Opinie o Artur Bania F.U.H. Autoart
Bardzo polecam wszystkim zakupu auta u p. Artura. Na początku sierpnia kupiłem Toyotę RAV4 z 2020 r. Auto zgodne z opisem, bardzo bogate wyposażenie. Szukałem auta prawie dwa miesiące i miałem wiele przygód z nierzetenymi handlarzami, np. w ogłoszeniu rocznik 2020 a po sprawdzeniu okazało się że to 2018. U p. Artura wszystko ok rocznik, przebieg, wyposażenie. Gorąco polecam. Myślę że kiedyś wrócę. Pozdrawiam Rafał
Dziękuje za opinie i bardzo cieszę się ze jest Pan zadowolony z zakupionego u nas auta pozdrawiam
Serdecznie polecam Sprzedawcę! Kolejny zakup auta u tych Państwa, z którego jesteśmy bardzo zadowoleni i usatysfakcjonowani. Pełen profesjonalizm. Rzetelne i solidne usługi. Cenne doradztwo.
Bardzo się cieszę ze jesteście zadowoleni z auta dziękuje za zakup w naszej firmie i pozdrawiam
Opinie na forum sugerują, że komisem zajmuje się jedynie właściciel. Jak to jest? Wie ktoś coś na temat pracy mechaników? Zatrudniane są w ogóle takie osoby? Jakie warunki pracy? Atmosfera, dodatki, wynagrodzenie? Może jednak ktoś coś wie?
Polecam sprzedawce. Bez problemowo i żetelnie. Auto super przygotowane.
Witam serdecznie, polecam zakup auta od Pana Artura. Samochód DS7 zakupiłem ponad tydzień temu, Pan Artur wszystko udostępnił, historię auta, zdjęcia sprzed zakupu, wszystko tak jak powinno być. Napewno kontakt do Pana Artura zostawię sobie na przyszłość i będę polecał znajomym chcącym kupić auto!
Cieszę się ze jesteście Państwo zadowoleni z zakupionego samochodu dziękuje za opinie pozdrawiam
A zatrudniacie tutaj może doradców klienta? Byłabym wdzięczna za informację, bo poszukuję pracy i mam już doświadczenie w branży. Szukałam tutaj informacji, ale odnoszę wrażenie że Pan sam działa :)
Bardzo polecam Firmę Autoart (Artur Bania) Samochody z klasą, Pan Artur obsłużył nas bardzo profesjonalnie z bardzo pozytywną energią, jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi i fantastycznego samochodu.
Dziękuje za opinię bardzo się cieszę że jesteście Państwo zadowoleni z zakupionego samochodu pozdrawiam
Osobiście obsłużył? Zajrzałem tutaj, żeby się zorientować w sprawie roboty. Ale jak nikogo nie zatrudnia, to nic z tego, to jak to w końcu jest? Jest teraz w ogóle jakiś wolny wakat?
Jesteśmy bardzo zadowoleni z samochodu czujemy się jakbyśmy wyjechali z salonu.Duzy POZYTYW.Pozdrawiam sprzedawcę.
Do Pana Artura trafiłem przypadkowo. Szukałem używanego auta klasy premium w idealny stanie i rozsądnych pieniądzach i tym sposobem znalazłem się przed audi moich marzeń. Auto w rewelacyjnym stanie, 100% bezwypadkowe, wszystkie serwisy robione na bierząco, pełna historia. Jestem bardzie wybrednym klientem, firma Autoart była 6 która odwiedziłem w poszukiwaniach samochodu a zarazem ostatnią. Z całego serca polecam każdemu kto szuka auta w takim stanie w jakim widzi go na placu u Pana Artura, bez żadnych wad ukrytych oraz w super cenie.
Bardzo się cieszę ze jest Pan zadowolony z zakupionego samochodu polecam się na przyszłość pozdrawiam
Polecam z czystym sumieniem! Pan bardzo miły, uczciwy, zna się na rzeczy, autko w super stanie, świetnie się prowadzi! Pełen profesjonalizm
Dziękuje za miły komentarz cieszę suę że jesteście zadowoleni z zakupu samochodu pozdrawiam
NIE POLECAM! Omijając szerokim łukiem tego sprzedawcę oszczędzą Państwo nerwów, czasu i pieniędzy. Pretensjonalny, pozbawiony poczucia odpowiedzialności sprzedawca. 10 samochodów może być ok, a 11 już nie... i właśnie postawa wobec takiej sytuacji daje świadectwo nierzetelności tej firmie. Samochód zakupiony we wrześniu 2022 roku i do dnia dzisiejszego problem nie został rozwiązany. Po zakupie samochodu i przejechaniu zaledwie ok 50 km pojawił się check engine. W ocenie sprzedawcy to nic takiego, sprawdzić i cieszyć się użytkowaniem. No niestety... 2000 zł na dzień dobry (uszkodzony czujnik nox). Wymiana czujnika (koszt dzielony) nie rozwiązała problemu. Koszty dodatkowe tj. wizyty na badaniu komputerem we własnym zakresie. Wspomniane badania i te wykonane u wskazanego przez sprzedawcę mechanika od samego początku wskazywały błędy. Dojazdy do ww warsztatu (150 km obie strony) + użytkowanie samochodu, który nie jest w 100% sprawny mechanicznie, a takim właśnie miał być w dniu zakupu. Pozostała postawiona nowa diagnoza, która niesie za sobą kolejne nakłady finansowe. Od tamtej pory jednak (2 mc temu) brak zainteresowania tematem przez sprzedającego. Filozofia sprzedawcy to sprzedać i zapomnieć.
W odpowiedzi na Pani zarzuty moim zdaniem bezpodstawne i nie zrozumiałe w stosunku co do mojej firmy i osoby chciałbym się ustosunkować do nich , po pierwsze nie wiedziałem że problem czujnika nie został rozwiązany w warsztacie u Pana Piotra do dzisiejszego dnia , przecież Pan Piotr po wymianie czujnika miał zakupić dodatkową część która miała rozwiązać w końcu problem w Pani samochodzie i dobrze Pani wie że jest problem z dostępnością tej części a tak w ogóle myślałem że jest po problemie , po drugie od samego początku nie odmówiłem w żaden sposób Pani pomocy i nie powiedziałem że nie rozwiąże problem , po trzecie przecież doszliśmy do wspólnego porozumienia i pokryłem połowę kosztów w kwocie 1000 zł za część którą Pan Piotr wskazał jako przyczynę usterki w samochodzie , po czwarte ja Pani nie zmuszałem żeby Pani naprawiała samochód u Pana Piotra a tak na marginesie jak dobrze sobie przypominam to jedna z wizyt Pani była przy okazji w warsztacie jadąc na wakacje , po piąte to nie wydaje mi się żebym ponosił winę za błędną diagnozę warsztatu , przykro mi że nie jest Pani zadowolona z zakupionego w mojej firmie samochodu ,chciałbym podkreślić i mocno zaznaczyć że jest to używany samochód w którym usterka elektroniczna mogła się ujawnić w każdej chwili po za kupie a przecież przed zakupem samochodu wynajeła Pani profesjonalną firmę Auto- Testo która zajmuje się oględzinami samochodów przed sprzedażą i ta firma nie stwierdziła najmniejszych usterek w samochodzie a przecież do samochodu był podłączony komputer , jazda próbna i szereg innych czynności związanych z sprawdzeniem auta , samochód okazał się jak sama Pani dobrze wie w doskonałym stanie technicznym i wizualnym dla tego doszło do naszej transakcji tym bardziej jestem rozczarowany Pani postawą wobec mojej osoby moim zdaniem nie powinna Pani oczerniać mojej firmy bezpodstawnie a zamiast tego powinna Pani do mnie zadzwonić i poinformować mnie o istniejącym w dalszym ciągu problemie , bardzo Panią proszę aby Pani zastanowić się na drugi raz zanim Pani oczerni moją firmę lub osobę ponieważ jest to naruszenie moich dóbr wizerunkowych i osobistych zatem uprzedzam Panią że podejmę wobec Pani kroki prawne
Nie jestem już zainteresowany konwersacją z Panią uważam że wyraziła Pani wystarczająco i wyczerpująco swoje zdanie przy tym oczerniła bezpodstawnie moją osobę powinna Pani się z kontaktować z Panem Piotra przecież to Pani z nim się umawiała na dodatkowy zakup Czesci a nie zemną , również to ja Pani zaproponowałem zwrot tej cześć dla Pana Piotra i wstawić samochód do serwisu Forda dla czego Pani tego nie zrobiła ? bo umówiła się Pani z Panem Piotrem na dodatkowy zakup części za 400 zł za który też bym pokrył koszty dla tego nie rozumiem Pani postawy , moim zdaniem od samego początku chciałem rozwiązać problem usterki i w dalszym ciągu chce ale nie mogę odpowiadać za terminy i niedostępność Czesci lub błędną diagnozę a cała ta sytuacja jest żenująca za miss mnie oczerniać powinna Pani do mnie zadzwonić i mnie poinformować że do tej pory problem nie został rozwiązany przecie ma Pani nr telefonu do mnie
Pana odpowiedź dowodzi jedynie faktu, że temat naprawy samochodu jest poza Pana zainteresowaniem. Proszę mnie nie straszyć konsekwencjami prawnymi. Sprzedawca/ przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za oferowane usługi i towary. I to nie jedynie klient powinien dopraszać się o rozwiązanie problemu. Rozumiem, że używany samochód (2019 rok) jest już bardziej narażony na usterki ale ja zakupiłam samochód w Pana ocenie wolny od wad, a problem wystąpił po przejecheniu zaledwie 50 km, a diagnostyka komputerem następnego dnia po zakupie potwierdziła problem w tym samochodzie. Jak Pan wspomniał pracownik firmy Auto testo nie miał możliwości wykazania wad samochodu. Po pierwsze błąd wyświetlił się po przejechaniu ok 50 km, kiedy nie wyświetlał się na wizycie nie było możliwości ujawnienia błędu. Po drugie w raporcie Auto testo widniała jasna informacja, że przeprowadzona kontrola odbywa się bez ściągania pokryw w samochodzie. Niestety uszkodzony komponent w ocenie mechanika znajduje się właśnie pod tą pokrywą (podwozie). Wydłużony czas oczekiwania na części jest jak najbardziej zrozumiały ale jak potraktować fakt, że Pan milczy od 2 miesięcy i z Panem mechanikiem również brak kontaktu. Problem leży nie w dostępności komponentów, a w ignorowaniu problemu. Jako klient, konsument mam prawo do wyrażenia swojej opinii, która jest zgodna z prawdą i opisuje faktyczny choć bardzo uproszczony opis naszej transakcji.
Kwiecień 2023 roku diagnostyka w ASO 450 zł. Koszt naprawy blisko 3000 zł. Dla chętnych fv do wglądu. Pomimo wymiany kolejnej sondy samochód pracuje nierówno. Diagnostyka trwa...
Pani Marto proszę mieć pretensje do serwisu w którym Pani serwisuje samochód na własną rękę , przecież Pani im zapłaciła za rzeczy które nie rozwiązały problemu czegoś tu nie rozumiem wydaje mi się że ktoś tu kogoś chcę naciągnąć albo już to zrobił i tak na marginesie nie rozumiem dla czego cały czas Pani próbuje mnie oczerniać jaki to ja niby jestem niedobry prawda jest taka że zdecydowała się Pani na zakup używanego samochodu który zawsze i w każdej chwili może się zepsuć od samego początku nie odmówiłem Pani pomocy przecież była Pani umówiona z Panem Piotrem na wymianę drugiej sądy która miała kosztować ok 500 zł a ja miałem to pokryć dla czego Pani tego nie zrobiła a jeżeli Pani uważała że Pan Piotr zbyt długo tą sprawę przeciągał Pani zdaniem powinna Pani mnie poinformować przecież ja numeru telefonu nie zmieniłem i w dalszym ciągu chcę Pani pomóc mimo tych niepotrzebnych i nieuzasadnionych uważam oszczerstw z Pani strony jestem cały czas do Pani dyspozycji proszę dostarczyć mi samochód i postaram się jak najszybciej rozwiązać problem który dawno powinien być rozwiązany pozdrawiam
Proszę mi powiedzieć czy są tutaj zatrudniane kobiety czy raczej sami faceci, chodzi mi głównie o etat sprzedawcy, chciałabym zaryzykować bo mam spore doświadczenie w branży handlowej? Handlowcy mają jakąś stałą stawkę jeśli chodzi o wynagrodzenie, premia jest od wielkości sprzedaży?
Polecamy tą firmę z czystym sumieniem , obsługę, kontakt, żeby tak każdy podchodził do swojej pracy z poważaniem Jerzy
Czytam tutaj same zadowolone opinie klientów i super się na to patrzy, a czy równie zadowoleni są tu pracownicy? Interesuje mnie praca biurowa, są tu takie stanowiska i czy są one obsadzone na pełen etat? Czy wtedy pomoce biurowe na początek mają staż, a potem zatrudnienie w oparciu o umowę?
Witam przede wszystkim chciałem Panu Arturowi podziękować za spełnienie marzeń autko w 100 procentach Peugeot 5008 GTline 2020r jak w opisie a nawet lepsze niż na zdjęciach sprawdzenie w serwisie to była formalność nie było czego się doczepić, człowiek w serwisie peugeot który sprawdzał te auto był pełen podziwu że takie auto trafiło do niego i bez wahania polecał. Pełen profesjonalizm ze strony Pana Artura naprawdę polecam super sprzedawca i miły człowiek konkretny co do negocjacji polecam naprawdę . Byłem dziś na przeglądzie zerowym i pełen podziw dawno tak zadbanego i w dobrym stanie auta nie widzieli same pochwały dla Pana Artura polecam gorąco naprawdę powiem tylko jedno górna półka jeżeli chodzi o autka i POLECAM!!!
Bardzo się cieszę że jest Pan zadowolony z zakupionego samochodu dziękuje za opinie i pozdrawiam
Szczerze polecam i zachęcam do zakupu auta u Pana Artura. Bardzo profesjonalna obsługa, wszystko przebiega sprawnie, a jakość świadczonych usług jest na wysokim poziomie. Auto w bardzo dobrym stanie.
Bardzo się cieszę ze jest Pan zadowolony z zakupionego samochodu dziękuje za opinie i pozdrawiam
Godny polecenia sprzedawca. Wszystko zgodne z opisem. Pomoc w załatwieniu formalności oraz dobrego finansowania.
Kupiłem u Pana Artura drugi samochód, tym razem Honda Civic dla żony. Auto zrobiło na mnie ogromne wrażenie, wszystko co było opisane w ogłoszeniu pokrywalo sie ze stanem faktycznym. Honda w stanie doskonałym techniczne oraz wizualnie czekała na mnie. Profesjonalna i rzetelna obsługa Pana Artura oraz pomoc w dostarczeniu auta do domu to coś co rzadko się zdarza w innych firmach. Szczerze polecam i jestem pewien że to nie był ostatni zakup u Pana Artura. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia -zadowolony klient.
Bardzo się cieszę że jest Pan również zadowolony z drugiego zakupionego samochodu w naszej firmie i mam nadzieję że to nie ostatni zakup dziękuje i pozdrawiam
Polecam, auto zgodne z opisem, stan można rzec wręcz idealny w adekwatnej cenie. Stały kontakt z Panem Arturem i konkretny przekaz informacji. Polecam z czystym sumieniem i na pewno wrócę gdy będę myśleć o kolejnej zmianie samochodu. Pozdrawiam serdecznie
Cieszę się ze jest Pan zadowolony z zakupionego samochodu dziękuje za opinie i zapraszam ponownie pozdrawiam
Kupilem od Pana Artura MB W213 sprowadzonego ze Szwecji. Autko wygladalo dokladnie jak w ogloszeniu i wszystko bylo zgodne z tym co Pan Artur telefonicznie opowiedzial. Jechalem po to autko 500km, wiec to bardzo wazne, ze nie bylo rozczarowania. Pan Artur odebral mnie z pociagu, pomogl z zalatwieniem spraw, dokumentacja auta bez zarzutu. Podziekowania rowniez dla Gracjana Jak najbardziej polecam zakup u Pana Artura. Pozrawiam
Serdecznie dziękujemy za opinię cieszymy się że jest Pan zadowolony z zakupu samochodu pozdrawiam
Kupiony samochód Peugeot w 100% zgodny z ogłoszeniem, przygotowany do obejrzenia, dobry kontakt ze sprzedawcą. POLECAM!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Artur Bania F.U.H. Autoart?
Zobacz opinie na temat firmy Artur Bania F.U.H. Autoart tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Artur Bania F.U.H. Autoart?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 5 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!