Kurier odebrał paczkę, podpisał list po czym okazuje się, że paczka nie istnieje w ich systemie i nie dotarła do adresata... Moje pytanie brzmi: kiedy ponosiecie konsekwencje za kradzież paczek?
Ludzie to są głąby, te forum służy do pracowników, wymiany doświadczeń, czemu jesteście zjebami przecież pisze dla pracowników
Firma jak najbardziej spoko. Praca od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie całkiem przyzwoite - ok 2500zł netto + wynagrodzenie na święta. Atmosfera jak najbardziej na plus, kierownicy do rany przyłóż. Nie ma nacisku na masowe odbieranie połączeń, każdy klient jest inny, przełożeni to rozumieją. Jedyna frustrująca rzecz, to cyrki z otrzymaniem wolnego oraz "kary" za jego wzięcie. Jeśli nie ma się zmiany na 8:00 i bierze się urlop, na pewno karma wróci i dostaniesz zmianę na 9:00 lub 10:00, ponad to przydzielona jest osoba za ciebie na "gorszą" zmianę. Nie można brać przerwy na ostatnie kilka minut pracy, a jak połączenie "wpadnie" i klient przetrzymuje X czasu, wtedy nie zostają wypłacone nadgodziny. Poniżej widać z jakim klientom musimy stawiać czoła. Szanowni Państwo. TO PORTAL DLA PRACOWNIKA. Wszelkie skargi proszę pisać na polska@fedex.com ;)
To co wyprawiają z czasem dostawy to jakaś porażka, piszą że paczki w drodze i dzisiaj dojdą, za dwie godziny piszą że będzie spóźnienie a na drugi dzień że dopiero odebrane od nadawcy. Wychodzi na to że nadając Fedexem czekamy ponad 4 - 5 dni na dostarczenie przesyłki. Nie mówiąc jak nas weekend zastanie. Totalna porażka się zrobiła
Fedex to jest jedno wielkie nieporozumienie. Niby dwa razy kurier próbował doreczyc umowę lecz no niestety ja będąc w pracy cały dzień nie mial mozliwosci mnie niby zastać ???????? zatrudniają ludzi którym nie chce się robić. Zobaczymy jaki będzie odzew reklamacji ponieważ adres dostarczenia to firma która jest czynna cały dzień. Szkoda mi jedynie firmy z którą chciałam podpisać umowę.
Fatalna firma. Kontakt z firmą żaden.Łaskawie informują, że w sprawie zaginionej przesyłki (w systemie informacja, że kurier dostarczył pod wskazany adres) otrzymamy odpowiedź w ciągu 24 h (!!!). Infolinia dla naiwnych, którzy mogą czekać 30 i więcej minut na połączenie z konsultantem (o ile ten się w ogóle zgłosi). Kompletnie brak kontaktu z kurierem firmy. Kto takie badziewie wpuścił na polski rynek i kto jeszcze korzysta z usług tej firmy?
Tak jak większość cztery dni oczekiwania i nic pobiera i oddaje firma to masakra razem z tą infolinią nie mają kontaktu z kurierami,teraz już nie oszukują że kogoś niema tylko po prostu piszą że nie zdążyli, nie pierwsza przesyłka na którą czekam ponad tydzień nigdy więcej tą firmą nic nie wyśle,wszystkich kontrahentów będe przestrzegał
Firma kurierska FedEx oddział Katowice tragedia, drugi przypadek nie dostarczonej przesyłki z powodu niekompetencji kuriera.Podpieranie się mailami typu klienta nie było w domu jest nie uczciwe, będąc w domu i oczekując na przesyłkę.Widzę po opiniach że są to nagminne sytuacje i lekceważenie klienta nie jesteście wiarygodnym kontrahentem.Myslę że kontakt z centralą i odpowiednie nagłośnienie problemu będzie odpowiednią rekompensatą.
Najgorsza firma usługowa czekałam dwa dni na przesyłkę poczym kazano mi podjechać do Katowic po odbiór. Z kurierem nie było kontaktu nie odbiera telefonu nie polecam tej firmy
Dwa dni czekania na przesyłkę to chyba nie tak dużo, ale rozumiem, że możesz mieć inne zdanie w tej kwestii. Sam kurier nie odbiera telefonów od Ciebie, więc może należałoby zwrócić się o pomoc do Obsługi Klienta - jak uważasz? Tu masz kontakt: https://www.fedex.com/pl-pl/customer-support.html
Podpowiedzcie czy trudno przejść rekrutacje do firmy?
Aplikowałeś do FedEx? Jeśli tak to napisz, ile czasu trwała rozmowa rekrutacyjna? Jakie warunki Ci zaproponowano?
Kurier (usunięte przez administratora) firma zatrudnia oszustów. Kurier widziany z okna, wchodzi do bloku z przesyłką i wychodzi z bloku z tą samą przesyłką i odjeżdża. Pisze w email że nikogo nie zastał w domu. A ja to wszystko widziałem. Kurier miał mój numer telefonu, nie dzwonił tylko odjechał. (usunięte przez administratora)
Po raz kolejny paczka nie dotarła, dziadostwo a nie firma
(usunięte przez administratora) !!!! Naliczają niesłusznie dodatkowe opłaty za paczke w wysokości 20 zł ! Wysłany został stroj kąpielowy w zwykłej papierowej kopercie c4! Po czym otrzymałam informacje ze została naliczona dodatkowa opłata w wysokości 20 zł za to iż paczka zamiast 1 kg ważyła 6 kg! Szybko napisałam do adresata z prośba o zważenie paczki wraz z jej zawartością , paczka wg adresata ważyła 150 g wraz z koperta i folia . Ja również zważyłam to samo bikini i waga jego to niecałe 50 g. Kilka dni pozniej kolejna dodatkowa opłata naliczona za kolejny stroj kąpielowy . Być może to bikini było ze stali skoro ważyło aż 6 kg . A koperta musiała być z wyjątkowo mocnego papiero skoro wytrZymala taki ciężar . Pogratulować osobom pracującym w tej firmie . Radziłabym odesłać te osoby pierw do szkoły by poduczyły się matematyki .
Cztery dni oczekiwania na kuriera i ciągła zmiana terminu przybycia
Witam. Mam pytanie? czy firma żąda od pracowników firm posredniczacych zaswiadczenia o niekaralnosci? by wejsc na magazyn? pracowalem na różnych magazynach i 1 raz sie z czyms takim spotykam. Nawet zrzadzalem zespolem i nikt tego nie wymagal. A w mlodzienczych latach poslizgnela mi sie noga????. Mam mozliwosc pracy w Katowicach i zalezy mi na tym a podobno tego oczekuja by wejsc na magazyn. prosze o odp z gory dziekuje
W przypadku pracy na magazynie lotniskowym bardzo często niezbędne jest uzyskanie certyfikatu agenta zastrzeżonego (RA). Wynika to z faktu, że lotnisko jest terenem międzynarodowym i służby lotniskowe muszą dbać o bezpieczeństwo takiego miejsca. W celu takiej certyfikacji sprawdzane jest ostatnie 5 lat z życia osoby zainteresowanej oraz wymagane zaświadczenie o niekaralności. Ma to uzasadnienie. W przypadku braku takiej certyfikacji, na lotnisku nic by nie latało, tylko ciągle sprawdzano by pracowników.
Masakra , dno kurier podał że jest błędny adres co oczywiście było kłamstwem, podany również był numer telefonu do kontaktu i też nie zadzwonił , ciekaw jestem jak długo będę czekał na przesyłkę. Mało tego widziałem tego gościa jak stał pod blokiem był zainteresowany swoją nazwijmy koleżanką w samochodzie. Kontakt z FEDEXEM w Chorzowie telefoniczny jest nie możliwy pomimo podane telefonu na stronie internetowej
Tragedia najgorszy kurier w Polsce. Przesyłka nie dostarczona i kurier napisał że nieprawidłowy adres !!! To jest żenada a nie firma kurierska. Ludzie wolę zapłacić więcej i wybrać normalnego kuriera bo to jest przecież żenada
Tragedia! Człowiek bierze urlop żeby łaskawy kurier doręczył przesyłkę i co i jajco oczywiście przesyłka nie wyszła z magazynu! Żenada!
czekam od 18.04 19 - 19.00 godzin 18,00 i nie ma przesylki a pani powiedziala że nie wie czemu kurier nie zabrał dwa dni tak gadała???skandal co to za kurier
Kolejny raz wybralam tę firmę, ze względu na opcję kurier wieczorem...i cenę...Kurier wyjeżdżał rano ....na dodatek nie chciało mu się nawet wykonać telefonu do mnie tylko wpisywał, że błędnie podano adres ! Przesyłka szła tydzień ....NIE POLECAM !
Kolejna przesyłka nie zostaje odbierana terminowo , kurier pojawia się następnego dnia lub po 2-ch dniach , kurierzy w moim rejonie zmieniają sie co chwila każdy numer telefonu inny i zazwyczaj nieaktywny, TRAGEDIA !!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FedEx?
Zobacz opinie na temat firmy FedEx tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FedEx?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!