Pracowałam jakiś czas temu w lunchspot. Współpraca z całym teamem i Tomkiem była fajna. Najciężej pracuje się z Iwą, która właściwie psuje firme. Odradzam, ze względu na tą panią.
Współpracuję z Iwą od ponad roku i nie zgadzam się z taką opinią! Jest osobą otwarta, wspiera nowe osoby w zespole i nigdy nie strzwarza problemów.
Ok, może opinia obecnego pracownika jest stronnicza, ale nie fair jest obrażać kogoś w internecie. Jeśli byłaby to prawda, spoko, dobrze żeby były tu prawdziwie opinie, ale opinia o tej osobie jest nieprawdziwa. Jeśli pracowałeś w Lunchspot, w co wątpię...napisz do nas maila, przeglądamy sprawę wewnętrznie.
Zdziwię Cię, pracowałam w Lunchspot i dokładnie wiem jak wygląda praca tam, (usunięte przez administratora) Tomasz który ma w nosie konflikty itd itp, dlatego też zakończyłam współpracę z dnia na dzień ;)
Również podtrzymuję, że Iwa to super osoba do współpracy, dająca zawsze pełne wsparcie! :)
Otrzymujesz pełne wsparcie podczas onboardingu, którego długość jest zawsze dostosowana do Twoich potrzeb. Dodatkowo masz wsparcie swojego opiekuna, który jest dostępny dla Ciebie na spotkaniach, Slacku, telefon. Jeśli ktoś szybko staje na własne nogi to również ma dużą swobodę. Super, bo nie jest korporacyjnie.
No na pewno.... Jak aktualnie jest na macierzyńskim.
Pracowałam jakiś czas temu w lunchspot. Współpraca z całym teamem i Tomkiem była fajna. Najciężej pracuje się z Iwą, która właściwie psuje firme. Odradzam, ze względu na tą panią.
Współpracuję z Iwą od ponad roku i nie zgadzam się z taką opinią! Jest osobą otwarta, wspiera nowe osoby w zespole i nigdy nie strzwarza problemów.
Ok, może opinia obecnego pracownika jest stronnicza, ale nie fair jest obrażać kogoś w internecie. Jeśli byłaby to prawda, spoko, dobrze żeby były tu prawdziwie opinie, ale opinia o tej osobie jest nieprawdziwa. Jeśli pracowałeś w Lunchspot, w co wątpię...napisz do nas maila, przeglądamy sprawę wewnętrznie.
Zdziwię Cię, pracowałam w Lunchspot i dokładnie wiem jak wygląda praca tam, (usunięte przez administratora) Tomasz który ma w nosie konflikty itd itp, dlatego też zakończyłam współpracę z dnia na dzień ;)
Również podtrzymuję, że Iwa to super osoba do współpracy, dająca zawsze pełne wsparcie! :)
Otrzymujesz pełne wsparcie podczas onboardingu, którego długość jest zawsze dostosowana do Twoich potrzeb. Dodatkowo masz wsparcie swojego opiekuna, który jest dostępny dla Ciebie na spotkaniach, Slacku, telefon. Jeśli ktoś szybko staje na własne nogi to również ma dużą swobodę. Super, bo nie jest korporacyjnie.
No na pewno.... Jak aktualnie jest na macierzyńskim.
Tomek jest w porządku, największy zaś problem jest z Panią o ukraińskim imieniu na I. Dołuje cały dział sprzedaży i retail. Osoba bez kwalifikacji, wyśmiewająca pracowników, już niejedna osoba uciekła spod jej "dowodzenia". Osoba, która prowadząc spotkania, jest nudna i nieprzekonująca, nie potrafiąca utrzymać klienta ani nawet zainteresować dobrym produktem - jakim uważam jest lunchspot. Na spotkaniach z klientami arogancka tak samo z zespołem. Jeśli Lunchspot chce mieć przychody i rozwijać się powinien w pierwszej kolejności zwolnic BDM z pracy. Pracownik.
Zgadzam się. Pani I. jest bardzo arogancka, potrafi wyzywać Cię, tylko dlatego, że ma zły dzień. Niestety szef nic z tym nie robi, a czasem nawet trzyma jej stronę. Nie polecam pracy z Panią I, szkoda zdrowia psychicznego na taką osobę.
Co do spotkań z klientami- racja. Jest nudna, sztywna, nie umie zbudować relacji na spotkaniu. Jakby profesjonalizm polegał na byciu robotem. Niby merytorycznie, a jednak czegoś brakuje. Nic dziwnego, że sukcesów sprzedażowych nie ma za dużo.
Byłem na rekrutacji, która przebiegła szybko i sprawnie. Dostałem informację, że firma potrzebuje 2 tygodnie potrzebuje na przeprocesowanie mojej kandydatury i tak się stało. 2 etapy jasne i przejrzyste zasady. Zdaję sobie sprawę, że czasami firmy nawet jak mówią, że dadzą znać to proces możesz się przedłużyć. Tutaj wszystko na czas i jestem zadowolony, że dołączyłem do zespołu.
Tak jak zostało teraz niedawno stwierdzone w trakcie pracy nie może zabraknąć optymizmu by dobrze szło w sprzedaży. zastanawiam się jak teraz Pracodawca dba o mobilizacje wśród pracowników? Sami również robią coś teraz z atmosfera? integracje i tym podobne?
Robimy spotkania integracyjne offline i online. Dodatkowo pełne wsparcie w trakcie współpracy ze strony opiekuna (dla nowych pracowników) i Teamleadera.
Hej. w ofercie dla specjalisty ds. operacyjnych było napisane, że praca może być wykonywana zarówno hybrydowo jak i zdalnie. W tym drugim wariancie jakie warunki musza zostać najpierw spełnione? Trzeba przepracować określony okres w biurze czy może jednak od razu da rade tak zacząć?
Faktycznie tak jak napisano jakiś czas temu sukcesów sprzedażowych nie ma zbyt wiele? To chyba odnosiło się do jakichś konkretnych okoliczności, a wcześniej już nawiązywano do szkolenia. zastanawiam się czy nowe osoby maja jednak cień szansy na osiągniecie sukcesu? Czego nie może zabraknąć kandydatowi?
Nowe osoby mają jak najbardziej szanse na sukces. Oczywiście jest to wypadkowa "szczęścia", umiejętności, "talentu", osobowości. Wiedzę dostaniesz, wsparcie merytoryczne na spotkaniach również. Nikt nikogo nie puszcza na głęboką wodę samego. Jak dobrze widzę, kwestia sukcesów odnosiła się do jednej, konkretnej tylko osoby. Firma się rozwija i dlatego zatrudnia ludzi. Czego nie może zabraknąć? Odrobiny optymizmu, bez tego w sprzedaży łatwo się wypalić, wytrwałości, bo nie każdy telefon, czy spotkanie od razu przyniesie kontrakt.
Mimo negatywnych komentarzy z Grudnia 2023 postanowiłem pójść na rozmowę kwalifikacyjną. Mimo odbycia dziesiątek rozmów kwalifikacyjnych w karierze to jest mój pierwszy komentarz na tym portalu aby przestrzec przyszłych kandydatów którzy aplikują do tej firmy. Składałem moje CV na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży B2B. Rozmowa przebiegła w bardzo chłodnej atmosferze, już na samym początku Pani Iwa i Pan Tomasz pozbawieni uśmiechu, jakby odbywali mechanicznie kolejną rozmowę w tym dniu. Pierwsze pytania dosyć ogólne, czym się zajmujesz obecnie, jakie są Twoje mocne strony, pytanie także o to w jaki sposób pozyskiwałeś klientów. Tutaj od razu się zatrzymam i mogę otwarcie stwierdzić, że sprzedaż polega tam na przede wszystkim zimnych telefonach gdyż byłem o to pytany wielokrotnie włącznie z tym gdzie wyszukiwałbym potencjalnych klientów jeśli nie miałbym swojej bazy. Nie mniej jednak kulminacja rozmowy przyszła po zadaniu pytania "Co wiesz o naszej firmie?" Trudno było mi rozgryźć specyfikę i struktury działalności firmy więc opowiedziałem o niej w wielkim skrócie i poprosiłem aby to Pan Tomasz wtajemniczył mnie dokładnie w to jak działa firma jednak Pan Tomasz dał mi świetne zadanie jakim było wymyślenie i dojście do tego samemu, mimo moich prób nie udało mi się tego zrobić, więc sugerowałem aby to Pan Tomasz wyjaśnił po raz kolejny dokładną specyfikę działalnosci biznesu jednak mimo tego nadal byłem przymuszany do tego aby rozmowa toczyła się w tym kierunku co było dla mnie niezwykle komfortowe. Pan Tomasz stwierdził, że po szkoleniu nie wszystko będę wiedział, więc podczas rozmowy telefonicznej z klientem muszę być odporny na stres, bo nie będę mógł odpowiedzieć słowa "nie wiem" na zadane przez niego pytanie i pokazywać stresu tak jak to odbywa się obecnie na naszej rozmowie kwalifikacyjnej. Po tym niestety byłem zmuszony o zakończenie spotkania i pożegnanie się z Prezesem firmy i jego koleżanką Iwą, jak mniemam kierowniczką tej firmy. Abstrahując od powyższego to drodzy Państwo jeżeli Pracownik sprzedający usługę nie zna odpowiedzi na pytanie klienta a każdemu może się to zdarzyć to kolokwialnie mówiąc nie leje mu się wody i nie nawija makaronu na uszy tylko po to aby podtrzymywać konwersacje. Wystarczy przyznać szczerze, że nie posiadam obecnie jeszcze wiedzy na ten temat ale na pewno wrócę do Pana/Pani z odpowiedzią na to pytanie jeszcze w dniu dzisiejszym. Próba zmuszania do wymyślania przez Kandydata rzeczy co do której nie posiada wiedzy, komunikowanie tego ze strony kandydata jest tak jak osoby wspominające w komentarzach Arogancją a z mojej strony dodam.. brakiem Profesjonalizmu a także brakiem doświadczenia w kwestii rekrutowania osób na stanowisko. Naprawdę nigdy nie spotkałem się z tak niskim poziomem rozmowy rekrutacyjnej.
Rozbawił mnie zapis w ofercie pracy: Benefity: telefon służbowy do użytku prywatnego... to jakiś żart czy prl?
Jaka opinia z pracy na B2B? są teraz dwie oferty dla speców i ta mnie zainteresowała, widzę że chyba są dwa miejsca, skoro dwóch kandydatów potrzeba? Po pierwsze czekam na odniesienie do widełek, bo zostały wskazane na poziomie do 8,500 zł., jak oceniacie ich bieżącą osiągalność? I co z tym oferowanym sprzętem, o którym pisali? Ja w opisie widzę tylko komórkę
Rekrutowane są 2 osoby ze względu na rozwój firmy. Widełki są realne, zależy to od doświadczenia. Pracuję na B2B i nie narzekam. Jeśli chodzi o sprzęt, ustalane jest to indywidualnie.
Miałam tego nie wstawiać bo temat dawno zakończony, jednak mimo dawno zakończonej współpracy cały czas otrzymuje telefony od firm które współpracują z Lunchspot o braku zapłaty. Ogólnie pracy w tym zespole nie polecam, (usunięte przez administratora) ze strony jednego z pracowników, "prezes" dla którego nie ma problemu, a jeśli występuje to uważa, że problem pracownicy mają sami go rozwiązać miedzy sobą. Poza tym widzę, że obecni pracownicy zostali poproszeni o wystawienie pozytywnej opinii tutaj. Zastanawia mnie tylko o jakich wspólnych spotkaniach piszą, no chyba, że jakieś się odbyły od sierpnia do października w co wątpię. Chcąc zbudować dobrze pracujący zespół, pierw trzeba się nauczyć z nimi współpracować.
Służbowy telefon? komputer? jedna wielka bajka (za moich "czasów" które się skończyły w lipcu 2022r). Co do (usunięte przez administratora)jest jedna pracownica, która potrafi zadzwonić do Ciebie i przez godzinę tłuc, że coś zrobiłaś źle, a nawet drzeć się na Ciebie. Wszyscy dookoła są głupi, nie ważne czy to dostawca czy klient. Historii mogłabym opowiedzieć wiele, które się tam działy przez prawie rok współpracy z nimi i z informacji jakie wciąż do mnie docierają nie za wiele się zmieniło. Jedyny plus, pracownikom płacą na czas do czasu współpracy, po zakończeniu jej też musiałam się upominać o zapłatę.
A pracowałaś na umowę o pracę, czy jakoś inaczej? Np. często przy kontraktach (B2B) pracuje się na swoim sprzęcie.
Jak długo trwa proces rekrutacyjny? I z ilu etapów się składa?
Proces rekrutacyjny jest szybki i prosty, składa się z 3 etapów: 1) spotkanie online/na żywo 2) drugie spotkanie z przełożonym + możliwe zadanie do rozwiązania 3) decyzja i przedstawienie oferty. Cały proces trwa ok. 2 tygodnie.
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Lunchspot. Pracuję nad rozwojem usług webowych więc dość niezależnie od innych pracowników natomiast od wszystkich jestem w stanie uzyskać pomoc której potrzebuję przy swoich działaniach. Firma otwarta na propozycje i nowe pomysły. Nie doświadczyłem jakichś negatywnych aspektów o których wspomina się wyżej.
Pracuję w Lunchspot kilka miesięcy. Wdrożenie do firmy było bardzo szczegółowe, a zespół chętny do pomocy. Firma oferuję pracę w 100% zdalną, lecz organizowane są spotkania integracyjne, na których lepiej się poznajemy. Lunchspot rozwija się dynamicznie, co pozwala na ciągły rozwój swoich kompetencji. W firmie panuje miła i pomocna atmosfera. Lunchspot to super miejsce na zdobywanie doświadczenie w przyjaznej atmosferze.
Pracuje w Lunchspot w dziale sprzedaży. Firma daje duże możliwości rozwoju, jest swoboda w działaniu, a zarazem bardzo duże wsparcie od zespołu. Pracujemy w 100% zdalnie, ale organizowane są spotkania integracyjne, żeby się lepiej poznać i świętować sukcesy. Uważam, że szansę na zatrudnienie mają tu osoby z doświadczeniem, które myślą o rozwoju i mają głowę pełną pomysłów, ale też osoby bez doświadczenia, które stawiają swoje pierwsze kroki jako handlowiec. Warto aplikować i rozmawiać. Ja się nie zawiodłam!
Siema. Chcę zaczerpnąć informacji w odniesieniu do miejsca zatrudnienia w Lunchspot Sp. z o.o.. Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się zdalnie? Serdecznie dziękuje za odpowiedź.
Nie płacą kontrachentom !!! Nie polecam, gotowalismy ich firmom lunche, nie zaplacili. Uwaga, przestrzegam. Opinia do zweryfikowania, przedstawie dowody.
Pracuje w tej firmie ponad 1,5 roku. Praca zdalna w 100%, możliwość stałego rozwoju. Z uwagi na to, że rozwój jest dynamiczny to jest w tej firmie co robić.
@Marta płatności wszystkie są na czas :)
Zero profesjonalizmu. Przy podpisywaniu umowy nastąpiło nieporozumienie w związku z moimi studiami. Wprowadziłam Pana Tomasza w błąd, wyrażając się jakbym miała status studenta. Szczerze przyznam, że sama na tamten moment nie wiedziałam, że studia podyplomowe nie dają statusu studenta. Pan Tomasz miał wrócić do mnie z informacją do końca tygodnia jak rozwiązujemy ten problem. Niestety zamiast zwyczajnie porozmawiać ze mną wybrał ucieczkę i urwał kontakt. Minęły prawie 2 tygodnie i zero odzewu. Na maila również nie odpowiada. Uważam to za brak profesjonalizmu i szacunku do drugiego człowieka. Widocznie planowany budżet był bardzo skromny i opłaty najwyraźniej go przerosły. Mimo tego, że i tak zgodziłam się na niższą stawkę i miałam pracować na własnym laptopie. Jeśli na takim etapie w taki sposób załatwiane są trudne tematy, cieszę się, że nie stałam się częścią zespołu. Wszystkiego dobrego. Zachęcam do empatii i lepszego traktowania potencjalnego pracownika.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Lunchspot Sp. z o.o. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Lunchspot Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz

Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lunchspot Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lunchspot Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lunchspot Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 5 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Obornicka 29 lok. 20
02-953 Warszawa - NIP: 9512492519 REGON: 384669033 KRS: 0000809531

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: [email protected]
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: [email protected]
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |