To co się dzieje przez nowy "zarząd" to jedne wielkie nieporozumienie, Najlepsze osoby odeszły, zakłamanie na każdym kroku.. To niestety nie jest już to Miloo co kiedyś ????
Praca była ok, ale od jakiegoś czasu zaczyna mi się naprawdę podobać Zatrudnione nowe bardzo fajne osoby do działu VM które wizytują sklep -można się czegoś więcej dowiedzieć i nauczyć , jestem tylko ciekawa na jak długo
Super, tylko szkoda, że jedna osoba. Z Vm jest nie do zniesienia. Zachodzę w głowę dlaczego tam jeszcze pracuje... Co chwilę mówi, że się zwalnia i jakie ma propozycje w innej firmie, utrudnia nam pracę i szery plotki na każdym salonie. Tak A.Ł ileż mona słuchać skarg na Ciebie???
Sklep w Silesii Katowice sie zamyka i to nie tajemnica
Czy ktoś może tutaj napisać co się dzieje z firmą - czy mam zacząć szukać pracy ? Mam małe dziecko a nikt nie mówi prawdy ! Czy firma się zamyka ? Czy tak jak ktoś tutaj napisał ,, po cichu,, się zwijają ? Wypłata w częściach , dyrektorka sprzedaży nie odpowiada na pytania konkretami tylko kluczy i kłamie że super ? Ktoś coś wie ?
Minął już miesiąc od Twojego komentarza - wiadomo coś? Widzę, że jeszcze w listopadzie były prowadzone rekrutację, więc chyba nie powinno być tak źle.
Pojawiło się ogloszenj na kierownika logistyki. Czy warto startować na to stanowisko? Co się stało z poprzednim kierownikiem (odszedł czy go zwolnili). Czy w logistyce też rządzi ktoś z handlu tj dyrektorka o której tak tu wszyscy piszą?
Kierownik logistyki to bardzo kompetentna osoba, która nadal jest w firmie i odchodzi, ponieważ znalazła lepszą pracę.
Nie polecam nawiązywać współpracy z tą firmą, nie płaci i nie wywiązuje się ze swoich obowiązków wynikających z umów .
Firma po malu i po cichu się zamyka - właściciele za nic mają pracowników- proszę uważać i nie podejmować żadnej współpracy z miloo
Praca była ok, ale od jakiegoś czasu zaczyna mi się naprawdę podobać Zatrudnione nowe bardzo fajne osoby do działu VM które wizytują sklep -można się czegoś więcej dowiedzieć i nauczyć , jestem tylko ciekawa na jak długo
Super, tylko szkoda, że jedna osoba. Z Vm jest nie do zniesienia. Zachodzę w głowę dlaczego tam jeszcze pracuje... Co chwilę mówi, że się zwalnia i jakie ma propozycje w innej firmie, utrudnia nam pracę i szery plotki na każdym salonie. Tak A.Ł ileż mona słuchać skarg na Ciebie???
Problemy finansowe firmy jak i przedsiębiorstw o podobnej działalności mogą w dużej mierze wynikać z szybkiego rozwoju konkurencji pozaeuropejskiej (np. Temu). Zarząd jednak nie próbuje zniwelować problemu konkurencyjności lecz nadal aspiruje aby funkcjonować w takim trybie w jakim działał na przestrzeni lat. Zadłużenia zaciągnięte na rzecz rozwoju lub na prywatne wykorzystanie środków przez zarząd, doprowadziły stosunkowo szybko do braku usprawnień i dostosowań do aktualnych potrzeb klient. Skutkiem tego, inercyjność przedsiębiorstwa. Podstawowym błędem firmy jest brak zrozumienia pracowników, którzy na co dzień mają kontakt z klientem i rozumieją jego wymagania i obiekcje. Osoby z wyższego szczebla zajmujące się wyglądem oraz organizacja sklepów nie posiadają wyczucia i rozeznania w bieżących sprawach konsumenta. Spowodowane jest to brakiem bezpośredniej interakcji z konsumentem jak i również bierność w przypadku uwag od pracowników sklepów.
Łukasz, przestań wypisywać głupoty! Ty już u nas nie pracujesz! Tylko ty potrafisz wyrażać się w tak śmieszno - egzaltowany i pretensjonalny sposób. “Konsument”…. kto tak mówi… I nie sil się na profesjonalny ton - nigdy ci to nie wychodziło.
Dlaczego piszesz takie głupoty człowieku! Z twojej wypowiedzi wynika ,że nie posiadasz aktualnej wiedzy na temat firmy i tego jakie działania są podejmowane w wewnętrznych strukturach - a co za tym idzie nie popracujesz tutaj!
Zastanawiam się nad pracą w miloo home chciała by się dowiedzieć na jakie wypłaty mogę liczyć .
To co się dzieje przez nowy "zarząd" to jedne wielkie nieporozumienie, Najlepsze osoby odeszły, zakłamanie na każdym kroku.. To niestety nie jest już to Miloo co kiedyś ????
Napiszesz proszę konkrety. Za chwilę mam zacząć pracę w tej firmie. Co konkretnie jest niet tak? Zarzad ? Ale o co chodzi? Konkretne działy w firmie źle funkcjonują czy całość kadry zarządzającej? Dopytuję bo to dla mnie bardzo ważne
Firma prywatna jest- czego się spodziewacie ? Właściciel ma prawo decydować jak chce prowadzić swoją Markę . Tak jak to z kim chce pracować . Ten co tu wypisywał te paszkwile * miasto koziołków - słynny z donosów na każdego , pewnie zaraz wróci bo mu się nie wiedzie w nowej firmie - poznali się na kanciarzu i leserze . Dyrektorzy się zmieniali zawsze , kierownicy nigdy i to powinien być znak zapytania dla wszystkich . Wydaje mi się ,że potrzeba " nowej krwi " wszędzie .. Życzę wszystkiego najlepszego tym co na " pokładzie " i szczęścia tym co odeszli. W myśl powiedzenia - nie miła księdzu ofiara -choć ciele do domu " jak się nie podoba to poszukajcie sobie czegoś innego = he
Co za bzdury, kierownicy się również zmieniali, a Pani zaczęła pracę na wyższym stanowisku nie tak dawno. (usunięte przez administratora) Nowi co przychodzą za chwilę się zwalniają... Kiedyś kierownik bądź dyrektor walczył o pracownika bo to w nas jest siła by były targety. Zacznijcie doceniać ludzi, jak w każdej normalnej firmie. To co robicie to żart i brak profesjonalizmu. Wymagacie wiele, a nie dajecie nic. Żenada.
Jeżeli ktoś decyduje się na pracę Miloo Home musi liczyć się z tym, że pod przykrywką "luksusowych" mebli i dodatków będzie sprzedawać chiński (usunięte przez administratora) O ile klient kupuje tę otoczkę(bo z trudem można znaleźć coś, co jest warte swojej ceny) to jest w porządku. Jeżeli znajdzie się ktoś, kto tego przysłowiowo nie kupuje lub dopatrzy się(częstych) wad produktów robi się nieprzyjemnie. Góra rzadko staje na wysokości zadania w takich sytuacjach lub w przypadku problemów spowodowanych przez dostawców, wykonawców, product managerów(którym wpadki zdarzają się często). Trzeba się dużo tłumaczyć - firma lubi robić ze sprzedawców i klientów idiotów. Niestety. To oraz brak szkoleń, które rzeczywiście mogą poprawić jakość sprzedaży i customer experience sprawiało, że praca była frustrująca. Jeżeli chodzi o pracę w salonie - atmosfera w dużej mierze zależy od salonu, w którym się pracuje. Komunikacja na linii pracowników a biurem niestety w większości przypadków negatywna. Nie ma co liczyć na merytoryczne wsparcie u specjalistów. Mimo wszystko pracę wspominam dobrze. Niestety, trudno znaleźć element, którym firma pozytywnie się wyróżnia dla pracownika/kandydata, i którym można zachęcić kogokolwiek do pracy w tej firmie.
Wspomniano tu o zmianach w polityce firmy w centrali i że skutkowało to wypowiedzeniem umowy niektórych pracowników. Mógłby ktoś dokładniej wyjaśnić o co chodzi? Firma szuka teraz specjalisty ds. sprzedaży B2B i chciałabym złożyć cv, ale wiadomo że z oferty się takich rzeczy nie dowiem. Czy w związku z podwyższym pensje w biurze się pogorszyły?
W dziale B2B przez ostatnie 4 lata co pół roku zmieniał się skład osobowy. Wnioski proszę wyciągnąć samemu .
Polityka, która prowadzona jest w tej sieci sklepów oraz w centrali/biurze doprowadziła, że wypowiedzenia złożyli najlepsi pracownicy z długoletnim stażem w tej firmie. I tak będziemy m.in. żegnać dyrektora vm ,który złożył pismo o rozwiązanie stosunku pracy. Swoją wiedzę wykorzysta tam ,gdzie będzie wysłuchany i traktowany poważnie. Poważna firma nie wypuszcza ,chronić powinna wieloletnich pracowników. Natomiast "2"panie , które raz w tyg prezentują non stop tabelki, cyfry na monitorze i powtarzają to samo mają się dobrze, a nic nie wnoszą w sprzedaż, wizerunek sklepów. Mają wieczny ubaw jak to im przy kawie mija czas I opowiadają bzdury;) Panie pozorantki, które pod względem wykonywanej pracy naprawdę są jednym Wielkim Nieporozumieniem. A wspomniana Pani,która nakrzyczała na pracowników w Szczecinie(czytaj wcześniejsze wpisy),na tyle jest bezszczelna, że nawet klientka,która w tym sklepie stanęła w obronie tych pracowników, gdyż była świadkiem- nie zrobiła wrażenia i nadal krzyczała,aby odwodnić, pokazać swoje racje. Klientka ze Szczecina ma pisać pismo,skargę do zarządu.
Chyba wypowiedzenie składają? Nie cv? Pracownicy zawsze odchodzili, odchodzą i będą się odchodzić. Nikt ich nie będzie prosił na kolanach, żeby zostali, czy dawał podwyżki. Każdy jest dorosły i chyba wie, co robi. Każdy ponosi też konsekwencje swoich wyborów. Przyjdą nowi pracownicy, i wcale to nie znaczy, że gorsi. Tak jak Ci co odchodzą, wcale nie muszą być najlepsi. Często nie są. Naczelną zasada jest taka, że nie ma ludzi niezastąpionych. I o tym niech przede wszystkim pamięta ten, co tutaj tak uporczywie wypisuje negatywne komentarze, od lat. Druga zasada, równie ważna to: świat jest mały. O tym też niech pamięta.
Wspomniano tu o zmianach w polityce firmy w centrali i że skutkowało to wypowiedzeniem umowy niektórych pracowników. Mógłby ktoś dokładniej wyjaśnić o co chodzi? Firma szuka teraz specjalisty ds. sprzedaży B2B i chciałabym złożyć cv, ale wiadomo że z oferty się takich rzeczy nie dowiem. Czy w związku z podwyższym pensje w biurze się pogorszyły?
Całkowicie zgadzam się z opiniami na temat Miloo Home, w 100% jest to prawda i nie polecam pracy w tej firmie a już tym bardziej w Miloo Home Gdańsk - omijać szerokim łukiem. Dostaniecie min. krajową, premie wypłacaną z miesięcznym opóźnieniem - daje dużo do myślenia czemu;-) a o każdą Twoją złotówkę za Twoją pracę indywidualną czyli sprzedaż trzeba ostro powalczyć, żeby Cię nie oszukali. Kierowniczka jest bardzo emocjonalna, szanuje pracowników wedle jej humorów. Obgadywanie i wylewanie swoich żali jest na porządku dziennym;-)
Mój kontakt z Salonem w Szczecinie pozytywny. Kupiłam kilka mebli, przedmiotów (lampy) i jestem zadowolona. Oczywiście jest tu problem natury Szefostwo -Personel. Kiedy odmówiono mi uznania reklamacji Pani Dyrektor załatwiła sprawę uszkodzonej lampy bonem i to doceniam. Lubię tu wchodzić, a sprawy kadrowe należy sobie wyjaśnić na spokojnie. Trudne czasy. Szkoda ludzi. Za jakiś czas nikt nie będzie pamiętał o co waśnie. Pozdrawiam serdecznie Pracowników i proszę o wyważanie zarzutów na forum. Zawsze mogą być reklamacje, problemy z dostawą bo handel ma takie problemy. To wszystko wypływa z różnych przesłanek. Po prostu Miloo Home to marka. Zadbajcie Państwo o Jej klasę. Pozdrawiam
To jest Pani w błędzie!!!!! Pani Iwona nakrzyczała na wszystkich pracowników w Szczecinie, obraziła i powiedziała, że są do zwolnienia wszyscy. Stwarza pozory!!! Tak nie powinno być!!! Brak jej wiedzy!!!!!!!!!!!!!!
jaka relacja z szefostwem odbija sie na chęci pracy motywacji i lepszej sprzedazy. Byli świetni ludzie ale (usunięte przez administratora)tam pracuje
Psuudo Dyr handlowa IB przypomniała sobie o koleżance z dawnych lat z branży odzieżowej, gdzie razem pracowały i załatwiła posadę kierownika regionalnego. Dlatego kandydatury wieloletnich pracowników z MH wyrzuciła do kosza....... Posadka na dobre lata w MH. Teraz ma rzecznika prasowego, spikera, a ona z tylu podpowiada co i jak....he he he... Tragedia!
Wiele osób może być zaskoczonych po przeczytaniu mojej opinii ale w Miloo Home pracowało mi się bardzo dobrze. Miałam super zespół zarządzany przez świetną kierowniczkę. Nauczyłam się w tej pracy bardzo dużo i wiem, że już zawsze będę ją świetnie wspominać. Co do tak licznych negatywnych opinii to polecam ludziom czasami spojrzeć na siebie i swoje zachowanie. Wiele osób w firmie nie wypełnia swoich obowiązków jak należy a jak się im zwróci uwagę to obraza majestatu i jeszcze zrobią na przekór. Jeżeli chodzi o dyrektor handlową, która jest tutaj tak znienawidzona w komentarzach to uważam, że to gruba przesada. Przykro tylko, że być może fajne osoby które będą chciały się zatrudnić po przeczytaniu tych opinii zrezygnują.. Polecam jednak się nie sugerować :)
@była pracowniczka Fantastycznie , że ,masz takie wspomnienia . Niestety 99,99% byłych pracowników nie potwierdza Twoich odczuć. Go Work to forum stworzone po to żeby ostrzegać przed pracodawcami , którzy nadużywają swojej władzy .Jaka jest skala nadużyć w firmie Miloo Home widać po komentarzach byłych i obecnych pracowników . Jedna pozytywna opinie niestety nie uratuje reputacji tej firmy , która jak widać po wpisach jest mocno nadszarpnięta . Podsumowując , jeśli nic nie zmieni się w kadrze zarządzającej , nie polecam pracy w szeregach tej firmy .
W sklepach redukcja etatów, cięcie kosztów. Dlaczego zatem nie ma redukcji etatów w biurze, w siedzibie, w centrali? Totalny absurd to tzw.asystentki,asystenci PM,którzy tak naprawdę powinni pracować w restauracji, gdyż perfekcyjnie nawijają makaron na uszy Szefowej. W czasie godzin swojej pracy załatwiają swoją prywatę, siedzą w domu i nikt na to nie zwraca uwagi? Sprzedaż od wielu miesięcy na niskim poziomie, za którą cały czas ponoszą odpowiedzialność kierownicy sklepów oraz sprzedawcy. Zawsze winne są sklepy. Nigdy PM oraz pracownicy siedziby. Szefowa totalnie przytłoczona fałszywymi informacjami, które są zmanipulowane na rzecz Pseudo Dyr Handlowej IB. Ta Pani pseudo dyrektor handlowa to osoba,przez którą firma bardzo szybko się zwija . Zdecydowanie za dużo narobiła fermentu. Popieram wszystkie wcześniejsze opinie. Jednym słowem: BRAK PROFESJONALIZMU ! P.s.: Szkoda tylko pracowników w sklepach,którzy sami zostali. Bez pomocy,bez wsparcia, bez motywacji!
PM w tej firmie to najbardziej niepotrzebne stanowiska. lawirowanie, ploteczki, kawusia, prywata, brak wiedzy, spychologia, realnej pracy to tam niewiele. Z kilku osób wystarczyło by zatrudnić jedną ale sensowną, bo księżniczki są dobre tylko w ploteczkach
Czytam te wszystkie opinie i zastanawiam się co się stało z tą firmą a właściwie to z ludźmi ....Skąd tyle jadu w wypowiedziach o współpracownikach? Tak wiem ,że sytuacja nie jest ciekawa zwłaszcza ,że względu na (usunięte przez administratora) /nękanie i upokarzanie pracowników - wszyscy wiemy z czyjej strony. Jednak nie można wrzucać wszystkich do jednej beczki i co to za podziały biuro/ salony - przecież wszyscy pracujemy w jednej firmie. Nie wszyscy pracownicy centrali są złem wcielonym i to samo w drugą stronę - nie wszyscy w salonach są super i bez skazy . W firmie jest wiele działów i wszystkim jest ciężko ze wzgledu na obecną bardzo że tak powiem "ciężką atmosferę" A może warto spróbować czasami porozmawiać ze sobą i wyjaśnić wszelkie ploty i niedomówienia ....
Ale niejednokrotnie pojawiały się negatywne opinie na temat biura, w 80 % ludzie z biura to podobny vibe jak I.B. Jak Monika, Martyna, Iza… dlaczego zwolnił się dyr marketingu? Po kilku miesiącu pracy? Bo pracował w biurze i nie wytrzymywał tego. Oczywiście, nie wszyscy w salonach są super, ale to niebo i ziemia w porównaniu w biurem i raczej ludzie między salonami sobie pomagają niż przeszkadzają :)
Spróbuj porozmawiać z takim osobami jak: Dorotka, Martynka czy Izunia... Oprócz swoje wielkiego ego i własnego interesu te osoby nic więcej nie widzą. W tej firmie jest wiele wartościowych osób, które są już zmęczone i często przez atmosferę panującą w firmie zaczynają "walczyć" między sobą, zamiast stanowić zespół
Pracowałam w wielu miejscach z przeróżnymi ludźmi ale miejsca z tak złym zespołem, który nie potrafi ze sobą współpracować nie ma nigdzie. Ci ludzie nie wiedzą co to jest kooperacja, pomoc i koleżeństwo za to wiedzą co to jest zawiść, fałszywość, (usunięte przez administratora) gnojenie drugiej osoby, złośliwość i chamstwo Komuś może wydawać się, że to do przejścia ale po przerobieniu tego wiem, ze nie da się tak żyć za żadne pieniądze, bo psychicznie można wysiąść. Ja wysiadłam, to był najgorszy okres w moim życiu Odcięcie się od tak toksycznej atmosfery to najlepsze co można zrobić,
Pracowałam również w Miloo i długo zastanawiałam się nad napisaniem opinii. Zacznę od początku: Rozmowa rekrutacyjna z dyr handlowa Izabela B - wszystko pięknie, usłane różami . Realia po kilku miesiącach okazały się być inne. Praca : Pracownik w sklepie robi wszystko ( nieważne na jakiej funkcji) - sprzątanie salonu, odbieranie olbrzymich i ciężkich dostaw, cenowanie towaru, składanie mebli - często ciężkich szaf, stołów, obsługiwanie klientów, przygotowywanie dla nich ofert, pakowanie i wysyłki internetowe, a zdarzało się i tak ze robiłaś za infolinie sklepu internetowego. Dodatkowo musisz sie użerać z nerwowymi klientami którzy dzwonią/przychodzą z reklamacja : a to coś nie dojechało na czas, a to coś przyszło niekompletne, a to coś jest uszkodzone. Wina nie jest Twoja - ale tłumaczenie sie już należy do Ciebie. Do tego dochodzi współpraca z działem VM - ustawianie salonu według wytycznych. To i tak mało dla „gwiazd” z Powązkowskiej i Izabeli . Co chwile każdy przyczepia się o wszystko… Targety do wyrobienia w tej firmie dla danego sklepu to absurd - zapomnij o premiach/ za to Twój salon dostanie upokarzającego emaila żeby wszyscy widzieli jaka jesteś do niczego/ żebyś wziąła sie w garść. Na szczególna uwagę zasługują Panie z biura: Monika - osoba od zamawiana towaru z Chin - myśli ze jest piekna i modna - tak naprawdę nic nie stało koło siebie.. Kobieta o ogromie jadu, mało kompetentna, jeśli chcesz coś załatwić - wiedz żeby z nią sie nie kontaktować bo nic nie wskórasz. Martynka - osoba która powinna współpracować z salonami odnośnie mebli na zamówienie. Natomiast gdy do niej dzwonisz z jakimkolwiek pytaniem - słyszysz krzyk. Odechciewa sie .Plotki krążą ze jest to osoba chora psychicznie - proszę o zakup leków. Ewa G - dział kadr - totalny dramat - możesz pisać/dzwonić - paska wypłat nie dostaniesz. Pani Ewo - to jest Twój obowiązek na prośbę pracownika - a nie nasze widzimisie. Izabela - dyr hand. - poza tym ze jest dyslektyczką i piszę maile z błędami - Wszystkie opinie ludzi wcześniej - to prawda . Dodam natomiast od siebie ze jest to osoba ktora niszczy te firmę, plotkuje o innych pracownikach. Dzisiaj sie z Tobą śmieje i pije kawkę - jutro obgaduje. Fałszywiec jakich mało. Na plusy w firmie + : pracownicy innych sklepów, dział VM. Generalnie to BARDZO NIE POLECAM PRACY DLA TEJ FIRMY. Zszargane nerwy, gnojenie, sprawianie ze jest sie nikim - za co? Za wypłatę na czas? Bo o zarobkach w tej firmie szkoda gadać. Pracownicy jak i kierownictwo zarabiają pensje jak 4 lata temu. „Podwyższka? Przecież Twój salon jest słaby i nie robi targetow. Poza tym jak Tobie dam więcej to inni tez będą chcieli więcej”? W Miloo nawet nie ma odpowiednich foteli do pracy przy komputerze - bierzesz krzesło z salonu i pracujesz siedząc na tym kilka godzin robiąc oferty, odpisując na milion maili, wystawiając paragony czy sprawdzając stany magazynowe. Po szkoleniu BHP zgłaszaliśmy ten problem Izabeli - jednak skrzywiony kręgosłup nie robił na niej większego wrażenia. To nieetyczne i niedozwolone! Pracownicy - zróbcie coś z tym. Na koniec bardzo bym chciała aby całe biuro przyszło do pracy na 3 dni i zobaczyło jaka to ciężka i niewdzięczna praca. Niech Monika popakuje trochę mebli, Izabela rozpakuje dostawę, Natalia zrobi oferty, a Martynka sprzeda sofę . Zobaczymy wtedy czy wszystko jest tak „ łatwe „ jak sie zdaje. Omijać szerokim łukiem.
W biurze wcale nie jest lepiej. Coś takiego jak podwyżka czy premia nie istnieje i jest bardzo duża rotacja ludzi z roznych powodow.
Kwestia kasy to jest akurat najmniejszy problem w tej firmie, to co się tam dzieje to dno
Może dla pracowników w salonach jest największym problem ale dla pracowników w biurze, proszę mi uwierzyć, że są „inne” problemy, które powodują, że praca jest nie do zniesienia. Niestety firmę trzeba omijać jeśli się szanuje siebie zarowno w salonach jak i w w biurze.
Moim zdanie IB inicjuje wszystkie napięcia w firmie - nie zależnie od tego czy są to salony czy biuro !
Pamiętaj że IB robi to co id niej oczekuje tzw pani prezes, czyli kobieta która gdyby nie pieniądze jej męża to by stała na linii w fabryce czekolady na tej samej ulicy lub pasła krowy na płoński ląkach
Napisane w punkt. W pełni się z tym zgadzam jako były kilkuletni pracownik tej chorej firmy. Imiona i cechy tych osób w pełni się pokrywają z tym co one robią
Dzień dobry, Piszę w sprawie mojego zamówienia w tej firmie. Anulowałam zamówienie telefonicznie, gdy tylko zorientowałam się, że wybrałam zły kolor krzeseł. Bardzo ważne było dla mnie otrzymanie szarych krzeseł. Kobieta powiedziała mi, że anulowała moje zamówienie. Potem zacząłam dostawać e-maile z Waszej firmy, że moje zamówienie już idzie do mnie. Prosiłam o anulowanie lub przysłanie mi szarych krzeseł. W rezultacie otrzymałam czarne krzesła, których nie potrzebuję. Jestem bardzo rozczarowana waszą obsługą i brakiem komunikacji z klientami. Nie mam od Panstwa odpowiedzi i wydawało mi się, że piszę donikąd. Nigdy nikomu nie polecę Panstwa sklepu! Straciłam czas i pieniądze na próżno:(
Dobrze, że będzie teraz osoba do współpracy z salonami MH. Szkoda tylko,że kierownicy zostali wprowadzeni w błąd, wysłali CV w związku z konkursem. Znowu potraktowała Dyr handlowa współpracowników jak najgorzej. Teraz na spotkaniach i w mailach udaje taka dobra ciocię-sam miód i malina, a tak naprawdę to jedno wielkie nieporozumienie. "Pseudo" nie powinna mieć żadnego kontaktu z ludźmi, na żadnym szczeblu, gdyż ta Pani nie nadaje się i tyle. Proszę przeczytać wszystkie opinie ,które od ponad roku są tu umieszczone, wszystko zgodne z prawdą. Przeciwko tej osobie zostały skierowane skargi pisemne i telefoniczne. Kiedyś, wcześniej już ja wywalili za tego typu praktyki. Odpowiednie urzędy w kraju zajmują się ta sprawą. Będą powolywani świadkowie.
Ogłosiła konkurs na Kierownika Regionalnego wśród kierowników salonów Miloo, a wybrała Panią Iwonkę. Kategorycznie powiedziała, że żaden kierownik sklepu nigdy nie będzie na tym stanowisku. Jednym słowem wszystko to co ludzie tu piszą jest prawdą.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Home Invest International (Miloo Home)?
Zobacz opinie na temat firmy Home Invest International (Miloo Home) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 46.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Home Invest International (Miloo Home)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 5 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!