Serio za dwoch sie robi? Tak sobie tu wyczytałam, liczę że w takim razie pensja adekwatna ale chyba się przelicze? ;)
Byłem dziś w Serwisie w związku z problemem z komputerem. Zostałem bardzo dobrze i szybko obsłużony. Pełen profesjonalizm! Polecam usługi Megaserwis.
Ogłoszenie na Kierownik Działu do Megaserwis pojawiało się w Praca.gov.pl, polecacie aplikować?
Jaka maja stronę internetowa ?
NIE POLECAM. Jako klient obsługę klienta oraz wiedzę na temat towaru, który sprzedają oceniam na 0. Zamówiłem części do silnika Hondy, każda pojedyncza część przyszła nieodpowiednia. Gdy chciałem części zwrócić, to okazuje się że nie ma takiej możliwości bo kupiłem części na firmę. Co do jakości ich części zamiennych również nic dobrego nie można powiedzieć.
Jako klient jest Pan bezmyślny bo wystawia Pan opinię serwisowi komputerowemu za części do silnika hondy. Poza tym prowadząc firmę powinien Pan wiedzieć że prawo odnośnie zwrotu Panu nie przysługuje i Pana kontrahent nie ma obowiązku przyjąć zwrotu, szczególnie jeśli zakup był pewnie pod zamówieni. Życzę miłego dnia.
Podpowiedzcie czy są szanse teraz na pracę w firmie? Czas jest dość niepewny dlatego lepiej się upewnić czy warto.
Jaka atmosfera jest między działami w Megaserwis?
Jak w całej Warszawie. Powietrze składa się tu tak samo z tlenu, azotu, dwutlenku węgla i innych gazów. A na poważnie tu nie ma działów bo jest za mała firma więc pewnie znowu ktooś pomylił z innym Megaserwisem.
Nie polecm firmy w Gliwicach.Pani brygadzistka i pani kierowniczka żyć chyba bez siebie nie unią ciągłe pretensje że nic się nie robi a zasuwasz za dwóch i tak jest źle.Jak ktoś coś zrobi nie tak to wszyscy o tym wiedzą nawet ci co mają wolne obgadywanie poniżanie dziwne esm od kierowniczki.Zapowiadało się ciekawie ale niestety brud smrud itp itd....... Na początku na obiecywali tyle a tu psinco dziękuje za uwagę (usunięte przez administratora)
Czy może jakieś premie się pojawiły po nowym roku? Ktoś wie ?
Są szanse na premie?
Polecam. W Firmie posiadają wiedzę o urządzeniach przekazywanych do naprawy i umiejętności naprawienia tego co nie powinno być naprawialne ... w moim przypadku … „katowane” ... Xiaomi: tablet i smartphone. Do klienta bardzo mili i z dbałością o jego korzyść . Cena za usługę racjonalna, adekwatna do złożoności naprawy.(usunięte przez administratora). :-)
Pracodawca uczciwy. Godziny pracy kiepskie....
Jestem bardzo zadwolona z usługi! Zgodnie z obietnicami laptopa naprawiono w ekspresowym tempie- na następny dzień był do odbioru . Ponad to poczekano na mnie aż dotrę do salonu (z powodu korków ulicznych nie byłam w stanie dotrzeć przed czasem zamknięcia). Podoba mi się także to, że firma pracuje na oryginalnych częściach. 5/5 Moje sugestie dla Megaserwis: brak Lubię atmosferę w Megaserwis za: rzetelność i profesjonalizm
Bardzo dziękujemy . Staramy się jak tylko możemy, choć nie każdą naprawę da się wykonać z dnia na dzień. Niemniej jednak bardzo dziękujemy za przychylną wypowiedź.
Po sposobie odpowiedzi wnioskuje, że ktoś tu jest mocno oderwany od rzeczywistości. W kazdym komentarzu wystepuje atak. Rada na przyszlosc dla Państwa - jak sie kreujecie w internecie, tak jesteście odbierani. Z komentarzy mozna tylko i wylacznie wywnioskowac, ze zarówno ludzi, jak i swoich pracownikow traktujecie jak (usunięte przez administratora). Jak Państwo chca zeby ktokolwiek pracowal to warto zaczac od szacunku i klasy. A widać, ze tego u Panstwa ewidentnie brakuje. Zmiencie osobe odpowiedzialna za pisanie komentarzy albo podejscie do człowieka, bo tylko strzelacie sobie w kolano. Ps. Tak wiem, ze zaraz pewnie pojawi sie Panstwa argument ze jestem kolejnym co pracuje 3-5msc i jak mi sie nie podoba to mam u Państwa nie pracowac. Otóż, dziekuje... Zdecydowanie nie bede.
Przecież już napisaliśmy że nikogo więcej nie zatrudniamy. Firmy tez mają prawo dostosować się do warunków jakie są na rynku. Po co nas Pan/Pani atakuje, przecież nie pracujesz u nas więc co Cię tak boli. Nie jesteśmy jedyną firmą która nie zatrudnia. Przepychanie się z roszczeniami świeżych pracowników marnuje tyle czasu że lepiej zrobić robotę samemu niż terapię psychologiczną i motywacyjną każdej nowej osobie. Pracy jest teraz podobno do wyboru do koloru proszę sprawdzić . Co chwile słyszałem że w Lidlu lub Biedronce przyjmują i nie trzeba nic robić. Podobno w niektórych zakładach pracy można grać całymi dniami w Bilard, w innych pić alkohol, w jeszcze innych po 8 godzin używać FB. Przykro mi ale nas nie stać na takich pracowników, dla tego nie zatrudniamy. Życzę powodzenia
Ile płaci Megaserwis za pełen etat?
Już nic, bo nie zatrudnia nikogo nowego. Ostatnia moda na pracę po 3 do 5 miesięcy zmusza nas do nie zatrudniania nikogo nowego.
Powinniście w takim razie zastanowić się nad przyczynami odejścia pracowników. To nie jest kwestia widzimisię pracowników lub "mody" na pracowanie po 3-5 miesięcy tylko warunków (lub ich brak) które stwarza pracodawca swoim pracownikom (relacje, finanse, stres, awans, rozwój itp.).
Pewnie tak, ale ostatnie CV ponad 200 sztuk niestety tez tak wyglądają 2 do 6 miesięcy pracy w ostatnich 2 latach. Po co się szarpać.
Jak przyjedziesz do nas to ci opowiem. Tak czy siak zostajemy w kilka osób którym się chce pracować i nikogo już więcej nie zatrudniamy bo szkoda czasu i energii. Idziemy za radą wielu zaprzyjaźnionych firm, które ten plan wdrożyły kilka lat temu. Teraz jest pracy podobno w bród więc ludzie zmieniają ją jak rękawiczki. Nie biorą tylko pod uwagę, że niedługo w cv im miejsca zabraknie.
Może ktoś napisze jak się pracuje i czy firma potrzebuje pracowników?
Potrzebuje jak każda w dzisiejszych czasach, ale prawdziwych pracowników, a nie osób do obsługi własnego telefonu lewym kciukiem pod biurkiem w nadziei że szef tego nie zobaczy.
(usunięte przez administratora)
Ta opinia jest:
Za pracę jest wypłata. Pakiety socjalne są w korporacjach, a my jesteśmy kilku osobową firmą. To że na rynku pracownicy teraz szaleją i zmieniają prace co kilka miesięcy za kilkaset złoty więcej skończy się kiedyś. Małe firmy już ograniczają zatrudnienie i robią tylko wybiórcze zlecenia. Jak korporacje zaczną zwalniać ludzi to będzie wtedy dobra zabawa, bo nikt z małych firm nie weźmie do pracy pracownika mającego przez 3 lata 5 pozycji w CV. Powodzenia.
Dwa serwisy wzięły kasę i nic nie zrobiły. U Was po 5 min była diagnoza. Dzięki za kompetencje i życzliwość.
serwis jest fantastyczny i tani.
Tani z jakiej strony ? Dzwoniłem za same sprawdzenie sprzętu CENY Z KOSMOSU NIE POLECAM !!!!!
Każde sprawdzenie jest u nas za darmo od 1997 roku. Ciekawi mnie zawsze myślenie takich ludzi , którzy oczerniają innych. Teraz każda firma jest już zawalona trolowymi opiniami. Jeden zaczął a reszta dokończyła. Kolego chyba z konkurencji dzwoniłeś. Mało macie kłopotów z klientami żeby jeszcze na siebie na wzajem się napuszczać. I co zmieni jak napiszesz że wycena już jest droga jak klient przyjdzie i zobaczy że ma ją za darmo.
Owszem jestem firmą ale to nie zmienia faktu iż rozmowa była dla mnie bardzo ważna ,ponieważ potrzebowałem pomocy dla klienta .Miałem laptopa asus r556l pani u was mi powiedziała ze to koszt sprawdzenia 300-400 zl .Szukałem bardzo dobrego serwisu zaproponowano mi megaserwis dlatego zadzwoniłem .
Przez telefon to mógł Pan jedynie usłyszeć żeby się do nas pofatygować na bezpłatną wycenę. Od 20 lat odkąd prowadzę firmę nie wziąłem od klient kasy za sprawdzenie chyba że sam narozrabiał i upierał się na pracę która była bez sensu. Jak się pan pytał o cenę naprawy to mógł Pan usłyszeć że rząd wielkości to 300 - 400 zł ale i tak potwierdzimy to po sprawdzeniu. Zastanów się człowieku co Piszesz o co pytasz i jak rozumiesz odpowiedzi. Dla dobrej firmy sprawdzenie laptopa i oszacowanie kosztów to kilka minut. Gorzej jak klient sobie ubzdura żeby mu to sprawdzenie i wycenę sprowadzić do ekspertyzy - czyli klient żąda żeby mu powiedzieć co jest uszkodzone, a do tego trzeba naprawić laptopa defakto , a potem łaskawie się może zdecyduje albo nie na naprawę. Jeśli taki była prowadzona rozmowa to mogła koleżanka na odczepkę powiedzieć że koszty będą 300 -400 zł, aczkolwiek wątpię. Z innymi serwisami jest przeważnie fajny temat - teraz jest znowu wysyp nowych firm. Łapią się za wszystko co mogą, zaniżają stawki, co którąś naprawę popsują tak że klient robi zadymę a potem chodzą od serwisu do serwisu aby się dowiedzieć co zepsute i jakie będą koszty. Dziennie takich delikwentów co bardziej chcą wiedzieć co się zepsuło i jak to naprawić mamy od 2 do 5 z laptopami a co gorsza również z dyskami które rozgrzebią tak że często nic nie da się odzyskać. Potem jest wielka obraza majestatu że nie chcieliśmy pomóc. Weźcie od klienta normalne pieniądze, zróbcie mu naprawę porządnie , poświęć jeden z drugim z 10 lat na naukę żeby się brać za poważne tematy to będzie inna rozmowa. Jeszcze raz podkreślam przez telefon praktycznie nie udzielamy informacji o cenach chyba że klient jest z innego serwisu i szuka dziury w całym, żeby nie było marudzenia że ktoś coś przez telefon powiedział. pracuję tak od ponad 20 lat i nic się nie zmieniło w tym zakresie. A WYCENA JEST ZAWSZE ZA DARMO.
Kolejny serwis się otworzył i nie wie jak przyciągnąć klientów więc spamuje po internecie. Już to wiele razy przerabialiśmy.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.