Złożyłem aplikację na pracownika Call center i miałem zacząć pracę. Niestety w związku z infekcją poinformowałem, że muszę odwołać szkolenie podając przyczynę . Jak już było ok zadzwoniłem z zapytaniem czy oferta nadal aktualna. Nie była i ja to rozumiem. Potem jednak pojawiła się odświeżona oferta i złożyłem ponownie CV. I w tym czasie miałem kolejny telefon z rekrutacji, jednak osoba dzwoniąca podkreśliła, że zadzwoniła tutaj przez pomyłkę. Interpretacje każdy może sobie sam ułożyć. Ja oceniam takie podejście zdecydowanie negatywnie.
Pracę tam oceniam na jedną z gorszych w moim życiu. Za 18,30 trzeba pracować właściwie na trzech stanowiskach. Jeden kelner przez cały dzień, który musi ogarniać zmywak na bieżąco, po czym mokry i śmierdzący wychodzi do klienta zebrać zamówienie. Brak chociażby taboretu na zapleczu, więc jesli przez np 3h nie ma żadnego gościa, trzeba się szwedać albo stać w miejscu. Atmosfera sztywna jak w rodzinnym grobowcu. Kierowniczka ma wszystko gdzieś, cały dzień siedzi przed komputerem, nie pomoże na zmywaku bądź pizzerowi, raz na jakiś czas wstanie, żeby się przyczepić o cokolwiek. Żeby podejść do stolika i zebrać zamówienie trzaba zdać wymyślony przez nich egzamin kelnerski (XD), wykuć kartę na pamięć, zamiast podchodzić razem z kelnerem doświadczonym i w praktyce uczyć się wszystkiego na bieżąco. Jakiś dramat, a dziwiło mnie dlaczego ogłoszenie wisi na olx przez 2 miesiące i wszystko jasne :) Zdecydowanie odradzam pracę (restauracja w Sosnowcu).
Oceniasz ta prace tak negatywnie ponieważ musiałaś się nauczyć karty na pamięć jako kelnerka z czego Cię sprawdzili żeby nie narobić sobie wstydu przy klientach ze KELNERKA nie zna karty? XD Płaczesz bo nie masz w pracy krzesełka i nie możesz sobie siedzieć na telefonie? Ile Ty masz dziewczynko lat, 18-19? Serio, ośmieszyłaś się niesamowicie tym wpisem. Nie mówię ze praca jest cudowna, ma wiele minusów, ale to co napisałaś to świadczy o tym ze za 18,30!! ( przypomnę Ci tylko, ze zarabiasz więcej niż doświadczone dorosłe osoby) należy Ci się jeszcze sauna na miejscu. Dramat.
Hmm. 18,30 na kelnera bez doświadczenia to nie jest zła stawka. Dla ucznia czy studenta jest to bardzo dobry start. Wyśmiewanie konieczności nauczenia się karty pokazuje, że pracownik nie miał styczności z praca na tym stanowisku, gdyż w każdej restauracji jest to obowiązek i w większości restauracji nawet nie dopuszczono by takiej osoby do obsługiwania gości. Pretensje, że kierownik(!) nie pomaga na zmywaku też są trochę dziwne, skoro za chwilę pracownik pisze, że przez 3 godziny nie miała co robić. Nie wiem jak wyglądają struktury w tej firmie ale kierownik chyba nie jest od zmywania naczyń, tylko od zarządzania personelem.
Jako klient akurat chcę zauważyć, że w Sosnowcu kelnerki od lat się nie zmieniaja (są bardzo sympatyczne!) wiec chyba to źle nie świadczy o warukach pracy.
Twój wpis kochana również wskazuje, że raczej nie miałaś styczności z taką praca, a zwłaszcza w Dominium. W niektórych pizzeriach tej sieci na zmianie potrafili ustawiać kilku kierowców, pizzera i kierownika pełniącego również funkcję kelnera i pomocnika pizzera, gdy zasypią go zamówienia. W mojej pizzerii kierownik był też kucharzem od makaronów i sałatek, to był jego obowiązek. :) Tak samo na ogół była od niego wymagana pomoc pizzerowi, bo ten był zawsze sam na zmianie a miał najwięcej roboty. I nie było hurr durr ja jestem wielkim kierownikiem i siedzę tylko na (usunięte przez administratora) :) Więc co Dominium, to inne, była to specyficzna firma. Poza tym w gastro każdy trybik powinien działać, aby tylko klient był zadowolony i zrobić robotę. Nikomu korona z głowy nie spada, gdy trzeba komuś pomóc z dobrej woli, tak samo później się odwdzięczyć. To nie korpo, gdzie każdy ma wydzielone tylko jedno zassanie i resztę ma gdzieś.
Czy firma Dominium S.A. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Jestem zawiedziona.2 godziny czekania na picce chociaż w zamówieniu bylo do 30 minut.i to jeszcze zimna.masakra.co się dzieje.wogole nie poinformowali mnie o opóźnieniu.nigdy więcej nie zamówię. Goście się rozeszli a ja zostałam z zimna niesmaczna picca.i żadne przepraszam,tylko przecież jest niedziela.
No to ja mam troche inne doświadczenia niż inni. Rozmowa, jak rozmowa. Same konkrety, nie żadne bezsensowne pytania o sens zycia. Zostałam poinformowana, że nie będzie to Asesment center (?) i bardzo mi to odpowiadało. Jeśli komuś brakuje testów i 10 etapów rekrutacji zapraszam do korporacji na "U" - rozmowa po angielsku o 7 ranoo przez tele na zwykłe stanowisko dla asystentki w biurze, 3 etapy rekrutacji i kończy sie ofertą stażu na trzy mies w innym dziale "bo tak" i to za przecietne pieniadze. Panie w recepcji miłe i rozmowne. Czekam na decyzje o przyjeciu.
brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
0po tyłu latach Bardzo Bardzo jako klient trzymajcie się obsady na Kondratowicza na łojewskiej ......latały muchy macie i przez wcześniejsze osady .. macie pusto...po tylu latach macie najlepszego pizzera lepszego niż Włoch pizza chrupka bez tuszczu świeża i super aktywnego dokładnego kelnera który zimne piwo przynosi jest szypki styrany bo widać ale daje 100 procent proszę jako klient dbajcie będę przychodzić częściej dbajcie bo to najlepsza obecnie pizzernia kto przyjdzie ten wie ( szefa też zostawcie bo chyba widzi) nie chce żreć znów gniotów z obsługą .....
Czekałam na pizze 3 godziny, kiedy udało mi się dodzwonić do pizzeri, "miły" Pan, poinformował mnie, że niby nie podałam adresu, mimo, że nie ma takiej możliwośvi kiedy zamawia się przez internet. Nie polecam.
DOMINIUM w CH Wileńska było rewelacyjne do momentu połączenia z Domino's. Aktualnie wyeksponowane pudełka do dostawy (kiedyś szkło i ekspres), lada Pizzera aktualnie zasłonięta (chyba trzeba coś ukryć; przed połączeniem lada przeszklona i wszystko było widać/nic do ukrycia); komputer ustawiony w taki sposób, że kelner chcąc/musząc skorzystać stoi tyłem do sali (tzn. Kliencie mam cie w bardzo głębokim poważaniu), nota bene monitor wytłuszczony od dotykania; kiedyś Pizzer w czapce kucharskiej - aktualnie głównie w bejsbolówce (hmmm... czapka ma oddzielać pizze od włosów a nie daszkiem oczy od światła). Połączenie bardzo źle wróży
Nie polecam pracy w Dominium S.A . Zwalniają pracowników z dnia na dzień bez powodu. Stawki są minimalne jak na obowiązki które każą wykonywać. Obcinają godziny dostawcą jak i pizzerom .
Nie polecam pracy w lublinie w felin city!!!!!! Pracuje tam asysten taki super ktory gnoi ludzi i nikt sie do niego nie odzywa ! Ale siedzi bo to pan haha i z wyksztalceniem gimnazjalnym dobrze wyslowic sienie umie
Oczywiście wiem, że Dominium do bardzo kiepski pracodawca ale krytykujesz pracownika, że nie umie wysłowić się poprawnie po polsku a sama masz problem z poprawnym pisaniem po polsku.
Ponad dwadzieścia lat działalności i ponad 60 punktów to jednoznacznie świadczy o dobrym rozwoju i dobrej pracy dla ludzi.
Szkoda że większość pracowników nie podziela tej opinii o Dominium. Klienci oceniają tylko posiłki, nie mając pojęcia jaki wyzysk i nierówne traktowanie się za tym kryje. A nierzadko i ludzkie dramaty. 20 lat działalności, układy, układziki, długi po pachy albo wyżej - tak rodzinna firma przestaje nią być. Tak jest kiedy pieniądze przesłaniają przyzwoitość.
Nie polecam nikomu pracy, chyba że chcecie za darmo pracować. Jest już prawie koniec 10.11, a nadal brak wypłaty dla wszystkich osób na działalności i wszystkich kelnerów na zleceniu. Umowa/faktura z terminem do 10 dnia miesiąca - to 10 dzień miesiąca a nie później !!
Potwierdzam, w dodatku bez żadnego słowa "wytłumaczenia". Nie będę używać epitetów do opisania takiego zachowania.
Chciałbym ostrzec przed ta firma ! Przez zaistniałą sytuację Dominium postanowiło pozwalniac beztrosko pracowników,kierowników i innych ...bez żadnego wyjaśnienia i skruchy. Pandemia zaczela się w marcu i w tym samym czasie porozdawali wypowiedzenia,tak jakby to było rozdanie kart , nic nie znaczące . Nie raczyli pomyśleć o ich rodzinach kredytach dzieci ... Rząd daje tarcze co zapewne z nich skorzystają. Inne firmy szanują pracownika i pomagają im bo są doswiadczeni i ucziwi bo jezeli ktos dla nich pracuje parę lat więc oczekuje się tego samego ... Kierownicy zakładając działalność gospodarcza zaufali im aby firma mogła na tym zarobić A oni odplacaja ZNIECZULICA. Przykre jest to że firma Dominium pokazuje na różnych portalach że jesteśmy rodzina chwali się zyskami A wystarczył jeden wirus i pokazal że mają ludzi gdzieś...inaczej mogli to rozegrać A nie pozbywać się z doswiadczonych ludzi Kierownicy pracują na 3 stanowiskach żeby ciąć koszty dawali z siebie wszystko aby lokal dobrze prosperowal . Pokazaliscie że pracownik jest NIKIM więc zwracam się do wszystkich którzy zostali zwolnieni ! Nie wracajcie bo teraz będziecie nie na 3 A 5 stanowiskach (usunięte przez administratora) aby firemka mogła zarabiać a wy będziecie tania siła robocza Oni sami niech staną na piecu i w tym czasie wykonują prace biurowe co chcą je na już przy największym ruchu ... Teraz jest ciężko o nowego pracownika który ogarnie tak wiele rzeczy na raz ! Powodzenia
człowieku dopiero zauważyłes ze ta firma to (usunięte przez administratora) Nie zwracałes uwagi wczesniej na ksiegowe np albo na innych kierowników z centrali co to za ludzie??? Inspekcja pracy
och widze ze księgowe dalej daja rade robić złą opnie o firmie. Nie wiem kim jest teraz radaca pracwny w tej firmie ale kilka lata temu była tam Pani radca która jak wchodziała do tego pokoju to tylko z politowaniem patrzyła na te dziołchy z wiochy. Wszystkie takie piekne że najlepiej jakby w nocy po ciemku pracowały!
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Dominium S.A.?
Tak, całe wynagrodzenie wpływa na konto. Często jednak bez wiedzy i zgody pracowników rozkładają wypłaty na dwie raty; jedną część wysyłają jako wynagrodzenie, drugą natomiast jako delegację. W dodatku dają do podpisania papiery, że było się w takiej delegacji ;)
CZekalam kurna 50 min na zasraną pizzę jestem oburzona obsługa strasznie powolna i nie miła pizza potem okazała się zła.???????? Warszawa Ursus
Ja jestem oburzona, że tacy idioci jak Ty się wypowiadają w Internecie. Nie widzisz kretynko, że to strona z opiniami o pracodawcy? Jak jesteś taka wyszczekana to trzeba było zwrócić uwagę obsłudze na miejscu.
Dzis z Ursusa dostalem dominium pieczarki ani wolowiny ani kielbasy nie czuc o podwojnym serze nie wspomne placek z sosem .ostatni raz juz wole zupke chinska 3zl a nie 42zl
Nie idzcie pracowac w lublinie !!!!! Bedziecie zalowac kazdego dnia tam !!!!
Witam ! Jestem zażenowany postawą pracowników w państwa lokalu znajdującego się w centrum Handlowym Felicity Lublin. To że jestem tam, któryś raz to chciałbym przedstawić sytuacje panującą w tym lokalu ... bo zaznaczę od razu że jeśli chodzi o wyroby tam podawane jestem zadowolony wiec to kolejna moja wizyta, niestety po dzisiejszym ,,ugoszczeniu” mnie tam ostatnia. Zacznę od początku za każdym razem nie ważne która z Pań obsługuje mnie i moich gości ich postawa i mina wyraża (po co w ogóle tutaj przychodzicie przecież nie będę wam usługiwała) reasumując pracują za karę ... Czara goryczy przelała się dnia 17.02 około godziny 20:10 przyszliśmy do lokalu ze świadomością tego ze jest on czynny do godziny 21 wiec z myślą o szybkim wyborze dań. Z racji ilości gości w lokalu w liczbie 5 osób z nami liczyliśmy na to samo od strony obsługi ... niestety wszystkie czynności obsługi były ważniejsze od gości tj. Chowanie reklam umieszczonych poza lokalem romansowania za barem z Jakimś Panem podejrzewam ze z kuchni o czym świadczył jego niewyjściowy strój co tez przykuło moja uwagę, ale mniejsza oto kelnerka w między czasie postanowiła wyczyścić ekspres po czym podeszła do nas z wymowną mina ,,myślałam że poczekacie chwile i wyjdziecie” a słowa przywitania brzmiał ,, przypominam ze lokal jest do 21 dobry wieczór” dodam jeszcze że pan o którym pisałem wyżej podejrzewam robiący zamówienie jak zobaczył pare wchodząca po nas do lokalu tak kręcił wymownie głową że ludzie postanowili opuścić lokal Reasumując pizza bardzo dobra lecz podana w naganny sposób Pozdrawiam niezadowolony klient
Nie polecam tej firmy, oszusci,zwalniaja wszystkich jak leci , kierowcow zwalniaja zeby przyjac z firmy zewnetrznej , tylko swoich trzymaja po rodzinie bo to praca marzen , nie idzcie pracowac w lublinie , wykanczalnia ludzi gorzej jak (usunięte przez administratora)
Nie polecam pracy w dominium, wyzysk , zero wolnego dnia ,zle traktowanie ludzi ,porazka i to jeszcze pizzerie w lublinie , nie idzcie tam do pracy szkoda zycia i nerwow
(usunięte przez administratora)
Pisałam do PIP w tej sprawie. Zrobili im kontrolę, ale musiałabym im udowodnić, że w żadnej delegacji nie byłam :/ Myślę, że moglibyśmy coś zrobić tylko wtedy, gdyby np.znalazło się sporo osób, które są w ten sposób rozliczane i chcieliby złożyć skargę.
Dalej to robią jakieś delegację na samochód jak nawet nie mam samochodu. marne składki lepiej w zabce pracować.
Witam, dzisiaj zamówiliśmy pizzę na pasleckiej, miała być na cieście tradycyjnym a tu dostajemy na cienkim i na dodatek zimną, czas oczekiwania ponad grubą godzinę, jesteśmy w szoku bo zaledwie kilka dni temu zamawialiśmy i wszystko było w porządku, szkoda że nie ma kontroli nad wydawaną pizzą, liczy się niestety kasa a nie jakoś, po raz kolejny porażka, teraz już na pewno nie wrócimy do tej pizzeri
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Dominium S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Dominium S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Dominium S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Dominium S.A.?
Kandydaci do pracy w Dominium S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.