Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Zamieniecka 54/13, 04-158 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: 1. Identyfikowanie wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych; 2. Ocena przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych itp.; 3. Monitorowanie terminów, podtrzymywanie kontaktu z klientami (przez telefon, e-mail, formularze i czat na stronie internetowej).
Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość: nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: od 33,00 PLN
Opis wynagrodzenia: Stawka: 33 zł/h brutto. Elastyczne godziny pracy.
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 17.02.2025
Data zakończenia: 31.07.2026
Wymagania konieczne
Zawody: Asystent dyrektora
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Języki: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, doświadczenie w pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 2
Inne wymagania: Biuro usługowo-konsultingowe zajmujące się załatwianiem dokumentów dla cudzoziemców w Polsce szuka asystentki. Nienormowany czas pracy. Praca głównie w Warszawie i na terenie województwa mazowieckiego, rzadziej - w innych rejonach Polski. Wymagania: wykształcenie wyższe, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe. Doświadczenie w pracy w zespole, zdolności interpersonalne i komunikatywne, wysoka kultura osobista. Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację zadań. Pracodawca poszukuje osób do stałej współpracy, znających się merytorycznie na specyfice pracy, odpowiedzialnych, ambitnych, dynamicznych, chętnych do rozwoju oraz wykazujących własną inicjatywę. Osoby operatywnej, komuniatywnej, która lubi kontakt z ludźmi (rozmowy, konsultacje, umawianie spotkań itp.). Wymagana biegła znajomość języka polskiego, bardzo dobra znajomość języków obcych: angielskiego i rosyjskiego. Praca na umowę zlecenia. Stawka: 33 zł/h brutto. Zgłoszenia: e-mail: Aplikuj
Pracodawca
Nazwa: MAGFIN MAGDALENA SMĘDZIK
Adres: Zamieniecka 54/13, 04-158 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Nazwa Urzędu Pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą