5. Jyskowe wyjścia integracyjne, nikt nie sprawdza ile faktycznie osób na nie przychodzi chociaż SM zawsze bierze max pieniędzy na to przeznaczone, bo nikogo nie obchodzi jak wydawane są pieniądze firmowe ( tylko Ty jako SM masz się tłumaczyć z kosztów nowych koszul ), i że są sklepy na których sm i zastępca celowo poniżają pracowników przed takim wyjściem żeby potem za pieniądze firmy i pieniądze przeznaczone na wszystkich pracowników, wyjść sobie do restauracji we 2 a później śmiać się „i tak nikt się nie zorientuje, bo nikt nie zna wszystkich pracowników”, a czasem nawet na FB są z takiego wyjścia zdjęcia i na tych zdjęciach są osoby które nawet w jysk nie pracują... ( jak to jakaś „gwiazda” czyta to już widzę ten popłoch i wydzwanianie „usuń te zdjęcia...” żenada ). oczywiście, wymówką jest jedna, „oni są za słabi psychicznie, żeby oddzielić pracę od reszty” ( bo tak na szkoleniu usłyszały, i jak widać nie zrozumiały o co w tym chodzi, ale jak już napisałam poziom ludzi jest jaki jest ) w domyśle my takie silne psychicznie, i od razu samopoczucie kogoś kto powinien raczej kebaba w budce sprzedawać ( i w głębi o tym doskonale wie ) idzie w górę... my takie wspaniałe i silne psychicznie :D hahahaha na szkoleniu z hr jak siedziała jedna czy druga w kółeczku to po kilku minutach ( a niektóre po kilku chwilach ) już był płacz :D 6. Mobbing. Cóż zjawisko jest i jest bardzo rozpowszechnione, chociaż nie mówi się o tym w prost że to mobbing. Bywały przypadki że osoby poddawane regularnemu i wielotygodniowemu mobbingowi musiały potem pracować z mobberami i nikt się tym nie przejmował, a osoby mobbingujące śmiejąc się opowiadały z wielkim zadowoleniem takie bzdury jak ta „no przecież HR uczy jak krzyczeć na pracowników, to ja wyjdę przed szereg i zrobię coś extra, może mnie do HR wezmą ;) Jak nie trudno się domyślić, ofiary mobbingu po jakimś czasie same się zwalniały i wtedy można było usłyszeć „problem rozwiązał się sam”... ewentualnie okazywana jest wielka łaska i ofiara mobbingu jest przenoszona na inny sklep. JYSK Values w wykonaniu gwiazd :P Jaki trzeba mieć poziom wiedzy z dziedziny zarządzania żeby najpierw kogokolwiek poddawać mobbingowi a potem za to że była/był ofiarą karać przenosinami na inny sklep, a w ogóle nie karać osoby mobbingującej ?
Regionalny, a właściwie już były regionalny z Nysy to jakiś zakompleksiony(usunięte przez administratora). Nie dość, że nie potrafi zarządzać sklepem pod swoim nosem (gorszej organizacji pracy niż na delegacjach w nysie nie widziałem, młyn totalny), to jeszcze non stop zwołuje pracowników z innych regionów do pomocy bo nie potrafi ogarnąć sklepu, gościu chyba komuś wszedł bardzo głęboko tam gdzie nie powinien bo przez 17 lat pracy nigdy nie spotkałem się z tak niekompetentnym regionalnym. Na szczęście od września zmieniają się regiony i nie będę musiał ogląda więcej twarzy tego (usunięte przez administratora)
Witam czy może ktoś napisać jaka na rękę jest pensja zastępcy kierownika bo nie wiem czy warto składać cv
do 4 tys brutto . nie warto iść tam pracować nawet nie myśl o tym bo zero życia prywatnego już lepiej iść gdzieś do biura niż do jyska codziennie w pracy i grafik się zmienia z dnia nadzień
Grafik zastępcy kierownika się tak samo zmienia ? Wydaje mi się, ze to chyba jest inaczej niż normalny pracownik, ale mogę się mylić
Tak codziennie się zmienia a jak powiesz niby regionalnemu ze jesteś tylko zastepca to ci odpowie ze zastepca to to samo co kierownik wszystko robi lecz tylko nie zatrudnia pracownikie. No i oczywiście jeździ na spotka ia pół roczne i roczne chla i śpi po chotelach a zastepca zapierdziela za niego w pracy . Jak chcesz pracować to daruj sobie myślenie o tej firmie
Zmienia? On mało gdzie istnieje. Podam przykład: masz na 9.30 do 17, o 16 dowiadujesz się ze musisz zostać do końca zmiany czyli 20/21. A wychodzisz o 22 bo zawsze coś. Nie zostaniesz? Jestes złym pracownikiem.
No słabo trochę ale z drugiej strony jak te godziny się tak ponabijają to można to podmienić na dzień wolny?
Cześć wszystkim. Pracowałam w jysk na stanowisku kierownik sklepu, nie nie, nie wywalili mnie (bo takie są zawsze komentarze jak pokazuje się nieprzychylny wpis w internecie), sama się zwolniłam, i po 3 latach normalnej pracy chcę podzielić się z wami kilkoma rzeczami. Często piszecie że to czy tamto jest nie tak, ale nawet nie widzicie co jest prawdziwym powodem tych problemów. To coś to POZIOM ludzi na konkretnych stanowiskach, i to że bardzo często są pozostawieni bez nadzoru kogokolwiek z góry. Ponieważ jest ograniczona ilość miejsca więc co pewien czas wrzucę wam tutaj coś ciekawego do czytania. Miłej lektury. 1. W większości przypadków pracowników na sklepach jest zatrudniona wystarczająca ilość, jeśli tylko SM i zastępca ma odpowiednie umiejętności jeśli chodzi o organizowanie, zarządzanie. Zdziwione ? Zastanówcie się ile razy było tak że np.: w dzień z wysokim obrotem są 2 osoby na zmianie a w dzień kiedy nic się nie dzieje jest tych osób 3 lub nawet 4, i czemu tak jest ? Albo kiedy można coś spokojnie przygotować to zamiast to zrobić kiedy jest 3 – 4 osoby na zmianie to wyskakuje się z tym wtedy kiedy są 2 osoby na zmianie ? Odp.: bo SM albo zastępca sobie chce posiedzieć w biurze, albo poudawać na sklepie że coś robi, pokazać się w oku kamery „żeby nie było”. Potem regionalny przyjeżdża na wizytację i jedne osoby na sklepie wyglądają jakby były na skraju wyczerpania, a inne uśmiech od ucha do ucha bo po czym mają być zmęczone ? Lub też jesteś sprawdzana jak duża naiwniara jest z Ciebie i ile udźwigniesz w pojedynkę, i chociaż każdy normalny człowiek uważa że im więcej zrobi i pokaże to lepiej dla niego w JYSK jest odwrotnie. Jak pokażesz że sama zrobisz 20 rzeczy to potem sama te 20 rzeczy będziesz robić a i jeszcze będą Ci dorzucane inne zadania bo przecierze urlopy itp.. . Jak to w jysk bywa później spadek produktywności i to nie wina SM tylko pracownika, bo „stracił zapał do pracy” albo moje „ulubione gwiazdy" udające inteligencje mówią o „wypaleniu zawodowym” :) 2. Jak się ostatnio od mojej byłej pracownicy dowiedziałam, firma ponoć stworzyła instrukcję w której piszę co należy zrobić po zwolnieniu się pracownika. Jeśli ktoś jest SM lub depSM i nie wie tego co należy zrobić tylko firma musi od góry pisać jakieś instrukcję czy samo to nie świadczy o POZIOMIE tych ludzi ? Bo kto się spodziewa że np.: należy przeprowadzić ankietę dot. powodów zwolnienia się pracownika ? Hmmm wiem z doświadczenia że nikt tego nie robi bo SM boi się że w tej ankiecie wyjdzie prawda na temat braku umiejętności kierowniczych. Zdarzało się też tak że sam SM wypełniał za byłego pracownika tę ankietę. A ankieta istnieje w JYSK od zawsze, bo jest to wymóg Danii, ale w JYSK Polska nikt się tym nie przejmuje. A co z wizerunkiem na tablecie, pracownika który się zwolnił ? Naprawdę trzeba być „wschodzącą gwiazdą” żeby ktoś z centrali musiał Ci pisać iż musisz usunąć zdjęcie byłego pracownika z tabletu... Ciąg dalszy nastąpi... ;)
Ad. 1 tu kwestia czy sm potrafi zrobić grafik bo 3/4 tego nie umie, i dlatego dymamy po 2 osoby. Ad. 2 sm przy mnie robił tą instrukcje, żenada Jysk spadł na psy, od 5 lat idzie to w kierunku dna i wodorostów. Hr twierdzi, że opinie na go work to wina internetowych troli a firmie jest super świetnie kolorowo i dlatego jest tysiąc ofert pracy i na magazyn muszą zatrudniać kobiety bo żadnemu facetowi się to nie opłaca. Porażka inaczej nie potrafię tego określić.
Faktycznie coś się zmieniło i chyba nawet podobny timeline widzę co Ty. Nie wiem jednak co było przyczyną takiej "dobrej zmiany".... ad.1 faktycznie moja kierowniczka i jej zastępczyni nie potrafią ogarnąć grafiku, zawsze są z tym cyrki, jakby tak "zarządzały" własną firmą to firma by splajtowała, ale jak od jednej z nich usłyszałem, "co się martwisz to nie twoje, tylko firmowe" to już wiedziałem z kim pracuje... obie "gwiazdy" naoglądały się serialików na netflixie i youtubie i myślą że na tym zarządzanie polega :D :D :D Dobrze że siedzą dużo w biurze bo przynajmniej klienci przestali się na nie skarżyć, tak jak wychodziły z tą całą ich butą na sklep to potrafiły się z klientami wykłócać a potem ja na kasie musiałam wysłuchiwać narzekania na nie... ad 2 instrukcja faktycznie pomocna, pokazuje jaki poziom mamy "menagerów" na sklepach, szczerze to jakaś kpina żeby twój przełożony musiał Ci robić instrukcję że musisz usunąć zdjęcie z tabletu osoby która się zwolniła. To taki absurd że następną instrukcją pewnie będzie "Co zrobić jak na sklepie jest ciemno, 1. sprawdź czy zostały włączone wszystkie światła...." choć z drugiej strony skoro jest instrukcja to znaczy że się ktoś popisał i nie usunął zdjęcia. W jednym i w drugim przypadku pokazuje jaki jest poziom SM i dSM, żenujący, ciekawe kto ich na te stołki wcisnał ? :D
Półtorej miesiąca. Odpowiedz po wyslaniu C. V. 3 tyg. Udział w filmikach - odpowiedz po prawie 3 tyg. Zaproszenie na nastepny etap, mam czekac na dwa kolejne maile w ktorych czekają zadania - brak dalszej części to ponad 3 tyg. Pisałam co sie stało dlaczego nie dostałam tych linków, czy coś poszło nie tak nikt nic nie napisal. Smutek i żal, ze tyle czasu musiałam się denerwować. A po prostu mnie olano. :(
Pytania były normalne - takich mniej wiecej się spodziewałam na to stanowisko. Dalej pytają o rezultat odpowiedź - brak jakiejkolwiek informacji po kolejnych 3 tyg. :(
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Wychodzi na to, że wszędzie jest tak samo. Wystarczy przejrzeć komentarze poniżej dlaczego moja opinia jest negatywna.
Stanowczo nie polecam,praca we dwie osoby,zero życia prywatnego,niby jedna wolna sobota w miesiącu a kierownik ma trzy. Pracowałam prawie rok i nie przedłużyli mi umowy bo wyraziłam swoje zdanie oraz nie dostałam za to podwyżki a nowy niedoświadczony pracownik dostał. Kpina
To już nawet nie chodzi po ile godzin się pracuje ale tak jak ja jestem mężczyzną i jedna osoba ustawia magazyn to potem inny nic nie może znaleźć a nie daj Boże awansujecie to w dniu wolnym 5-6 razy telefon dostaniecie czemu tego nie zrobiliście to jest źle zrobione gdzie coś się znajduje i dostaniecie zadania w dniu wolnym co macie zrobić bo przyjeżdża władza wyższa by ocenić sklep a jeszcze osoby się rozchoruja to zamiany grafiku i ich nie interesuje że w ten dzień wolny coś miał ktoś zaplanowane trzeba przyjść do pracy i koniec dyskusji więc ja z całą pewnością mogę stwierdzić że w tej firmie nie ma się życia prywatnego oni chcą byś 24h był dostępny i myślał o Jysk tyle ode mnie
W Jysku mialem nieprzyjemność pracować rok, na szczęście moja historia się skończyła. BHP tylko na papierze skakanie po regałach, paletach, przetowarowany magazyn. Dźwiganie paczek po nawet 40kg. Nadmiar obowiązków, częste zmiany po 7h, 6dni pracy dzień przerwy 5 dni pracy. Sobota-piatek kiepska obsada bieganie kasa-sklep-magazyn. Kiepska logistyka, np w pusta półkę zmieści się 5 poduszek, a pakowane po 12. Jedyny plus to załapać się do delegacji na otwarcia sklepów. Wieczne tabelki cyferki, które zgadzają się jak są kampanie promocyjne na komplementarna w innym wypadku cyferki spadają. Ciągle skrecanie mebli, reklamacje, brak rozwoju=nie ma dla Ciebie miejsca. Rozwijasz się masz nowe obowiązki brak podwyżki. Wyniki rok do roku pobijane brak podwyżki bo covid bo zła gospodarka magazynowa zawsze jakies wytłumaczenie. Masz własne zdanie=nikt o nie nie pytal. Atmosfera między pracownikami, jak wszędzie. Gdy jest dobrze to kierownik pozytywny, przy złych wynikach pretensje o wszystko. Reszta jak to wszędzie jedni normalni, inni z dużym ego, podsluchiwacze, kapusie, śmieszki, leniwi, podburzacze, głupcy dający się wykorzystać i Ci co zastawiający się co oni tu w ogóle robią.
Zgadza się. Jak team jest zgrany to trzeba cos zrobić żeby już taki zgrany nie był. Najlepiej jakby kierownik byl ch....em i traktował ludzi jak (usunięte przez administratora) wymagał i nie szedł na ustępstwa.
Swieta prawda, człowiek idzie na sprzedawce a okazuje się że robisz to co kierownik sklepu i magazynier. Takiego bałaganu z obowiązkami nigdzie nie widziałam. A rejonowy Warszawa Elektronowa? Hmmm porażka, człowiek obraźliwy niezbyt uprzejmy. Współczuję kontaktów
Pracowalam, odeszłam. Większość tych rejonowych jest taka sama. Dla nich masz otworzyć sklep i kase zarobić.
Witam wszystkich. czy może ktoś powiedzieć jak wyglądają obowiązki zastępcy kierownika marketu?pozdrawiam
Bardzo dobre pytanie, a więc do obowiązków Zastępcy Kierownik należy: - sprzątanie sklepu - towarowanie sklepu - jeśli chłopak - przyjmowanie dostaw - obsługa klientów na sali sprzedaży - obsługa klientów na kasie - jeśli chłopak - wydawanie mebli z magazynu - planowanie kampanii co tydzień - zmiana wszystkich koszy promocyjnych co tydzień - zmiana cen co tydzień ok. 1000 szt. - planowanie sprzedaży dodatkowej z kasy - wymyślanie, zamawianie - prowadzenie zmiany, gdy nie ma Kierownika - codzienne tłumaczenie się regionalnemu z np. za małej ilości ankiet na tablecie, za słabej sprzedaży komplementarnej mat do materacy i pościeli do kołder, za małej ilości sprzedaży sprzedanych impulsów na kasie, zbyt pustych półek, przetowarowanych półek, itp itd... - skręcanie mebli - układanie grafiku (z Kierownikiem) - przygotowywanie prezentacji (z Kierownikiem) - oceny pracy sprzedawców kwartalne i roczne - szkolenie pracowników - motywowanie pracowników - feedback'owanie pracowników - planowanie dużych kampanii np. Black Friday - pisanie pochlebnych komentarzy w grupie na FB ...i to tak z grubsza tyle
Yyy to brzmi jakby kierownik robił wszystko... Chyba pracuje tam ktoś jeszcze, kto w tym pomaga? :D Dobra pensja chociaż za tyle obowiązków?
Niestety nie, dodam ze prócz tego wszystkiego robisz to bedac najczęściej z tylko jedna osoba na zmianie. 90% z tego co zostało napisane UWAGA robi kasjer.Jestem kobieta i bedac na drugiej zmianie również robisz to co facet (wydawanie mebli). Jeśli powiesz klientowi ze mu nie wydasz danego mdbla bo jest zbyt ciezki to oberwie ci się. Jest jeszcze wiele rzeczy które trzeba robić a nie zostały wymienione.
WYSYŁAŁEM DO JYSK DUZO RAZY SWOJE CV,NA STANOWISKO SPRZEDAWCY,ANI RAZU DO MNIE NIE ZADZWONILI I NIE ZAPROSILI NA ROZOME.NA JAKIEJ ONI PODSTAWIE WYBIERAJĄ LUDZI I ICH ZAPRASZAJĄ NA ROZMOWY KWALIFIKACYJNE,NA PODSTAWIE CV ROBIĄ KLASYFIKACJE I SOBIE WYBIERAJĄ KANDYDATÓW,DLA MNIE JEST TO NIEDORZECZNE,SMIECHU WARTE I KRETYŃSKIE.PRZECIEŻ NIE DA SIĘ OCENIĆ POTENCJALNEGO KANDYDATA I OSOBĘ TYLKO NA PODSTAWIE PRZESŁANYCH DOKUMENTÓW.TRZEBA Z DANĄ OSOBĄ POROZMAWIAĆ I ZAPROSIĆ JĄ NA ROZMOWĘ,ZOBACZYĆ CO MA DO ZAOFEROWANIA,JAKA TAK NAPRAWDĘ JEST,A NIE NA PODSTAWIE PRZESŁANYCH DOKUMETÓW WYBIERAĆ,A TEN NADA SIĘ A TEN JUŻ NIE.JESTEŚCIE ŚMIESZNI,ŻE W TAKI SPOSÓB TRAKTUJECIE OSOBY,KTÓRE WYSYŁAJĄ I STARAJĄ SIĘ O PRACE W JYSK,MACIE BARDZO ZŁE PODEJŚCIE DO TEGO I Z WASZEJ STRONY JEST TO NIE FER
Nie odezwali się, bo pewnie szukali kobiety na to stanowisko. Nie mogą wprost napisać to zapraszają tylko jedną płeć. Jak Ci zalezy to pójdź do sklepu i zapytaj kogo potrzebują. Co jak co odradzam, bo ilość pracy jest nieadekwatna do etatu i osób na zmianie.
A czemu tylko kobiety przyjmują? Nie spotkałam się nigdy z czymś takim. Przecież facet też by się przydał na sklepie
Ale macie wolna wigilię ha że im nie wstyd tego podawać jako przywilej ha ha
do kolegi pitbull, ty kolego dziękuj bogu ze się nie odezwali a nie daj boże jak byś dostał tę prace, bo byś tyrał jak koń w kieracie za marne grosze, mało ci informacji na tej stronie o firmie jysk.poczytaj tą stronę i wez sobie to do serca bo to co tutaj ludzie napisali to szczera prawda i wybij sobie z głowy tą pseudo firemke.
Praca w tej firmie to porażka nie szanują ludzi za grosz robią co chcą regionalny z warszawy to już wg porażka nie szanuje ludzi a ni ich pracy wyzywa się i (usunięte przez administratora)naj ważniejsze są dla niego wyniki i wykresy nie człowiek ludzie zawlniaja się na potęgę chcą odejść jemu to nie przeszkadza nie ten to inny. Biuro i reszta tego nie widzi na grupie Jysk time Polska musisz dawać same dobre posty nic złego ani się nie żalić bo skasują post. Jestes w tej firmie by (usunięte przez administratora) nie narzekać bo jak narzekasz to papier już na ciebie czeka . nie masz swojego zdania tylko ich się liczy praca po dwie osoby i wszystko musi być zrobione na 200% jak nie to (usunięte przez administratora) NIE PRACUJ W JYSK MYDLA OCZY SZKODA TWOJEGO ZDROWIA FIZYCZNEGO I PSYCHICZNEGO OMIJAJ SZEROKIM ŁUKIEM . jedyny plus to kasa na czas . pracownik dwu letni to pisze!!!!
Chyba znam tego regionalnego ???? W tej firmie prawda nie istnieje, niby mówią, że cenią sobie prawdę a jak już ją wyrazisz to do widzenia.
a to nie przypadkiem szanowny regionalny A**** W****? Też miałam tą wątpliwą przyjemność, żeby z tym (usunięte przez administratora) pracować. Takiego oderwanego od rzeczywistości "czegoś" już dawno nie spotkałam. On się nadaje do więzienia za to co robi ludziom, a nie do pracy z nimi... Przez niego zwalniali się sprzedawcy, zastępcy i kierownicy, to teraz czas na regionalnych - podobno został dyro...
To co napisała Ola to najprawdziwsza z prawd w Jysk nie liczy się pracownik tylko zysk a co za tym idzie wyzysk pracownika nie szanują ludzi nie inwestują w pracownika wieczne nażekanie o zamarła sprzedaż ciągle straszą zwolnieniami .a idźcie wy wszyscy w diabły z tą pożal się Boże firemką stanowczo odradzam tam pracę komu kolejek no i na koniec widzę że od mojego odejścia 4 lata temu nic tu się nie zmieniło a wręcz pogorszyło
Dokladnie tak. Jak rozmawiam z osobami, ktore pracują po 10 lat i wiecej to same mówią, że jak zaczynali pracę to było o wiele lepiej, że teraz firma zeszła na psy i nic się nie zmienia. Swoją drogą zastanawiam się co ich tak długo w tej firmie trzyma?
pracowników trzyma przyzwyczajenie, człowiek jest się w stanie do wszystkiego przyzwyczaić, sm i dsm kasa, jakbyś brała 4 pensję w formie premii raz na kwartał też byś się kurczowo stołka trzymała, no i jeszcze pewnie zdają sobie sprawę że w innej firmie trzeba by faktycznie na swoją wypłatę zapracować a nie pozorować pracę :D
Powiem Ci, że tym to nawet zachęcasz, żeby tutaj dołączyć. ;) Serio praktycznie nic tu robić nie trzeba a i tak zapłacą? ;p
slyszałam ,że są bardzo wysokie premie kwartalne ,okolo 8000 zl .NP w Wołominie
To kto cię okłamał w takim razie. Takie premie to nawet kierownicy nie mają. Zeby zwykły pracownik taka premie miał to by musiał sklep być otwarty przez 24 godziny i pracować bez przerwy ze 100% skutecznością przy sprzedaży dodatkowej. Niewykonalne.
firma jysk na swojej stronie szczyci się tym że jest jednym z najlepszych pracodawców na świecie. A tak naprawdę (usunięte przez administratora) straszenie nie, liczy się człowiek pracownik, tylko za wszelką cenę próbuje osiągnąć swój cel sprzedażowy .Skoro jysk jest tak wspaniałą firmą to dlaczego na ich stronie jest ponad setka ogłoszeń że zatrudnią na prawie każde stanowisko które istnieje w tej firmie. Zenada propaganda i cenzura. ale na szczęście w polsce mamy niezależne media, internet wystarczy poczytać różne portale na których pracownicy wypowiadają się na temat pracy w jysk i podejścia ich przełożonych do nich samych.To co to ludzista tutaj napisali to szczera prawda i stanowczo odradzam podięcie zatrudnienia(usunięte przez administratora)
Zgadzam się tylko jesli nawet czytają te opinie czy inne to i tak nic z tym nie robią. Na Jysk Polska Team niewygodne posry czy komentarze od razu są usuwane. Dobrze, że tutaj nie mogą ich usunąć Cisną ludzi na potęgę. Tłumacz się co chwila dlaczego tak mało BEDów sprzedane, dlaczego komplementarka taka niska. Najlepiej bądź w trzech miejscach na raz. Obsługuj na kasie, na materacach i jeszcze towar na półki dokladaj bo jak przyjedzie region to się przy....dzieli, że puste półki, że podłoga nie odkurzona i wiele innych rzeczy znajdzie. Dobrego słowa nie powie tylko jak jest za dobrze to będzie szukał tak żeby miał się do czego przywalić.
i jak tam propagandzisci juskowi i te całe elity rządzące wszystko jest spoko, tylko ludzi niema do pracy bo odchodzą bo widzą że ta firma to jedne wielkie dno. pozdrawiam piotrusiów i valuesuw i inne (usunięte przez administratora) z zarządu sami sobie róbcie zielone tabelki wykresy indeksy, do sklepu na kasę pracować .ha.ha.ha. w takiej (usunięte przez administratora) nie da się wytrzymać
apeluje do firmy jysk o wsparcie,pomoc materialną i finansową aby wspomóc ukraińców. tak potężna sieć handlowa nie powinna pozostać obojętna na krzywdę która dzieje się za naszą wschodnią granicą potrzebne są koce materace śpiwory pościel środki czystości prosimy o pomoc
Tak "potężna sieć" niech się zainteresuje własnymi pracownikami, a nie pomocą dla Ukrainy. First things first. Jak umrzesz pod paletą albo będziesz niezdolny do pracy to cyk i dyscyplinarka a o ubezpieczeniu nikt nie słyszał. Nie warto, 2 pracowników na sklepie a stanwisk pracy 8. Biegasz od klienta do magazynu i spowrotem, a o 21 mówią ci że zmiana planów i jutro na 6, dwanaście godzin najlepiej.
Zacznijmy może od rekrutacji wszystko super kierowniczka miła prosiła aby po imieniu do niej mówić był i regionalny był okej. Po kilku godzinach otrzymałem pozytywne rozpatrzenie mojej rozmowy i że zapraszają mnie po dokumenty na badania. Zrobiłem je i po dwóch tygodniach zacząłem pracę. Na początku pani kierownik miłym tonem mówiła żebym zaznajomił się z alejkami oraz asortymentem. Później podpisy na dokumentach BHP. No i w sumie pierwszy dzień pracy to sprzątanie bo sklep zaniedbany i wiecznie za mało pracowników było aby posprzątać ten (usunięte przez administratora) Każda kolejna dostawa to był kosmos. Palety ostreczowane byle jak niektóre się rozsypywały po całej ciężarówce. Później zaczęło się powtarzanie zdania że się nie starasz że pracujesz coraz gorzej. Kierowniczka nie wiem co robiła często 3 godziny przed otwarciem sklepu w środku ale chyba bardzo zapracowana musiała być w sklepie z meblami sama przez te 3 godziny. Regionalny wspominał coś o podnośniku żeby nie obciążać pracowników jednak jak się ściągało pudła po 12/18kg z góry po drabinie nikt nic nie mówił ale jakby coś się stało to byłaby to tylko twoja wina. Albo wchodzenie na owe półki żeby coś koledze podać bo czasem się zdarzyło że dwóch facetów było na zmianie. Po niecałych 3 miesiącach rzuciłem wypowiedzenie po prostu podpisali i tyle. To chyba przyzwyczajenie że faceta tam przytyrają i sam odpadnie albo godzi się do końca rocznej umowy na to. Nie polecam nikomu powodzenia w szukaniu czegoś lepszego :)
Wychodzisz z pracy w jysk, padasz na pysk. Opiekun magazynu to najgorsze stanowisko w całej "drabince" w tej śmiesznej korporacji. Skandynawska kultura pracy? No tak, aż dziw bierze że skandynawia ma najwiekszy odsetek samobosjtw na swiecie :) Posrany grafik, posrane godziny, cała ekipa to klika funflów , wypłaty zależne od regionu. Ta sama praca, ale inne wypłaty w zależności od gminy. Kpina. Aha, i jako magazynier bedziesz odpowiedzialny za hajs i zamkniecie zmiany XD omijać szerokim łukiem, lepiej brać zasiłek albo kraść XD
● Dopasowanie kompetencji i doświadczenia do stanowiska ● Dopasowanie do kultury i organizacji pracy w JYSK ● Dopasowanie pomiędzy naszymi oczekiwaniami, a oczekiwaniami kandydata Najlepsze w tym wszystkim jest to, że bez rozmowy kwalifikacyjnej potrafią "wróżki z HR ocenić przydatność kandydata;) Jedyny plus to, że informują dość szybko o zakończeniu procesu rekrutacji. Pomijam już dyskryminację ze względu na wiek. Innymi słowy, szkoda czasu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jysk Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jysk Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 151.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jysk Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 116, z czego 4 to opinie pozytywne, 85 to opinie negatywne, a 27 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Jysk Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Jysk Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.