Podpowiedzcie czy firma potrzebuje aktualnie pracowników? Może jeszcze dowiem się coś jeszcze?
Z tego co zauważyłem będąc w serwisie w Yama Osielsko to wśród osób, które mają kontakt z klientem jest spora rotacja. Nie wiem czym jest spowodowana ale z pewnością może warto byłoby się po prostu spytać tam na miejscu?
Praca w Yama Osielsko oceniam słabo..jeśli chodzi o stanowisko ogólno administracyjne to nie ma szans na jakąkolwiek premie (uznaniową, okolicznosciową) NIC!!! Oszczędzają na każdym kroku, na wszystkim co się da..jedynym atutem są ludzie (oprocz szefostwa oczywiście) jeśli ktoś chce zacząć w branży i się wyrobić to polecam, ale po nabraniu doświadczenia radzę uciekać stąd jak najdalej!!!
Pełen profesjonalizm, skoro administracja firmy odzywa się 3 miesiące od wpisu. Tylko pogratulować! Taktyki również, skoro administracja firmy Yama podszywa się pod "niezadowolonego klienta"! Sam jestem wieloletnim klientem salonu Yama Osielsko i z przykrością muszę podzielić się swoimi obserwacjami. Pracownicy tej firmie pracują jakby mieli pod sobą bat. W sporym stresie. Pod jakąś obserwacją. Ja rozumiem, że pewnie dla niektórych jest to "praca marzeń", ale jakim kosztem? Jest to pierwsza międzynarodowa korporacja, u której zauważyłem taki stres u pracowników. Chyba, że jest to po prostu kwestia zarządzania, kwestia lokalna?
Polecam salon sprzedaży tylko i wyłącznie w Osielsku!! W szczególności Pana Michała i Karola! ! Profesjonaliści :) czego nie mogę powiedzieć o teamie toruńskim...
Nowa Pani w Toruniu która sprzedaje samochody przesympatyczna miałem okazje porozmawiać z nią. Widać pełen profesjonalizm, uśmiech i zrozumienie potrzeb klienta. Wcześniej miałem nieprzyjemny incydent z inna pania G...która nie do końca chyba odnajduję się w tym fachu...
Słowa kojarzące się z YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana (np:. rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako ... . Atmosfera i ludzie tam pracujący są ... . Od jakiej stawki można negocjować pensję? Najbardziej podobało mi się w YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana: Najbardziej nie podobało mi się w YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana:
Słowa kojarzące się z YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana i Suzuki: Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako brak takiej możliwości, przez pierwsze 6 miesięcy żadnego szkolenia oprócz instruktażu jak obsługuje się program dealerski. Atmosfera i ludzie tam pracujący są - i tu jest różnie, z jednej strony atmosfera przyjazna i sympatyczna a współpracownicy chętni do pomocy, z drugiej strony zdarzają się dziwne oczekiwania, czepianie się bo akurat na ciebie wypadło i przez dwa tygodnie obrywasz za błędy całego zespołu , choć czasami i za swoje, to prawda. Od jakiej stawki można negocjować pensję - nie ma możliwości negocjacji, ciesz się z 1800 na zleceniu, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę jest prawie niemożliwe - są osoby pozatrudniane na dziwne umowy np. pół etatu, umowa zlecenie przez kilka, kilkanaście miesięcy. Najbardziej podobało mi się w YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana: atmosfera wśród współpracowników. Najbardziej nie podobało mi się w YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana: brak możliwości rozwoju, brak szkoleń, niechęć do zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, nie ma możliwości normalnej rozmowy na temat podwyżki pensji
witam, obsluga klienta i serwis Nissana w Toruniu to kompletna porazka. gdzie mozna kierowac skargi, reklamacje do kogo?
mam pytanie to bylych pracownikow w Nissan w Toruniu, do kogo mozna zlozyc zazalenie, reklamacje? obsluga klienta w tym salonie to istna porazka, serwis tylko psuje i uszkadza auto , ktor jest kierownikiem , dyrektorem? nawet takiej informacji nie chca udzielic..
Dyrektor serwisu jest w głównej siedzibie w osielsku, też miałem problemy z serwisem w Toruniu!!!
Yama sp. z o.o. w Toruniu: - dział sprzedaży to jakieś nieporozumienie. Nie wiesz czy rozmawiasz, ze sprzedawcą, czy z klientem, który właśnie się "napatoczył". Zero wiedzy merytorycznej, wszystko muszą najpierw sprawdzić w cennikach, strój jakby właśnie wyszli z zakupów z osiedlowego sklepiku. Odbycie jazdy testowej o godz. 9:00 nie ma szans, bo pani, która jest tam sprzedawcą, spóźnia się i bez zażenowania mówi , że "za późno wstała". A to, że samemu ma się napięty grafik ją w ogóle nie interesuje. Jeżeli chcesz kupić świadomie auto takie jakie ty chcesz, a nie takie które chcą ci wcisnąć, to omijaj ten salon z daleka. Traktowanie klienta w salonie jak petenta na poczcie jest na porządku dziennym.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana?
Zobacz opinie na temat firmy YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana?
Kandydaci do pracy w YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.