Nie polecam z wielu powodów. Brak szacunku podstawowego do pracownika. Niskie zarobki. Ciągła rotacja pracowników. Ciągle dodawania obowionzków. Kompletny chaos, za mało ludzi do pracy. Oszczendnosci na wszystkim i wszystkich.
Nie polecam pracodawcy, przełożeni niechętni do pomocy i wsparcia, oczekiwanie efektów i rezultatów od razu. W samej firmie sporo konfliktów i donosicielstwa. Zarobki to ma być tanio, a szefowa odgraża się wciąż, że mają kolejkę chętnych do pracy. Rozmowa o pracę przypomina casting, bo pojawia się tam prawie cały zarząd.
Nie polecam z wielu powodów. Brak szacunku podstawowego do pracownika. Niskie zarobki. Ciągła rotacja pracowników. Ciągle dodawania obowionzków. Kompletny chaos, za mało ludzi do pracy. Oszczendnosci na wszystkim i wszystkich.
Co do braku szacunku, to może podałbyś po prostu typowe zachowania wobec pracowników, bo jak się tu nie pracuje, to trudno się zorientować, o co chodzi. A co do zatobków, to dawali od 5 do 7 tyś zł brutto w zeszłorocznym ogłoszeniu. Jak to jest mało, to ile według Ciebie powinni płacić?
Prosze pani, nowym pracownikom obiecują wiecej. Jak pracujesz dłużej to dostajesz najniższą krajową. Szefostwo nie szanuje ludzi, nie licz na premie, życzenia świąteczne, bony na święta. Ale licz na krzyki przy klientach.
Prosze pani, nowym pracownikom obiecują wiecej. Jak pracujesz dłużej to dostajesz najniższą krajową. Szefostwo nie szanuje ludzi, nie licz na premie, życzenia świąteczne, bony na święta. Ale licz na krzyki przy klientach.
Łał krzyki do pracowników? Nikt nie zwróci uwagi na niestosowne zachowanie bo ja bym chyba nie wytrzymała. Czy ludzie się boją podskoczyć?
Czytałem opinie o pracy za najniższą krajową braku szacunku do pracownika i braku podwyżek. Koszmarny obraz zarysowano choć nie wiadomo na ile prawdziwy. No bo kto by się decydował na podjęcie tu pracy i z jakich powodów?
Obsługa w serwisie Yama to delikatnie pisząc - żenada. Obsługa klienta, kontakt, wiedza - na skandalicznie niskim poziomie. Szczerze nie polecam.
Zgadzam się z tą opinią ponieważ serwisowałem tam samochód marki Suzuki. Wchodząc do pomieszczenia salonu można poczuć się jak intruz widząc niezbyt zadowolone miny tych młodych pracowników. Po zweryfikowaniu cennika w serwisie w Bydgoszczy okazuje się że niektóre czynności są o 100 % droższe, co zaskoczeniem było również dla pracownika serwisu w Bydgoszczy.Również w czasie gwarancji nie wykonywano prawidłowo wpisów do książki gwarancyjnej. Potwierdzili to pracownicy podczas rozmowy telefonicznej w Bydgoszczy.
Dziękuję Panu Jankowi z salonu Yama Toruń za profesjonalną, fachową ,miłą obsługę i doradztwo przy zakupie Nissana.Bardzo sympatyczny, uśmiechnięty i zaangazowany swoją pracą.Dziekuje i polecam Pana Janka z Yama Toruń.
A ja na serwis Nisana nie mogę narzekać. Kupiłem Nisana w Niemczech i nie miałem pewności że był wymieniony rozrząd gdyż nie wynikało to z dokumentów. Byłem przygotowany finansowo na jego wywiane. A tu niespodzianka bo po rozkręceniu samochodu i po oględzinach między innymi stanu zużycia napinacza okazało się że rozrząd był wymieniany. Zaoszczędziłem trochę !!! A sam pobyt w serwisie oceniam na b.dobry !!! Kawka ,ciasteczka ,TV , propozycja pojazdu zastępczego na wstępie no i samochód po przeglądzie umyty, Ja nie narzekam i w Osielsku będę dalej go serwisował.
Tak było 4 lata temu. Teraz w Nissan Yama nie ma nawet kawy. Ciasteczek nigdy mi nie zaproponowano.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana? Chętnie zatrudniają?
Praca za najniższe stawki brak możliwości jakiegokolwiek awansu. Chyba, że za awans uważane jest ciągłe dokładanie nowych obowiązków nie związane z sensownym wzrostem wynagrodzenia. Dyrektor salonu i szefowa ma ludzi za nic, w ogóle ich nie szanując często pokazując to na forum przy innych pracownikach. Bardzo duża rotacja chyba mówi już wystarczająco o sytuacji w firmie.
Omijać szerokim łukiem Zero podwyżek,stawka minimalna atmosfera fatalna. Szefowa pracowników wyzywa od (usunięte przez administratora) Pracownik jest pod presją,dużo osób ucieka gdzie indziej
Pan Maciej G.: jako szczęśliwa posiadaczka nowego Suzuki Swift dziękuję za profesjonalne i cierpliwe podejście do klienta. Bardzo miły, sympatyczny i rzeczowy kontakt ze sprzedającym. Polecam, polecam, polecam !!!
Kolejna odpowiedź nieadekwatna to przeznaczenia tego portalu... To jest portal o PRACODAWCY!!! A nie o obsłudze klienta...
Nie polecam serwisu Nissan. Obiecują dostawę towaru po czy nawet nie informują iż towar nie doszedł. nie chcą sprawdzać czy w danym dniu wogóle towar wyjechał. Do kierownika serwisy nie podają nr telefonu, a jak poprosisz żeby oddzwonił to nie oddzwania. Żenada. Nie polecam
W dniu wczorajszym stałam się szczęśliwą posiadaczką Clio. Dziękuje z całego serca Panu Jakubowi M. , który wykazał się niesamowitą cierpliwością, fachowością oraz przesympatyczną obsługą. Wszystkie formalności załatwił w expresowym tempie a odbiór auta przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Dziękuje również Pani Agnieszce i pozostałej obsłudze????. Kupowanie auta w Waszym salonie to sama przyjemność.Bardzo polecam !
Czy pracownicy YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana chętnie uczestniczą w różnych formach integracji?
Dziękuję Panu Maciejowi za pomoc w podjęciu dezycji o zakupie Dacii. . Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie trafiłem na tak profesjonalnego handlowca. Sympatyczny i uśmiechnięty, wysłuchał i pomógł . Dzięki Panu Maciejowi od niedawna jestem zadowolonym włascicielem Dacii.
Słyszałam , że firma oferuje najniższą krajową, a czy są jakieś premie po czasie ?
Pan Adam Gawrych sprzedawca z salonu Renault YAMA Bydgoszcz był bardzo pomocny i kompetentny. Wykazał się profesjonalizmem w podejściu do klienta. Zakup u tego sprzedawcy uważam za bardzo udany, gdyż udało się cenowo negocjować parametry pojazdu. Mam poczucie, iż otrzymałem wiele bonusów. Polecam ten salon i tego sprzedawcę.
Może słyszeliście o jakichś rekrutacjach w firmie?
Czy jest tak dobrze, że przestaliście pisać? Szkoda, liczyłem na informacje bezpośrednio od pracowników.
jak wyglądają zarobki mechaników i elektromechaników w tym salonie ?
Niektórzy to tylko narzekać potrafią? Może docenić trzeba pracę w tej firmie?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana?
Zobacz opinie na temat firmy YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana?
Kandydaci do pracy w YAMA Sp.Z O.O. Autoryzowany dealer Nissana napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.