Opinie o Wakacje.pl S.A.
Wierzymy, że dzięki rzetelnej komunikacji uda nam się zadbać o to, aby współpraca z nami była jeszcze bardziej satysfakcjonująca i procentowała rozwojem firmy. Na tym szczególnie nam zależy.
Zachęcamy Was do śledzenia naszego profilu, przeglądania aktualnych ofert pracy i bycia tutaj z nami! Jeśli macie jakiekolwiek pytania, piszcie śmiało. Chętnie na wszystkie odpowiemy:) Gdyby pojawiły się tematy, których nie chcecie poruszać na forum, ale są dla Was ważne, to prosimy o opisanie ich i przesłanie na adres hr@wakacje.pl.
Rozumiemy Twoje emocje i dziękujemy za opinię. Dobrze jest opierać się na faktach, dlatego z zaprezentujemy kilka związanych ze stażem w Dziale Obsługi Posprzedażowej: Mediana = 1,4 roku (17,6 m-ca). 55% konsultantów ma staż min. rok, 37% konsultantów pracuje min. 2 lata, 17% min. 3 lata. Myślimy, że z dane mówią same za siebie. Bierzemy udział też w badaniach angażowania i zaufania do managerów. Badaniach realizowanych przez firmę zewnętrzną, dających pełną anonimowość, gdzie frekwencja przewyższa 90%. Wyniki przeczą temu co piszesz. Jak w każdej organizacji - jest wiele do zrobienia - każdego dnia podejmujemy rękawicę, aby ludzie byli dumni z tego, że są częścią Wakacje.pl. Bardzo nam przykro, że nie skorzystałeś/aś z rozwiązań, które są stworzone dla pracowników i dają możliwość zgłaszania wszelkiego rodzaju nieprawidłowości. To, że ktoś dodaje pozytywną opinię nie znaczy, że jest "podstawiony". Każdy ma prawo do swojej. Twoją szanujemy, prosimy uszanuj opinię innych. Mimo Twoich doświadczeń, bardzo dziękujemy, że byłeś/aś częścią nas.
Brak wsparcia ze strony przełożonych oraz niewłaściwe podejście do rozwiązywania problemów skutkują tym, że codzienna praca staje się stresująca i demotywująca. Dodatkowo, brak doceniania wysiłków oraz minimalne możliwości rozwoju zawodowego sprawiają, że trudno o zaangażowanie w takie miejsce. Dodatkowo, firma traktuje swoich pracowników jak dzieci, zamiast ufać ich umiejętnościom i odpowiedzialności. (usunięte przez administratora) z przełożonymi, którzy mają minimalne doświadczenie. Porażka, idą na dno.
Wasz oddział biura podroży na Wilanowie (w centrum handlowym)- rewelacja! Nie wiedzialem, gdzie napisać opinię na daną lokalizacje wiec pisze tutaj bo opinia 5 gwiazdek zasłużona. Fantastyczna obsługa, która naprawdę wie co robi i zna się na rzeczy, do tego bardzo ciekawie opowiada o ofertach - ze wszystkimi plusami i minusami (kiedy jechac, kiedy jaka temperatura, jaki klimat, jakie lokalne wydarzenia w jakim okresie mozna zobaczyc). Jestesmy z zona bardzo zadowoleni i z urlopu (choć krótkiego) i z obsługi. Super!
Czy możliwa jest praca w pełni zdalna ? Jak to jest z tą pracą hybrydową?
Co chwila odchodzi z backu ktoś dobry, firma się tym zupełnie nie przejmuje. Ciekawe, ile jeszcze osób musi odejść żeby się obudzili.
Może dlatego, że zupełnie nikt się z nimi nie liczy. Narzuca się kolejne nierealne terminy realizacji zadań, zmusza do nadgodzin, a na następnie odmawia się udzielenia paru dni wolnego na odreagowanie.
Ogólna ocena rekrutacji uważam za dobrą. Były dobrze dobrane pytania co do stanowiska, ale... Aż 3 rozmowy rekrutacyjne to za dużo. Na pierwszej rozmowie poczułem brak poszanowania do zdobytego doświadczenia od jednej osoby. To smutne jak ktoś zaczyna mówić "To niemożliwe, że w tak krótkim czasie...". Podobno własne biurka są zarezerwowane dla osób, którzy są min 3 razy w tygodniu w biurze (serio przy tak ważnym stanowisku?). Po otrzymaniu informacji o trzeciej rozmowie poczułem że trzeba to przerwać, ponieważ uważam to brak profesjonalizmu, ale jednak spróbowałem. Na spotkaniu byli wszyscy team leaderzy, którzy zadali po jednym pytaniu (z czego prawie wszystkie zdublowane z pierwszej rozmowy), jednocześnie odnosiłem wrażenie że bali się pytać. Brakowało jeszcze osób z przyszłego teamu... Po tym spotkaniu stwierdzili że nadaje się na "Tech Leadera" (z czego byłem 2 lata "Team Leaderem") i podziękowali mi. Uważam że ta trzecia rozmowa to była jedna z najgorszych rozmów jakie prowadziłem do tej pory, a również rekrutowałem inne osoby. Teraz już wiem dlaczego ogłoszenie jest już kilkanaście miesięcy na ich stronie.
Pierwsza rozmowa dlaczego team leader, co cie motywuje do tej pracy, ogólne poznanie się, druga techniczna, na trzeciej to powtórka tego co było na pierwszej
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Coś z tą firmą musi być nie tak skoro najlepszy TL dopu odchodzi. Ps. Wakacje.pl nie usuwajcie komentarzy, nieładnie
Dziękujemy za Twoją opinię. Zgodnie z regulaminem serwisu, wpisy czy wyrażane opinie muszą być merytoryczne, dlatego Twoja opinia została usunięta przez administratora. Każda informacja zwrotna, zwłaszcza dotycząca zespołu i liderów, jest dla nas bardzo cenna. Rozumiemy, że odejście doświadczonych pracowników może budzić wątpliwości, jednak przyczyn takiej decyzji może być wiele, często związanych z indywidualnymi planami rozwoju zawodowego. Każdego dnia tworzymy środowisko pracy, które wspiera rozwój i zaangażowanie wszystkich członków zespołu. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z TL lub zespołem HR – chętnie odpowiemy na pytania i omówimy wszelkie wątpliwości.
No, ostatnio jest ogromna rotacja i zmiana TL na DOPie. Ciekawe czy jest to spowodowane zmianą struktury i nowych kierowników, czy śmiesznym wynagrodzeniem do obowiązków i presji jaka się nakłada na nich. Może kadra powinna być rotacyjna, żeby było wygodniej i mniej problemowo. Na to pytanie pewnie nikt nie będzie w stanie odpowiedzieć bo nikt nie powie powie w prost, że kadra rotuje bo ma serdecznie dość wyzysku. Ale przynajmniej dzięki temu w firmie jest „młody i dynamiczny zespół”.
Hej, rozumiemy, że zmiany mogą być trudne i mogą wywoływać niepewność. Dlatego staramy się zapewnić naszym pracownikom wsparcie i odpowiednie warunki pracy. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR, aby omówić wszelkie konkretne obawy lub sugestie. Twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne i chcemy, aby każdy pracownik czuł się komfortowo i bezpiecznie. Mamy również ogromną prośbę, aby bazować na faktach i sprawdzonych informacjach. Jedną z naszych wartości jest szczerość i otwartość. Zachęcamy także do rozmowy z managerem lub zapytanie u źródła. Spekulacje, czy subiektywne opinie generują plotki, a na to nie może być naszej zgody w naszej organizacji. W zeszłym tygodniu było spotkanie z Zespołem Zarządzającym, podczas którego realizujemy sesję Q&A, aby pracownicy mogli zadać pytanie w każdym zakresie. Możliwości jest całe mnóstwo. Odezwij się na hr@wakacje.pl, lub podejdź do HR BP, porozmawiajmy.
Na jakie mniejwiecej wynagrodzenie podstawowe moze liczyć Team Lider na Dopie?
Na jakie wynagrodzenie podstawowe można liczyć na stanowisku Team Leader działu Obsługi Posprzedażowej? Słyszałem, że najniższa krajowa + premie,czy to prawda? Chcę aplikować, ale firma nie podała widełek, a na stanowisku zarządzającym najniższa jest moim zdaniem nieadekwatna. Nie chcę marnować czasu na rekrutacje niedopasowane do moich potrzeb, a oferta sama w sobie ciekawa. Ktoś przybliży na co można liczyc
Nie polecam składania aplikacji do tej firmy. Chciałem dostać się do działu posprzedazy, złożyłem CV, mam bardzo duże doświadczenie w turystyce i obsłudze klient ale co z tego, zadzwonił do mnie jakiś tragiczny bot telefoniczny i 2 tygodnie ciszy. Firma nie traktuje poważnie kandydatów do pracy, szkoda czasu na to miejsce. Na szczęście złożyłem jeszcze aplikacje do innej firmy turystycznej i po 2 dniach dostałem pracę. Może ktoś powinien się zainteresować tym jak działa rekrutacja w tej firmie, bo chyba nie jest zbyt dobrze....
Dziękujemy za informację. Rekrutacja do Call Center w tym do Działu Obsługi Posprzedażowej jest dla nas bardzo ważna, a do kandydatów oddzwaniamy niezwłocznie. Abyśmy mogli zweryfikować po historii kontaktu co się wydarzyło, prosimy o przesłanie informacji, imienia i nazwiska na adres eb@wakacje.pl. Razem z managerem tego zespołu zweryfikujemy zgłoszenie.
Cóż można pozytywnego napisać, skoro na umówioną rozmowę rekrutacyjną nikt ze strony Wakacje.pl się nie zjawił :) Moja próba kontaktu w tej sprawie również została zignorowana. Może w pierwszej kolejności warto zainwestować w rekruterów, którzy szanują czas innych osób, pamiętają o umówionych rozmowach i/lub chociaż potrafią je odwołać.
Dziękujemy za ten feedback. Takie sytuacje nam się nie zdarzają. Poprosimy o wskazanie procesu, którego dotyczy opinia. Spróbujemy to wyjaśnić. Zachęcamy też do wysłania wiadomości na adres eb@wakacje.pl, będziemy mieli możliwość szerszego ustosunkowania się do zaistniałej sytuacji.
Przestrzegam przed składaniem cv na ds. To jakieś nieporozumienie. Jeśli dużo pijesz to zapomnij, bo na przerwę nie wyjdziesz gdyż są limity ustawiane. Masa wskaźników do wykonania i to wszystko za groszowe sprawę tak naprawdę
Opinia dotyczy stanowiska na dziale sprzedażowym w call center. Większość czasu spędzasz na wydzwanianiu do ludzi, którzy nie zdecydowali się jeszcze na zakup. Gdy(jako klient) założysz sobie tzw rezerwację ale jej nie opłacisz, system będzie wybierał Twój numer w kółko, nawet gdy czas na dokonanie opłaty się skończy. Wówczas już nie usłyszysz w słuchawce kiedy wakacje.pl mogą spodziewać się płatności, a czy założyć rezerwację jeszcze raz, póki oferta jest no i będą ciskać, aby płatność dokonana została na linii. Niektórzy klienci otrzymują po kilkanaście natrętnych telefonów na przestrzeni jednego dnia. Dodam, że zadzwonią do Ciebie nawet o 23:30. 1. Gdy aplikowałam nie było jeszcze informacji w ogłoszeniu o połączeniach przychodzących. Na rozmowie rekrutacyjnej wszystko kręciło się w okół telefonów przychodzących. Gdy została mi złożona oferta również dopytałam o to, czy to na pewno infolinia przychodząca. Zostało mi powiedziane że tak, w całym dziale sprzedaży jest tylko jedna grupa, zajmująca się połączeniami wychodzącymi. Aktualnie w ofercie już widnieje info o połączeniach przychodzących. 2. O tym, że większość zadań to połączenia wychodzące dowiedziałam się ostatniego dnia szkolenia trwającego około 2 tygodnie. Już za dużo zmarnowanego czasu by się wycofać, bo za szkolenie dostaniesz pieniądze gdy przepracujesz bodajże 150 godzin. 3. 5 dni pilotażu po szkoleniu to okres, w którym cała wiedza teoretyczna nabyta na szkoleniu ma zostać przekutą w wiedzę praktyczną. Piloci to osoby ze stażem ok półtora roku. Niestety, mi trafilo się na osoby niezbyt pomocne (siedzenie w telefonie) bądź zbyt zajęte (wrzucanie innym statusów). Nie były to jedynie moje odczucia. Prośba o dodatkowy dzień pilotażu wystosowana przez parę osób została wręcz wyśmiana. 4. Awanse tylko z nazwy (no i parę groszy więcej w portfelu, ale za to większe cele do osiągnięcia by otrzymać premie). Tym samym zajmujesz się parę dni po pilotażu, jak i będąc starszym konsultantem. 5. Narzucanie dodatkowych wymogów by wyrobić premię. Na szkoleniu system premiowy przedstawiany jest jakoby był on przejrzysty, w praniu wychodzi że trzeba spełniać dodatkowe wymogi np sprzedaż określona liczbę wycieczek danego organizatora. 6. Szczerość i otwartość - team lider szczerze i otwarcie wytknie Ci każdy Twój błąd, najlepiej na forum. Team liderzy przeszkadzają w rozmowach z klientami, podchodzą do Ciebie gdy siedzisz w alejce i gadają nie zawężając na to, że właśnie próbujesz kogoś namówić na opłacenie na linii wycieczki. Masz wtedy poprosić klienta o cierpliwość i iść porozmawiać z tl. Twoja szczerość i otwartość brana jest za słaby charakter. 7. Na przerwę jest określona liczba miejsc, od 6 do 10. Na cały dział, który składa się z ok 100 osób. Nie mówię tu tylko o przerwę na szluga, a nawet przerwa na toaletę. Gdy limit jest osiągnięty, musisz dygać do team lidera i powiedzieć by wrzucił ci status bo musisz iść sikać :) gdy klikniesz przycisk przerwa, a limit jest osiągnięty, automat wrzuci ci połączenia bądź wybierze numer i rozpocznie połączenie, nawet jeżeli ledwo już wytrzymujesz by się nie posikać ;) 8. Obleśne, zasyfiałe stanowiska. Nawet słuchawki są przypięte do stanowiska, niewymieniane prawdopodobne od lat. Ubrudzone gąbki, nasiąknięte całodniowym podkładem bądź nastoletnim potem pracownika, który właśnie zakończył swoją zmianę a Tobie przypadło usiąść na jego stanowisku. Tak, gdzieś tam stoi ręcznik papierowy i płyn do dezynfekcji, ale przez całe pół roku pracy tam widziałam jak ktoś stanowisko czyści raz. Samemu by wyczyścić stanowisko sobie i oczywiście swoim następcom musisz zmarnować przerwę, bo biurka to hot deski i w użytku są na zakładkę - ktoś kończy pracę, masz parę chwil by usiąść i się zalogować.
Przychodzę z pytaniem. Czy w razie rezygnacji z podjęcia pracy podczas szkolenia albo po jego zakończeniu ponosi się jakieś konsekwencje?
Brak feedbacku po rozmowie kwalifikacyjnej, zero technicznych pytań na rozmowie, rekruterka kompletnie nieobecna, zajęta własnym telefonem. Stracony czas i pieniądze na dojazd. Kpina i żart z osób szukających pracy. Mam nadzieję że kiedyś same tak zostaniecie potraktowane. Zapominacie, że kandydat to człowiek, który chce się zaangażować we współpracę, a wy traktujecie go jak punkt na liscie
Wiemy jak bardzo ważne jest udzielanie informacji zwrotnych po spotkaniach i robimy co w naszej mocy, aby przekazywać je na bieżąco. Zależy nam na ciągłym usprawnianiu procesów, dlatego będziemy zobowiązani za wskazanie procesu/nazwy stanowiska, którego dotyczy ta opinia. Z góry bardzo dziękujemy.
Firma jest chyba w trybie zarządzania kryzysowego w związku z odejściem Itaki. Rzadko zwalniają, raczej zwolnienia do nich same przychodzą, nieopisana presja, niskie wynagrodzenia i ludzie mają dość. Dużo dobrych ludzi odeszło z backu na przestrzeni kilku miesięcy. Szczerość i otwartość tylko na papierze albo publicznie. Niewygodne zwolnienia niestety zamiatane są pod dywan. Teraz oszczędność wszędzie gdzie się da, ale oczywiście nie dla kadr zarządzających :) Huczne 25-lecie, nie ma co.
Dziękujemy za tą opinię. Oferta wspomnianego partnera nadal jest w ofercie Wakacje.pl. Jest otwartych wiele procesów rekrutacyjnych, w tym wystartowała duża rekrutacja do Call Center, abyśmy odpowiednio wcześniej byli przygotowani do sezonu 2025. Wszystkie aktualne oferty dostępne na stronie kariery: wakacjetomy.pl. W pozostałych kwestiach zachęcamy do rozmowy ze swoim managerem oraz do uczestnictwa w spotkaniach z Zespołem Zarządzającym gdzie można zadać pytanie w zakresie każdej nurtującej kwestii. Nie pozostanie bez odpowiedzi. Można też skontaktować się z zespołem HR pod adresem hr@wakacje.pl.
Pracowałam na DOPie ponad rok i jakiś czas temu miałam przyjemność rozwiązać umowe z Wakacje.pl. Zgodnie z wartościami pracodawcy #szczerosc #otwartosc wracam tu z czysta głowa i bez ogromu emocji które towarzyszyły mi pod koniec przygody w tej firmie aby podzielić się moimi doświadczeniami:) Bez względu na to jakie masz ambicje i umiejętności niestety Wakacje.pl nie chce ich rozwijać. Plany rozwoju to niestety jedynie mydlenie oczu. TL omawia jakie masz podjąć kroki aby on pomógł Ci w dostaniu się na szkolenia/staz bądź otrzymaniu jakiejkolwiek możliwości aby rozwinąć swoje mocne strony i oczywiście pomoc w rozwoju firmy. Wszystko brzmi pieknie ale niestety z mojego doswiadczenia- założenia spełnilam tylko ja, sama szukałam kanałów pomocy a na sam koniec temat został po prostu zamieciony pod dywan. A szkoda! Macie mega zdolne i pozytywne osoby na pokładzie. Niestety te znajace swoja wartość i granice będą od was odchodzić. Bardzo przykro jest obserwować jak zaangażowani pracownicy z dnia na dzień tracą motywacje. Wasz system motywacyjny przestał istnieć a zaczęły się liczyć jedynie liczby. Wyniki których oczekujecie nie sa współmierne z tym jakiej jakosci chcecie się trzymać. Martwi mnie tez to na jakie warunki BHP sa narażeni konsultanci. Klejące się od brudu słuchawki, klawiatury i myszki. Jest proste rozwiązanie na które was stać: słuchawki dla każdego konsultanta, które sa raczej standardem i dosyć małym kosztem:) Ja zakupiłam swoje prywatne ze względu na zakażenie ucha którego dostałam od resztek sebum i makijazu na gabkach. Stać mnie było na nie pomimo tego, ze za nieobecność obcięto mi premie, a uwierzcie ze bez niej ciezko jest się utrzymać i oplacic dodatkowo lekarza. I tak wiem, ze macie płyny do dezynfekcji i gąbki do wymiany. Niestety ciezko jest znaleźć czas na odgruzowanie stanowiska kiedy wszystkie sa zajęte do ostatniej sekundy ze względu na zbyt duza ilość pracowników i zle zagrafikowanie. Dziękuje wam za wspaniała lekcje tego w jakich warunkach nie chce pracować i pozdrawiam wszystkich pomocnych koslutantow z DOPu- to dzieki wam ta firma trzyma swoich klientów, tylko Wy pozostaliście w tym wszystkim ludzcy:) PS:Czytałam poprzednie opinie i zgadzam się z niemiarodajnym systemem premiowym, brakiem doświadczenia i wiedzy osób na wyższych stanowiskach oraz brakiem elastycznego grafiku.
Dlaczego warto zastanowić się parę razy przed złożeniem CV na dział sprzedaży czy dział obsługi sprzedażowej, pozwólcie, że wypunktuje firmę. Dodatkowa adnotacja przed rozpoczęciem, jeżeli myślisz, że to będzie Twoja "wymarzona praca" to nie składaj CV, jeżeli jednak złożyłeś/aś, to masz dwa wyjścia, albo Cię przyjmą albo nie, jeżeli Cię przyjmą to żeś przepadł/a. 1. Sztuczne relacje i spotkania - Jeżeli myślisz, że Twój przełożony jest choćby trochę odpowiedni na swoje stanowisko, to się mylisz, większość przeczytała książkę, którą dostali od HRów, i sugerują się tymi suchymi przykładami na co dzień, jeżeli myślisz, że rozmawiasz z człowiekiem, który jakkolwiek szanuje Twoje życie prywatne lub opinie to się mylisz, po dłuższym czasie spotkań będziesz w stanie zauważyć wymawiane przez nich regułki. Co prawda jest 2 przełożonych, na których jeżeli trafisz, to wygrałeś, ale są małe szanse. (Jeżeli ktoś zainteresowany lekturą - Wojciech Haman, Jerzy Gut "Psychologia szefa. Szef to zawód.") 2. Przełożeni z łapanki - to jest bardzo interesujący temat, albo będziesz pod przełożonym, który ledwo co przyszedł do firmy, bo był brany z zewnętrznej rekrutacji, albo będzie to osoba, z innego działu, jeżeli na taką osobę trafisz, to żeś przepadł, żadnej pomocy przy zadaniu nie otrzymasz bo nie mają pojęcia jak wyglądają te zadania, nikt nie chce do nich podchodzić bo jedyna "pomocna" odpowiedz to "zadzwoń i się dowiedź", odpowiedź na zadane pytanie, dla osoby dłużej pracującej, jest prosta, tylko, żeby coś zrobić konsultanci niekiedy potrzebują zgody na to, gdzie nowy przełożony nawet po paru miesiącach odpowie Ci, żebyś poczekał na kogoś bardziej doświadczonego. 3. Wprowadzanie zmian - Świetnie, firma się rozwija, co jakiś czas zaskoczą Cię wprowadzoną zmianą, o której poinformują Cię wtedy kiedy o to za pytasz, codziennością jest wprowadzenie zmiany "na hura", nagle dowiesz się, że składając CV na dział sprzedaży nie mogłeś się tam dostać bo nie jesteś typem sprzedawcy, ale za to możesz iść na dział obsługi po sprzedażowej, gdzie i tak będziesz sprzedawał ubezpieczenia. Brzmi irracjonalnie prawda ? obsługa posprzedażowa sprzedaje ? tak, i to nie jest jedyna rzecz, którą musi zrobić taki konsultant, a dojdzie tego jeszcze więcej, a czas na zadaniu pozostanie taki sam, niski i nie do wyrobienia. 4. Jakość obsługi - dostaniesz w ciągu miesiąca, parę ocen jakości, parę to znaczy od 3 do 6 około, żebyś mógł sobie wyobrazić jaki to jest procent Twojej pracy, to przeciętny pracownik w miesiąc na spokojnie jest w stanie zrobić około 1000 - 1500 zadań. I to właśnie te parę ocen świadczy o Twojej codziennej obsłudze klienta. 5. Coroczny wrześniowo-listopadowy event - nie, nie to nie jest nic fajnego, osoby zatrudnione na przełomie kwietnia - maja - czerwca są masowo zwalniane z pracy. Potrzebują Cię tylko na sezon lipiec - sierpień, później nie ma ruchu i albo dostaniesz wypowiedzenie albo zostaniesz normalnie albo pójdziesz na projekt, jeżeli wyznaczą Cię na projekt, to żeś przepadł, jeżeli się nie zgodzisz masz bardzo duże szanse na otrzymanie wypowiedzenia za postawę pracowniczą, i oni się wybronią bo tak jest skonstruowana Twoja umowa, żebyś robił wszystko co Ci każą. Jeżeli jednak pójdziesz na projekt, to żeś przepadł, tak zniszczonej psychiki nie będziesz miał po 10 latach w więzieniu jak po 3 - 6 miesiącach na projekcie. 6. Twoje uczucia - nie istnieją, reklamacyjny, irytujący klient ? siedź cicho, nie okazuj emocji, jesteś robotem, bez emocji, po którym spływa każda obelga w Twoją stronę. Jeżeli jednak Twoja psychika nie wytrzymuje przy kolejnym reklamacyjnym kliencie i okażesz te emocje, przygotuj się na otrzymanie wypowiedzenia w czasie bliżej nie określonym z racji na ekstrawaganckie zachowanie. Jeżeli potrzebujesz większej ilości argumentów, żeby nie spróbować pracy w Wakacje.pl, to spróbuj po prostu, jeżeli ta opinia będzie się pokrywała rzeczywistością w firmie, pobij, dodaj coś od siebie, nie wszystko da się spamiętać i wypisać, tego jest masa i nikt nie jest w stanie wypisać wszystkiego w jednej opinii. AEZAKMI 6:0 Wakacje.pl
Hej Aezakmi, próbuję zrozumieć w jakimś stopniu Twoją wypowiedź. Jednak porównanie pracy na projekcie do odsiadki 10 - letniej w wiezieniu i formy psychicznej po więzieniu to trochę przesada...Rozumiem, forma psychiczna to ogromnie ważna część w naszym życiu, ale uwierz, że naprawdę można zgłosić się w firmie do odpowiedniej osoby i spokojnie porozmawiać. Ważnym elementem w pracy jest komunikacja i jeżeli czujesz się źle to należy to zgłosić, jednak w odpowiedni sposób. Jest etyka pracy, która pomaga, jest dział HR, ale przede wszystkim przełożeni, którzy są chętni do pomocy. Nie zdarzyło mi się, aby którykolwiek z przełożonych nie zareagował na zły stan pracownika. Uwierz, można to zgłosić, porozmawiać, ustalić wspólne rozwiązanie :) Natomiast KOMUNIKACJA jest podstawowym elementem. Nikt nie jest robotem, przełożeni również nie są robotami :)
Niewiarygodne że można na temat danego miejsca mieć tyle do powiedzenia a jednocześnie dalej tam pracować, a jednak to Ciebie zwolnili a nie ty się sam prawda? Obowiązkiem każdego wygnanego z wakacji jest opinia na goworku, ty nic nie zrobiłeś to miejsce po prostu to (usunięte przez administratora) co nie?
Niestety jak już ktoś napisze prawdę o DOP to uruchamia się nowe kierownictwo w odpowiedziach, które do tego stanu doprowadziło. Patrzenie na współpracowników i podwładnych jak na wrogów nr 1 jest strasznie przykrą praktyką która trwa już od początku roku. Tu za każdą liczbą stoi sukces kierownika (a nie stoi człowiek, jak jeszcze kilka miesięcy mówił… przykre puste słowa). Im bardziej w tym roku pokaże swoje małe ego i duże ambicje, im bardziej trzyma paluszek w odpowiedniej dziurce, tym bardziej podbudowuje swoją niską samoocenę. Straszenie ludzi i podkreślanie na każdym kroku jak nic nie znaczą, są już dla niego standardem. Z kolei nowa kierowniczka to cicha woda, z ukrycia działa i nagle kolejny TL wypada na L4 i znika. Drzwi obrotowe u TL robi się z hukiem albo dyskretnie - idealne odzwierciedlenie ich trybu pracy. Typowe korpo i traktowanie ludzi jak szczury do biegania w kołowrotku dla uciechy tych wyżej. Bajki mówią, że kiedyś się tu pomagało… teraz przyjaciel podłoży ci kłodę, żeby dostać extra punkty w konkursie albo u przełożonego. Większość tych osób które zostały to albo tak nisko się cenią, że tam są, albo już i tak szukają innej pracy. Jaki jest średni staż pracy na tym dziale? Obecnie to już chyba kilka miesięcy max. o czymś to mówi.
Rozumiemy Twoje emocje i dziękujemy za opinię. Dobrze jest opierać się na faktach, dlatego z zaprezentujemy kilka związanych ze stażem w Dziale Obsługi Posprzedażowej: Mediana = 1,4 roku (17,6 m-ca). 55% konsultantów ma staż min. rok, 37% konsultantów pracuje min. 2 lata, 17% min. 3 lata. Myślimy, że z dane mówią same za siebie. Bierzemy udział też w badaniach angażowania i zaufania do managerów. Badaniach realizowanych przez firmę zewnętrzną, dających pełną anonimowość, gdzie frekwencja przewyższa 90%. Wyniki przeczą temu co piszesz. Jak w każdej organizacji - jest wiele do zrobienia - każdego dnia podejmujemy rękawicę, aby ludzie byli dumni z tego, że są częścią Wakacje.pl. Bardzo nam przykro, że nie skorzystałeś/aś z rozwiązań, które są stworzone dla pracowników i dają możliwość zgłaszania wszelkiego rodzaju nieprawidłowości. To, że ktoś dodaje pozytywną opinię nie znaczy, że jest "podstawiony". Każdy ma prawo do swojej. Twoją szanujemy, prosimy uszanuj opinię innych. Mimo Twoich doświadczeń, bardzo dziękujemy, że byłeś/aś częścią nas.
Nie wszyscy ! Tak jak powiedzialem: nie mam zamiaru robić szpagatu z komisarzem Goworkiem. Nie wiem po co ludzie to piszą. To i tak nic nie zmieni. Ja polecam każdemu nowemu kandydatowi po prostu przyjść, zostać przyjętym, popracować te 3-4 miesiące i dopiero zacząć wysnuwać jakiekolwiek opinie / teorie / odczucia. Proszę się nie zrażać, ani nie uprzedzać do tej firmy, dopóki tam nie pójdziesz, ponieważ musimy mieć na uwadze, że większość opinii tutaj jest pisana pod wpływem silnych emocji, zwłaszcza gniewu. Bawcie się dobrze Pozdrawiam wszystkich Wpiszcie w YT mój nick i będziecie wiedzieć kto to pisał ????
Jasna, jeżeli zostaniesz wytypowany to nie masz wyjścia, znaczy masz projekt lub wypowiedzenie.
Jeżeli tak lubicie liczby to zapraszam do odpowiedzi (weźmy pod lupę chociażby sam DOP, o którym mowa): 1. Jaki jest % osób, które chcą zostać w firmie, biorąc pod uwagę ostatnie badanie 2. Ilu pracowników ze stażem ponad 2 lat odeszło samodzielnie z firmy 3. Ilu pracowników zatrudniliście w tym roku 4. Ilu pracowników dostało wypowiedzenie w tym roku, bo źle obliczyliście zapotrzebowanie na ruchu Niekomfortowe liczby ? przecież jesteście z liczb tacy dumni ... "Za każdą liczbą stoi człowiek" - za tymi negatywnymi i nie pochlebnymi także.
Wystarczy, że ktoś zostanie zwolniony i już przychodzi tutaj wylać swoje gorzkie żale, to jest żałosne. Co zrobiłeś jeden z drugim jak tam pracowałeś, bo chyba w nagrodę Cię nie zwolnili co ? Czemu nie zwalniają innych tylko zawsze wylatują osoby, którym wiecznie się coś nie podoba? Macie teraz okazje otworzyć swoje firmy i zarządzać po swojemu. Śmiało !
Za każdą liczbą stoi człowiek, a za każdym zwolnieniem stoi konkretny powód, prawda kolego ? :)
A ja doceniam! Mało firm tak dba o ludzi!
Piszą tu chyba tylko ludzie, którzy mają problem z logicznym myśleniem:) roszczeniowi. Życia nie nauczeni:) Otwórz swój biznes i wtedy stawiaj warunki. „Eksperci” od wszystkiego
Ja również chętnie podzielę się swoją opinią na temat tego co się dzieje w DOP. Nie chce mi się już czytac tych komentarzy rozżalonych ludzi, którzy nie dostają premi. Wiecie czym jest premia i za co przysługuje ? Trzeba spełnić określone warunki. Nie spełniasz ich, to nie dostajesz, proste. Czego nie rozumiecie? Zachowujecie się jak rozkaprszynone dzieci które jak czegoś nie dostają to płaczą. Wstydu nie macie. Spóźniasz się, chorujesz, nie robisz wyników, robisz wtopy i błędy to o jakiej premi marzysz ? Dostaniesz podstawę za wyrobione godziny. Nigdy nie zdarzyło się rzeby firma nie wypłaciła mi kasy za wypracowane godziny. Kasa zawsze na czas i zawsze się zgadza. Jak nie wyrabiam wyników albo mam nieobecności to rozumiem że nie zdobędę premii bo oprócz mnie chce ją dostać 200 innych osób. To trzeba rozumieć.
Hahaha, nieźle nieźle! Już po kilku zdaniach można się domyślić, że te opinie napisał (usunięte przez administratora)! Tak tak, grono rozkapryszonych dzieciaków.. kilka miesięcy temu porówynywałeś nas do robotników na budowie!!
Chorujesz? Pliss, Jak ktoś jest chory to nie ma go w pracy więc nie może wyrobic pkt do premii, dlaczego dodatkowo go karac zabieraniem pkt za RBH? Ktoś jest (usunięte przez administratora) pracownikiem, na 1 mc, ale 2/3 pójdzie na L4, bo ma gorączke i nie może patrzeć w monitor i z automatu ląduje o kilkanaście pozycji w dół i otrzymuje o wiele nizszą premie? Jest kilkukrotnie karany, bo nie dość, że nie otrzymuje pkt do premii dodatkowych za brak wydajnego dnia, to jeszcze są mu zabierane i jeszcze za te dni dostaje niższe wynagrodzenie (80%)..
Ja myśle ze tu nie chodzi o jakies porównania do innych zawodów tylko o sam fakt narzekania. Skoro mi nie pasuje praca w takim miejscu to chyba lepiej z niej odejść niż siedzieć i narzekać bo jak widać to nic nie zmienia. Ja już mialam dosyć pracy w wakacjach,nie pasowało mi wiele i odeszłam szukając miejsca gdzie znalazlam takie warunki które są ok. Myślę że to lepszy sposób na poprawienie komfortu pracy jeśli nie widzisz szans na poprawę
Postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami jako były pracownik na stanowisku specjalisty na DOPie. Zacznijmy od tego, że rozpoczynając pracę w Wakacjach.pl zapewniany jesteś o elastycznym grafiku, przyjaznej atmosferze i miłej, wygodnej pracy. Niestety tylko przyjazna atmosfera jest z tego jedynie prawdą. Ogromna ilość godzin jakie otrzymuje się każdego miesiąca sprawia, że nie ma się czasu na studia, rodzinę, święta czy chociażby czasu właśnie dla siebie. Tłumaczone jest to zakopem w taskach i dużym zapotrzebowaniem na sezon, podczas, kiedy większość czasu siedzi się na statusie "wolny" i z rana czeka na zadania. Jeśli nie oddasz odpowiedniej ilości godzin na umowie zlecenie, zostaną one dopisane przez twoich przełożonych siłą. Dodam, że nie pojawienie się chociażby raz skutkuje reprymendą, obcięciem ogromnej ilości punktów konkursowych i obserwowaniem cię czy nie weźmiesz absencji po raz kolejny w przyszłości. Mimo, że wielu pracowników często jest wręcz zmuszonych ją wziąć ze względu na ogromną liczbę godzin do przepracowania. Doprowadza to do sytuacji gdzie biorąc np. wolne na trzy dni w danym miesiącu otrzymujesz cały miesiąc pracy pod rząd. To nie żart, sytuacja, w której ktoś pracuje 11 dni z rzędu bez przerwy zdarzają się notorycznie. Najśmieszniejsze jest w tym wszystkim to, że inni Organizatorzy wycieczek, mają normalne godziny pracy i obowiązują ich święta jak i weekendy, w Wakacjach, które sąw tym wszystkim jedynie pośrednikiem praca wre 365 dni w tygodniu, bez możliwości wzięcia nawet chwili odpoczynku. Praca na DOPie w Wakacjach.pl kojarzyła mi się podczas okresu zatrudnienia jedynie z więzieniem i świadomością, że jestem zmuszony pracować ponad tydzień pod rząd, byle tylko otrzymać premię za obecny miesiąc.
Oto moje doświadczenie pracy na DOPie na stanowisku specjalisty obsługi klienta. Oferta elastycznego grafiku - (usunięte przez administratora). Praca 7:15-15:15, 15:30-23:00, ewentualnie plus minus 15-30min, brak między zmian. Każdego miesiąca musisz walczyć o dni wolne w te daty, w które potrzebujesz, i nie interesuje nikogo czy masz egzamin, czy studia, czy nie masz dojazdu w porze nocnej. Poza tym konsultantów jest wiele a stanowisk do pracy mało, ciągle musisz czekać na wolne miejsca na zmianach popołudniowych. O pracę hybrydową/zdalną ciężko się dogadać, bo firmie zależy na integracji zespołowej, a nie na komforcie pracownika. Brak kompetencji kadry kierowniczej. Są parę osób, które dobrze się nadają na to stanowisko, pozostali mają taką samą wiedzę w zakresie procedur, co nowo zatrudniony konsultant po szkoleniu, więc nie możesz liczyć na ich wsparcie i merytorykę. To, że zatrudniłeś się na dział obsługi posprzedażowej, nie znaczy, że nie będziesz sprzedawać. Została wprowadzona sprzedaż ubezpieczeń i parkingów. Teraz na szybko wszyscy muszą pisać testy, żeby otrzymać niezbędną licencję do sprzedaży polis. Ciągła presja o wyniki jakościowe. Dostać ocenę 100% robi się z każdym razem trudniej. Jeżeli sytuacja nie została uwzględniona w procedurach i nie masz na co się powołać, to odwołać się od oceny bardzo ciężko - będzie tak, jak widzi DZJ. System premiowy nie ma nic wspólnego z „wartościami” firmy. Czas na zadaniu 5:50 a jakość i indywidualne podejście do klienta-to absurd. Myślisz o tym, żeby szybciej skończyć zadanie, a nie o potrzebach klienta. Do tego oceny z jakości ważą najmniej. Lepiej mieć dzień wydajny (średni czas i utylizację+ połączenia), wtedy nawet przy złych ocenach za jakość możesz dostać premię. Jeżeli się spóźniłeś 5 min,bo SKM ma awarię bądź stałeś w korku, masz -500 punktów za rbh i zaczynasz na 15-30 min później, zachorowałeś — chory pracownik=zły pracownik, nie zasługujesz na premię, również masz -500 punktów. Rozwój w firmie niby jest, ale zmienia się tylko stawka i nazwa stanowiska. Zadania, które obsługuje młodszy specjalista, niczym nie różnią się od zadań które ma expert. Study tour - bezpłatnych study już dawno praktycznie nie ma, ceny zaczynają się od kilkuset złotych do 5000, musisz zapłacić z własnej kieszeni. Lepiej już zakupić wyjazd i spokojnie odpocząć, a nie biegać przez cały dzień zwiedzając hotele i składając raporty. Dodatkowo chcę się odnieść do odpowiedzi pracodawcy pod tymi opiniami, że każdy zostaje poinformowany przy rekrutacji o warunkach pracy. Zostaje, ale nikt nie informuje, że te warunki ciągle się zmieniają, akceptujesz jedno - za miesiąc masz zupełnie inne i oczywiście nikt nie pyta, czy akceptujesz te zmiany, nie masz wyboru - albo zgadzasz się, albo zwalniasz się.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 97.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 70, z czego 16 to opinie pozytywne, 40 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?
Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.