Opis oferty pracy
Czy jesteś gotowy na wyjątkowe wyzwanie i możliwość wprowadzenia nowej jakości w naszej firmie? Szukamy ambitnego, kreatywnego i doświadczonego Marketing Coordinatora, który poprowadzi nas do osiągnięcia nowych szczytów! Jeśli nakręcają Cię duże możliwości, sprawczość oraz wolna ręka w pracy, a także nowatorski 35-godzinny tydzień pracy, to porozmawiajmy o stanowisku:Marketing Coordinator
Czym będziesz się zajmować:
- Analizą sprzedaży i rentowności naszych produktów, wskazując na obszary do optymalizacji.
- Opracowywaniem i skuteczną realizacją planu promocji i komunikacji, który wzmocni naszą markę na rynku.
- Monitorowaniem dynamicznych potrzeb rynku oraz działań konkurencji, dostosowując naszą strategię do zmieniających się warunków.
- Przygotowywaniem wszechstronnych raportów, analiz i trafnych rekomendacji, wspierając zarządzanie na podstawie danych.
- Kreowaniem i przeprowadzaniem profesjonalnych prezentacji marketingowych, wzbudzając zainteresowanie klientów i inwestorów.
- Reprezentowaniem firmy z godnością oraz nawiązywanie owocnych relacji biznesowych.
Czego oczekujemy:
- Minimum 5 lat doświadczenia, najlepiej w roli brand managera lub podobnej, który wniesie świeże spojrzenie na nasze działania,
- Udokumentowanego doświadczenia w pracy w agencji reklamowej lub dziale marketingu, abyś mógł wprowadzić najlepsze praktyki do naszych strategii,
- Samodzielności w działaniu i umiejętności wyznaczania priorytetów, które pozwolą Ci efektywnie zarządzać projektami,
- Kreatywnego myślenia "out of the box", przynoszącego innowacyjne pomysły do naszych kampanii i działań,
- Umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie, zapewniającej skuteczne osiąganie celów,
- Biegłej znajomości języka angielskiego, abyś mógł swobodnie komunikować się z naszymi międzynarodowymi partnerami,
- Umiejętności pracy zespołowej, ponieważ wierzymy, że najlepsze wyniki osiągamy razem,
- Umiejętności wyciągania wniosków, poszukiwania nowych rozwiązań i doskonałych zdolności analitycznych, aby wprowadzać optymalizacje,
- Kreatywności i zrozumienia rynku mediowego, które pozwolą Ci skutecznie komunikować nasze przesłanie.
Co możemy Ci zaoferować:
- Stabilną pracę w spółce z rozpoznawalną w branży marką,
- Uczciwe wynagrodzenie składające się z podstawy (10.000-12.000 na podstawie umowy B2B) oraz premii,
- Innowacyjny model pracy: 35-godzinny tydzień pracy,
- Częściowa praca zdalna – zdalne piątki,
- Narzędzia pracy: laptop, telefon oraz programy niezbędne w codziennej pracy,
- Kultura pracy bazująca na współpracy i rozwoju,
- Widoczne efekty pracy, która nie idzie “do szuflady”,
- Praca w nowoczesnym biurze na Mokotowie (okolice Metra Wilanów),
- Wyzwania, które pozwolą Ci się rozwijać zawodowo i personalnie, oraz możliwość wpływu na strategię firmy,
- Współpracę z kreatywnym zespołem, który wspiera innowacyjne pomysły i działa na rzecz wspólnego sukcesu,
- Satysfakcję z tworzenia i realizacji kampanii, które zmieniają sposób, w jaki widzi nas świat,
- Pracę w inspirującym środowisku, które stawia na innowację i współpracę,
- Bieżące wsparcie zaangażowanego zarządu oraz 4 pasjonatów marketingu z Twojego zespołu.
Proces rekrutacyjny:
- Wyślij CV i list motywacyjny przez formularz H4H lub email: @
- 20-30-minutowy wywiad z rekruterem H4H, aby odpowiedzieć na Twoje pytania oraz przygotować Profil Kandydata dla Pracodawcy.
- 1-godzinne spotkanie z Zespołem Marketingowym w siedzibie firmy w Warszawie w celu weryfikacji zgodności Twoich oczekiwań oraz Pracodawcy.
- Spotkanie z Zarządem w celu uzgodnienie warunków pracy.
- Witamy na pokładzie!
O naszym procesie rekrutacyjnym:
Proces rekrutacyjny zaprojektowany przez Human4Human Recruitment jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru Kandydata najlepszego z najlepszych. Mamy nadzieję, że to właśnie Ty! To także ochrona dla Ciebie, abyś nie rozczarował się rolą, zadaniami, zespołem lub wynagrodzeniem po kilku tygodniach pracy lub kilku godzinach zaangażowania w procesie. Dlatego jesteśmy wobec Ciebie uczciwi. Prezentujemy tylko realne warunki pracy i płacy, jasne wymagania i zadania. Każdy krok tego procesu ma swoje znaczenie i pozwoli nam i Pracodawcy lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć swojego potencjalnego Pracodawcę.
Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę.
Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji:
- Dostosuj swoje CV i list motywacyjny do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy.
- Bądź przygotowany: poczytaj o Firmie, sektorze i zbierz informacje branżowe, aby zbudować większą pewność siebie.
- Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego.
- Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę.
- Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie.
- Obywatele spoza UE nie będą brani pod uwagę z powodu wymagań projektowych.
Więcej informacji udziela:
Maria, tel.: +48 693 - pokaż numer telefonu - , e-mail: @