NAJGORSZA FIRMA KSIĘGOWA Z JAKĄ MIAŁEM DO CZYNIENIA! Na etapie ustalania warunków współpracy wszystko wydawało się piękne i wskazywało na bardzo owocną współpracę. Niestety zaraz po podpisaniu umów kontakt z pracownikami PIK stał się bardzo utrudniony. Pracownicy skrajnie nieprofesjonalni. Obsługa mojej firmy była traktowana marginalnie, a na prośby o spotkanie otrzymywałem informację, że nie mają czasu, "bo intensywny okres". Dokumenty składane do US po terminie i wybrakowane. Przy ustalaniu warunków współpracy kilkukrotnie zostałem zapewniony, że usługa obejmuje pełną księgowość oraz obsługę kadrową członków zarządu. Po 3 miesiącach współpracy okazało się, że żadne pisma w ZUS nie zostały złożone i kadrowa niczego nie zrobiła w naszej sprawie. Gdy poprosiłem o wyjaśnienie sytuacji, Pan Piotr Zrobek - Dyrektor handlowy PIK, oznajmił, że FV za usługę nie uwzględniała obsługi kadrowej, mimo że był to ustalony od początku zakres usług. Z uwagi na ilość błędów i niedociągnięć wysłaliśmy pismo z prośbą o rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym.
A dokumenty księgowe Państwo otrzymali? My też rozwiązaliśmy z nimi umowę z uwagi na totalny brak kompetencji i wręcz chamski kontakt z ich strony, i bujamy się już jakiś czas, czekając na całą dokumentację. Przerzucamy się tylko mailami, pan P.Z. "pogania" księgową, która okazuje się być prezesem zarządu Taxcloud. Nie ma do kogo się zwrócić o pomoc, bo w 4 literach ma nas sama "góra". Ale może pismo od prawnika ich otrzeźwi. Nie wiem, jak tak można funkcjonować na rynku i gdzie kupili te wszystkie pozytywne opinie na Google, bo aż trudno uwierzyć, że ktokolwiek jest zadowolony ze współpracy z tą firmą.
@Masakra Oczywiście, że bujaliśmy się z dokumentami tygodniami. Ostatecznie nowe biuro księgowe samo musiało wygenerować brakujące dokumenty.
Miałem identyczną sytuację, nigdy więcej tej firmy księgowej. Pani Prezes Justyna nie odbiera telefów, na maile nie odpisuje, 6 miesięcy prostowania w ZUS i US po ich usługach. Dramat.
Jeśli chodzi o PIK to jedyne co mają dobrze przemyślaną to nazwę firmy, która wprowadza w błąd już od samego początku… POLSKI INSTYTUT KSIĘGOWOŚCI :) -> NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ MIAŁAM KIEDYKOLWIEK DO CZYNIENIA Zapowiadało się bardzo miło i rzeczowo. Trzeba przyznać, że Pan Piotr Z. jest bardzo dobrym sprzedawcą i chętnie udziela obietnic, które niestety później nie mają absolutnie żadnego pokrycia. Nasza przygoda z PIKiem zaczęła się pod koniec stycznia 2023. Podpisanie umowy i wszystkich papierów odbyło się w miarę sprawnie, choć PIK bardzo naciskał, aby podpisać kilka dokumentów in blanco, ponieważ nie było wiadomo kto będzie przypisany do naszych spraw (księgowa inna, kadrowa inna, i jeszcze kilka osób)+ jeszcze kilka dodatkowych kopii, na wypadek jakby sie cos zmienilo w trakcie roku. Bardzo nam zależało na spotkaniu online z PIKiem, aby móc poznać team, który będzie odpowiedzialny za naszą firmę, oraz przedstawić naszą obecną sytuację. W zamian dostaliśmy odpowiedź, że nie mają czasu się z nami spotkać. Ta sytuacja miala miejsce pod koniec lutego, gdy powinniśmy mieć już raport i rozliczenie spółki z poprzedniego miesiąca. Po wielu wymianach mailowych do spotkania w koncu doszlo na którym dowiedzieliśmy się że nasza księgowa się nam tylko przedstawiła po czym powiedziała, że nie może z nami rozmawiać bo ma rekrutacje i się bardzo spieszy. Ale moja negatywna opinia nie opiera się na tym, że Pani Księgowa Katarzyna G. nie miała dla nas czasu…. Pani Księgowa nie dopełniła swoich obowiązków, nie wysłała do US odpowiednich pism. US sam się do mnie odezwał, ponieważ nie mógł doprosić się biura rachunkowego o wysłanie dokumentów firmy. US poprosił również o poprawienie formularzy, gdyż PIK zrobił błędny i wpisał dane w niepoprawne rubryki. Dokumenty również były składane po czasie. Generalnie można by było przytoczyć tu kilometry dokumentów i naszych wymian mailowych z PIKiem, ale myślę, że każdy z nas ceni sobie swój czas… Zatem do brzegu…. Nasza umowa obejmowała również rozliczenia kadrowe - od stycznia do kwietnia ani jeden dokument nie został złożony przez PIK do naszego ZUSu. W PIKu nie było do kogo zadzwonić, bo każdy umywał ręce, w końcu Pani Barbara (usunięte przez administratora) zadzwoniła i powiedziała, że jeszcze ZUS nie przesłał indywidualnego numeru płatnika (który to de facto samemu można sprawdzić) i żeby się w ogóle nie spieszyć z płaceniem. Nadal nie mieliśmy jednak rozliczeń, ani choć jednej jasnej informacji jakie składki i w jakiej wysokości trzeba zapłacić do ZUSu. Nastał kwiecień, a my nie mieliśmy czystej karty w ZUSie. Po licznych próbach komunikacji z PIKiem, Pan Piotr Z. raptem poinformował nas, że FV za usługę nie uwzględniała obsługi kadrowej, mimo że był to ustalony od początku zakres usług. Po wielu mailach jednak Pani Kadrowa zabrała się za nasz case i zaczęła pytać o naszą sytuację i jak temat ugryźć, aby wszystko rozliczyć jak najszybciej. Jeśli chodzi o faktury … o tak, najchętniej to by wysłali ponaglenia zapłaty w dniu wystawienia faktury licząc na dodatek, że klient się nie zorientuje, że naliczyli jeszcze dodatkowe usługi (usługa TaxCloud - firma której współwłaścicielem jest Pan Piotr Z.). Dopiero po naszej interwencji, zmieniona została kwota na fakturze. Czyżby może próba wyłudzenia czy może niefortunny błąd? Czarę goryczy przelała wiadomość od US o kolejnych niedociągnięciach PIKu, wysłaliśmy pismo z prośbą o rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym do Pana Piotra Z. Po wielu przepychankach mailowych, udało się (chyba) wyprostować sprawy kadrowe. Ale mieliśmy jeszcze w kieszeni niezapłaconą ostatnią fakturę właśnie w obawie, że gdybyśmy ją zapłacili szybko, to nic a nic nie moglibyśmy od nich wyegzekwować. Do akcji wkroczył Pan Tomasz z działu Reklamacji. Pan Tomasz próbował swoich sił zakrzywiając rzeczywistość, ale suma sumarum musiał przyznać “Jeżeli chodzi o usługę kadrową to tu faktycznie po części przez winę systemu ZUS nastąpił problem ale w tym temacie bierzmy całość odpowiedzialności na siebie, i nie będziemy wgłębiać się w temat. Sprawy kadrowe zostaną w pełni wyjaśnione przez Panią Darię która jest z Państwem w kontakcie. Za wykonanie usługi kadrowej nie zostanie naliczona żadna opłata. Dodatkowo jeśli w tym temacie wystąpią jakieś kary czy zostaną naliczone odsetki to PIK zobowiązuje się do ich pokrycia.” System ZUS nie działał przez 4 miesiące? hehe no ale szlachetnie biorą winę na siebie! Chwała PIKowi za to! Pan Tomasz na koniec zaznaczył, że zgłosi naszą firmę w odpowiednich organach jako dłużnika, co będzie miało dla naszej firmy dość wiążący i nieprzyjemny skutek. Jeśli natomiast chodzi o przesłanie odpowiedniej dokumentacji, to nadal czekamy - Pan Tomasz niestety nie dotrzymał słowa i nie przesłał wszystkich raportów, bilansów i pozostałych dokumentów związanych z naszą spółką. Biorąc pod uwagę powyższe - NAJGORSZA FIRMA EVER DO WSPÓŁPRACY!!! Mam nadzieję, że przeczytacie opinie zanim podpiszecie z nimi umowę.
Proszę się nie łudzić, że cokolwiek Państwo dostaniecie. Moja spółka do tej pory nie otrzymała dokumentacji księgowej (umowa rozwiązana z końcem lutego z miesięcznym okresem wypowiedzenia, czyli do końca marca), bo to co otrzymaliśmy to jakaś kpina (tylko FV przesłane do Taxcloud). W dodatku nowa księgowa po przejrzeniu sprawozdania finansowego za zeszły rok od razu zobaczyła rażące błędy. Zadzwoniła do "księgowej" z Taxcloud, niby pani prezes zarządu. Zaczęła jej zadawać masę niewygodnych pytań. Pani Justyna S-L stwierdziła, że sprawozdanie finansowe przygotowane dla nas nie miało być złożone do KRS, bo było robione na szybko, gdyż potrzebowaliśmy je do załatwienia innych spraw urzędowych. Oczywiście w mailu do nas ze sprawozdaniem nie raczyła nas poinformować, że to nie nadaje się do niczego, tylko napisała ile mamy czasu na złożenie do KRS. Nowa księgowa pytała o inne szczegóły z bilansu na koniec 2022, ale pani Justyna nie umiała na nic odpowiedzieć. Z tyłu siedział chyba pan Piotr Z. i podpowiadał, co ma mówić. Komedia! Obiecała wysłać wszystko to, co powinniśmy dostać już miesiąc wcześniej. Oczywiście nic nie wysłali. Wniosek jest jeden - NIC NIE ROBILI, nie prowadzili w ogóle ksiąg! Jak nazwać ludzi, którzy nie wykonują zlecenia zgodnie z umową, ale pobierają za to pieniądze? No jak? Ponadto po sprawdzeniu okazało się, że JPK były zawsze wysyłane z opóźnieniem, a informacje o pracowniku do ZUS zostały wysłane po 2 miesiącach. Pani Justyna S-L kilka dokumentów przygotowała już po zakończeniu współpracy, kiedy zgodnie z prawem nie powinna się palcem dotknąć, bo nie miała już upoważnienia. Wierzę w to, że karma do nich wróci szybciej, niż się tego spodziewają. Pozdrawiam.
Dziwne ze negatywne komentarze piszą klienci którzy nie płacili pieniędzy. I sprawami zajmuje się firma windykacyjna bądź sąd. Zgodnie z umowa w przypadku braku uregulowania płatności względem PIK, nie wysyłamy dokumentów do klienta na nasz koszt. Dokumenty zawsze są przygotowane do odbioru i oczekują na odbiór przez klienta w siedzibie PIK. Niestety ale pisząc negatywne komentarze nie wymuszą Państwo na nas darowania opłat za ostatnie mc prowadzenia księgowości. Obsługujemy ponad 1500 klientów dbając o odpowiednie standardy jakości obsługi klienta, ale nie będziemy tolerować i praktykować prowadzenia księgowości za darmo i nie damy się zastraszać pisaniem negatywnych komentarzu z wielu kont. Odsyłamy do komentarzy na google które są zweryfikowane i wiadomo przez kogo napisane.
Wg mnie te komentarze nie pochodzą od jednego klienta, a jeśli chodzi o rozliczenia naszej firmy, to nie mamy wobec Państwa długu, natomiast Państwo wobec nas tak :)
Drogi Panie, nie mamy ŻADNYCH zaległych fv. Za to wy nie wykonaliście pracy, za którą wam zapłaciliśmy. Proszę już przestać udawać pokrzywdzonych.
Ja nigdy nie byłam im nic dłużna, uciekłam po roku, jak zrozumiałam z kim mam do czynienia, narazili mnie na ogromne straty i nieprzyjemności, radzę nigdy nie wchodzić z nimi we współpracę, a jeśli już podpisaliście umowę, przez kolejne lata będziecie musieli sami prostować dziesiątki spraw w urzędach.
Jestem pracownikiem PIKu od 2019r. i nie wyobrażam sobie innego miejsca pracy! Zdobywam cenne doświadczenie i ciągle się rozwijam. Świetna atmosfera, uczciwy pracodawca oraz bardzo dobre wynagrodzenie sprawiają, że wiem, że jestem we właściwym miejscu. Jak najbardziej rekomenduje pracę w PIK!
Polecam pracę w PIK. Jeśli ktoś się zastanawia nad przyjściem do tej firmy to w żadnym biurze w którym pracowałem nie było tak spoko jak tutaj.
Serdecznie Polecam Usługi Biura PIK. Od momentu w którym założyliśmy spółkę minęło już prawie 5 lat. Jestem bardzo zadowolona i nie wyobrażam sobie współpracy z innym biurem. W naszej branży przechodziliśmy wspólnie przez ten okres i kryzysy i wzloty. Zawsze mogłam liczyć na pomoc ludzi którzy pracuję w tej firmie. Nigdy nie zostaliśmy sami. Nawet podczas pandemii dostaliśmy ze względu na nasze problemy finansowe znaczny rabat na usługi tak abyśmy byli w stanie się podnieść. Za to wszystko wam bardzo dziękuje! Z całego serca polecam Polski Instytut Ksiegowości. Iwona :)
Cieszę się, ale to nie jest portal do chwalenia usługodawcy tylko do oceny pracodawcy.
To ja pochwalę prace w PIK. Świetna atmosfera, premia za sprawozdania roczne. Wsparcie Pauli . Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności. Polecam każdemu kto szuka pracy w biurze rachunkowym.
Pan Piotr niestety zupełnie nie poważna osoba :) chciał zlecić usunięcie niewygodnych negatywnych opinii ale stwierdził że skoro ma zapłacić z góry to jest to dla niego zbyt ryzykowne. Takie podejście cwaniaczka pracodawcy, z czystym sumieniem radzę zachować ostrożność wobec tej firmy bo negatywne opinie nie biorą się bez powodu :) Lepiej od razu przestrzec potencjalnych pracowników z kim ma się do czynienia i że niespodzianki są tu na porządku dziennym :)
Z całego serca polecam to biuro do obsługi. Wyprowadzili moją firmę z takiego(usunięte przez administratora) że było to nierealne. Audyt poprzednich biuro okazał się konieczny. Nic się nie zgadzało. Wszystko było pomieszane i poplątane. Traciłem rocznie na podatkach w spółce kilkadziesiąt tysięcy złotych. Na początku usiedliśmy do wszystkich moich dokumentów. Analizowaliśmy je godzinami. Poświęcony mi został czas ponad to za co tak naprawdę płacę. Bardzo dziękuje Pani Justynie i Oli za te trudne i długie godziny pracy które razem spędziliśmy na prostowaniu wszystkich zaległości. Cały zespół był mi pomocny. Udostępnili mi też miejsce w swoim biurze tak abym mógł wszystko dokładnie wspólnie z księgową ustalić sprawdzić, zweryfikować. To co mnie spotkało to niesamowita cierpliwość i zrozumienie dla człowieka który do tej pory borykał się tylko z problemami w innych biurach rachunkowych. Jeszcze raz gorąco polecam PIK. !!!
Chciałabym się podzielić moją opinią na temat pracy w PIK. Pracuję w jednym z oddziałów firmy. Atmosfera na 5+, wynagrodzenie na 4+, kadra zarządzająca różnie ale raczej na plus ( pomagają ale też wymagają ). Na pewno warto tutaj pracować. Ja mam poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji a tego szukałam.
Pracuje w dziale kadr od prawie 2 lat. świetna praca, super zespół. Mamy fajnych klientów i dużo pozytywnej energii w PIKu. Polecam wszystkim kadrowym pracę tutaj.
Pracuję w grupie PIK już trzeci rok. Polecam wszystkim potencjalnym składającym CV tę pracę. Szczególnie jeśli chcecie zdobyć doświadczenie. Dużo się tutaj można nauczyć.
Świetni fachowcy jeśli chodzi o podatki. Doradztwo na najwyższym poziomie. Gorąco Polecam !. Pozdrawiam cały zespół.
Branża może i stresująca tak jak ktoś niedawno wspomniał ale zastanawiam się czy instytut robi coś w tym kierunku żeby zredukować ten cały stres. Chyba ze sami musicie sobie z tym radzić?
Pracuje w tej frmie od paru lat. Atmosfera jest ok. Zarobki na przyzwoitym poziomie. Dużo się dzieję i trzeba być przygotowanym na ciągły stres jak to w pracy z klientem. Jednak mi to odpowiada. Pozdrawiam cały zespół.
W Polski Instytut Księgowości Sp. z o.o. prowadzona jest rekrutacja na stanowisko Kierownik działu. Zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Napisz, jak wyglądało spotkanie z przedstawicielami firmy! Twoja opinia może okazać się pomocna dla innych użytkowników, którzy rozważają zatrudnienie w przedsiębiorstwie.
Byłam zaproszona na rozmowę rekrutacyjną na powyższe stanowisko. Odpowiedzialność bardzo duża firma zatrudnia około 100 osób we wszystkich działach. Ja miałabym odpowiadać za dział księgowości w pewnej części bo mają tam już jedną osobę która obecnie nadzoruje dział księgowości. Mają też oddziały więc praca nie jest typowo stacjonarna. Propozycja finansowa bardzo atrakcyjna. Czekam teraz na kontakt od nich. Od rozmowy minęło jakiś tydzień. \ Sama rozmowa merytoryczna i trudne pytania z wiedzy finansowo - podatkowej. Praca na pewno dla osoby z dużą wiedzą i doświadczeniem.
Dobrze wiedzieć ale szkoda że pisze to kandydat a nie pracownik jakiś. Może jednak napiszecie coś konkretnie o kasie. Atrakcyjna znaczy pewnie o wiele większa niż minimalna krajowa tak?? Super bo ja chcą zarobić duuuuuuużo
Robicie może coś dla poprawy atmosfery? wcześniej pisano ze jest z nią rożnie ale raczej w porządku a przy tak monotonnej pracy liczę ze dbają o to żeby lepiej sie pracowało
Jeśli chodzi o PIK to jedyne co mają dobrze przemyślaną to nazwę firmy, która wprowadza w błąd już od samego początku… POLSKI INSTYTUT KSIĘGOWOŚCI :) -> NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ MIAŁAM KIEDYKOLWIEK DO CZYNIENIA Zapowiadało się bardzo miło i rzeczowo. Trzeba przyznać, że Pan Piotr Z. jest bardzo dobrym sprzedawcą i chętnie udziela obietnic, które niestety później nie mają absolutnie żadnego pokrycia. Nasza przygoda z PIKiem zaczęła się pod koniec stycznia 2023. Podpisanie umowy i wszystkich papierów odbyło się w miarę sprawnie, choć PIK bardzo naciskał, aby podpisać kilka dokumentów in blanco, ponieważ nie było wiadomo kto będzie przypisany do naszych spraw (księgowa inna, kadrowa inna, i jeszcze kilka osób)+ jeszcze kilka dodatkowych kopii, na wypadek jakby sie cos zmienilo w trakcie roku. Bardzo nam zależało na spotkaniu online z PIKiem, aby móc poznać team, który będzie odpowiedzialny za naszą firmę, oraz przedstawić naszą obecną sytuację. W zamian dostaliśmy odpowiedź, że nie mają czasu się z nami spotkać. Ta sytuacja miala miejsce pod koniec lutego, gdy powinniśmy mieć już raport i rozliczenie spółki z poprzedniego miesiąca. Po wielu wymianach mailowych do spotkania w koncu doszlo na którym dowiedzieliśmy się że nasza księgowa się nam tylko przedstawiła po czym powiedziała, że nie może z nami rozmawiać bo ma rekrutacje i się bardzo spieszy. Ale moja negatywna opinia nie opiera się na tym, że Pani Księgowa Katarzyna G. nie miała dla nas czasu…. Pani Księgowa nie dopełniła swoich obowiązków, nie wysłała do US odpowiednich pism. US sam się do mnie odezwał, ponieważ nie mógł doprosić się biura rachunkowego o wysłanie dokumentów firmy. US poprosił również o poprawienie formularzy, gdyż PIK zrobił błędny i wpisał dane w niepoprawne rubryki. Dokumenty również były składane po czasie. Generalnie można by było przytoczyć tu kilometry dokumentów i naszych wymian mailowych z PIKiem, ale myślę, że każdy z nas ceni sobie swój czas… Zatem do brzegu…. Nasza umowa obejmowała również rozliczenia kadrowe - od stycznia do kwietnia ani jeden dokument nie został złożony przez PIK do naszego ZUSu. W PIKu nie było do kogo zadzwonić, bo każdy umywał ręce, w końcu Pani Barbara (usunięte przez administratora) zadzwoniła i powiedziała, że jeszcze ZUS nie przesłał indywidualnego numeru płatnika (który to de facto samemu można sprawdzić) i żeby się w ogóle nie spieszyć z płaceniem. Nadal nie mieliśmy jednak rozliczeń, ani choć jednej jasnej informacji jakie składki i w jakiej wysokości trzeba zapłacić do ZUSu. Nastał kwiecień, a my nie mieliśmy czystej karty w ZUSie. Po licznych próbach komunikacji z PIKiem, Pan Piotr Z. raptem poinformował nas, że FV za usługę nie uwzględniała obsługi kadrowej, mimo że był to ustalony od początku zakres usług. Po wielu mailach jednak Pani Kadrowa zabrała się za nasz case i zaczęła pytać o naszą sytuację i jak temat ugryźć, aby wszystko rozliczyć jak najszybciej. Jeśli chodzi o faktury … o tak, najchętniej to by wysłali ponaglenia zapłaty w dniu wystawienia faktury licząc na dodatek, że klient się nie zorientuje, że naliczyli jeszcze dodatkowe usługi (usługa TaxCloud - firma której współwłaścicielem jest Pan Piotr Z.). Dopiero po naszej interwencji, zmieniona została kwota na fakturze. Czyżby może próba wyłudzenia czy może niefortunny błąd? Czarę goryczy przelała wiadomość od US o kolejnych niedociągnięciach PIKu, wysłaliśmy pismo z prośbą o rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym do Pana Piotra Z. Po wielu przepychankach mailowych, udało się (chyba) wyprostować sprawy kadrowe. Ale mieliśmy jeszcze w kieszeni niezapłaconą ostatnią fakturę właśnie w obawie, że gdybyśmy ją zapłacili szybko, to nic a nic nie moglibyśmy od nich wyegzekwować. Do akcji wkroczył Pan Tomasz z działu Reklamacji. Pan Tomasz próbował swoich sił zakrzywiając rzeczywistość, ale suma sumarum musiał przyznać “Jeżeli chodzi o usługę kadrową to tu faktycznie po części przez winę systemu ZUS nastąpił problem ale w tym temacie bierzmy całość odpowiedzialności na siebie, i nie będziemy wgłębiać się w temat. Sprawy kadrowe zostaną w pełni wyjaśnione przez Panią Darię która jest z Państwem w kontakcie. Za wykonanie usługi kadrowej nie zostanie naliczona żadna opłata. Dodatkowo jeśli w tym temacie wystąpią jakieś kary czy zostaną naliczone odsetki to PIK zobowiązuje się do ich pokrycia.” System ZUS nie działał przez 4 miesiące? hehe no ale szlachetnie biorą winę na siebie! Chwała PIKowi za to! Pan Tomasz na koniec zaznaczył, że zgłosi naszą firmę w odpowiednich organach jako dłużnika, co będzie miało dla naszej firmy dość wiążący i nieprzyjemny skutek. Jeśli natomiast chodzi o przesłanie odpowiedniej dokumentacji, to nadal czekamy - Pan Tomasz niestety nie dotrzymał słowa i nie przesłał wszystkich raportów, bilansów i pozostałych dokumentów związanych z naszą spółką. Biorąc pod uwagę powyższe - NAJGORSZA FIRMA EVER DO WSPÓŁPRACY!!! Mam nadzieję, że przeczytacie opinie zanim podpiszecie z nimi umowę.
Proszę się nie łudzić, że cokolwiek Państwo dostaniecie. Moja spółka do tej pory nie otrzymała dokumentacji księgowej (umowa rozwiązana z końcem lutego z miesięcznym okresem wypowiedzenia, czyli do końca marca), bo to co otrzymaliśmy to jakaś kpina (tylko FV przesłane do Taxcloud). W dodatku nowa księgowa po przejrzeniu sprawozdania finansowego za zeszły rok od razu zobaczyła rażące błędy. Zadzwoniła do "księgowej" z Taxcloud, niby pani prezes zarządu. Zaczęła jej zadawać masę niewygodnych pytań. Pani Justyna S-L stwierdziła, że sprawozdanie finansowe przygotowane dla nas nie miało być złożone do KRS, bo było robione na szybko, gdyż potrzebowaliśmy je do załatwienia innych spraw urzędowych. Oczywiście w mailu do nas ze sprawozdaniem nie raczyła nas poinformować, że to nie nadaje się do niczego, tylko napisała ile mamy czasu na złożenie do KRS. Nowa księgowa pytała o inne szczegóły z bilansu na koniec 2022, ale pani Justyna nie umiała na nic odpowiedzieć. Z tyłu siedział chyba pan Piotr Z. i podpowiadał, co ma mówić. Komedia! Obiecała wysłać wszystko to, co powinniśmy dostać już miesiąc wcześniej. Oczywiście nic nie wysłali. Wniosek jest jeden - NIC NIE ROBILI, nie prowadzili w ogóle ksiąg! Jak nazwać ludzi, którzy nie wykonują zlecenia zgodnie z umową, ale pobierają za to pieniądze? No jak? Ponadto po sprawdzeniu okazało się, że JPK były zawsze wysyłane z opóźnieniem, a informacje o pracowniku do ZUS zostały wysłane po 2 miesiącach. Pani Justyna S-L kilka dokumentów przygotowała już po zakończeniu współpracy, kiedy zgodnie z prawem nie powinna się palcem dotknąć, bo nie miała już upoważnienia. Wierzę w to, że karma do nich wróci szybciej, niż się tego spodziewają. Pozdrawiam.
Dziwne ze negatywne komentarze piszą klienci którzy nie płacili pieniędzy. I sprawami zajmuje się firma windykacyjna bądź sąd. Zgodnie z umowa w przypadku braku uregulowania płatności względem PIK, nie wysyłamy dokumentów do klienta na nasz koszt. Dokumenty zawsze są przygotowane do odbioru i oczekują na odbiór przez klienta w siedzibie PIK. Niestety ale pisząc negatywne komentarze nie wymuszą Państwo na nas darowania opłat za ostatnie mc prowadzenia księgowości. Obsługujemy ponad 1500 klientów dbając o odpowiednie standardy jakości obsługi klienta, ale nie będziemy tolerować i praktykować prowadzenia księgowości za darmo i nie damy się zastraszać pisaniem negatywnych komentarzu z wielu kont. Odsyłamy do komentarzy na google które są zweryfikowane i wiadomo przez kogo napisane.
Wg mnie te komentarze nie pochodzą od jednego klienta, a jeśli chodzi o rozliczenia naszej firmy, to nie mamy wobec Państwa długu, natomiast Państwo wobec nas tak :)
Drogi Panie, nie mamy ŻADNYCH zaległych fv. Za to wy nie wykonaliście pracy, za którą wam zapłaciliśmy. Proszę już przestać udawać pokrzywdzonych.
Ja nigdy nie byłam im nic dłużna, uciekłam po roku, jak zrozumiałam z kim mam do czynienia, narazili mnie na ogromne straty i nieprzyjemności, radzę nigdy nie wchodzić z nimi we współpracę, a jeśli już podpisaliście umowę, przez kolejne lata będziecie musieli sami prostować dziesiątki spraw w urzędach.
(usunięte przez administratora)
A co powiecie na temat wynagrodzenia? Ktoś napisał że jest bardzo dobre ale wiadomo że każdy patrzy na kasę inaczej. Ja u siebie może podstawy za wysokiej nie mam ale co miesiąc jakieś premie wpadają. Czekam na info jak jest tutaj bo może zmienię pracę :)
Z wynagrodzeniami to jest różnie, dla jednego 5 tyś to mało dla drugiego dużo :) i tak pewnie można w nieskończoność
Ale chyba na ilość obowiązków jaka dają da rade określić czy jest w miarę adekwatnie? Liczyłbym na to ze jednak dadzą trochę luzu
A liczba klientów względem pieniędzy jest w końcu adekwatna czy nie? nie widzę odpowiedzi na to zapytanie a sam jestem ciekaw czy doceniają
O podwyżkach byście powiedzieli coś więcej? firmy teraz w większości je dawaly a tu cisza na ten temat. dalej trzeba czekać? oby nie w nieskończoność
Panie Sylwek ;) chyba pomylił Pan firmy ponieważ: 1. Żaden Sylwek w żadnym oddziale PIK nie pracuje :) 2. Podwyżki w PIK są cyklicznie raz w roku :) Tak więc zapraszamy do wysłania CV:)
Na początku chciałabym zaznaczyć że opinia dotyczy pracy w PIK. Jestem tutaj już jakiś czas. Mogę podzielić się swoimi odczuciami co do pracy atmosfery wynagrodzenia oraz jak się tutaj znalazłam. Zacznę od początku. Pracowałam w kilku biurach wcześniej i zmieniałam pracę co kilka miesięcy ze względu na problemy komunikacyjne z przełożonymi oraz np. brakiem otrzymywania na czas wynagrodzenia. Zdarzało się też w innych biurach że byłam traktowana bez szacunku a nawet poniżana. Od kiedy przyszłam do PIK obraz pracy w BR zmienił mi się na plus. Obecnie obsługuję normalną ilość firm a nie jak we wcześniejszych biurach 50 plus. Pensja zawsze na czas. Atmosfera różnie ale raczej jest spokojnie i ok. Taka specyfika pracy. Rotację jak na tak duże biuro nie są ogromne. Dla przykładu w PIK pracuje w całej firmie pewnie gdzieś 100 osób a podczas mojej 3 letniej pracy tutaj odeszło może łącznie z 10 osób w tym 3 lub 4 osoby na urlop macierzyński. Dla porównania w innych biurach gdzie pracowałem po kilka miesięcy i pracowało tam max 20 osób potrafiło się zmienić w tym czasie 5,6 osób. Mam nadzieję że moje pozytywne odczucia pozostaną niezmienne.
To że płacą na czas jest rzeczywiście okej ale to nic wow bo to ich obowiązek...Nie ma idealnych miejsc i sama piszesz nawet że różnie bywa z tą atmosferą. Tutaj przełożeni są w porządku czy co masz na myśli?
To, że płacą na czas, to żadna łaska. Skąd to uniżenie Polaków wobec pracodawców płacących na czas. Była robota, mają być za to pieniądze. Przestańcie być dziadami, ludzie
Przesympatyczna obsługa. Administracja na 5 +, księgowość na 6 z plusem. Gorąco polecam i pozdrawiam w szczególności Panią Kamilę oraz Justynę ! Polecam PIK
Nigdy ale to przenigdy nie zaczynaj współpracy z tą firmą podpisują umowę nie wywiązują się z niczego wpadniesz w same kłopoty z urzędem skarbowymi i innymi instytucjami najgorsza firma księgowa jaką kiedykolwiek można było spotkać
Damian co ty piszesz ?? Mam u nich księgowość kilku spółek. Biegły rewident robi badanie co roku i wszystko jest w należytym porządku. Pozdrawiam PIK i współczuję hejtu od anonimowych zielonych ludzików . Pewnie konkurencja.
NAJGORSZA FIRMA KSIĘGOWA Z JAKĄ MIAŁEM DO CZYNIENIA! Na etapie ustalania warunków współpracy wszystko wydawało się piękne i wskazywało na bardzo owocną współpracę. Niestety zaraz po podpisaniu umów kontakt z pracownikami PIK stał się bardzo utrudniony. Pracownicy skrajnie nieprofesjonalni. Obsługa mojej firmy była traktowana marginalnie, a na prośby o spotkanie otrzymywałem informację, że nie mają czasu, "bo intensywny okres". Dokumenty składane do US po terminie i wybrakowane. Przy ustalaniu warunków współpracy kilkukrotnie zostałem zapewniony, że usługa obejmuje pełną księgowość oraz obsługę kadrową członków zarządu. Po 3 miesiącach współpracy okazało się, że żadne pisma w ZUS nie zostały złożone i kadrowa niczego nie zrobiła w naszej sprawie. Gdy poprosiłem o wyjaśnienie sytuacji, Pan Piotr Zrobek - Dyrektor handlowy PIK, oznajmił, że FV za usługę nie uwzględniała obsługi kadrowej, mimo że był to ustalony od początku zakres usług. Z uwagi na ilość błędów i niedociągnięć wysłaliśmy pismo z prośbą o rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym.
A dokumenty księgowe Państwo otrzymali? My też rozwiązaliśmy z nimi umowę z uwagi na totalny brak kompetencji i wręcz chamski kontakt z ich strony, i bujamy się już jakiś czas, czekając na całą dokumentację. Przerzucamy się tylko mailami, pan P.Z. "pogania" księgową, która okazuje się być prezesem zarządu Taxcloud. Nie ma do kogo się zwrócić o pomoc, bo w 4 literach ma nas sama "góra". Ale może pismo od prawnika ich otrzeźwi. Nie wiem, jak tak można funkcjonować na rynku i gdzie kupili te wszystkie pozytywne opinie na Google, bo aż trudno uwierzyć, że ktokolwiek jest zadowolony ze współpracy z tą firmą.
@Masakra Oczywiście, że bujaliśmy się z dokumentami tygodniami. Ostatecznie nowe biuro księgowe samo musiało wygenerować brakujące dokumenty.
Miałem identyczną sytuację, nigdy więcej tej firmy księgowej. Pani Prezes Justyna nie odbiera telefów, na maile nie odpisuje, 6 miesięcy prostowania w ZUS i US po ich usługach. Dramat.
Jestem pracownikiem PIKu od 2019r. i nie wyobrażam sobie innego miejsca pracy! Zdobywam cenne doświadczenie i ciągle się rozwijam. Świetna atmosfera, uczciwy pracodawca oraz bardzo dobre wynagrodzenie sprawiają, że wiem, że jestem we właściwym miejscu. Jak najbardziej rekomenduje pracę w PIK!
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Polski Instytut Księgowości Sp. z o.o. - Łódź
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Polski Instytut Księgowości Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polski Instytut Księgowości Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Polski Instytut Księgowości Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polski Instytut Księgowości Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 9 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Henryka Sienkiewicza 85/87
90-057 Łódź - NIP: 7252081935 REGON: 360681350 KRS: 0000541525
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Biura rachunkowe - Łódź
- Rege Grzegorz Rek
- Kancelaria Biegłego Rewidenta Barbara Cwanek-Łasecka
- Biuro Rachunkowe Katarzyna Katarzyna Zalasa
- K&K Biuro Rachunkowe Konrad Jaroch
- DBR Księgowość Sp. z o.o.
- Biuro Eka Barbara Michalak-Marmura
- Atax Audyt Sp. z o.o.
- Katarzyna Łuczak Zapędowska Future Project
- Krzysztof Mędowicz Biuro Rachunkowe
- Mas-Rozliczenia i Finanse. Maria Sośniak
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |