Opinie o Teleperformance Polska Sp. z o.o.
BARDZIEJ NIEPOWAŻNEJ FIRMY NIE ZNAM. JESTEM PO POZYTYWNYM WYNIKU REKRUTACJI, PAN Z DZIAŁU HR POWIEDZIAŁ, ŻE MAM OCZEKIWAĆ NA KONTAKT ZE STRONY KADR PO WYPEŁNIENIU FORMULARZA Z DANYMI I KONTAKT SIĘ URWAŁ. PAN Z HR NIE ODPISUJE NIE ODPOWIADA NA MAILE, SMSY, TELEFONY. SZKOLENIE MIAŁO ZACZĄC SIĘ NIEBAWEM A JA ZREZYGNOWAWASZY Z INNEJ OFERTY PRACY JESTEM BEZ ŻADNEJ PRACY! GRATULUJĘ NIEPOWAŻNEMU PANU Z HR, SAM SOBIE WYSTAWIŁ OCENĘ, TAK NIE POSTĘPUJE NORMALNA OSOBA I UCZCIWA FIRMA.
Ktoś będzie miał w niedługim czasie szkolenie? Jeśli tak to na jaki projekt???
Jestem spoza Wa-wy i chcę pracować jako Customer Retention Agent with German. Przysługuje mi pakiet relokacyjny?
Jestem już po pozytywnym etapie rekrutacji a tu cisza, nikt nie odezwał się z informacją co dalej, mianowicie umowa, szkolenie, przysłanie sprzętu
Zostały zrobione 2 testy z języków obcych z wynikem pozytywnym. Pierwszy dzwonek zadzwonił, gdy egzaminator nie pojawił się na drugim teście, a moje pytania przez dwa tygodnie były ignorowane. Straciłem energię i czas, ale zdałem drugi test. Na rozmowie końcowej zapytano mnie o dotychczasowe doświadczenie zawodowe, tak jakby nie czytano mojego CV, po czym zapoznano mnie z warunkami pracy i kazano mi poczekać na podpisanie umowy. Po 3 dniach powiedzieli mi, że bez wyjaśnień mnie nie zatrudnią. W moim odczuciu moje kilkuletnie doświadczenie tłumaczeniu tekstów nie zostało docenione. Nikt nie pytał o moją motywację do pracy w tej firmie. Ogłoszenie odświeżane po kilku dniach od rozmowy.
Moje doświadczenie zawodowe, języki obce
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Do kiedy wypłacane jest wynagrodzenie ?
Witam, czy jako przyszły konsultant mam mozliwosc przejscia na prace zdalną np po 6-7 tygodniach? Bo z tego co jest w ogloszeniu i co mi mówiono na rozmowie to po wdrozeniu i sprawdzeniu sie bede mogł przejśc. I czy bardzo duzo jest połaczen dziennie od klientow, telefon za telefonem?
Zależy jaki projekt, na projekcie dokonywania rezerwacji rzeczywiście wygląda to tak że 3tyg szkolenia w biurze, potem jeszcze 5-6 tyg "pod okiem" managerów itp ale tłumaczą to tym żebyś lepiej sie wdrożył i zawsze miał wsparcie dookoła w razie czego (oprócz weekendów, weekendy zawsze tylko zdalnie)a potem to już full zdalnie możesz.
Ile średnio godzin przepracowywuje na miesiąc pracownik na stanowisku obsługi klienta?
Piszą ze w pracy tutaj nie można sie rozwinąć a ja w ogłoszeniu dla technika serwisu widziałem ze sa szkolenia branżowe i dofinansowania do innych kursów. Dlaczego więc narzekacie? Samemu nie można sobie wybrać z czego przeszkolą?
Nie wiem jak to wygląda na tym konkretnym stanowisku, ale niestety przekonałem się, że w tej firmie informacje o szkoleniach nie pokrywają się z rzeczywistością. Dominują tu szkolenia z umiejętności miękkich, które bardziej przypominają przedszkolne zabawy niż poważne szkolenia. Na dodatek szkoleniowcy miewają dosyć specyficzny stosunek do swoich obowiązków. Na jednym z nielicznych szkoleń technicznych prowadzący na pytanie jednego z uczestników odpowiedział "Za mało mi tu płacą, żebym to musiał wiedzieć", czym uciął kolejne pytania.
Konsultant ds. obsługi klienta z branży motoryzacyjnej może pracować po okresie próbnym zdalnie? Mam nadzieję że dają bonus za zużycie prądu z domu...
Znalazłem ogłoszenie, zamierzam aplikować CV na Młodszego Specjalistę ds. obsługi klienta z j. niemieckim może i dziwne pytanie, ale rozmowa przebiega w 100% w j. niemieckim?
Ciężko polecić pracę w firmie, pracuję tu lekko ponad rok, na początku jako nowy pracownik było wszystko w miarę, ok, z czasem było coraz gorzej, jak już ktoś niżej pisał stawki są nieadekwatne do wymaganych czynności ( gdzie warto zaznaczyć, że od ponad roku nie wzrosły), o premii można pomarzyć, chyba, że przez calutki miesiąc nie ruszysz rąk z klawiatury i myszy. Projekt modowy wymaga przerobienia 10 spraw na godzinę, jest to wykonalne, lecz ciężkie do zrobienia, gdyż długość spraw nie jest zależna od nas lecz od samego klienta, gdzie któremu jakaś drobnostka się nie spodoba, to wysyła negatywną opinię gdzie jest to kolejny powód do pożegnania się z premią. Chyba jest to logiczne, że klienci częściej wyślą ankiety negatywne niż pozytywne, które ciężko zdobyć. Warto też zaznaczyć, że są one na równi liczone. O przerwach szkoda gadać, 3 minuty od każdej przerobionej godziny. Na 8 godzin zlecenia są to 24 minuty, gdzie się w tym czasie coś zje czy załatwi potrzeby fizjologiczne. Świadczę umowę na domenie niemieckojęzycznej. Kilka miesięcy temu padło pytanie czy potrafię angielski, po odpowiedzi, że tak, dorzucili na jakiś czas sprawy po angielsku (nawet Skandynawskie z tłumaczem na angielski), tłumacząc się tym, że wedle umowy mogą to robić. Moim zdaniem, żenada, oczywiście po dodaniu obowiązków stawka nie wzrosła. Z plusów harmonogram, mozesz ustalić mniej więcej kiedy chcesz pracować, z minusów, praca w weekendy i trzeba mieć zmiany do godziny 22. Szefostwo zazwyczaj miłe, lecz czasem widać jak okazują swoją wyższość. Więc przytoczę jeszcze raz, stawka totalnie nie adekwatna do wykonywanych obowiązków
Warto dodać, że umowa zlecenie jest rzeczywiście śmieciowa, a w firmie istnieją zerowe możliwości rozwojowe, jedynie czasem przychodzą maile z propozycjami na stanowiska na, które trzeba mieć doświadczenie na innych projektach :)
Witam , mam pytanie - w ofercie czas pracy opisany jest jako praca 40h tygodniowo od pon do niedzieli między 6-24 rozumiem ze mam za to 2 dni wolne oddane ? Np jeśli mam pracowac w sob I niedzielę to dajmy na to pon i wt mam wolny
Praca która nie ma możliwości rozwoju. Zwracanie uwagi na narodowość. Ważne nie jak pracujesz, a z jakiego kraju pochodzenia. Obiecują dużo, ale jeżeli chodzi o realizację tego, to już oczekiwać nie ma co. Jeżeli jesteś osobą która chce być kimś, a nie robotem za minimalną płatność, to jak najbardziej NIE polecam tego miejsca pracy.
Cześć, wiadomo ze na obsłudze klienta jest minimalna ale w ofercie piszą też o tym bonusie wynikowym. Jak on aktualnie wychodzi? opłaca sie?
Technik Serwisu RTV/AGD – naprawy domowe ma do dyspozycji narzędzia do pracy. Mogę używać auta, laptopa i telefonu również do celów prywatnych?
Jedyna wartość tej firmy to uniemożliwienie kontaktu z ich biurem i brak obsługi klienta w firmie świadczącej zlecenia na obsługę klienta.
Nie polecam. Stawki żałosne względem oczekiwań, toksyczna atmosfera
Czy ktoś pracuje w tej firmie na zdalnym stanowisku i może mi powiedzieć czy jest ok? Firma płaci na czas? Nie ma problemu z wypłacaniem wynagrodzeń?
Zobaczyłam ogłoszenie obsługi klienta znanej aplikacji kurierskiej i jestem bardzo zainteresowana ale widzę, że opinie są różne może ktoś aktualnie pracuje i mógłby wypowiedzieć się na temat tej pracy/projektu?
Cześć :) znalazlam ogłoszenie o pracę w obsłudze firm kurierskich zdalna. Bardzo mi się podoba ta oferta, wysłałam już CV do firmy, lecz nadal brak odpowiedzi. Nie ukrywam, że zależy mi na tej pracy. Czy szkolenie również odbywa się online? Trzeba mieć swój sprzęt? Jeśli tak nie ma problemu mam cały sprzęt. Jak jeszcze mogę skontaktować się z tą firmą? Pracowałam już dla jednej firmy kurierskiej i z racji, że szukam pracy ponownie chciałabym pracować na podobnym stanowisku ????. Pozdrawiam B. Michnowska
Hej, aplikowałem na to stanowisko przez ofertę olx, tam przekierowują cię na stronę do rekrutacji. Powiedziano mi że dostaniemy sprzęt a szkolenie będzie w pełni zdalne od 29.07 przez 3 tygodnie 8 godzin dziennie.
O to dlaczego?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Teleperformance Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Teleperformance Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 252.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleperformance Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 184, z czego 37 to opinie pozytywne, 113 to opinie negatywne, a 34 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleperformance Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Teleperformance Polska Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.