Jeżdżę kolejami mazowieckimi do roboty do grodziska mazowieckiego z warszawy, jak mam wrócić z 2 zmiany którą kończę o 22 a ostatni pociąg jest o 21:50?! Swoją drogą wcześniejsze pociągi też nie powalały godziną bo były po 23 ale przynajmniej były, i ja rozumiem że modernizacje i remonty ale to już jest niepoważne!
Polecam pociąg 91994 ze Skierniewic do Warszawy Wschodniej, w Grodzisku Maz. o 22:53 :) Pociągi KM jeżdżą po torach należących do PKP i mogą jeździć tylko w takich godzinach i w takiej liczbie jaką uda się z PKP wynegocjować. Z tego co się orientuję, około godziny 23:00, PKP zamyka całkowicie ruch na stacji Warszawa Zachodnia, ze względu na prace budowlane, i żaden pociąg nie ma możliwości przejazdu. Jest to sytuacja niezależna od Kolei Mazowieckich. Dla porównania, od strony wschodniej, gdzie podobne ograniczenia nie występują, ostatni pociąg z Mińska Mazowieckiego do Warszawy odjeżdża o 23:32. Z kolei od strony północnej z Nasielska ostatni pociąg do Warszawy jest o 00:16. Więc to jest zła wola KM, że na linii Grodziskiej brakuje późnym wieczorem połączeń z Warszawą, tylko jest to wynik decyzji właściciela infrastruktury, czyli PKP.
Tragedia jak.mozna puszczać pociąg bez klimatyzacij porażka.jakas a.wnstrone Dęblina to już wogole te pociagi do muzeum się tylko nadają trochę szacunku dla.ludzi kmy
Zastanawiam się nad rozpoczęciem pracy/szkolenia na konduktora. Jakich zarobków netto (na rękę) można spodziewać się w trakcie kursu i w pierwszych miesiącach pracy? Dziękuję za odpowiedzi
Ilu jescze maszynistów musi zginąć aby firma przywrócila przedzialy ochronne , które są często ostatnim ratunkiem dla maszynisty w razie wypadku. Śmierc Rafała jest doskonałym przykładem na to że praca maszynisty to śmiertelne niebezpieczeństwo. Koleje Mazowieckie pobudka.
Zadzwoniono do mnie. Przedstawiono wszystko w kolorowych barwach. Zaproponowano II opcję, wg nich lepszą, dzieki czemu straciłem możliwość szybkiego zdobywania kolejnych kwalifikacji. Czyli wprowadzono mnie swiadomie w błąd. Naobiecywano, że szkolenie trwać bedzie max rok, trwało 2 lata... A sama rozmowa była nieprzyjemna, bo osoba decyzyjna miała uprzedzenia i non stop po mnie jechała jak po burym psie. Niestety się dostałem... Odradzam....
Znając moje wykształcenie z CV, a nie bylo ono elektryczne, pan dyrektor zadawał mi pytania z tym zwiazane. Odpowiedziałem, że w tej chwili nie jestem w stanie odpowiedzieć na część z tych pytań, ale wydaje mi się, że skoro jest szkolenie, to jest po to, żeby dowiedzieć się tego, czego nie wie się przed szkoleniem. Dowiedzialem się, że nie są im poterzebni tacy ludzie jak ja, bo jest ich na pęczki. Jednak i tak mnie przyjęli. Byłem jednym z lepszych pracownikow, pod wzgledem prowadzenia i obslugi sprzetu.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Bezczelna konduktorka na wrzeszczała na mnie że tu się roweru nie stawia mówi wie pan co dzisiaj się stało ciężarówka uderzyła w pociąg i zabiła maszynistę a ja się pytam co to ma wspólnego z rowerem pani krzyczy na mnie że płuca może przebić bezczelna trochę z szacunkiem do ludzi ja rozumiem że maszynista umarł ale nie musi swoich emocji na kogoś ładować
Otóż ma drogi Panie. Podróżni powinni przewozić rowery tylko i wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych. Niestety jest inaczej i niejednokrotnie rowery blokują drzwi do kabiny maszynisty. Podróżni nie zdają sobie sprawy, że te drzwi to dla maszynisty droga ewakuacyjna a ich zablokowanie może narazić go na utratę zdrowia lub życia. Podróżny z rowerem zanim wsiądzie do pociągu powinien zapoznać się z przepisami dotyczącymi miejsca i zasad przewożenia rowerów i nade wszystko się do nich stosować.
Czy pracownicy otrzymują już wodę do picia w sposób zgodny z przepisami. Przepisy wyrażnie okreslają że pracownik musi mieć stały i nieograniczony dostęp do wody pitnej a w czasie upałów do napojów chłodzonych. Czy tak jest w tej firmie?
Widziałam dostępną ofertę na specjalistę do wydziału zamówień publicznych. Piszą tam o szkoleniach i możliwości rozwoju. Faktycznie potwierdzacie?
Widziałam ogłoszenie na specjalistę ds.wydziału zamówień publicznych. Oferują szeroki pakiet socjali, rozwój, szkolenia. Faktycznie można się rozwinąć i zasmakować benefitów czy to tylko gadanina?
A czy długo już szukają pracownika na to stanowisko? Z jakiego dnia jest to ogłoszenie?
Powinny być ulgi za spożione pociągi wiecznie opóźnienie nawet na odległość 50 km porażki nigdy PKP
Kto wie i podpowie, na jaki okres jest zastępstwo specjalisty w Biurze Rzecznika Prasowego? Ile zł oczekiwań finansowych podać w aplikacji, żeby zmieścić się w możliwościach KM? Nie wiem, czy warta jest skórka wyprawki, praca na pół roku i do widzenia. Chyba, że jakieś poważne pieniądze wchodzą w grę :)
O co Pani praca w KM to największy błąd jaki Pani zrobi w życiu ,. Jak się nie ma Koneksji to tam. Się nie pracuje. Pozdrawiam
Jakieś szersze uzasadnienie można odnośnie tego dostać? co ta koneksja takiego niby robi ze bez niej nie ma co nawet startować... Oni nawet na przezimowanie nie będą dobrzy?
Jak w tej firmie wyglada sprawa zaopatrzenia pracowników w napoje. Chodzi mi o obslugę pociągu. Maszynistów, kierowników pociągu, konduktorów.
Rozmowa kwalifikacyjna odbyła się nawet w dość przyjemnej atmosferze natomiast obiecanego telefonu po rozmowie już nie otrzymałam. Trochę to jednak żałosne w XXI wieku. Szkoda fatygi. Trzeba podpisać jakiś papier przed rozmową, aby mogli się wykazać zapewne, że przesłuchano ileś tam kandydatów na stanowisko ale to czysty pic. Na prawdę szkoda czasu.
KM. To (usunięte przez administratora) Szkoda życia, zdrowia a broń Boże do Drużyn Konduktorskich.... Tam to jest dopiero (usunięte przez administratora) na Brzeskiej i w Tłuszczu,,, mamma myśli Pseudo Naczelnik ów Nieudaczników... Plus robacznica Elka na Brzeskiej (usunięte przez administratora)
Czy czas pracy maszynistów rozpoczyna sie juz w domu. Pytam ponieważ w postanowieniu z dnia 21.05.2021 roku (sygn. akt I PK 152/18), Sąd wskazał, że czas pracy biegnie od momentu, w którym pracownik rozpoczyna czynności merytoryczne niezbędne do wykonywania pracy. Stąd za pracę należy uznać czynności przygotowawcze związane z przygotowaniem stanowiska pracy lub też sprzątania po zakończeniu pracy. Czynności wykonywane przez pracownika polegające na pobraniu narzędzi i sprzętu, zmianie odzieży na roboczą i odwrotnie, zapoznaniu się z raportem z poprzedniej zmiany, sporządzeniem raportu, braniem udziału w obligatoryjnych odprawach, miały charakter czynności immamentnie związanych z wykonywaniem pracy. A zatem wykonywane były w czasie pozostawania pracownika do dyspozycji pracodawcy w rozumieniu art. 128 § 1 KP.
Witam czy wiadomo coś na temat kursu na Maszynistę w tym roku ?
Baaardzo niemiła pani konduktor z pociągu do skierniewic do warszawy wschodniej. Ja rozumiem zwrócić uwagę że to nie ten pociąg i on odjeżdża pusty ale żeby komentarze na drugą osobę pod nosem kleić? Nie no żenada, bez przesady
Mam pytanie. Dlaczego w tej firmie nie moze byc takich zmian roboczych jak bylo to kiedys za prawdziwej kolei albo tak jak jest to do dzis praktykowane w SKM. Chodzi mi o to żeby zmiany robocze rozpoczynaly sie i konczyły w taki sposob aby pracownicy mieli czym dojechac do domu lub przyjechac do pracy bez koniecznosci przyjechania na noc do roboty po to tylko żeby prace rozpoczac dopiero rano. Chodzi mi przedewszystkim o prace druzyn trakcyjnych i konduktorskich. Zaznaczam że Kodeks Pracy zabrania organizowania pracy w ten sposób.
Za dawnej kolei służba trwała 20, 25 a nawet 30 godzin. Gdybyś tyle teraz musiał robić to byście narobili w majtki bo was przeraż służba 12 godzinna.
Słóżba trwała 30 godzin. Jeszcze mi powiedz że na dobe. I jeszcze mi powiedz że ty tak pracowałes? Sytuacja jak filmie Bareji. Czemu twierdzisz że tu sie boi zmian roboczych po 12 godzin? W SKM wszystkie zmiany są po 12 godzin. Czy widziałes jakiegos obs...............ego maszyniste?
Dlaczego wiec zmiany nie mogą być teraz takie jak są obecnie w SKM?
Nie zauważyłeś , że ta firma jest tylko po to aby gnoić ludzi i obsadzać stołki rolnikami bez odpowiedniego wykształcenia ? Przykład ? - Nalczenik dróżyn z Tłuszcza z Pasiek - technik maszyn rolniczych , on nie ma pojęcia o kolei i o kodeksie pracy . Tak samo większość naczelników , bez wykształcenia wyższego , nie wiem czego oni jeszcze szukają , może tego co ten słynny z Ostrołęki ?
Bo to nie pociągi tylko tramwaje.. Chociaż KM to też tramwaje podmiejskie... Heee heee
Za dawnych lat to trzy czyste koszule do pracy. A w zimę worek węgla do kozy. Czy za takimi czasami tęsknisz. A może jak na WPT się podkłady podkładało pod bydlęce żeby je rozpracelować o akumulatorach z dużych fiatów nie wspomnę albo alkoholu ściąganym z cysterny. A w dawnych czasach to jeździłeś pół miesiąca na podmiejskich a pół za pomocnika na kurierach. To zaczym tak tęsknisz za tym jak się mieszkało w wagonach kolejowych? Albo na czystym na Ukrainki się chodziło na wagony. Jak pijani z elektrowozów wypadali. Kto pamięta te czasy proszę o komentarz o czym zapomniałem. Dzieciaku o czym ty mówisz. Zejdź na ziemię i powiedz konkretnie który numer służby ci nie pasuje i z jakiego planu.
No proszę chłopczyk się rozsierdził . Nikt i nic tego nie zmieni że tak było większość zaczynało na WPT albo Odolanach. Widać że jesteś dzieciak życia nie znasz, tak było to za taką koleją tęsknisz bo ja tak . A jak nie dajesz wiary to popytaj starszych co za starej kolei jeździli. W KM jest jeszczę albo odchodzi na dniach co na parowaozach jeździł . To możesz sobię porozmawiać z nim i o strajkach ci opowie .
No tak lekarz przyjmuje tylko przez telefon to są efekty. Ja mowie o czasach zanim ta zielona zaraza tu przyszla a nie Marszałka . Moze doprecyzuje pytanie. Czy tutaj nie może byc tak jak jest w SKM?
ta firma ma tylko w nazwie koleje, a tak naprawde, to tramwajarze. Jeżdżą od pętli do pętli.. i tak wkoło cały dzień. Jakie to koleje... Popatrzcie na siebie, zielone ubranie robocze..
Bzdura. Jeżeli praca jest w Ostrołęce a ktoś mieszka w Pułtusku to jest jego indywidualna sprawa czy chce tam pracować czy nie. Przecież może sobie pracę znaleźć w Pułtusku. Po co dojeżdżać do Ostrołęki?
a co jest praktykowane w SKM??coś bliżej?? bo jak wiem kiedyś mieli służby 12 h ale rozpoczynały się w Otwocku,Legionowie na lotnisku czy coś się zmieniło,jak to teraz wygląda???
Mają dalej i nie koniecznie zaczynaja sie w legionowie czy na lotnisku. A nawet jak by tak było nie słyszałem żeby jakas zmiana robocza zaczynała sie o godzinie 1 lub 3 w nocy. A w kolejach Mazowieckich w jakich godzinach zaczynają sie zmiany robocze?
Wszyscy Naczelnicy w KM posiadają wyższe wykształcenie. A już na 100% każdy z nich ma wielką wiedzę o taborze i zarządzaniu zespołem.
Zmiany robocze to masz w fabryce. Na kolei masz służby zgodnie z rozporządzeniem ministra. Do roboty to są konie i traktory. Jeżeli kodeks pracy zabrania to dlaczego tak jest. Na każdym kroku udowadniasz że masz mizerną wiedzę i tak pozostanie nie rozwijasz się. Moim zdaniem zaczoleś się cofać w rozwoju. Gdzie jest odpowiedź z sanepidu???
Służby to sa w wojsku, policji, w km jest zmiana robocza, bo to fabryka, takie kolejowe korpo... Tak jak widac mali zapie.... laja, wladza zgania hajs. Proste.. Kolei juz nie ma...
Nie wolno organizowac pracy w sposob niebezpieczny. Tak mowi kodeks pracy. Przemeczona obsluga pociągowa to twoim zdaniem sytuacha bezpieczna? Które rozporzadzenie Ministra okresla nazwę służba. I konieczność urzywania takiej nazwy. Służby to były kiedyś na starej dobrej i prawdziwej kolei.
Ludzie na służbie mają swoje prawa, i są chronieni, a w KM najlepiej wychodzi propaganda ale tylko The Bille Ją łykają
Miejscowym pasuje, a od kiedy pod przyjezdnych będzie układuany plan pracy. Jak nie pasuje dojazd to szukać pracy bliżej domu logiczne. Pomogłem???
Nie wiem od kiedy i czy w ogóle pracujesz na kolei ale nie przypominam sobie żeby zmiany robocze były kiedykolwiek ustawiane pod pracownika. Jeżeli pracujesz np. w Wawie to nikogo nie interesuje to gdzie Ty mieszkasz i skąd dojeżdżasz. Mieszkaj tam gdzie pracujesz. A jeśli chodzi o Kodeks Pracy to nie kojarzę takiego zapisu także nie rób ludziom wody z mózgu.
Widocznie jestes za młody że nie pamietasz. To były jeszcze czasy jak kolej nie miała problemu ze znalezieniem kandydatów mna maszynistów. To było zanim powstały Koleje Mazowieckie
(usunięte przez administratora) Ścież zarządzają. Zabrać Chłopku 30% premii chłopek iść na zwolnienie i dać innym służby po tym Chłopku jako dodatki za300zl każda. Tak się rządzi nie swoimi pieniędzmi. Czy zarząd o tej patologii wie.
Napisałeś "Zaznaczam że Kodeks Pracy zabrania organizowania pracy w ten sposób." I tego nie ma w KP
Jest zapis o tym ze praca musi byc organizowa a w sposob bezpieczny. Czy to nie wystarczy. Czy przemeczona obsada pociagu to jest rozwiazanie bezpieczne twoim zdaniem?
Dobrze wiesz że praca organizowana jest w sposób bezpieczny. Czy to wina pracodawcy że pracownik nie mieszka tam gdzie znajduje się jego praca?
Weż bo osiądę ze śmiechu. gdzie ty widzisz bezpieczeństwo. Przyjęcie taboru przez maszynistę często wynosi 1 minuta. ( jedna minuta) Czy to jest twoim zdaniem bezpieczne?????
Jakie rolnicze ? Marketing i zarządzanie ? Czy jak pewien kordynator po Akademii obrony narodowej xD
Co Ty nie powiesz jaka była kiedyś praca a jaka jest teraz ,teraz to już nie jest kolei tylko prywata i bardzo chętnie bym się cofnoł do tych lat co kiedyś
Dla mnie możesz, pracować jak kiedyś wystarczy ze przeniesiesz się to PKP Cargo tam dalej wszystko funkcjonuje jak 40 lat temu, nawet lokomotywy są takie same. Jak ja lubie zwrot „kolej jak kiedyś”
I potem taki maszynista po 20 godzinach służby przestawał kontaktować i przewalał semafor, całe szczęście jak bez następstw. Jak czytam takie komentarze to gotuje mi się krew, pracuję w 12 godzinnych zmianach już 25 lat i już teraz mam dość bo organizmu nie da się oszukać że "dawnej kolei służba trwała 20, 25 a nawet 30 godzin"
W tej firmie nie ma darmowych przejazdów. W SKM dostają pracownicy karte miejską. W Metrze Warszawskim też. Potrącają tylko podatek. W tej firmie nie ma darmowych przejazdów
SKM jak i metro nie są zrzeszone w Związku pracodawców Kolejowych i jako takie nie są firmami kolejowymi
Jak to nie są. Kto ci takich rzeczy naopowiadał? Poza tym nawet jeśli nie są to co to wnosi.
Rozważam wysłanie portfolio na stanowisko Specjalistka ds. czasu pracy oraz urlopów pracowniczych w Wydziale Ogólnopracowniczym, na które ogłosili nabór. Jednak mam szkołę średnią, nie wyższą, teoretycznie to jest akceptowalne według oferty pracy. Czy wtedy obowiązki się czymś różnią ?
Z tą kwestią należy zwrócić sie bezpośresnio do kierownictwa tej spółki. To jest fotum pracownicze i tutaj nie zauważyłem żeby pracodawca sie wypowiadał.
Witam chciałem serdecznie pozdrowić panią konduktor o numerze służbowym 19192 z którą miałem przyjemność dziś jechać z Warszawy gdańskiej do Warszawy Jeziorki bardzo miła sympatyczna i uśmiechnięta oby tak dalej
To są jakieś żarty, dostałam mandat w wysokości prawie 170zł za posiadanie biletu miesięcznego z ulgą studencką mając legitymację podpiętą w mObywatel! Składałam odwołanie podpinając skan mojej legitymacji dając jasny dowód że legitymację posiadam i ulga studencka mi się należy nie dostałam odpowiedzi a po roku dostaję list z krajowego rejestru długu z opłatą 215 zł. Dzwoniąc na koleje konsultantka bezczelnie wmawia że dostałam maila zwrotnego i to z odmową a teraz już jest za późno na odwołania i albo zapłacę albo trafię do krajowego rejestru dłużników na 10 lat! Bezczelne wyciągnięcie pieniędzy i to bezpodstawnie!!!
Proponóje zapłacic i jednoczesnie wysłac zapytanie czy firma ma dowody na to że zapiznałaś sie z treścią odpowiedzi na odwołanie reklamacje. Czy jako forme odpowiedzi na odwolanie wskazałas pocztę elektroniczną. To jest istotne. Jesli nie to powinni uznac Twoją reklamacje i zwrócić kwotę wraz z odsetkami
Napisałem co uprawnia Cie do złorzenia skutecznej reklamacji. Zachowałaś sie sprzecznie z regulaminem i dostałaś kare.
Dlaczego byle deszczyk spadnie i pociągi na linii Sochaczew - Warszawa doznają uposledzenia w punktualności? Kiedy ta trasa stanie się cywilizowanym sposobem na dojazd do pracy?! PO (usunięte przez administratora) robicie remonty skoro nic z tego nie wynika?
Proszę mi wierzyć, że maszyniści celowo nie opóźniają pociągów, żeby zrobić psikusa podróżnym - oni są w pracy i proszę mi wierzyć, że są rozliczani z jej jakości. Awarie taboru również należy wykluczyć z potencjalnych przyczyn, ponieważ statystycznie zdarzają się naprawdę bardzo rzadko. Bardzo często przyczyną opóźnienia są zamknięcia torowe spowodowane remontami infrastruktury. Np aktualnie ruch jednotorowy w Terenie. Wystarczy że jeden pociąg, przyjmijmy że to pociąg intercity, jedzie z opóźnieniem a pociąg jadący z naprzeciwka musi oczekiwać na wolną drogę przebiegu. W takiej sytuacji lawinowo opóźnionych zostaje wiele pociągów. Raczej nie doszukiwał bym się przyczyn w warunkach atmosferycznych.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 352.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 310, z czego 57 to opinie pozytywne, 161 to opinie negatywne, a 92 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.