Witam, Przeczytaj to jeśli zastanawiasz się nad pracą w firmie Loxone. Widząc na tym portalu wiele pytań odnośnie pracy w firmie Loxone nie mogę zostać obojętny, jednocześnie widzę, że od dłuższego czasu firma poszukuje pracowników, wiąże się to z bardzo dużą rotacją ludzi w zespole. Rotacja ta wynika z wielu czynników takich jak: -Brak możliwości pracy hybrydowej -Ograniczone a raczej brak możliwości rozwoju (usunięte przez administratora) -Krótkie piątki oczywiście występują, które są okupione ciężką pracą od poniedziałku do czwartku od 8 do 17, w firmie są organizowane bardzo często szkolenia (usunięte przez administratora) -Przy zatrudnianiu zostały obiecane ciekawe integracje pracownicze co 3 miesiące, od czasu mojego przyjęcia do zakonczenia pracy, nic ciekawego sie nie odbylo, prawdopodobnie brak finansow na pracowników : ) (usunięte przez administratora) -Każdemu pracownikowi jest nakładane bardzo wiele obowiązków, a w przypadku nie wyrabiania się z natłokiem pracy, można spodziewać się wypowiedzenia, ponieważ firma chce nieskończonego rozwoju/progresu pracownika. -Firma szczyci się dobrą komunikacją i atmosferą a tak naprawdę każde uwagi są traktowane jako atak. -Biorąc pod uwagę realia rynkowe i stostunek pracy do płacy, było bardzo słabo. Podwyżki są bardzo rzadko, nie ma żadnych stałych podwyżek (rocznych, inflacyjnych) Ten wpis nie ma na celu ataku na firmę, są to jedynie moje obserwacje. Mam szczerą nadzieje, że coś się zmieni na lepsze, bo firma przyciąga naprawdę fantastycznych ludzi, którzy są szybko wypalani.
Dziękujemy za przesłanie tej subiektywnej opinii. Cieszymy się, że nasi byli pracownicy nadal żywo interesują się pomyślnością i rozwojem firmy :) Pozwól, że odniosę się do poszczególnych argumentów i przedstawię fakty. . Wspieramy osobisty rozwój naszych pracowników, jeżeli więc ktoś chce zmienić pracę i rozwijać się w innej dziedzinie- szczerze go w tym wspieramy. Z wieloma byłymi pracownikami mamy bliskie relacje a nawet współpracujemy z nimi na innej płaszczyźnie. Jeżeli zdarzy się wyjątkowa sytuacja i zostanie podjęta decyzja o rozwiązaniu umowy z pracownikiem w takiej sytuacji zawsze staramy się być fair w związku z tym rozwiązanie umowy zawsze jest za porozumieniem stron a pracownik jest zwolniony z obowiązku świadczenia pracy przy wypłacamy wynagrodzeniu nawet do 3 miesięcy. Nie znam wielu firm, które tak robią. Firma Loxone aktywnie poszukuje pracowników na dwa stanowiska( w tym jedno tylko i wyłącznie dlatego, że nasza koleżanka przebywa na zwolnieniu lekarskim, inaczej nie byłoby takiej potrzeby)- proces zatrudniania składa się z 3 etapów rekrutacji co wiąże się z dłuższym czasem samej rekrutacji. Zależy nam, żeby wybrać osobę, która w @Loxone będzie czuła się dobrze i wpasuje się w wartości firmy. Między innymi dlatego, żeby uniknąć późniejszej rotacji wśród pracowników. Z osobistych uwagach muszę napisać, że firma w Polsce jest od roku 2019 r. 2 osoby, które pracują z nami od samego początku są dziś na stanowiskach managerskich. Staż pracowników waha się od 4 do 2 lat. W poprzednim roku zostały zatrudnione 3 osoby na stanowiskach technicznych, które nie planują zmiany pracy a wręcz przeciwnie rozwijają swoje umiejętności. Wykazują się na arenie międzynarodowej i już osiągają sukcesy:) Nie jest więc zatem prawdą również opinia dotycząca braku rozwoju. Wystarczy chcieć :) -Praca hybrydowa-@loxone przewiduje pracę zdalną w zakresie o jakim mówi kodeks pracy -Pakiet zdrowotny i sportowy- jesteśmy firma międzynarodową a w innych Państwach nie ma czegoś takiego jak dofinansowanie do opieki zdrowotnej albo do multisportu-jako, że jest to popularne w Polsce manager na tę chwilę postarał się o takie rozwiązanie i każdy z pracowników ma wybór. Chociaż jest to popularne rozwiązanie w wielu firmach-nie możemy tego nazwać standardem-pracowałam w firmach gdzie nie było, żadnego z tych benefitów :) -Krótkie piątki- jeżeli ktoś nie lubi pracować krócej w piątki może wybrać inną pracę gdzie pracować będzie od poniedziałku do piątku w godzinach np. 8-16:) Myślę, że w każdej pracy człowiek stara się pracować ciężko więc jeżeli tak właśnie wygladała Twoja praca w Loxone to tylko pozytywnie świadczy o Tobie :) -Integracje z Instalatorami- Są organizowane raz na 2 tygodnie po szkoleniu, zostaje ten kto chce :) można się napić piwka i zjeść pizzę
-Integracje pracownicze co 3 miesiące- nie wiem od kiedy byłeś zatrudniony, ale odkąd ja pracuje mieliśmy wiele integracji-kolacja na barce w Warszawie, wyjazd na Śląsk połączony z gokartami, tygodniowy wyjazd do Austrii gdzie oprócz warsztatów mieliśmy dostęp do darmowego piwka, wina, pysznego jedzenia-całej strefy Wellness wszystko bez ograniczeń a na końcu była impreza. Moim zdaniem to ciekawe spędzanie czasu, ale rozumiem, że Tobie mogło się nie podobać. -Firma chce nieskończonego rozwoju/progresu pracownika - Zgadzam się w 100% staramy się pomagać rozwijać umiejętności pracowników szukamy ich mocnych stron i proponujemy im nowe ukierunkowanie- Powtórzę zatem, wystarczy chcieć się wykazać i otwarcie komunikować swoje potrzeby-nikt nie potraktuje tego jako atak a wręcz przeciwnie-otwarta komunikacja jest doceniana. -Podwyżki są bardzo rzadko każdy pracownik - rzeczywiście nie ma podwyżek inflacyjnych. Podwyżki są uzależnione od twojego zaangażowania i wyników pracy co wydaję się być uczciwe:) Jeżeli ktoś jest zaangażowany i spełnia się w pracy-zapewniam, że nie ma się o co martwić :) -Kawa oraz herbata ale z tego co słyszałem aktualnie trzeba się na nią składać- Rzeczywiście pracownicy symbolicznie się składają się a uzbierane środki na koniec roku przekazujemy na cele charytatywne-oprócz tego Loxone sam od siebie dołoży swoją cegiełkę :) Staramy się, żeby w naszym zespole były osoby, które chętnie chcą dawać coś od siebie. Jeśli komuś szkoda pieniędzy na zwierzątka i dzieci w potrzebie to cieżko mi się już do tego odnieść. -Biorąc pod uwagę realia rynkowe i stosunek pracy do płacy, było bardzo słabo- Stawiamy naprawdę na otwartą komunikację, dlatego w każdym naszym ogłoszeniu dajemy informację o kwocie wynagrodzenia jaką jesteśmy w stanie zaproponować. Moje pytanie brzmi: Skoro widziałeś proponowane wynagrodzenie i według Ciebie było słabe to czemu po 1. w ogóle złożyłeś CV, po 2. zacząłeś z nami współpracę? Naprawdę każdy z nas ma wybór jeżeli dla Ciebie płaca była za niska- zawsze można było zdecydować się na pracę w innej firmie. Mój wpis nie ma na celu ataku na Ciebie, ale jest moją obserwacją popartą faktami. Gdybyś miał jakieś pytania bądź wątpliwości zachęcam do kontaktu bezpośrednio z nami- jesteśmy do dyspozycji :) Też uważam, ze to firma przyciąga fajne osoby i myślę, że dzieje się to nie bez powodu:)
Uwaga: przeczytaj to zanim zaaplikujesz do pracy w Loxone! Przede wszystkim Loxone nie jest dla każdego :) Firma rozrasta się w zrównoważony sposób: rekrutujemy na obecne i nowe stanowiska pracy, w związku z czym szukamy ludzi, którzy faktycznie się wyróżniają- tylko dzięki temu jesteśmy tam gdzie jesteśmy. Zobaczcie sobie jak wyglądają ogłoszenia- od razu widać że to nie jest standardowa rekrutacja. Firma gwarantuje najlepsze miejsce pracy: ale dla performerów. Takie osoby będą się tu czuły komfortowo. I to właśnie tacy ludzie zbudowali to co mamy na ten moment i super jest obserwować ich rozwój w przeciągu ostatnich 5 lat. Jeśli chcesz się rozwijać i to nie puste słowa, a faktycznie przebijasz swoje osiągnięcia, jesteś głodny nowego: to miejsce dla Ciebie. Większość doświadczonych pracowników robi już kolejne kroki w dalszej karierze, a jesteśmy na PL rynku tylko 5 lat! Jeśli jesteś nastawiony na realizację swoich celów, lubisz samodzielnie organizować swoją pracę i przynosi to rezultaty: to praca dla Ciebie. Jeśli jesteś nastawiony na współpracę w zespole i jasną komunikację: to praca dla Ciebie. Jeśli jesteś zaangażowany i chcesz widzieć, że Ci się to opłaca i rozwojowo i finansowo: to praca dla Ciebie. Czy jesteś w stanie powiedzieć- nie znając firmy- czy to praca dla Ciebie? Nie. Czy firma jest w stanie powiedzieć, że jesteś tym kogo szukamy nie znając Ciebie? Nie. Od tego są okresy próbne. Kończą się one współpracą bądź nie. Jest to fair w stosunku do obu stron. Oczywiście, że firma chce mieć na pokładzie ludzi odnoszących sukces i promuje właśnie takie zachowanie. Rozumiem też, że w obliczu tego osoby, które nie podzielają tego nastawienia czują się nieswojo. Firma nie obraża się, kiedy ktoś stwierdzi, że to jednak nie jego miejsce. Oczywiście pożegnanie się z kimś kto nie spełnia standardów firmy zwykle jest bardziej bolesne i w sumie trudne dla obu stron. Ale to też część bycia fair. Naprawdę rozumiemy, że zwolnione osoby czują żal. Jeśli sposobem na poradzenie sobie z nim jest pisanie negatywnych i nieprawdziwych komentarzy anonimowo- okej, trzeba to zaakceptować jak zawsze. My ze swojej strony dalej życzymy powodzenia na dalszej drodze, szczęścia i spełnienia oraz znalezienia pracy, która naprawdę będzie dla Was pasją! No a z byłymi pracownikami, z którymi pracujemy na codzień na innych płaszczyznach: do usłyszenia! ;)
Praca dla performerów. Tez zaczęłam pracę zmotywowana, nakręcona ale bardzo szybko to przeszło. Zarobki słabe ale powiedzmy, że od początku wiedziałam, że na początek jest bardzo słabo. Firma nie oferuje żadnych możliwości rozwoju a to jest najgorsze, dlatego każda nowa osoba bardzo szybko się wypala. Szkolenia tylko wewnętrzne, które nic nie wnoszą. Integracje polegają na zabawianiu instalatorów na imprezach. Loxone to firma call center, polega na dzwonieniu i sprzedawaniu produktów. Szukanie tych wyjątkowych ludzi polega na znalezieniu takiej osoby, która z uśmiechem zaakceptuje mizerne warunki.
(usunięte przez administratora) Firma rozrasta się w zrównoważony sposób i jednocześnie dała radę zwolnić połowę składu w przeciągu ostatniego roku, czym dla Was jest zrównoważony rozwój? Podobno nie jest to standardowa rekrutacja, w takim razie czym różni się od pozostałych gdzie masz rozmowę i case study? Patrząc na to, że firma jest od 5 lat na rynku i osoby, które są od kilku lat są wyżej nie jest żadnym novum, jest to naturalna kolej rzeczy, że był pewien wzrost, ale też nie zapominajmy, że nie wszyscy będą kierownictwem, bo będzie więcej kierowników niż szeregowych pracowników. Współpraca w zespole i jasna komunikacja. Na podstawie tego co piszą byli pracownicy to nie powiedziałbym, że to występuje, wolności słowa raczej tu brak. Na podstawie poprzednich komentarzy nie opłaca się to ani finansowo ani rozwojowo, na pewno człowiek się czegoś nauczy jak przy każdej zmianie branży, finansowo na pewno nie jest dobrze. Co rozumiecie przez bycie performerem czy performance, brzmi gołosłownie, a kryje się pewnie zasuwanie z językiem na wierzchu, cele najprawdopodobniej też są urwane z księżyca, jak to działa w korpokołchozach. Z tego co napisaliście wynika, że z większością pracowników zakończyliście współpracę po okresie próbnym. Czy to aby na pewno prawda? Filozofia sukcesu, rozumiem, że chodzi o to, że „nieważne ile zarabiasz, ważne, że masz robić”, rozumiem, że zarobki są nieadekwatne do przyłożonej pracy, a na ten temat kilka osób wyraziło już swoje zdanie. Jakie są standardy firmy i w jakich sytuacjach dziękujecie komuś za współpracę? Odpowiedz, że nie spełnia standardów nie jest konkretna. Uważacie, że byli pracownicy piszą nieprawdę, na chwilę obecną uważam, że to wy probujecie oszukać wszystkich wysyłając pracowników by szczere komentarze oceniali negatywnie, a sami próbujecie się wybielić, niestety. Prośba o udzielenie odpowiedzi.
Krótko i na temat. Marna jakość produktów, połamane piny, siłowniki cały czas nowe wychodzą z tymi samymi wadami. Proces reklamacji długi i skomplikowany. Szkolenia nie niosą prawie żadnej wartości merytorycznej, a jedynie uczą jak sprzedać system. Partnerowi owszem pomogą, ale do momentu zamówienia, potem radź sobie instalatorze, bo nie ma tam wsparcia, które przeprowadzi Cię przez pierwszy projekt od A do Z. Partner jest jedynie maszynką do robienia pieniędzy dla Austrii. Rotacja pracowników ciągła, żenujace pensje, praca do nadzorem jak w (usunięte przez administratora), w skrócie każdy zatrudniony jest jedynie trybikiem i małym chomikiem, który ma pracować na 150%.
Hej, zastanawiam się z jakiej perspektywy piszesz opinię? Jesteś instalatorem, czy kolegą, który już z nami nie pracuje? Czas reklamacji jest zależny od obu stron, jeżeli ktoś chce szybko, to musi przygotować się do reklamacji (sprawdzić urządzenie), a jeżeli pisze z wiadomością "Ej nie działa, wyślijcie mi nowe, sprawdzałem wszystko", to proces się wydłuża, bo żeby urządzenia dobrze działały w przyszłości, to trzeba się dowiedzieć co się stało i jak to poprawić. Osobiście naciskam, żeby pierwsze projekty uruchamiać z pracownikiem Loxone i kilkanaście takich inwestycji pomagałem uruchomić. Rotacja jest, bo i pracy jest dużo, jak ktoś chce mieć The Office, to nie u nas. Pensja jest, jaka jest, ja jestem zadowolony, bo przynajmniej robię to co lubię i w czym widzę przyszłość (sprzedawca ropy też zapłaci więcej niż sprzedawca zielonej technologii, bo musi zachęcać pensją do pracy wbrew własnym przekonaniom) Na szkoleniach, które prowadzę zawsze jest programowanie rozwiązania, wiec jeżeli brakowało Ci wartości merytorycznej, to trzeba było podzielić się taką opinią (chyba, że mówisz o wewnętrznych szkoleniach, jako pracownik, ale tutaj też mam inne doświadczenia)
Cześć. Pozwolę krótko i na temat odnieść się do kwestii, z którymi pracuje na co dzień i wiem jak wyglądają od wewnątrz. "Marna jakość produktów, połamane piny, siłowniki cały czas nowe wychodzą z tymi samymi wadami. Proces reklamacji długi i skomplikowany." Tak, zdarza się, że jakiś produkt Loxone posiada wadę. Zespół R&D nieustannie pracuje nad ulepszaniem urządzeń Loxone, bo jakiekolwiek zgłoszenia reklamacyjne nie są nikomu na rękę - ani klientom, ani producentowi. Długość procesu reklamacyjnego jest wprost proporcjonalnie zależna od skomplikowania zgłoszonego problemu. Połamane piny? Wystarczy wysłać zdjęcie z widocznym numerem seryjnym - nie da się chyba prościej i szybciej. Inne rzeczy - to zależy, czasem jesteśmy zmuszeni wysłać produkt na diagnozę do Austrii i nie ma co kryć, proces reklamacyjny może potrwać te kilka dni dłużej. Nie widzę w tym jednak czegoś nad wyraz skomplikowanego. Szkoda, że trzeba odnosić się do tego rodzaju wypowiedzi w tym miejscu. To portal służący do opiniowania pracodawcy pod kątem warunków pracy, nie do oceny produktów oraz współpracy z partnerami instalacyjnymi. Jeśli masz jakieś zastrzeżenia odnośnie wsparcia technicznego, pisz proszę bezpośrednio do Loxone. Mogę zapewnić, że w tym zakresie uzyskasz potrzebne Ci wsparcie - nie tylko sprzedażowe.
Nasze produkty przechodzą rygorystyczne testy, a reklamacje staramy się załatwiać szybko i sprawnie, rzadkie uszkodzenia zazwyczaj wynikają z nieudolnego montażu a nie wady produktowej. Szkolenia są wartościowe zarówno pod względem technicznym, jak i sprzedażowym. Firma stawia ogromny nacisk na edukację partnerów jak również samych pracowników, tak aby w pełni zaspokoić ciekawość partnera i umożliwić rozwój trenerom czy innym pracownikom. Zawsze staramy się wspierać naszych partnerów na każdym etapie współpracy, od planowania projektu po same programowanie, jestem pewnie, że żadna firma nie ma tak dobrego wsparcia technicznego co Loxone, śmiało można zapytać o to innych partnerów. Rotacja może występować w firmie jedynie w wypadku całkowitego braku wyników w pracy. Mamy określoną wizje i misje firmy która każdy pracownik chce spełnić, a menadżer pomaga nam, żeby każdy współpracownik był motorem napędowym a nie kulą u nogi :)
''Rotacja pracowników ciągła, żenujące pensje, praca do nadzorem jak w obozie, w skrócie każdy zatrudniony jest jedynie trybikiem i małym chomikiem, który ma pracować na 150%.'' Życzymy powodzenia u kolejnych pracodawców, lub z innym system bo tutaj nie wiemy, czy użalasz się nad pracownikami , czy zostałeś zwolniony za źle wykonywana pracę i teraz wypisujesz takie bzdury, czy jesteś instalatorem innego systemu, i robisz czarny pijar??
Osobiście uważam, komentarz mało merytoryczny, rzucający wiele rzeczy bez potwierdzenia. Zawsze prosimy o wystawienie opinii po szkoleniu, które są anonimowe. Nigdy nie zdarzyło nam się żeby ktokolwiek był niezadowolony z szkolenia. Odnośnie wsparcia technicznego pomagamy w bardzo wielu zakresach, oczywiście nie zaprogramujemy za instalatora ale pomagamy naprawdę na każdym etapie.
Każdy jest najmądrzejszy kiedy anonimowo może napisać komentarz od siebie i wprowadzić trochę chaosu. Przeczytałem większość komentarzy i w większości jest to całkowity przerost formy nad treścią. Pracuję w LOXONE już od jakiegoś czasu i już od pierwszego dnia pracy wiem, że znalazłem tutaj dobre miejsce dla siebie. Dzięki temu w jak otwarty i miły sposób mnie tutaj przywitali, czuję, że należę do fajnej społeczności, gdzie wszyscy grają do jednej bramki. Tutaj nie ma "problemów" a są wyzwania, z którymi każdy bardzo chętnie Ci pomoże i wiele razy tego doświadczyłem. Poza grupą super przyjaciół mam dobrze zorganizowaną pracę, dobrą i uczciwą pensję, bardzo dużo ciekawych i regularnych szkoleń, fajne biuro z dobrym dojazdem i parkingiem i całą masę innych benefitów. Do tej pory pracowałem w naprawdę wielu miejscach, w zupełnie różnych branżach. Zawsze jednak wracałem do domu albo zmęczony i nieszczęśliwy, albo z taką myślą "no jest całkiem ok, ale nie wiem czy dobrze trafiłem". Gdy skończyłem współpracę z moim poprzednim pracodawcą myślałem, że już mam całkowicie dosyć szukania czegokolwiek. Nawet przez krótki czas miałem strach, że znowu trafię źle... na szczęście złożyłem cv na stanowisko gdzie jestem obecnie i był to duży krok do spokojnej przyszłości. Firma bardzo szybko zauważyła moje mocne strony i zainwestowała w mój rozwój, za co jestem równie wdzięczny, bo wcześniej nigdy nie spotkałem się z czymś takim. Cieszę się, że jestem tu gdzie jestem i pozdrawiam całą ekipę :P ****Tak, można napisać dobrą opinię bez obrażania, pisania nazwisk i szukania winy w każdym dookoła poza sobą.
„podczas pracy z Wami należało to do moich obowiązków” czyli można założyć, że Pan Wiktor, który się wypowiada oraz inni pracownicy dostali przykaz od szefowej?
Nie. ;) Potrafię podejmować decyzje samemu i również samemu stanąć w obronie swojego środowiska. Uważam, że jeśli komentarze atakują miejsce, w którym pracuje, dotyczy to także i mnie, więc z automatu biorę w tym udział. Po tym jak mnie tutaj przyjęli i ile otrzymałem od firmy jako początkujący pracownik mogę śmiało powiedzieć, że to trochę tak jakby stawać w obronie swojej dalszej rodziny. Nikt tutaj nikomu nie robi krzywdy. Wszyscy pracownicy dają z siebie w tym miejscu 100% i również tyle samo dostają od firmy. Jeśli dla niektórych własna poprzeczka była na poziomie 30% to najwyraźniej trzeba poszukać innego miejsca. Z innymi pytaniami zapraszam na pv. :)
Nie jesteś rzetelnym źródłem informacji, ponieważ pracujesz dopiero miesiąc. Piszesz już jak o „dalszej rodzinie” - jest to niepokojące i brzmi sekciarsko. Nikt tutaj nie robi nagonki, przestańcie w końcu robić z siebie ofiary złych byłych pracowników, a niech Szefowa zrobi sobie porządne kursy z zarządzania zasobami ludzkimi, bo te loxonowe ewidentnie nic nie dają. Szczerze? Nie wszystko zostało tutaj wyciągnięte na wierzch, ale dla niektórych jest to zbyt ciężkie, by o tym mówić. Dlatego nie daj sobie tam wmówić, że jest tylko ich racja. Nikt Ci nie każe się zwalniać, w końcu my też na początku byliśmy zachwyceni. Jednak nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Jak wygląda sytuacja wewnętrznie z rotacjami ? Pracownicy cenią sobie pracę i zostają czy gdzieś tam dochodzi do zwolnień ze strony pracownika bądź pracodawcy?
Hej, wydaje mi się, że w każdej pracy jest jakaś rotacja:) Ciężko mi odpowiedzieć na pytanie czy pracownik ceni sobie pracę, jest to raczej jego osobista sprawa. Są u nas pracownicy którzy pracują bardzo długo a są osoby, które są z nami od niedawna. Są osoby które zmieniają pracę bo chcą zacząć coś nowego, na przykład założyć swoją firmę albo współpracować z Loxone na innych płaszczyznach, a są też osoby, które swoją przyszłość chcą związać z nami :)
Czy integracje z zespołem i partnerami biznesowymi są kilka razy w roku i zbliżają ludzi? Chcę się zatrudnić jako Partner Coach i mnie to zaciekawiło.
Hej, tak mamy kilka integracji w roku z zespołem oraz z Partnerami :)Uważamy, że to fajna okazja, żeby bliżej się poznać porozmawiać o wspólnych projektach i miło spędzić czas. Ostatnio mieliśmy np. imprezę w stylu meksykańskim :) A z zespołem spędzaliśmy czas nad Jeziorem Zegrzyńskim :) Zapraszam do śledzenia nas na instagramie i Linkedin-staram się wrzucać takie rzeczy na bieżąco :)
W ogłoszeniu dla specjalistki ds. sprzedaży telefonicznej zauważyłam 1 wpis o celach sprzedażowych. Te konkretne cele da się spokojnie wyrobić?
Hej, cele sprzedażowe są jasno określane przy rozpoczęciu współpracy. Podczas okresu próbnego są oczywiście mniejsze. Zależy nam, żeby ten czas wykorzystać na wdrożenie pracownika poprzez szkolenia wewnętrzne, szkolenie produktowe w naszej siedzibie w Austrii, żeby taka osoba mogła po okresie próbnym pracować samodzielnie i realizować cele, które są ambitne, ale jak najbardziej do zrealizowania przez dobrego sprzedawcę :)
Specjalista ds. marketingu ma szansę na pracę bezpośrednio w Austrii? Nie było o tym mowy w ofercie ale wspomniałaś o siedzibie głównej...
Hej, na ten moment szukamy na marketing w Polsce do naszego oddziału w Warszawie. Do Austrii do "Campus Loxone" wyjeżdża się na szkolenie produktowe. Organizowane są też szkolenia marketingowe i w tym momencie są one organizowane również w Austrii. Jeżeli chodzi o pracę w innych krajach gdzie mamy siedziby Loxone zapraszam śledzenia aktualnych ogłoszeń na naszej stronie: https://jobs.loxone.com/en/. :)
Jako kandydat na Business Development Specialist mam pewnik w postaci feedbacku po rozmowie? Często w firmach zostawiają bez odpowiedzi i stąd pytanie.
Hej, zawsze staram się wrócić z informacją odnośnie dalszych etapów rekrutacji:) Jestem też do dyspozycji jeśli kandydaci w trakcie rekrutacji mają jakieś dodatkowe pytania :)
W najnowszej ofercie dla Business Development Specialist pisali o krótszych piątkach do 12/13. A czy też elastycznie podchodzą do innych dni w tygodniu?
Hej, w tygodniu pracujemy w godzinach 8-17 od poniedziałku do czwartku, stąd krótsza praca w piątek. Czas łączny tygodniowej pracy to 40 godzin. Jeżeli chodzi o ruchomy czas czas pracy od poniedziałku do czwartku to jest to coś co mamy w planach na przyszłość :)
Dzień dobry, Natrafiłem na oferty pracy do Waszej firmy. Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej ma duży rozstrzał finansowy od 6 do 12 tys. 6 to podstawa a druga część to premia? Czy to drugie 6 tys jest uwarunkowane od sprzedaży? Widziałem również ofertę do działu marketingu 6-8 tys, to staż?
Hej, jeżeli chodzi o ofertę na specjalistę ds.sprzedaży to jest to podstawa plus premia od wyników sprzedaży. Podstawa wynagrodzenia na umowę o pracę to 6-8 tys. brutto. Pozostała część to wypracowana premia. Do działu marketingu poszukujemy kogoś na stałe na umowę o pracę. Nie jest to zatem staż :)
Jak oceniacie warunki socjalne w biurze na ten czas? Zbliża się jesień i mam nadzieję że jest ogrzewanie, czysto i w ogóle...planuję być specjalistą ds. sprzedaży telefonicznej.
Hej :) Mamy całkiem niezłe warunki w biurze :) Biuro jest nowe, w pełnie zautomatyzowane, mamy ogrzewanie, klimatyzację i muzykę, która towarzyszy nam w pracy:) Zachęcam do sprawdzenia biura, linki poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=vYbdFJ3mdQw&t=59s https://www.loxone.com/plpl/inteligentny-dom/prezentacja/showroom-warszawa/
Dla młodszego specjalisty ds. administracji oferowali jedynie podstawę. Czy są szanse na zdobycie premii motywacyjnych czy innego rodzaju?
Hej cześć. Z ogromną przykrością czyta mi się komentarze w których jest ogromna próba wskazania jakichkolwiek benefitów w firmie. Dla odważnych proponuję od siebie zderzenie się z faktami, a mianowicie ilu pracowników pracowało w analogicznym okresie rok temu, a ilu jeszcze było na „wielkim otwarciu biura w Warszawie” (warto zaznaczyć tych na okresie wypowiedzenia), widać, że firma przeżywa implozję czyli jest coraz mniej pracowników, czyli na pierwszy rzut oka widoczny jest proces o nazwie „mniej pracowników, firma jakoś to pociągnie”, nie trzeba być Dalajlamą aby stwierdzić, że firma przegięła z możliwymi etatami w firmie i teraz ma problem (ojej). Jeżeli któryś z pracowników chciałby podjąć się próby polemicznej walki na argumenty to zapraszam najpierw do przedstawienia statystyk, widać, że optymalizuje to jakiś rondel. Firma która nie jest w stanie zawalczyć jakkolwiek o pracownika pokazuje jak bardzo żenujący jest poziom managementu w firmie, najważniejsze by było tanio, nieważne jaka jest ilość, wstyd. (usunięte przez administratora) Miłego wieczoru i stay positive!
Dla Partner Coach oferowali międzynarodowe warsztaty i konferencje. Wówczas przysługuje jakieś zakwaterowanie i nocleg finansowany przez firmę czy wraca się tego samego dnia?
Partner Coachowie mają zapewnione szkolenie techniczne w naszej siedzibie firmy w Austrii "Loxone Campus" Łącznie takie warsztaty trwają 5 tygodni. Pierwszy taki wyjazd ma miejsce na początku pracy i trwa 3 tygodnie, po jakimś czasie wyjeżdża się ponownie na 2 tygodnie. Wszelkie koszty oraz organizację noclegu, podróży i posiłków zapewnia firma :)
Firma Loxone Poland Sp. z o.o. poszukiwała ostatnio pracowników na stanowisko Specjalista ds. Administracji. Czy dalej można tam aplikować?
Hej, rekrutacja na dział administracji jest już zakończona, ale obecnie szukamy do działu sprzedaży telefonicznej oraz marketingu :)
Wypatrzyłam ogłoszenie dla specjalistki ds. marketingu i czytałam o polecajkach. Ile wynoszą takie bonusy za rekomendację sprawdzonych osób?
Ocenicie atmosferę na dziale administracji? Z oferty dla młodszego specjalisty od niej za wiele sie nie dowiem a liczę na to ze maja dobre podejście do nowych osób
Na każdym dziale mamy super podejście zarówno do nowych osób jak i tych bardziej doświadczonych stażem pracowników. Dbamy o to żeby wszystkim pracowało się dobrze. Każdy dokłada swoją „cegiełkę” do tego żeby w firmie pracowało się dobrze. Zyskasz solidną dawkę wiedzy na start, fajnych przyjaciół, dużo motywacji i jeśli tylko będziesz chciał - rozwiniesz skrzydła :)
W ogłoszeniu dla specjalisty ds. marketingu piszą o realnym wpływie na rozwój firmy. czy przy tym mam szanse na późniejszy awans?
Firma daje duże możliwości rozwoju. Gorąco zachęcam do zostawienia CV. Co rozumiesz przez poważniejszy awans? :)
Na ten moment nie mamy osoby odpowiedzialnej za marketing w PL, stanowisko to nie jest obsadzone. Szukamy kogoś naprawdę kreatywnego z głową pełną pomysłów, kto będzie chciał mieć bezpośredni wpływ na to co się dzieje w firmie.
W ramach marketingu nie ma możliwości awansu, przynajmniej na tę chwilę. Pozycja managera marketingu na Polskę jest obsadzona przez osobę z czeskiego biura Loxone. Przepracowałam prawie 6 lat na pozycji specjalisty ds. marketingu, moje obowiązki przez ten okres były cały czas takie same. Nie miałam możliwości awansować, ale miałam możliwość co roku starać się o podwyżkę.
A czy wraz z doświadczeniem mogłaś pracować zdalnie? Czy tylko stacjonarnie jak napisane w ogłoszeniu?
Praca jest niestety w pełni stacjonarna i nawet mając jeden z najdłuższych staży w firmie (prawie 6 lat) nie mogłam liczyć na pracę zdalną lub hybrydową. Praca zdalna była możliwa jedynie w trakcie pandemii, kiedy jesteś chory (bo wiadomo to się bardziej opłaca niż zwolnienie lekarskie) lub w jakichś wyjątkowych sytuacjach. I to jest niestety jeden z powodów, dla których zdecydowałam się zrezygnować z pracy w Loxone.
Czy na specjalistę ds. sprzedaży telefonicznej można pracować hybrydowo?
W pracy na stanowisku Partner Coach, posługujemy się dodatkowo j. Angielskim czy jako główny język?
Hej, rozmowy z naszymi Partnerami są prowadzone w języku polskim. Język angielski jest niezbędny to swobodnej komunikacji z innymi oddziałami oraz odbywaniu szkoleń wprowadzających oraz uzupełniających :)
W nawiązaniu do komentarza z marca pozwolę sobie dodać pewne rzeczy od siebie, żeby też nie dublować pewnych kwestii, a również chciałbym ostrzec Was przed pracą w Loxone. Witam, Przeczytaj to jeśli zastanawiasz się nad pracą w firmie Loxone. Widząc na tym portalu wiele pytań odnośnie pracy w firmie Loxone nie mogę zostać obojętny, jednocześnie widzę, że od dłuższego czasu firma poszukuje pracowników, wiąże się to z bardzo dużą rotacją ludzi w zespole. Rotacja ta wynika z wielu czynników takich jak: -Brak możliwości pracy hybrydowej- tutaj pełna zgoda, jedynie na ile pozwala prawo pracy. W innych komentarzach od obecnych jeszcze pracowników, że praca stacjonarna, bo jesteśmy cudownym zespołem i musimy pracować razem. Prawda jest taka, że łatwiej jest kontrolować pracownika jak pracuje stacjonarnie, a wierzcie mi przyszli potencjalni pracownicy, że nie raz i nie dwa zobaczycie spojrzenie wilkiem od przełożonej za zbyt częste i zbyt długie przerwy. Składki na kawę są również wypadkową tego, chcesz mieć przerwę to za przerwę zapłać dając składkę na kawę. Oczywiście w celach charytatywnych, ale przyznajcie, zastanowicie się dwa razy czy macie co wrzucić i czy na przerwę pójdziecie, brzmi absurdalnie, ale wiele praktyk w tej firmie jest absurdalna. Poza tym jak na reklamowane nowoczesne biuro przystało, każdy Wasz ruch będzie obserwowany i pamiętajcie, ściany dosłownie mają uszy, więc wielkie ucho przełożonej na pewno usłyszy czy mówisz odpowiednio ładnie, bo kilka podsłuchów w nowoczesnym biurze się znajdzie. -Ograniczone a raczej brak możliwości rozwoju. Są szkolenia wewnętrzne, o produktach będziecie wiedzieć dużo, ale nie oczekujcie, że w kontekście samorozwoju pójdziecie do przodu, bo nawet jeśli firma zrobi Wam szkolenie to po pierwsze- zrobione przez innych pracowników, niecertyfikowane, jak i będzie przeprowadzone przez pracowników o niekoniecznie dobrych kompetencjach ku temu. Koniec końców jakby Wasza przygoda z Loxone by się zakończyła to posiadacie jedynie certyfikaty jakie firma wystawia, więc na rynku pracy poza Loxone są one bezwartościowe, ale po pleckach chociaż Cię poklepią. -Pakiet zdrowotny i sportowy, który jest standardem w każdej firmie, w Loxone było opcją do wyboru, jedno bądź drugie z ulgą 30 zł. Potwierdzam, tak to wygląda w Loxone. -Krótkie piątki oczywiście występują, które są okupione ciężką pracą od poniedziałku do czwartku od 8 do 17, w firmie są organizowane bardzo często szkolenia dla instalatorów po których jest nacisk aby zostawać dla towarzystwa z instalatorami ( "w ramach integracji") -Temat integracji- występują one, ale nie oczekujcie jakościowego wyjścia, są to raczej budżetowe rozwiązania. W ogłoszeniu jest napisana kawa oraz herbata ale z tego co słyszałem aktualnie trzeba się na nią składać- to prawda. -Każdemu pracownikowi jest nakładane bardzo wiele obowiązków, a w przypadku nie wyrabiania się z natłokiem pracy, można spodziewać się wypowiedzenia- to prawda. Strzałem w kolano dla Loxone’a jest to, że zakres kompetencji w praktyce jest o wiele większy niż ten przedstawiony na rozmowie przez co łatwo odnieść wrażenie, że zostało się oszukanym. Firma zwolniła swego czasu ok. połowę składu w rok, więc obecnie jest na etapie, że nie da się wyrobić z pracą z tak małą liczbą pracowników, więc zatrudniają nowych na umówmy się śmiesznych warunkach jak na stolicę. Zespół jest młody i dynamiczny. Młody, bo nikt doświadczony nie uniżyłby się do pracy w takich warunkach. Dynamiczny, bo rotacje to był chleb powszechny (teraz nie ma już kim rotować ???? ). Ogólnie ta firma to szefowa i przyjaciele. Dosłownie, większość starszych komentarzy to już byli pracownicy. A z obecnych to najczęściej odpowiada najlepsza przyjaciółka szefowej lub jej brat. Prawda o tym zespole jest taka, że albo zakumplujesz się z otoczeniem szefowej albo polecisz. Chcesz mieć swoje zdanie lub chcesz spróbować usprawnić coś w firmie? Zapomnij, potraktuj zdanie góry jako święte, a Ty będziesz jak ten chomik co zasuwa na kołowrotku. Parafrazując słowa szefowej to jezeli wszyscy będą przeciwko niej to wszystkich zwolni. Autorytet poprzez strach, nieomylność. Jeżeli ktoś lubi takie mocne wrażenia to polecam każdemu. -Biorąc pod uwagę realia rynkowe i stosunek pracy do płacy, było bardzo słabo. Podwyżki są bardzo rzadko, nie ma żadnych stałych podwyżek (rocznych, inflacyjnych)- również prawda. Obiecane były również premie dla wszystkich pracowników pod koniec roku, nie wiem czy ktokolwiek ją dostał, mnie ten zaszczyt ominął ???? Ten wpis nie ma na celu ataku na firmę, są to jedynie moje obserwacje. Mam szczerą nadzieje, że coś się zmieni na lepsze, bo firma przyciąga naprawdę fantastycznych ludzi, którzy są szybko wypalani. Z tym również zgoda, jakość pracy pracowników jest bardzo wysoka, ale jest kolesiostwo i średniowieczne zarządzanie. Jedynym plusem jest to, że ludzie, którzy z Loxone'a odeszli znaleźli o wiele lepszych pracodawców, ale o to nietrudno tak szczerze. Jest tragicznie, ale za to mało płacą.
W ogłoszeniu dla handlowca zachwalają doskonałe know-how i doświadczenie w zakresie smart home, które mogą przekazać. W praktyce jak je oceniacie?
Cześć! (Odpisuje jako osoba świeża, pracująca już (lub dopiero) 3 miesiące. Szczerze to już od samego rozpoczęcia pracy zostałem bardzo serdecznie przyjęty, zauważony i wyposażony w naprawdę bardzo solidny zasób wiedzy i narzędzi praktycznych jak i teoretycznych. Ze spokojem mogę powiedzieć, że LOXONE to firma, która na wielu płaszczyznach stwarza warunki do rozwoju i zdecydowanie dba o to żeby pracownik był profesjonalistą. :) Jeśli chciałbyś porozmawiać zapraszam na mój profil na LinkedIn.
Hej, pracuję na tym stanowisku ponad 4 lata. Od początku firma kładła nacisk abym dobrze poznała produkt i usługę którą sprzedaję więc na początku miałam serię spotkań i szkoleń aby się wdrożyć przed pierwszym telefonem. Jednym z etapów szkolenia jest wyjazd do centrali firmy do Austrii i to z pewnością jest przydatne i fajne bo miejsce jest super i można lepiej zrozumieć jak te wiedzę wykorzystać na swoim stanowisku pracy. Późniejsze rozmowy to już tylko nowe doświadczenia i zdobywanie wiedzy , którą również wyciągam z konwersacji z ludźmi każdego dnia .Nowe osoby na pewno będą odpowiednio przeszkolone aby wykonywać swoją pracę jak najlepiej .
Pod względem wiedzy rzeczywiście jest duży nacisk na jej doskonalenie. To, co leży to możliwości awansu (a jak już się uda, to po pół roku jesteś degradowany, bo nie wpasowujesz się w wyimaginowane ramy kierownictwa), komunikacja i zarządzanie. Musisz być typowym przytakującym.
Obecnie poszukują specjalisty ds. sprzedaży telefonicznej i myślę nad apką. Czytałem o zniżkach na produkty LOXONE. Czyli ile realnie wynoszą takie zniżki?
O świetnie bo czytałam w ofercie dla specjalistki ds. marketingu o UoP na czas nieokreślony. Faktycznie firma jest na ten czas stabilna i ugruntowana?
Cześć, tak :) Kończę właśnie swój trzeci miesiąc i na pewno będę chciał współpracować dalej :)
Hej, firma na polskim rynku działa już od 5 lat, na rynku światowym od 2009 r. Nasi pracownicy zawsze otrzymują umowę o pracę najpierw na 3 miesięczny okres próbny, później na czas nieokreślony. Serdecznie zapraszam do aplikowania!
Super że jesteś zadowolony! A wiesz może w jakim wymiarze można dostać zniżkę na formowe produkty i usługi? Czytałam o tym w ofercie dla młodszego specjalisty ds.administracji.
(usunięte przez administratora)
To na pewno, zgłaszanie komentarzy plus dopisywanie swoich i tworzy się pewna iluzja wysokiej oceny.
To na pewno, kilka może kilkanaście komentarzy pozglaszanych, swoich kilka dopisanych i mamy iluzję wysokiej oceny.
Myślę, że najzwyczajniej w świecie jest to bardzo dobra praca, na fajnych warunkach, z fajnymi ludźmi, z dużą ilością benefitów i dużą inwestycją firmy w pracownika :) Ja będę bronić swojego miejsca pracy, bo zdecydowanie zasługujemy na wyższą opinię. Wszystkich kandydatów zachęcam do bezpośredniego kontaktu oraz do zapoznania się z opiniami z różnych źródeł. ;)
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Loxone Poland Sp. z o.o. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Loxone Poland Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Loxone Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Loxone Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Loxone Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 12 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Aleja Jana Pawła II 80
00-175 Warszawa - NIP: 5252773572 REGON: 382020512 KRS: 0000761882
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Usługi profesjonalno-naukowe i techniczne dla firm - Warszawa
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |