Ciekawe czy w linii pracuje dużo kobiet jako pilot?
Czytam że inna kawa dla zarządu Ina dla pracowników że jak ktoś spytał o sfinansowanie podparcia lepszego to usłyszał przełożonego że sam ma sobie kupić. Czy to tylko moje wrażenie czy oni faktycznie nie lubią eydawać pieniędzy na pracowników?
U was wychodzą teraz jakieś nadgodziny? u mnie na firmie niestety notorycznie i już robić sie dla nich nie chce. tu do niczego nie będą mnie przymuszać?
Ktoś się wypowie w kwestii pracy jako pilot ? Jak u nich nie wygląda, zarobki, atmosfera, ?
Rekrutacja na niskim poziomie. Poza tym, że kazali nam dojechać na drugi koniec Warszawy (niektórzy przyjeżdżali z innych miast) to jeszcze bez żadnego ładu i składu próbowali ogarnąć tych wszystkich zainteresowanych. Zgodzę się z przedmówcami: odpadały osoby, które dobrze się prezentowały i znały angielski. Chciałabym wiedzieć, na jakiej podstawie odbywa się selekcja. Ale teraz konkrety: 1. Dostajesz numerek i czekasz w pomieszczeniu z innymi podczas gdy 2 członków załogi próbuje przedstawić prezentacje na temat pracy 2. W czasie prezentacji ludzie są wyrywkowo brani na 60 s autoprezentacji w języku angielskim (idziesz do drugiego pomieszczenia i stoisz jak na kazaniu, włączany jest stoper) 3. Co 10 osób przekazują, kto przeszedł dalej, a kto może wrócić do domu 4. Scenki 5. Rozmowa indywidualna 6. Kolejne spotkanie z dyrektorką/przedstawienie oferty 7. Mierzenie, dokumenty Żadnego szacunku, ani jednego słowa wyjaśnienia. Na mojej rekrutacji byłam najstarsza z towarzystwa (26 lat), reszta od 18-24. Autoprezentacja dobrze przygotowana, strój również, uśmiech i pewność siebie w tym przypadku nie wystarczyły. Nie polecam.
Na jakiej podstawie dokonywana jest selekcja?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Ktoś wcześniej pytał o uciążliwość systemu zmianowego ale obyło sie bez odpowiedzi. Tak bardzo dbają o warunki ze nie ma za bardzo na co narzekać? łatwo sie przestawić?
Czy firma dba o nowoczesne wyposażenie biura? Siedziba z zewnątrz nie wygląda zachęcająco...
nie specjalnie, w sensie jeżeli chodzi o sprzęt to raczej lata świetnosci ma za sobą, ale nie pracujesz też tutaj jako programista czy grafik xD
Nie musi chodzić o komputer z nie wiadomo jakim procesorem. Ciekawi mnie, czy firma dba o to, aby pracownicy mieli dobry komfort pracy w biurze - krzesła, biurka, monitory, odpowiednie oświetlenie, regularne naprawy sprzętu - takie aspekty są dość kluczowe, niezależnie od zajmowanego stanowiska...xD
Cześć jak u was finalnie wyglądała kwestia podwyżek? w wielu firmach dalej niczego nie dali. Tu podobnie?
A jest ktoś z poziomu ziemi? ;) Szukam, bo chcę aplikować na pozycję asystentki w Dziale Administracji Pilotów. Znam angielski, więc wygląda to okej jak dla mnie, tym bardziej, że na Włochach mieszkam. Może ktoś z forumowiczów wspomni, jakie są widełki na takie stanowisko i czy owo wsparcie dla personelu jest non-stop, czyli czy to praca na zmiany?
odradzam prace w tym dziale. bardzo wulgarny dział. dyrektorka tego dzialu bardzo wulgarna osoba. Klnie non stop. Sexistowskie teksty non stop.
Ja to liczę na dobra atmosferę a tu piszecie o jakimś seksizmie… to nie można tego po prostu zgłosić? dziwie sie ze nikt nie reaguje
Spróbuj zgłosic to zobaczysz czy ktoś się tym przejmie, czy zwyczajnie jak to dotychczas bywało, zostanie zamiecione pod dywan...
cyrk, pytają was o stawki a wy o totalnie czym innym :D ja np. duzo przeklinam i lubie tłuste zarty, więc no problem. dzięki za ostrzeżenie, ale czy możemy wrócić do sprawy kasy? jednak?
Czy są tu ludzie pracujący w ENT na stanowiskach operacyjnych? Jesteście zadowoleni z warunków? Czy system zmianowy jest bardzo uciążliwie skonstruowany?
Nie narzekam na sam lot ale sposób rozpatrywania reklamacji. Lot opóźniony przez co musiałem dopłacić za parking na lotnisku. Qatar nie miał problemów ze zwrotem pieniędzy w takiej samej sytuacji, a ci oczywiście powołali się na "nadzwyczajne okoliczności". G..... mnie to obchodzi. Omijam od teraz szerokim łukiem.
Rozmowa rekrutacyjna jest tak źle zorganizowana, że nigdy czegoś takiego nigdzie nie widziałam, a latałam już w innych liniach i rekrutacja tam przebiegała w dobrych warunkach. Tutaj odnoszę wrażenie, że jedyną przygotowaną osobą, byłam ja! Pani rekruterka, wyglądała jak gdyby pierwszy raz zobaczyła moje CV i na szybko wymyślała pytania. Do tego czas oczekiwania na samą rozmowę (MIMO ŻE JECHAŁAM SPECJALNIE Z DALEKA) to ponury żart.
nie jest to tylko twoje spostrzezenie, juz w trakcie pracy mozna spotkac osoby które dostały prace, ale też przechodziły przez ten etap i miały rezygnować przed podpisaniem umowy, z uwagi na beznadziejna rekrutacje.
Czy na stanowiskach biurowych, jest opcja na pracę zdalną? Jestem z innego miasta, a szukam właśnie pracy.
Dzień dobry, Jak u Państwa wygląda polityka tatuaży? Czy posiadając tatuaże na przedramieniu i nodze jestem automatycznie skreślana, czy jednak jest możliwość zakrycia tego uniformem/nieprzezroczystymi rajstopami i nie ma problemu? Nie posiadam żadnych tatuaży na dłoniach/dekolcie/szyi czy twarzy, wszystko da się zakryć ubraniem. Drugie moje pytanie to jak wygląda połączenie pracy oraz studiów? Jeśli mam zajęcia np. 2 razy w tygodniu to mogę pracować np. na 3/4 etatu w pozostałe dni, czy szukacie osób z całkowicie wolnym grafikiem?
Rekrutacja przeprowadzona nieprofesjonalnie. Nie ukrywam, że na dzień rekrutacyjny dotarłam idealnie przygotowana. Z językiem angielskim nigdy nie miałam trudności, więc jakie było moje zdziwienie, gdy odpadłam na etapie krótkiej autoprezentacji w języku angielskim. Panie rekrutetki z zainteresowaniem przeglądały moje CV w trakcie monologu, najwidoczniej coś im nie odpowiadało od początku w treści cv, niekoniecznie problemem był poziom języka angielskiego. Po minucie byłam pewna, że przeszłam na kolejny etap. Niestety.. Uważam, że na dzień rekrutacjny powinny Panie przeprowadzać wstępna selekcję, aby nie marnować czasu kandydatów, w celu tworzenia sztucznego tłumu lub nauczyć się udzielać merytorycznego feedbacku. Współczuję osobom, które specjalnie musiały przyjeżdżać dzień prędzej, opłacić nocleg, aby po dokładnie 30 minutach usłyszeć że można wyjść. Czuje również niesmak po internetowym wstępnym etapie rekrutacji - Pani opowiadała o samym kursie zupełnie pomijając etap rekrutacji i wręcz gwarantujac że jest to formalność, aby ten etap przejść. Na pewno nie będę rekrutowała ponownie, jeśli raz Państwu coś we mnie nie podpasowalo, nie sądzę aby teksty od obecnej na rekrutacji załogi - "zapraszamy ponownie za 2 miesiące" były prawdą.
Zgadzam się, miałam dokładnie takie samo odczucie, a już latałam w innych liniach. Przyjechałam dzień wcześniej na rekrutację dla studentów i po autoprezentacji (na którą była minuta????) nie przeszłam do kolejnego etapu, mam nadzieję, że zwykła rekrutacja (nie dla studentów) będzie troszkę „sprawiedliwsza”.
Cześć, mam pytanie, czy istnieje opcja zaczęcia pracy sezonowej jako stewardessa od lipca zamiast od czerwca jeśli zajęcia w czerwcu kończą się dopiero 25?
niestety wymagana jest pełna dostępność od początku czerwca do końca września, bez wymówek - z doświadczenia jednak wiem, że da się dogadać na uczelni ws. egzaminów choć trzeba pokombinować ;))
Z perspektywy czasu mogę powiedzieć że to ciekawa praca dla młodych ludzi którzy nie mają większych zobowiązań. Wypłaty bardzo różne, od wysokich w trakcie sezonu do żenująco niskich w trakcie zimy. Brak możliwości zaplanowania czegokolwiek - nigdy nie mamy gwarancji czy dostaniemy urlop albo dzień wolny. Albo czy nie zostanie on nam cofnięty 2-3 dni przed. Firma ma w zwyczaju również wydzwaniać w dni wolne i wymuszać stawienie się w (usunięte przez administratora) ignorując niekiedy prawo europejskie dot. czasu (usunięte przez administratora) załóg gdy zajdzie taka konieczność. W imię (usunięte przez administratora) na pokładzie stajemy się więc trochę niewolnikami. Planowanie prywatnych wyjazdów i imprez rodzinnych to zawsze niepotrzebny stres i niepewność. Pani CC manager bez grosza szacunku do swoich załogantów. Grafik to loteria - byli tacy co latali cały sezon po nocach, niekiedy mając kilka nocek pod rząd. Inni cieszyli się za to samymi dziennymi rejsami. Dodam ze od tego zalezy sprzedaż pokładowa ktora wplywa pozniej na wyplate. Trzeba mieć farta. Bardzo dużo bezpłatnych podróży busem po Polsce i Europie. Niekiedy nawet 10h non stop. W sezonie, w miesiącu spędzamy w busie około kilkadziesiąt godzin (zależy oczywiście jak trafimy) Jeżeli mamy szczęście to dostajemy bardzo ciekawe pobyty w ciekawych i nie zawsze oczywistych miejscach. Dużo sympatycznych osób wśród innych zalogantow. Niestety są też tacy ktorzy: 1) żyją życiem innych i plotkami 2) żyją z raportowania i zgłaszają do kierownictwa każdą pierdołe 3) uważają ze latając na szefie na pokładzie boeinga są wybitni i lepsi od innych i należy im okazywać szacunek jak papieżowi - nawet gdy popełniają standardowe błędy proceduralne. (usunięte przez administratora) też się zdarza. Firma reaguje ale mimo to kilka osób jest chronionych przez kierownictwo i robi co chce. Dodam tylko ze nie jestem z tych poszkodowanych powyższymi problemami i wylewam przez to swoje żale. Obserwowałem jedynie to co widziałem wokoło każdego dnia. Reasumując - praca w powietrzu jest piękna ale nie za te pieniądze. Szkoda swojego zdrowia, godności, zarwanych nocy i ciągłego stresu przez ciągłe użeranie się z crew control.
Aplikowałam na stanowisko rekrutera i otrzymałam informację o odrzuceniu mojej kandydatury. Czytam poniższe informacje i myślę że miałam zbyt wysokie oczekiwania finansowe. Poza tym, szukam pracy w systemie hybrydowym. Mimo wszystko informacja którą dostałam od tego pracodawcy, była uprzejma i wyczerpująca. Wierzcie mi że o nie jest standard rynkowy, pomimo tego, że żyjemy w XXI wieku. Rozumiem więc, nie spełniam oczekiwań, ale dziękuję za poważne potraktowanie mojej kandydatury. Pozdrawiam i powodzenia Kandydatka
Rekrutowałem na stanowisko młodszego personelu pokładowego. Pierwszym etapem rekrutacji była krótka rozmowa przez Microsoft Teams, na której trzeba było opowiedzieć coś o sobie i powiedzieć dlaczego chce się pracować w Enter Air. Następnie zapraszają cię na dzień rekrutacyjny, który składa się z trzech etapów: 1. etap - autoprezentacja (60 sekund) w języku angielskim 2. etap - dwie scenki sytuacyjne do odegrania w parach (jedna scenka na osobę) (jedna scenka po angielsku, druga po polsku, lub obie w danym języku - zależy jak wylosujesz) 3. etap - rozmowa indywidualna (po polsku) Niestety moja autoprezentacja zakończyła się po 20 sekundach - tyle czasu potrzebowali aby kogoś skreślić lub przepuścić dalej. Podczas autoprezentacji korpo ludki nawet na ciebie nie patrzą, tylko zapisują coś sobie na karteczkach. Ogólnie bardzo nieprzyjemna atmosfera. Spotkanie rekrutacyjne prowadziły dwie osoby z personelu pokładowego, które zostały określone jako "najlepsze w firmie". Jedna dziewczyna pracuje tam od kwietnia zeszłego roku, chłopak od niecałych dwóch lat. Można się więc domyślić dlaczego "najlepsi" stewardzi mają aż tak krótki staż pracy w firmie biorąc pod uwagę pozostałe wpisy innych użytkowników o słabych zarobkach i dodatkowych obowiązkach, które nie przynoszą pracownikom żadnych korzyści, wręcz odwrotnie. Przyjechałem na dzień rekrutacyjny, który rozpoczynał się o 9:00, z Gdańska, jechałem ponad 4 godziny "tylko" po to, aby po 20 sekundach zostać odrzuconym. Naprawdę nie rozumiem, dlaczego ta wspaniała firma nie mogłaby przeprowadzić tego etapu internetowo. Technologia naprawdę pozwala na wiele, a jeżeli boją się, że ktoś by (usunięte przez administratora) na teście z języka angielskiego, nie trudno jest zrobić test szybkiego wyboru gdzie masz 15-30 sekund na wybranie poprawnej odpowiedzi. Rozmowę w języku angielskim też możnaby na spokojnie przeprowadzić online. Strata czasu, lepiej aplikować do innych linii lotniczych.
Miałam takie same odczucia na rekrutacji. Wole iść do konkurencji i pracowac w lepszej atmosferze
Jak wyglada rekrutacja? Warto startować ?
Uszkodzono mi dwie walizki. W jednej został uszkodzony zamek co Enterair stwierdził, że to na pewno wina celników którzy na granicy chcieli otworzyć walizkę i użyli odpowiednich narzędzi uszkadzając walizkę a co za tym idzie uszkodzili walizkę. Decyzja odmowna - Jeżeli tak to dlaczego nie ma żadnego protokołu, żadnego śladu ? dlaczego ja nic o tym nie wiem, że taka sytuacja miała miejsce ? Po odwołaniu się i podaniu powyższego argumentu - bo przecież jeżeli ja nie mam żadnej takiej informacji to przewośnik zapewne ma odbili piłeczkę, że nie ma we wniosku żadnych zgłoszeń o uszkodzeniu innym walizki niż uszkodzenie zamka i przypuszczają, że ja sobie tą walizkę uszkodziłem w drodze do domu. Decyzja odmowna - kolejny mail w tej sprawie, ze w biurze na lotnisku w warszawie gdzie to zgłaszałem zrobiono również zdjęcia przy sporządzaniu protokołu. Doatakowo ja na lotnisku zrobiłem zdjęcia i załączam je do wniosku(w zdjęciu mozna sprawdzić metadane w których są informacje o miejscu wykonaniu zdjęcia i czasie) dodatkowo załączyłem zdjęcia walizki które zrobiłem po przyjeździe do domu. Czekam na decyzje. Mój nr sprawy: 5C19FDE Moja walizka ma masę przebarwień (tak jak się przełamuje plastik. Dodatkowo mam pęknięcie w w walizce i nawet jeżeli służby lotniska dobierały sie do walizki to zamek jest zupełnie z drugiej strony) Dodam jeszcze, ze drugą walizkę mi zniszczyli ale tam była dziura na wylot oraz spękana walizka - aczkolwiek zamek był cały i nie mogli się tutaj do niczego przyczepić.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Enter Air Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Enter Air Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 285.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Enter Air Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 38, z czego 5 to opinie pozytywne, 27 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Enter Air Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Enter Air Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.