Dla spółki z naszej grupy, Martech Compass, holdingu zrzeszającego liderów technologii marketingowej, takich jak Persooa i Movertica, poszukujemy specjalisty ds. Inbound Marketingu, który obejmie pełną odpowiedzialność za przygotowanie i realizację kampanii digital nastawionych na generowanie nowych leadów.
Kampanie będą w 100% oparte na platformie HubSpot, dlatego poszukujemy osoby, która doskonale zna to narzędzie i potrafi w pełni wykorzystać jego potencjał.
Praca odbywa się w modelu hybrydowym, z obowiązkową obecnością w naszym warszawskim biurze przez 3 dni w tygodniu. Pozostałe dni możliwa praca zdalna.
Zakres obowiązków:
- Pełna odpowiedzialność za skuteczność kampanii inbound marketingowych w kanałach digital, takich jak social media, kampanie display, PPC, SEO
- Tworzenie, optymalizacja i zarządzanie contentem dostosowanym do różnych kanałów digitalowych w ramach HubSpot
- Regularna analiza wyników i optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji generowania leadów