Firma DPD to jakaś pomyłka! Kurier nie wie, gdzie się znajduje (myli miejscowości), wmawia, że pukał do drzwi, ale nie zastał nikogo w domu (w rzeczywistości wcale go nie było), zawartość przesyłki została uszkodzona! Spisać protokołu z tak nieudolnym kurierem, to koszmar, zwłaszcza kiedy nie ma założonej maseczki ochronnej w trakcie panującej epidemii! Zapłaciłem 23 zł za dostawę, a straciłem dwa razy więcej! Jeśli ktoś ma ochotę wykończyć się nerwowo, zawartość przesyłki otrzymać w kawałkach i stracić dodatkowe pieniądze (na paliwo), żeby odebrać przesyłkę, to tylko DPD!
Tylko o którym stanowisku w tym momencie była mowa? ten tekst o smsach a raczej ich zakazie mnie zaciekawił. Na każdym można mieć przy sobie komórkę?
LUDZIE! NIE JESTEŚCIE ŚWIĘTYMI KROWAMI!!! Każda firma kurierska nie może Wam dowieść przesyłki tak jak Wy chcecie bo jest to logistycznie nie do osiągnięcia!!! Najgorsze są duże miasta gdy każdy chcę dostawę najlepiej po 17:00!? Nie da się np obsłużyć całej Warszawy czy Łodzi po 17:00... LITOŚCI!!! Gdy otrzymujecie powiadomienie, że paczka jest w przypadku DPD w punkcie PickUp to dla Was tylko ułatwienie bo możecie przesyłkę odebrać przez 7 dni o dogodnej porze. Jest od was 1 km do odbioru? Matko... Dobrze, że ludzie z małych miejscowości tak się nie bulwersują jak Mieszczuchy! ZAPAMIĘTAJCIE! KURIER NIE MA OBOWIĄZKU KONTAKTOWANIA SIĘ! NIE PROWADZI INFOLINII!! JEGO ZADANIEM JEST DOSTARCZENIE PRZESYŁKI POD ADRES! To WY jako odbiorcy jeżeli macie problem musicie się kontaktować! ZAPAMIĘTAJCIE RAZ NA ZAWSZE!!!! Nie ważne czy to DPD, DHL, UPS, GLS, InPost, Geis czy inne. A listonosz to też do Was dzwoni? MYŚLCIE!
Człowieku, do dhl to ty się nie porównuj zawsze na czas, zawsze zadzwoni a dpd to wszyscy wyłączają z możliwości wysyłki dpd bo to firma pomyłka, tylko wy macie takie złe opinie, inni przewoźnicy mega są a wysylamy duuuuzo paczek, nie umiecie nawet w punktu w terminie oddać!!!
Szanowni Państwo wyobraźcie sobie, że macie do dostarczenia 150 przesyłek. I teraz trzeba zadzownic do tych 150 osób i z każdą ustalić na jaką godzinę ŻYCZY sobie przesyłkę. I załóżmy że 100 osób chce pomiędzy 16 a 17.To jest niemożliwe ludzie. Płacicie za dostarczenie przesyłki pod adres.Nie mam was cały dzień w domu to zamawiajcie do pracy. A jak odebrać w pracy nie możecie to paczkomat albo punkt pickup. Naprawdę trzeba czasem pomyśleć o ruszyć głowa bo naprawdę to nie takie jest proste jak wam się wydaje. No ale przecież jaśnie państwo zapłacili 0 złotych za kuriera i wymagają cudow. Żądają wręcz! Bo jestem wielkimi Panem klientem i śmieć kurier ma robić tak żeby tylko mi było wygodnie. Sznujmy się ludzie ????
Niestety 100% racji! Nie na czas zawsze jakiś problem a to korek a to paczka się" rozleciała". Wysyłają maile i sms ,że w dniu dzisiejszym paczka zostanie dostarczona i co? Nie ma Drugi dzień mail, sms że paczka będzie doręczona a śledząc przesyłkę jest w magazynie. Telefon do rozdzielni pani informuje łaskawie że można samemu podjechać i paczkę odebrać. Usługa opłacona od nadawcy do odbiorcy a nie do rozdzielni. Może firma powinna stosować zasadę mierz siły na zamiary nie zamiar na siły. Nie polecam . Dramat
(usunięte przez administratora) Robiłam jako kurierka i powiem że takich żałosnych klientów nie miałam. Ciągłe narzekania a to że za wolno a to że nie to a to że za późno. Wcale nie musimy do was dzwonić zresztą w większości nie odbieracie telefonu. W domu was nie ma to zostawia się w punkcie. W zasadzie to wasz obowiązek żebyście czekali przed domem na przesyłkę. Ciężka harówa i trzeba patrzeć na niezadowolone ryje odbierających paczkę.Cieszcie się że w ogóle dostajecie przesyłkę powinniście nas po rękach całować bo to ciężka praca.
KURIERKA Masz coś z głowa? pracuje w kurierce i jestem też klientem i tacy pseudo kurierzy jak ty psuja wizerunek pozostałym pracownikom. Odbiorcy to już inna sprawa jaki charakter i poziom inteligencji taki odbiorca, jeśli komuś zależy na paczce to zrobi tak aby ją dostać a nie będzie wypisywał bzdury, że nie na tą godzinę i nie w tym miejscu. Jeszcze o pseudo Kurierach przydarzyło mi sie że byłem w domu calutki dzień a kurier nie dostarczył bo nikogo nie zastał. oprócz mnie były jeszcze 3 osoby kuriera nikt z nas nie widział, widocznie był niewidzialny. Dlatego teraz tylko paczkomaty i punkty, a za niedługo skończy się takie posterowanie redukcja etatów.
Przeszłam dwuetapową rekrutację na stanowisko " młodszy specjalista ds. bezpośredniej obsługi klienta". Obie rozmowy wypadły bardzo pozytywnie. Jak po każdej rozmowie Pani rekruterka poinformowała mnie o okresie oczekiwania na odpowiedź w sprawie zatrudnienia, miał to być niecały tydzień. Telefon w sprawie zatrudnienia otrzymałam na następny dzień po drugim etapie rozmowy. Pani rekrutująca powiadomiła mnie o pozytywnym rozpatrzeniu mojej kandydatury oraz o tym, że to właśnie mnie chcą przyjąć i zadzwonią do mnie kiedy mam zgłosić się o skierowanie na badania. Przekazana została mi również informacja, że muszę poczekać trzy tygodnie ponieważ Pani, która zajmuje się rekrutacją idzie na urlop oraz usłyszałam konkretną datę kiedy owa Pani z urlopu wraca. Ucieszona czekałam 3 tygodnie.Po upływie tego czasu sama skontaktowałam się z oddziałem firmy na ul. Rolnej 8 Kielce oraz otrzymałam informację a raczej prośbę o chwilkę cierpliwości ponieważ Pani rekrutująca potrzebowała czasu na "nadrobienie zaległości po urlopie", stwierdziłam okej poczekam...UPŁYNĘŁO kolejne 2 tygodnie ... więc postanowiłam znowu sama wykonać telefon, dwukrotnie moje połączenie zostało odrzucone, a później Pani wyłączyła telefon bo nagle był zerowy brak sygnału. Odczekałam kilka dni i ponownie zadzwoniłam po weekendzie. Pani odebrała, przedstawiłam jej swoje obawy i zapytałam kiedy w końcu mam przyjechać po skierowanie na badania a usłyszałam odpowiedź " mam niestety przykrą wiadomość, firma nie wyraziła zgody na zatrudnienie nikogo na to stanowisko". Przeciągali mnie łącznie ponad miesiąc, obiecywali zatrudnienie i finalnie jakbym do nich nie zadzwoniła to nawet nie wiedziałabym o tym, że jednak mnie nie przyjmą " bo firma nie wyraziła zgody". ŻART na kółkach, zastanawia mnie tylko jedno, po co było robić rekrutację i obiecywać mi, że mnie zatrudnią. Myślałam, że to rzetelny pracodawca natomiast byłam w wielkim błędzie. Straciłam ogrom czasu a mogłam wtedy podjąć zatrudnienie w innym miejscu. Odradzam aplikację każdemu komu faktycznie zależy na pracy. Jeśli ktoś zna strony gdzie mogę jeszcze opisać swoją opinię o DPD to możecie podesłać w komentarzu, zależy mi żeby ostrzec innych naiwnych, młodych ludzi, którzy są/będą w sytuacji takiej w jakiej obecnie jestem ja.
Takie właśnie czasy nastały w DPD. Redukcje etatów, zwolnienia, szukanie oszczędności, zapaść finansową spółki. W tym roku nawet podwyżek nie ma więc prócz czasu nic nie straciłaś :)
Ten kurier co jeździ po Jerzykowie biskupicach taki mlody na imię ma Norbert jak dobrze pamiętam to jest człowiek (usunięte przez administratora) nje wie komu dać paczek siedzę w samochodzie a on do mnie czy paczka do mnie (usunięte przez administratora) totalny brak umiejętności
Ale wy ludzie jesteście dziwni. Ciężko wam (usunięte przez administratora) ruszyć do punktu lub po ludzku dogadać się z kurierem? Myślicie że jak zapłacicie za paczkę kilkanaście złoty, to macie kuriera na wyłączność? Nie pasuje wam to jest wiele innych firm kurierskich.
Proszę mi podac konkretne informacje gdzie moge zglosic skargr na kuriera,ktory woogole nie dostarcza paczek i jak sie okazuje nawet niema mozliwosci odebrania w tym samym dniu nigdzie w punkcie DPD.Skandal co ci kurierzy wyrabiają,to nie jest juz pierwszy raz.Teraz to juz musi byc zgloszone do najwyższej osoby zajmujacej sie tymi kurierami.Mam nadzieje ze są tutaj osoby co wiedzą dużo i są wstanie mi pomóc.
Jako, że w branży doświadczenie mam spore, do tego spełniałem każdy punkt w ich wymaganiach w ogłoszeniu, to jak się spodziewałem, po wysłaniu aplikacji miałem szybko telefon z zaproszeniem na rozmowę. Rozmowa przebiegła dość szybko. Było to głownie przekazanie mi jak wygląda praca. Rozmawiało nam się w porządku, wydawać by się mogło, że "nadajemy na tych samych falach'. Ogólnie było konkretnie i czułem, że mam szansę. Po tygodniu dostałem sms, że jednak nie. Nie bo nie. Widać dla firmy są ważniejsze rzeczy od doświadczenia i ogólnie spełniania warunków zatrudnienia. Niestety poczułem pewną dyskryminację. Trudno.
Byłem poproszony o opowiedzenie jakie miałem obowiązki pracując w konkurencyjnej firmie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dobrze widzę w ofercie dla kuriera, że nie potrzeba mi wcześniejszego doświadczenia? nie mam go dlatego chce się upewnić. dodatkowo czy to jakieś skomplikowane może być? Zastanawiam się co ewentualnie kurier robi jeszcze za kulisami czego klient nie widzi
Szanowni Państwo wyobraźcie sobie, że macie do dostarczenia 150 przesyłek. I teraz trzeba zadzownic do tych 150 osób i z każdą ustalić na jaką godzinę ŻYCZY sobie przesyłkę. I załóżmy że 100 osób chce pomiędzy 16 a 17.To jest niemożliwe ludzie. Płacicie za dostarczenie przesyłki pod adres.Nie mam was cały dzień w domu to zamawiajcie do pracy. A jak odebrać w pracy nie możecie to paczkomat albo punkt pickup. Naprawdę trzeba czasem pomyśleć o ruszyć głowa bo naprawdę to nie takie jest proste jak wam się wydaje. No ale przecież jaśnie państwo zapłacili 0 złotych za kuriera i wymagają cudow. Żądają wręcz! Bo jestem wielkimi Panem klientem i śmieć kurier ma robić tak żeby tylko mi było wygodnie. Sznujmy się ludzie ????
No niestety każdy wybierając pracę godzi się na warunki i zasady w niej obowiązujące. W obecnych czasach nie ma bezrobocia . Ja zeby pozyskać klienta czasem wykonuję 200 telefonów dziennie i wysyłam 150 emaili i często bez efektów, a kurierom za doręczoną przesyłki płacą. Nie mówcie, że się nie da bo są kurierzy ,którzy są starsi i idealnie to ogarniają .Podawanie ,że było się pod wskazanym adresem co jest kłamstwem jest słabe. Pamiętajcie, że to w czasach monitoringu jest do sprawdzenia . Cały dzień czekałam w domu ,a kurier twierdził, że był i dzwonił domofonem ,którego u mnie nie ma . Jeżeli ktoś podejmuje się pracy to powinien ja wykonywać rzetelnie. A jezli komuś nie odpowiada praca i płaca to niech ja zmieni . Nie ma bezrobocia .Na jego miejsce przyjdzie ktoś ,kto będzie ją wykonywał rzetelnie
Rozwiez100 paczek w godzinę,wnies na piętro,czekaj w korku,,poszukaj miejsca do parkowania,czekaj aż ktoś odbierze ,zrobisz to w godzinę masz tysiaka madam
UWAGA ! ! ! Firma kurierska DPD sprzedaje nr .telefonów klientów innym firmom marketingowym którzy je wykorzystują. RG
Jeżeli kurierzy z Państwa firmy nie szanują klientów, to nie oczekujcie, że klienci będą Was szanować (na szacunek trzeba sobie zasłużyć). Dziwnym trafem problem jest tylko z DPD. Dlaczego pisząc, że klienci wymagają dostaw o określonych godzinach, a Wam to nie pasuje nie piszecie godziny dostawy? Sporą arogancją ze strony firmy i kurierów jest założenie, że klient ma czekać cały dzień, aż łaskawie kurier przyjedzie. Wyobraźcie sobie, że klienci to też ludzie i tu uwaga: TEŻ pracują, mają swoje obowiązki i nie koniecznie kogą poświęcić ileś godzin na oczekiwanie. I tu zacytuję pana kuriera Szanujmy się..... zacznijcie od szanowania klienta
Panienko... nie wlewaj sobie za bardzo, zwłaszcza jeśli nie masz pojęcia o temacie w jakim się wypowiadasz. Kurier przy 150 paczkach nie jest w stanie zapamiętać czy pod danym adresem był domofon czy go nie było. W większości domów są, więc z automatu powie, że dzwonił domofonem. Ponadto kurier ma zazwyczaj płacone od ilości dostarczonych paczek, więc w jego interesie jest dostarczyć ich jak najwięcej. Proszę więc nie porównywać swoich 200 telefonów, wybieranych w czasie kiedy ma pani płaconą godzinówkę, lub spory procent od złapanego klienta. Nim trafiłem do kurierki nie bardzo wiedziałem z czym to się je, ale miałem na tyle rozumu by wiedzieć, że kurier nie będzie u mnie z paczką na pstryknięcie palcem. Dlatego też zazwyczaj prosiłem sąsiadów o odbiór lub łapałem kuriera gdzieś na rejonie. Co do bycia czy nie bycia pod adresem to kurier ma gps w skanerze, więc jaki sens miałoby być pod adresem i nie dostarczyć paczki? Następne - zachowujecie się jak święte krowy! Zamawiacie sobie (usunięte przez administratora) meble przez firmy kurierskie i robicie z kurierów darmowych tragarzy! Gdyby wam miała przywieźć te meble Castorama itp, to byście za wniesienie zapłacili co najmniej 50 zł. Nowe osiedla ze szlabanami, a wielu takich nawet otworzyć nie może bo nie posiada pilota, ale paczki po kilkadziesiąt kg zamawiają! Nie mam obowiązku wam taszczyć tej paczki gdzieś z drugiej strony ulicy. A ile jest imbecylów, którzy dzwonią do kuriera z informacją, że ten się pomylił - "bo ja zamawiałem czerwone adidasy a nie czarne" - klient miał do mnie takie żale - mimo iż na paczce był jego adres i jego nazwisko. A ile pretensji, że kurier nie chce wchodzić z ciężka paczką na 12 piętro gdzie winda jest zepsuta. A ilu klientów nie odbiera telefonu a później wmawia, że byli w domu. Taka jakaś dziwna jedna zamawia paczkę za pobraniem, podjeżdżam trzy razy i nikt nie otwiera. Pod koniec dnia dzwonią mi z centrali, że klientka dzwoniła ze skargą, że kurier nie przyjechał. następnego dnia znowu robię trzy podejścia i za trzecim wykminiam, że klientka jest w domu. Kiedy wyłapała, że kurier dzwoni wyłączyła światło w mieszkaniu. Prawdopodobnie pieniążków nie było na odbiór, a paczuszkę się chciało, więc lepiej zwalić na kuriera by paczki nie cofnęli. I te kretyńskie pretensje, że kurier nie chce przyjechać o godzinie w jakiej jaśnie panu czy pani pasuje... Gdyby kurier miał się dostosować do oczekiwanych godzin klienta, to rozwiózł by nie więcej niż kilkadziesiąt paczek i jeszcze dołożył do tego interesu. Spora część kurierów jak wspomniałem wyżej ma płacone od paczki, jest na własnej działalności - czyli utrzymuje własne auto, leje paliwo za swoje pieniądze. Jeśli mieliby jeździć z punktu A do punktu C i znowu punkt A i znowu punkt C czyli dostosowując się do oczekiwanych godzin klienta to zjadło by ich samo paliwo. Kurier wyjeżdża, ma wytyczoną trasę jak najbardziej ekonomicznie - (Nikt nie pojedzie z Warszawy do Krakowa przez Szczecin) czego wy klienci często sobie życzycie żądając dostarczenia o danym czasie. Płacicie grosze za paczki a żądacie od kuriera usługo DELUX. Sam kurier ma z tego co wyście zapłacili jakieś 20 do 30 %.
Wymagać o określonej godzinie to Pan sobie może jeśli zamówi dostawę prywatnie. I oczywiście zapłaci za tą dostawę przynajmniej kilkadziesiąt złotych. Kłania się prosta matematyka. Auto moje, paliwo za moje pieniądze, za paczkę mam przykładowo około kilka złotych - tyle, że jeśli do klienta są cztery paczki to ja i tak mam zapłacone za jedną (czyli za jeden adres a nie za paczkę). Nie daj Boże trafi się ze dwadzieścia umów, z czego połowa to starsi klienci - nim wypiszą dokumenty, nim zapłacą mija sporo czasu. w między czasie jak zwykle problem z wjazdem na zamknięte osiedle, jedni nie odbierają telefonów, ci którzy odbiorą nie mają pilota do szlabanu, itd, itp. I tak ucieka za darmo godzinka jak nie więcej. I te idiotyczne telefony: Halo... kurier? Bo wie pan co... o której pan będzie na Sadybie? Powiem, że o 12 a do klienta trafię dopiero o 16 i jest zadyma. Bo ciężko podać numer bloku... I to kretyńskie podsumowanie: No bo właściwie to cały dzień ktoś jest w domu, ale tak chciałem wiedzieć. Takie telefony to pożeracze czasu. Ciężko z sąsiadami się dogadać jeśli nie ma nas w domu?
Rozumiem, że reszta zamówień jest państwowa i jak sobie wykupię prywatną to dopiero wtedy zreazlizujecie? Kłania się prosta matematyka: nadawca płaci za przesyłkę i macie ją dostarczyć. BTW jak ci się nie podoba praca kuriera to ją zmień. Przestań ludzi obarczać winą dlatego, że nie dajesz sobie rady na rynku pracy i jesteś skazany do emerytury na DPD.
Wujek dobra rada pytanie: jak odebrać przesyłkę 140 kg, opłacona kwota ponad 100 zł? Kurier zaznacza że była próba doręczenia a nie było? Z pracy w teczce nie wezmę, w paczkomat też nie, ruszając głową stwierdzam że jesteś przedstawicielem tej grupy. Każdy chciałby pracować 2-4 godz i roznieść je w godz południowych (150 przesyłek) a potem laba. Więc co najlepiej zrobić ? Oddać do pkt odbioru i wysłac smsy. Tak to ja w 15 min wszystko załatwię i mam czas na zbieranie ...buraków
Coś kłamiesz, 4 paczki w jednej dostawie-cena dostawy 4x i to podsumowuje twoja wypowiedź, jesteś kurierem bo ściema na ściemie, place za dostawę więc chcę ją mieć w dogodnych godz tak to mi ją w niedzielę po północy dostarczasz lub pod budkę z piwem
Racja szanujmy się i nie kłamcie, ze probowaliscie dostarczyć paczkę a nikogo nie bylo, kiedy siedziałam murem w domu czekajac na kuriera. Szanujmy sie.
150? W Anglii po 300 dostarczają dziennie i żyją. Nawet czas na to żeby zadzwonić do klienta mają a nie tak jak Kurier który dziś miał doręczyć paczkę. O 7:40 zmieniałam na jutro dostawę bo cały dzień byłam poza domem a on przyjeżdża o 13 i dostaje wiadomość że mnie nie było i niedoręczona. Po 5 godzinach wiadomość a w sumie zaproszenie po odbiorze paczki w punkcie. Nie po to zmieniałam datę dostawy żeby teraz (usunięte przez administratora) z 4 miesięczną córeczka kawał drugi gdzieś gdzie nawet nie wejdę z wózkiem tylko muszę go zostawić na ULICY. Naprawdę szacunek do drugiego człowieka...
No właśnie nie szanujecie klienta i bardzo dobrze że was opier/dalają, ja czekałem od 8 rano do 18godz i co, i nic. Pieprzone orangutany !!!
A co jezeli zamowilem paczke bylem w domu kurier nie zadzwonil do drzwi, pomylil pietra i zostwil na innym co uwidocznila kamera na parterze ze wierzdza na inne pietro.Twierdzi ze po rozmowie telefonicznej kazalem zostawic pod drzwiami tylko ze polaczenie jest nie odebrane wiec nie bylo mowy o zadnej rozmowie i nie moge doprosic sie zwrotu pieniedzy.
Proponuję aby kurierzy pomyśleli za co biorą pieniądze, a jak praca za ciężka lub nie odpowiadają Klienci to zawsze można zmienić. Klient siedzi w domu cały dzień czeka na kuriera, nie dzwonię nawet żeby nie przeszkadzać, a tu kuriera nie ma i mail z informacją, że nie było mnie w domu. To jest jakość pracy tej firmy- GRATULUJĘ
Ta firma to (usunięte przez administratora) Korzystałem dwa razy (słownie dwa) i doswiadczenia: !. Zamawiam kuriera z adresu na adres (opłata dodatkowa), mam maila z potwierdzeniem kiedy i w jakich godzinach pan kurier po paczke przyjedzie, siedze, czekam po 3h ponad ramy czasowe dzwonie, dostaje na infolinii jakis nr do kuriera, facet twierdzi ze on jezdzi, ale osobówką i on paczek nie odbiera, nie jego sprawa. Potem w lokalnym punkcie dowiaduje sie ze faktycznie miała być taka paczka odebrana, ale ma nikogo kto by ja odebrał to może SAM DO NICH PODWIOZĘ. 2. Czekam na przesyłke, nie ja wybierałem przewoźnika niestety. O 9:00 ostaje email oraz sms "dziś dostarczymy twoją paczkę" i to o 11:00. Zwalniam sie z pracy, czekam jak głupi od 10:00 do 15+, poczym (usunięte przez administratora) dzwonie do DPD gdzie ten (usunięte przez administratora)i dowiaduje sie ze moja paczka to wielopak i maja tylko 1 z 3 więc przywiozą jak beda mieć wszystkie 3. To po co ja(usunięte przez administratora)czekam tyle godzin? Zamiast pić kawę i plotkować wystarczyło zadzwonic i preprosic za pomyłkę ( maila/sms z godz 9:00 ) i wyjaśnic co zaszło (pomyłki sie zdarzają), no ale po(usunięte przez administratora)? Niech facet siedzi i czeka. Ludzie nażekaja na PP, a sam pracowałem własnie na przeładunku paczek i pomyłki jak z punku drugiego wyjaśnialismy szybciutko w wyzej opisany sposób, nikt pretensji nie miał, dziekował za tel.
Jak się to ma do aplikacji i punktów pick up? Aplikacja bardzo kiepsko działa i to nie tylko u mnie. Nie aktualizuje statusów paczek zbyt często, podczas przekierowania wywala błąd i "spróbuj ponownie później", ale się nie da (wszystko na szaro). Na drugi dzień się okazuje się że się udało i przekierowało. Tak za każdym razem. Z innej beczki to zamówiłem paczkę w środę rano do punktu w ten sam dzień wyruszyła. W czwartek cały dzień było "w oddziale doręczającym" w kolejny dzień w "drodze do automatu". Dopiero w sobotę się zaktualizował się status paczki, "że przepełniony i nie udało się zostawić paczki". Zero kontaktu ze strony kuriera, firmy. W sobotę nie dostarczają, osobiście nie można odebrać. Po prostu paczka nie doszła i bujaj się. Może dostarczymy w poniedziałek, albo i nie. Z żadną inną firmą kurierską nie miałem tylu problemów co z DPD. Pozdrawiam.
Niestety 100% racji! Nie na czas zawsze jakiś problem a to korek a to paczka się" rozleciała". Wysyłają maile i sms ,że w dniu dzisiejszym paczka zostanie dostarczona i co? Nie ma Drugi dzień mail, sms że paczka będzie doręczona a śledząc przesyłkę jest w magazynie. Telefon do rozdzielni pani informuje łaskawie że można samemu podjechać i paczkę odebrać. Usługa opłacona od nadawcy do odbiorcy a nie do rozdzielni. Może firma powinna stosować zasadę mierz siły na zamiary nie zamiar na siły. Nie polecam . Dramat
Miesiąc czekam na zwrot pobrania. Zamawiałam kuriera ze strony internetowej. Wysyłam paczki rzadko więc wpisuję w wyszukiwarkę zamów kuriera i wybieram z możliwych, wypełniłam wszystkie dane, wydrukowałam list przewozowy z logo DPD, przyjechał kurier, zabrał paczkę. Paczka została doręczona, sprawdziłam na stronie sledzenie DPD i jakie było moje zdziwienie, kiedy po miesiącu upomniałam się o zwrot kwoty pobrania. Dzwonię na infolinię, a Pani mówi mi że ja nie korzystałam z ich usług tylko z usług pośrednika firmy Solid i DPD nic do tego nie ma. Potem kontakt z firmą solid, która oczywiście paczkę doręczyła, ale pieniążków to już nie odda bo przekazała je do innej firmy, z którą niestety już nie ma kontaktu. DRAMAT,
Firma DPD to jakaś pomyłka! Kurier nie wie, gdzie się znajduje (myli miejscowości), wmawia, że pukał do drzwi, ale nie zastał nikogo w domu (w rzeczywistości wcale go nie było), zawartość przesyłki została uszkodzona! Spisać protokołu z tak nieudolnym kurierem, to koszmar, zwłaszcza kiedy nie ma założonej maseczki ochronnej w trakcie panującej epidemii! Zapłaciłem 23 zł za dostawę, a straciłem dwa razy więcej! Jeśli ktoś ma ochotę wykończyć się nerwowo, zawartość przesyłki otrzymać w kawałkach i stracić dodatkowe pieniądze (na paliwo), żeby odebrać przesyłkę, to tylko DPD!
jakoś inne firmy mogą dostarczyć w całości towar i uszanować że ktoś to kupił i za to zapłacił jak nie potrafią świadczyć usługi to niech tego nie robią też jestem człowiekiem i szanuję innych ! a to co wyprawiają kurierzy dpd to jest brak szacunku dla innych
Niestety ale to prawda. Coś w tej firmie źle się dzieje już od dłuższego czasu bo przesyłki nie docierają na czas,kurierzy kłamią albo paczki zalegają w sortownii-ostatnio modna wymówka: etykieta była uszkodzona i dlatego paczka w sortownii leży. Ja również nie polecam DPD-szkoda czasu,pieniędzy i urody :)
To w końcu doręczył przesyłkę czy nie doręczył. Skoro piszesz, że nie doręczył, to skąd wiesz, że uszkodzona? Dalej piszesz, że nie miał maseczki. A Ty ją miałeś? Czy zrobiłeś wszystko by doręczenie było bezpieczne? Np. odbiór na wolnym powietrzu? Czy kurier musi przez 12 godz. pracy być uzbrojony w maseczkę, rękawiczki? A spróbuj 30 razy dziennie odkazić ręce! po tygodniu nie masz skóry a w rękawiczkach nabawisz się grzybicy. Czy zawsze idąc do sklepu nosisz maseczkę?
Potwierdzam , omijać DPD to szambo i muł , uszkodzili mi laptopa i mają wyjeb..ne , olewają klienta , przesyłka była ubezpieczona ! na 1000 zł uszkodzenia były przez nich zrobione co świadczą o tym zdjęcia , ludzie omijajcie z dala to dziadostwo !!!!!!!!!! jak nie chcecie się wkurwia..ć !!!!!
Zgadzam się z tą opinią, ponieważ moja córka od soboty czekała na przesyłkę. Super statusy. ODEBRANA-POZNIEJ NIE MA NIKOGO ITD. ITP. Przed dostarczeniem paczka była otwierana. W końcu dziś czyli w środę dotarła... MASAJKRA Z TĄ firemką dpd
Miałam identyczna sytuację, kurier wmawia że pukało do drzwi , a siedziałam z synkem chorym od rana do wieczora . Pozdrawiam kierowcę z Pruszcz jadący w stronę Suchego Dębu . Przykre to jest .
Kurier G 18SDL nie dostarczył przesyłki. Po interwencji pod nr tel 22 5775555 upierał się że był pod wskazanym adresem a nawet dzwonił tel. Po 7 dniach paczka wróciła do mnie i znów musiałam za nią zapłacić. Zdecydowanie nieuczciwy kurier G 18 SDL. UWAŻAJCIE.
W DPD to norma tsm chyba pracują ludzie po podstawówce. Kurier dzwoni,ze jedzie człowiek czeka a tam nieudana próba doręczenia. W Bydgoszczy to juz przegięcie. Co chwile to samo
Witam serdecznie oczywiście Firma kurierska DPD to pomyłka I mało kiedy jest to wina Kurierów a przede wszystkim tylko i wyłącznie koordynatora i kierownika firmie DPD ponieważ przed podpisaniem umowy pan kierownik obiecuje złote góry i zupełnie przedstawia tą firmę z innej perspektywy A po zatrudnieniu rzeczywistość jest inna kurierzy przed podpisaniem umowy mają wmawiane że będą mieli od razu własne tereny z którymi będą mogli się zapoznać by dobrze wykonywać swoją pracę po podpisaniu umowy okazuje się że codziennie tereny są inne więc kurier zamiast szybko i sprawnie roznosić paczki codziennie Mota się z Poznaniem terenu A Paczek nie jest mało bo początkujący kurier potrafi dostać ponad setkę na terenie którego nie zna Mało tego każda z tych osób musi wstać o 5 rano żeby już po szóstej koczować przed DPD by móc się załadować niestety tylko kurier tzw. zasłużony ma prawo załadować się Prędko pod osobną Rampa reszta czeka w kolejce nawet do godziny dziesiątej a czasami i później wyjeżdżają na miasto więc podsumujmy kurierzy którzy mają układy wyjeżdżają po 7 rano i kończę pracę trzynasta czternasta z dobrym zarobkiem A kurier początkujący to tzw. Osoba do wykorzystania nic się zupełnie z nią nie liczy wstaję o piątej zapierdziela do dwudziestej pierwszej z nijakim zarobkiem więc proszę się nie dziwić bo większość tych osób jest początkująca że mają problemy z paczkami uważanie kogoś za idiotę kto pracuje od piątej do dwudziestej jest nie na miejscu niestety Firma DPD wykorzystuje bardzo ludzi
człowiek a człowiek to różnica ,to raz a po drugie jak dziadowi nie odpowiada praca to zmienić na sprzątanie ulic, wtedy może robic jak mu sie podoba zamieć w lewo ,zamieśc w prawo.
Krótko.Chciałe zlecić odbiór przesyłki z innej miejscowości.Finał był taki że konsultant sugerował abym sam nadal przesyłkę w innej miejscowości.Po nadaniu przesyłki w innej miejscowości poczekał na przesyłkę w domu.Piękne.Mam pojechać do Krakowa nadać przesyłkę i wrócić do Gdyni i odebrać przesyłkę.Innej możliwości nie ma bo nie mam umowy z DPD .Cha Cha
DPD jest najgorszą z wszystkich firm kurierskich. Zapłaciłam za dostawę w piatek 3.11.23. Cały dzień czekałam na dostawę. Kurier się nie odezwał, za to dostałam maila, ze dostawa była niemożliwa z powodu nieobecności klienta. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!
Ludzie jako były pracownica odradzam pracy w dpd , obiecali że po 3 miesiącach będzie umowa na stałe , tymczasem cały czas umowo zlecenie 4 mc, dodatkowo te Agnieszka jest jak (usunięte przez administratora), straszna inwigilacja , obserwuje, notuje zakłócają nawet sygnał gsm żeby nikt nie smsował w pracy, zawiadomię Inspekcję Pracy niech się za nich wezmą
Tylko o którym stanowisku w tym momencie była mowa? ten tekst o smsach a raczej ich zakazie mnie zaciekawił. Na każdym można mieć przy sobie komórkę?
Paczka dotarła do mnie uszkodzona. To już kolejna. Kurier nie raczył nawet zadzwonić, że zostawia paczkę. Po powrocie z pracy zastałam paczke zostawioną pod drzwiami. Dodam, że w paczce była rura strażacka na plac zabaw dla córki, którą kurier zgiął, aż farba odeszła. Teraz bedę się użerać z firmą DPD o uwzględnienie reklamacji. Gdzie po miesiącu odpiszą, że nie mogą jej uwzględnić, ponieważ nie ma protokołu spisanego w obecnosci kuriera KPINA!!!
Nie POLECAM dpd !!! NIGDY nie dostarczają mi paczek!! NIGDY!!!! Zawsze kłamią, że byli!!! Paczki są podrzucane do jakiś punktów odbioru!!!! ŻENADA A nie firma kurierska!!! Omijać szerokim łukiem jest nadzieja, że znikną z rynku!!!!!!!
jesteście najgorszą firmą kurierską, zawsze są z wami problemy, kurier anuluje odbiór paczek, stojąc pod klatką, w systemie nawet zaznaczone jest, że bez powiadomienia odbiorcy, zostało to zrobione. Brak szacunku, do czasu innych ludzi, za każdym razem jak jestem zmuszona korzystać z waszych usług to mnie (usunięte przez administratora) bierze.
Po wielu doświadczeniach, chcę choć innym zaoszczędzić czasu i nerwów. Jeżeli chcesz skorzystać z usłyg kurierskich to od razu omiń tę firmę. Lista przewinień i częstotliwość ich występowania są w stałej zależności. Nie ma tygodnia by przesyłka nie dotarła, co najwyżej otrzymuję lakoniczną informację, często po terminie planowanej dostawy, bym przesyłkę odebrał osobiście z ich punktu. Fakt, punkt jest oddalony niecałe 5km od mojej siedziby, ale nie zawsze mam możliwość tam podjechać. Przesyłki często przychodzą w opłakanym stanie, rzucanie kartonów i paczek to standard. Z negatywnych zachować kurierów można by zrobić mały leksykon, nie chce mi się o tym pisać. Nie ma możłiwości kontaktu z biurem firmy, kontakt telefoniczny to boot który tak naprawdę kradnie mój czas i nic z tego nie wynika. Spójrzcie na inne oceny, na opinie... Omijać tę żenadę.
Dokładnie, a problem polega na tym, że kłopot ma odbiorca paczki, która nie dociera na czas i jeszcze trzeba sobie ją samemu przywieźć. Na infolinii po straconych 20 minutach „głupich zapowiedzi bota itp.” dowiesz sie, że taki mają regulamin.
Macie może jakieś aktualne zdanie odnośnie kurierki ale na rowerze? Akurat po Sopocie patrzyłam za czymś i pokazało mi się ogłoszenie, które niedawno dodali. Ciężkie to? W tym roku jak jest się rozliczonym z przesyłki? W opisie widzę, że finanse zależą od ilości tych doręczonych
Paczka z laptopem w środku pognieciona, dziurawa. Pudełko w okropnym stanie. Do środka nawet nie będę zaglądała. Kontakt z kurierem okropny. Najgorszy z możliwych dostawców, biorąc pod uwagę fakt, że laptop jest mi niezbędny do pracy - odebrałam z automatu, bo szanowny dostawca (usunięte przez administratora)nie dostarczył pod wskazany adres, sugerując się jakaś "czasówką". Bezczelnie rozłączył się w trakcie rozmowy i dalej nie odbierał telefonu. Kto zwróci mi pieniądze za spowodowanie braku narzędzia do pracy??? Infolinia to jakiś boot o możliwości rozmowy z konsultantem można jedynie pomarzyć. Co za ludzi do pracy zatrudniacie? Ocena końcowa to mulaste dno i wodorosty - nigdy więcej! Odradzam każdemu! @Pracodawca przyjrzyjcie się temu co się u Was dzieje
Czy braliście udział w rekrutacji na stanowisko Przewoźnik w DPD Polska Sp. z o.o.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem firmy?
Najgorsze dziadostwo zaraz po pocztexie. (usunięte przez administratora) Paczki odsyłają bo rzekomo nikogo nie było pod wskazanym adresem tzn. biuro w którym przez cały czas przebywają pracownicy no i jako dowód monitoring, jak (usunięte przez administratora) Kurier tel. nie odbiera w centrali mają to w (usunięte przez administratora) Pozostaje droga sądowa o odszkodowanie.
Nie polecam tej firmy zamówiłem paczkę kurier był u mnie już 2 razy za każdym razem miał jakiś problem na przykład powiedział że on nie będzie czekał nawet minutę czasu był naprawdę niemiły nie polecam tej firmy to jest najgorsza firma jaka może być widocznie lepiej mu przyjeżdżać dwa razy albo nawet trzy
Nie polecam usług DPD. Kurierzy nie zajeżdżają i nie doręczają pod wskazany adres tylko zaznaczają ze nie ma kogoś rzekomo w domu i zostawiają w punktach i trzeba i tak samemu odebrać. W moim przypadku nawet nie było próby kontaktu tylko SMS że czeka na mnie paczka w żabce. Nigdy więcej żadnych zamówień od tej firmy
A zastanawiałem się właśnie co niektórych motywuje do podejmowania się zatrudnienia skoro pojawiały się niektóre dość negatywne opinie. ktoś tu pisał o motywujących tekstach, czy na każdym dziale jakieś padają? Co z IT? poszukują teraz administratora baz danych i myślę czy by nie aplikować. omówcie atmosferę na dziale przy Mineralnej?
Staly kurier swietny! niestety po zamianie masakra, ale pomijajac kuriera - wyslane zazalenie bo paczka nie dotarla - NAGRANIE Z KAMERY - DPD podjezdza pod brame, staje i po 3 sekundach odjezdza BEZ wysiadania z szoferki, odrazu tam siedzac zaznacza ze paczka dostarczona - pan Dolega ktory sie zwie " Specjalista ds. reklamacji" odzuca zazalenie i kaze mi sobie odwolanie pisac - expert! Mimo ze jest nagranie z kamer. Ale on uwaza ze wie lepiej niz kamera! ZENADA
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 151.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 125, z czego 18 to opinie pozytywne, 87 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.