Opinie o Alshaya Poland Sp. z o.o. w Warszawa

2.4/5
Na podstawie 334 ocen.

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Alshaya Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Alshaya Poland Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż chemii kosmetycznej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Alshaya Poland Sp. z o.o. w Warszawa

abc
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Victoria's Secret Złote Tarasy miesiąc z kawałkiem i odeszłam...nie szło tam wytrzymać. Przez całą zmianą chodzili menadżerowie i patrzyli czy przypadkiem z nikim nie rozmawiasz, nawet jak wszyscy klienci zostali obsłużeni, od razu informacja przez walkie-talkie, żeby się rozejść, grafik co chwilę był zmieniany i był układany niesprawiedliwie. Pupilki miały mniej wieczornych zmian od reszty... Do nauki bardzo dużo - rodzaje biustonoszy, zapachy perfum, zasady obsługi klienta, brafitting, a to wszystko za najniższą krajową. Biustonosze układane według kolorów ogólnie przyjętych, za które dostawało się bure, że są nie tak, choć supervisorzy układali tak samo jak my to ochrzanu nie było. Ciągłe wtrącanie się między ciebie a klienta, bo usłyszało się jakieś słowa wyjęte z kontekstu. Zmuszali nas też do zmuszania klientek, żeby im dobrać rozmiar. W dodatku portale społecznościowe były namiętnie przeglądane i menadżerowie zawsze wiedzieli z kim byłeś, gdzie i co robiłeś. Pracownicy, którzy zgłosili się do pracy na dział Beauty musieli również pracować na innych działach. Nawet cash musiał wszystko wiedzieć co sprzedawcy na biustonoszach... Wieczne problemy z wychodzeniem z pracy jak się było na zamknięcie, bo przecież nie wszystko wysprzątane. Może jakby menagerowie pomagali to poszłoby szybciej ?? Tylko Weronika P. pomagała to robić, reszta sobie siedziała. Bardzo dużo osób odeszło w czasie kiedy pracowałam i nikt nie został zapytany dlaczego dana osoba odchodzi... Obecnie jest kadra nowych pracowników, którzy pracują może pół roku, dłużsi stażem są tylko menadżerowie. Omijać szerokim łukiem, w tej pracy trzeba mieć nerwy ze stali i siedzieć cicho, bo jak odpyskujesz to są potem fochy twojego supervisora, a zaraz też przyjaznych mu menadzerów i wytykają ci najmniejsze błędy.

Natka
Były pracownik
 Pytanie
@abc

Popracowałam 3 miesiące, cały okres próbny, nagle na tydzień (!) przed końcem umowy dowiaduję się, że umowy mi nie przedłużają, a kto miał wpływ na decyzję - MARTYNA. Jej zdaniem nic nie robiłam, nie sprawdzałam się na sali sprzedaży, a zaczęłam się starać, bo zaczął mi się palić grunt pod nogami. Takiej bezczelności nie spotkałam nigdzie indziej. Tak jak było powiedziane - osoby z działu Beauty musiały robić to samo co pracownicy z działu VSL. Dla mnie totalna porażka, bo jak się idzie na Beauty, a nie na inny dział to chyba logiczne, że czuję się lepiej na dziale z zapachami, prawda? Nie rozumiem też jak można przenieść pracownika na inny dział bez jego wiedzy! Znajomą przenieśli z Beauty na VSL całkowicie z nią tego nie ustalając. Wszelkie takie decyzje podobno podejmuje MARTYNA, więc jeśli Martyna to czyta to bardzo dziękuję za tak OWOCNE i (usunięte przez administratora)3 miesiące pracy

kot
Były pracownik

Zdecydowanie nie polecam. W biurze panuje faworyzowanie poszczególnych osób (bez względu na składane skargi) i ogólnie nieprzyjemna atmosfera. Panują zasady dla zasad, po prośbach o wytłumaczenie niektórych decyzji odpowiedź zawsze brzmi „bo tak”. Brak przestrzeni na rozwój, a pracownicy, którzy są tam od 10-15 lat nie próbują nawet usłyszeć nowych propozycji, tylko tłumaczą, że „tu od zawsze jest tak”. Samo biuro jest stare i rozpadające się - wypadają okna, leje się z sufitu i inne takie.

mick
Pracownik
@kaczor

"rynek pracownika" to młodzi przechodzą w miejsca gdzie dostaną lepsze stawki, mniejszą presję i zdrowszą atmosferę. Firmy muszą zaczac się dostosowywać..

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

The Body Shop wycofuje się z rynku w Czechach (był zarządzany przez Alshaya Poland); Natura & Co, poprzedni właściciel The Body Shop, który kupił firmę 6 lat temu za 1 miliard euro, sprzedaje ją w grudniu 2023 roku za 20% ceny nabycia. Czy wiadomo jakie mogą być skutki dla polskich sklepów?

Warszawa TBS
Inne
 Pytanie
@aaa

Sprzedaż to jest serce każdej firmy. Jak firma ma być poważana wśród klientów z zasobnym portfelem / klientek/ i darzona zaufaniem, (usunięte przez administratora) Wiesz na jakim poziomie jest obsługa w tym sklepach?! Znam warszawskie sklepy. Tam się odechciewa wchodzić i przebywać. To jest porażka do czego kadry w tej firmie doprowadziły. Założę się, że w kadrach też powsadzali 20 latki. Wszystko na zleceniach, to siedzi bo najtaniej. No to mają to co chcieli. Oszczędny traci 2 razy! Dla mnie mogą już teraz zamykać salony.

the body shop mokotow Nowy wpis
Inne

wszędzie czytam, że sieć TBS wyskakuje z Polski, bardzo się cieszę, że siksa - kierowniczka która mnie nie przyjęła do pracy w sklepie na mokotowie, bo byłam starsza i miałam doświadczenie w sprzedaży oraz wiedzę kosmetyczną (tak!!!) pójdzie na bruk! Pracodawcy, jak zobaczycie młodą przewalistą lalę, która ma w cv the body shop mokotów i stanowisko "kierowniczka", to proszę nie przyjmować. Karma musi wrócić.

B. Nowy wpis
Pracownik

ustanowienie pracy w wigilie w biurze do 15:00 ( po prośbach 14:30 ) to jakim jesteście pracodawca świadczy ten dzisiejszy dzień a nie ilość mleka sojowego w kuchni. dobrze że na urlopie jestem.

Xxx
Inne

Czy jako asystentka / zastępca kierownika sklepu Bath&Body Works Arkadia mogę liczyć na szkolenia i rozwój? Tak wyczytałam w ofercie i byłoby świetnie móc się doszkalać i uczyć. Co powiecie?

Ewa Nowy wpis
Inne
@Xxx

The Body Shop w Holandii ogłosiło upadłość. Firma ma jeszcze otwarte sklepy bo liczy na odbudowę. Jednak sami wiemy jak będzie. Jeśli szukasz tam pracy to przygotuj się na minimalną i brak premii.

kot
Były pracownik

Zdecydowanie nie polecam. W biurze panuje faworyzowanie poszczególnych osób (bez względu na składane skargi) i ogólnie nieprzyjemna atmosfera. Panują zasady dla zasad, po prośbach o wytłumaczenie niektórych decyzji odpowiedź zawsze brzmi „bo tak”. Brak przestrzeni na rozwój, a pracownicy, którzy są tam od 10-15 lat nie próbują nawet usłyszeć nowych propozycji, tylko tłumaczą, że „tu od zawsze jest tak”. Samo biuro jest stare i rozpadające się - wypadają okna, leje się z sufitu i inne takie.

kiks
Pracownik
@kot

"bo tak" jest tutaj na porządku dziennym sprobuj sie czegos sensownego dowiedziec to od razu dostaniesz informacje ze masz sie nie interesowac i sluchac przelozonego "bo tak"

Michał
Inne
@kiks

A to w firmie nie ma opisanych procesów, które ułatawiałyby podejmowanie decyzji przy codziennych obowiązkach? Wszystkie decyzje idą przez kierownika?

kaczor
Inne
@Michał

nie ma, w tej firmie nic nie funkcjonuje tak jak powinno - dlatego mlodsi pracownicy odchodzą i jest rotacja, a w wiekszości pracuja tam osoby "starsze", ktore są tam od 10-15 lat i osoby ktorym odpowiada brak zmian, w tym też brak rozwoju

mick Nowy wpis
Pracownik
@kaczor

"rynek pracownika" to młodzi przechodzą w miejsca gdzie dostaną lepsze stawki, mniejszą presję i zdrowszą atmosferę. Firmy muszą zaczac się dostosowywać..

Doradca klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowe rekrutacyjna przeprowadziła ze mna jedna z owczesnych menagerek dzialu sprzedaży. Rozmowa przebiegala w bardzo milej oraz calkiem "luźnej" atmosferze:) Nie zadawano mi sztywnych pytan dotyczących samej pracy, lecz czym sie interesuje, co robie w zyciu itp. Jednak mam wrazenie ze dosc moco patrza przy przyjmowaniu do pracy na wyglad i reprezentatywność. Bylo to we wrzesnoi 2018:)

Pytania

Pytania o doswiadczenie, odgrywanie scenek i wcielanie sie w rozne sytuacje sklepowe, pytanie rowniez o pieniazki:) nic strasznego easy

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Jak się pracuje na stanowiskach kierowniczych ? Szkolenia? Ścieżka awansu ? To jest możliwe ? Jak z presją z góry ?

Łukasz
Inne

Wczoraj wystawili ofertę dla doradcy klienta Bath and Body Works. Czy chętnie zatrudniają Ukraińców bo widziałem fragment w ich języku?

stasiek
Inne

Chcę pracować jako zastępca kierownika sklepu ds. zatowarowania. Mając ponad 50 na karku mam szansę na zatrudnienie?

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

The Body Shop wycofuje się z rynku w Czechach (był zarządzany przez Alshaya Poland); Natura & Co, poprzedni właściciel The Body Shop, który kupił firmę 6 lat temu za 1 miliard euro, sprzedaje ją w grudniu 2023 roku za 20% ceny nabycia. Czy wiadomo jakie mogą być skutki dla polskich sklepów?

Klara
Inne
@Ciekawa

W Polsce w sklepach zatrudniane są osoby ok. 20 letnie, więc nie ma mowy o dobrej sprzedaży, ani o poważnym traktowaniu tej marki przez klientów z odpowiednim portfelem. Kierownikami salonów TBS są osoby niewiele starsze. Połącz sobie te kropki, to wyjdzie ci, dlaczego sklepy TBS w Polsce tak marnie przędą. Mieszkam w Warszawie i czasami zdarzy mi się, że wejdę do sklepu, ale najczęściej wychodzę z jednym i tym samym produktem, który znam od lat, bo nie mam czasu czekać, aż się sprzedawczyni wysłowi, ale najpierw musiałaby wyjść nosem z telefonu, żeby mnie zauważyć. Te sklepy miałyby potencjał, bo mają świetne lokalizacje. Niestety przez fatalne decyzje kadrowe u podstaw wcale mnie nie zdziwi jeśli TBS wyjedzie z Polski.

Lady
Były pracownik
@Klara

Zgadzam się, ostatnie decyzje kadrowe są złe i to jest tylko kwestia czasu jak sklepy padną jeden po drugim. Brak trenera na etacie to porażka dla wielu firm, a szkolenia są podstawą do kształtowania umiejętności sprzedaży, zwłaszcza kosmetyków. Pamiętam świetne czasy marki TBS, które odeszły już do lamusa. Kierownicy co bardziej wartościowi odeszli, a nie były to tak młode osoby, a właśnie dojrzałe i mądre życiowo, które trzymały w kupie personel. Eh.. szkoda...mam tylko nadzieję, że marka z rynku nie wyjdzie...

aaa
Inne
@Lady

Pada biznes w Anglii czy Niemczech to przepraszam ale problem nie leży w 20 letnich sprzedawczyniach ale raczej na innych poziomach korpo. Złe decyzje biznesowe, nie trafione linie produktów i sa skutki

Nick
Były pracownik

@ep według mnie np. kampanie marketingowe (które, warto podkreślić, zawsze miały bardzo szczytne cele!) nie były dostosowywane do rynków lokalnych... Dodatkowo, lokalny marketing ciągle był niedofinansowany, a więc ciężko było konkurować z takimi molochami jak Rituals czy Lush (które z kolei mają gorsze składy produktów, ale za to mają więcej kasy na budowanie marki. Eh.)

Była
Były pracownik
@Nick

TBS przespał moment gdy był na szczycie a konkurencja mocno się rozwijała. Przynajmniej w Polsce tak było, pewnie na innych rynkach podobnie. Szkoda, bo marka powstała z miłości do życia zwierząt i poszanowania człowieczeństwa, a zabije ją jak zwykle brak pieniędzy - jak wszystko... zresztą zabija brak pieniędzy... A Rituals się chowa ze swoimi produktami, tylko opakowania mają piękne

Warszawa TBS
Inne
 Pytanie
@aaa

Sprzedaż to jest serce każdej firmy. Jak firma ma być poważana wśród klientów z zasobnym portfelem / klientek/ i darzona zaufaniem, (usunięte przez administratora) Wiesz na jakim poziomie jest obsługa w tym sklepach?! Znam warszawskie sklepy. Tam się odechciewa wchodzić i przebywać. To jest porażka do czego kadry w tej firmie doprowadziły. Założę się, że w kadrach też powsadzali 20 latki. Wszystko na zleceniach, to siedzi bo najtaniej. No to mają to co chcieli. Oszczędny traci 2 razy! Dla mnie mogą już teraz zamykać salony.

Jerzy
Inne

Siemka w ogłoszeniu dla magazyniera teraz na necie piszą ze dają albo umowę o pracę albo te na zlecenie. jest w ogóle opcja ze dadzą mi te pierwsza tak od razu?

Olaa
Kandydat
 Pytanie

Jakie są zniżki dla pracowników w body bath works?

Bianka
Inne

W ofercie dla Brand Delivery Manager wpadła mi w oko 1 kwestia. "Mocno rozbudowany system wdrożenia w obowiązki i pełne wsparcie przełożonego" - to pewnik?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Cześć, zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko specjalisty ds. e-commerce, warto? Jak wygląda atmosfera w tym dziale? O co pytali na rozmowie kwalifikacyjne, były jakieś zadania do wykonania? Dzięki za odpowiedź

abc
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Victoria's Secret Złote Tarasy miesiąc z kawałkiem i odeszłam...nie szło tam wytrzymać. Przez całą zmianą chodzili menadżerowie i patrzyli czy przypadkiem z nikim nie rozmawiasz, nawet jak wszyscy klienci zostali obsłużeni, od razu informacja przez walkie-talkie, żeby się rozejść, grafik co chwilę był zmieniany i był układany niesprawiedliwie. Pupilki miały mniej wieczornych zmian od reszty... Do nauki bardzo dużo - rodzaje biustonoszy, zapachy perfum, zasady obsługi klienta, brafitting, a to wszystko za najniższą krajową. Biustonosze układane według kolorów ogólnie przyjętych, za które dostawało się bure, że są nie tak, choć supervisorzy układali tak samo jak my to ochrzanu nie było. Ciągłe wtrącanie się między ciebie a klienta, bo usłyszało się jakieś słowa wyjęte z kontekstu. Zmuszali nas też do zmuszania klientek, żeby im dobrać rozmiar. W dodatku portale społecznościowe były namiętnie przeglądane i menadżerowie zawsze wiedzieli z kim byłeś, gdzie i co robiłeś. Pracownicy, którzy zgłosili się do pracy na dział Beauty musieli również pracować na innych działach. Nawet cash musiał wszystko wiedzieć co sprzedawcy na biustonoszach... Wieczne problemy z wychodzeniem z pracy jak się było na zamknięcie, bo przecież nie wszystko wysprzątane. Może jakby menagerowie pomagali to poszłoby szybciej ?? Tylko Weronika P. pomagała to robić, reszta sobie siedziała. Bardzo dużo osób odeszło w czasie kiedy pracowałam i nikt nie został zapytany dlaczego dana osoba odchodzi... Obecnie jest kadra nowych pracowników, którzy pracują może pół roku, dłużsi stażem są tylko menadżerowie. Omijać szerokim łukiem, w tej pracy trzeba mieć nerwy ze stali i siedzieć cicho, bo jak odpyskujesz to są potem fochy twojego supervisora, a zaraz też przyjaznych mu menadzerów i wytykają ci najmniejsze błędy.

Anna
Pracownik
@abc

Praca nie jest za najniższą krajową. Do pensji są dodatki, np. premie (miesięczne, kwartalne, roczne), które podwyższają wynagrodzenie.

verta
Były pracownik

W przypadku Bath and Body Works w Złotych Tarasach benifitami były przeterminowane produkty, których nie mogłyśmy wystawić na sklep.

ZS
Były pracownik
@Anna

Targety które warunkowały premie były wręcz nierealne

Kiniaxoxo
Były pracownik
@abc

Potwierdzam, niestety pracownicy na wyższych szczeblach, zwykłych sprzedawców traktują jak popychadła i potrafią zmieszać z błotem.

Ania
Kandydat
@abc

Wczoraj byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w Victorii w Złotych Tarasach i już wiem, że nie chce nawet tam pracować. Jak tylko tam weszłam, od razu czułam jakąś dziwną atmosferę. Miałam przyjemność rozmawiać z Patrycją i pierwszy raz w życiu tak niekomfortowo się czułam podczas rozmowy o pracę. Od razu dało się wyczuć wyższość z jej strony, okropne to było. Trzymała mnie przez 25 minut i wypytywała, kazała mi przedstawić jakiś produkt i nachalnie go wciskać. To jest zwyczajny sklep, a wymagania do kandydata są takie, jakby trzeba było specjalne studia skończyć, znać 5 języków i jeszcze mieć doświadczenie 10 letnie. Jestem zażenowana wczorajszą rozmową i zdecydowanie nie polecam.

Natka
Były pracownik
 Pytanie
@abc

Popracowałam 3 miesiące, cały okres próbny, nagle na tydzień (!) przed końcem umowy dowiaduję się, że umowy mi nie przedłużają, a kto miał wpływ na decyzję - MARTYNA. Jej zdaniem nic nie robiłam, nie sprawdzałam się na sali sprzedaży, a zaczęłam się starać, bo zaczął mi się palić grunt pod nogami. Takiej bezczelności nie spotkałam nigdzie indziej. Tak jak było powiedziane - osoby z działu Beauty musiały robić to samo co pracownicy z działu VSL. Dla mnie totalna porażka, bo jak się idzie na Beauty, a nie na inny dział to chyba logiczne, że czuję się lepiej na dziale z zapachami, prawda? Nie rozumiem też jak można przenieść pracownika na inny dział bez jego wiedzy! Znajomą przenieśli z Beauty na VSL całkowicie z nią tego nie ustalając. Wszelkie takie decyzje podobno podejmuje MARTYNA, więc jeśli Martyna to czyta to bardzo dziękuję za tak OWOCNE i (usunięte przez administratora)3 miesiące pracy

Anonim
Były pracownik

Odradzam pracę w Victori Secret. Mimo wcześniejszym przeczytaniu opinii na temat tego miejsca sama postanowiłam sie przekonać. Napięta i toksyczna atmosfera. Dziewczyny miłe jednak zespół menadżerów przesadnie rygorystyczny i pretensjonalny. Dodatkowo ogromna ilość materiałów do nauki w krótkim czasie. Nowy pracownik po 3 tygodniach pisze testy wiedzy wraz z pozostałymi pracownikami z dłuższym stażem. Jednak test zgadywania modelu i kolekcji biustonosza z zamkniętymi oczami był dla mnie szokujący i całkowicie nie potrzebny. Stanowczo nie polecam !

anonim
Inne

Często się ma kontakt z klientami po angielsku? Trochę się przestraszyłam, jak przeczytałam ogłoszenie Doradca klienta Sadyba Best Mall o tym, że anglojęzyczny kontakt też wchodzi w grę. Dawno nie mówiłam w obcym języku i boję się, że się skompromituję, mam nadzieję, że to jak najrzadziej?

Ex
Były pracownik
@anonim

Akurat w Sadybie jest dużo klientów anglojęzycznych i aby mieć dobre paragony to trzeba ich obsłużyć:-)

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy ktoś pracował może w sieci sprzedaży Bath&Body Works i chciałby się podzielić swoimi wrażeniami? Najbardziej zależy mi na placówce w Gdańsku, ale poczytam też opinie z innych miast. Chciałabym się tam zatrudnić, ale chcę wiedzieć czego się spodziewać. Pozdrawiam :))

Pracownik
Były pracownik
@Kandydat

Pracowałam 4,5 miesiąca w Bath & Body Works w Gdansku i tak jak na początku cała praca wyglądała świetnie, super atmosfera, przyjemna praca, to potem nie mogłam już wytrzymać i musiałam się zwolnić. Kierowniczka była tak nie miła dla całego zespołu, pomiatała nami. Obrażała, ubliżała i bardzo mi się to nie spodobało bo nie lubię kiedy ktoś mnie tak traktuje i byłam zmuszona odejść.

M
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Witam serdecznie, może pokusisz się o konfrontację? Opinia , a pomówienia to dwie różne rzeczy.

@wikussa
Inne
 Pytanie
@Kandydat

A jakie są zarobki w Bathbody works?

J.
Inne
 Pytanie
@Pracownik

Byłam ostatnio świadkiem rozmowy NA SKLEPIE pani bodajze kierownik z pracownicą, ola boga , rozmowa o sprawach pracowniczych , świadczeniu pracy , prowadzona na sklepie, buńczucznym tonem to jakiś poziom bruku, jak tak można ludzi traktować? Nie można wziąć pracownika na zaplecze ,tylko prowadzi się takie rozmowy między klientami? Wybaczcie jestem ( a raczej byłam) klientem tej sieci ,ale już moja noga już tam nie postanie, skoro osoba, która powinna świecić przykladem, być wzorem , świeci , ale brakiem kultury chociażby podstawowej. Szkoda gadać, tacy ludzie na takich stanowiskach...

@J.
Inne
@J.

A dziwisz się, tam wszystko tak wygląda, wiem od byłego "regionalnego" TBS, dość stare dzieje, ale to cud, że jeszcze tych sklepów nie pozamykali, na stanowiska kierowników sklepów firma zatrudnia dziewuszki 20 kilku letnie. Moja siostra z doświadczeniem i wiedzą starała się o pracę w Wawie nie tak dawno, to ją zamurowało. Miała rozmowę z siksą. Czuła już w trakcie rozmowy, że ta dziewczynka jej nie zatrudni, bo będzie się jej bała. Nawet o wyniku naboru dziewczynka poinformowała siostrę smsem, bo nie miała odwagi do siostry zadzwonić. Siksa kontra doświadczony sprzedawca. Smutne to wszystko.

The Body Shop Galeria Mokotów
Kandydat

Jeżeli macie doświadczenie kosmetyczno - drogeryjne, dobrze radzicie sobie po angielsku i macie ambicje, aby sprzedawać i doradzać, to tutaj w tym sklepie NIE ZNAJDZIECIE ZATRUDNIENIA. Na wejściu przywita was bardzo młoda kierowniczka M., która nie dorosła mentalnie do zatrudniania sprzedawców. Stać ją tylko na marnowanie waszego cennego czasu i energii, bo i tak zatrudni kolejne swoje koleżanki do piaskownicy, a pracodawca się o tym nie dowie. Swoją drogą te dzieciaki w czarnych marynarkach, które zobaczycie na wejściu, powitają was tak nietęgimi minami i pretensją w oczach, jakbyście chciały im odebrać piaskownicę i ploteczki na zapleczu. Totalny brak profesjonalizmu. Wstydź się firmo @Pracodawca

anonim
Inne

W internecie wisi ogłoszenie o pracę na stanowisko doradczyni klienta. Firma wymaga od pracownika dyspozycyjności do pracy zmianowej (także w wybrane weekendy). Ile weekendów pracujących trzeba zrobić? Czy można otrzymać za nie jakieś lepsze wynagrodzenie? I w jakich godzinach się tu pracuje?

Anonim
Były pracownik
@anonim

Przysługuje jeden weekend wolny więcej nie liczcie nie dostaniecie XDD

ML
Pracownik
@Anonim

Ja pracuję ponad rok i bez problemu dostaję dwa weekendy wolne, bo uczę się weekendowo.

x
Były pracownik

W weekendy zarabia się tyle samo, niezależnie od tego, czy to niedziela handlowa, wyprzedaż mgiełek czy największa promocja roku. Niestety, pomimo intensywnego tempa pracy w okresie wyprzedaży, zarobki są niskie w porównaniu z nakładem wysiłku.

Lady
Inne

Najniższa krajowa + jakies 200-300 pln więcej w podstawie

Były pracownik
Były pracownik

Nie bez powodu jest tyle negatywnych opinii na temat tej firmy. Również dołączam się do poprzedników. Od początku....w BBW na pewno zerowy system wdrożeniowy. Dostajesz książeczkę onboarding i na jej podstawie wszyscy uważają, że wiesz już wszystko.A skoro wiesz wszystko to nie możesz popełniać błędów, bo wtedy pisanie na messengerze albo obgadywanie na sklepie murowane ;-) wypalony kierownik to pretensje i zrzucanie winy na personel - i w tym przypadku również brak szkoleń z motywowania pracowników czy zarządzania czasem. ale...jeśli szukasz pracy, gdzie nie chcesz się rozwijać, będzie ci wszystko (usunięte przez administratora) i to aplikuj :)

:3
Były pracownik
 Pytanie

Pracowalam w Victoria's Secret na Zlotych Tarasach i odradzam kazdemu. Ogromna rotacja, menadzerowie fatalni. Faworyzacja jest tam norma, obgadywanie siebie nawzajem i obgadywanie klientek. Ograniczony czas na wszystko. Praca sama w sobie nie jest zla, obowiazki, ktore mialam, wspominam milo. Najgorsza osoba jest Martyna, ktora jest bezczelna i zadufana w sobie, kobieta pozjadala wszelkie rozumy i ma wybujale ego. Kto dopuscil ja na taka pozycje?

Zostaw merytoryczną opinię o Alshaya Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Alshaya Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Alshaya Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 46.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Alshaya Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 3 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Alshaya Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Alshaya Poland Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Alshaya Poland Sp. z o.o.
gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii