Opinie o Shopee Sp. z o.o. w Warszawa

1.5/5
Na podstawie 121 ocen.

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Shopee Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Shopee Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Shopee Sp. z o.o. w Warszawa

Szok i niedowierzanie vol 2
Pracownik
 Pytanie

Napisałam tu wczoraj opinie i uwaga uwaga mój pracodawca który zawsze promuje kulturę feedbacku usunął moja opinię. Polecam trzymać sie od tej firmy z daleka. Każdy kto tu został (mimo zwolnienia ponad 1/3 zespołu) chce stąd uciec. Wielu managerów dostało awanse mimo zmian. Niektórzy byli na tyle nierazsadni żeby opublikować to na LI. Ciekawe co z planowaną impreza? Zaprosicie też zwolnionych? Skoro stać Was na impreze... Zamiast ocalić jedno czy dwa stanowiska więcej

Szok i niedowierzanie
Pracownik
 Pytanie

Jak czytałam opinie na goworku to nie wierzyłam, pracuje tutaj rok. Po fali zwolnień grupowych gdzie zwolniono 1/3 pracowników panuje fatalna atmosfera. Zwolniono ponad 100 osób a managerowie dostali awanse. Prawie każdy z nich na tym zyskał. Ludzie zwolnieni powinni się cieszyć bo dostali spore odprawy a my zostaliśmy w tym fatalnym, szkodliwym psychicznie środowisku. Niektóre działy planują imprezę dla pracowników. Zwalniają ludzi a robią imprezę? Ten kto został myśli o ucieczce jak najdalej...

Nick
Inne
 Pytanie

Skoro te zarobki były takie dobre to może w końcu ktoś napisze ile zarabiał? Przecież was nie znajdą na goworku

xyz
Były pracownik
@Nick

Tak jak napisał były - zależy jak kto ugrał. Na tym samym stanowisku z podobnym doświadczeniem 7000-10000 zl

exemployee
Były pracownik
@Nick

14 k brutto

Maarit
Inne

To, co wyprawia ten pseudo sklep, to jedna wielka kpina, warta obśmiania, nawet nie pożałowania - buty przyszły zgniecione, nie nadają się do noszenia, są do wyrzucenia. Opakowane w cienki woreczek. Obsługa - niejaki "jubai3" - spławia klienta jak może, na stronie nie można nawet przesłać formularza zwrotów (po dokładnym wypełnieniu go, przycisk do przesłania formularza nie działa). Po przesłaniu tego problemu na czacie, nagle zakładka z oceną stała się nieaktywna, a ja dostałam odpowiedź, że firma nie może się tym teraz zająć - napisali: "Przepraszamy, w tej chwili mamy przerwę, zajmiemy się tym, jak tylko zaczniemy pracę" (napisałam prośbę o zwrot kilka dni temu). Shopee.pl to firma krzak w całej rozciągłości. Strata czasu.

xxxxxxx
Inne
@Maarit

Witam, zgadzam się w zupełności. Mam taką samą sytuację

Bartek
Inne
@Maarit

Te forum nie jest od takich opinii :)

Michu
Pracownik
 Pytanie
@Bartek

I w czym kłopot? Że twoja ukochana firma dostaje pstryczki w uszy z obu stron? Smutne.

Zwalniają
Pracownik

Zwolnienia grupowe w Shopee. Także nie ma co aplikować. Ludzie w zasadzie zostawieni z ręką w nocniku. Najpierw cisną Ciebie po nocach i dniach, a potem zwalniają sporą cześć załogi bez ładu i składu. Bajzel na maxa

MM
Pracownik

W firmie w niektórych działach już panuje atmosfera paniki i strachu, że zostanie się zwolnionym. Dużo zależy od działu w którym się pracuje ale jednak większość osób narzeka. Z tego co wiem w większości rekrutacje są zawieszone ale jeśli mimo to dostaliście ofertę to NIE BIERZCIE JEJ. I tak po kilku miesiącach będziecie rozglądać się za czymś nowym. Wszystko spowodowane jest specyficzną kultura tego miejsca - firma motywuje strachem i chce w ten sposob osiagac cele. Pieniądze nie są warte tego stresu. W Shopee co chwile ktoś składa wypowiedzenie. NIE POLECAM.

Pracodawca

@MM

Dziękujemy za komentarz. Bardzo nam przykro, że w taki sposób oceniasz sytuację w firmie. Ze swojej strony możemy potwierdzić, że prowadzimy rekrutacje na otwarte stanowiska, nowe osoby dołączają do nas, a jeśli ktoś rozstaje się z firmą – co jest naturalnym zjawiskiem – przeprowadzamy rozmowę, aby zrozumieć powody i zastanowić się, co, jako pracodawca, możemy poprawić. Każdy z naszych pracowników ma również możliwość spotkania z HR Business Partnerem i podzielenia się swoją opinią – w każdym momencie zatrudnienia.

A.
Były pracownik
 Pytanie

Witam, pracowalam w zespole finansow przez pol roku, miesiac temu odeszlam wreszcie. Nadgodziny byly norma, z managem tez nie dalo wspolpracowac, kazda moja decja byla weryfikowana przez nia, nie mogla nic wyslac bez review draftu przez nia. Nadgodziny? Norma. Ale zapomnie, ze mozesz je odebrac, Rozmawialam z HRBP i powiedzieli cytuje "No coz, to jest praca zadaniowa, jesli nie potrafi pracownik na tyle efektywnie rozplanowac swojej pracy to powinien o tym porozmawiac z managerem" Dostalam jak obuchem w glowe. Jedyny plus jest pensja, reszty nie odradzam, a juz na pewno nie w obszarze Operations & Product, to koleczko wzajemnej edukacji z tych samych firm. Benefity: pamietam jak wtrakcie town-hallu Head of Ops z duma i usmiechem powiedziala, ze bedziemy miec 15 miejsc tylko dla nas Unit building (jest nas kilkaset praceownikow). Po chwili nastapila cisza i wszyscy ja wysmiali. Minusy dodatkowe: nawet jak masz umowe stala, to i tak pod kazdym powodem cie zwolnic. Minus najwiekszy: trzeba uwazac co sie mowi i przy kim, a najlepiej w ogole sie nie odzywac, bo w fimie jest kultura robienia screenshotow z prywatnych rozmow i eskalowania do managerow. A managerowie, im wyzej, tym bardziej maja przyslowiowego kija w (usunięte przez administratora) Generalnie, bardzo, badzo nie polecam.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

W sumie nigdy nie pisałam negatynwej opinii na pracodawce, ale tu uznałam że warto. Jeśli chodzi o nadgodziny to ujme to, że każdy dział jest troche inny. W tym co ja pracowałam nadgodziny były do odebrania. Zespół w porządku. Większość w miarę siebie wspiera. Niestety problemem są osoby jak to ujme wyżej. U mnie za wyrażenie niedogodności i chęci dogadania pewnych kwestii które miały być elastyczne zostałam szybko skreślona. Nie ważne że robiło się pozawymiarowe zadania i robiło się nadgodziny. Ta firma musi zmienić swoja polityke, nawet nie mówie o zmianach dla samych pracowników a o podejściu do klientów i zmiany samego funkcjonowania platformy. Obawiam się, że zmiany nie zostaną wdrożone a ambitni pracownicy i naprawdę z pasją bardzo szybko stamtad uciekną. Co na plus? Pensja zdecydowanie konkurencyjna jeśli umie sie pilnować i odbierać swoje nadgodziny. Jak nie to pracuje się 1etat i pół. Przyznam jednak, że nie spotkałam sie jeszcze z pracodawcą który mówi, że po przepracowaniu okresu próbnego nie należy się żaden feedback bo jestem na próbnym. Coś tu chyba poszło mocno nie tak. Nikt z moich kolegów z pracy nic niecwiedział. Nawet tych osób troche wyżej. Sama chciałam odejść, a kierownik uznał, że mnie sprobuje wyprzedzic prezentując swoje niezadowolenie (tyllko niezadowolenie, bo więcej nic nie umiał powiedzieć ;)). Pracują tu dorośli czy dzieci? Bo nie wiem skąd owe podejście, szczególnie jak pracownik jest od początku szczery. Bo po co kłamać? Podsumowując Plusy: +Pensja (uważam, że konkurencyjna) +Wsparcie zespołu +Ładny widok za oknem ;) +Jedzonko od firmy FREEE Minusy - Praca niekreatywna a wysysająca życie - Ciężka możliwość rozwoju, dokonanie zmian. Firma a raczej kierownictwo ich nie chce mimo motywacji - Chęć dogadania warunków, jakiś zmian odbierana jest bardzo negatywnie - Brak komunikacji między zespołami (utrudnia to wykonanie zadań) - Brak regularnego feedbacku od kierownictwa - Nadgodziny, nawet jak masz przelot rano, to wieczorem się męcz, a potem pilnuj z odbieraniem - Zespół zbudowany z ludzi z różnych branż, a szkoda. Jakby byli ludzie zrekrutowani z firm e-commerce zdecydowanie bałagan byłby mniejszy - Brak zasad, Shopee to organizm żywy. Nie ma stałych ram, zasad które pomogą sie wdrozyc nowym pracownikom. Nowi pracownicy poruszają się jak we mgle. Ucz się SZYBKO, sam i nie pytaj za dużo ;) Nie polecam jako pracy dla osób młodych które wchodzą na rynek pracy. Można mocno zniechęcić sie do ogólnie swojego zawodu. Niestety HR też nie interesuje się takimi sprawami a szkoda.

Były pracownik
Były pracownik

Oczywiście, ze nie. Shopee nie ma w zwyczaju wypłacani nadgodzin, podobnie jak niechętnie wypłaca ekwiwalent urlopowy. Oficjalnie nadgodziny są do odbioru, tyle tylko, ze w większości działów nie ma czasu na odbiór tych godzin (a dokładniej mówić dni, bo są ludzie którzy maja po kilkanaście dni nadgodzin do odbioru od października/listopada 2021).

Gdzie te czasy
Pracownik

Nie. Teoretycznie odrabiasz

@Były pracownik
Były pracownik

Nie, do odebrania tylko w którymś dniu pracy po dogadaniu sie i to trzeba naprawdę pilnować.

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Bardzo nam przykro, że nie wszystkie opisane doświadczenia, związane z pracą w jednym z naszych zespołów, są pozytywne. Jako firma stawiamy na kulturę feedbacku, dlatego przyjrzymy się ponownie informacjom zwrotnym przekazywanym m. in. na zakończenie okresu próbnego. Jeśli w trakcie pracy nasi pracownicy mają jakiekolwiek pytania czy wątpliwości, chcemy o tym wiedzieć. Zawsze zachęcamy do rozmowy – jeśli nie z menadżerem, to z przełożonym wyższego szczebla albo HR Business Partnerem. Na podstawie przekazanych tą drogą informacji możemy reagować i działać w odpowiedni sposób.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Shopee Sp. z o.o.

Były rozmowy i absolutnie nic nie zostało zrobione. Jakim prawem pracownik dostaje informacje, że NIE MA PRAWA do feedbacku po okresie próbnym? Co to za firma? Informacja HR Business Partner niestety jest tylko chyba na papierze. Oczywiście informacja została zebrana jak najbardziej od HR ale czy cokolwiek zostało zrobione? By sytuacja nie spotkała innego pracownika? Zostało mi powiedziane, że niestety nie ma takich informacji czy mam w ogóle prawo do feedbacku po okresie próbnym. Jest to wysoce wątpliwe i przykre, a ponadto nieprofesjonalne i nie powinno w ogóle mieć miejsca.

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękujemy za odpowiedź. W dynamicznym środowisku Shopee, kultura feedbacku jest dla nas kluczowa. Przywiązujemy dużą wagę do przekazywania i uzyskiwania informacji od pracowników, dlatego też okres próbny zaprojektowaliśmy w taki sposób, aby obie strony mogły podzielić się swoimi przemyśleniami. Dzieje się to m.in. podczas spotkań z bezpośrednim przełożonym po 6 i po 12 tygodniach pracy. Jeśli pracownik czuje, że nie otrzymał wystarczającej informacji od przełożonego, zawsze może poinformować o tym dział HR lub skorzystać z tzw. „feedback form". Chcemy podkreślić, że bardzo nam przykro, że Twoje doświadczenia nie są pozytywne. Mamy nadzieję, że to naprawdę odosobniony przypadek. Ze swojej strony dokładamy dodatkowych starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca. Usprawniamy proces komunikacji wewnętrznie, abyśmy mieli pewność, że zarówno każdy HR Business Partner, jak i manager jest dokładnie poinformowany o zasadach i potrzebie udzielenia informacji zwrotnej pracownikowi.

anonimowa
Były pracownik

Ta firma to kolos na glinianych nogach.... 1. Ludzie otwarcie i głośno przy darmowych śniadankach narzekają na firmę bez skrepowania opowiadaja w ilu rekrutacjach uczestnicza, ze ida na l4 po to żeby uniknąć planow naprawczych, kto sie zwolnił lub planuje zwolnic 2. Niektore dzialy pracuja na pozor - ciagle kawki, wychodzenie na papierosa w czasie kiedy inni boja sie wstac od biurka 3. Odchodza managerowie wyzszego szczebla bo nie wyrabiaja z cisnieniem i ciagla koniecznoscia bycia 'w pracy' 4. Zatrudniono ludzi z doswiadczeniem z innych branrz a i tak wybiera sie rozwiazania z rynku azjatyckiego. Szef Shopee podejmuje decyzje sam - nie slucha ludzi ktorzy maja wieksze doswiadczenie niz on w pracy z polskimi sprzedawcami 5. Uczy sie tu ludzi kombinowania i krecenia tylko po to zeby wypelnic odpowiednia liczbe tabelek i miec 100% w jednym i drugim raporciee Plusem sa pieniadze, ludzie ktorzy tworza zespoly, darmowe jedzenie na sniadanie itp generalnie nie polecam

M
Były pracownik
 Pytanie

Mialem chwilowa przygode w dziale marketingu. Po pozytywnym feedbacku zostalem przerzucony do innego zespolu (?) gdzie ten feedback nie byl taki dobry poniewaz kierownictwo chyba mialo jakies problemy ze soba i ich zachowania podchodzily pod mobbing (ciagle pytanie o status zadania, robienie duzych problemow ze zrobienia jakiegos bledu, kiedy w innych przypadkach przechodzilo to bez echa). Juz tam nie pracuje, moje zdrowie psychiczne sie poprawilo i wiem, zeby unikac takich miejsc pracy i tak chorego managementu oraz pracodawcow z tamtego rejonu swiata :) Jak nie chcesz miec zycia to smialo tam aplikuj, hajs spoko ale ogolnie niewarto. Zaraz sie zwina jak z innych rynkow europy zachodniej tylko troche wydrenuja nasze portfele z pieniedzy

Były pracownik
Były pracownik
@M

Potwierdzam osoby zarządzające w dziale Marketingu ciagle maja problem co do swoich podwładnych. W moim przypadku była to Pani manager ktora ciagle sie o coś czepiała, ciagle moja praca była niedoceniana i wrecz robiono ze mnie kozła ofiarnego. Dawano mi zadania z brakującymi danymi do ktorych ona miala tylko dostep, była sytuacja gdzie na własne oczy widzialam po dostaniu niezadowolonej uwagi w moja strone co do braku orientacji w plikach jak własnie ta Pani manager je dopiero co dodaje. Zero szacunku do pracownika, ciagly stres, uwagi i niezadowolenie. mam nadzieje ze szybko potraktuja osoby ktore sie znęcają na pracownikach tak samo. Wspomne jeszcze ze lepiej z nikim nie rozmawiac niektorzy pracownicy donoszą na nowe osoby, mial czelność o cos zapytać i w tym momencie znowu wchodzi niezadowolona Pani manager i wykorzystuje to przeciwko nowej osobie. Pani manager ,,jestem z tych osób ktore jak słyszą ze nie mozna tego zrobic, to mowie potrzymaj mi piwo" - mam nadzieje ze to piwo sie nie długo rozleje. Pozdrawiam i zycze zespołowy Shopee wszystkiego najgorsze

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Bardzo nam przykro, że Twoje odczucia, związane z pracą w jednym z naszych zespołów, nie są najlepsze. Jako pracodawca chcemy być dumni ze wszystkich naszych pracowników, więc również z managerów, którzy powinni tak samo skutecznie dbać o biznes i ludzi. Jeśli zdarzają się jakiekolwiek trudne czy nieodpowiednie sytuacje, chcemy o tym wiedzieć. Zachęcamy do informowania o tym – nasi pracownicy mogą zgłosić się przełożonego wyższego szczebla albo HR Business Partnera. Na podstawie przekazanych informacji możemy reagować i działać w odpowiedni sposób.

niKo
Inne

Odradzam zakupu w tym pseudo sklepie. Szkoda czasu. Dwukrotnie kupowałem coś od sprzedawcy megataniekupowanie i dwukrotnie nie wysłali mojego zamówienia. Brak kontaktu poprzez czat, maila i telefon. Dobrze, że chociaż pieniądze zwrócili. Radze uważać i omijać ten portal szerokim łukiem

Henio
Inne

Znowu reklama i znowu ta kobieta ma czkawkę. To jest niebezpieczne dla zdrowia.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Nigdy nie pisałam negatynwej opinii na pracodawce, ale tu uznałam że warto. Jeśli chodzi o nadgodziny to ujme to, że każdy dział jest troche inny. W tym co ja pracowałam nadgodziny były do odebrania. Zespół w porządku. większość w miarę siebie wspiera. Niestety problemem są osoby jak to ujme wyżej. U mnie za wyrażenie niedogodności i chęci dogadania pewnych kwestii które miały być elastyczne zostałam szybko skreślona. Nie ważne że robiło się pozawymiarowe zadania i robiło się nadgodziny. Ta firma musi zmienić swoja polityke, nawet nie mówie o zmianach dla samych pracowników a o podejściu do klientów i zmiany samego funkcjonowania platformy. Obawiam się, że zmiany nie zostaną wdrożone a ambitni pracownicy i naprawdę z pasją bardzo szybko stamtad uciekną. Co na plus? Pensja zdecydowanie konkurencyjna jeśli umie sie pilnować i odbierać swoje nadgodziny. Jak nie to pracuje się 1etat i pół. Przyznam jednak, że nie spotkałam sie jeszcze z pracodawcą który mówi, że po przepracowaniu okresu próbnego nie należy się żaden feedback bo jestem na próbnym. Coś tu chyba poszło mocno nie tak. Feedback wyrywałam zębami, bo mi się po prostu należał. Sama chciałam odejść, a kierownik uznał, że mnie sprobuje wyprzedzic prezentując swoje niezadowolenie (tyllko niezadowolenie, bo więcej nic nie umiał powiedzieć ;)). Pracują tu dorośli czy dzieci? Bo nie wiem skąd owe podejście, szczególnie jak pracownik jest od początku szczery. Podsumowując Plusy: +Pensja (uważam, że konkurencyjna) +Wsparcie zespołu +Ładny widok za oknem ;) +Jedzonko od firmy FREEE Minusy - Praca niekreatywna a wysysająca życie - Ciężka możliwość rozwoju, dokonanie zmian. Firma a raczej kierownictwo ich nie chce - Chęć dogadania warunków, jakiś zmian odbierana jest bardzo negatywnie - Brak komunikacji między zespołami (utrudnia to wykonanie zadań) - Brak regularnego feedbacku od kierownictwa - Nadgodziny, nawet jak masz przelot rano, to wieczorem się męcz, a potem pilnuj z odbieraniem - Zespół zbudowany z ludzi z różnych branż, a szkoda. Jakby byli ludzie zrekrutowani z firm e-commerce zdecydowanie bałagan byłby mniejszy - Brak zasad, Shopee to organizm żywy. Nie ma stałych ram, zasad które pomogą sie wdrozyc nowym pracownikom. Nowi pracownicy poruszają się jak we mgle. Ucz się SZYBKO sam i nie pytaj za dużo ;) Nie polecam jako pracy dla osób młodych które wchodzą na rynek pracy. Można mocno zniechęcić sie do ogólnie swojego zawodu.

Były pracownik
Były pracownik
@Były pracownik

Poprosiłabym o usunięcie jednego komentarza (są dwa takie same) @administracje, gdyż został omyłkowo dodany przeze mnie dwa razy. Podczas wysyłania był jakiś błąd i komentarz pare godzin się nie wyświetlał.

arkadiuszborkowski
Inne

Kupiłem przedmiot za blisko 250 pln. W piątek odebrałem przesyłkę, Sprzedawca obiecał dołączyć gratis w postaci złączki rc za około 6 pln. Odbiór w paczkomacie. Otrzymałem kopertę bąbelkową bez zamówionego przedmiotu(miernik GPS), ale za to od sprzedającego otrzymałem 2 gratisy... Oczywiście przesyłka w idealnym stanie, nic nie ruszane. Ewidentne oszustwo! Na razie jestem na etapie składania wniosku o zwrot pieniędzy. Dużo kontaktów i doświadczeń z BOK Shopee. Napiszę jak to wszystko się skończyło...

Obsługująca
Pracownik
@arkadiuszborkowski

Cieszymy się, ze jesteś zadowolony z zakupów na Shopee! Trzymamy kciuki za kolejne udane transakcje!

Czopipipipipi
Inne
@arkadiuszborkowski

Ciesz się ze w ogóle przyszła. Ja dostałam kiedyś kopertę z samym paragonem i workiem foliowym.

Kupujący
Inne

Jakość obsługi Kupującego na najniższym możliwym poziomie. Po prostu dziecinada! Omijajcie to, to szerokim łukiem.

Obslugujaca
Pracownik
@Kupujący

Dziękujemy za uznanie i zapraszamy ponownie!

Nadgodziny
Pracownik

To teraz powiedzcie, ile nadgodzin odebraliście za zgodą Szefa. Ja jedną na sto-kilka, bo co chwilę coś się pojawia. To niestety korpościema z tym odbieraniem nadgodzin. Tak jak z kulturą startupu. Ona dotyczy tylko poświęcenia pracownika. Najgorzej jest mieć szefa z Azji. Chyba o tym, że źle się dzieje i ludzie odchodzą świadczy o tym, że wydano ciężkie tysiące za odpowiadanie na komentarze tutaj. Co tylko pokazuje, że po prostu jest tak jak ludzie piszą

Ave
Kandydat
 Pytanie
@Nadgodziny

W jakim dziale pracujesz?

Nadgodziny
Pracownik
@Ave

Ten problemem jest w większości działów

Pracodawca

@Nadgodziny

Dziękujemy za komentarz. W kwestii odbioru nadgodzin skontaktuj się proszę bezpośrednio z Twoim HR Biznes Partnerem z People Team. W przypadku dodatkowych pytań czy wątpliwości związanych z nadgodzinami, nasi HRBP chętnie udzielą Ci wszystkich odpowiedzi.

Kornel
Pracownik
 Pytanie
@Nadgodziny

Jeśli zależy Ci na umowie o pracę, to chyba warto się starać?

Kornel
Kandydat
@Nadgodziny

Z tego co wiem, to ukłon ze strony firmy że pozwala po tak krótkim okresie pracy na odbiór nadgodzin, co wydaje mi się kompletnym bezsensem bo Shopee nigdy nie ruszy idąc tak na rękę pracownikom przy samym starcie

zenek
Pracownik
@Nadgodziny

To prawda. Chyba tylko w 1 to nie jest problem

Ola
Kandydat
@Shopee Sp. z o.o.

@shopee: chcialam aplikowac na jedno ogloszenie, ale doznalam ciezkiego szoku, gdy w formularzu musialam podac OCENY ze szkoly! Mam wieloletnie doswiadczenie w e-commerce i pierwszy raz w zyciu widze, aby ktos wymagal ocen ze szokly. Co to za dziecinada.

tak głośno
Pracownik
@Ola

To jest firma dla najlepszych jak widzisz. Tutaj tyrasz po 50 i 60h - dostajesz spoko kasę i masz być dumna z tego, co robisz.

Tele
Pracownik
@tak głośno

A chyba kodeks pracy mówi jasno. Firma płaci Ci za 40 godzin pracy, wiec to żadna łaska, że masz prawo domagać się rozliczenia dodatkowo spędzonego czasu w pracy albo po prostu zacznijmy wszyscy po 8h wychodzić i zobaczymy, co będzie

Pracownik
Pracownik
@Ola

Dziecinadą są takie komentarze, trollu z konkurencji. Screens or it didn’t happen.

smutna prawda
Pracownik
@Pracownik

@Pracownik - widzę już stosujesz zasady niczym Japończycy w latach 40. Narracja rodem ze "start-upu" w Singapurze. Jeszcze może ktoś IP powinien Ci podać. Niestety smutna prawda jest taka, że w firmie jest wielki bajzel. To korpo, które zasłania się etykietką start-upu

OLO
Kandydat
 Pytanie
@Kornel

A Szanowny Pan to zna kodeks pracy obowiązujący w Polsce?

xxcc
Inne
 Pytanie
@Kornel

dlaczego pracownik ma za darmo pracować? żeby dostać umowę o pracę, która i tak według wytycznych zapewne mu przysługuje?:)

Były pracownik
Były pracownik

Warunki zatrudnienia są bardzo krorzystne tak jak i pierwsze odczucia odnośnie pracodawcy. Czas jednak zmienia to bardzo, przede wszystkim na wielu stanowiskach normą są spore nadgodziny oraz praca po nocach. Zwykły pracownik w zasadzie nie ma tu nic do gadania, ma tylko siedzieć i robić to co mu dadzą, nawet jeśli zauważy jakieś błędy lub beznadziejność zadania Feedback jest zbywany i trzeba robić dalej do czasu aż ktoś wyżej uzna ze nie ma sensu jednak. Z jednej strony jest brak kontroli gdzie z drugiej przełożony potrafi 5 razy dziennie ustawiać spotkania w celu informowaniu o stanie pracy. W zasadzie w Shopee trochę jak z hazardem są lepsi jak i gorsi managerowie, trafisz do odpowiedniego będziesz długo pracować. Trafisz do innego możesz robić wszystkie wyniki ale manager cię nie polubi wiec pewnego dnia dostaniesz wypowiedzenie na dzień dobry. Dużo osób jest zatrudnionych na stanowiska zdecydowanie poniżej swoich kompetencji, z drugiej strony są tez osoby bez kompetencji. Sama organizacja pracy pod kilkoma względami jest super natomiast większość to totalna porażka. Większość managerów w firmie to kolesiostwo. Wszystkie zadania to adhoc z dnia na dzień. Są stanowiska na których praca sama w sobie to sielanka i przy tych warunkach ciężko znaleźć lepszego pracodawcę natomiast większość stanowisk to typowe złe korpo z wszelakiego rodzaju filmów lub seriali. Przedsiębiorstwo o którym można by napisać mnóstwo książek oraz publikacji naukowych z czego większość niestety byłaby z raczej negatywnym odbiorem. Podsumowując Jeśli lubisz hazard to warto się zatrudnić, może się udać i będziesz zadowolony jednak jak to w hazardzie bywa większość która gra przegrywa. Shopee opisze to jako wyzwanie któremu nie podobałem (ale fajnie ze spróbowałeś!) natomiast realia zwolnień są różnorakie w dużej mierze mało mających wspólnego z niepowołaniu targetom

Waldemar
Inne

Jest pewne oszustwo. Kupiłem 1kg kawy. Na opakowaniu opis 1000g po zważeniu 850 g. Czyli normalne (usunięte przez administratora)klienta.

Były Klient
Inne

Widzę ze jako klient nie mogę napisać jak bardzo nie polecam współpracy z tym pseudo sklepem. Po opiniach pracowników widać ze nie mają ani chęci ani siły a prawdopodobnie tez możliwości żeby cokolwiek pomóc. Żeby się nie denerwować radze od razu zgłosić sprawę o chargeback u dostawcy karty bo shopee nie odda wam pieniędzy. Tylko same formularze i obietnice. Sklepy które maja same negatywne opinie nadal funkcjonują i (usunięte przez administratora) ludzi. Nikt tego nie kontroluje. Klient nic nie może. Na pytanie do supportu "jak najlepiej (usunięte przez administratora) na ich portalu" dostałem odpowiedz jak prosto jest założyć sklep wraz z całą procedurą. To już mówi dużo o polityce i ludziach tam pracujących. może kupisz cos taniej o 2 zł ale jak dostaniesz spinacz zamiast przedmiotu to te oszczędności pójdą do kosza. Radze najpierw poczytać opinie ludzi którzy przechodzą przez te same utrudnienia co ja. Ciekawe czy $ GO work $ tą opinie też usunie... jak poprzednią.

Lusia
Były pracownik
 Pytanie
@Były Klient

A czego się spodziewasz? Tam pracownika ma się za nic, wiec nie dziw się, ze nikt się nie przejmuje Twoim problemem. Z (usunięte przez administratora) nie ma pracownika.

Zly
Inne
@Były Klient

Podpisuje sie pod tym jako klient

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

^^
Były pracownik

Jak traktują pracowników taki mają serwis hahaha to się nazywa budowanie marki hahaha

Zostaw merytoryczną opinię o Shopee Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Shopee Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Shopee Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Shopee Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 10 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Shopee Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Shopee Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Shopee Sp. z o.o.
  • Rondo Daszyńskiego 1 (Warsaw UNIT, 24 piętro)
    00-843 Warszawa
  • NIP: 5272965079 REGON: 147012354 KRS: 0000918384
gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii