Zastanawiam się nad aplikacją na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Czy ktoś może powiedzieć coś więcej o tym stanowisku (plusy, minusy, zarobki)? :)
kolejny raz napisze, oferta o ktorej piszes jest od pracodawcy LOT TEAM a nie PLL LOT. Polecam wejsc na go work firmy LOT TEAM i przeczytac komentarze, jak dalej sie bedziesz po tym zastanawiac nad wyslaniem CV w to miejsce to musisz byc desperatem
tak
Ciekawe co słuchać u towarzysza stera, proponuje wygooglowac i zastanowić się, czy chcemy mieć do czynienia z kimś takim
Hej, czy ktoś rekrutowal się ostatnio na stanowisko konsultant ds obsługi klienta? Jak wyglada rozmowa rekrutacyjna?
To oferta pracy do LOT TEAM a nie PLL LOT, alecam przeczytac GOWORK i opinie o ich zalosnym Contact Center :)
Państwowy przewoźnik kraju, który niby walczy ze śmieciówkami...taaaaaa. Dążą do usunięcia pracowników na umowach, Nie minął jeszcze rok od zwolnień grupowych i co? Okazuje się że niezbędne są zatrudnienia bo nie ma komu latać. Przepisy prawa mówią o tym, że powinno w pierwszej kolejności zatrudnić tych, których dotknęły zwolnienia grupowe...ale w tej firmie "góra" ma prawo w du*&, sama może je stanowić bo ma poparcie cudownie nam rządzących, wiec otwiera nabór na b2b. Przejadą się bo atmosfera, warunki pracy i pieniądze są tragiczne, wiec nowi ludzie chcą tylko porobić kilka fotek na instagram i odchodzą do normalnych pracodawców - czym to skutkuje? Duża rotacja pracowników pokładowych to raczej nie jest coś co wpływa pozytywnie na bezpieczeństwo... Absolutnie nie polecam, ani pracy, ani usług tej firmy.
Oczywiście nie wszyscy będą chcieli, ale według prawa powinno się im przedstawić taka opcję, a nie robić rekrutacje i liczyć że nikt ze zwolnionych się nie zorientuje? Zresztą wiadomo jaki jest teraz rynek pracy, sądzę że większość z tych osób tylko czeka na możliwość powrotu.
Jest dokładnie tak jak piszesz. Zwalniają tych z umowami , żeby na to samo miejsce przyjąć nowych, a że prawnie należałoby przywrócić zwolnionych, to tworzą jakieś Teamy etc. aby ominąć prawo. Nie wspominając już o kiepskich pensjach, oraz układzikach rodzinnych przy awansach.
A co konkretnie mówi prawo? Ja zostałem zwolniony i chciałem wrócic. Odpowiedziałem na ogłoszenie (do tego samego biura) , odświezyłem kontakty i...... cisza. Zatrudnilli nowych, bez doświadczenia, pochodzących z okolicznych wsi co dyrektor biura. Co na to prawo?
Moja opinia dotyczy rozmowy o pracę. Po pierwsze warunki, które tam proponują są beznadziejne, tzn. przez dwa lata kiedy jesteś na małym zusie to wyżyjesz, później może być gorzej. Organizacja rekrutacji poziom zero, 4 etapy i kandydaci mieli sami ustawić kolejność kto kiedy wchodzi na który etap. Jak można się spodziewać wtedy zaczęło się przedszkole, przede mnie wepchaly się ze 3 osoby I finalnie wyszłam o 18 i jeszcze było sporo ludzi, nie wiem do której siedzieli. miałam wrażenie, że rekruterzy są tu po to, żeby każdego zniechęcić do pracy i pokazać, że się nie nadaje a nie znaleźć pracownika. Osoby zaproszone również jakieś zamknięte w sobie, te parę godzin czekania spędziliśmy w grobowej ciszy xd Nie dostałam się, kręcili nosem, że mam już własną firmę a w międzyczasie dostałam ofertę od 3 lini lotniczych, więc chyba trochę się nadaje ???? Osoby z ważnym Attestation i tak muszą przejść całe szkolenie od nowa, nie tylko same conversion jak zwykle bywa. Oczywiście szkolenie nie jest płatne, przez 2 miesiące żyjesz z oszczędności
Oto piosenka o stewardesie, która bała się wysokości: [Verse 1] Stewardesa w samolocie, Lecz lęk ją ogarnia. Boi się wysokości, Nie chce latać już. [Chorus] Lecz w końcu zdecydowała, Że musi pokonać swój strach. Bo w końcu to jej praca, I musi być na niej fach. [Verse 2] Wsiadła na pokład samolotu, Z trudem powstrzymując łzy. Lecz w końcu odważyła się, I zaczęła latać wysoko. [Chorus] Lecz w końcu zdecydowała, Że musi pokonać swój strach. Bo w końcu to jej praca, I musi być na niej fach. [Outro] Teraz lata wysoko, Bez lęku i bez strachu. Bo w końcu pokonała swój strach, I jest dumna z siebie sama.
co słychać u twojej mamy?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Obsługa, sam lot, poczucie bezpieczeństwa oceniam raczej wysoko. Pojawiły się tylko drobne niedociągnięcia. Pozwolę sobie jednak na uwagę dot. personelu na portalach spol. Otóż uważam, że nieetycznym jest używanie obecnie bardzo popularnych hashtagow nawiązujących do Ukrainy, wyłącznie w celu podbicia sobie popularności
Jaka atmosfera w laboratorium ? Ktos rekrutowal na stanowisko chemika ?
Najgorsza linia z jaką miałem do czynienia.Zmienią godzinę odlotu o 10 minut tylko po toby następnego dnia odwołać lot.Taka historia już kolejny raz!!!! Żeby było śmieszniej odwołują 3/4 lotu tzn.w jedną stronę całkowicie odwołany a powrotny w połowie. Ta praktyka też kolejny raz!!!!KPINY Z KLIENTA.Ostatni raz korzystaliśmy z ich usług. Do tej pory tylko jeden,jedyny raz leciało jedno z nas tymi liniami i tej firmie JUŻ PODZIĘKUJEMY.NIGDY WIĘCEJ.
Zainteresowanym praca na pokładzie polecam omijać szerokim łukiem, ludziom się wydaje ze ta praca to ładne zdjęcia na insta i spełnienie marzen o podróżach. Warunki pracy w covid to tragedia, wiecznie zmieniający się grafik, co chwila nowe obostrzenia, przepisy do których trzeba się stosować na każdym locie nowe wytyczne. Hitem jest rozładowywanie i zaladowywanie samolotu przez załogę, wielogodzinne oczekiwanie na pobranie krwi załogi żeby zbadać pod katem covid po wielogodzinnym locie, ludzie przychodzą do pracy chorzy bo zatrudnienie na b2b i nie chcą tracić nalotu (chorujesz=nie zarabiasz) to (usunięte przez administratora) i nikt się z Tobą nie liczy.
I oczywiście kasowanie komentarzy bo jakże inaczej. Powtarzam lot obchodzi prawo pracy, prawo lotnicze kiedy tylko ma na to ochotę bo ma poparcie polityczne milosciwie nam panujących. Zamiast przyjac zgodnie z prawem personel ze zwolnień grupowych robi dosłownie łapanki na stanowiska b2b (łapanki bo nawet nie ma weryfikacji cv tylko dni otwarte, doslownie każdy może być teraz stew i dbać o bezpieczeństwo na pokładach) rotacja personelu jest duża a to nie sprzyja bezpieczeństwu!
Hej? Za niedługo mam rozmowę na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Balice. Nie jestem pezekonana do zwrotu 6 tysi za szkolenie jeżeli się zwolnię. Jakie macie opinie na temat tej firmy? Potrzebuje konkretów.
Nie daj wiązać się takimi umowami. W locie wcale nie jest lepiej niż u "prywaciarzy". Nie wiadomo jak dalej z pandemią, wielu pracowników odeszło lub zostało wyrzuconych, a teraz szukają kolejnych naiwnych, którzy w razie problemów będą zmuszeni zostać przez widmo ciążącej nad nimi kary.
No, raczej nie inaczej. Skoro trzeba oddać hajs (i to nie mały, bo 6k), to przecież chcą mieć gwarancję, że nikt od nich nie ucieknie po miesiącu, gdy zobaczy jakie są realia- odpowiedzialność finansowa za błędy, przy wypłacie trochę większej niż minimalna, kontakt ze wściekłymi paxami. Byłam stewą, ale z tego co pamiętam lojalka była na 6 miesięcy. A ten kurs z Amadeusa wcale 4 liter nie urywa. Zależy, czy ktoś chce się aż tak specjalizować, a zarabiać mniej niż na produkcji bez kwalifikacji
Trzeba podpisywać. Przecież nie będą cie finansować.
Hej, czy ktoś pracuje jako Kierownik Sprzedaży? Może powiedzieć coś więcej na temat tej oferty, warunków pracy? Jak wygląda proces rekrutacji?
Ekstremalne niezadowolenie z obsługi telefonicznej. To prawda jestem załamana zmianą przepisów w 2021 odnośnie przewożenia psa-wsparcia duchowego. Nabyłam psa z uzasadnionej przyczyny jeszcze przed zmianą przepisów i po wnikliwej analizie przepisów. Przepisy nagle zostały zmienione a ja zostałam na lodzie z moim zwierzakiem, którego nie chcę zostawiać w ładowni na 10 godzin a podróżowanie w moim przypadku jest konieczne. No cóż wiem, ze nic z tym nie można zrobić bo takie są bezduszne przepisy a pani przy telefonie jest tylko od przekazania informacji. Przyznaję dałam wyraz swojemu nezadowoleniu bo nieźle teraz utknęłam, ale owa pani przy telefonie posunęła się do pouczania mnie co jest właściwe a co nie. Zarzuciła mi, ze wzięłam psa nie dla siebie tylko dlatego żeby z nim latać (???) , że nie powinnam była brać psa, bo przepisy mogą się zmienić. Ogólnie zaczęła mi prawić morały za co serdecznie podziękowałam i zakończyłam rozmowę. W całej sytuacji, ktora jest dla mnie patowa, pracownik linii mi jeszcze dołożył stresu. Przepisy to jedno a ludzkie zrozumienie to drugie.
Hm... ciekawe gdyż miałam do wyboru 4 opcje - pracownik, były pracownik, kandydat i klient po czym wybrałam tą ostatnią. Widzę również opinie innych klientow odnośnie waszej pracy. Za swoją pomyłkę oczywiście serdecznie przepraszam.
Kontakt z HR jest jakimś nieporozumieniem. Zdecydowanie odradzam.
Czy możesz podać więcej szczegółów? Interesuje mnie ewentualny powrót do tej firmy. Zastanawiam się, czy w ogóle warto tam aplikować.
@Kandydat, bardzo szczegółowo przedstawiłeś rozmowę kwalifikacyjną w jakiej uczestniczyłeś w Polskie Linie Lotnicze LOT. Widzę, że nie jesteś usatysfakcjonowany jej przebiegiem. Możesz mimo wszystko opisać całość procesu rekrutacyjnego, w którym brałeś udział w tej firmie? Jak długo od momentu aplikowania na wybrane przez Ciebie stanowisko czekałeś na pierwszy kontakt z pracodawcą?
Oj.. długo to mało powiedziane. Aplikowałem chyba na początku grudnia. Oferta była już nieaktualna, kiedy nagle zadzwonili z zaproszeniem na pierwszy etap, czyli test ze zdolności analitycznych + test z wiedzy branżowej. Było to chyba pod koniec grudnia. Poszedłem, razem ze mną był chłopak po Politechnice, o ile dobrze pamiętam po elektronice, czyli bardzo kumaty - zresztą takie robił wrażenie. Test analityczny bardzo prosty, ale trzeba pilnować czasu. Zadanie zadaniu nierówne - lepiej omijać te trudniejsze i wrócić do nich jak starczy czasu. Ciężko się go wypełnia, ponieważ tabelki z danymi są na ostatniej stronie i cały czas trzeba "skakać" od zadania do tabelek, a "kalkulatory", które mamy do dyspozycji wyglądają i działają tak jakby to była zabawka dla małych dzieci. Polecam więc wziąć własny kalkulator. Po 35 minutach przychodzi Pani z HR, zabiera test numeryczny i daje test z wiedzy branżowej. No ten test to jest dopiero kpina. Pytania o jakieś strategie LOTu; jakie, ile i jak pojemne ma samoloty (tabelka do wypełnienia), skróty nazw lotnisk; spada cena paliwa, czy obniżam cenę biletów?; co się ostatnio ważnego wydarzyło w branży lotniczej i tym podobne pierdoły.. No i tutaj zarówno ja, jak i nowo poznany kolega nie mogliśmy się nadziwić - jaki jest sens robienia tego typu testu? ponieważ: po części jest to wiedza, która nie jest ogólnie dostępna; średnio inteligentny szympans nauczyłby się tych wiadomości w 2 godziny; kto normalny, kto nie ma do czynienia na co dzień z branżą lotniczą śledzi dokładnie co się w niej dzieje? itp itd. Wypełniliśmy z 10-20% tego testu, pośmieliśmy się z niego i z kalkulatorów, przyszła Pani z HR zabrała testy i tyle. Zresztą Pani powiedziała nam już wcześniej, żebyśmy tym testem z wiedzy branżowej to się specjalnie nie przejmowali - jest, bo jest, żeby ogólnie się zorientować czy kandydat coś tam wie, i żeby pisać to co się wie. Czekałem znowu z miesiąc albo i więcej. Oferta na pracuj.pl była już nieaktualna i otworzyli znowu nową na to samo stanowisko, więc po raz kolejny byłem przekonany, że nie są zainteresowani. No i znowu ni z tego ni z owego telefon wieczorem i zaproszenie na jutro czy za dwa dni na rozmowę z managerem działu. Poszedłem i rozmowa wyglądała tak jak już opisałem. Tamta oferta już wygasła i była kolejna na to samo stanowisko. I znowu jest kolejna. No ale skoro oni szukają inżyniera czy matematyka do pracy za śmieszne pieniądze, która polega na tym, że rano przychodzą piją kawę, sprawdzają ofertę cenową konkurencji i dostosowują swoją ofertę - no to powodzenia, jeszcze pewnie parę miesięcy poszukają. Zresztą po rozmowie z Panem i Władcą pewnie wszyscy i tak rezygnują...
Czy test analityczny nie był prowadzony w excelu? Dostałem zaproszenie na to samo stanowisko i już sam nie wiem czego się spodziewać. Nie mniej jednak Twój komentarz zawiera dużo istotnych informacji.
Z całym szacunkiem odradzam pracę w tej firmie.Mobbing ,problemy z wypłatami ,odpowiedzialność finansowa za błędy.Niska płaca nieadekwatna do reprezentowanych umiejętności. Nie polecam chyba że chcecie sobie załatwić miejsce w szpitalu by leczyć depresję bo na pewno tak się stanie zostając w tej firmie
3 etapy procesu rekrutacji. Zero odzewu od ponad miesiąca. Dramat. Tyle w temacie.
4 tygodnie po interview i brak informacji zwrotnej. Tyle w temacie
Cześć, czy jest tu ktoś, kto wypowie się jak aktualnie wygląda praca na tym stanowisku? Zarobki, obowiązki, atmosfera?
Mogę się wypowiedzieć tylko na temat wstępnej rozmowy z rekruterem. Pani kontaktująca się z kandydatami odnosi się do rozmówców w bardzo przyjazny sposób. Pozytywnie zaskoczyło mnie też to, że mimo mojego niedopasowania do stanowiska, na które aplikowałam zaproponowano mi rekrutację na inne stanowisko. Bardzo fajne podejście!
2 lata temu ubiegałam się o pracę w dziale Analizy Rejsu. Rekrutacja zaczęła się od prostego testu matematycznego + pytań sprawdzających wiedzę na temat LOTu (trzeba wykuć na blachę np. nazwy samolotów i liczbę miejsc). Pani prowadząca rekrutację zachowywała się mało przyjaźnie, próby nawiązania grzecznościowej rozmowy zbywała lakonicznymi odpowiedziami lub wymuszonym uśmiechem. Zresztą, w całym procesie rekrutacji kontaktowały się ze mną chyba 3 panie z HR, bez wiadomej mi przyczyny. Wolałabym, żeby kontakt był utrzymywany przez jedną osobę lub żeby ktoś pofatygował się o tłumaczenie dlaczego ciągle dostaję maile/telefony od kogoś innego. Kolejnym etapem była rozmowa z szefem dział i panią z HR. Rozmowa jednokierunkowa, bo nikt nie zaszczycił mnie opisem stanowiska i obowiązków, za to od pierwszej minuty zasypano mnie gradem pytań. Przez całą rozmowę starano się mnie zniechęcić do podjęcia tej pracy ("ale naprawdę chce pani pracować w Locie? Naprawdę?") i kilka razy powtarzano pytanie dlaczego chcę u nich pracować (mimo, że na nie odpowiedziałam już za pierwszym razem). Najbardziej kuriozalne były jednak pytania w stylu "jak pani myśli, co będzie pani robiła na tym stanowisku?". W każdej firmie szanującej kandydata to przyszły pracodawca odpowiada na to pytanie, co zresztą zaznaczyłam w tej absurdalnej rozmowie rekrutacyjnej. W trzecim etapie znów spotkanie z przełożonym i panią z HR, tym razem znane ze szkoły rozwiązywanie zadań PRZY TABLICY. Szef działu wyjaśnił na szybko kilka pojęć związanych z analizą rejsu, po czym zaczął zadawać szczegółowe pytania na temat konkretnych sytuacji, wykresów i wielkości. Śmieszne, biorąc pod uwagę, że kandydat z tymi pojęciami ma do czynienia po raz pierwszy i na wszystkie pytania musi odpowiadać bez zastanowienia (szczególnie, że rekrutowano na stanowisko juniorskie). Na koniec łaskawie pozwolono mi usiąść, postawiono przede mną komputer i polecono wykonać kilka prostych działań w Excelu. Oczywiście, widok z mojego komputera był rzucany na ścianę, aby szefowi działu nie umknął żaden mój ruch. Nigdy nie spotkałam się z tak żenującym sposobem sprawdzania wiedzy kandydatów i tak dziwną rozmową rekrutacyjną, w której to ja musiałam mówić, co robi się na stanowisku, na które aplikuję. Żeby dopełnić obrazu tej godnej pożałowania sytuacji, dodam, że praca oczywiście na umowę B2B, nie oferują innych. Całym przebiegiem rekrutacji jestem wciąż głęboko zażenowana.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polskie Linie Lotnicze LOT?
Zobacz opinie na temat firmy Polskie Linie Lotnicze LOT tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polskie Linie Lotnicze LOT?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 6 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Polskie Linie Lotnicze LOT?
Kandydaci do pracy w Polskie Linie Lotnicze LOT napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.