Hej jak wygląda rekrutacja do tych lini? Tzw “dzień oceny” ktoś się orientuje?
Tak na marginesie to kto w całej firmie odpowiada za jakiekolwiek opóźnienia? Tak się zaczęłam się po prostu zastanawiać widząc poprzednią opinię od pasażera, który na nie wskazywał. Sami zatrudnieni również mogą mieć przy tym jakieś problemy jeśli wykaże się im ze to z ich winy? To możliwe? zastanawiają mnie także tegoroczne zarobki bo nikt o nich nie pisze, znacie ich wysokości?
Pracownicy nie mają wpływu na opóźnienia, więc nie mają żadnych problemów z tego tytułu. Najczęściej opóźnienia powstają przez sloty, usterki, obsługę naziemna, zaginionych na terminalu pasażerów
Oczywiście że są nie mili, gdzie mają dać upust emocjom, wyżywają się na stewardessach. Niestety też chcielibyśmy kończyć o czasie, za postoje i czekanie nikt nam nie płaci. Szkoleń jako takich nie ma, wraz z doświadczeniem przychodzi umiejętność radzenia sobie w takich stresujących momentach.
Kilka lat temu bylam zatrudniona w tej firmie, jeszcze pod nazwa Travel Service. Niestety zapodzialam swiadectwo pracy. Ktos mi poradzil zebym skontaktowala sie z p. od HR i tak tez zrobilam. Na moja wiadomosc do p. HR otrzymalam "out of office reply"i bylam pewna, ze nikt sie moja sprawa nie zajmie, a swiadectwo pilnie potrzebowalam. Ku mojemu zdziwieniu P. Iwaszko odpisala mi w ciagu 2 dni i obiecala, ze sie moja sprawa zajmie po powrocie z choroby. I faktycznie tak zrobiila. Bylam w szoku, bo pracowalam w wielu firmach lotniczych i z doswiadczenia wiem, ze tam HRy nie odpisuja, szczegolnie do bylych pracownikow. A ta Pani bardzo szybko mi pomogla. Naprawde super komunikatywna i pomocna. Takze bardzo dziekuje!
Najgorsze (usunięte przez administratora) jakim miałem nieprzyjemność lecieć. Zawsze spóźniony, nie da się nic zaplanować bo niewiadomo kiedy łaskawie wystartuje „samolot”. Nigdy nie wyleciało to coś o czasie… Totalne (usunięte przez administratora)!!
Dzień dobry. Jesteśmy nauczycielami w Zespole Szkół nr 2 w Mławie. Od września 2022 otworzyliśmy klasę o kierunku : Technik eksploatacji portów i terminali. W związku z tym mamy w imieniu dyrekcji szkoły pytanie i prośbę: czy istniałaby możliwość objęcia patronatem /opieką naszej szkoły w związku z powołaniem nowego kierunku? Czy byłaby możliwość zapraszania gości z Państwa firmy do naszej szkoły w celu poznania od środka pracy na tym stanowisku? Czy byłaby możliwość odbycia praktyk przez naszych uczniów w Państwa firmie. Czy jest możliwość umieszczenia Państwa LOGO na stronie internetowej szkoły, dokumentach związanych z tym kierunkiem? Czy byłaby możliwość umówienia się na rozmowę w biurze lotnika i omówienia propozycji.? Pozdrawiam Mariusz Dziubiński i Marta Betlińska- Przybójewska - zespół promocyjny szkoły.
Witam, chce sie podzielic bardzo pozytywna ocena odnosnie szkolenia initial w KTW. Szkolenie bylo bardzo intensywne, bardzo duzo wiedzy do ogarniecia,ale insruktorzxy naprade sie starali, by w jak najlepszy sposob ta wiedze przekazac. Ponadto w grupie panowala nizmniernie mila atmofsera, co bardzo pozytywnie motywowalo do nauki. To szkolenie bylo trudniejsze niz moja matura... Jedyne , co mnie rozczarowalo, to spotkanie z Paniami od mundurow. JEstesmy nowymi pracownikami, na szkoleniu caly czas podkreslano nam, jak wazny jest " groomimg".a ta Pani od mundurów byla wrecz ziritowana na kazde zadanie pytanie o uniform. Jak czegos brakowalo, to wrecz byla zla, ze sie pytamy, kiedy i czy brakujaca czesc uniformu bedzie dostarczona. My jestesmy nowi i nie wiemy, jak ta firma dziala.... Ale generalnie bardzo pozytywnie oceniam rekrutacje i komunikacje z HR, szkolenie i czekam na sezon letni w zupelnie nowej roli:-)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Smartwings Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Smartwings Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Smartwings Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!