No cóż. Nie zdziwiły mnie opinie o kurierach.. I nikogo nie zdziwi kolejna taka sama... Pani kurier (nr 515434062) stwierdziła, że dzwonila domofonem, pewnie mam wyciszony domofon (domofon sprawdzony, działa).. w historii paczki informacja, że nie było nikogo w domu.. (byłam cały czas).. bardzo opryskliwa... co też nikogo nie zdziwi.. na infolinii zlewka.. z obietnicą, że paczka zostanie dostarczona następnego dnia (nie mam możliwości bycia w domu tego dnia) I to ma chyba mnie zadowolić??? Na sms z informacją, że zostanie złożona na nią skarga odpisała, że (nagle chyba jej się przypomniało) na nr męża.. - no niestety, nie, nie dzwoniła.... D r a m a t.
Porażka z tą firmą nie polecam nadałem paczkę i po 2 próbach nie udanej dostawy paczka wędruję z powrotem do mnie. Zero elastyczności ze strony kuriera który pytał się mnie co ma z tą paczką zrobić? Po próbie kontaktu z infolinią nie da się nic zrobić paczka wraca do nadawcy. 100 zł wyrzucone w błoto i stracony czas. Wady paczka wędruje z powrotem do nadawcy Byle tylko zarobić a klientów mają gdzieś
U mnie tak samo.. Zamówiłam paczkę przed wczoraj i dostałam wiadomość wczoraj że paczka będzie.. Wchodzę dzisiaj na emaila i paczka została zwrócona do nadawcy!!! Dodam że zapłaciłam z góry...! Nie były to małe pieniądze..!!!!!!!!!!!!!
Prosila bym o lepsza kulturę wszych kurierów. Raz kłamią po czym nie odbierają telefonu 3 dni z rzędu. Po czym ten są kurier ma dostarczyć mi kolejna paczkę i co ? Oczywiście adresata nie było w domu 2 dni z rzędu dzwonilam w tej sprawie na inf dzien wcześniej następnego dnia znow cyrk . Mam nadzieję że moja sprawa zostanie wyjaśniona. Raz brak szacunku dla klienta przecież to przez wysyłanie przez nas paczkę te osoby mają prace. Jestem poirytowna kłamstwami brkiem kontaktu z kurierem i jego kłamstwami!!!!!
Dokładnie mnie też szlag już trafia nie raczy taki zadzwonić lub wysłać smsa rzuci paczkę na schody nawet KURNA dzwonkiem nie zadzwoni a jakby ktoś zabrał tak ta paczkę a ja nic nie wiem i co wtedy? Zmieniam dostawce i tyle nie chce się więcej denerwować ale ta firma i pracownicy tam to Porażka!
Prosila bym o lepsza kulturę wszych kurierów. Raz kłamią po czym nie odbierają telefonu 3 dni z rzędu. Po czym ten są kurier ma dostarczyć mi kolejna paczkę i co ? Oczywiście adresata nie było w domu 2 dni z rzędu dzwonilam w tej sprawie na inf dzien wcześniej następnego dnia znow cyrk . Mam nadzieję że moja sprawa zostanie wyjaśniona. Raz brak szacunku dla klienta przecież to przez wysyłanie przez nas paczkę te osoby mają prace. Jestem poirytowna kłamstwami brkiem kontaktu z kurierem i jego kłamstwami!!!!!
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Nie polecam. Dziś zamiast kurier zapukać do drzwi zapukała uczciwa Pani,która znalazła moja paczkę na tarasie. Nawet nie wie kiedy kurier to wrzucił. Przesyłka warta prawie 300 zł. Żenada bo to nawet nie było w pobliżu mojej ulicy. Co by było gdyby trafiło na nie uczciwego człowieka? Ostatni raz korzystam z usług tej firmy .
Tez miałam taka sytuację. Najpierw zadzwonił czy doręczył przesyłkę a jak zmienił status na doreczony to już przestał obierać połączenia idę mnie. Samą przesyłkę dal komuś innemu z innej klatki. Dobrze że trafiła uczciwa osoba, która przyniosła mi paczkę
Wlasnie kilka dni temu mialam taka sama sytuacje , tylko ze ta zlodziejka ,ktora paczke odebrala , nie oddala mi jej, a byla oplacona z gory. Kurier mial (usunięte przez administratora) komu paczke dal . Paczka przekazana , status odebrana i (usunięte przez administratora) . Kurierzy z dpd to lenie i olewatory i maja w (usunięte przez administratora) kto paczke odbierze. Masakra
Poproszę opinie o oddziale paletowym kontenerowym w Parzniewie ul. Tomasza. Jestem przewoźnikiem i mam możliwość rozpocząć tam współpracę ?
Ja jeżdżę w tym oddziale, nie jest zle. Jak robisz wyniki, szanujesz prace to nie będziesz miał problemów. Z biurem, dyspozytorami można współpracować a nie ma bezsensowego ciśnienia. Rób swoje a będziesz zadowolony, zreszta nie rozumiem tutaj hejtu bo samo DPD nie jest zła firma na rynku jeśli chodzi o kurierów. Ogólne wrażenia sa pozytywne ale zależy tez jakim jesteś szefem dla swoich ludzi bo rozumiem ze masz ofertę jako przewoźnik. Pozdro dla kraju - kurier WSP
Pracowałeś w innych firmach kurierskich i masz porównanie czy te premie są wszędzie podobne?
Zrobiłam zamówienie z dostawą dpd, napisałam u której będę na miejscu, ale kurier zadzwonił rano i powiedział że tylko TERAZ może dostawić! Musiałam jechać sama w dpd, przejeczłam, a kurier jeszcze robi dostawy! Czy ciężko było dostawić w dogodny czas??? Nie polecam!
Koordynator serwisu kurierskiej- jaka stawka brutto na tym stanowisku? Jakie godziny pracy itp
Jakie to jest żałosne zamawiajcie przesyłkę za 15 złoty i myślicie,ze macie kuriera na wyłączność? Przeszkadza wam to,ze przywozi wam paczkę do domu a was w nim nie ma? To sobie do paczkomatu zamawiajcie i będzie po problemie kurier tez jest w pracy i ma prawo, być w domu wieczorami po wykonaniu codziennych obowiązków tak samo jak wy wiec skończcie się ośmieszać a to,czy odbierze telefon czy nie to jest jego dobra wola bo to nie jest infolinia :)
Jak nie ma się nic mądrego do napisania to się nie pisze (usunięte przez administratora)
Dokładnie. Paczkonat 9 zł. Czyli jeżeli kurde nie chce się (usunięte przez administratora) ruszyć za 6 zł Do paczkomatu ale narzeka się że ktoś nie o tej godzinie lub nie poczekał godzinkę ( Bo przecież ma czas) To trochę hipokryzja. Zamawiasz kuriera = godzisz się z tym że przyjedzie i trzeba się dostosować do tego że może być o różnej godzinie ze względu na to że ma sto innych przesyłek do doręczenia. Jak nie pasuje. To są paczkomaty gdzie paczucha leży sobie i czeka.
Czytam opinie o dpd i rozumiem dlaczego kurier postępuje ta A nie obręcze. Jest to wina organizacji -duże normy i marna płacą. Ten co dostarcza przesylek pracuje sms-ykogoś i przerabia marne grosze na przesyłce.. I ma tuzów stopów. Gdyby mnie wykreował kurier to bym im nie odpuścił. Najpierw trzeba samemu być ok.-jako klient Pozdrawiam wszystkich niezadowolonych Artur
"Najpierw trzeba samemu być ok.-jako klient" - bardzo odważne stwierdzenie. Skoro mają tak ciężką sytuację, to może jakieś wsparcie dla kurierów DPD? Caritas? Polski Czerowny Krzyż? Zbiórki artykułów żywnościowych i odzieży? MOPS, GOPS? Może WOŚP by zagrał następnego roku dla kurierów DPD? Jak się nie ma godności to tak jest, a jak się ma godność to się zmienia firmę/zawód.
Zgodziłbym sie gdyby nie dotyczyło tylko jednego i dokładnie tego serwisu kurierskiego - przypomnę piszemy o #DPD
Nie zgadzam się - jest wiele firm kurierskich, do innych nie mam zastrzeżeń. Dzisiaj kolejny raz okazało się, iż żałuję że wybrałem tego dostawcę, stąd napisałem tutaj. Pan "kierownik" chyba też nie do końca widział co pisał - trudno zrozumieć treść. Więc zamiast pouczać innych, trzeba najpierw zacząć od siebie, i pisać po polsku, a nie po jakiemuś niezrozumiałemu. To też świadczy o człowieku! Oceniamy to firmę, nie człowieka. Jeżeli zaś chcemy zmienić pracę, to dzisiaj nie ma z tym większego problemu, wszystkie firmy kurierskie przyjmują pracowników, zwłaszcza teraz, w pandemii. Tylko pytanie, czy "takich" kurierów chcą zatrudnić szanujące się firmy?
Święta racja. Jednak to poniekąd wina samych klientów. Wciąż każdy chce jak najtaniej. Jednak sam wie że tanio znaczy.... różnie. Zamawiasz i chcesz tanio- podejmujesz ryzyko Kupujesz samochód i chcesz tanio- podejmujesz ryzyko Zamawiasz najtańszego kebaba w mieście- Masz podobny ból (usunięte przez administratora)
Dołączyłem do pracy jako kurier - tydzień później zrezygnowałem z powodów zdrowotnych (ze względu na dolegliwość, która mogłaby mieć wpływ na pracę). Miałem otrzymać pieniądze za przepracowany czas - tak się jednak nie stanie... Dlaczego? Ano dlatego, że po paru dniach dostałem wiadomość, z której wynikało wprost że z wypłaty nic nie będzie. Zarzucono mi w tej wiadomości przywłaszczenie przesyłki + brak pieniędzy w kasie, co z mojej strony nie miało w ogóle miejsca. Jest to po prostu nic innego jak wykpienie się od wypłaty, tym bardziej że nie poinformowano żadnych odpowiednich służb na temat tej rzekomej kradzieży. Co na to DPD? Jeśli ktoś myśli, że w takim przypadku firma udziela jakiegokolwiek (nawet małego, ale jednak) wsparcia w przypadku takiego sporu - BŁĄD! Jeżeli masz roszczenia do przewoźnika, bujaj się po inspekcji pracy i cackaj się z biurokracją oraz "legendarnym" systemem prawnym w Polsce. W praktyce biorąc pod uwagę, że w swoim przypadku nie miałem sporządzonej żadnej umowy o pracę (czy choćby umowy zlecenia), byłaby to walka z wiatrakami. W związku z powyższym, opinię niestety muszę wystawić jako negatywną.
Miałam do czynienia z kurierem DPD o imieniu Sebastian i to jest ciekawe doświadczenie w moim życiu. Jaśnie wielmożny kurier najwyraźniej obraził się i nie chce mi dostarczyć przesyłki. Nie raczy zadzwonić, nie zada sobie trudu odebrania telefonu, a przy pierwszym i jedynym kontakcie zasugerował żebym zrezygnowała z przesyłki. I o co poszło? Poprosiłam, żeby poczekał 5 minut, bo nie ma mnie w domu i sprawdzę czy jest ekipa remontowa która mogłaby odebrać przesyłkę i oddzwonię. I to był nasz ostatni kontakt…. Od tamtej pory otrzymuje maila, ze nikogo nie zastal w domu, mimo ze zawsze ktoś jest (nawet wzięłam urlop na dzień dostarczenia przesyłki). Brak telefonu, pomimo, ze zaznaczona była prośba o wcześniejszy kontakt. Brak słów i bezsilność. Nie zamówię już niczego co miało by być dostarczane przez Dpd Z pozdrowieniami dla beztroskiego jaśnie pana Sebastiana zwanego w dpd „kurierem”.
Pytając się o cokolwiek kuriera twierdzi ze nie ma obowiązku . Pomóc wnieść , wydać resztę , poinformować . A czy ma obowiązek noszenia maski na gębie jak wchodzi do pomieszczenia dostarczając paczkę ? Ma . Wiec maska ma mordę !
Infrastruktura informowania klienta o przesyłce wprowadza w błąd. Jeżeli przekierujecie paczkę, aby kurier zostawił ją w wybranym punkcie Pickup to tak zrobi. Ale Ty dostaniesz informację na maila i SMS, że paczka czeka na odbiór nie tam, gdzie faktycznie się znajduje i tam gdzie wskazałeś, a na Daniszewskiej 14 - czyli w ich siedzibie. Pół dnia jazdy po Warszawie, bo im się nie chce informowania klienta naprawić. Pani w recepcji powiedziała, że to nie pierwszy taki przypadek i zdarza się to bardzo często, a na maile nie ma co patrzeć. Sama to przyznała. Jak to świadczy o firmie?
Naprawdę? mam przez 30 min przebijać się przez durnego bota który nie rozumie podstawowych zwrotów typu "połącz z konsultantem" żebym łaskawie mógł połączyć się z kimś "żywym"? (usunięte przez administratora)
Dpd. Kurier Miłosz najpierw twierdził że ma moją paczkę a później stwierdził że już ją dostarczył. Tyle że ja byłam w pracy to kto pokwitował?I gdzie jest moja paczka????
DPD wysyła numer do kierowcy który w ogóle nie istnieje.. Od 8 rano dzwoniłam i się prosiłam o aktualny numer do kierowcy niby cały czas szukali namierzali śmiech na sali!!! Po czym dowiaduje się że moja przesyłka nie dotrze bo kierowca stwierdził że błędny adres pytanie czemu NIE zadzwonił? Hmm może ma telefon drewniany.. Pierwszy raz zamawiałam przez wasza firmę kurierską i OSTATNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Po co zamawiajcie kuriera skoro was w domu nie ma bo jesteście w pracy? Co wy myślicie,ze kurier będzie jeździł do każdego po jego pracy jak mu się podoba? Haha myślicie,ze kurier to wasz niewolnik? Od czego są paczkomaty? I nie zapominajcie,ze kurier nie ma obowiązku odbierać telefonu ;)
W wielu firmach aby sprawdzić poziom świadczonych usług zatrudnia się tzw. cichego klienta. Czy menadżerowie tej firmy aby otrzymują coś przez swoją firmę, chyba nie? Może czas zamówić coś na ustalony sdres i zobaczyć jaka jest prawda? Polecam, bo warto. Ja Nie Polecam was i będę unikał po samym śledzeniu paczki
Kurer Paweł, 532191764 obsługujący Szczytno, nie doręcza paczek, nie można się z nim porozumieć. Nanosi w systemie próby doręczenia których nie było, po czym odsyła paczki i zadowolony udaje, że nic nie wie. Najgorsza usługa kurierska i beznadziejni pracownicy. Panie Pawle moze jednak warto zmienic zawod, skoro Pan nie chce doreczac paczek to po co sie meczyc?