Opinie o Megaserwis w Warszawa

3/5
Na podstawie 51 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Megaserwis. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Megaserwis o rekrutacji.


Branże: Sprzęt IT, urządzenia peryferyjne - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Megaserwis w Warszawa

Jajo Nowy wpis
Inne

Serio za dwoch sie robi? Tak sobie tu wyczytałam, liczę że w takim razie pensja adekwatna ale chyba się przelicze? ;)

Andrzej Nowy wpis
Inne

Byłem dziś w Serwisie w związku z problemem z komputerem. Zostałem bardzo dobrze i szybko obsłużony. Pełen profesjonalizm! Polecam usługi Megaserwis.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Ogłoszenie na Kierownik Działu do Megaserwis pojawiało się w Praca.gov.pl, polecacie aplikować?

Megaserwis Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Na pewno nie nasze to ogłoszenie

Karol
Inne

Jaka maja stronę internetowa ?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Megaserwis, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
Wigrszcz
Inne

NIE POLECAM. Jako klient obsługę klienta oraz wiedzę na temat towaru, który sprzedają oceniam na 0. Zamówiłem części do silnika Hondy, każda pojedyncza część przyszła nieodpowiednia. Gdy chciałem części zwrócić, to okazuje się że nie ma takiej możliwości bo kupiłem części na firmę. Co do jakości ich części zamiennych również nic dobrego nie można powiedzieć.

Megaserwis
Pracownik
@Wigrszcz

Jako klient jest Pan bezmyślny bo wystawia Pan opinię serwisowi komputerowemu za części do silnika hondy. Poza tym prowadząc firmę powinien Pan wiedzieć że prawo odnośnie zwrotu Panu nie przysługuje i Pana kontrahent nie ma obowiązku przyjąć zwrotu, szczególnie jeśli zakup był pewnie pod zamówieni. Życzę miłego dnia.

Bartek
Inne

Podpowiedzcie czy są szanse teraz na pracę w firmie? Czas jest dość niepewny dlatego lepiej się upewnić czy warto.

Pytanie
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Megaserwis?

Megaserwis
Pracownik
@Pytanie

Jak w całej Warszawie. Powietrze składa się tu tak samo z tlenu, azotu, dwutlenku węgla i innych gazów. A na poważnie tu nie ma działów bo jest za mała firma więc pewnie znowu ktooś pomylił z innym Megaserwisem.

Zawiedziona

Nie polecm firmy w Gliwicach.Pani brygadzistka i pani kierowniczka żyć chyba bez siebie nie unią ciągłe pretensje że nic się nie robi a zasuwasz za dwóch i tak jest źle.Jak ktoś coś zrobi nie tak to wszyscy o tym wiedzą nawet ci co mają wolne obgadywanie poniżanie dziwne esm od kierowniczki.Zapowiadało się ciekawie ale niestety brud smrud itp itd....... Na początku na obiecywali tyle a tu psinco dziękuje za uwagę (usunięte przez administratora)

Zuzia
Inne

Czy może jakieś premie się pojawiły po nowym roku? Ktoś wie ?

Marek
Inne

Są szanse na premie?

M. M
@Marek

Niestety nie. Ogólnie megaservice robisz coś dodatkowo i nie masz za to zapłacone. Więc nie ma co liczyć na premie :)

Megaserwis
@M. M

Najpierw to musiałbyś tu pracować żeby się wypowiadać. A ponieważ jesteśmy małą firmą to wiem że spamujesz :-)

Marek W.

Polecam. W Firmie posiadają wiedzę o urządzeniach przekazywanych do naprawy i umiejętności naprawienia tego co nie powinno być naprawialne ... w moim przypadku … „katowane” ... Xiaomi: tablet i smartphone. Do klienta bardzo mili i z dbałością o jego korzyść . Cena za usługę racjonalna, adekwatna do złożoności naprawy.(usunięte przez administratora). :-)

teran

Pracodawca uczciwy. Godziny pracy kiepskie....

AnaM

Jestem bardzo zadwolona z usługi! Zgodnie z obietnicami laptopa naprawiono w ekspresowym tempie- na następny dzień był do odbioru . Ponad to poczekano na mnie aż dotrę do salonu (z powodu korków ulicznych nie byłam w stanie dotrzeć przed czasem zamknięcia). Podoba mi się także to, że firma pracuje na oryginalnych częściach. 5/5 Moje sugestie dla Megaserwis: brak Lubię atmosferę w Megaserwis za: rzetelność i profesjonalizm

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megaserwis
@AnaM

Bardzo dziękujemy . Staramy się jak tylko możemy, choć nie każdą naprawę da się wykonać z dnia na dzień. Niemniej jednak bardzo dziękujemy za przychylną wypowiedź.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megaporażka

Po sposobie odpowiedzi wnioskuje, że ktoś tu jest mocno oderwany od rzeczywistości. W kazdym komentarzu wystepuje atak. Rada na przyszlosc dla Państwa - jak sie kreujecie w internecie, tak jesteście odbierani. Z komentarzy mozna tylko i wylacznie wywnioskowac, ze zarówno ludzi, jak i swoich pracownikow traktujecie jak (usunięte przez administratora). Jak Państwo chca zeby ktokolwiek pracowal to warto zaczac od szacunku i klasy. A widać, ze tego u Panstwa ewidentnie brakuje. Zmiencie osobe odpowiedzialna za pisanie komentarzy albo podejscie do człowieka, bo tylko strzelacie sobie w kolano. Ps. Tak wiem, ze zaraz pewnie pojawi sie Panstwa argument ze jestem kolejnym co pracuje 3-5msc i jak mi sie nie podoba to mam u Państwa nie pracowac. Otóż, dziekuje... Zdecydowanie nie bede.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megaserwis
@Megaporażka

Przecież już napisaliśmy że nikogo więcej nie zatrudniamy. Firmy tez mają prawo dostosować się do warunków jakie są na rynku. Po co nas Pan/Pani atakuje, przecież nie pracujesz u nas więc co Cię tak boli. Nie jesteśmy jedyną firmą która nie zatrudnia. Przepychanie się z roszczeniami świeżych pracowników marnuje tyle czasu że lepiej zrobić robotę samemu niż terapię psychologiczną i motywacyjną każdej nowej osobie. Pracy jest teraz podobno do wyboru do koloru proszę sprawdzić . Co chwile słyszałem że w Lidlu lub Biedronce przyjmują i nie trzeba nic robić. Podobno w niektórych zakładach pracy można grać całymi dniami w Bilard, w innych pić alkohol, w jeszcze innych po 8 godzin używać FB. Przykro mi ale nas nie stać na takich pracowników, dla tego nie zatrudniamy. Życzę powodzenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bruno

Ile płaci Megaserwis za pełen etat?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megaserwis
@Bruno

Już nic, bo nie zatrudnia nikogo nowego. Ostatnia moda na pracę po 3 do 5 miesięcy zmusza nas do nie zatrudniania nikogo nowego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Galano
@Megaserwis

Powinniście w takim razie zastanowić się nad przyczynami odejścia pracowników. To nie jest kwestia widzimisię pracowników lub "mody" na pracowanie po 3-5 miesięcy tylko warunków (lub ich brak) które stwarza pracodawca swoim pracownikom (relacje, finanse, stres, awans, rozwój itp.).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megaserwis
@Galano

Pewnie tak, ale ostatnie CV ponad 200 sztuk niestety tez tak wyglądają 2 do 6 miesięcy pracy w ostatnich 2 latach. Po co się szarpać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ger
@Megaserwis

A gdzie te wszystkie miłe panie które były twarzą firmy przez wiele lat?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megaserwis
@Ger

Jak przyjedziesz do nas to ci opowiem. Tak czy siak zostajemy w kilka osób którym się chce pracować i nikogo już więcej nie zatrudniamy bo szkoda czasu i energii. Idziemy za radą wielu zaprzyjaźnionych firm, które ten plan wdrożyły kilka lat temu. Teraz jest pracy podobno w bród więc ludzie zmieniają ją jak rękawiczki. Nie biorą tylko pod uwagę, że niedługo w cv im miejsca zabraknie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kuba
Inne

Może ktoś napisze jak się pracuje i czy firma potrzebuje pracowników?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megaserwis
@Kuba

Potrzebuje jak każda w dzisiejszych czasach, ale prawdziwych pracowników, a nie osób do obsługi własnego telefonu lewym kciukiem pod biurkiem w nadziei że szef tego nie zobaczy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megaserwis

Za pracę jest wypłata. Pakiety socjalne są w korporacjach, a my jesteśmy kilku osobową firmą. To że na rynku pracownicy teraz szaleją i zmieniają prace co kilka miesięcy za kilkaset złoty więcej skończy się kiedyś. Małe firmy już ograniczają zatrudnienie i robią tylko wybiórcze zlecenia. Jak korporacje zaczną zwalniać ludzi to będzie wtedy dobra zabawa, bo nikt z małych firm nie weźmie do pracy pracownika mającego przez 3 lata 5 pozycji w CV. Powodzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
amor

Dwa serwisy wzięły kasę i nic nie zrobiły. U Was po 5 min była diagnoza. Dzięki za kompetencje i życzliwość.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megaserwis
@amor

Dziękujemy za informację i miłe słowo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DANEK

serwis jest fantastyczny i tani.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
grek
@DANEK

Tani z jakiej strony ? Dzwoniłem za same sprawdzenie sprzętu CENY Z KOSMOSU NIE POLECAM !!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megaserwis
@grek

Każde sprawdzenie jest u nas za darmo od 1997 roku. Ciekawi mnie zawsze myślenie takich ludzi , którzy oczerniają innych. Teraz każda firma jest już zawalona trolowymi opiniami. Jeden zaczął a reszta dokończyła. Kolego chyba z konkurencji dzwoniłeś. Mało macie kłopotów z klientami żeby jeszcze na siebie na wzajem się napuszczać. I co zmieni jak napiszesz że wycena już jest droga jak klient przyjdzie i zobaczy że ma ją za darmo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
grek
@Megaserwis

Owszem jestem firmą ale to nie zmienia faktu iż rozmowa była dla mnie bardzo ważna ,ponieważ potrzebowałem pomocy dla klienta .Miałem laptopa asus r556l pani u was mi powiedziała ze to koszt sprawdzenia 300-400 zl .Szukałem bardzo dobrego serwisu zaproponowano mi megaserwis dlatego zadzwoniłem .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megaserwis
@grek

Przez telefon to mógł Pan jedynie usłyszeć żeby się do nas pofatygować na bezpłatną wycenę. Od 20 lat odkąd prowadzę firmę nie wziąłem od klient kasy za sprawdzenie chyba że sam narozrabiał i upierał się na pracę która była bez sensu. Jak się pan pytał o cenę naprawy to mógł Pan usłyszeć że rząd wielkości to 300 - 400 zł ale i tak potwierdzimy to po sprawdzeniu. Zastanów się człowieku co Piszesz o co pytasz i jak rozumiesz odpowiedzi. Dla dobrej firmy sprawdzenie laptopa i oszacowanie kosztów to kilka minut. Gorzej jak klient sobie ubzdura żeby mu to sprawdzenie i wycenę sprowadzić do ekspertyzy - czyli klient żąda żeby mu powiedzieć co jest uszkodzone, a do tego trzeba naprawić laptopa defakto , a potem łaskawie się może zdecyduje albo nie na naprawę. Jeśli taki była prowadzona rozmowa to mogła koleżanka na odczepkę powiedzieć że koszty będą 300 -400 zł, aczkolwiek wątpię. Z innymi serwisami jest przeważnie fajny temat - teraz jest znowu wysyp nowych firm. Łapią się za wszystko co mogą, zaniżają stawki, co którąś naprawę popsują tak że klient robi zadymę a potem chodzą od serwisu do serwisu aby się dowiedzieć co zepsute i jakie będą koszty. Dziennie takich delikwentów co bardziej chcą wiedzieć co się zepsuło i jak to naprawić mamy od 2 do 5 z laptopami a co gorsza również z dyskami które rozgrzebią tak że często nic nie da się odzyskać. Potem jest wielka obraza majestatu że nie chcieliśmy pomóc. Weźcie od klienta normalne pieniądze, zróbcie mu naprawę porządnie , poświęć jeden z drugim z 10 lat na naukę żeby się brać za poważne tematy to będzie inna rozmowa. Jeszcze raz podkreślam przez telefon praktycznie nie udzielamy informacji o cenach chyba że klient jest z innego serwisu i szuka dziury w całym, żeby nie było marudzenia że ktoś coś przez telefon powiedział. pracuję tak od ponad 20 lat i nic się nie zmieniło w tym zakresie. A WYCENA JEST ZAWSZE ZA DARMO.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megaserwis

Kolejny serwis się otworzył i nie wie jak przyciągnąć klientów więc spamuje po internecie. Już to wiele razy przerabialiśmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Megaserwis - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Megaserwis
  • ul. Esperanto 9 lok. 75
    01-049 Warszawa
  • NIP: 5272050919 REGON: 012842994
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii