Super sprawa bo czytałam że wśród benefitów są zniżki na produkty. Czyli jako młodszy specjalista ds.administracji jakiej wielkości zniżkę dostanę? Są one uzależnione od stażu pracy czy te same dla każdego?
Każdy jest najmądrzejszy kiedy anonimowo może napisać komentarz od siebie i wprowadzić trochę chaosu. Przeczytałem większość komentarzy i w większości jest to całkowity przerost formy nad treścią. Pracuję w LOXONE już od jakiegoś czasu i już od pierwszego dnia pracy wiem, że znalazłem tutaj dobre miejsce dla siebie. Dzięki temu w jak otwarty i miły sposób mnie tutaj przywitali, czuję, że należę do fajnej społeczności, gdzie wszyscy grają do jednej bramki. Tutaj nie ma "problemów" a są wyzwania, z którymi każdy bardzo chętnie Ci pomoże i wiele razy tego doświadczyłem. Poza grupą super przyjaciół mam dobrze zorganizowaną pracę, dobrą i uczciwą pensję, bardzo dużo ciekawych i regularnych szkoleń, fajne biuro z dobrym dojazdem i parkingiem i całą masę innych benefitów. Do tej pory pracowałem w naprawdę wielu miejscach, w zupełnie różnych branżach. Zawsze jednak wracałem do domu albo zmęczony i nieszczęśliwy, albo z taką myślą "no jest całkiem ok, ale nie wiem czy dobrze trafiłem". Gdy skończyłem współpracę z moim poprzednim pracodawcą myślałem, że już mam całkowicie dosyć szukania czegokolwiek. Nawet przez krótki czas miałem strach, że znowu trafię źle... na szczęście złożyłem cv na stanowisko gdzie jestem obecnie i był to duży krok do spokojnej przyszłości. Firma bardzo szybko zauważyła moje mocne strony i zainwestowała w mój rozwój, za co jestem równie wdzięczny, bo wcześniej nigdy nie spotkałem się z czymś takim. Cieszę się, że jestem tu gdzie jestem i pozdrawiam całą ekipę :P ****Tak, można napisać dobrą opinię bez obrażania, pisania nazwisk i szukania winy w każdym dookoła poza sobą.
„podczas pracy z Wami należało to do moich obowiązków” czyli można założyć, że Pan Wiktor, który się wypowiada oraz inni pracownicy dostali przykaz od szefowej?
Nie. ;) Potrafię podejmować decyzje samemu i również samemu stanąć w obronie swojego środowiska. Uważam, że jeśli komentarze atakują miejsce, w którym pracuje, dotyczy to także i mnie, więc z automatu biorę w tym udział. Po tym jak mnie tutaj przyjęli i ile otrzymałem od firmy jako początkujący pracownik mogę śmiało powiedzieć, że to trochę tak jakby stawać w obronie swojej dalszej rodziny. Nikt tutaj nikomu nie robi krzywdy. Wszyscy pracownicy dają z siebie w tym miejscu 100% i również tyle samo dostają od firmy. Jeśli dla niektórych własna poprzeczka była na poziomie 30% to najwyraźniej trzeba poszukać innego miejsca. Z innymi pytaniami zapraszam na pv. :)
Nie jesteś rzetelnym źródłem informacji, ponieważ pracujesz dopiero miesiąc. Piszesz już jak o „dalszej rodzinie” - jest to niepokojące i brzmi sekciarsko. Nikt tutaj nie robi nagonki, przestańcie w końcu robić z siebie ofiary złych byłych pracowników, a niech Szefowa zrobi sobie porządne kursy z zarządzania zasobami ludzkimi, bo te loxonowe ewidentnie nic nie dają. Szczerze? Nie wszystko zostało tutaj wyciągnięte na wierzch, ale dla niektórych jest to zbyt ciężkie, by o tym mówić. Dlatego nie daj sobie tam wmówić, że jest tylko ich racja. Nikt Ci nie każe się zwalniać, w końcu my też na początku byliśmy zachwyceni. Jednak nie wprowadzaj ludzi w błąd.
od kilku dni czytam te komentarze i nie mogę wyjść z podziwu mentalności poszczególnych ludzi. jest tyle ciekawych zainteresowań do wyboru, a niektórzy jak widać zdecydowali się siać niepotrzebny ferment. zapiszcie się na siłownię, boks, kółko teatralne czy dziergania swetrów dla swojej papugi. jak dla mnie LOXONE to świetna marka, która zawsze bardzo skrupulatnie dba o każdy detal rozwoju firmy, a SZCZEGÓLNIE o pracowników jak i o partnerów. w większość komentarzy można przeczytać o ograniczonym rozwoju, natłoku obowiązków, złej komunikacji, braku pracy hybrydowej, nie takich szkoleniach, nie takiej płacy i masie innych żalów od osób, które zwyczajnie źle trafiły, albo to nie był ich czas. czy to znaczy, że trzeba obrzucać się wzajemnie błotem? nie. jestem osobą dość blisko związaną z firmą LOXONE, darzę całą ekipę wielkim zaufaniem i szczerze wszystkich podziwiam, szczególnie jak po tylu negatywnych komentarzach wszyscy potrafią zacisnąć mocno zęby i dawać z siebie maksimum. napiszę tutaj swoją opinię, dlaczego nie 1. ograniczony rozwój i mała płaca? A. zależy co Cię ogranicza, dla mnie ograniczony rozwój dla partnerów czy pracowników będzie wtedy gdy naprawdę będę już wiedzieć więcej niż potrzebuję i nie znajdzie się nic co mi pomoże wejść na wyższy poziom, ale twórców komentarzy pewnie ograniczała podstawowa wiedza. Firma od samego początku kariery inwestuje bardzo mocno w partnerów i pracowników. B. zarobki partnerów czy pracowników są jak najbardziej w porządku. jeśli masz wyobrażenie, że przyjdziesz do firmy, posadzą Cię na złotym fotelu i dostaniesz 15 tysięcy na start, to nie wiem które miejsce spełni Twoje oczekiwania. 2. wiele obowiązków? to samo co wyżej, z tego co wiem ilość obowiązków jest taka jak być powinna i na pewno nikt się nie nudzi. jeśli idziesz do pracy żeby mieć mało obowiązków zatrudnij się przy roznoszeniu ulotek ;) 3. zła komunikacja? z tego co wiem (a mój zasób wiedzy jest spory (i aktualny)) komunikacja jest dobra i w firmie stawia się na otwartość, zarówno wśród partnerów jak i pracowników. zawsze gdy dzwoni się do chłopaków to podchodzą starannie i indywidualnie do tematu. poza tym co do komunikacji z drugim człowiekiem - jest do tego masa narzędzi, na pewno jakiś messenger, (usunięte przez administratora) sms... wystarczy otwarcie rozmawiać o tym co jest dla Ciebie problemem, tak samo jak w związku, to nie jest skomplikowane. 4. szkolenia nie niosą wartości? no to może niech poprowadzą je osoby, które napisały komentarze wyżej, od razu poziom skoczy mocno do góry. ;) każde jedno szkolenie prowadzone jest z dużą starannością, tak by każdy wyszedł z niego zadowolony i z dużą dawką wiedzy. ponownie z tego co wiem - każde szkolenie przygotowane jest też z dużym wyprzedzeniem. 5. brak pracy hybrydowej??? to tak tak na poważnie?? mając tak fajne, duże i dobrze doinwestowane biuro, do tego położone w naprawdę dobrej lokalizacji ktoś ma problem do tego, że chciałby pracować z domu? rozumiem, że problemem był u Was bardzo długi dojazd, a nie pracowanie w piżamie przez cały dzień z odrywaniem się co 15 minut? ;) 6,7,8,9...1000. lista rzeczy, która nie podobała się byłym pracownikom (?) jest jaka jest. nie chce mi się tracić czasu na odpowiadanie na każdy jeden komentarz, bo szkoda poniedziałku, niech to będzie dobry dzień. (dla tych co właśnie to czytają tak samo <3), z resztą z tego co czytam to wszystko są ogólniki rzucone pod wpływem impulsu i emocji. znajdźcie sobie inne zajęcie, bo atakować i hejtować potrafi każdy. Ja będę zawsze chwalić firmę LOXONE, rozmawiać o faktach, i stawać jako mur obronny, bo jest to naprawdę świetna społeczność, która gwarantuje bardzo duży rozwój, genialnych ludzi dookoła, dużą otwartość i bardzo dużo materiałów praktycznych oraz teoretycznych, a do tego instrukcję, która pozwala umiejętnie je wykorzystać... cały ten "pakiet" który dostajesz jest naprawdę wartościowy i to trzeba docenić, bo wątpię, że znajdzie się firma która dorówna LOXONE w warunkach współpracy. Trzeba tylko pamiętać, że jest takie magiczne słowo "razem", a nie że dużo się wymaga, a mało daje się od siebie. Życzę wszystkim udanego dnia. Share the joy :)
Ja osobiście nie uważam większości tych komentarzy za sianie fermentu. Przedstawiają one pewien obraz pracy w Loxonie i ja się z nim zgadzam. Kwestia tego do kogo skierowany jest komentarz, bo połowicznie się z nim zgadzam, a połowicznie niestety nie. Zgadzam się z Tobą w kontekście jakości pracy pracowników, bo do tego nie można mieć zarzutu. Co do produktu również, bo bywają wadliwe produkty i na tym polega technologia, że choć z numeru katalogowego taki sam to z fabryki każdy egzemplarz jest inny, ale niestety nie mogę zgodzić się z Tobą w kontekście pracy samej sobie jeżeli chodzi o biuro, bo widzisz relacja partner-pracownik to nie jest relacja pracownik-pracownik czy pracownik-przełożony. Jeżeli mogę zapożyczyć porównanie do związku to trafiają się piękne romantyczne jak i te toksyczne, a takowych w relacjach pomiędzy pracownikami nie brakuje, nawet jesli pracownicy nie mają odwagi tego powiedzieć, bo doskonale wiedzą co może im grozić jeżeli na własną rękę będą chcieli te relacje poprawić jak cokolwiek innego wewnątrz firmy. W nawiązaniu do punktu 1 skąd posiadasz informacje o zarobkach pracowników? Jeżeli z ogłoszeń o pracę to można dobrze zauważyć, że jak na standard Warszawy gdzie już doskonale wiemy, że trzeba mieszkać blisko biura co często niesie za sobą koszty wynajmu to pensja jest niska, powiedziałbym, że niewystarczająca żeby w Warszawie się utrzymać dosyć często. Co do szkoleń i wiedzy to sprawia ona, że będziesz bardzo dobrym pracownikiem Loxone’a, tyle i aż, ale rozmawiamy o kwestiach rozwoju czy szeroko pojętego dodatkowego rozszerzenia swoich kompetencji a to nie idzie w parze. Co do punktu 2, nikt nie narzeka na brak pracy, gorzej jak liczba obowiązków sprawia, że nie można z pracą się wyrobić. Prosty przykład z branży, jeżeli masz dużo zleceń od klientów to nie dasz rady samemu położyć okablowania tylko zatrudniasz pracownika, żeby mieć możliwość wyrabiania się ze zleceniami. Jeżeli nie masz pracownika to albo pracujesz ponad normę albo nie wyrabiasz się z tematami. W przypadku Loxone’a masz taką sytuację, a przypominam stawka dalej taka sama czyli mizernie. 3. Mówisz o komunikacji pomiędzy kim a kim? Pomiędzy instalatorami a pracownikami jest świetna, pomiędzy pracownikami, a przełożoną już mniej, bo owszem skontaktować się można, gorzej z tym, że nie wszystko możesz powiedzieć, a to uważam za newralgiczne, bo to świadczy o złej komunikacji. Co do punktu 4 się zgadzam. W punkcie 5 problemem jest to, że pracę można wykonywać w pełni zdalnie, ale kłopotem są koszta to po pierwsze, a o tym już pisałem, a po drugie jak też mówiłem pracownika stacjonarnie można kontrolować w bardzo prosty sposób, więc to jest przesłanka za tym dlaczego praca jest stacjonarna. Nawet, żeby to zobrazować lepiej, przy zdalnej pracy też jest wiele narzędzi które sprawdzają sposób w jaki pracujesz i powiedziałbym, że taka informacja byłaby wystarczająca dla góry, ale uparcie pozostają przy swoim, dlaczego? Odpowiedź na to już pisałem wcześniej. Na końcu zachodzi pewna dyskretacja, kto mówi o ogólnikach? Moim zdaniem jasno i klarownie napisane zostały powody dla których jest jak jest w firmie, dosyć szczegółowo, bo nikt nie pisze głupot (może poza użytkownikiem okayletsgo). Ja również krytykować firmy nie będę za podejście do klientów czy partnerów biznesowych, bo nie mogę mieć nic w tej kwestii do zarzucenia, ale cała choroba polega na tym, że źle jest wewnątrz samej firmy przez co trzeba mieć ogromny szacunek dla tych którzy tam jeszcze pracują, bo zakładam, że znajdą się ciche głosy, którym ta sytuacja się nie podoba, a dalej robią robotę i to bardzo dobrze.
Ktoś mi dał znać, żebym sobie poczytał co się dzieje na gowork o loxonie. Trochę o firmie z punktu widzenia nas, instalatorów. Loxone bardzo dobrze się rozwijał, Łukasz, Konrad, Adam, Daniel, Grzesiek, Michał, zawsze pomogli, z uśmiechem programowali z nami różne rozwiązania, wiedzieliśmy, że można na nich liczyć! Z Euniką zawsze dało się załatwić sprawy administracyjne naprawdę sprawnie i bez problemu, Przemek trzymał całą firmę w ryzach to on nadawał tempo tej ekipie, umiał robić biznes i dało się z nim dogadać i pogadać! Ekipa Loxone była rekompensatą za bardzo słabe warunki partnerskie, aktualnie zostalo to zniszczone. Odejście Przemka to był początek końca. Począwszy od chłopaków, widać, że nie mają już tego ognia co kiedyś, a jak trzeba trochę pomocy to odsyłają na maile, tylko nikt nie bierze pod uwagę, że potrzebujemy pomocy w tej chwili a nie jutro jak wymyślą coś. Ale ryba psuje się niestety od głowy i za wszystko zawsze odpowiada lider. Aktualna liderka była świetną administratorką, ale słabo zarządza zespołem. Może warto spróbować zatrudnić managera z zewnątrz? albo Adama awansować? Bardzo źle się patrzy, jak to wszystko się rozsypuje. Nie jest to tylko moja opinia niestety. Jak nic się nie zmieni to rotacja pracowników się nie zatrzyma i już totalnie nikt tam nie będzie pracował. Może warto oddać stery komuś bardziej kompetentnemu lub wykształconemu w kierunku zarządzania? Strach instalować ten system bo zaraz braknie ludzi do pomocy.
pozdrawiam Kolegę po fachu, Twój komentarz spowodował że pokusiłem się o analizę tego calego zamieszania. CEO loxona na Polskę jest Milan Randt (do sprawdzenia w KRS). Tenże Milan (czech) jest CEO także w innych krajach (linkedin), gdzie musi to wszystko jakoś trzymać. Z jego perspektywy najłatwiej zatrudnić na stanowisku menagera ludzi młodych, nieułożonych, niedoświadczonych, którymi łatwo będzie sterować. Bo jakie wykształcenie, kompetencje czy doświadczenie w zarządzaniu miał Przemek czy Eugenika? No żadne! (źródło chlopaki z supportu telefonicznego). To jest rodzaj pewnego planu, modelu zarządzania. Te powyższe osoby po otrzymaniu skrawka władzy, wykorzystują ją na każdym możliwym kroku, jakby złapali pana boga za nogi, co pokazują komentarze byłych pracowników. Ci ewidentnie czuja sie źle potraktowani i odradzaja pracy innym, a wy próbujecie sie na siłe wybielić, bo zawsze mówicie że loxone nie ma żadnych wad i wszystko jest super. Ocjnijcie się!!! Nikogo doświadczonego, kto mógłby mieć swoje zdanie nigdy nie zatrudnią i to jest dla nas najsmutniejsze, bo będzie gorzej i gorzej.. Jedyne co ciśnie się na usta, to pycha kroczy przed upadkiem loxonie. Czas szukać nowego systemu
Uwaga: przeczytaj to zanim zaaplikujesz do pracy w Loxone! Przede wszystkim Loxone nie jest dla każdego :) Firma rozrasta się w zrównoważony sposób: rekrutujemy na obecne i nowe stanowiska pracy, w związku z czym szukamy ludzi, którzy faktycznie się wyróżniają- tylko dzięki temu jesteśmy tam gdzie jesteśmy. Zobaczcie sobie jak wyglądają ogłoszenia- od razu widać że to nie jest standardowa rekrutacja. Firma gwarantuje najlepsze miejsce pracy: ale dla performerów. Takie osoby będą się tu czuły komfortowo. I to właśnie tacy ludzie zbudowali to co mamy na ten moment i super jest obserwować ich rozwój w przeciągu ostatnich 5 lat. Jeśli chcesz się rozwijać i to nie puste słowa, a faktycznie przebijasz swoje osiągnięcia, jesteś głodny nowego: to miejsce dla Ciebie. Większość doświadczonych pracowników robi już kolejne kroki w dalszej karierze, a jesteśmy na PL rynku tylko 5 lat! Jeśli jesteś nastawiony na realizację swoich celów, lubisz samodzielnie organizować swoją pracę i przynosi to rezultaty: to praca dla Ciebie. Jeśli jesteś nastawiony na współpracę w zespole i jasną komunikację: to praca dla Ciebie. Jeśli jesteś zaangażowany i chcesz widzieć, że Ci się to opłaca i rozwojowo i finansowo: to praca dla Ciebie. Czy jesteś w stanie powiedzieć- nie znając firmy- czy to praca dla Ciebie? Nie. Czy firma jest w stanie powiedzieć, że jesteś tym kogo szukamy nie znając Ciebie? Nie. Od tego są okresy próbne. Kończą się one współpracą bądź nie. Jest to fair w stosunku do obu stron. Oczywiście, że firma chce mieć na pokładzie ludzi odnoszących sukces i promuje właśnie takie zachowanie. Rozumiem też, że w obliczu tego osoby, które nie podzielają tego nastawienia czują się nieswojo. Firma nie obraża się, kiedy ktoś stwierdzi, że to jednak nie jego miejsce. Oczywiście pożegnanie się z kimś kto nie spełnia standardów firmy zwykle jest bardziej bolesne i w sumie trudne dla obu stron. Ale to też część bycia fair. Naprawdę rozumiemy, że zwolnione osoby czują żal. Jeśli sposobem na poradzenie sobie z nim jest pisanie negatywnych i nieprawdziwych komentarzy anonimowo- okej, trzeba to zaakceptować jak zawsze. My ze swojej strony dalej życzymy powodzenia na dalszej drodze, szczęścia i spełnienia oraz znalezienia pracy, która naprawdę będzie dla Was pasją! No a z byłymi pracownikami, z którymi pracujemy na codzień na innych płaszczyznach: do usłyszenia! ;)
Praca dla performerów. Tez zaczęłam pracę zmotywowana, nakręcona ale bardzo szybko to przeszło. Zarobki słabe ale powiedzmy, że od początku wiedziałam, że na początek jest bardzo słabo. Firma nie oferuje żadnych możliwości rozwoju a to jest najgorsze, dlatego każda nowa osoba bardzo szybko się wypala. Szkolenia tylko wewnętrzne, które nic nie wnoszą. Integracje polegają na zabawianiu instalatorów na imprezach. Loxone to firma call center, polega na dzwonieniu i sprzedawaniu produktów. Szukanie tych wyjątkowych ludzi polega na znalezieniu takiej osoby, która z uśmiechem zaakceptuje mizerne warunki.
(usunięte przez administratora) Firma rozrasta się w zrównoważony sposób i jednocześnie dała radę zwolnić połowę składu w przeciągu ostatniego roku, czym dla Was jest zrównoważony rozwój? Podobno nie jest to standardowa rekrutacja, w takim razie czym różni się od pozostałych gdzie masz rozmowę i case study? Patrząc na to, że firma jest od 5 lat na rynku i osoby, które są od kilku lat są wyżej nie jest żadnym novum, jest to naturalna kolej rzeczy, że był pewien wzrost, ale też nie zapominajmy, że nie wszyscy będą kierownictwem, bo będzie więcej kierowników niż szeregowych pracowników. Współpraca w zespole i jasna komunikacja. Na podstawie tego co piszą byli pracownicy to nie powiedziałbym, że to występuje, wolności słowa raczej tu brak. Na podstawie poprzednich komentarzy nie opłaca się to ani finansowo ani rozwojowo, na pewno człowiek się czegoś nauczy jak przy każdej zmianie branży, finansowo na pewno nie jest dobrze. Co rozumiecie przez bycie performerem czy performance, brzmi gołosłownie, a kryje się pewnie zasuwanie z językiem na wierzchu, cele najprawdopodobniej też są urwane z księżyca, jak to działa w korpokołchozach. Z tego co napisaliście wynika, że z większością pracowników zakończyliście współpracę po okresie próbnym. Czy to aby na pewno prawda? Filozofia sukcesu, rozumiem, że chodzi o to, że „nieważne ile zarabiasz, ważne, że masz robić”, rozumiem, że zarobki są nieadekwatne do przyłożonej pracy, a na ten temat kilka osób wyraziło już swoje zdanie. Jakie są standardy firmy i w jakich sytuacjach dziękujecie komuś za współpracę? Odpowiedz, że nie spełnia standardów nie jest konkretna. Uważacie, że byli pracownicy piszą nieprawdę, na chwilę obecną uważam, że to wy probujecie oszukać wszystkich wysyłając pracowników by szczere komentarze oceniali negatywnie, a sami próbujecie się wybielić, niestety. Prośba o udzielenie odpowiedzi.
Z perspektywy osoby zainteresowanej aplikacją nasuwa się pytanie: co musi się dziać w tej firmie, że byli pracownicy muszą dociekać prawdy na tym portalu? Nie jest to z tego co widzę jedna osoba, daje do myślenia.
Hej, jak sama zwróciłaś/eś uwagę są to byli pracownicy, którym raczej nie zależy już na dociekaniu prawdy. Ze swojej strony zachęcam do aplikowania na otwarte rekrutacje:) Myślę, że to może być najlepszy sposób, żeby przekonać się jak to u nas jest. Odział w Warszawie się rozrasta i w najbliższym czasie będziemy aktywnie poszukiwać na kolejne stanowiska :)
Ale to widać, że byli pracownicy pojawili się tutaj z jasnym przekazem, ostrzeć nowych rekrutów przed aplikowaniem... Oni właśnie znają prawdę i chcą się nią podzielić. P.S. Zachęcasz do pracy w oddziale warszawskim, bo od otwarcia pracuje tam ledwie kilka osób? ;)
(usunięte przez administratora)
Pracuję w LX już dobrych kilka lat, można powiedzieć ,że od początku. Jak w każdej pracy nie zawsze jest kolorowo, ale widać tutaj, że nie trafiłeś jeszcze na naprawdę ostrego pracodawcę. Jakie zaangażowanie taka płaca. Akurat osoby, które przykładają się do pracy, ciągle są z nami. Może trzeba pomyśleć o koloniach a nie o etacie.
Zgadzam się ze wszystkim, co tutaj napisano. Sama odpowiedź prawej ręki szefowej daje do myślenia. Nie polecam nikomu tego miejsca. Człowiek jest podglądany nawet podczas przerwy, czy aby na pewno kończy ją o równiutkiej godzinie. Jestem byłym pracownikiem i żałuję, bo podczas rozmowy zostało mi przedstawionych 50% obowiązków, które ostatecznie mi przypisano. Kiedy mówiłem o natłoku, słyszałem, że inni mieli jeszcze więcej. Biuro w Bytomiu jest faworyzowane - mają czasami piątki zdalnie, Warszawa musi być zawsze otwarta. Jak nie jesteś z kliki szefowej, to nie licz się z szacunkiem - częste małe prztyczki, niby niewinne, a jednak wiercące dziurę w głowie. Użytkownik XX to zapewne sama szefowa albo ktoś z jej świty. Jak kiedyś usłyszałem od samej góry "Nikt nie jest niezastąpiony" i tego mocno się trzymają, stąd spora rotacja. Kiedy już Cię zużyją do końca, pozbywają się jak (usunięte przez administratora).
Tak sobie zaglądam na różne wpisy z pozycji rekrutera, i widzę, że tutaj sam ktoś robi sobie antyreklamę jako pracownik u przyszłego pracodawcy. Częste przerwy nigdy nie są mile widziane. Gołym okiem widać, że tutaj osoba chciała samych korzyści małym nakładem pracy. Wyczuwalne jest tutaj tylko żądanie benefitów, ale pracownik też musi coś dać od siebie żeby te benefity zbierać. Nie tędy droga .... powodzenia , każde doświadczenie czyni nas lepszymi w kolejnych pracach.
Nie wiem czy nieprzestrzeganie przez pracodawcę kodeksu pracy tzn. wykorzystywania przez pracownika przerwy 5 min na 1h pracy przy komputerze jest robieniem przeze mnie antyreklamy. Nigdzie nie wspomniałem o jakich długości przerwa jest mowa, a patrzenie wilkiem w momencie wychodzenia do toalety bądź pójścia na zapłaconą już kawę w przeciągu średnio 5 min / 1h jest chore. Bardzo ukierunkowana jest Wasza wypowiedź, w manipulacyjny sposób. Ocenianie komentarzy to też inna bajka, bo poszło zielone światło i szczerze komentarze pracownicy ocenili negatywnie, próbując zaginać rzeczywistość. Co do benefitów to bądźcie konkurencyjni, bo nie jesteście, a jesteście daleko w tyle względem konkurencji czy rynku. Szukacie performerów, tylko czym ten performance jest jak nie zajeżdżaniem się do tego stopnia, że najlepiej jest być przyspawanym do biurka i w godzinach pracy się z niego najlepiej nie ruszać. Bez owijania w bawełnę, bo w to jesteście naprawdę dobrzy. Łatwo jest powiedzieć, że krąży na stronie wiele nieprawdziwych o Was informacji. Zagrajcie w otwarte karty i wypunktujcie jakie to są te nieprawdziwe informacje, bo to są tanie sztuczki. Nie róbcie z siebie atrakcyjnych na rynku pracy, bo nimi nie jesteście. Produkt jest dobry, idea jest dobra, cała reszta leży.
Z zajeżdżaniem to delikatnie powiedziane - najlepiej po godzinach myśleć o pracy, siedzieć na laptopie i oddychać Loxonem. Brak work-life balance. Człowiek jest na koniec zezłomowany (mowa oczywiście o tych, którzy widzą całą prawdę za uśmiechniętymi maskami).
A ja odpiszę ci z pozycji normalnego człowieka. Musicie chyba zrozumieć, że główny cel pracy to zarobić pieniądze i mieć spokój. Fajnie jak ktoś ma pasję połączoną z pracą, ale widzę po całej dyskusji że wymagacie więcej, niż zapewniacie. Inaczej nie byłoby takiego wysypu.
Krótko i na temat. Marna jakość produktów, połamane piny, siłowniki cały czas nowe wychodzą z tymi samymi wadami. Proces reklamacji długi i skomplikowany. Szkolenia nie niosą prawie żadnej wartości merytorycznej, a jedynie uczą jak sprzedać system. Partnerowi owszem pomogą, ale do momentu zamówienia, potem radź sobie instalatorze, bo nie ma tam wsparcia, które przeprowadzi Cię przez pierwszy projekt od A do Z. Partner jest jedynie maszynką do robienia pieniędzy dla Austrii. Rotacja pracowników ciągła, żenujace pensje, praca do nadzorem jak w (usunięte przez administratora), w skrócie każdy zatrudniony jest jedynie trybikiem i małym chomikiem, który ma pracować na 150%.
Hej, zastanawiam się z jakiej perspektywy piszesz opinię? Jesteś instalatorem, czy kolegą, który już z nami nie pracuje? Czas reklamacji jest zależny od obu stron, jeżeli ktoś chce szybko, to musi przygotować się do reklamacji (sprawdzić urządzenie), a jeżeli pisze z wiadomością "Ej nie działa, wyślijcie mi nowe, sprawdzałem wszystko", to proces się wydłuża, bo żeby urządzenia dobrze działały w przyszłości, to trzeba się dowiedzieć co się stało i jak to poprawić. Osobiście naciskam, żeby pierwsze projekty uruchamiać z pracownikiem Loxone i kilkanaście takich inwestycji pomagałem uruchomić. Rotacja jest, bo i pracy jest dużo, jak ktoś chce mieć The Office, to nie u nas. Pensja jest, jaka jest, ja jestem zadowolony, bo przynajmniej robię to co lubię i w czym widzę przyszłość (sprzedawca ropy też zapłaci więcej niż sprzedawca zielonej technologii, bo musi zachęcać pensją do pracy wbrew własnym przekonaniom) Na szkoleniach, które prowadzę zawsze jest programowanie rozwiązania, wiec jeżeli brakowało Ci wartości merytorycznej, to trzeba było podzielić się taką opinią (chyba, że mówisz o wewnętrznych szkoleniach, jako pracownik, ale tutaj też mam inne doświadczenia)
Cześć. Pozwolę krótko i na temat odnieść się do kwestii, z którymi pracuje na co dzień i wiem jak wyglądają od wewnątrz. "Marna jakość produktów, połamane piny, siłowniki cały czas nowe wychodzą z tymi samymi wadami. Proces reklamacji długi i skomplikowany." Tak, zdarza się, że jakiś produkt Loxone posiada wadę. Zespół R&D nieustannie pracuje nad ulepszaniem urządzeń Loxone, bo jakiekolwiek zgłoszenia reklamacyjne nie są nikomu na rękę - ani klientom, ani producentowi. Długość procesu reklamacyjnego jest wprost proporcjonalnie zależna od skomplikowania zgłoszonego problemu. Połamane piny? Wystarczy wysłać zdjęcie z widocznym numerem seryjnym - nie da się chyba prościej i szybciej. Inne rzeczy - to zależy, czasem jesteśmy zmuszeni wysłać produkt na diagnozę do Austrii i nie ma co kryć, proces reklamacyjny może potrwać te kilka dni dłużej. Nie widzę w tym jednak czegoś nad wyraz skomplikowanego. Szkoda, że trzeba odnosić się do tego rodzaju wypowiedzi w tym miejscu. To portal służący do opiniowania pracodawcy pod kątem warunków pracy, nie do oceny produktów oraz współpracy z partnerami instalacyjnymi. Jeśli masz jakieś zastrzeżenia odnośnie wsparcia technicznego, pisz proszę bezpośrednio do Loxone. Mogę zapewnić, że w tym zakresie uzyskasz potrzebne Ci wsparcie - nie tylko sprzedażowe.
Nasze produkty przechodzą rygorystyczne testy, a reklamacje staramy się załatwiać szybko i sprawnie, rzadkie uszkodzenia zazwyczaj wynikają z nieudolnego montażu a nie wady produktowej. Szkolenia są wartościowe zarówno pod względem technicznym, jak i sprzedażowym. Firma stawia ogromny nacisk na edukację partnerów jak również samych pracowników, tak aby w pełni zaspokoić ciekawość partnera i umożliwić rozwój trenerom czy innym pracownikom. Zawsze staramy się wspierać naszych partnerów na każdym etapie współpracy, od planowania projektu po same programowanie, jestem pewnie, że żadna firma nie ma tak dobrego wsparcia technicznego co Loxone, śmiało można zapytać o to innych partnerów. Rotacja może występować w firmie jedynie w wypadku całkowitego braku wyników w pracy. Mamy określoną wizje i misje firmy która każdy pracownik chce spełnić, a menadżer pomaga nam, żeby każdy współpracownik był motorem napędowym a nie kulą u nogi :)
''Rotacja pracowników ciągła, żenujące pensje, praca do nadzorem jak w obozie, w skrócie każdy zatrudniony jest jedynie trybikiem i małym chomikiem, który ma pracować na 150%.'' Życzymy powodzenia u kolejnych pracodawców, lub z innym system bo tutaj nie wiemy, czy użalasz się nad pracownikami , czy zostałeś zwolniony za źle wykonywana pracę i teraz wypisujesz takie bzdury, czy jesteś instalatorem innego systemu, i robisz czarny pijar??
Osobiście uważam, komentarz mało merytoryczny, rzucający wiele rzeczy bez potwierdzenia. Zawsze prosimy o wystawienie opinii po szkoleniu, które są anonimowe. Nigdy nie zdarzyło nam się żeby ktokolwiek był niezadowolony z szkolenia. Odnośnie wsparcia technicznego pomagamy w bardzo wielu zakresach, oczywiście nie zaprogramujemy za instalatora ale pomagamy naprawdę na każdym etapie.
Czy faktycznie te rotacje i spore rekrutacje są w związku z rozwojem firmy? Chciałam aplikować na specjalistkę ds.sprzedaży telefonicznej. Dajcie znać czy warto przesyłać CV!
Hej :) na stanowisko sprzedażowe poszukujemy w tym momencie 2 osób co wiąże się właśnie z rozwojem firmy i rozkręceniem biura w Warszawie. Zachęcam do aplikowania i przekonania się samemu:)
Witam, Przeczytaj to jeśli zastanawiasz się nad pracą w firmie Loxone. Widząc na tym portalu wiele pytań odnośnie pracy w firmie Loxone nie mogę zostać obojętny, jednocześnie widzę, że od dłuższego czasu firma poszukuje pracowników, wiąże się to z bardzo dużą rotacją ludzi w zespole. Rotacja ta wynika z wielu czynników takich jak: -Brak możliwości pracy hybrydowej -Ograniczone a raczej brak możliwości rozwoju (usunięte przez administratora) -Krótkie piątki oczywiście występują, które są okupione ciężką pracą od poniedziałku do czwartku od 8 do 17, w firmie są organizowane bardzo często szkolenia (usunięte przez administratora) -Przy zatrudnianiu zostały obiecane ciekawe integracje pracownicze co 3 miesiące, od czasu mojego przyjęcia do zakonczenia pracy, nic ciekawego sie nie odbylo, prawdopodobnie brak finansow na pracowników : ) (usunięte przez administratora) -Każdemu pracownikowi jest nakładane bardzo wiele obowiązków, a w przypadku nie wyrabiania się z natłokiem pracy, można spodziewać się wypowiedzenia, ponieważ firma chce nieskończonego rozwoju/progresu pracownika. -Firma szczyci się dobrą komunikacją i atmosferą a tak naprawdę każde uwagi są traktowane jako atak. -Biorąc pod uwagę realia rynkowe i stostunek pracy do płacy, było bardzo słabo. Podwyżki są bardzo rzadko, nie ma żadnych stałych podwyżek (rocznych, inflacyjnych) Ten wpis nie ma na celu ataku na firmę, są to jedynie moje obserwacje. Mam szczerą nadzieje, że coś się zmieni na lepsze, bo firma przyciąga naprawdę fantastycznych ludzi, którzy są szybko wypalani.
Dziękujemy za przesłanie tej subiektywnej opinii. Cieszymy się, że nasi byli pracownicy nadal żywo interesują się pomyślnością i rozwojem firmy :) Pozwól, że odniosę się do poszczególnych argumentów i przedstawię fakty. . Wspieramy osobisty rozwój naszych pracowników, jeżeli więc ktoś chce zmienić pracę i rozwijać się w innej dziedzinie- szczerze go w tym wspieramy. Z wieloma byłymi pracownikami mamy bliskie relacje a nawet współpracujemy z nimi na innej płaszczyźnie. Jeżeli zdarzy się wyjątkowa sytuacja i zostanie podjęta decyzja o rozwiązaniu umowy z pracownikiem w takiej sytuacji zawsze staramy się być fair w związku z tym rozwiązanie umowy zawsze jest za porozumieniem stron a pracownik jest zwolniony z obowiązku świadczenia pracy przy wypłacamy wynagrodzeniu nawet do 3 miesięcy. Nie znam wielu firm, które tak robią. Firma Loxone aktywnie poszukuje pracowników na dwa stanowiska( w tym jedno tylko i wyłącznie dlatego, że nasza koleżanka przebywa na zwolnieniu lekarskim, inaczej nie byłoby takiej potrzeby)- proces zatrudniania składa się z 3 etapów rekrutacji co wiąże się z dłuższym czasem samej rekrutacji. Zależy nam, żeby wybrać osobę, która w @Loxone będzie czuła się dobrze i wpasuje się w wartości firmy. Między innymi dlatego, żeby uniknąć późniejszej rotacji wśród pracowników. Z osobistych uwagach muszę napisać, że firma w Polsce jest od roku 2019 r. 2 osoby, które pracują z nami od samego początku są dziś na stanowiskach managerskich. Staż pracowników waha się od 4 do 2 lat. W poprzednim roku zostały zatrudnione 3 osoby na stanowiskach technicznych, które nie planują zmiany pracy a wręcz przeciwnie rozwijają swoje umiejętności. Wykazują się na arenie międzynarodowej i już osiągają sukcesy:) Nie jest więc zatem prawdą również opinia dotycząca braku rozwoju. Wystarczy chcieć :) -Praca hybrydowa-@loxone przewiduje pracę zdalną w zakresie o jakim mówi kodeks pracy -Pakiet zdrowotny i sportowy- jesteśmy firma międzynarodową a w innych Państwach nie ma czegoś takiego jak dofinansowanie do opieki zdrowotnej albo do multisportu-jako, że jest to popularne w Polsce manager na tę chwilę postarał się o takie rozwiązanie i każdy z pracowników ma wybór. Chociaż jest to popularne rozwiązanie w wielu firmach-nie możemy tego nazwać standardem-pracowałam w firmach gdzie nie było, żadnego z tych benefitów :) -Krótkie piątki- jeżeli ktoś nie lubi pracować krócej w piątki może wybrać inną pracę gdzie pracować będzie od poniedziałku do piątku w godzinach np. 8-16:) Myślę, że w każdej pracy człowiek stara się pracować ciężko więc jeżeli tak właśnie wygladała Twoja praca w Loxone to tylko pozytywnie świadczy o Tobie :) -Integracje z Instalatorami- Są organizowane raz na 2 tygodnie po szkoleniu, zostaje ten kto chce :) można się napić piwka i zjeść pizzę
-Integracje pracownicze co 3 miesiące- nie wiem od kiedy byłeś zatrudniony, ale odkąd ja pracuje mieliśmy wiele integracji-kolacja na barce w Warszawie, wyjazd na Śląsk połączony z gokartami, tygodniowy wyjazd do Austrii gdzie oprócz warsztatów mieliśmy dostęp do darmowego piwka, wina, pysznego jedzenia-całej strefy Wellness wszystko bez ograniczeń a na końcu była impreza. Moim zdaniem to ciekawe spędzanie czasu, ale rozumiem, że Tobie mogło się nie podobać. -Firma chce nieskończonego rozwoju/progresu pracownika - Zgadzam się w 100% staramy się pomagać rozwijać umiejętności pracowników szukamy ich mocnych stron i proponujemy im nowe ukierunkowanie- Powtórzę zatem, wystarczy chcieć się wykazać i otwarcie komunikować swoje potrzeby-nikt nie potraktuje tego jako atak a wręcz przeciwnie-otwarta komunikacja jest doceniana. -Podwyżki są bardzo rzadko każdy pracownik - rzeczywiście nie ma podwyżek inflacyjnych. Podwyżki są uzależnione od twojego zaangażowania i wyników pracy co wydaję się być uczciwe:) Jeżeli ktoś jest zaangażowany i spełnia się w pracy-zapewniam, że nie ma się o co martwić :) -Kawa oraz herbata ale z tego co słyszałem aktualnie trzeba się na nią składać- Rzeczywiście pracownicy symbolicznie się składają się a uzbierane środki na koniec roku przekazujemy na cele charytatywne-oprócz tego Loxone sam od siebie dołoży swoją cegiełkę :) Staramy się, żeby w naszym zespole były osoby, które chętnie chcą dawać coś od siebie. Jeśli komuś szkoda pieniędzy na zwierzątka i dzieci w potrzebie to cieżko mi się już do tego odnieść. -Biorąc pod uwagę realia rynkowe i stosunek pracy do płacy, było bardzo słabo- Stawiamy naprawdę na otwartą komunikację, dlatego w każdym naszym ogłoszeniu dajemy informację o kwocie wynagrodzenia jaką jesteśmy w stanie zaproponować. Moje pytanie brzmi: Skoro widziałeś proponowane wynagrodzenie i według Ciebie było słabe to czemu po 1. w ogóle złożyłeś CV, po 2. zacząłeś z nami współpracę? Naprawdę każdy z nas ma wybór jeżeli dla Ciebie płaca była za niska- zawsze można było zdecydować się na pracę w innej firmie. Mój wpis nie ma na celu ataku na Ciebie, ale jest moją obserwacją popartą faktami. Gdybyś miał jakieś pytania bądź wątpliwości zachęcam do kontaktu bezpośrednio z nami- jesteśmy do dyspozycji :) Też uważam, ze to firma przyciąga fajne osoby i myślę, że dzieje się to nie bez powodu:)
po aktualnych ofertach już widzę, że dalej występuje ten sam trend na prace z biura co kiedyś. ciekawi mnie mimo wszystko ocena warunków, zwłaszcza ze podano teraz widełki placowe na poziomie od 5 000 do 6 500 zł. czy na dzień dzisiejszy uważacie te zarobki za adekwatne?
Tak jak we wcześniejszych odpowiedziach @Loxone mocno inwestuje w placówki, chcemy zatem, żeby były one wypełnione partnerami, klientami oraz oczywiście pracownikami ;) Praca w pięknym, najbardziej zautomatyzowanym biurze to sama przyjemność :) Na własnej skórze pracownik codziennie doświadcza funkcjonalności systemu :) Regularne analizy rynku pracy sprawiają, że jesteśmy przekonani, że oferowane przez nas wynagrodzenie na pewno będzie atrakcyjne. I widząc ilość przesłanych do nas CV, mogę śmiało możemy to potwierdzić ;)
Widziałam ofertę pracy na administrację. Wynagrodzenie 5 tysięcy brutto, to jest oferta na pół etatu? Ile wynosi premia? Jest napisane, że praca z biura, a czy praca hybrydowa jest możliwa?
@Marta Jako firma będąca już wiele lat na rynku oczywiście zdajemy sobie sprawę z warunków płacowych dotyczących danych stanowisk. Regularnie posiłkujemy się analizami rynku pracy, dzięki czemu jesteśmy przekonani, że oferowane przez nas wynagrodzenie na pewno będzie atrakcyjne. I widząc ilość przesłanych do nas CV, mogę śmiało to potwierdzić ;) Praca oczywiście stacjonarna, nie da się reprezentować firmy na froncie, jednocześnie będąc w domu :)
Chce poznać bieżące opinie dotyczące wsparcia technicznego. Jest teraz dostępna oferta dla specjalisty do niego. uwagę zwrócił punkt w wymogach „poczucie odpowiedzialności i humoru” : ) atmosfera do teraz może być oceniona na dobrym poziomie? ciekawi mnie co z tymi widełkami placowymi, bo jest różnica w postaci 2 tys
Co do atmosfery: tu trzeba się przekonać na własnej skórze, ale zarówno w PL zespole jak i międzynarodowym stawiamy mocno na komunikację. Poczucie odpowiedzialności i humoru w przypadku stanowisk odpowiadających za wsparcie naszych partnerów jest bardzo ważne! Staramy się budować z nimi silne relacje, a to właśnie często jest kluczem. Widełki: wynagrodzenie zależne jest od umiejętności oraz doświadczenia, które oczywiście w trakcie pracy może, a nawet powinno się wyrównać!
Cześć, czy w firmie po czasie wdrożenia jest możliwość przejścia na tryb hybrydowy ?
Z tego co mi wiadomo pracuje się stacjonarnie w biurze przed i po wdrożeniu
@KamilKandydat Tak jak wiele firm na rynku firma oferuje tylko pracę stacjonarną. Mocno inwestujemy na nasze placówki i chcemy, żeby były one wypełnione partnerami, klientami oraz oczywiście pracownikami ;) Jeśli chodzi o sprzęt: to w zależności od stanowiska i jego potrzeb.
Chętnie nawiązałbym współpracę z tą firmą. Czy jest informacja o aktualnych ofertach pracy
(usunięte przez administratora)
Cześć! Pracuję w marketingu od marca i jestem bardzo zadowolona. W polskim dziale mamy dwie osoby i efektywnie dzielimy się pracą; mamy też stałe wsparcie od międzynarodowego zespołu (w sumie w marketingu grupy Loxone jest ponad 30 osób na całym świecie). Jeśli chodzi o rotację; firma jest bardzo ugodowa jeśli chodzi o dalszy rozwój gdzieś indziej, jeśli ktoś chce zmienić pracę to nie ma absolutnie problemu - dlatego duża ilość pracowników, którzy spędzili tu już wiele lat świetnie pokazuje jakie panują warunki :)
Pracujesz od marca i już znasz wewnętrzną politykę firmy? Ktoś się aż tak zwierzał? Dział HR musi bardziej uważać bo brzmi to tak niewiarygodnie, że w zasadzie nie wiadomo co o tym myśleć.
Moim zdaniem coś tu śmierdzi... Opinie obecnych pracowników pisane na jedno kopyto. Nie wiem jak to skomentować, ale najwidoczniej menager kazał. ????
No na stronce to niektóre ogłoszenia wiszą podejrzanie długo... sprzedaż, pomoc techniczna, marketing: dlaczego tak jest?
Hej! Już tłumaczę jak to działa :) Pewnie chodzi Ci o oferty na stronie Loxone - te są zawsze otwarte, a zgłoszenia tam zebrane trafiają do "talent pool". Firma bardzo szybko się rozrasta, więc nigdy nie wiadomo kiedy będą potrzebne kolejne ręce do pracy. Jeśli chodzi o aktywną rekrutację to poszukujemy na stanowisko Partner Coach do Bytomia
Hej, opinie były wstawiane w różnym czasie. Dodatkowo, jako "świeża" osoba - bo pracuję od marca - mogę przyznać, że faktycznie wszystko tu napisane się sprawdza. Jest dynamicznie, a zespół po prostu fantastyczny; ciepli, fajni ludzie z ambicjami i chęcią rozwoju. Ja kocham podróżować i próbować nowych rzeczy, więc często wyjeżdżam (szczególnie do naszej bazy w Austrii) i mam okazję prezentować swoje pomysły nawet przed samym CEO. Czuję sprawczość, zdobywam doświadczenie i mam sporo swobody. Ogólnie naprawdę polecam!
Czy w Loxone Poland Sp. z o.o. zatrudniani są obcokrajowcy?
Tak, zatrudniamy osoby zza granicy na rynek US, który aktualnie rozwijamy :) Te osoby pracują w innych godzinach: 14:00 - 22:00
Hej Loxone, kiedy skończycie rekrutację na stanowisko Specjalista ds. marketingu? Mam nadzieję, że bierzecie pod uwagę dorobek kandydatów w postaci portfolio tekstów. Jeśli chcecie poszerzyć zasięg to faktycznie potrzebny wam ktoś, kto przedstawi wasze produkty i usługi w sposób prosty i zrozumiały. Zwłaszcza w trudnych dla biznesu i domowych gospodarstw czasach. Reszty można się douczyć w firmie. Mój poprzedni pracodawca tego nie pożałował, a nie miałem o jego branży zielonego pojęcia, gdy do niego przychodziłem. No ale jego i wasza technologia z pewnością są zielone....
Loxone to świetne środowisko pracy dla ambitnych i lubiących dynamikę. Firma rośnie w błyskawicznym tempie a każdy pracownik dokłada swoją cegiełkę, dzięki czemu każdy ma poczucie, że jest częścią tego sukcesu. Duże zaangażowanie jest doceniane i nagradzane. Czuję, że jako pracownika mam dużą niezależność i bardzo szerokie możliwości rozwoju. Przełożeni mają otwarte głowy i potrafią słuchać. Mam duży komfort w wykonywaniu obowiązków, a kiedy mam jakiś problem, mogę liczyć na wsparcie kolegów.
@Maja Nie mam na co narzekać w kwestii wynagrodzenia ;) A co do możliwości rozwoju i awansu, myślę, że firma mi je daje. Ja mam ten komfort, że jestem elastyczna. Dlatego mam wiele perspektyw robienia nowych rzeczy. W PL mamy ogromny potencjał rozwoju bo rynek automatyki jest całkiem świeży.
Nauczmy się jak to w Europie przystało rozmawiać o konkretnych kwotach - na jakie pieniądze netto może liczyć przykładowo kandydat na stanowisko wsparcia technicznego ?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Loxone Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Loxone Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Loxone Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 12 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!