Czy firma Poczta Kwiatowa Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Jakie szkolenia? tu nie ma szkolen, kazdy pracuje za najnizsza krajowa, nie dba sie o szkolenia pracownikow ani ich rozwoj - masz pracowac za (usunięte przez administratora), a Pan prezes bedzie sie plawil w majatku. Ludzie przyjezdzaja do pracy gruchotami, a prezes codziennie inną Mazdą i narzeka na brak pieniedzy zwyklym szarym pracownikom, ktorzy nie ciągną nawet od 10 do 10 tylko moze starcza im na opłaty o ile starcza xd chyba najwiecej w firmie zarabia osoba ktora tam pracuje 12 lat i ma 8 brutto XD
Pani z którą rozmawiałem przez telefon i chciałem złożyć reklamację, nie znała nawet imienia i nazwiska osoby nad Nią a wraz z tym telefonu kontaktowego bądź maila. Z tego co zrozumiałem to zatrudniają tam osoby by pracowały z domu, taka dodatkowa robótka, które nie mają doświadczenia jak rozmawiać czy negocjować z klientem. Pani mnie przepraszała i szczerze mowiac nie wiedziala jak ma wyjść z sytuacji, obiecała że jej przełożona się ze mną skontaktuje ze mam czekac na telefon ale pani ta nigdy do mnie nie zadzwoniła by omówić sprawę, a przecież reprezentuje firmę i jej opinie na rynku.
Jakie szkolenia? Nie dają nawet wszystkich niezbędnych rzeczy do pracy. Chcesz żeby było Ci dobrze sam sobie zapłacić musisz oni dają od siebie minimum
Wiesz, jak wygląda wynagrodzenie początkowe, które oferuje Poczta Kwiatowa Sp. z o.o. dla potencjalnych kandydatów? Na Pracuj.pl pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Serwisant.
Firma Poczta Kwiatowa Sp. z o. o. zwykli (usunięte przez administratora). Przyjęli pieniądze a kwiatów nie wysłali. Pisałam info@pocztakwiatowa.pl brak odpowiedzi. Kontakt telefoniczny? żaden, włącza się automatyczna sekretarka bądź połączenie jest odrzucane. Jak można tak ludzi robić w balona! My klienci powinniśmy złożyć pozew zbiorowy do sądu z oskarżeniem o wyłudzanie pieniędzy. Firma nie wywiązała się z zamówień. Jeszcze mnie dziwi, że tak prężnie i bezkarnie działają na rynku. Bardzo dużo negatywnych opinii - do których dokładam się i ja. Nie polecam!
Jako klientka Poczty kwiatowej Sp.z o.o. jestem zmuszona napisac negatywna opinie o tej firmie. Moje zlecenie zostalo zrealizowane, jednak jakosc i sposob wykonania odbiegalo od tego, do czego sie zobowiazali. Po zwroceniu sie do nich z reklamacja, otrzymalam najpierw odpowiedz, ze musza dostac zwrot towaru.Jednym z nich bylo wino ze zle nadrukowana etykieta a drugie to niby naszyjnik i kolczyki z elementami Svarowski, naszyjnik pognieciony w jednym miejscu(zadnej metki , wzmianki ze to od Svarowski, czyli, nie jestem pewna czy produkt byl wogole nowy). Nie wyobrazam sobie odsylac wina poczta polska:)). Odpisano mi, ze w takim razie jakiej rekompensaty sobie zycze. Odpisalam, ze najlepiej, gdy dostarcza drugi taki sam towar jak zamawialam a wtedy moja mama(poniewaz to prezent na jej 65 urodziny) odda to co jej dostarczono. I nagle zmiana frontu przez osobe niby zalatwiajaca reklamacje w Poczta Kwiatowa, poniewaz napisal mi, ze nie ma mozliwosci takiego zalatwienia sprawy, ze nadal mam odsylac im towar. Wiec, odeslalam mu maila gdzie oferowal rekompensate ale chyba udaja, ze tego nie bylo? Ludzie to sa zarty, klient dostal towar nie taki jaki powinien byc dostarczony i teraz na wlasny koszt i ryzyko ma odsylac do nich, po czym oni laskawie zastanowia sie nad rozwiazaniem sprawy. Klamia, zmieniaja zdanie Zamowienie na kwote 400zl i taki final sprawy. Omijajcie szerokim lukiem, nie polecam, chamska obsluga i bardzo niska jakosc.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.