Nie wiem jakim cudem ta firma dalej funkcjonuje w Polsce przy tym jaką ma konkurencje. Pracownicy tej firmy to tragedia jakaś nigdy więcej nie zamówię i nie nadam nic (usunięte przez administratora) nieszanowanie klientów i odbiorców nie wspominając o paczkach. Pracownicy robią co chcą bez żadnych konsekwencji. Tragedia nie polecam tego czegoś. Już lepiej zapłacić więcej innej firmie niż tej (usunięte przez administratora)
Odpowiedź DPD poniżej na reklamację złożoną na ich druku i niezwłocznie, to chyba jakiś żart i niekompetencja, oraz lekceważenie klienta. Dotyczy przesyłki o numerze: 1000643516886U Numer szkody OP/23/302891 POWIADOMIENIE O POZOSTAWIENIU REKLAMACJI BEZ ROZPOZNANIA Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamację dotyczącą przesyłki o wyżej wskazanym numerze, która została nadana w dniu 31.08.2023 r., działając w imieniu DPD Polska, niniejszym informuję, że z uwagi na wniesienie reklamacji po upływie terminu o którym mowa w art. 87 ust. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2012 poz. 1529 ze zm.; dalej: „Prawo pocztowe”), zgodnie z §6 ust. 3 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz.U. 2019 poz. 474) reklamacja została pozostawiona bez rozpoznania. Wyjaśniam, że przesyłka o wyżej wskazanym numerze, pomimo widocznych uszkodzeń (uszkodzenia dające się zauważyć z zewnątrz), została przyjęta bez zastrzeżeń. Z uwagi na powyższe, zgodnie z powołanym powyżej art. 87 ust. 6 Prawa pocztowego roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej względem tej przesyłki wygasło. Stąd brak jest podstaw do rozpoznania reklamacji.
Sporo tu przydatnych informacji o stanowisku kuriera, a na recepcji ktoś z was pracował? Szukali kiedyś wsparcia na recepcję, ale oferta wygasła i nic na ten temat nie ma :( Napisze ktoś jakie obowiązki są na tym stanowisku, jakie mają wymagania, i jakie wynagrodzenie proponują? Warto czekać na tego typu oferty tu w firmie?
beznadziejna firma kurierzy nieuprzejmi infolinia to trzeba mieć móstwo czasu
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Brawo dla kuriera o imieniu Yurii Solidny i empatyczny człowiek Pochwała mu się należy Dziękuję Panu za zaangażowanie ul. Mechaników ZG
Tragiczna firma, zawsze jest z nimi problem, tym razem kurier Piotr z Poznania bez kontaktu ze mną dostarczył paczkę do obcego człowieka, dostałam tylko maila, że paczka jest dostarczona, a tam inne inicjały. Oczywiście na infolinii każą mi czekać do kolejnego dnia do 18, bo mają te swoje formułki i procedury, ja zostałam bez jedzenia dla moich zwierząt. Kiedyś jeszcze miałam sytuację, gdzie nie raczyli mi dostarczyć paczki, tylko codziennie dawali mi informację, że paczka będzie już dziś, po tygodniu musiałam do nich jechać. Często też leniwi kurierzy nie chcą nawet do ciebie przyjść, bo po co, więc od razu zaznaczają, że doręczenie nieudane i biegnij teraz do punktu odbioru po żwirek i karmę dla kota. Kompletnie nie polecam korzystać z ich usług, jeśli liczycie na kompetencję, bo nie wiadomo, czy jakiś kurier nie zgubi albo nie ukradnie waszej paczki. W ogóle to, że moja paczka bez mojej zgody została przekazana jakiemuś randomowemu człowiekowi z moimi danymi, to jest obrzydliwe i karygodne. Teraz ten kurier nie odbiera oczywiście ani ode mnie, ani od nich...
Klient stoi na przegranej pozycji. DPD rozwaliło walizkę i do niczego się poczuwa. Wręcz sugeruje, że każda nadana przesyłka powinna być w stalowej skrzyni oblepionej z każdej strony szkło. I tak nie daje to pewności, ze dojedzie w całości, bo, cytuję: W tym miejscu wskazać należy, że po nadaniu przesyłki, jest ona przemieszczana przez kuriera do kolejnych miejsc przeładunkowych i umieszczana w zbiorczych środkach transportu. Miejsca przeładunkowe, jak i cały proces sortowania, są co do zasady zautomatyzowane; przesyłki umieszczane są na taśmociągach (sorterach), które w sposób automatyczny sortują przesyłki. Co do zasady przesyłka, w procesie realizacji usługi przewozu, przeładowywana jest co najmniej 3-4 razy. Przesyłka może być przemieszczana w pozycji pionowej lub poziomej, co więcej poddawana jest naciskom przez inne przesyłki. Świadomość nadawcy w zakresie powyższego, powinna mieć niezwykle istotne znaczenie w kontekście odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki do transportu." Ładnie powiedziana - "umieszczana". (usunięte przez administratora)
Czy to prawda, że będą zamykać Oddziały Miejskie? Już tam prawie nic nie można nadać;)
Dpd to wielka pomyłka. Nie wiem dlaczego takie coś istnieje jeszcze . Zamówiłam paczkę na adres domowy ale zawsze przychodzi potwierdzenie czy kurier pod adres czy odbiór własny więc wybrałam odbior własny i przekierowałam na paczkomat bo mam blisko domu . Paczka na apce została kierowała ale miała być w dany dzień i nie dotarła . Następnego dnia dzwoniąc na infolinię dowiedziałam się że paczka wogole nie wyszła i jest w dpd na poznańskiej 350 w Inowrocławiu. Gdy pojechałam na miejsce pani tam pracująca nie potrafiła mi odpowiedziec dlaczego paczka nie dotarła a co najlepsze nie potrafiła udzielić mi informacji dlaczego nie została dostarczona do paczkomatu i oni nadal ja mają skoro na aplikacji miałam punkt odbioru paczkomatu . Masakra nie polecam najgorsza firma
Oczywiście cały dzień z (usunięte przez administratora) jak zwykle bo sklep korzysta z waszych (usunięte przez administratora)usług i tylko tak można zamówić towar, a wasz kurier nie przyjechał!!!! Przesyłka miała byc dzisiaj nie ma kontaktu do tego (usunięte przez administratora), nie ma też paczki. Pewnie znowu zatrudniliście jakiegoś analfabetę co będzie wymyślał że domofonu nikt nie odebrał albo nikogo nie zastał albo kryptonit w jego zasranej (usunięte przez administratora) nie działał. OBY WASZEMU PREZESOWI NIGDY NIE STANĄŁ za tę obsługę klienta!!!!
Firma sobie sama zmienia dzień doręczenia przesyłki, w historii przesyłki wpisują " umówiono inny dzień dostawy"- sami ze sobą ustalają, więc kurier chyba na prochach jeździ. Przesyłka dodatkowo płatna za dostarczenie w sobotę. Paczka wydana kurierowi w sobotę i zero paczki ani telefonu od kuriera. Mało tego , nie można się dodzwonić do dpd polska , ponieważ włączają niepełnosprawnego bota. Masakra z tą firmą
Halo, jest tu jakiś pracownik? :D Trudno mi coś znaleźć konkretnego o warunkach i pracy. Fajnie, że klienci się wypowiadają, od tego jest internet, ale dobrze by było gdyby jakiś pracownik dla odmiany też się wypowiedział ;) Mi konkretnie chodzi o pracy na słuchawce. Jak się pracuje na infolinii? Praca kręci się w biurze, czy można wybrać home office? Macie jakieś konkretne wdrożenie w obowiązki? Czy wytyczne, na których opiera się kontakt z klientem? Status studenta to plus w tej firmie, czy nie biorą tego pod uwagę przy rekrutacji?
Proces dostarczania przesyłek jest co najmniej upośledzony na każdym poziomie kadrowym, od pracowników infolinii przekazujących szczątkowe informacje o przesyłkach aż po kurierów - brak synchronizacji i wzajemne krycie siebie w przypadku gdy coś im nie wyjdzie w procesie a klient próbuje sie czegoś dowiedzieć. W ostatnim czasie miałem dowóz paczki typu paleta. Z góry określony czas dostarczenia tego typu paczki to max 3 dni - i tu nie ma co dyskutować, wszystko jest napisane więc czekam. Problem zaczyna się przy kontakcie z kurierem, który zadzwonił 2 dnia - nie mogłem akurat odebrać telefonu. Oddzwoniłem dosłownie 3 minuty później - nie potrafił odpowiedzieć na pytanie po co dzwonił, czy po to żeby powiadomić o przesunięciu dostarczenia czy w jakiejś innej sprawie, w każdym razie śmiejąc się w twarz i używając wulgaryzmów stwierdził że nie będzie się dzisiaj wracać po tą paczkę i do jutra. Po takim telefonie i kontakcie odechciewa się wszystkiego. Wolałbym dostać paczkę jeszcze później niż otrzymać telefon na takim poziomie. O tym, że paczka nie przyjedzie informuje aplikacja, tego typu telefon to po prostu chamstwo.
Najgorsza firma kurierska. Dwa dni siedzę w domu I czekam na paczkę , żadnego maila czy sms-a z inf.kiedy będzie chociaż na histori paczki piszą że wysłany ale ja nie dostałam nic. Tak sobie siedziałam i czekałam aż tu nagle info że niedostarczono bo NIE MA MNIE W DOMU - ponoć zostawiono awizo ale jego TEŻ NIE MA.Kurier nawet nie podjechać pod dom. Do obsługi klienta nie można się dodzwonić dostępny jest tylko bot. I taka sytuacja jest nie pierwszy raz. Nigdy więcej nie skorzystam z usług DPD.Teraz muszę napisać do sklepu że robię zwrot bo DPD nie potrafi dostarczyć paczki. Może w innych miastach jest lepiej ale w Bytomiu to dramat.
Jakieś żarty, zapłaciłam za kuriera tylko po to aby ten skłamał że próbował dostarczyć mi przesyłkę i wrzucił ją do punktu odbioru. Przesyłka wielka i ciężka dlatego korzystałam z usług kuriera teraz nie wiem co zrobić rozmawiałam na infolinii nie ma możliwości ponownej próby jej dostarczenia.
Pierw dzwonią to kantdatow o pracę a potem nie piszą że nie ma pracy i olewają ja byłem na rozmowie i mnie olali (usunięte przez administratora) straciłem swój czas nie polecam firmy jak oferują pracę a potem nie chcą zatrudnić nowego pracownika jak ma doświadczenie w prowadzeniu busa a w miarę ogarnia paczki (usunięte przez administratora)
Przesyłka opóźniona kilka dni. Obsługa klienta kłamie codziennie, że przesyłka będzie, a nie ma. I tym sposobem usidlili mnie na tydzień prawie w domu. Na skargi nie reagują i olewają temat. Na reklamację odpowiadają zupełnie nie na temat, tłumacząc się, że co prawda kłamali i potężnie się spóźnili, ale dostarczyli przesyłkę pod wskazany adres, więc reklamacją zamknięta. No brakowałoby jeszcze, żeby w ogóle nie dostarczyli. Zachowanie osób rozpatrujących reklamację wskazuje na to, że zupełnie nie zależy im na polskich klientach. Nie polecam.
Czy to normalne ze w DPD kurierzy po zwróceniu uwagi o nierzucanie paczkami przez ogrodzenie, mszczą się na klientach, i nie dostaczają im paczek, wpisując ze paczka niedostarczona z powodu nieobecności w domu? Ja tego właśnie doświadczam ☹️ Dpd nie umie sobie z tym poradzić. Skargi, reklamacje na kuriera nie działają. On dalej robi sobie co chce. Nawet przekierowanie na odbiór własny nie działa, bo on i tak sam podbiera paczkę z Magazynu żeby tylko klient nie mógł jej odebrać, i finalnie nastąpił zwrot do wysyłającego. Dziwne ze DPD nie reaguje …
Nie uwzględniono mojej reklamacji, gdzie sami zgubili paczkę. Nie polecam , omijajcie szerokim łukiem.
Kurier nie dostarcza przesyłki do rąk odbiorcy tylko ją porzuca gdzie popadnie a potem zdziwko, że klient niezadowolony i składa reklamacje.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 156.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.