W ogłoszeniu ze strony dla managera zaintrygował mnie 1 punkt. Na czym polegają dni szczególnej życzliwości?
Jeden szczęśliwy dzień, jak się trafi, kiedy wszyscy są dla ciebie mili, bo w pozostałe dni każdy jest opryskliwy i nie dba o dobre relacje międzyludzkie.
A co z ta dobra atmosferą która też sie chwala na ofercie? Ja akurat widziałam ofertę dla recepcjonistki ale w całej firmie atmosfera powinna być jednakowa
Wyznacznikiem dobrej atmosfery w naszej firmie jest niski poziom rotacji pracowników – wielu z nas z dumą pracuje tutaj od kilku lat! Panuje u nas wyjątkowa atmosfera, w której otwartość i wzajemny szacunek są fundamentem codziennej współpracy. Praca w kilkuosobowych zespołach pod okiem głównej księgowej to znakomita okazja do zdobywania nowych umiejętności; wszyscy się znają, a korporacyjny wyścig szczurów jest nam całkowicie obcy. Chętnie celebrujemy urodziny naszych pracowników, organizujemy liczne integracje oraz wręczamy upominki z okazji Świąt. Ponadto, z pełnym zaangażowaniem wspieramy rozwój naszych pracowników, oferując szkolenia w zakresie księgowości i języka angielskiego, co umożliwia im podnoszenie kompetencji i zdobywanie nowych umiejętności.
Dni szczególnej życzliwości to wspaniała inicjatywa, która narodziła się z chęci wzajemnego doceniania się w naszym zespole. Pracownicy piszą miłe listy, dzielą się codziennymi sukcesami i obdarowują się drobnymi upominkami, co pozwala dostrzegać wartości i osiągnięcia kolegów i koleżanek. W firmie liczącej około 50 osób wszyscy się doskonale znają, co sprzyja budowaniu silnych relacji. Nasza integracja wykracza poza mury biura – wspólnie angażujemy się w sportowe aktywności oraz organizujemy pikniki na urokliwym Polu Mokotowskim. To doskonała okazja do zacieśniania więzi i cieszenia się wspólnym czasem w radosnej atmosferze.
Zauważyłam, że firma rekrutuje na stanowisko samodzielnej księgowej czy opłaca rekrutować na to stanowisko bo wynagrodzenie jest dość niskie ale może wiąże się to z małym zakresem obowiązków?
Tez jestem zainteresowanym tym stanowiskiem, ale co do "niskich zarobków" to sprawdź sobie jaka jest mediana w biurach rachunkowych. Chyba, że jesteś z korporacji, to tam dadzą Ci zawsze więcej kasy, ale za to masz o wiele słabsze doświadczenie i tylko w jednym obszarze, zazwyczaj takie księgowe nie dają sobie rady w takim BR.
Wątpię, że ta mediana dotyczy tylko Warszawy. Każda praca ma swoją specyfikę, więc nie wiem skąd porównanie z korporacją skoro nią nie jesteście. Pytanie dotyczy waszej firmy jak to u was wygląda, jakie są warunki, a zasłaniacie się korporacją i medianą atakując w potecjalnego kandydata.
(usunięte przez administratora) Ps: czy ktoś wysłał do nich CV i został zaproszony na rozmowę? Możecie powiedzieć coś więcej?
Dla księgowego w biurze rachunkowym oferowali rozwój i awans na stanowisko samodzielnego księgowego. Naprawdę firma daje takie możliwości?
Ścieżki kariery w naszej firmie zdecydowanie sprzyjają awansom i rozwojowi zawodowemu. Od wielu lat nasi pracownicy regularnie awansują i zmieniają stanowiska na wyższe, co świadczy o szerokich możliwościach rozwoju. Przykładem jest ostatnia sytuacja, w której osoba z zespołu Support przeszła na stanowisko księgowego. Zatem, możliwości awansu i zmiany ścieżki zawodowej są jak najbardziej realne.
Jaka jest możliwość awansu w dziale kadrowo płacowym?
Czemu nie zdradzają ile zarabia managerka w biurze rachunkowym? w każdej z wystawionych ofert, które teraz widzę przedstawione są przedziały placowe a w tym przypadku ich brak. wcześniej cos tu pisano, że zarobki są adekwatne do doświadczenia. macie jakieś praktyczne by moc się nim podzielić?
W naszej firmie wynagrodzenie jest dostosowane do posiadanego doświadczenia oraz umiejętności. Podczas rekrutacji szczegółowo omawiamy kwestie związane z wynagrodzeniem oraz zakres obowiązków na danym stanowisku. Cenimy partnerstwo i przejrzystość, dlatego każdy uczestnik procesu rekrutacyjnego ma pełen dostęp do niezbędnych informacji, co sprawia, że rozmowy są komfortowe i owocne.
W ogłoszeniu ze strony dla managera zaintrygował mnie 1 punkt. Na czym polegają dni szczególnej życzliwości?
Jeden szczęśliwy dzień, jak się trafi, kiedy wszyscy są dla ciebie mili, bo w pozostałe dni każdy jest opryskliwy i nie dba o dobre relacje międzyludzkie.
A co z ta dobra atmosferą która też sie chwala na ofercie? Ja akurat widziałam ofertę dla recepcjonistki ale w całej firmie atmosfera powinna być jednakowa
Wyznacznikiem dobrej atmosfery w naszej firmie jest niski poziom rotacji pracowników – wielu z nas z dumą pracuje tutaj od kilku lat! Panuje u nas wyjątkowa atmosfera, w której otwartość i wzajemny szacunek są fundamentem codziennej współpracy. Praca w kilkuosobowych zespołach pod okiem głównej księgowej to znakomita okazja do zdobywania nowych umiejętności; wszyscy się znają, a korporacyjny wyścig szczurów jest nam całkowicie obcy. Chętnie celebrujemy urodziny naszych pracowników, organizujemy liczne integracje oraz wręczamy upominki z okazji Świąt. Ponadto, z pełnym zaangażowaniem wspieramy rozwój naszych pracowników, oferując szkolenia w zakresie księgowości i języka angielskiego, co umożliwia im podnoszenie kompetencji i zdobywanie nowych umiejętności.
Dni szczególnej życzliwości to wspaniała inicjatywa, która narodziła się z chęci wzajemnego doceniania się w naszym zespole. Pracownicy piszą miłe listy, dzielą się codziennymi sukcesami i obdarowują się drobnymi upominkami, co pozwala dostrzegać wartości i osiągnięcia kolegów i koleżanek. W firmie liczącej około 50 osób wszyscy się doskonale znają, co sprzyja budowaniu silnych relacji. Nasza integracja wykracza poza mury biura – wspólnie angażujemy się w sportowe aktywności oraz organizujemy pikniki na urokliwym Polu Mokotowskim. To doskonała okazja do zacieśniania więzi i cieszenia się wspólnym czasem w radosnej atmosferze.
ATA Accounting Services Sp. z o.o. Sp.k. poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. HR. Czy ktoś wie, jaki dokładnie jest zakres obowiązków?
Obecnie nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko i nie mamy takiego ogłoszenia. Zachęcamy do regularnego odwiedzania portalu pracuj.pl, aby być na bieżąco z najnowszymi ofertami!
Jak wygląda możliwość pracy zdalnej?
Nie ma unormowania ale tylko w wyjątkowych sytuacjach pozawalają na zdalną pracę
każdemu pracownikowi księgowości (na umowę o pracę) po 3 miesiącach przysługuje praca hybrydowa. I poprawiając naszą byłą koleżankę z pracy - wszystko jest unormowane :)
Każdy dogaduję się osobami w swoim zespole, można pracować 2 dni z domu 3 z biura i na odwrót. Wszystko trzeba wpisać w harmonogramie. Myślę, że może się zdarzyć taki okres, że będzie trzeba być częściej w biurze, ale nie odpowiem jaki to okres, może to być spowodowane np. większą pracą zespołową. Ale ja lubię przychodzić do biura, nie traktuje tego jako kary :)
Zauważyłam, że firma rekrutuje na stanowisko samodzielnej księgowej czy opłaca rekrutować na to stanowisko bo wynagrodzenie jest dość niskie ale może wiąże się to z małym zakresem obowiązków?
Tez jestem zainteresowanym tym stanowiskiem, ale co do "niskich zarobków" to sprawdź sobie jaka jest mediana w biurach rachunkowych. Chyba, że jesteś z korporacji, to tam dadzą Ci zawsze więcej kasy, ale za to masz o wiele słabsze doświadczenie i tylko w jednym obszarze, zazwyczaj takie księgowe nie dają sobie rady w takim BR.
Wątpię, że ta mediana dotyczy tylko Warszawy. Każda praca ma swoją specyfikę, więc nie wiem skąd porównanie z korporacją skoro nią nie jesteście. Pytanie dotyczy waszej firmy jak to u was wygląda, jakie są warunki, a zasłaniacie się korporacją i medianą atakując w potecjalnego kandydata.
(usunięte przez administratora) Ps: czy ktoś wysłał do nich CV i został zaproszony na rozmowę? Możecie powiedzieć coś więcej?
Cześć wszystkim, trzy osoby, które aktualnie pracują firmie mogą wypowiedzieć się o warunkach, zarobkach, atmosferze? W ubiegłych latach jakoś częściej się udzielaliście;) Przeglądnęłam wątek i przewijał się temat zarobków poniżej średniej, braku podwyżek. Ale chyba premie są możliwe do zdobycia? Trudno wyrobić cele sprzedażowe na stanowisku doradcy klienta? Jak to wszystko aktualnie wyglada? Większości z was atmosfera pasowała, teraz też zespołowo się dogadujecie?
Hej, warunki to umową o pracę i fajne benefity, moim zdaniem atmosfera jest super, otaczam się świetnymi ludźmi. Co do zarobków: "Mediana zarobków wyniosła na początku 2023 roku 4 520 zł brutto - dla księgowej" w ogłoszeniach ATA widełki to 6500-7500 brutto - więc nie są to zarobki poniżej średniej" Nie mamy takiego stanowiska jak "Doradca klienta", jesteśmy biurem rachunkowym.
Jaka jest atmosfera w biurze? Czy można liczyć na realne wsparcie przełożonych? Jak wygląda kwestia nadgodzin na stanowisku Samodzielnej Księgowej?
Myślicie, że będą jeszcze tu potrzebować kogoś na recepcji? Wiem ze kiedyś taka oferta w internecie widniała, a ze mam doświadczenie i szukam pracy w swojej okolicy to się nią zainteresowałam. Pisali tutaj o dobrej atmosferze, zastanawiam się czy zarobki idą z tym razem w parze?
Dzień dobry, obecnie nie szukamy osoby na stanowisko Recepcjonistki, ale zachęcamy do śledzenia naszych procesów rekrutacyjnych :) Pozdrawiamy ATA HR
Jak dużo osób pracuje w ATA Accounting Services Sp. z o.o. Sp.k.?
jest to mała lokalna firma, nie polecam ze względu na zasiedziałych pracowników którzy maja zły wpływ na nowe osoby. Pani prezes sympatyczna ale osoby wokół niej są odpychające Przerost formy nad treścią
Mam pytanie, co rozumiesz przez określenie "odpychające"? Czy doświadczyłeś nieprzyjemnej sytuacji w tej firmie? Praca odbywa się w kilkuosobowych zespołach, których skład zazwyczaj jest stały. Nowa osoba trafiając do takiego zespołu ma raczej sporadyczny kontakt z pozostałymi pracownikami. Szczególnie na początku swojej drogi w ATA. W tej sytuacji jaka jest możliwość oceny wpływu wieloletnich pracowników na nowe osoby? W firmie jest wielu osób z długim stażem, które od lat potrafią się ze sobą porozumieć oraz współpracować. Nie wierzę, że wśród nich nie znalazła się ani jedna osoba życzliwa dla Ciebie? Rozumiem, że nie zawsze akceptuje się wszystkich współpracowników. Ale uważam też, że nie warto wszystkich oceniać tak samo i wrzucać do jednego worka. P.S. Polecam też zajrzeć do KRS - według odpisu Prezesem jest Pan a nie Pani...
co masz na myśli pisząc, że pracownicy są zasiedziali? Ja uważam, że gorszę jest zmieniać pracę co kilka miesięcy. A co do osób pracujących "zasiedziałych", ja osobiście złego wpływu na innych nie zauważyłam, jedni się lubią mniej, drudzy bardziej, to normalna kolej rzeczy, ale każdy podchodzi do siebie z szacunkiem, a osoby z dłuższym stażem, wprowadzają te osoby z krótszym stażem.
Jak wygląda kwestia awansu w ATA Accounting Services Sp. z o.o. Sp.k.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Asystentka?
Nie ma żadnych awansów ani podwyżek , dużo ludzi odeszło zostałą pielegniarka która ma 1,50 wzrostu i pracuje jako księgowa , śmiech na sali.
Wspomniana Pani Pielęgniarka jest miłym, dobrym, pomocnym i mega ogarniętym człowiekiem i pracownikiem. Oby każda firma miała taką Panią i wielki szacun dla niej za robotę jaką wykonuje . Nie rozumiem wypowiedzi powyżej, ale świadczy ona jedynie o osobie wypowiadającej się.
Jestem pracownikiem ATA i chciałam zaznaczyć, że jest też dużo ludzi którzy pracują dłużej niż 3 lata, więc to też o czymś świadczy. Ta koleżanka 1,50 m pielęgniarką była ponad 20 lat temu a teraz uważam, że jest super kompetentną księgową/szefową swojego zespołu (a z racji na wcześniejszy zawód dobrym człowiekiem). Także stwierdzenie " śmiech na sali" absolutnie nie jest na miejscu, a powyższy komentarz na dosyć niskim poziomie.
Jestem byłym pracownikiem. Firma ma wiele wad, ale są też zalety. Jeżeli masz zamiar wylewać kubeł błota na niewinną osobę to nie mogę przejść obok tego obojętnie :)
Jak dla mnie ten stek bzdur, który tutaj wypisujesz jest żałosny. Ewidentnie ktoś tutaj chyba jest zdesperowany, aby uprzykrzyć innym życie, Sztuką jest odejść z klasą z firmy, ale czego oczekiwać od takiego buca jakim jesteś? Jestem byłym pracownikiem firmy, odeszłam w miłych relacjach i tym samym ciężko mi się pogodzić z nieprawdziwą krytyką mojej koleżanki Uli, która ma serce na dłoni oraz z krytyką innych ludzi na temat firmy, Niestety, żyjemy w czasach, gdzie lepiej napisać nieprawdziwy komentarz oczerniający innych, niż przyznać się, że było się złym pracownikiem.. ehh, przykre.
Jeżeli ktoś się stara i faktycznie potrafi, to zawsze wspierają i są otwarci na dalsza karierę
Możliwości awansu, sa w działach księgowych, kadrowych. jeżeli byś miała chęci, to byś za kilka lat czas mogła mieć swój zespół.
Jaki awans w kadrach? Kierownik tego działu pracuje na tym stanowiski już z 15 lat.
Nie chciałam pisać nic na tej stronie w kwestii pojawiających się komentarzy ale znam wszystkie wymienione w komentarzach osoby. Zarówno „pielęgniarkę 1,5m”, Joannę P. i wreszcie Magdę. Pracujemy razem już dłuższy okres czasu, prawie każda z nas ma inne wykształcenie niż zawód wykonywany i co jest w tym złego? Ważne, że praca jest wykonana dobrze i sumiennie. Rozumiem, że ktoś może być sfrustrowany, nie zgadzać się z zachowaniem, czy postawą zarządu, bo punkt widzenia zawsze zależy od punktu siedzenia ale takie osobiste ataki uważam za bardzo słabe. Dziewczęta są zawsze pomocne, uśmiechnięte i sympatyczne. Zespół Joasi P. ma najmniejszą rotację, rzeczywiście stanowią zgrany zespół, świadczy o tym chociażby fakt, że pracują razem już od kilku lat. Obrażanie kogoś z uwagi na anatomię a nie merytoryczną stronę jego pracy świadczy o poziomie osoby, która to napisała. Jakoś w okresie współpracy nie potrafiła zwrócić chociażby Magdzie uwagi, że jej nie odpowiada sposób picia wody ale incognito można napisać wszystko. Słabe to i pokazuje z jak malutkim człowieczkiem mamy tu do czynienia. Nie wiem jak można czerpać przyjemność z obrażania drugiej osoby, twarzą w twarz odwagi nie było. Nie rozumiem również postawy admina, że nie usuwa tych komentarzy, które obrażają kogoś z uwagi na jego wygląd, a nie na atmosferę w zespole, kulturę pracy, czy wreszcie stronę merytoryczną pracy tej osoby, bo te komentarze nic nie wnoszą, nie dają obrazu samej pracy, tylko pokazują brak tolerancji piszącego, do niskich, pulchnych i siwiejących.
Ja pracuje dwa lata ale nie wiem jak reszta.
Podłe jest to, że nie reaguje się na sytuacje, które dzieją się w firmie i przymyka się oko na to przez co traci się dobrych pracowników.
Tak, tam się tak pracuje na tych stanowiskach i śmieszy mnie jak ktoś przychodzi i pyta na rekrutacji o ścieżki awasnu. No, nie w tak małej firmie bo to się kabaret robi. Poza tym czym się szczycić że wiele osób z tej firmy nie pokończyło studiów ekonomicznych? To nie buduje profesjonalistów. Wcześniej w firmie takie sytuacje były nieakceptowalne.
poza biuro można wyjść
Jak długo czekaliście na odzew z ATA Accounting Services Sp. z o.o. Sp.k.? Oddzwaniają zawsze?
Dzień dobry, staramy się zawsze odzywać z informacją zwrotną do kandydatów, jednak proces rekrutacji czasami się wydłuża z różnych przyczyn. Z reguły kontaktujemy się telefonicznie lub mailowo od 1 do 2 tygodni po rozmowie.
Jakie są zadania i możliwości rozwoju na stanowisku asystentki?
Ostatnio mieliśmy super zajęcia z wallbing managerem, była święta zabawa, dużo smiechu. Uważam, to za atut naszej firmy, bo takie atrakcje mamy co jakiś czas :D
Sa to zajęcia, które pomagają się odstresować, wpłynąć dobrze na Twoja psychikę, poznać się lepiej z zespołem. Ostatnio mieliśmy takie spotkanie dot. tematu "jak sie nie wypalić zawodowo" Uważam, że to super sprawa
Raczej przydałyby się na temat (usunięte przez administratora)w tym biurze i podjeścia ludzkiego do pracownika.
Raczej nie chodzi tutaj o psychoterapię :) tylko o to ze ktoś robi zajęcia, które uświadamiają Ci rzeczy o których byś nie pomyślał sam
Ola, przecież tyle już nie pracujesz z nami, to czemu dalej komentujesz? Minęło tyle czasu. Po co robić komuś problem bez postaw?
Też uważam, że w tej firmie są super zajęcia :)) a atmosfera jest ważna, więc dzięki warsztatom mamy okazję Do większej integracji w firmie. Pozdrawiam
Te warsztaty to zwykła dziecinada może w przedszkolu by były zabawne ale nie dla dorosłych ludzi.
A to w związku z osoba przez którą pare osób odeszło, przez którą parę osób płakało i prówało interweniować - bezskutecznie?
W tej sprawie nikt nie interweniował, każdy odwracał głowę. A zajęcia są jakie są, bardziej po to aby ogłupiać a nie żeby przynosiło coś pożytecznego.
Zajęcia są dla nas, żeby się poznać, znać swoje dobre i slabe strony, lepiej wspólpracować. Zajęcia nie ogłupiają, wręcz przeciwnie, przez poł roku przyniosły firmie wiele korzyści. Nie rozumiem jednego, nie pracujesz już z nami, czemu ciągle próbujesz oczerniać firmę?
Nie oczerniam i nie napisałam nic o tym że takie zajęcia są ogłupiające. Więc albo nie umiesz dobrze czytać albo mylą ci się posty. Jeśli Twoje zajęcia przynoszą teraz "dobre owoce" to jest to absolutnie Twój sukces. I tak to odbieraj.
Byłem tylko na rozmowie w tej firmie. Pierwsze wrażenie fenomenalne. Rozmowa dość długa, rzeczowa i całkiem przyjemna. Wyszedłem z rozmowy z poczuciem „Kurczę, chciałbym tu pracować.” Człowiek z którym rozmawiałem sympatyczny i bardzo profesjonalny na pierwszy rzut oka. Kazał mi oczekiwać na propozycje z ich strony. Po jednym dniu otrzymałem telefon z propozycja. Co prawda mocno zaniżona ale nie to było problemem. Problemem był powód jaki podano mi jako obniżenie stawki. Po pierwsze budżet na danym stanowisku a po drugie. Możliwość pracy 7h dziennie z tytułu niepełnosprawności. Powierzano mi ze musza rozpatrywać to w kategorii 7/8 etatu… Odbieram to jako jawna dyskryminacje osób z niepełnosprawnością. Ta jedna godzina krócej nie jest zmniejszeniem etatu tylko bonusem z mocy ustawy za niepełnosprawność jaka człowiek ma na całe życie. Przy czym firma dostaje dofinansowanie z PFRONu za zatrudnienie osoby z niepełnosprawnością. Człowiek który ze mną rozmawiał jeszcze przed spotkaniem na pytanie czy jest Biegłym odp że jest przebiegły… uważałem to za słaby żart prowadzącego ale nie kłamał…
Fakt. Takie "nieprzyjemne" sytuacje na rozmowach miały miejsce wcześniej.
A jakie były nieprzyjemne sytuacje? Do mnie ostatnio zadzwoniła Pani, która rekrutuje (nie pamietam imienia) chwile porozmawiałyśmy, wypytała o kilka rzeczy, w tym 2 pytania po angielsku u umówiła na spotkanie z Prezesem. Rozmowa była przyjemna a pani mila. Z chęcią pójdę na dalsza rozmowę.
A mi się super pracuje w firmie! :)
Atmosfera jest super, warto się przekonać na własnej skórze i poznać tych ludzi, a nie oceniać po opiniach byłych pracowników, którzy nie umieli pracować
Jasne, są wyjazdy, spotkania świąteczne, spotkania zespołowe z wellbing managerem. Zarząd dba o to, aby pracownicy mogli się lepiej poznac.
(usunięte przez administratora) Zarobki adekwatne do Twojego doświadczenia. Ja na atmosferę nie narzekam, polecam sprawdzić naszą strone na (usunięte przez administratora), nasz Wellbing manager dodaje różne "spotkania" zespołowe.
Zawsze zarobki w tej firmie były poniżej średniej. Co się zmieniło?
Miałam rozmowę w tej firmie i moje odczucia są pozytywne. Czekam na informacje
Firma jest jak najbadziej Ok, pracuje od 3 miesięcy i nie ma na co narzekać
Nauczyłam się bardzo wiele, dzięki starszym koleżanką w ATA Finance.
Zaczynałam swoją przygodę z ta firma, dzięki nim zrobiłam doświadczenia i poznałam super ludzi.
(usunięte przez administratora)
Tak to prawda ta firma to porażka jeśli ktoś stawia na dobrą atmosferę i rozwój to zdecydowanie odradzam sam szukam czegoś innego. Mało tego zarząd przymyka oczy na mobbing który ma miejsce w firmie i jest tolerowany.
Pracowałam w tej firmie wiele lat i ciężko czytać te wiadomości. Firma daje stabilne zatrudnienie, są szkolenia, jest opieka księgowej dla początkujących osób, wszystkiego uczą. Nie rozumiem skąd tyle komentarzy, jednak sądzę, że to pisze jedna i ta sama osoba, Wstyd
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w ATA Accounting Services Sp. z o.o. Sp.k. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w ATA Accounting Services Sp. z o.o. Sp.k.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ATA Accounting Services Sp. z o.o. Sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy ATA Accounting Services Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ATA Accounting Services Sp. z o.o. Sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 11 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Bonifraterska 17
00-203 Warszawa - NIP: 9570978167 KRS: 0000285678
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Biura rachunkowe - Warszawa
- Eridan Audit Krzysztof Ławecki
- Działalność Rachunkowo-Księgowa Teresa Janczewska
- Piotr Habib Kancelaria Biegłego Rewidenta
- Barbara Norkiewicz
- Rozliczam Przedszkole Sp. z o.o.
- Rachunkowość Barbara Kowalska
- Biuro Rachunkowe Jolanta Szychowska
- Atn Invest Finanse Sp. z o.o.
- Misters Audytor Adviser Sp. z o.o.
- Four Tax Group Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |