Kiedy wreszcie ogłosicie upadłość? Przecież pracownicy na sklepach nie są głupi, widzimy co się dzieje. Przez cały maj były jedynie 2 dostawy, w czerwcu jeszcze ani jednej, bo nie ma z czego zapłacić. W maju prosiliście w okolicy 7-8 dnia miesiąca o pilne wpłaty, w kwietniu tak samo. Myślicie, że my nie wiemy, że to na nasze wypłaty są potrzebne pieniądze? Mamy dostęp do waszego zadłużenia w biurolandzie, które wisi od lutego co najmniej. Nie było kontrol BHP, bo firma która to zwykle robiła jest nieoplacona. W grudniu zeszlego roku dostaliście astronomiczną karę do zapłaty za wrzucanie swoim klientom do koszyka przypadkowych produktow, za ktore doplacali bez swojej wiedzy. To tylko Polak mogl na taki idiotyczny pomysł wpaść. A nam, szarym pracownikom tylko oczy mydlicie, że przecież nic się nie dzieje i po co w ogóle śmiemy drążyć temat. Teraz wyplaciliscie umowie zlecenie po 1000zł zaliczki, a umowa o opracę dostała po najniższej krajowej. Nikt za takie pieniądze nie będzie pracował!!! Będą masowe zwolnienia, osoby ze zleceń znajdą pierwszą lepszą pracę za takie same pieniądze bez stresu, że nie dostaną pieniędzy, które im się należą i na sklepach zostaną sami kierownicy z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, bo nikt nie chce u was pracować. Swoją drogą - po wczorajszej sytuacji już w ogóle sobie w kolano strzeliliście, bo ludzie teraz mogą się zwalniać bez okresu wypowiedzenia z winy pracodawcy. Brawo! Mam serdecznie dość tej firmy, powiedzcie w końcu jaka jest prawda i kiedy wreszcie to zamykacie, bo i tak każdy wie że lada moment to nastąpi. Tymi wypłatami sami siebie pograzyliscie. Sprawy tak nie zostawię, dzisiaj wysyłam zgłoszenie do Panstwowej Inspekcji Pracy. Może jak dostaniecie kolejną karę to pójdziecie po rozum do głowy...
Nikt nie mysi być Sherlockiem żeby zauważyć, ze firma ma się źle…. Myślę ze każdy kto ma olej w głowie rzucił wypowiedzeniem, bo skąd pewność czy sytuacja za miesiąc sie nie powtórzy.
W Warszawie to zamykają wszystko niebawem bo czynsze są za drogie. Dla mnie to jest hit że ludzie to jeszcze siedzą w tej robocie i dają się poniżać. No ale widocznie zostały same tłoki umysłowe które nie potrafią zadbać o siebie i odejść honorem! Już nie jest mi żal. Zamiast wziąć towar o równowartości wypłaty jak zrobiły to ekipy w innych sklepach to siedzicie i czekacie jak pies na kość. Dramat na który sami sobie pozwalacie a kiero mają z was beke. Nie zapomnijcie przyjąć na zamknięcia i pakować tego badziewia bo tylko do tego się nadajecie.
Dziwię się, że ktokolwiek chce jeszcze chodzić do pracy skoro nie dostaje za nią wynagrodzenia. Nie wstyd wam ludzie, że pracujecie za darmo? Duka nas (usunięte przez administratora) na lewo i prawo z naszych pieniędzy. Na Mikołaja dostaliśmy wspaniały prezent w postaci połowy wypłaty. PANIE R powinno być Panu wstyd. Święta są, a ludzie nawet nie kupią prezentów bo nie mają za co. Najgorsza firma do jakiej mogłam trafić, która od zawsze nie ma kasy.
Ten komentarz jest żałosny. Wypłata została wysłana w dwóch przelewach to prawda (ja oba dostałam w ten sam dzień). Ale przede wszystkim to nie musieli wysyłać nic 6 grudnia. Mają czas do 10, zgodnie z umową. Firmie można różne rzeczy zarzucić ale z wynagrodzeniami problem był raz i narazie się nie powtórzył.
Niepełna wypłata dotyczy umów o pracę, zlecenia otrzymały wypłaty pełne, tak więc problem istnieje
Niestety nie wszystkie osoby na UZ dostały pełne wypłaty. Zlecenia odprowadzające składki zusowskie również dostały tylko wynagrodzenie za godziny przepracowane od 15 listopada.
Ale czy wszystkie UZ i UP dostały do dzisiaj wypłaty w całości? Jeśli tak, to nie macie podstaw się denerwować
Nie, nie dostały i nie ma informacji kiedy konkretnie dostaną. Więc powód do niezadowolenia raczej jest. Pracujesz cały miesiąc, żeby dostać kasę za pół. I to w okresie świątecznym
W Warszawie to zamykają wszystko niebawem bo czynsze są za drogie. Dla mnie to jest hit że ludzie to jeszcze siedzą w tej robocie i dają się poniżać. No ale widocznie zostały same tłoki umysłowe które nie potrafią zadbać o siebie i odejść honorem! Już nie jest mi żal. Zamiast wziąć towar o równowartości wypłaty jak zrobiły to ekipy w innych sklepach to siedzicie i czekacie jak pies na kość. Dramat na który sami sobie pozwalacie a kiero mają z was beke. Nie zapomnijcie przyjąć na zamknięcia i pakować tego badziewia bo tylko do tego się nadajecie.
ty jestes jakas durna serio haha Nie widzisz co sie dzieje ? Xd Lepiej szukaj kartonów na pakowanie bazaru
To jest żałosne co robi ta firma! Brak pełnej wypłaty tuż przed świętami, brak bonów jak co roku! Ciekawe czy w styczniu będzie do czego wrócić….
Dziwię się, że ktokolwiek chce jeszcze chodzić do pracy skoro nie dostaje za nią wynagrodzenia. Nie wstyd wam ludzie, że pracujecie za darmo? Duka nas (usunięte przez administratora) na lewo i prawo z naszych pieniędzy. Na Mikołaja dostaliśmy wspaniały prezent w postaci połowy wypłaty. PANIE R powinno być Panu wstyd. Święta są, a ludzie nawet nie kupią prezentów bo nie mają za co. Najgorsza firma do jakiej mogłam trafić, która od zawsze nie ma kasy.
Ten komentarz jest żałosny. Wypłata została wysłana w dwóch przelewach to prawda (ja oba dostałam w ten sam dzień). Ale przede wszystkim to nie musieli wysyłać nic 6 grudnia. Mają czas do 10, zgodnie z umową. Firmie można różne rzeczy zarzucić ale z wynagrodzeniami problem był raz i narazie się nie powtórzył.
Niepełna wypłata dotyczy umów o pracę, zlecenia otrzymały wypłaty pełne, tak więc problem istnieje
Niestety nie wszystkie osoby na UZ dostały pełne wypłaty. Zlecenia odprowadzające składki zusowskie również dostały tylko wynagrodzenie za godziny przepracowane od 15 listopada.
Ale czy wszystkie UZ i UP dostały do dzisiaj wypłaty w całości? Jeśli tak, to nie macie podstaw się denerwować
Nie, nie dostały i nie ma informacji kiedy konkretnie dostaną. Więc powód do niezadowolenia raczej jest. Pracujesz cały miesiąc, żeby dostać kasę za pół. I to w okresie świątecznym
Kochani miało być już dobrze. Dostawy sa. Ruch jest. Okres dramatycznych decyzji miał się skończyć miało być wszystko idealnie tak jak kiedyś. Niestety w tym tygodniu zamknięto 3 kolejne sklepy. Marcelin, Promenada, Dominikańska. To taki super prezent na święta zostać bez pracy.
Rekrutacja w kawiarni w galerii, nie rozmawiałam z osobą, która byłaby ewentualnie moim zwierzchnikiem (dziwne!), pani regionalna wyręczyła się koleżanką po fachu. Mam mieszane uczucia: umowa o pracę owszem, ale bez podania warunków finansowych trudno jest się jakoś ustosunkować do oferty, potraktowałam to raczej jako rozmowę towarzyską aniżeli rozmowę kwalifikacyjną z prawdziwego zdarzenia. Niczym mnie nie zachęciła ta rozmowa, wróciłam do domu z wrażeniem, że straciłam tylko czas. A jeszcze pani, która ze mną rozmawiała poprosiła, że gdybym się rozmyśliła żebym dała znać, potem otrzymałam informację, że wybrali kogoś innego. Mało profesjonalne podejście.
Jaki powinien być idealny kierownik? Beznadziejnie głupie pytanie, Jak motywuję pracowników poza finansowo? Następne durne pytanie - w sieciach kierownik sklepu tak naprawdę niewiele może zrobić bo w gruncie rzeczy o wszystkim decyduje regionalny. Standardowe pytanie o współczynniki podejście do klienta, czy zgodzę się na wyjazd do innego miasta na szkolenie, w sumie nie wiem czy miałabym sama za to zapłacić czy jak? Generalnie słabo to wyglądało
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Duka znajduje się w ogromnym kryzysie, który jest efektem ostatnich lat zaniedbań i braku profesjonalizmu. Szczególnie nałożenia 2mln kary przez UOKIK, do której sami doprowadzili. Jeszcze niedawno sklepy w galeriach były zamykane z dnia na dzień, bo firma nie płaciła czynszów, a dostawy całkowicie się zatrzymały z powodu zaległości w opłacaniu magazynów i portów. Pracownicy byli pozostawieni sami sobie, a klienci nie mogli liczyć na realizację zamówień. Teraz firma przechodzi restrukturyzację i dostawy zostały wznowione, ale to jedyny pozytyw... Chaos, brak przejrzystości i niekompetencja to wciąż codzienność. Jeśli ktoś rozważa współpracę lub zakupy, radzę zachować ogromną ostrożność.
Brawo panie prezesie za wypłatę połowy pensji dla UOP???????????????? Wszyscy idziemy na L4
Podobno zamykają sklep w Katowicach. Ktoś może potwierdzić?
Czy wszystkie 4 regionalne nadal pracują?
Słuchajcie hit. Duka w Wola Parku otwarta w marcu 2023 to już historia. W tym tygodniu zamknięty. Podobno nie płacili czyszu i centrum handlowe zamknęło sklep. Ciekawe u u was płacą jeszcze.
Podejrzewam, że już w każdym salonie są opóźnienia czynszu i tam gdzie są największe to galerie wypowiadają wynajem ????
Poznania i Galaxy zamknęły się bo firma nie płaciła czynszu do galerii. Kiedy duka została poinformowana przez galerie że sklepy się zamkną tego nie wiem. Ale pracownicy sklepu zostali poinformowani dosłownie „jutro się zamykamy”. Także nie liczcie na uczciwość.
Wszystkie sklepy, które się zamykają są do tego zmuszone przez długi w galeriach. Pracownicy są informowani dosłownie dzień przed. Wstyd. Mam ogromny żal do firmy. W żadnej pracy się tak nie starałam i dostałam kopa w (usunięte przez administratora)
Proszę nie usuwać mojej odpowiedzi po raz kolejny, będę Wdzięczna :))) Manufakturę również zamknięto przez to że galeria wypowiedziała umowę najmu bo nie płacili czynszu. O decyzji dowiedziałyśmy się w połowie dnia, „dziś jest wasz ostatni dzień sprzedaży”. Dosłałyśmy kilka dni na wyrobienie godzin i spakowanie całego salonu.
A co z pracownikami na umowę o pracę na czas nieokreślony. Ile dostają wypłat plus odprawę?
To już pewne. Duka zamknie sklepy. Całe szczęście że ten cyrk znika
UWAGA przekażcie innym! Poprzedni komentarz w tej kwestii został usunięty! DUKE na wniosek sądu czeka restrukturyzacja co najwyraźniej "zarząd" stara się ukryć. (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
O matko! Ciekawe czy w ogóle nas poinformuj co się dzieje >:/
Kochani pracownicy naprawdę dziwię się wam jeszcze że pomimo tego co się dzieje nadal chcecie tam pracować… Na północy w regionie zostało 6 sklepów a 6 zostało zamknięte piękny Progres naprawdę. Jak widać firma się nie rozwija a stara się jak kolwiek utrzymać przy życiu co nie wychodził jej( zamykanie sklepów, brak dostaw, długi w galeriach i biuro landzie) dostawa świąteczna to tylko mydlenie oczy ze mają produkty co jest nie prawda potrzebowali zamknąć kilka sklepów aby mieć na to pieniądze i żeby reszta sklepów mogą sprzedawać towar z “trupòw” i by półki były pełne. Uciekajcie z tej firmy póki macie jeszcze czas szukajcie pracy jak znajdziecie uciekajcie odrazu nie czekajcie bo wam mydlą oczy tylko że będzie dobrze a nie będzie. Każdy dzień jest jak bomba tykająca dla was jesteś jutro już was nie ma. Żaden ze sklepów nie był informowany z wyprzedzeniem że zostanie zamknięty, pracownicy zostali z placem w d… więc jeżeli wy tak nie chcecie zabezpieczcie się bo nigdy nie wiecie kiedy będzie ostatni wasz dzień w waszym sklepie…
a skąd takie informacje?
Liczba sklepów zmniejszyła się do 40, co ostatnio zamknęli??
Hej wszystkim! Sytuacja jest naprawdę niewesoła, ale nie widzę sensu powtarzać wszystiego, co już tutaj wybrzmiało. Żegnam się z tą firmą po sześciu miesiącach i wszystkim z głębi serca radzę uciekać póki jeszcze firma jest wypłacalna. Od kilku ostatnich miesięcy prowadziłam spis zamkniętych sklepów, który dla zainteresowanych zamieszczam poniżej: 06 Warszawa - Atrium Reduta 23 Bydgoszcz - Focus Park 31 Gdynia - CH Riviera 34 Piaseczno - Designer Outlet 41 Białystok - Galeria Jurowiecka 63 Szczecin - Galaxy 67 Toruń - Copernicus 71 Siedlce - Galeria Siedlecka 73 Sosnowiec - Designer Outlet
Dodatkowo zamknęli: Posnania, Rumia, Sosnowiec, Wroclawia oraz Manufaktura
Najśmieszniejszy jest fakt, że jak zamykają sklep to zleceniom drukują „wypowiedzenia”, które są niezgodne z prawdą. Oni nie wypowiadają nam umowy, my się zwalniamy.
(usunięte przez administratora) Obudźcie się w końcu w tej Warszawce, bo kolejne sklepy zamykają, a wy nic nie robicie; od 2 miesięcy nie było dostaw; cały czas ta sama promocja, która tak na prawdę nic nie daje. Ruszcie w końcu „(usunięte przez administratora)” i wymyślcie coś lepszego, za czym przyjdą klienci; A nie 2+1 na przecenione rzeczy, które do niczego nie pasują i się nie nadają. Franczyzobiorcy uciekają. Podobno szukacie nowego inwestora, ale nie dziwię się, że nikt nie chce tego wziąć jak jesteście na skraju bankructwa. Nowych produktów brak. Dajcie chociaż znać sklepom czy w ogóle dostawa przyjedzie z tym roku; bo na razie kończy się tylko na pustych słowach bez żadnego znaczenia. Ile jeszcze czasu musimy świecić oczami przed klientami, kiedy pytają nas o stronę, która przecież od 2 tygodni przechodzi modernizację, a tak na prawdę jest zamknięty magazyn. Co mamy odpowiadać klientom, którzy pytają nas „kiedy zacznie działać strona?”.
Serio, co się dzieje z tą firmą i kto nią zarządza? 5-latkowie? Ostatnia dostawa była na początku sierpnia, a i to po kilku tygodniach czekania. Zalegają za kurierów, zalegają za magazyny, zalegają za towar, na nic nie ma pieniędzy, ścinamy godziny zleceniówkom. Niby wszystko ok, niby nowy inwestor, pieniądze były "zamrożone", żeby był wkład własny. Ale skoro nowy inwestor to chyba te pieniądze od czerwca powinny wpłynąć i powinno się wreszcie lepiej dziać? Nie, po co... Lepiej mydlić oczy pracownikom, a tak na prawdę jestem prawie pewna, że firma upada... Sklepy franczyzowe się zamykają, bo nikomu się nie opłaca prowadzić sklepu, w którym nie ma towaru. A firma zamiast podjąć jakieś kroki, wykupić towar - wysyła sample Kinder Cards, żeby rozdawać do paragonów, których jest wybitnie mało, bo NIE MA TOWARU. Żenujące i infantylne. Klienci codziennie pytają co się dzieje, że takie pustki, a my musimy świecić oczami. Regionalni czepiają się o wszystko, o podpieranie się o meble, o siedzenie, gdy nie ma klientów, ale ile można sprzątać, frontować, porządkować, jak nie ma towaru. Słaba konwersja, ale co my, zwykli pracownicy, mamy zrobić, skoro większość klientów wchodzi do sklepu po konkretny typ produktu, którego nie ma, a nie mamy też żadnej alternatywy. W pewnym momencie kończą się już czynności, które można wykonywać, a sprzątanie zaplecza i lady dwa razy dziennie po kilku dniach traci jakikolwiek sens. Dzieje się źle, ale nikt nic nie wie. Nawet regionalni dowiadują się o wszystkim w ostatniej chwili, a co dopiero zwykli pracownicy. Wszyscy się boją, że następnego dnia wypłynie informacja, że ich sklep się zamyka i zostaną na lodzie. Mogliby chociaż powiedzieć wprost jaka jest sytuacja, żeby można było się mentalnie przygotować. Taka niepewność jest nie tylko denerwująca, ale i wyczerpująca psychicznie. Morale siadają, a firma zamiast zrobić COKOLWIEK, co podniesie sprzedaż chociaż odrobinę i pozwoli sklepom zarobić tak bardzo potrzebne pieniądze, zostawia na dwa miesiące promocję 2+1 na przecenione produkty, które są misz-maszem resztek kolekcji. I weź tu, zwykły szary pracowniku, proponuj klientom dobranie 3 produktu za złotówkę, jak klienci sami mówią, że nie ma z czego wybierać. Praca dobra, ludzie też przyjaźni i mili, ale atmosfera w tym momencie? tragiczna. Dziwne, żenujące i infantylne zachowanie bez krztyny autorefleksji i przemyślenia tematu.
Ciekawe czy chociaż wypłaty będą na czas, a nie jak się kilka razy zdarzyło…
czy pracownicy zamkniętych sklepów dostają odprawy? czy wiedzieli o zamknięciu z wyprzedzeniem?
Hej dowidziałyśmy się o zamknięciu w piątek tj 21.09 a w sobotę sklep nie był już dostępny dla klientów. Dostałyśmy raptem parę dni na wypracowanie obiecanych nam godzin i od 25.09 jesteśmy bezrobotne :)
Hej my dowiedziałyśmy się o zamknięciu 25.09.24 o godzinie 17:00 i to od biura naszej galerii, na drugi dzień mogłyśmy przyjść do pracy, ale pod żadnym pozorem nie mogłyśmy sprzedawać, dali nam 2 tygodnie aby się wynieść. Co najśmieszniejsze my "niby" dowiedziałyśmy się pierwsze, bo nawet nasz kierownik regionalny nie miał o tym pojęcia. Do dnia dzisiejszego nie było wysłanego żadnego maila do innych salonów o naszym zamknięciu. UP oczywiście idą do drugiej galerii, w której teraz dzięki temu będzie 3 kierowników i jeden starszy doradca, na jakąkolwiek odprawę oczywiście nie można liczyć. UZ została kompletnie na lodzie i na szybko muszą sobie znaleźć pracę. KOMPLETNY BRAK SZACUNKU. Dowiedziałyśmy się też, że duka nie płaciła czynszu galerii już parę lat i mają już najemce na nasz lokal. To już 6 zamknięty sklep w tym regionie a oni nadal nie chcą się przyznać się, że są na dnie, żenada. Także nie liczyłabym że ktokolwiek dowie się wcześniej o zamknięciu, oni robią to dosłownie tego samego dnia. Polecam szukać pracy już teraz i kopnąć ich w (usunięte przez administratora) tak jak oni kopią nas.
Możemy się dowiedzieć o którym salonie mowa? Kolejny zamknięty sklep po cichu?
Na stronie Duka.com w zakładce "salony stacjonarne" lub w opcji "znajdź salon" aktualizują na bieżąco liczbę sklepów.
Dlaczego nie dostał nikt oprawy?. Według prawa przysługują 2 miesiace odprawy i 3 miesiące wypowiedzenia. Więc jak pracodawca zamyka się z dnia na dzień to musi zapłacić za 5 miesięcy.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Duka International S.A. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Duka International S.A.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Duka International S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Duka International S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 150.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Duka International S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 144, z czego 5 to opinie pozytywne, 91 to opinie negatywne, a 48 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Duka International S.A.?
Kandydaci do pracy w Duka International S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Powązkowska 44C
01-797 Warszawa - NIP: 5252651886 REGON: 363989219 KRS: 0000607221
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Wyposażenie domu - sprzedaż mebli i dekoracji - Warszawa i okolice
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |