Dzień dobry, czy w indywidualnych przypadkach istnieje możliwość ustalenia innej częstotliwości pracy z biura w przypadku stanowiska na poziomie juniora? Oraz przez minimalnie ile dni w tygodniu należy pracować stacjonarnie w okresie wdrożenia - oprócz tego, że najlepiej jak najczęściej? :)
Czy w oddziale w Poznaniu są przeprowadzane rekrutacje na stanowisko młodszy specjalista ds. kadr i płac?
Obecnie nie prowadzimy procesu rekrutacyjnego na wymienione stanowisko. Wszystkie aktualnie otwarte rekrutacje można znaleźć na naszej stronie internetowej: https://www.roedl.pl/pl/kariera/oferty-pracy.
Czy ktoś wypowie się na temat działu księgowości? Jak atmosfera, współpraca w zespole? Jak z przekazywaniem wiedzy i obowiązków? Chcą uczyć?
W Rödl & Partner Polska mamy zatrudnionych ponad 600 pracowników w 6 oddziałach, z czego 1/3 to pracownicy działu księgowości finansowej. Najwięcej osób zatrudnionych jest w Warszawie. Zaletą pracy w naszej organizacji jest możliwość poznania procesów księgowych od A do Z. Możliwość nauki, wsparcie doświadczonych księgowych i doradców podatkowych jest największym atutem naszej organizacji. Każdy pracownik w pierwszych miesiącach pracy niezależnie od stanowiska otrzymuje wsparcie buddy’ego, który jest osobą nie tylko wdrażającą w obowiązki, ale również w życie firmy. Każdy pracownik może też liczyć na wsparcie zespołu i przełożonego podczas procesu wdrożenia oraz codziennej pracy. W badaniach satysfakcji pracowników, które przeprowadzamy cyklicznie wewnątrz organizacji, atmosfera w firmie jest najwyżej ocenianym aspektem pracy. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej oraz zakładki kariera, gdzie można znaleźć więcej informacji: https://www.roedl.pl/pl/
Kiedyś miałam mały epizod i pracowałam tam jako asystentka ds księgowości. Bosze…. To było najgorsze doświadczenie jakie przeżyłam. Nie wiem czy miałam pecha i trafiłam na taki dział czy co. Ale nikomu bym nie poleciła pracy tam. Zatrudnili asystentkę żeby ogarniała tematy archiwizacji. Jak się uwinęłam w tydzień ze wszystkim, bo bardzo się angażowałam w pracę i chciałam się czegoś nauczyć to okazało się, że nie ma tak na prawdę dla mnie pracy. Młodsze księgowe miały się mną zajmować ale baaardzo im się nie chciało co dawały do zrozumienia na każdym kroku, więc przychodziłam do pracy, siedziałam, bo trzeba było odsiedzieć swoje, w ciszy, bo nikt się do mnie nie odzywał. Miałam wrażenie że koleżanki z działu są bardzo wyniosłe, jakieś małe problemy urastały do rangi rzeczy nie do przejścia. Ja osobiście nie polecam i cieszę się, że już tam nie pracuje. To była najgorszy okres w moim życiu.
Dziękujemy za podzielenie się opinią, żałujemy, że takie są Pani wrażenia z pracy w naszej organizacji. Nie wiemy dokładnie jakiego okresu dotyczą opisane zachowania. Chętnie jednak przyjrzelibyśmy się bliżej tej sytuacji i zobaczyli jak współpraca w danym zespole wygląda obecnie. Zachęcam do bezpośredniego kontaktu z nami – gdpr.rekrutacja@roedl.com Tak jak już wspominaliśmy, dział księgowości w naszej organizacji jest bardzo duży. W samej Warszawie jest zatrudnionych około 100 pracowników. Informacje o atutach pracy w naszej firmie oraz możliwych usprawnieniach zbieramy poprzez ankiety pracownicze oraz cykliczne rozmowy z pracownikami. Wypowiedzi pracowników są dla nas bazą do realizowania różnych działań mających na celu usprawnianie naszych wewnętrznych procesów. Wdrożyliśmy m.in.: funkcję buddy’ego - osoby wspierającej nowego pracownika w pierwszych miesiącach pracy. Cały czas przyglądamy się poszczególnym etapom onboardingu nowego pracownika i dostosowujemy nasze działania do aktualnych potrzeb pracowników. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: https://www.roedl.pl/pl/
Jak przebiega proces rekrutacji na praktyki? Online/ stacjonarnie?
Przebieg procesu rekrutacyjnego zależy głównie od managera i jego preferencji. Spotkania rekrutacyjne przeprowadzamy głównie w formie online. Taka forma spotkania szczególnie w przypadku początkowych stanowisk w ścieżce kariery wystarcza, aby podjąć ostateczną decyzję o zatrudnieniu bądź odrzuceniu kandydatury. Jeśli natomiast manager chce się spotkać z kandydatem „face to face” organizujemy 2 etap rekrutacji w jednym z naszych biur. Przed przystąpieniem do procesu kandydaci zostają poinformowani jak przebiega proces rekrutacyjny na stanowisko, na które aplikowali. Więcej o procesie rekrutacyjnym w Rödl & Partner można znaleźć na naszej zakładce kariera: https://www.roedl.pl/pl/kariera/proces-rekrutacji
Rozmowa prowadzona bardzo profesjonalnie co bardzo przypadło mi do gustu. Małe sprawdzenie wiedzy i umiejętności, podczas których było trochę stresu ale ostatecznie wszystko poszło po mojej myśli.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Ile aktualnie zarabia audytor z rocznym doświadczeniem?
Jak wygląda rozmowa w Rödl & Partner na stanowisko Prawnik? Z iloma osobami się rozmawia? 28 grudnia pojawiło się ogłoszenie.
Pierwszym etapem rekrutacji jest telefoniczna weryfikacja znajomości języka angielskiego lub niemieckiego (wymagania dotyczące języków różnią się w zależności od projektu). Następnie umawiamy spotkanie online lub stacjonarne z managerem zespołu prawnego, aby mógł lepiej poznać dotychczasowe doświadczenia kandydata, a także opowiedzieć o tym, kogo poszukuje do zespołu i jakie zadania będą czekały na nową osobę. W rozmowie bierze udział zazwyczaj 1 lub 2 osoby, a kandydat zostaje poinformowany o tym kto będzie uczestniczył w spotkaniu. Podczas spotkania kandydat może zostać poproszony o rozwiązanie zadania prawnego oraz przejść krótką weryfikację języka obcego pod względem znajomości terminologii prawniczej. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: gdpr.rekrutacja@roedl.com
Czy 5500 brutto na młodszym doradcy podatkowym to stawka możliwa do uzyskania w tej firmie? Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna?
To prawda, nie mamy w naszych ścieżkach karier stanowiska młodszego doradcy podatkowego. Zapraszamy do śledzenia naszych aktualnych ogłoszeń oraz aplikowania: https://roedl.elevato.net/pl/oferty-pracy,j. Podczas spotkania chcemy jak najlepiej poznać dotychczasowe doświadczenia kandydatów. Mogą zostać także sprawdzone kompetencje merytoryczne oraz znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego. Chętnie dzielimy się także informacjami na temat stanowiska oraz naszej organizacji, w tym na przykład przybliżając ścieżkę kariery. Bardzo ważna jest dla nas partnerska atmosfera spotkań oraz umożliwienie przestrzeni kandydatom do zadawania pytań, do czego zachęcamy.
W firmie nie ma stanowiska "młodszy doradca podatkowy", zdarzają się oferty pracy na stanowisko "młodszy konsultant podatkowy".
Nazwa stanowiska podana w komentarzu nie istnieje w naszej organizacji. Ścieżka kariery w dziale doradztwa podatkowego wygląda następująco: młodszy konsultant podatkowy--> konsultant podatkowy (2 poziomy) --> starszy konsultant podatkowy (2 poziomy) --> ekspert/kierownik projektu. Następnie rozpoczyna się ścieżka managerska związana z budowaniem swojego zespołu. Rekrutacje na praktyki prowadzimy regularnie przez cały rok. Natomiast to, kiedy wystawiamy ogłoszenie jest uzależnione od zgłoszenia potrzeby zatrudnienia nowej osoby przez managera. Zachęcamy do śledzenia naszych ogłoszeń w zakładce kariera na stronie internetowej www.roedl.pl Można zaaplikować też na nasze ogólne ogłoszenie na praktyki bądź pracę, jeśli żadna z obecnie opublikowanych ofert nie odpowiada posiadanym kompetencjom lub doświadczeniu. Wysokość wynagrodzenia na każdym stanowisku jest ustalana indywidualnie przed rozpoczęciem zatrudnienia i jest uzależniona od posiadanych kompetencji. Awanse stanowiskowe i finansowe są wynikiem realizacji celów, które zostały ustalone podczas spotkań rozwojowych pracownika z przełożonym.
Czy w Roedl pracownicy otrzymują karty lunchowe ? U poprzedniego pracodawcy dostawałem kasę na jedzenie w tej formie i chyba to najciekawszy benefit jak do tej pory. Jest tutaj coś takiego ?
W zakresie naszych benefitów nie mamy kart lunchowych. Oferujemy jednak naszym pracownikom szereg innych benefitów, takich jak m. in. dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz opieki psychologicznej i wsparcia managerskiego 24/7 na dedykowanej platformie. Dodatkowo, w ramach platformy kafeteryjnej możemy wykorzystać otrzymywane co miesiąc środki na kartę MultiSport albo innego rodzaju bony towarowe czy bilety do kina. Nasi pracownicy doceniają możliwość pracy w modelu hybrydowym. Oferujemy także 2 dni dodatkowo wolne w skali roku – są to Wielki Piątek i Wigilia. Zachęcamy do zaaplikowania na wybrane stanowisko. Podczas spotkania rekrutacyjnego opowiemy więcej o dodatkowych świadczeniach dla pracowników, a także przedstawimy możliwości rozwojowe w organizacji.
Czy oferta pracy na stanowisku Młodszy specjalista / Specjalista ds. kadr i płac w biurze w Gliwicach jest nadal aktualna?
Bardzo dziękujemy za zainteresowanie ofertą pracy. Proces rekrutacyjny jest nadal otwarty więc zapraszamy do przesłania swojej aplikacji. https://roedl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-specjalista-ds-kadr-i-plac,j,3038
Czy w Rödl & Partner zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
W naszej organizacji pracownicy otrzymują umowę o pracę na czas określony, która zawierana jest na minimum 5 miesięcy (ostateczna decyzja co do długości pierwszej umowy należy do przełożonego) Biorąc pod uwagę, że pierwsze miesiące pracy wiążą się głównie z wdrożeniem w obowiązki, umowa na minimum 5 miesięcy daje nam możliwość lepszego poznania nowego pracownika niż 3-miesięczna umowa o pracę na okres próbny. Również pracownik ma szanse dowiedzieć się więcej o naszej organizacji. Umowy zlecenie zasadniczo są oferowane studentom, którzy odbywają w Rödl & Partner praktyki.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Rödl & Partner? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Przebieg procesu rekrutacyjnego jest uzależniony od indywidualnych ustaleń dotyczących poszczególnych projektów. Spotkania odbywają się zazwyczaj w formie on-line i uczestniczy w nich hiring manager co pozwala skrócić proces decyzyjny. W przypadku niektórych rekrutacji kluczowa jest dla nas znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, dlatego pierwszym etapem może być krótka telefoniczna weryfikacja poziomu znajomości języka obcego. Jeśli podczas procesu manager chce sprawdzić wiedze merytoryczną kandydata za pomocą testu, wtedy zapraszamy na spotkania stacjonarne do naszych biur. Do podjęcia ostatecznej decyzji zazwyczaj wystarczające jest jedno spotkanie. Podczas pierwszego kontaktu kandydat jest informowany o przebiegu procesu rekrutacyjnego.
Jakie benefity oferuje firma i czy są one dostępne dla pracownika od 1 dnia pracy?
Nowi pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę od 1 dnia pracy otrzymują możliwość przystąpienia do opieki medycznej oraz do platformy kafeteryjnej. Są to podstawowe benefity opłacane przez pracodawcę. Z dodatkowych benefitów mamy w ciągu roku dwa dodatkowe dni wolne Wielki Piątek i Wigilię oraz możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie. Posiadamy również bardzo szeroki wachlarz szkoleń. O wszystkich benefitach opowiadamy podczas spotkana rekrutacyjnego, dlatego zachęcamy do aplikowania na nasze ogłoszenia.
Obecnie poszukujemy Asystentki administracyjnej w dziale prawnym. Kwestia awansu stanowiskowego i finansowego jest uzależniona od realizacji celów rozwojowych i biznesowych. Umożliwiamy naszym pracownikom stałe poszerzanie kompetencji zawodowych poprzez ciekawe zadania i szkolenia. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ogłoszeniami: https://roedl.elevato.net/pl/
Nie jest to niemożliwe, ale były przypadki, gdy awanse z poziomu administracji były w danym momencie blokowane.
Zakończyliśmy już proces rekrutacyjny na to stanowisko. Zachęcamy do śledzenia naszych ogłoszeń. Zamieszczamy w nich zakres obowiązków i opis kompetencji, które są niezbędne oraz mile widziane na danym stanowisku. Jeśli jest Pani zainteresowana konkretną ofertą zapraszamy do kontaktu: gdpr.rekrutacja@roedl.com
Koleżanki i koledzy z działów administracji w każdej z naszych lokalizacji bardzo mocno wspierają pracowników ze wszystkich Service Line. W organizacji mamy wiele przypadków osób, które zaczynały prace w administracji, a następnie w zależności od zapotrzebowania i własnej chęci rozwoju przechodziły do innych działów.
Czy mozliwa jest praca calkowicie zdalna?
Od maja był wielki powrót do biura na minimum 3 dni w tyg. Praca zdalna została znacząco ograniczona. To był jeden z powodów dla których odeszłam.
Obecnie mamy w firmie model pracy hybrydowej 3 na 2 co oznacza, że maksymalnie 2 dni w tygodniu możemy pracować z domu, a minimum 3 dni w tygodniu z biura, jeżeli oczywiście zakres obowiązków na to pozwala. Przez pierwszych 5 miesięcy pracy preferujemy jednak, aby nowy pracownik przychodził do biura, żeby zapoznać się z zespołem, zadaniami i standardami pracy. Proces wdrożenia przebiega dzięki temu znacznie sprawniej. Jeśli proporcje pracy z domu i z biura miałyby być inne to oczywiście jest to kwestia do ustalenia z przełożonym. Zachowujemy indywidualne podejście do pracowników i podchodzimy elastycznie do różnych sytuacji.
Atmosfera w R&P jest akurat bardzo dobra i pod tym względem mogę firmę z całym sercem polecić. Minusem dla mnie jest ograniczenie pracy zdalnej. Tak jak pisałam - od maja był powrót do biura w modelu min. 3 dni w biurze max 2 dni z domu. ,,Dogadanie się" z przełożonym dawało możliwość pracy w trybie hybrydowym: min.2 dni w biurze i max 3 dni z domu, czyli zyskiwało się maksymalnie 1 dzień więcej pracy z domu. Nie odeszłam tylko przez zwiększenie dni pracy stacjonarnej, ale przez zarobki. Nie jest tajemnicą, że konkurencja za taką samą ilość pracy i obowiązków po prostu płaci więcej. Uważam, że R&P jest świetną pracą na początek "kariery", rozwijającą i w naprawdę dobrej atmosferze (ludzie są super). Natomiast tak jak już wcześniej wspomniano - pracownik ma być przede wszystkim tani. ,,Inwestowanie" w pracownika to co najwyżej wysłanie go na kurs językowy i to by było na tyle.
Staramy się dbać o rozwój pracowników, oferując m.in. liczne szkolenia z umiejętności miękkich jak i zakresów merytorycznych. Jednocześnie wskazujemy, że nie możemy i nie będziemy się odnosić do zasad pracy i wynagradzania stosowanych u konkurencji. Jest nam bardzo miło, za docenienie atmosfery w naszej firmie.
Jaka atmosfera panuje w audycie w Warszawie? Ile biegłych rewidentów pracuje w dziale i czy można liczyć na ich wsparcie? Ile mniej więcej nadgodzin miesięcznie się wyrabia przy założeniu, że posiada się wiedzę niezbędną na danym stanowisku? Czy po dwóch latach pracy możliwy jest awans na wyższe stanowisko?
W Warszawie mamy zespół około 12 osobowy składający się z konsultantów, kierowników projektów oraz biegłych rewidentów. Każdy w zespole może liczyć na wsparcie doświadczonych kolegów i koleżanek. W różnego rodzaju przeprowadzonych badaniach i wywiadach z pracownikami atmosfera jest jednym z najwyżej ocenianych aspektów pracy w naszej organizacji. Sezon w audycie trwa od października do marca/kwietnia. Nadgodziny są ewidencjonowane i odbierane przez pracowników po zakończeniu badań. W organizacji mamy wyznaczone cykliczne spotkania rozwojowe pracowników z przełożonymi. Zależy nam bardzo na tym, aby nasi pracownicy się rozwijali więc mamy wyznaczoną ścieżkę kariery w audycie. Awanse stanowiskowe i finansowe są uzależnione od spełnienia celów rozwojowych i biznesowych. Na wszystkie dodatkowe pytania chętnie odpowiemy podczas spotkania rekrutacyjnego. Zachęcamy do aplikowania: https://roedl.elevato.net/pl/ oraz do indywidualnego kontaktu: gdpr.rekrutacja@roedl.com
Czy w firmie Rödl & Partner praktykowane są premie/nagrody kwartalne/roczne? Na stanowisku Specjalista Ds. Rekrutacji, na które poszukują na Pracuj.pl to dość istotna kwestia.
Obecnie na portalu pracuj.pl nie jest zamieszczone ogłoszenie na stanowisko Specjalisty ds. rekrutacji. Nie prowadzimy obecnie rekrutacji na nowego pracownika w tym obszarze. O szczegółach premiowania informujemy kandydatów podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
W naszej organizacji funkcjonują nagrody jubileuszowe, za określony staż pracy, a poza tym w cyklach rocznych przyznawane są premie uznaniowe. W tym zakresie decyzje podejmuje przełożony pracownika.
Procesy rekrutacyjne przebiegają różnie w zależności od stanowiska i potrzeb przełożonego. Większość spotkań rekrutacyjnych odbywa się obecnie w formie zdalnej i najczęściej jedno spotkanie wystarcza, aby podjąć ostateczną decyzję. Jeśli w danym procesie wiemy, że będzie miał on więcej etapów, czyli na przykład spotkanie on-line i kolejne spotkanie w biurze, to informujemy o tym kandydata. Podczas spotkania sprawdzana jest znajomość języka obcego. Zdarza się jednak, że weryfikację przeprowadzamy telefonicznie, przed spotkaniem, jeżeli ten czynnik jest dla managera kluczowy w danym procesie. Jeśli podczas spotkania stacjonarnego przewidujemy testy sprawdzające wiedzę merytoryczną to również informujemy o tym kandydatów.
Pracownicy Rödl & Partner specjalizują się w obsłudze międzynarodowych przedsiębiorstw. Obsługujemy klientów w języku niemieckim i angielskim, dlatego też w procesie rekrutacyjnym bardzo ważna jest dla nas znajomość minimum jednego z tych dwóch języków. Znajomość obu jest dodatkowym atutem. Językami obcymi posługujemy się nie tylko w pracy z klientami, ale również podczas współpracy z koleżankami i kolegami z innych biur Rödl & Partner na świecie. Chcąc zapewnić stały rozwój kompetencji naszym pracownikom oferujemy możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego poprzez kursy grupowe lub platformę e-learningową. W organizacji mamy zespół tłumaczy, który wspiera naszych pracowników w wykonywaniu specjalistycznych tłumaczeń na język niemiecki i angielski.
Są praktykowane premie roczne. Z tym, że dostają je znajomi przełożonego, często pracownicy dowiadują się po fakcie, że premie były i zostały rozdzielone między swoich. Najbardziej niesprawiedliwy system wynagrodzeń z jakim się spotkałem. Nie płacą za nadgodziny, Praca w audycie to porażka, ale od kolegów z kancelarii i księgowości słyszy się podobne opinie.
Premie w naszej organizacji są przyznawane w cyklach rocznych i są uznaniowe. Ostateczną decyzję o przyznaniu premii podejmuje przełożony. Nadgodziny są ewidencjonowane, a pracownicy otrzymują następnie w uzgodnionych terminach czas wolny.
Cześć. Czy ilość pracy na stanowisku starszego konsultanta podatkowego w Rödl&Partner jest porównywalna do big4? Słyszałem różne opinie :/ I jak wygląda kwestia pracy zdalnej - czy można pracować całkowicie z domu czy trzeba stacjonarnie z biura?
Nie pracowałem w Big4, więc nie wiem ile się tam obecnie pracuje. W Roedlu na takim stanowisku natomiast pracuję co do zasady od 8 do 16 albo od 9 do 17. Jak był sezon (np. w listopadzie) to bywało dłużej, ale to były pojedyncze dni, potem się odbierało jako wolne (ja np. odebrałem z 3 takie dnia łącznie za wszystkie nadgodziny w 2021 r.). Przez 3 lata pracy może 2-3 razy siedziałem 10h, no ale kurka wodna to jest doradztwo podatkowe, więc czasem trzeba, jak robisz np. kontrolę UCS-u albo bardzo ważny raport z DD dla Klienta. Pewnie zaraz ktoś napiszę, że robi po 12h i zarabia za mało, ale to w końcu gowork i tu 90% piszących jest / było żle. Zaznaczę, że chodzi o Warszawę. Nie chcę się wypowiadać za inne lokalizacje. Co do pracy zdalnej: To jest kwestia uzgodnień z przełożonym, ale w zasadzie dominuje model hybrydowy (np. 2 dni w biurze, 3 dni w domu). Jak był wyższy poziom zakażeń, to oczywiście można było i 5 dni w domu pracować. Starszy konsultant to w założeniu już ma być samodzielny pracownik, więc jak się dowozi projekty na czas, to można pracować i na plaży / kanapie / ogrodzie 5 dni w tygodniu. Nie pracujemy w końcu w fabryce przy maszynach, tylko klikamy sobie przed komputerem czy laptopem.
Obecnie mamy w firmie model pracy hybrydowej 3 na 2 co oznacza, że maksymalnie 2 dni w tygodniu możemy pracować z domu, a minimum 3 dni w tygodniu z biura. Przez pierwszych 5 miesięcy pracy preferujemy jednak, aby nowy pracownik przychodził do biura, żeby zapoznać się z zespołem, zadaniami i standardami pracy. Proces wdrożenia przebiega dzięki temu znacznie sprawniej. Jeśli proporcje pracy z domu i z biura miałyby być inne to oczywiście jest to kwestia do ustalenia z przełożonym. Zachowujemy indywidualne podejście do pracowników i podchodzimy elastycznie do różnych sytuacji.
Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana pracą w naszej organizacji chętnie opowiemy o ścieżce rozwoju i odpowiemy na pytania. Zapraszamy do kontaktu: gdpr.rekrutacja@roedl.com.
Czy nowo zatrudnione osoby w Rödl & Partner otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Tak, w naszej organizacji nowym pracownikom w pierwszej kolejności proponujemy umowę o pracę na czas określony min. 5 miesięcy. Kolejna umowa jest już zazwyczaj na czas nieokreślony, ale ostateczną decyzję podejmuje przełożony wraz z pracownikiem.
Witam, z ciekawości chciałabym się zapytać o biuro w Poznaniu. Jestem księgową wewnętrzna (firmy produkcyjne , pełna księgowość , pełne kadry, kontrole PIP nie są mi straszne :), ISO, zadania - projekty specjalne), natomiast nie sporządzam aktualnie deklaracji VAT CIT (robi to główna księgowa ). Mam spokojną pracę i adekwatne zarobki, ale czuje że się nie rozwijam z takim tempem jaki chce (główna księgowa nie dzieli się wiedzą bo chyba się jej nie chce). Na co mogłabym liczyć w takiej firmie gdybym aplikowała? jeżeli chodzi o języki to czytam faktury niemieckie i paragony natomiast nie powiem że mówię po niemiecku, język angielski poziom A2+ biorę raz w tygodniu lekcje .
Absolutnie nie warto. Jeśli chodzi Ci po głowie zamiana firmy produkcyjnej na doradczą, to weź pod uwagę firmy big4. Tam przynajmniej dostaniesz sensowne wynagrodzenie i jakiś mocny punkt w CV. W Rödl dostaniesz marne grosze, a natłok roboty taki sam jak w big4.
W pełni popieram wcześniejsze opinie. Zarobki marne, pracy dużo, organizacja zerowa, wymagania kosmiczne a w zamian nic. Podrzędne korporacje na start dają absolwentom lepsze warunki, w tym benefity. Naprawdę nie wiem co kieruje kadrą zarządzającą
Tam pewne rzeczy są nie do przeskoczenia, poczytaj wszystkie opinie, najważniejszy jest zysk a pracownik jest traktowany przedmiotowo, nie chcesz pracować, trudno będzie ktoś inny na Twoje miejsce-takie mają podejście.
Niestety nie zawsze mamy wpływ na rotację. Zależy nam, aby pracownicy zostawali z nami jak najdłużej. Spotkania rekrutacyjne zazwyczaj odbywają się bezpośrednio z przełożonym oraz z rekruterem. Przekazywana jest podczas nich informacja o zakresie obowiązków oraz o pakiecie benefitów, które oferujemy pracownikom od pierwszego dnia pracy. Każdy kandydat ma możliwość zadania pytań, na które chętnie odpowiadamy. Zapraszamy do kontaktu jeśli pojawiają się pytania przed złożeniem aplikacji gdpr.rekrutacja@roedl.com.
Pracuję w Rödl & Partner od ponad 10 lat i uważam, że Twoja opinia jest krzywdząca. Firma zdaje sobie sprawę, jak trudno pozyskać dobrych pracowników i na pewno nie kieruje się taką zasadą, ze na moje miejsce z łatwością znajdzie kogoś innego.
W naszej organizacji pierwszą umowę proponujemy na czas określony, kolejna umowa jest już zazwyczaj na czas nieokreślony, ale ostateczną decyzję podejmuje przełożony wraz z pracownikiem.
Jakie są warunki zatrudnienia w Rödl & Partner?
Oferują umowę o pracę. Najpierw na czas określony a potem nieokreślony. O ile ktoś chce zostać po okresie próbnym w tej firmie a wcześniej nie pozbędą sie go w dziwnych okolicznościach :D
Doprawdy? Może moja wcześniejsza wypowiedź mogła być potraktowana z przymrużeniem oka, ale chyba żadnemu z wieloletnich pracowników, którzy z dnia na dzień stracili pracę nie było do śmiechu. Niestety każdy oddział może "pochwalić się" podobnymi historiami. Nepotyzm i dziwne relacje międzyludzkie, tak można opisać firmę
@Ada jeżeli ktoś traci pracę to nie bez przyczyny. W chwili obecnej kiedy jest rynek pracownika to zapewne nie zwalnia sie dobrego pracownika, a raczej osoby, które ciągnać musi zespół i na nie zarobić. Skoro cię zwolniono to nie bez przyczyny.....
To nie mnie zwolniono. W tej zalosnej firmie pracowalam niespelna rok, glownie z tego powodu, ze w tym czasie bylam swiadkiem jak potraktowano dwojke pracownikow z 20letnim stazem. Nowy pracownik nie powinien widziec takich rzeczy, pomijajac fakt, ze takie zachowania nie powinny byc traktowane. W obu przypadkach wplyw na zwolnienie mialy osobiste relacje i protekcja nowych ulubiencow, dla ktorych trzeba bylo zrobic miejsce kosztem innych.Obie osoby byly na stanowisku TL. Nie jest nowoscia, ze posrod polskich oddzialow sa te ktore graja pierwsze skrzypce i takie, ktore maja podporzadkowac sie a potrzeby ich pracownikow nie sa respektowane. Poczytaj wczesniejsze opinie. Takie rzeczy naprawde dzieja sie w tej firmie. Rotacja jest ogromna. Wciaz oglaszane sa rekrutacje na te same stanowiska. Przypadek? Nie. Ludzie zatrudniaja sie i jak zlapia rozeznanie jak dziala firma to odchodza. Trwa to srednio rok. Nie polecam. Szkoda czasu na takiego pracodawce. Tam nie ma pojecia rynku pracownika.
Beznadziejne. Ilość pracy taka sama, jak w B4. Płace poniżej rynkowych. Ogólnie pranie mózgu dla młodych osób zaczynających tam pracę.
We wszystkich oddziałach jest tak samo beznadziejnie? Z wpisów tutaj wnioskuje, że najgorszy Poznań. A jak to wygląda w Warszawie?
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Rödl & Partner?
Nie ma żadnych premii, jest dodatek kawowy w wysokości 60 zł ew możesz to wydać na basen czy siłownie. Ogólnie nie polecam chyba, że marzysz o pracy niczym z serialu "zbuntowany anioł" .
mozesz skorzystac z bufetu w budynku albo kawy
Chcesz przez to powiedzieć, że jednym z "benefitów" oferowanych przez firmę jest możliwość skorzystania z ekspresu do kawy...? Myślałam, że czasy gdy do miejsca pracy należało nosić własną kawę/herbatę i butelkowaną wodę minęły już dawno temu ale chyba pewne firmy zatrzymały się w czasie lub ruszyły niewiele do przodu w porównaniu z konkurencją. Czy dodatek toaletowy w postaci 5 listków papieru toaletowego też istnieje? Przepraszam ze uszczypliwość, ale pomimo że nie pracuje w R&P kilka lat ta firma nie przestaje mnie zaskakiwać
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.