nie polecam nikomu pracy w telepele, chyba, że chcecie skończyć na kozetce u terapeuty. wymagania i liczba obowiązków ogromne, zarówno dla zwykłego agenta, jak i osoby na wyższym stanowisku, a to wszystko za najniższą krajową, albo nieco ponad najwyższą dla seniorów, sv i tak dalej. firma stosuje praktyki niezgodne z prawem pracy, zawierając umowy zlecenia przy mocnych przesłankach do uopa takich jak stały grafik i miejsce wykonywanych obowiązków. nie wiem jak na innych projektach, aczkolwiek projekt największego sklepu internetowego w tej części europy swego czasu przy jednoczesnym wciskaniu zleceniówki zakazywał brania wolnego w ten sam dzień, jedyną możliwością niepójścia do pracy było zwolnienie lekarskie, radzę zapoznać się z przywilejami umowy zlecenia, jak już ją bezprawnie oferujecie. supervisorzy chyba przechodzą cyklicznie szkolenia z prania mózgów i wymuszania poczucia winy cisnąc dosłownie codziennie w gorących okresach o nadgodziny, przedstawiając je jakby to była wielka misja ratowania firmy i traktując gorzej osoby, które szanują swój czas i nie chcą siedzieć dziesiątej godziny z rzędu w pracy. to wszystko można by było bardzo łatwo rozwiązać zatrudniając więcej pracowników, ale acm jeszcze na to nie wpadł, woli zamiast tego zwolnić jednorazowo 30 osób w okresie, w którym nie są akurat potrzebne - trudno przewidzieć, że w handlu po świętach będzie spadek kontaktów, a na wiosnę już wzrośnie. jak już jesteśmy przy temacie zwolnień, nawet nie pokwapi się dać znać pracownikom wcześniej - o tym, że już nie pracujesz dowiesz się, bo nie będziesz mieć grafiku na przyszły miesiąc ❤️ firma lubi też zwalniać pracowników za rzekome (usunięte przez administratora) i wykorzystywanie procedur klienta dla własnego celu w zasadzie bez żadnych dowód, lepiej byłoby się przyjrzeć, w jakich ubraniach chodzą supervisorzy, chyba, że wolicie wierzyć, że za 3,5k-4k na miesiąc można kupować ubrania kosztujące 1/2 wypłaty xD atmosfera w firmie oczywiście też tragiczna, niby jest miło i słodko, ale tylko do czasu, jak się zgadzasz, bierzesz jak najwięcej nadgodzin do kawki i broń boże nie masz własnego życia poza pracą. supervisorzy starają się organizować integracje dla pracowników, ale nie zdziwcie się, jak umówią się najpierw osobno ze swoimi ulubieńcami, a na ogólnej grupie dadzą znać, jak będą już na miejscu. podsumowując moje doświadczenie z tą firmą i tym konkretnym projektem, żałuję każdego spędzonego dnia w teleperformance i cieszę się, że to już tylko przykre wspomnienie. jest wiele lepszych miejsc pracy, które traktują pracownika z godnością, a nie jak kolejną tabelkę w excelu, a teleperformance nie jest i raczej nigdy nie będzie jedną z nich. od dnia złożenia wypowiedzenia moje życie znowu nabrało sensu, a świat stał się milszym miejscem.
W 100% trafna opinia. Warto by było dodać że nierówne traktowanie pracownika(żeby nie użyć konkretnego słowa) przez pewnych sv jest tutaj bardzo mocno odczuwalne w szczególności w 2 przypadkach (D i A) z resztą w obu przypadkach były liczne rozmowy na ten temat. Niestety brakuje decyzyjnych osób wyżej które są w stanie podjąć odpowiednie kroki, aby zakończyć takie działania
Zgadzam się w 100%, praca za najniższą krajową w atmosferze wręcz zastraszania jeśli nie tańczysz jak zagrają. Przełożeni nie boją się korzystać z (jakże cudownych) narzędzi przekonywania takich jak mobbing. Oczywiście nie każdy, natomiast w momencie w którym się przyszedł czas się pożegnać z firmą była to proporcja 50:50. Dodatkowo nie gwarantują przerw w ilości jaką gwarantuje kodeks pracy także można się zajechać za grosze. Seniorzy mają przykaz aby się uśmiechać i prosić się o to aby pomóc agentom wykonywać swoją pracę, inaczej mogą liczyć na wykład o tym, że źle wykonują własną. Dodatkowo "profesjonalne maile" w których jest nasrane emotkami jakby pisała je eMo MaRtYnKa często gęsto kryją treści które powinny być nazwane szantażem. Umowa zlecenia ma wyrabiać nadgodziny, ale dopiero po 16 godzinach dostaną za nie większą stawkę i to jak przypilnują kwoty swojej wypłaty, bo to jak często coś się nie zgadzało jest śmiechem na sali, ale ci to próbują przetrwać to robią. Podsumowując nie polecam z całego serca, bo za tą wypłatę nikogo nie stać na terapię.
A ja się nie zgadzam. Praca nie jest za najniższa krajowa bo stawka godzinowa jest większa niż ta obecnie proponowana przez rząd ;) Niestety ale by się utrzymać w tej pracy trzeba posiadać pewne umiejętności takie jak np logiczne myślenie co jak widać nie każdy potrafi. W tej pracy trzeba się wykazać a jak ktoś myśli ze może poudawać ze pracuje i chce (usunięte przez administratora) przełożonych to jest w błędzie. Wszystko jest czarno na białym kto jak i ile od siebie daje ;) Seniorzy są bardzo pomocni i dają pomoc jak mogą mimo ze maja jeszcze więcej obowiązków niż zwykły agent, warto ich docenić. Z wynagrodzeniem nigdy nie było większego problemu a nawet gdyby się pojawił, można go szybko rozwiązać. Generalnie nie rozumiem ludzi wystawiających te opinie, może jak pójdą do pracy jako fizol na 12h za faktycznie najniższa krajową to docenią
To co piszesz mija się kompletnie z prawdą. Wypłaty co miesiąc niezgadzaly się połowie pracownikom. Rozumiem że jako osoba wyżej postawiona musi chronić wizerunek firmy. Ale tu nie ma co go wybielać. Swoje za uszami również masz, o czym było pisane powyżej bo po typie komentarza łatwo stwierdzić, że pełnisz stanowisko sv w tej firmie. Płaca faktycznie nie jest najniższa, bo jest 30gr wyższa co przy pełnym etacie daje 48 zł.
Akurat w tej pracy mózgu używać kompletnie nie trzeba - jest tak powtarzalna, logiczne myślenie było potrzebne przy rozdzielaniu przerw, których było za mało, bo inaczej premia była potrącana :) To portal z opiniami i oczywiście możesz wystawić swoją, niemniej jednak to że ty najwyraźniej kochasz tą firmę ponad wszystko nie znaczy, że każdy godzi się na traktowanie niezgodne z etyką pracy. Widać też, że czujesz gigantyczną władzę, skoro myślisz, że jesteś na lepszym stanowisku niż ktoś pracujący fizycznie (ps. Tacy ludzie zarabiają o wiele więcej niż ty). Generalnie, gratuluję poczucia własnej wartości, pamiętaj tylko, że firma to nie rodzina czy przyjaciele, a zwłaszcza ta. Swoją drogą mam nadzieję, że w końcu ktoś się na tyle zdenerwuje, że zgłosi to co się tam wyprawia i zostaną wyciągnięte konsekwencje.
Bardzo trafna opinia. Na tym projekcie nerwy masz w strzępach i żałujesz, że medicover nie obejmuje psychiatrów. Cv-ałki z kolei nie mają problemu z doprowadzaniem pracowników do płaczu, mimo, że już sam charakter pracy, ciągłe wysłuchiwanie skarg i narzekań oraz zapieprzanie jak (usunięte przez administratora) psychiki nie oszczędza.
Jedyny plus to pracownicy, ale od jakiegoś czasu bardzo źle się tam dzieje, Amazon wprowadza co raz większy reżim i w dodatku menagerka projektu Katarzyna stosuje (usunięte przez administratora) i nie szanuje swoich pracowników.
Najgorsza Firma w której kiedykolwiek robiłem, jeżeli chodzi o pieniądze również okłamywali oraz nie płacili według umowy, cały czas wymagają więcej i więcej w zamian za nic, SV nie mają pojęcia oraz nie znają się na niczym. Według umowy nic się nie zgadza, po 3 miesiącach mieliśmy przejść na umowę o pracę ale tutaj też nie dotrzymali słowa ponieważ mówili że jest „nowe szefostwo” błagam zastanówcie się kilka razy zanim złożycie tutaj CV!! Grafik nie jest ustalany pod Ciebie oraz życie prywatne tylko pod ich wymagania śmieszne, nie polecam tej firmy.
Zastanawiający jest fakt, że negatywne opinie są usuwane.. szkoda , że firma nie chwali się, że projekt modowy za landem upada
a co się stało :D ? Aż mnie zaciekawiłaś. Co prawda odeszłam stamtąd jakiś czas temu bo miałam dośc bycia traktowanym jak (usunięte przez administratora) ale co sie stało :D?
Praca w tym miejscu jest przykra. Nikt nic nie wie, wieczny chaos. I reżim gorzej niż w pewnym miejscu podczas wojny. Wyjść na przerwę to graniczy z cudem. A w umowie zapis, że mogą wstrzymać Ci wynagrodzenie. Nie polecam. Oby jak najdalej od takiego pracodawcy.
Praca w tej firmie to doświadczenie, którego nie życzę nikomu. Od samego początku panuje tu atmosfera zastraszania i presji na osiąganie wyników, które często są nierealne do zrealizowania. Mimo starań i ciężkiej pracy pracowników, grożono nam wypowiedzeniami, gdy tylko wyniki nie mieściły się w targecie. Zamiast wsparcia od przełożonych, doświadczaliśmy ignorancji i braku kompetencji — zmiany na stanowisku Team Leaderów były tak częste, że nie sposób było liczyć na jakąkolwiek stabilność. Nowi TL-owie często sami nie znali odpowiedzi na podstawowe pytania, a w sytuacjach problematycznych odsyłali nas do innych pracowników z Call Center, co potęgowało chaos. Przez cały rok pracy nie doczekałam się ani jednego spotkania grupowego, które w innych firmach odbywają się minimum raz w tygodniu. W tej firmie nikt nie interesuje się tym, jak się czujemy lub jakie problemy napotykamy — „nie ma na to czasu”, jak usłyszeliśmy. W dodatku sama szefowa projektu nawet po roku pracy nie znała poprawnie mojego imienia, co pokazuje brak szacunku dla pracowników. Moja Team Leaderka nawet nie pożegnała mnie, gdy kończyłam pracę, co tylko pokazuje, jak niewiele znaczą tutaj ludzie. Na proste rzeczy, jak nowy sprzęt czy akceptacja urlopów, trzeba czekać tygodniami, a czasami miesiącami. Wielokrotnie mówiono nam otwarcie, że musimy poprawić wyniki, bo projekt „nie zarabia”, co odbierało jakąkolwiek motywację do pracy. Z mojej perspektywy całość sytuacji kwalifikuje się jako (usunięte przez administratora) Polecam dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na pracę tutaj.
Praca w tej firmie to doświadczenie, którego nie życzę nikomu. Od samego początku panuje tu atmosfera zastraszania i presji na osiąganie wyników, które często są nierealne do zrealizowania. Mimo starań i ciężkiej pracy pracowników, grożono nam wypowiedzeniami, gdy tylko wyniki nie mieściły się w targecie. Zamiast wsparcia od przełożonych, doświadczaliśmy ignorancji i braku kompetencji — zmiany na stanowisku Team Leaderów były tak częste, że nie sposób było liczyć na jakąkolwiek stabilność. Nowi TL-owie często sami nie znali odpowiedzi na podstawowe pytania, a w sytuacjach problematycznych odsyłali nas do innych pracowników z Call Center, co potęgowało chaos. Przez cały rok pracy nie doczekałam się ani jednego spotkania grupowego, które w innych firmach odbywają się minimum raz w tygodniu. W tej firmie nikt nie interesuje się tym, jak się czujemy lub jakie problemy napotykamy — „nie ma na to czasu”, jak usłyszeliśmy. W dodatku sama szefowa projektu nawet po roku pracy nie znała poprawnie mojego imienia, co pokazuje brak szacunku dla pracowników. Moja Team Leaderka nawet nie pożegnała mnie, gdy kończyłam pracę, co tylko pokazuje, jak niewiele znaczą tutaj ludzie. Na proste rzeczy, jak nowy sprzęt czy akceptacja urlopów, trzeba czekać tygodniami, a czasami miesiącami. Wielokrotnie mówiono nam otwarcie, że musimy poprawić wyniki, bo projekt „nie zarabia”, co odbierało jakąkolwiek motywację do pracy. Z mojej perspektywy całość sytuacji kwalifikuje się jako (usunięte przez administratora) Mam nadzieję, że ktoś to w końcu zgłosi i pracownicy przestaną być szykanowani.
Praca w tej firmie to doświadczenie, którego nie życzę nikomu. Od samego początku panuje tu atmosfera zastraszania i presji na osiąganie wyników, które często są nierealne do zrealizowania. Mimo starań i ciężkiej pracy pracowników, grożono nam wypowiedzeniami, gdy tylko wyniki nie mieściły się w targecie. Zamiast wsparcia od przełożonych, doświadczaliśmy ignorancji i braku kompetencji — zmiany na stanowisku Team Leaderów były tak częste, że nie sposób było liczyć na jakąkolwiek stabilność. Nowi TL-owie często sami nie znali odpowiedzi na podstawowe pytania, a w sytuacjach problematycznych odsyłali nas do innych pracowników z Call Center, co potęgowało chaos. Przez cały rok pracy nie doczekałam się ani jednego spotkania grupowego, które w innych firmach odbywają się minimum raz w tygodniu. W tej firmie nikt nie interesuje się tym, jak się czujemy lub jakie problemy napotykamy — „nie ma na to czasu”, jak usłyszeliśmy. W dodatku sama szefowa projektu nawet po roku pracy nie znała poprawnie mojego imienia, co pokazuje brak szacunku dla pracowników. Moja Team Leaderka nawet nie pożegnała mnie, gdy kończyłam pracę, co tylko pokazuje, jak niewiele znaczą tutaj ludzie. Na proste rzeczy, jak nowy sprzęt czy akceptacja urlopów, trzeba czekać tygodniami, a czasami miesiącami. Wielokrotnie mówiono nam otwarcie, że musimy poprawić wyniki, bo projekt „nie zarabia”, co odbierało jakąkolwiek motywację do pracy. Z mojej perspektywy całość sytuacji kwalifikuje się jako (usunięte przez administratora) Polecam dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na pracę tutaj. Mam nadzieję, że w końcu ktoś zgłosi ten (usunięte przez administratora) i ludzie pracujący na tym projekcie przestaną być szykanowani.
BARDZIEJ NIEPOWAŻNEJ FIRMY NIE ZNAM. JESTEM PO POZYTYWNYM WYNIKU REKRUTACJI, PAN Z DZIAŁU HR POWIEDZIAŁ, ŻE MAM OCZEKIWAĆ NA KONTAKT ZE STRONY KADR PO WYPEŁNIENIU FORMULARZA Z DANYMI I KONTAKT SIĘ URWAŁ. PAN Z HR NIE ODPISUJE NIE ODPOWIADA NA MAILE, SMSY, TELEFONY. SZKOLENIE MIAŁO ZACZĄC SIĘ NIEBAWEM A JA ZREZYGNOWAWASZY Z INNEJ OFERTY PRACY JESTEM BEZ ŻADNEJ PRACY! GRATULUJĘ NIEPOWAŻNEMU PANU Z HR, SAM SOBIE WYSTAWIŁ OCENĘ, TAK NIE POSTĘPUJE NORMALNA OSOBA I UCZCIWA FIRMA.
Zastanawiający jest brak opinii na temat bardzo dużego projektu "sklepu u łysego", najwyraźniej ludzie starają się jak najszybciej o nim zapomnieć. Teleperformance oczekuje od pracowników by w ramach szkolenia zapoznali się z przesadnie szerokim zakresem wiedzy. Ilość niezbędnego zakresu informacji do wykonywania codziennych obowiązków jest na tyle szeroka, że aktualnie mało kto przechodzi pełne szkolenie i dalej pracuje. Żeby było ciekawiej, regulamin, sposób rozwiązywania spraw bardzo często się zmienia, dlatego często mailowo przychodzą aktualizacje sposobu rozwiązywania spraw, również różne uzupełniające szkolenia, które trzeba wykonywać między kontaktami. Pewnie zastanawiacie się czy jeśli pracodawca wymaga dużej wiedzy, i regularnie ta wiedza jest poszerzana to czy w związku z tym zarobki są adekwatne? Otóż nie, stawka to praktycznie minimalna krajowa plus ewentualne stażowe, jeśli wystarczająco długo będzie znosić pracę w Teleperformance. Kolejnym ciekawym tworem w tej firmie jest "clean desk" - czyli zakaz posiadania przy sobie telefonu, etykiet na napojach itd. itd., w wielu firmach istnieje podobny regulamin, ale jeszcze w żadnej firmie nie spotkałem się z takim sposobem jego egzekwowania. Zwykle jeśli ktoś ma przy sobie telefon i na niego spojrzy, czy siedzi na nim między kolejnymi obowiązkami to nic się nie dzieje, ewentualnie może usłyszeć "schowaj telefon", ale nie w Teleperformance. Tutaj mamy wpisy "paradsycyplinarne", wystarczy ledwie wyjąć telefon z kieszeni, ba! wystarczy, że jego krawędź wystaje z kieszeni, to już podstawa do wpisu dyscyplinującego do waszego profilu, który wygasa po roku. Taki wpis można "zdobyć" za wiele kompletnie niezwiązanych z pracą rzeczy, czy tym w jaki sposób wywiązuje się z obowiązków. Clean desk w Teleperformance to takie przedszkole dla dorosłych, które jest kompletnie nieżyciowe, absurdalne i odklejone od rzeczywistości. Elastyczny grafik? Tak, Ty masz być elastyczny względem losowo rozpisanego grafiku w dniach od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 6:00 do 24:00. Oczywiście sklep u łysego nie uznaje żadnych świąt, dlatego grafik może obejmować pracę we wszystkie święta w tym wigilie czy sylwestra - również do północy, żeby nie było wątpliwość, że w jakikolwiek dzień biuro pracuje krócej, nie 365 dni w roku od 6:00 do 24:00.
Od czego zależy polecenie znajomego, że nie ma stałej kwoty, tylko, są widełki, od 500 do 2000 zł od jego stażu czy jak to wygląda?
Na jednym z projektów, o którym dużo tu mowa, kiedy zachciało mi się polecić znajomego poprzez ten program, powiedziano mi, że projekt nie ma środków, aby przekazać mi taki dodatek. Także widełki widełkami, ale z mojego doświadczenia, to o jakichkolwiek dodatkach można pomarzyć tylko ;)
Według oferty dobrze by było żeby Junior Personnel Specialist mówił po angielsku na poziomie C1. W zespole też w tym języku rozmawiają?
Jeden wielki wyzysk, pracujesz jak na pełny etat, tylko bez umowy o prace :) Pracodawca oferuję umowę zlecenie, ale musisz zadeklarować ile godzin miesięcznie przepracujesz i nigdy nie możesz się z tego wycofać :) Oczywiście, jeśli chcesz otrzymać nieplanowane wolne, musisz okazać zwolnienie od lekarza. Absurd goni absurd. Serdecznie nie polecam, przepracowałam tam prawie rok, ale nie widzę żadnych korzyści z tej pracy. Z każdym miesiącem jest coraz gorzej, musisz mieć coraz lepsze nierealne wyniki, oczywiście o podwyżce albo o umowie o pracę możesz pomarzyć. Miał być wyjazd integracyjny za który każdy pracownik miał sobie sam zapłacić. Jedna wielka totalna żenada.
Dodaj jeszcze informacje, że musisz zadeklarować godziny z których i tak Cię zwolnią bo ich nie stać by płacić minimalną. Dodając przy tym faktem, że na projekcie modowym zatrudniają nowych pracowników średnio co dwa tygodnie, gdzie przy obecnych nie ma już tyle zleceń by pomóc w spokoju pracować. Firma to jeden wielki mem z małolatami na stanowiskach SV.
Polecam zapoznać się z opinią przed kliknięciem „wyślij” składając CV do tej firmy :) Opinia tyczy się projektu sklepu modowego O D N A L A Z ł.pl czy jakoś tak. Nie przypomnę sobie dokładnie przez podpisany fargoryc. Ale czyta się chyba cyrograf ;) Występuje on również jako umowa o zachowaniu poufności. DOŻYWOTNIA :) A więc od początku Zaczyna się od wysłania CV. Jak wszystko dobrze pójdzie to odezwie się do Ciebie miły rekruter. Z pewnością docenisz jego luźne podejście i traktowanie Cię jak człowieka. Zapamiętaj ten moment bo gwarantuję Ci, że więcej się to w tej firmie nie powtórzy. Dla własnego dobra na rozmowę rekrutacyjną przygotuj sobie następujące pytania: 1. Czy jako, że pracujesz na umowie zlecenie musisz przepracować pełen etat? 2. Po jakim czasie możesz przejść na pracę zdalną? 3. Czy w trakcie Twojej pracy mogą Ci skrócić godziny? 4. Czy dostaniesz dodatki za pracę w weekendy, święta itd.? 5. Jakie warunki musisz spełnić aby otrzymać premię? Wiem, że pytanie 3 może Ci się wydać trochę absurdalne ale zaufaj mi. Najlepiej nagraj rozmowę albo poproś o pisemne oświadczenie tzw. Legal Statement dla wtajemniczonych;) Przyda Ci się to później w skardze do PIPu. Wyobraź sobie, że pracujesz np. w gastro. Miałeś mieć zmianę od 9 do 21. Wstałeś o 7 aby się ogarnąć i dojechać do pracy. O godzinie 10 przychodzi szef i mówi Ci, że masz iść do domu bo nie ma klientów i nie opłaca mu się Ciebie trzymać i Ci płacić. Enjoy your day ;) Najniższa stawka godzinowa w wysokości aktualnie 28 zł jest Twoja! Nie przejmuj się 30 takich dni i masz już 840 zł! Może chcesz powiedzieć szefowi (w tej firmie będzie to Supervisor), że Ci się to nie podoba i co to ma znaczyć. No to cóż. Miło było poznać bo zapewne będzie to Twój ostatni dzień w tym miejscu. Ale dobra odbiegłam/em za bardzo. Pracę z pewnością zaczniesz szkoleniem. I tu uwaga BONUS na szkoleniu wam grafiku nie skrócą ;) Również zapamiętaj ten czas bo tylko pieniądze zarobione na szkoleniu będziesz wspominał miło. Następnie po szkoleniu wejdziesz na salę. Zostanie Ci wskazane stanowisko i do boju kowboju :) Osoby doświadczone miały przy Tobie siedzieć i Ci pomagać? Siedzą. Ale nie przy Tobie a przy swoich stanowiskach. Ale spoko. Po miesiącu ogarniesz już wszystko. Zakładając pracę zgodnie z Twoim grafikiem, który zmienia się szybciej niż odświeża Ci się strona z nim. Bo wiesz, musisz przecież zrozumieć, że jak nie ma kontaktów to projekt nie zarabia i firma traci. Co ciekawe proces ten dziwnym trafem nie działa w drugą stronę. Bo gdy kontaktów jest dużo to wcale nie zarabiasz więcej ;) Pomijając już fakt, że nie jesteś akcjonariuszem spółki i mało Cię to obchodzi, że nie potrafią odpowiednio ustawić zmian. Albo zatrudniać mniej ludzi aby każdy miał pracę. Tu jesteś tylko tabelką w Excelu. A twoja godność i ludzkość wyleci dokładnie tak samo jak dym z papierosa Supervisora, który po powrocie z jego piątej przerwy odeślę Cię do domu po 2 godzinach pracy. Generalnie wszystkie inne opinie tutaj to w 99% prawda, której brutalnie doświadczysz. Znajdziesz sobie lepszą i bardziej godną pracę. Pozdrowienia z Berlina :)
Czy pracownicy w końcu dostali umowę o prace czy nadal firma nic sobie nie robi z łamania prawa?
Nadal UZ i nic się nie zapowiada na UoP. Przecież w innym wypadku nie mogliby obciąć godzin. W sierpniu mają obcięcia blisko 2000 godzin, a średnio co dwa tygodnie zatrudniają nowe osoby. Organizacja w tej firmie nie istnieje.
Wpis dotyczy projektu modowego zzZzz. Chcesz zarobić? To nie tutaj. Serio, oszczędź sobie czasu i nerwów. Jedynym plusem tej pracy to praca zdalna. Jeżeli chodzi o minusy to większość poprzednich wpisow pokrywa się z rzeczywistością (stan na lipiec 2024). Grafik? To jedna wielka loteria. Myślisz, że będziesz dużo pracować? To się myślisz. Zwolnią Cię po 2h pracy do domu z zaplanowanych 10.
Hej. Widziałam ogłoszenie na temat pracy zdalnej jako obsługa klienta znanej aplikacji kurierskiej. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie? Poproszę jakieś szczegóły, opinie?
Podobno pracując jako Młodszy Specjalista można liczyć na 4400 PLN na rękę. Czy to prawda?
Za żadne skarby ! (usunięte przez administratora), nie możesz mieć przy sobie telefonu oraz smartwatcha. Wszędzie gdzie wychodzisz musisz sie odbijać karta. Ciagła obserwacja. Opinia o projekcie Ze sklepem modowym Zzz..
Co ty gadasz? przecież projekt modowy pracuje na home office więc jakie odbijanie kartą i zakaz telefonu i smartwatcha
Może i tak ale po 3 miesiacach i nie wszyscy. Dostajesz wielki monitor który instaluja ci na podany adres domowy. Wtedy też masz przerwy w takim samym czasie jak zleceniobiorcy stacjonarni.
(usunięte przez administratora)
Czy na niemieckim projekcie modowym podobnie jak na polskim Team Leaderowie i Jakościowcy też się nawzajem nienawidzą? Bo jest to lekko cringowe gdy "feedbacki" polegają głównie na tym, że od jednego przełożonego słuchasz skarg i wyzwisk na drugiego.
Tego nie wiem, bo na szczęście nie było mi dane sprawdzić. Wiem, że na polskim projekcie były zgrzyty pomiędzy jedną sv a obecnym operations managerem (usunięte przez administratora) - po raz kolejny, nie pozdrawiam). Wszystkie osoby będące tam na wysokich stanowiskach są absolwentami wyższych szkół (nie, to nie to samo co uniwersytet) w trybie zaocznym na kierunkach turystyka i tym podobne. Słyszałam, że obecny operations manager skończył jedynie liceum (z maturą czy bez - nieważne, ważne, że ma znajomości, które doprowadziły go do tego miejsca). Udzielcie proszę sobie sami odpowiedzi na poniższe pytanie - dlaczego takie osoby mają decydować w Waszej sprawie? Nie pozwólcie, aby osoby tego pokroju decydowały o Waszej przyszłości.
Pracowałem u nich 3 miesiące na umowę o pracę na ten czas określony. Zdalnie, na użyczonym przez nich sprzęcie. Obsługiwałem znany sklep internetowy o nazwie Ganges albo jakoś tak. Praca w języku środkowoeuropejskim. Czas pracy przypadł na mikołajowo-gwiazdkowy szczyt. TP byli podwykonawcą Gangesu wykonującym jego polecenia, w tym program szkolenia wstępnego. W rzeczywistości to szkolenie wstępne zostało przeprowadzone tak w 20 %, bo pracownicy byli potrzebni na linii a doraźne ćwiczenia szkoleniowe to mogli robić ukradkiem, gdy akurat klient nie dzwoni. Bardzo innowacyjna forma kwalifikacji do pracy przez telebadanie przez lekarza medycyny pracy, sprowadzające się do paru prostych pytań. Dzięki temu kandydat do pracy mógł oszczędzić czas i paliwo. W korespondencji z klientami pracownika obowiązywało używanie różnych "gotowców" odpowiedzi, niejednokrotnie durnych i nietrafnych. No i oczywiście naczelny wymóg: szybkie rozwiązanie problemu oraz napisanie sprawozdania z kontaktu, przeważnie kilkakrotnie bardziej czasochłonne niż sam kontakt. Początkujący pracownicy pracujący w języku środkowoeuropejskim byli wspierani przez zespół ekspertów o ojczystym języku zachodnioazjatyckim natomiast nie potrafiącym zrozumieć że język roboczy (środkowoeuropejski) ma gender (płeć gramatyczną) i to często prowadziło do zabawnych incydentów, jako że ci eksperci z własnej inicjatywy wkraczali i do kobiety zwracali się jak do mężczyzny. Ogólnie praca była dość prosta, bo dobre 90 % telefonów klientów Gangesu dotyczyło skarg na kuriera, który postawił paczkę przed drzwiami wejściowymi na ruchliwej ulicy i nawet nie raczył zadzwonić przez domofon. Dość niemiłą uciążliwością dla pracownika była tajemnicomania - pracownik nie mógł ściągnąć materiałów szkoleniowych do czytania w czasie wolnym a robocze notatki były po końcu szychty kasowane przez admina. Fiksacja na punkcie tajemnicy i ochrony danych sprawiała, że różne logowania, testy, restarty i zgłoszenia usterek zajmowały pokaźną część dnia pracy. Na duży plus dla TP można zapisać punktualne płatności oraz sprawną reakcję służb kadr, rachuby płac, socjalu itd.
Przestrzegam przed firmą. (usunięte przez administratora) ludzi na umowę zlecenie. Zatrudniają za minimalne stawki, naliczają kary za wyjście do toalety. (usunięte przez administratora) na premiach, które i tak są niewielkie. Praca to wolna amerykanka świątek, piątek i niedziela, bez żadnych dodatków. Omijać szerokim łukiem.
nie polecam nikomu pracy w telepele, chyba, że chcecie skończyć na kozetce u terapeuty. wymagania i liczba obowiązków ogromne, zarówno dla zwykłego agenta, jak i osoby na wyższym stanowisku, a to wszystko za najniższą krajową, albo nieco ponad najwyższą dla seniorów, sv i tak dalej. firma stosuje praktyki niezgodne z prawem pracy, zawierając umowy zlecenia przy mocnych przesłankach do uopa takich jak stały grafik i miejsce wykonywanych obowiązków. nie wiem jak na innych projektach, aczkolwiek projekt największego sklepu internetowego w tej części europy swego czasu przy jednoczesnym wciskaniu zleceniówki zakazywał brania wolnego w ten sam dzień, jedyną możliwością niepójścia do pracy było zwolnienie lekarskie, radzę zapoznać się z przywilejami umowy zlecenia, jak już ją bezprawnie oferujecie. supervisorzy chyba przechodzą cyklicznie szkolenia z prania mózgów i wymuszania poczucia winy cisnąc dosłownie codziennie w gorących okresach o nadgodziny, przedstawiając je jakby to była wielka misja ratowania firmy i traktując gorzej osoby, które szanują swój czas i nie chcą siedzieć dziesiątej godziny z rzędu w pracy. to wszystko można by było bardzo łatwo rozwiązać zatrudniając więcej pracowników, ale acm jeszcze na to nie wpadł, woli zamiast tego zwolnić jednorazowo 30 osób w okresie, w którym nie są akurat potrzebne - trudno przewidzieć, że w handlu po świętach będzie spadek kontaktów, a na wiosnę już wzrośnie. jak już jesteśmy przy temacie zwolnień, nawet nie pokwapi się dać znać pracownikom wcześniej - o tym, że już nie pracujesz dowiesz się, bo nie będziesz mieć grafiku na przyszły miesiąc ❤️ firma lubi też zwalniać pracowników za rzekome (usunięte przez administratora) i wykorzystywanie procedur klienta dla własnego celu w zasadzie bez żadnych dowód, lepiej byłoby się przyjrzeć, w jakich ubraniach chodzą supervisorzy, chyba, że wolicie wierzyć, że za 3,5k-4k na miesiąc można kupować ubrania kosztujące 1/2 wypłaty xD atmosfera w firmie oczywiście też tragiczna, niby jest miło i słodko, ale tylko do czasu, jak się zgadzasz, bierzesz jak najwięcej nadgodzin do kawki i broń boże nie masz własnego życia poza pracą. supervisorzy starają się organizować integracje dla pracowników, ale nie zdziwcie się, jak umówią się najpierw osobno ze swoimi ulubieńcami, a na ogólnej grupie dadzą znać, jak będą już na miejscu. podsumowując moje doświadczenie z tą firmą i tym konkretnym projektem, żałuję każdego spędzonego dnia w teleperformance i cieszę się, że to już tylko przykre wspomnienie. jest wiele lepszych miejsc pracy, które traktują pracownika z godnością, a nie jak kolejną tabelkę w excelu, a teleperformance nie jest i raczej nigdy nie będzie jedną z nich. od dnia złożenia wypowiedzenia moje życie znowu nabrało sensu, a świat stał się milszym miejscem.
W 100% trafna opinia. Warto by było dodać że nierówne traktowanie pracownika(żeby nie użyć konkretnego słowa) przez pewnych sv jest tutaj bardzo mocno odczuwalne w szczególności w 2 przypadkach (D i A) z resztą w obu przypadkach były liczne rozmowy na ten temat. Niestety brakuje decyzyjnych osób wyżej które są w stanie podjąć odpowiednie kroki, aby zakończyć takie działania
Zgadzam się w 100%, praca za najniższą krajową w atmosferze wręcz zastraszania jeśli nie tańczysz jak zagrają. Przełożeni nie boją się korzystać z (jakże cudownych) narzędzi przekonywania takich jak mobbing. Oczywiście nie każdy, natomiast w momencie w którym się przyszedł czas się pożegnać z firmą była to proporcja 50:50. Dodatkowo nie gwarantują przerw w ilości jaką gwarantuje kodeks pracy także można się zajechać za grosze. Seniorzy mają przykaz aby się uśmiechać i prosić się o to aby pomóc agentom wykonywać swoją pracę, inaczej mogą liczyć na wykład o tym, że źle wykonują własną. Dodatkowo "profesjonalne maile" w których jest nasrane emotkami jakby pisała je eMo MaRtYnKa często gęsto kryją treści które powinny być nazwane szantażem. Umowa zlecenia ma wyrabiać nadgodziny, ale dopiero po 16 godzinach dostaną za nie większą stawkę i to jak przypilnują kwoty swojej wypłaty, bo to jak często coś się nie zgadzało jest śmiechem na sali, ale ci to próbują przetrwać to robią. Podsumowując nie polecam z całego serca, bo za tą wypłatę nikogo nie stać na terapię.
A ja się nie zgadzam. Praca nie jest za najniższa krajowa bo stawka godzinowa jest większa niż ta obecnie proponowana przez rząd ;) Niestety ale by się utrzymać w tej pracy trzeba posiadać pewne umiejętności takie jak np logiczne myślenie co jak widać nie każdy potrafi. W tej pracy trzeba się wykazać a jak ktoś myśli ze może poudawać ze pracuje i chce (usunięte przez administratora) przełożonych to jest w błędzie. Wszystko jest czarno na białym kto jak i ile od siebie daje ;) Seniorzy są bardzo pomocni i dają pomoc jak mogą mimo ze maja jeszcze więcej obowiązków niż zwykły agent, warto ich docenić. Z wynagrodzeniem nigdy nie było większego problemu a nawet gdyby się pojawił, można go szybko rozwiązać. Generalnie nie rozumiem ludzi wystawiających te opinie, może jak pójdą do pracy jako fizol na 12h za faktycznie najniższa krajową to docenią
To co piszesz mija się kompletnie z prawdą. Wypłaty co miesiąc niezgadzaly się połowie pracownikom. Rozumiem że jako osoba wyżej postawiona musi chronić wizerunek firmy. Ale tu nie ma co go wybielać. Swoje za uszami również masz, o czym było pisane powyżej bo po typie komentarza łatwo stwierdzić, że pełnisz stanowisko sv w tej firmie. Płaca faktycznie nie jest najniższa, bo jest 30gr wyższa co przy pełnym etacie daje 48 zł.
Akurat w tej pracy mózgu używać kompletnie nie trzeba - jest tak powtarzalna, logiczne myślenie było potrzebne przy rozdzielaniu przerw, których było za mało, bo inaczej premia była potrącana :) To portal z opiniami i oczywiście możesz wystawić swoją, niemniej jednak to że ty najwyraźniej kochasz tą firmę ponad wszystko nie znaczy, że każdy godzi się na traktowanie niezgodne z etyką pracy. Widać też, że czujesz gigantyczną władzę, skoro myślisz, że jesteś na lepszym stanowisku niż ktoś pracujący fizycznie (ps. Tacy ludzie zarabiają o wiele więcej niż ty). Generalnie, gratuluję poczucia własnej wartości, pamiętaj tylko, że firma to nie rodzina czy przyjaciele, a zwłaszcza ta. Swoją drogą mam nadzieję, że w końcu ktoś się na tyle zdenerwuje, że zgłosi to co się tam wyprawia i zostaną wyciągnięte konsekwencje.
Bardzo trafna opinia. Na tym projekcie nerwy masz w strzępach i żałujesz, że medicover nie obejmuje psychiatrów. Cv-ałki z kolei nie mają problemu z doprowadzaniem pracowników do płaczu, mimo, że już sam charakter pracy, ciągłe wysłuchiwanie skarg i narzekań oraz zapieprzanie jak (usunięte przez administratora) psychiki nie oszczędza.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o. - Katowice
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o..
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o..
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 52.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 45, z czego 7 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Konduktorska 37
40-155 Katowice
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |