Macie w warszawie jakiś większy outlet, tak jak w Krakowie?
a gdzie konkretnie, który polecasz? bo będę w warszawie i chętnie bym zobaczyła co tam ciekawego macie
Cześć mam pytanie, premia tutaj jest zależna od utargu indywidualnego czy od utargu całego sklepu?
Powiedzcie mi czy jak są niedziele handlowe to będą one tutaj jakoś lepiej płatne niż pozostałe dni robocze?
o bardzo dobre pytanie, tych niedziel nie ma za wiele, ale dobrze by było wiedzieć czy dadzą coś więcej??
i to się trzeba wcześniej zgłosić?? że chce się pracować w niedzielę czy po prostu jak przypada w grafiku? ja osobiście bym brała niedziele, jak się da
W jednym wątku jedna ze studentek pisała, że brała soboty jak leci, więc raczej idzie się dogadać po prostu? A z wolnym dniem wiecie jak tu jest? gdy z dnia na dzień coś wypadnie to będą spore problemy z tego?
Zakładam że w takiej awaryjnej sytuacji najlepiej się zamienić z kimś z pracowników, wtedy raczej nikomu kłopotu nie zrobisz
to prawda, tylko najpierw zapytaj tej osoby czy jej pasuje, a nie postawić ją przed faktem dokonanym..
dokładnie, najlepiej między sobą się pozamieniać i nie ma problemu, my tak z dziewczynami właśnie się dogadujemy przynajmniej
Dlaczego pracownicy kończą współpracę z Tezenis (Calzedonia.Pl - Calz Polska Sp. Z O.O.)? Czy robią to sami, czy są zwalniani?
Różnie, ale jak już to w większości sami. Co nie zmienia faktu, że jak się leci w kulki, to naturalnie się wyleci, parasola ochronnego nie ma. Przy czym wiadomo - mówię jak to było u mnie, nie mam żadnych statystyk ze wszystkich sklepów, bo to nie możliwe, aby takie mieć.
Mogę potwierdzić to co wyżej. Co prawda nie wiem gdzie koleżanka pracowała ale u mnie było podobnie. Jeśli chodzi o rotacje to raczej decyzje pracowników niż odgórne.
Po dostaniu telefonu dotyczącego zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną byłam w siódmym niebie. Szybko jednak okazało się ze to nie praca dla mnie. Na początku po wejściu do sklepu powitały mnie trzy miłe Panie, które od razu przeszły ze mną na Ty. Następnie jedna z Pań zaprosiła mnie na zaplecze i powiedziała ze jest tutaj kierowniczką. Zdziwiło mnie to po 10 minutach rozmowy, ponieważ bardziej nierozgarniętej osoby w życiu nie poznałam. Co mnie jednak przestraszyło.. w CV miałam zaznaczone iż jestem studentką zaoczną. Pani mimo to bardzo naciskała na weekendy, wręcz poczułam się zobowiązana żeby rzucić wszystko i robić w każdy weekend. Zarobki i obowiązki gorsze niż w gastronomii. Po wyjściu z rozmowy Pani od razu zaproponowała podpisanie umowy i rozpoczęcie pracy od jutra. Podziękowałam, powiedziałam ze muszę się zastanowić i wyszłam. Następnego dnia udałam się tam z powrotem aby podziękować za wybranie mnie, jednak rezygnuje ze względu na przedstawione warunki pracy.
Opowiedz coś o sobie, pytania o dyspozycje, zainteresowania, pytania o markę.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Mam pytanie, gdyż pojawiło się ogłoszenie o pracę na stanowisko spec. ds. kadr i płac, a w zasadzie młodszy specjalista.. nie ukrywam, że mam dobrych kilka lat przepracowanych i nie chciałabym aplikować na stanowisko juniorskie i zastanawiam czy aplikować właśnie? Ogólnie może ktoś się wypowie jaka atmosfera w pracy i ogólne wrażenie?
szczerze mówiąc to nie mam pojęcia jak ci odpowiedzieć na pytanie czy warto aplikować, jeśli odpowiadają ci warunki z oferty to go for it, ale to musisz sama ocenić, najlepiej umówić się na rozmowę, jak masz doświadczenie to nie będzie z tym raczej problemu, tak myślę
Z jednej strony wyraźnie napisali, że szukają młodszego specjalisty, wiec no.. ale jakby zaproponowali ci ofertę pracy i by ci spasowało to czemu nie?
No ale co my ci mamy powiedzieć, to już twoja decyzja, czy zdecydujesz się na regres stanowiskowy, żeby ponownie zaczynać od juniora w innej firmie. Najlepiej omówić warunki z pracodawcą i wtedy podjąć decyzję. CV możesz wysłać, bo to do niczego nie zobowiązuje, więc co ci szkodzi. A rozmowa jednak wiele rozjaśni, ty też wyłożysz karty na stół i się dowiesz, czy to ci odpowiada.
A jak chodzi o warunki w biurze, to ja osobiście jestem zadowolona, z atmosfery również, ale no akurat ja nie z tego działu, więc nie wiem jak tam im się w kadrach i płacach to układa.
Oooo super że jest pytanie o atmosferę. Bo obecnie rekrutują na stanowisko Specjalista ds. logistyki. Jak wyglądają relacje w tym dziale między pracownikami a przełożonym? W ogłoszeniu napisali że jest przyjaźnie. A jak jest naprawdę?
Odrazam. 2 osoby zarządzające na tak małą liczbę specjalistów to jakaś pomyłka. Jedna nakręca drugą. Fatalna i napięta atmosfera, ogromny stres. Straszenie mandatami z PIP. Ciągła kontrola, brak zaufania do pracownika. NIE POLECAM.
Praca jest zmianowa po 8h? Czy jakoś inaczej?
u mnie się jeszcze nie zdarzyła ale mówię to z perspektywy tylko jednego sklepu i niewielkiego stażu
ile godzin no to ciężko powiedzieć, z tego co mi wiadomo to każdy sklep ustala grafik pod swoje potrzeby, ilość pracowników itp. a w weekendy no to oczywiście że tak, jeśli sklep jest otwarty to się pracuje
Chciałem spytac ile jest zatrudnianych mezczyzn, jezeli wgl?
jesli chodzi o pracę jako sprzedawca to tylko w intimissimi uomo pracuja mezczyzni, ale w biurze to normalnie
Można spytać dlaczego? Chodzi mi o to czy jest mało kandydatów o tej płci czy firma sama preferuje wybierać kobiety podczas aplikacji?
chyba po prostu mniej mężczyzn jest zainteresowanych pracą z bielizną... stąd może wynikać jakaś przewaga kobiet... co chyba logiczne
No i klientki też chyba chętniej przyjmą porady od osoby, która sama korzysta z produktów, a nie jedynie się ich wyuczyła. Znaczy, no ja nie miałabym problemu z tym, żeby mnie facet w sklepie z bielizną obsługiwał, ale wiecie jak jest. Więc myślę, że wątpliwości koleżanki zostały rozwiane, że tu nie chodzi o żadną dyskryminację, tylko o specyfikę produktu
(usunięte przez administratora)
z tego co wiem to min 10% więcej
Zero profesjonalizmu, rekrutują, rekrutują, na koniec rozmowy oczywiście, że odezwą się z odpowiedzią i klasycznie nie dają znać. Żenujące i nieprofesjonalne podejście do potencjonalnego pracownika. Ach, ta zacofana Polska…
ja na Twoim miejscu bym po prostu sama dopytała, przy większych rekrutacjach czasem coś umknie :)
a z ciekawości na jakie stanowisko była to rekrutacja? jakie były pytania?
Dlaczego pracownicy kończą współpracę z Tezenis (Calzedonia.Pl - Calz Polska Sp. Z O.O.)? Czy robią to sami, czy są zwalniani?
Różnie. Skąd mamy wziąć ogólnopolskie statystyki na ten temat? U mnie w sklepie głównie osoby z własnej inicjatywy kończyły współpracę, bo z reguły po studiach szukały już pracy w zawodzie i tyle.
nie słyszałam żeby w mojej okolicy kogoś zwolnili odgórnie. może jak ktoś tak ewidentnie się nie będzie sprawdzał w pracy ale to chyba rzadkość
hej, pojawiło się ostatnio ogłoszenie o pracę na stanowisku kierownik sklepu i jest tam informacja o 4 tygodniowym szkoleniu, ktoś wie coś więcej jak to wygląda? najlepiej prosiłabym te osoby, które je odbyły w miarę niedawno, żeby coś opowiedziały
podbijam!! a zorientowałaś się już może jakie są godziny pracy? czy zawsze jesteś obecna na sklepie?
na razie wiem nie więcej niż ty. ale jak mnie zaproszą na rozmowę i będę mieć ją za sobą, to napiszę co i jak
Hej. Ja bylam na szkoleniu prawie 5 tygodni. Szkolenie jest produktowe kierownicze i statystykowo.
Jedziesz na dwa tyg do jednego miasta, na kolejne dwa do innego i zdobywasz wiedzę. Wszystko masz opłacone. Czy to hotel czy mieszkanie pracownicze. Tam na miejscu masz grafik jakiś tam i zgodnie z nim przychodzisz na sklep.
Przepraszam ale zapytam wprost : na jakie wynagrodzenie w tej firmie może liczyć kierownik ? Z góry bardzo dziękuję za odp.
4 - tygodniowe szkolenie na kierownika sklepu, wydaje się dość długie, jest normalnie płatne? co tam się robi i czy jest już jakaś wiedza praktyczna po tym czy sama teoria?
Byłam ostatnio w salonie Calzedonia (kujawsko - pomorskie). Obsługiwała mnie kobieta, która moim zdaniem nie powinna pracować w takim sklepie. Jej wizerunek nie zachęca. Produkty pokazywane są dłońmi, niestety Pani ma je bardzo zaniedbane, źle się na to patrzy. Być może nie jest to jej wina, aczkolwiek uważam, że pracując w tak ekskluzywnym sklepie powinna nieco o siebie zadbać. Niestety nie jest to jedyna rzecz. Jej włosy zawsze są przetłuszczone a łupież opada na jej ramiona. Co do stylu wymaga on zmiany, ale cóż każdy ma swój gust. Kobieta ta ewidentnie nie pasuje do tego miejsca. Jestem stałą klientką tej firmy i jak widzę ją gdy podchodzi do mnie i proponuje mi rajstopy wciskając we mnie na siłę promocje, mam ochotę wyjść. Kobieta swoim wizerunkiem powinna zachęcać do zakupu - ona zniechęca. Bardzo często na nią natrafiam. Będąc niedawno na sklepie, zostałam osaczona przez jedną pracownicę, domniemam że jest nowym pracownikiem, była niska, ruda i miała okulary. Była bardzo natarczywa. Za wszelką cenę chciałą abym coś kupiła, a ja weszłam się tylko rozejrzeć. Czułam, że chciała sprzedać mi wszystko co było pod ręką. Zniechęciło mnie to do dalszych zakupów w tym sklepie, nie wspominając o drogich cenach, które non stop idą w górę. Zauważyłam też, że co chwila pracują tam inne osoby, które nie mają pojęcia o tym co sprzedają. Przykro sie na to patrzy. Osobiście nie wiem czy jeszcze kiedykolwiek zrobię tam zakupy. Zachęcam do zwracania większej uwagi na to kogo zatrudnia się na te stanowisko. WYGLĄD w tej branży to podstawa. Tutaj tego brakuje.
W 100% zgadzam się z ta opinią. Wielokrotnie robię zakupy w Calzedonii i nie raz spotkałam się z niechlujnym wyglądem pracownic. Często widzę zaniedbane kobiety, chociaż zdarzają się też wulgarnie ubrane. Duży dekolt, krótka spódnica. Robiąc tam zakupy doświadczyłam niemiłej sytuacji. Na samym wejściu do sklepu podbiegły do mnie krzycząc głośne ,,DZIEŃ DOBRY!'' dwie dziewczyny. Poczułąm się nieswojo gdy obie zaczęły na raz proponować mi ofertę promocyjną rajstop. Panie usiłowały przekonać mnie do zakupu rajstop, ale ja przyszłam po spodnie. Gdy już to zrozumiały, że chce kupić spodnie, miały problem ze znalezieniem mojego rozmiaru. Przebiegało to bardzo haotycznie. Wreszcie gdy znalazły mój rozmiar i dały mi model po który pojawiłam się w tym sklepie, doszło między nimi do sprzeczki odnośnie tego która ma pokazać mi spodnie z nowej kolekcji. W rezultacie udało mi się wybrać trzy pary spodni. Ale to nie koniec niemiłych sytuacji. Mało tego podczas kasowania moich zakupów Panie kłóciły się o to, która ma mnie skasować. Dodatkowo zapytały jescze czy nie potrzebuje skarpet w ofercie promocyjnej. Zniesmaczona zapłaciłam i wyszłam. Obsługa do wymiany.
wiem, że tu w większości ludzie piszą o sklepach, ale ja mam pytanie co do pracy na magazynie. nie wiecie czy szukają kogoś aktualnie i czy to praca dla kobiet też czy raczej ciężki kaliber i dla facetów raczej?
długo zajęło wam nauczenie się produktów, obsługi kasy i ogólnie wszystkiego? dopiero będę zaczynać i przyznam, że trochę się stresuję
nie aż tak, na spokojnie do ogarnięcia, ja akurat pracowałam już wcześniej na podobnym stanowisku, więc ogólnie dość sprawnie mi to poszło
szczerze mówiąc sama praca na kasie to jeden dzień i już będziesz miała wprawę, nie ma wielkiej filozofii więc na spokojnie
Hej, czy pracował ktoś w biurze jako asystentka? Polecacie? Bo widziałam ogłoszenie i zastanawiam się czy warto aplikować?
hej, myśle,ze warto. ja jestem zadowolona, fajni ludzie,fajna atmosfera, benefity, no i zaczynajac od asystentki,możliwość rozwoju.
czy są przyjęcia do biura?? widzę ogłoszenia na sklepy ale brak o reszcie... ktoś coś może wie?? istnieje aplikacja inicjująca u nich?
byłam na rozmowie. moim zdaniem poszło mi serio dobrze, rozmowa się kleiła i w ogóle super, myślałam, ze mam ta pracę w kieszeni. no ale okazało się, że nie...nie wiem co poszło nie tak, serio myślałam, że to praca dla mnie... najwyraźniej byli lepsi...albo się nie spodobałam, nie wiem nie powiem, zgrzyt mam, bo się nastawiłam jednak, no ale nie będę wieszać teraz psów na firmie, bo mi się nie udało niemniej "zobaczycie co straciliście" się samo ciśnie na usta no ale trudno, może następnym razem. jakbyście słyszeli o rekrutacjach w Wwa, to dajcie znać.
Hej, nie wiem jak w innych miejscach ale wiem, że Calzedonia Sadyba teraz szuka pracowników. Możesz podejść z cv i zapytać
szkoda, że coś takiego cię spotkało, może spróbuj jeszcze raz w innej lokalizacji?
może coś im się posypało wtedy i nie mogli cię przyjąć, nie chcę tutaj nikogo bronić, ale wiadomo różne sytuacje się w życiu zdarzają.
Przynajmniej Tobie dali znać ;) Rekrutacja na stanowisko kierownicze, tez wydawało się, że rozmowa super. Na koniec usłyszałam NA PEWNO się odezwę i od tamtej pory głucha cisza. Rozumiem, ze się nie zdecydowali, niemniej brak informacji zwrotnej jest totalnie nieprofesjonalny i dzięki temu nie żałuję ;)
Tenezis, jeśli chcesz tam pracować i wysłałeś cv to lepiej nie odbieraj. Pracowałam 2 miesiące na umówienie zleceniu obiecywano złote jaja…Popisujesz umowę po czym 2h później cię zwalilaja i nie podają powodu CHORE, wykorzystują ludzi do pracy i tyle. Cały etat to 8h stania i kucania, grzebania w (usunięte przez administratora) na zapleczu jak i na sklepie, wszystkie osoby postawione wyżej żyją tylko tym sklepem nic poza tym. Artykuły mają złej jakości a jako pracownik musisz wciskać kit ze są (usunięte przez administratora) pomimo tego ze klienci wiedza jakie to (usunięte przez administratora) i sami to nie raz mówią. Jako osoba pracująca tam musisz się upokarzać do tego stopnia ze musisz wszystkim wciskać promocje, nie rozumieją ze połowy społeczeństwa na to nie stać albo poprostu tego nie chcą :) Jedziesz w delegacje z tej firmy? Nie płac za nic sam niech odrazu płaci firma bo pieniążków nie dostaniesz :)
Praca w obsłudze klienta czy sprzedaży zawsze jest ciężka i wymaga dużej aktywności od Pracownika, ale ja dzięki Calzedonii nauczyłam się naprawdę bardzo dużo i w przeciwieństwie do poprzednich firm to jedyny sklep, który mogę polecić.
praca ABSOULETNIE nie jest ciężka, ciężka to jest atmosfera, kierownicy, kierownicy regionalni i brak organizacji ze strony VISUALA!
Atmosfera zależy od ludzi którzy ją tworzą więc może trzeba się zastanowić nad sobą trochę. Ja mam super koleżanki i mimo, że czasami jest dużo pracy to jakoś nie ma krzywych akcji.
wcześniej pracowałam na produkcji więc nie uważam żeby praca była ciężka. po prostu trzeba mieć cierpliwość czasem do ludzi.
Ja wiem czy cierpliwość, trzeba po prostu czasem jednym uchem wpuszczać drugim wypuszczać haha. Taka branża
Każda praca z ludźmi ma swoje wady i zalety. Ja mam takie dni że mam dość i chcę odchodzić, a w inny dzień spotkam kogoś tak sympatycznego który zrobi również dla mnie coś miłego i wszystko mi przechodzi. Zawsze prędzej czy później jest jakaś równowaga w tym wszystkim. Trzeba się tego po prostu nauczyć i do tego przyzwyczaić
każdy ma inną definicje ciężkiej pracy, dla jednych ciężko jest na produkcji dla innego ciężko jest mieć kontakt z ludźmi, różne osoby różne definicje
też jestem ciekawa ale myśle że o stawce dowiemy się przy rekrutacji, wątpię żeby dziewczyny pisały na forum ile zarabiają...
z tego co mi koleżanka mówiła to na początku jest umowa zlecenie ale to chyba na zasadzie okresu próbnego i chyba po miesiącu albo coą koło tego już umowa o prace
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CALZ Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy CALZ Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 171.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CALZ Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 98, z czego 6 to opinie pozytywne, 75 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CALZ Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w CALZ Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.