Zatrudniają (usunięte przez administratora) bez litosći, którzy pod _chwytliwą_ nazwą podają się za jakieś centrum i bez pardonu pytają o to, czy mogą sprawdzić stan licznika. 14 dni na odmowę, a jeśli dasz się wprowadzić w błąd i podpiszesz umowę (cyrograf) i czekasz na przyszły rachunek to po przyzłej fakturze - niespodziance 1000 zł za rozwiązanie umowy a potem jakieś 100 zł/miesiąc za odsetki jeśli nie zapłacisz (chyba w ciągu tygodnia). Dziwi mnie, że ta firma jeszcze istnieje. Życzę tej firmie i jej pracownikom niedoczekania się na święta, myślę że tacy ludzie nie powinni istnieć. Pozdrawiam
Czy rozmowa rekrutacyjna w Energetyczne Centrum S.A. odbywa się również w języku angielskim?
Ja też ciągle dostaję ponaglenie sms i straszenie windykacją. Dzwoniłam do Lux Med i okazało się, że moja umowa z nimi zawarta przez EC S.A już dawno wygasła, bo 31.01.1019 r. Lecz nadal otrzymuję straszące mnie esemesy. Firma EC S.A z Lux Med podpisywała umowy przez pośrednika, dostałam do nich numer telefonu: (22) 123 73 43 - właśnie do nich dzwonię, aby wyjaśnić o co chodzi.
Dostałam smsa od firmy windykacyjnej - tym razem z linkiem do strony, gdzie niby ma być opis sprawy. Z tym że wyskakuje mi "sprawa nie istnieje".
Tak jak wcześniej pisałam, dzwoniłam do formy pośredniczącej, ale za każdym razem jak byłam już 1 to połączenie się przerywało... niestety nie ma z nikim kontaktu.
Rozwiązanie umowy wysyłałam i mailem i pocztą dwa lata temu. Od miesiąca dostaję smsy z taką samą treścią co wszyscy wypowiadający się na tej stronie. Dzwoniąc na infolinie, czekam cierpliwie na swoją kolej, po czym gdy jestem już ostatnia w kolejce, rozłącza mnie, bo mija pół godziny...i tak za każdym razem. Jest to strasznie irytujące.
To jakaś firma (usunięte przez administratora) kretaczy,chciałem wypowiedzieć umowę na usługi medyczne to zero kontaktu z nimi,telefony które znajdują się na kopertach przechodzących z fakturami są nieaktualne,chcą pieniądze ale kto chce? firma ogłosiła upadłość a na kopertach są telefony firmy ale nieczynne ,nie mam zamiaru płacić żadnemu (usunięte przez administratora) bo kto wie czy ktoś się nie podszyta pod firmę która upadła i niema z nią kontaktu,mało tego to jak chciałem jakiś czas temu skorzystać z wizyty lekarskiej to usłyszałem że firma upadła i chyba nie mają od nich kasy,jeden wielki przekręt,należy takich ludzi pozamykać co rządają kasę za nic praktycznie bo nie mogę korzystać z lekarza ,ma może ktoś jakiś aktualny telefon gdzie można wypowiedzieć tą nieszczęśliwą umowę?
Mam dokładnie ten sam problem. Nie płacę od roku i nagle dostałam sms'a że zaprzestają świadczenia usługi, mam zapłacić zaległości a dług przekazują firmie windykacyjnej!!!!!! Żadnej możliwości kontaktu z tą firmą od roku... założyłam, że skoro ogłosili upadłość, Lux Med zaprzestał z nimi współpracy umowa po prostu wygasła. Co robić?
Ja też dostaję takie smsy. Nawet bym zaplacila, żeby się tylko odczepili, ale nie wiem ani ile, ani komu, bo smsy są w systemie noreply, żadnego kontaktu, nic, tylko grożenie firmą windykacyjną. Nie wiem, co robić
Moja sytuacja jest podobna. Wczoraj dostałam smsa z groźbą windykacji. Sąd ogłosił upadłość EC w grudniu 2018r, nie wiedząc o tym aż do kwietnia opłacałam ubezpieczenie. Wczoraj dzwoniąc do LUXMEDU dowiedziałam się, ze mój pakiet nadal jest aktywny. Nie poinformowano mnie o niczym, ani upadłości, ani przedłużeniu umowy na świadczenie usług. To jakaś kpina
Niestety obawiam się, że tą sprawę uda nam się wyjaśnić dopiero na etapie postępowania komorniczego.... jeżeli takowe zostanie wszczęte...a zapewne zostanie. Skoro nie mamy żadnego kobraktu z tą firmą na teraz nie mamy za bardzo ruchu. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę niech podzieli się na forum. Myślę, że wielu ludzi ma ten sam problem.
Błędne założenie. Usługa jest aktywna. Jeśli nie płacisz to proszę się nie dziwić że są upomnienia. Proponuję zapoznać się z info syndyka odnoście Luxmed.
Wypowiadam umowę i czekam na kontakt ich firmy windykacyjnej. Innej opcji nie widzę przy braku kontaktu z nimi.
Listem poleconym z potwierdzeniem odbioru adresowanym na ich oficjalną siedzibę. Ja mogę wypowiedzieć w każdej chwili bo już skończył się okres umowy u mnie.
Kilka dni temu wysłałam rezygnację na adres dok@ec.net.pl. Otrzymałam odpowiedź z adresu m.michalek@saltarski.com, który podpisuje się jako Kierownik Działu Obsługi Klienta EC. Twierdzi, że postępowanie po ogłoszeniu upadłości EC S.A. nie ma wpływu na realizację umów na opiekę medyczną i klienci mogą korzystać z usług. Przysyła pismo potwierdzające rozwiązanie umowy. Ja od ponad roku nie opłacałam składek i na jego podstawie mam uregulować należności. Podaje też w nim kontakt na tą śmieszną, niemą infolinie, o której już ktoś tutaj pisał Infolinia: 22 123 73 43. Czy ktoś uzyskał podobne informacje i czy takie pismo ma moc prawną?
Dostaję smsy ,że zalegam płatność. Wypowiadałam umowę dwukrotnie. Syndyk chce zebrać kasę dla innych wierzycieli? To kant wielki. Czy ktoś ma jakiś wiążący kontakt?
Kontaktu brak. Próbowałam przez wszystkie infolinie dostępne w internecie. Mam zamiar szukać dalej, jeśli coś mi się uda, podziele się tutaj.
Mam podobną sytuację, zapłacone A jednak SMS że straszą windykacja. Nikt tel nie odbiera. Jak zakończyć współpracę z ta firma która upadła?
Kilka dni temu wysłałam rezygnację na adres dok@ec.net.pl. Otrzymałam odpowiedź z adresu m.michalek@saltarski.com, który podpisuje się jako Kierownik Działu Obsługi Klienta EC. Twierdzi, że postępowanie po ogłoszeniu upadłości EC S.A. nie ma wpływu na realizację umów na opiekę medyczną i klienci mogą korzystać z usług. Przysyła pismo potwierdzające rozwiązanie umowy. Ja od ponad roku nie opłacałam składek i na jego podstawie mam uregulować należności. Podaje też w nim kontakt na tą śmieszną, niemą infolinie, o której już ktoś tutaj pisał Infolinia: 22 123 73 43. Czy ktoś uzyskał podobne informacje i czy takie pismo ma moc prawną?
Dostałam SMS że zalecam z kasą mimo iż wpłata została zrobiona,bo poprzez Play zakupiłam u nich pakiet medyczny. Umowy w formie papierowej nie dostałam. Co teraz zrobić? Jak wysyłają SMS strasząc windykacja?
W 2017-2018 korzystałam z usług tego centrum. Skończyła mi się umowa na początku 2018 roku. Nie rozwiązałam umowy dlatego, że nie miałam żadnego kontaktu z nimi, na mail nie odpisywali, numery telefonów podane w mailu były nie aktualne. Nie widziałam co mam robić i w ogóle zapomniałam o umowie. Wczoraj otrzymałam SMS, jak widzę nie jestem jedna, grożą mi windykacją. I co mam teraz zrobić. Jak to prawnie lepiej zrobić. Bez żadnego kontaktu do firmy rozwiązać umowę. Skoro firma ogłosiła upadłość prawdopodobnie wszystkie umowy zostały automatycznie nieważne. Ale nie jestem tego pewna
Mam tak samo.Umowa skończyła się w lutym 2019 r.Wszystkie wpłaty mam potwierdzone.A oni ślą groźby o windykacji.Zero kontaktu !
W każdym razie wysyłanie smsów bez możliwości odpowiedzi i bez żadnych danych umożliwiających kontakt jest argumentem na naszą korzyść.
W dniu 09.02.2018 podpisałem umowę z Centru Energetyczne SA - Warszawa, telefoniczne o pełny pakiet dla seniora dla osób przed 65 rokiem życia o usługi medyczne z LUX MED. Wszystko regularnie płaciłem do 65 roku życia (w kwietniu tego roku). W międzyczasie korzystałem z usług LUX MED może trzy razy. 65 lat skończyłem, zrozumiałem, że ubezpieczenie wygasło. Chciałem wysłać rezygnację, nie ma komu. Firmą zajął się syndyk upadłościowy. Przysyłają mi esemesy, że nie wpłynęła wpłata za kolejny okres rozliczeniowy . Raz zapłaciłem w dniu 19.06.2020. Znowu przysłali, że wpłata nie wpłynęła i straszą firmą windykacyjną. Jestem po udarach i zawałach. Rodzina i przyjaciele znajdą drogę do nich jak mi się coś stanie przez to straszenie. Uważam, że sprawą powinna się zająć Policja. Firma jest do kwadratu nie uczciwa. Teoretycznie, można do nich zadzwonić. Automat mówi, który jesteś w kolejce. Wisiałem na telefonie 36 minut. Przyszła moja pora, automatycznie się rozłączyło. Byłem 40, zadzwoniłem kolejny raz, tym razem każą byłem 20. Oczywiście się rozłączyłem.(usunięte przez administratora)
Lux Med honoruje umowy zawarte w 1918. Sprawdziłem dzwoniąc do Lux Med. Pieniądze przekazują i ubezpieczenie jest nadal ważne, dokąd się płaci. Choć tyle dobrze.
Też dostałem sms-a, że nie odnotowali wpłaty za luxmed, a ja płacę regularnie co miesiąc. Straszą windykacją. Na nowy numer infolinii nie można się dodzwonić (22 123 73 43) , tj czeka się pół godziny w kolejce, a jak już się jest pierwszy w kolejce to automat rozłącza połączenie. Próbowałem kilka razy i to samo za każdym razem.
Witam, czy ktoś się orientuje co dalej? co z ewentualnymi nadpłatami za energię? Czy rezerwowy dostawca zwróci nadwyżkę wpłaconych pieniędzy? O niczym nie wiedziałam, w dniu dzisiejszym zostałam poinformowana wiadomością SMS!!! Trochę to nie poważne, nie dostałam wcześniej żadnego powiadomienia, żadnej informacji o zaistniałej sytuacji. Dokonałam wpłaty za energię do końca roku. Próbowałam się połączyć z Energetycznym Centrum pod trzema numerami telefonu, żaden z nich nie jest aktywny. Jeśli ktoś ma jakieś informację to bardzo proszę o komentarz. Dziękuję.
Mój tata też dostał takiego dzisiaj. Czy teraz trzeba wysłać im pismo z rozwiązaniem umowy czy rozwiązanie umowy będzie samoistne ? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
przeczytaj sobie umowę..rozdział 5 pkt.6 ..jeśli sama rozwiążesz umowę to zapłacisz 25,00 kary za każdy miesiąc za jaki został skrócony okres obowiązywania umowy. Dzisiaj też dostałam sms-a i trzeba przemyśleć zanim coś się zrobi. SMS radzi udać sie do innego Operatara i podpisac nowa umowę .. A co z karą 25,00 ? ja mam do 22.12.2020 roku.... czyli 25 miesiecy razy 25 pln = 625,00 Czekam na oficjane pismo od Energetycznego Centrum.
Wydaje mi się, że informacja o zaprzestaniu dostarczania energii świadczy o tym że sami z nami rozwiązali umowy. Przejęli nas rezerwowi dystrybutorzy na dany region.
sms-em ??? Powinni przesłać oficjalne pismo o rozwiązaniu Umowy. . Rozdział 5 pkt.6 działa w dwie strony. Może o to chodzi.
Tak, zgadza się, sms-em. Wcześniej nie dostalismy żadnej informacji, napisałam maila z zapytaniem do EC, odpowiedzi nie dostałam, telefony nie są aktywne, pod jednym z numerów jest nagrana wiadomość, aby kontaktować się mailowo i jak najszybciej podpisać umowę z nowym dystrybutorem.
w tym przypadku umowa ulega samoistnemu rozwiązaniu z winy sprzedawcy. nalezy podpisac umowe z nowym sprzedawca.
Tak to prawda co koleżanka pisze ja dzisiaj się dowiadywałem w tym temacie i pgnig sami wyślą nam nowe umowy do podpisania a energa to trzeba iść do nich i samemu podpisać nowa umowę . Jest duży dym co do tej firmy sprawa nawet trafiła do sądu za te ich przekręty
I UWAGA nie podpisywać żadnych umów z podobnymi firmami wrócić najlepiej do starych firm i zasad
Rozwiązała umowę w ubegłym roku, zapłaciłam karę za 2 m-ce (50,-) a na koniec września i w tym tygodniu dostałam SMS o zaległości 15,-. Nie mam zamiaru płacić.
11 września przestali funkcjonować, a z datą 29 września przysłali harmonogram wpłat do czerwca 2019r. Ta sprawa powinna znaleźć swój finał w sądzie. Tylko kto się tym zajmie?
Moja mama też dostaje smsy od nich z żądaniem zapłaty 15 zł, mimo iż nigdy z tą firmą nie miała nic wspólnego. Nie wiem co z tym robić.
Witam. Słuchajcie czy ktoś posiada aktualny kontakt do tej firmy "k" Energetyczne Centrum? Niestety te dostępnie w necie są nie aktualne - pilnie potrzebuje pomocy.
Może jakaś telewizja by się tym zajęła, bo sami nic nie zrobimy. Też mam nadpłatę za gaz i co ciekawe z harmonogramu płatności jaki pojawił się na E-BOK wynika, że EC powinno mi zwrócić nadpłatę do 10 grudnia. Ich saldo jest na minus i zaznaczony jest termin płatności. Poczekam do poniedziałku, a w międzyczasie spróbuję powiadomić jakąś stację telewizyjną, może zareagują
Mam nadpłatę w wysokości 1660,00 PLN. Napisałam wniosek o zwrot na e-mail oraz pocztą za potwierdzeniem odbioru do EC, ale droga chyba będzie daleka do zwrotu o ile ten zwrot nastąpi, jak to w naszym kraju oszustów.
Ja też należę do grona (usunięte przez administratora)przez EC na kwotę 900 zł, która wynika z rozliczenia gazu za 2018 rok. Wysłałam dokumenty do Sądu po terminie, nie liczę na jakiekolwiek pieniądze. EC to spółka usługowa, więc majątku z pewnością nie posiadała, samochody w leasingu, do PGNiG też zapłaciliśmy za gaz, więc podwójna wtopa. Trzeba przełknąć tą żabę i wyciągnąć wnioski na przyszłość, żeby nie zadawać się z pośrednikami.
To nie jest forum informacyjne firmy tylko forum dla pracowników piszących o pracy w firmie.
Krótko to są (usunięte przez administratora) , po ogłoszeniu upadłości we wrześniu 2018 energetyczne centrum przekazał mnie do PGNiG ze stanem licznika zawyżonym tak bardzo , że na dzień dzisiejszy nie osiągnęłam tego stanu na dzień 01-02-2019.CAŁY CZAS NĘKANA JESTEM przez ENERGETYCZNE CENTRUM SMSami z kwotami z PRZYSŁOWIOWEGO KAPELUSZA ZA KAZDYM RAZEM O INNĄ KWOTĘ.
I tu się mylisz, nie we wrześniu a 3 grudnia 2018r. Stan licznika nie zawyża sprzedawca ale operator w tym przypadku Polska Spółka Gazownictwa.
Nie rozliczyli sie ze mną za gaz.
ze mna tez sie nie rozliczyli, mam nadplate,co mam robic wplata ostatnia w 10,12 2018, nie dostalam informacji o upadlosci , bank pobieral wplaty za gaz
Witam.Też mam ten pakiet i chciałem zrezygnować.Poniżej to co mi odpowiedzieli. Szanowny Panie, Dziękujemy za wiadomość. W załączeniu przesyłam zawarta umowy. Zawarł Pan umowę na czas określony 24 miesięcy liczony od 01.01.2018, w związku z tym umowa obowiązuje do 31.12.2019. Jeśli zdecyduje się Pan na jej wcześniejsze rozwiązanie zostanie naliczona kara umowna w wysokości 25% opłat pozostałych do końca trwania umowy. W celu złożenia rezygnacji z umowy prosimy o przesłanie pisma z własnoręcznym podpisem. Rezygnacja może być wysłana droga tradycyjną bądź e-mailową. Z poważaniem Dział Obsługi Klienta Energetyczne Centrum
Witam.Ja mam ubezpieczenie w tej firmie..Gdy chciałem zgłosić szkodę usłyszałem że firma już nie istnieje a ciągle dostaje SMS z wezwaniem do zapłaty.Co robić dalej?Sprawę zglosic na policję o wyłudzenie?Pozdrawiam
Ja mam tak samo. Płace ubezpieczenie chciałam zgłosić szkodę a telefon nieczynny. Nie wiem czy dalej opłacać składki?
Mnie przysyłają smsy z numerem konta, żeby im płacić - nie wiem co robić.
Witam. W dniu 3 grudnia 2018 r. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy X Wydział Gospodarczy ogłosił upadłość Energetycznego Centrum, która została opublikowana w dniu dzisiejszym w Monitorze Sądowym i Gospodarczym Nr 243 poz. 56342. Od dzisiaj mamy trzydzieści dni na zgłoszenie swoich wierzytelność do w/w Sądu. Sędzia - komisarz SSR Kamila Wasilewska, syndyk p. Tycjan Saltarski
kategoria druga czy czwarta z tego artykułu? Żadna nie jest oczywista, ale te dwie mi najbardziej pasują
Dokonałam wpłaty 750 zł na ich rachunek pomimo zmiany konta o którym nie wiedziałam . Wpłaty dokonałam w dniu 3.12 ub.roku tj w dniu upadłości tej Firmy o której dowiedziałam się w dniu dzisiejszym . Proszę o pomoc gdzie mogę pisać o zwrot mojej w/w kwoty poza wymienioną firmą do której też napiszę . Osoby posiadająe konkretną wiedzę w przedmiocie sprawy proszę o kontakt na e-mail : e-w-m@wp.pl _ Dziękuję
Energetyczne Centrum w grudniu 2018 przesłało nam rozliczenie z nadpłatą na pokaźną kwotę (ponad 900zł). Do rozliczenia załączone było pismo o "braku możliwości prowadzenia koncesjonowanej działalności w stabilny sposób". W piśmie jest też informacja, że EC zakończyło umowę z dniem 11.09.2018r.????? W związku z tym od września do grudnia firma ta wyłudziła od swoich Klientów pokaźną kwotę, której nie chce rozliczyć/zwrócić. Cała sprawa niewątpliwie kwalifikuje się do Prokuratora!!!!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Energetyczne Centrum S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Energetyczne Centrum S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Energetyczne Centrum S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Energetyczne Centrum S.A.?
Kandydaci do pracy w Energetyczne Centrum S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.