnym dadzą umowę o pracę? I ta pierwsza umowa zlecenie to jest na jaki czas? 3 miesiące czy więcej?

korposzczur
Pracownik
@anonim

Po 2 miesiącach na zleceniu zaproponowali UoP i od trzeciego miesiąca już na normalniej zacząłem pracę

były pracownik
Były pracownik
@korposzczur

To prawda, proponują UoP. Nie jest tak, że nie dają ich wcale. Jeśli widać, że ktoś ewidentnie sobie nie radzi, to po co przedłużać takiej osobie umowę skoro można zatrudnić kogoś, kto da sobie świetnie radę

Orzeszek
Były pracownik

Miałam wątpliwą przyjemność pracować w Dziale Sprzedaży Indywidualnej na przełomie 2012 i 2013-go roku. Mo bingo na porządku dziennym, ciągłe ciśnienie na wynik, niemądre komentarze, dyktowanie mi służbowych maili, mówienie jak do osoby niepełnosprawnej umysłowo. Chyba nie muszę mówić, że wysłałam setki służbowych maili i nigdy nie było żadnych zastrzeżeń. Kasa niezła z premiami, ale najgorszemu wrogowi nie polecam pracy tam.

1

Pracodawca

 Pytanie
@Orzeszek

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Nie akceptujemy jakichkolwiek działań tego typu, dlatego zależy nam na zgłaszaniu podejrzeń niepokojących zdarzeń. Na przykład przez anonimowy formularz: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl

anonim
Inne
@Lux Med Sp. z o.o.

Czyli mają Państwo procedurę przewidzianą na zgłaszanie niepożądanych zachować ze strony przełożonych? Jest jakiś określony czas na rozpatrywanie przesłanego Wam formularzem zgłoszenia?

Szamocka
Pracownik
@anonim

Błagam ???????????? przecież w luxmedzie nie ma czegoś takiego. Tutaj każdy wie kto zgłosił takie zachowania! Nikt się takimi sprawami nie zajmuje

Hygia
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, chcialabym się zorientować jak wygląda praca w Lux Med na stanowisku rejestracja, recepcja, praca na infolinii. Jakie faktycznie trzeba spełniac warunki aby dostać pracę. I pytanie czy o pracę na ww. stanowiska moga ubiegać się jedynie studenci? Zauważałam że jest sporo ogłoszeń z Lux Med na te stanowiska które wymieniłam, aczkolwiek pojawiają się w zasadzie co miesiąc te same i zastanawia mnie czy jest aż taki przemiał ludzi. Chyba że sa to wystawiane ogloszenia wystawione aby po prostu wystawiać. Oraz czy firma zatrudnia bez barier, czy jednak większość ludzi to osoby "po znajomości"?

korposzczur
Pracownik
@Hygia

na infolinii jest przemiał ludzi, bo jest ich multum, bo szukają zatrudnienia na kilka miesięcy, bo nie dają rady psychicznie. na infolinii zatrudniają osoby które mają dwie ręce i dwie nogi

Tobi
Kandydat

Brak informacji zwrotnej po procesie rekrutacyjnym, pomimo zapewnień. Osoby ktire mnie rekrutowały odpisywaly na @, nie byly zbytnio zainteresowanw samym procesem odradzam.

Były pracownik infolinii
Były pracownik

Drodzy Pacjenci, przede wszystkim portal GoWork nie jest dla was - to portal dla potencjalnych pracowników, którzy chcą poczytać opnie, czy warto u danego pracodawcy się zatrudniać. Wylewanie swojej frustracji, że nie możecie się dodzwonić na infolinię, albo że czekacie 3 dni na wizytę u lekarza nikogo tu nie obchodzi - idźcie sobie popłakać na forach z opiniami o usługach. A teraz do rzeczy - w Luxmed istnieje dział, który monitoruje jakość rozmów pracowników infolinii. W firmie premia zależy od tego, jakiej jakości rozmowy prowadzisz. Więc nie dajcie się nabrać na ogłoszenia, w których piszą o niesamowitych premiach, bo ich praktycznie nie da się dostać. W w.w. dziale pracują osoby, które oceniają rozmowy wg własnych preferencji co do danej osoby. W skrócie - jeśli Cię nie lubią, nie dadzą ci maxa. Poza tym w firmie można doświadczyć ogólnej niechęci starych pracowników do nowych, oraz poczucia niższości swojej pozycji. Z czasem dokładane są tylko kolejne obowiązki, których ilość zabiera Ci możliwość wyrobienia swojego celu i zdobycia premii. UoP - dla wybranych. Po 3 miesiącach przedłużają tylko zleceniówkę. Infolinia to najgorsza z możliwych ścieżek kariery w tej firmie - stres jakiego tam doświadczysz nie równa się z żadną inną pracą, jaką do tej pory w życiu wykonywałaś/eś. Jak ktoś lubi być besztany przez współpracowników i Pacjentów przez telefon to spoko opcja. Dla reszty - nie polecam. Lepiej już pracować w poradni na NFZ na rejestracji. Przynajmniej nikt nie odsłuchuje Twoich rozmów, po to żeby zaprosić Cię do szklanego pokoiku i wypunktować jak złym pracownikiem jesteś.

anonim
Inne
@Były pracownik infolinii

Piszesz o zapraszaniu do szklanego pokoiku oraz punktowaniu popełnionych błędów. A co z pozytywnym feedbackiem, występuje tu chwalenie, mówienie do pracownika "dobra robota", "widzę postępy"? I co przełożeni na to, jak im wytłumaczyć, że rozmowy są oceniane według nas tendencyjnie, podług widzi mi się oceniającego z działu kontroli?

Gość
Kandydat
@Były pracownik infolinii

Ocena pacjentów - tak krytykowana przez byłego pracownika to konsumencka ocena właśnie m.in. pracowników infolinii. Jest na nią tu miejsce.

Wer
Inne
 Pytanie

Godziny pracy to jakiś żart, od 18:40 rozłączają połączenia: Niestety nie wiem jak można was brać serio jako szpital skoro nawet nie umiecie ustalić terminu badania. 3 tygodnie czekana na mammografię żeby później wizyta została dwa razy z waszej winy przełożona. Dzwonienie na infolinię zgłaszanie problemu wiąże sie z rozłączaniem :) Po całym dniu dzwonienia na infolinię łaskawie wyznaczyliście mi nowy termin na 8.01. Z winy waszego pracownika, dodatkowy miesiąc czekania na diagnostykę- bo czekam od 21.11 2 msc - szybka opieka onkologiczna :) NIKT nie wykazał żadnej inicjatywy w pomocy. Wasz pracownik podał mi numer do swojego przełożonego i samej kazał dzwonić. Oczywiście nikt nie odebrał ZERO POMOCY ZERO EMPATII i odpowiedzialności za swój błąd. Czy pod czas 34 prób łączenia przez infolinię ze szpitalem usłyszałam chociaż słowo przepraszam ? Oczywiście że nie. Obsługa pacjenta na poziomie rynsztoku

2
Adam
Inne

Od tygodnia czekałem na tele poradę,do lekarza rodzinnego nie ma mowy! Następny tydzień czekam na wynik posiewu. Moim zdaniem nie jest to przychodnia na NFZ. Porażka!!!

1
Oskubana
Inne

@Pracodawca Absolutnie nie polecam. Lekarze stosują gaslighting jakbym co najmniej korzystała z NFZ. Wypisują drogie badania spoza pakietu. Przebitka na cenie badań versus Diagnostyka niekiedy 200% właśnie zapłaciłam za jedno badanie, które powinno kosztować 150 zł max...333 i to jeszcze ze zniżką! Firma stworzona by leczyć Twój portfel z pieniędzy, a nie ciebie. To im się nie opłaca.

1
Ela
Inne

Uwaga! Różne pakiety to różna dostępność wizyt mimo że nic takiego w ofercie nie zostało napisane. Mam pakiet wykupiony prywatnie, gdy chce się zapisać na cokolwiek nie mam możliwości wyboru żadnego lekarza ani żadnej godziny mimo że mam to w pakiecie, podczas gdy porównuje dostępność lekarzy na aplikacji kogoś z rodziny kto ma wykupiony pakiet z pracy i jest tam dużo terminów. Pani na infolinii wymownie milczała gdy wprost zadaliśmy jej pytanie o różnice w pakiecie i dostępność wizyt ! NIE POLECAM Szkoda czasu i pieniędzy

1
Ja
Były pracownik
 Pytanie

Do pacjentów ???? jak ktoś wcześniej pisał skoro Wam nie odpowiada obsługa możecie z niej zrezygnować, piszecie że pracownicy kierują Was prywatnie i że lepiej w ten sposób się konsultować, zapominacie dodać że wasze abonamenty oscylują w granicach +/-100 zł (prywatne) a za każdą wizytę odbytą prywatnie w ciągu 14 dni dostajecie zwrot przewyższający koszty abonamentu. Jeśli chodzi o dostępność terminów, bądź oczekiwanie na tpm to są sytuację jak epidemie np grypy gdzie wszędzie pracują ludzie i mają określone wydolności, terminy do pediatry są zajęte jest telefoniczna, nie ma telefonicznej jest podwykonawca, jest lekarz dyżurny zawsze jest jakieś rozwiązanie i nigdy nie zostajecie odesłani bez jakiegokolwiek pokierownia. Wizyta odwołana w danym dniu? Oczywiście się zdarza taka samo lekarzy spotykają przypadki losowo brak autobusu, zepsute auto, choroba dziecka, kac? Czy jeat tu ktoś komu ani razu nie zdążyła się sytuacja że nie był w stanie dotrzeć do pracy? Ludzie płacicie tak naprawdę niewielkie pieniądze a oczekujecie niemozliwego,zastanowcie się i postawcie się z tej drugiej strony. Oczekujecie że za sto złotych a niech tam za pięćset nawet będzie dyspozycyjny w każdej chwili jaka sobie zażyczycie? Nie jedna osoba kilkanaście osób z kilkunastu specjalizacji? Do tego jeszcze TK bez skierowania bo ja płacę ???? Każdy kolejny pacjent z tą samą śpiewką, wszyscy na cito szczególnie w piątek od 21, na jutro muszę zrobić pilnie badania i umówić 8specjalistow oczywiście w mariocie ???? Praca sama w sobie była fajna, ludzie sympatyczni, trochę te grafiki z miesięcznym wyprzedzeniem to porażka ale nie było tragedii. A Pacjentom życzę trochę empatii w stosunku do innych, a nie ttlko oczekiwanie w Wasza stronę, wszędzie pracuje tylko ludzie i to jest najsłabszy ale i najmocniejszy punkt każdej firmy.

4
alan art
Inne
 Pytanie
@Ja

takie warunki przedstawiaja p[rzedstawiciele handlowi podczas namawiania i podpisywania umow/ze wszystko bedzie ok a jak widac mie jest ok.prosisz o zrozumienie?jeden pan powiedzial ze jak nie umiesz prowadzic firmy to ja zamknij

2
Monika Z.
Inne
 Pytanie
@Ja

100zl? Chyba zart. Zwracaja koszty? Chyba zart. Ktos tu chyba przyszedl "z gory" ;) Od wielu miesiecy nie jestem w stanie sie dostac do zadnego lekarza a jak juz mi sie udalo i okazalo sie, ze cos jest nie tak to nagle nie ma kontaktu. (usunięte przez administratora)i kilometr mułu. Ludzie ludmi ale nie o nich tu chodzi.

2
Monika Z.
Inne
@Ja

I jeszcze jedno..... bardzo nas raduje, ze dla Ciebie "100zl" (chyba za najtanszy pakiet..) to malutko pieniedzy. Ale wyobras sobie, ze dla niektorych jest to ogrom kasy biorac pod uwage ten drugi ogrom ktory placimy na NFZ :) Dodatkowo, wszyscy pracownicy maja prace dzieki nam PACJENTOM i dzieki naszym abonamentom.

2
100zl
Inne
 Pytanie
@Monika Z.

A ile zapłacisz za wizytę prywatnie? A w tym swoim abonamencie w miesiącu zrobisz tyle badań że 100 zł to jest naprawdę mała kwota.

2
Oj nie
Inne
@Ja

Nie zgodze sie. W medicover nie ma takich problemow, a dostepnosc wizyt jest ogromna

1
Gosc
Inne
 Pytanie
@Ja

To nie tak. Płacę abonament a nie mogę absolutnie umówić wizyty do dermatologa stacjonarnie od roku. Za to wizyt online do dermatologa jest bardzo dużo. To jakaś paranoja. Czy lekarze już nie mają zamiaru przyjmować pacjentów osobiście tylko przez telefon?

2
Żaneta
Inne

Mam wykupiony pełny pakiet obiecany bezproblemowy dostęp do lekarzy a gdy muszę umówić termin to nagle jest zero miejsc i tak od półtorej miesiąca. W pracy na nocnej zmianie odpalam aplikacje żeby zweryfikować terminy przyjęć i jakimś dziwnym trafem na dwa tygodnie do przodu nadal zero miejsc chyba zrezygnuje z luxmedu i pieniądze, które są marnowane na oczekiwanie, wydam prywatnie. Jest to totalna kpina żeby nie móc dostać się do lekarza.

2
Radek
Inne
 Pytanie
@Żaneta

Wypowiedz umowe to pitraktuja Cię jak mnie pilicza ci kare umiwna w pistaci 50% abonamentu. Niezle co?

1
Kinga
Inne
@Radek

Mam prośbę, bo szukam ścieżki jak wypowiedzieć umowę jestem u nich/ umowa podpisana w 2020 r/ i wszędzie szukam informacji jak zrezygnować mimo tych kar i wszystkiego chcę jak najprędzej się wycofać . Czy może ktoś podać gdzie pisać, bo zdaje się tylko pisemnie przyjmują wypowiedzenie. Dziękuję bardzo

2
Pacjentka
Inne
 Pytanie
@Żaneta

Dokładnie, zapewnienie opieki medycznej że strony luxmed to jakaś porażka.Od trzech miesięcy próbuje dostać się do lekarzy i nie ma wolnych terminów ani o północy, o 4 rano czy o 10.Dzwoniąc na infolinię to samo słyszę, że nie ma terminów i proszę próbować przez aplikację.To pytam jak mam to zrobić?Skierowanie na wizytę od lekarza jest wystawione i mimo to żadnego terminu.Zadnej pomocy od strony luxmed.Wykupiony mam pakiet rodzinny i nie male pieniądze za to biorą,a wizyty są nierealne. (usunięte przez administratora).Nie polecam luxmedu nikomu,lepiej iść prywatnie do lekarza i mniej się traci.

1
Marta
Inne
 Pytanie
@Pacjentka

Spoko, ja mam podejrzenie złamania k. Skokowej. Poszłam do ortopedy nr 1: kazał zrobić USG ale zanim dowiedzieliśmy się co mi dolega już zaproponował leczenie i postępowanie. Moje metody leczenia nazwał gusłami(gdzie nowsze badania już udowodniły ich skuteczność a te jego zostały już kilka lat temu naukowo obalone i są nieaktualne). Dodatkowo sposób sprawdzania zakresów był wyjątkowo niedelikatne mimo, że uprzedzalam o dużym bólu. Z racji że mam wykształcenie medyczne to sama sobie zaleciłam adekwatną terapię ale potrzebowałam od ortopedy skierowania na USG. Na nieczekała bym tydzień. Jeśli chodzi o złamania to dość długo więc ostatecznie zrobiłam badanie prywatnie wydając hajs gdzie indziej. Okazało się że potrzebuje uzupełnić badanie o rezonans. Zadzwoniłam do ortopedy nr 2 a ten miał po 1sze problem ze zrobiłam gdzie indziej badanie i on nie wie czy może mi ufać czy napewno to co mówię tam jest, później zaczął się pytać które miejsce stopy mnie boli (telefoniczne opisywanie tego jest jak wróżenie z fusów i nie ma większego sensu). Mówiłam mu w kółko, że już opisywałam sytuację poprzedniej osobie, zrobiłam pierwsze badanie i według wskazań z wizyty USG mam zrobić rezonans... A pan na to że nie! On mi da RTG bo mimo że nie wie co było w USG, mimo że mnie nie zbadał to wie lepiej! Ok... Bo długiej dyskusji dostałam skierowanie którego nie mogę zrealizować bo brak jakichkolwiek terminów. I co teraz? Znów mam wydać hajs poza Luxmed czy chodzić z potencjalnym złamaniem kilka miesięcy?

1
nobody
Inne
@Żaneta

Ja próbuję się umówić na wizytę od ponad roku. Badanie dna oka, zlecone przez diabetologa w luxmedzie. Powoli dochodzę do przekonania, ze prędzej oślepnę, niż dostanę się na to badanie.

1
Gość
Kandydat
 Pytanie
@Żaneta

Żaneto, jaki jest to pakiet: podstawowy, średni czy VIP?

1
anonim
Inne
@nobody

Czy istnieje przy tym możliwość na skonsultowanie tej sytuacji z kimś z administracji jeśli dostęp do pracownika medycznego jest utrudniony? w oko wpadło mi to, że mają tu także pion IT, więc co z tymi pozostałymi?

1
Grzegorz
Inne
@Kinga

Ja wypowiedziałem bez żadnych konsekwencji. Wcześniej pisałem skargę kilkukrotnie że nie ma terminów do lekarzy i konsultanci kierowali mnie do placówek współpracujących gdzie nie było mojej dokumentacji i nigdy nie dostałem odpowiedzi na skargi i na tej podstawie napisałem że wypowiadam umowę że względu na brak dostępu do lekarzy.

1
JuliaMaj
Inne

Jestem prywatną pacjentką Luxmedu od 15 lat i z roku na rok obserwuje pogorszenie się zarówno lekarzy jak i centrali obsługującej pacjenta. Od 2022 złapanie jakiegokolwiek terminu do specjalisty graniczy z cudem, a gdy już się uda " złapać" wizyte, lekarz ma na pacjenta 10 min, często są duże opóźnienia, a proces leczenia wygląda tak, że albo dostaje się uniwersalną recepte leków , albo jest sie odesłanym do kolejnego specjalisty. Lekarze pracujący w Luxmed często nie aktualizują wiedzy i przepisują niestosowane już leki/metody , albo się nie przykładają gdyż goni ich czas , bo często mają jeszcze swoje prywatne gabinety lub pracują w innej placówce. Jedyne co w Luxmed jest łatwe, to dostanie papierów typu zaświadczenia lekarskie, ale nie sądze by pacjenci płacili tyle pieniędzy tylko po to. Dodatkowo ostatnio Luxmed nie mając terminów zaczął odsyłać do placówek współpracujących które często też nie mają terminów, albo wogóle nie odbierają telefonów.

1
anonim
Inne

Także widzę ofertę na pewnym portalu z tym, że nie na stanowisko medyczne. Chodzi o zatrudnienie jako .NET Dev. Z tego co jest napisane w treści kilka osób jest potrzebnych, czy to oznacza, że nowy zespół się tworzy? Widzę ze składają się one z 8 / 12 osób. Jest szansa na opinie względem samej rekrutacji i późniejszego wdrożenia na stanowisko? jakieś atmosfery można się spodziewać? I czy podałby ktoś widełki...? :)

Pracodawca

@anonim

W LUX MED oprócz stanowisk medycznych, rekrutujemy także do naszego Pionu IT m.in. na stanowisko: Programista .NET. Szukamy kilku osób, ponieważ rekrutacja jest do różnych zespołów. Zazwyczaj zespoły składają się z 8/12 osób. Staramy się, aby proces rekrutacyjny był sprawny i przeprowadzony w atmosferze, w jakiej sami pracujemy. Zazwyczaj kończy się na jednym etapie, po którym jest decyzja. W wyjątkowych sytuacjach jest drugi etap. Jeśli chodzi o wdrożenie to pierwszy dzień jest z biura, zazwyczaj Lider lub osoba z zespołu wprowadzają w projekt/zadania. W LUX MED zależy nam na tym, aby każdy pracownik czuł się dobrze dbając przy tym o dobrą atmosferę. Można zauważyć, że LUX MED jest nastawiony na dobro pracownika. Zgodnie z polityką firmy widełki finansowe nie są udostępniane. Więcej o naszej pracy w Pionie IT dowiesz się na stronie: https://www.luxmed.pl/lp/pracawIT/ Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się bezpośrednio z naszym zespołem rekrutacji IT: zzkikit@luxmed.pl

Zostaw merytoryczną opinię o Lux Med Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 159.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 88, z czego 9 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lux Med Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii