To jak firma potraktowała pracowników salonowych z początkiem roku, to żart i kpina. Dali podwyżki które narzucił rząd , ale pozabierali dodatki takie jak premia za diamenty i sztuki . Kwota 300 zl ,oraz obniżyli itak już marny % od odrotu. Tak więc, jedno dali, drugie zabrali. Wyszli na zero, a pracownicy pracują za śmieszne kwoty przy ogromnych wymaganiach. Wszyscy został postawieni przed faktem dokonanym bez wcześniejszych informacji o zmianach. Pieniadze marne , lista wymagań nie ma końca. Czarny strój elegancki , koszule , sukienki , spodnie , buty określone wymogi przez firmę, ale za swoje pieniądze kupujesz , nic nie dadża na to - nawet raz na kwartał dodatku ubiór nie zobaczysz ! . Paznokcie wymogi krótkie, najlepiej pomalowane i bez odrostu ,to samo włosy bez drostu .Bo jak coś nie tak to nagana od regionalnej.. W pracy koszyk musi być wielosztuką sprzedawany , produkty dodatkowe do każdego paragonu, nacisk na sprzedaż perfum, karteczek, pudełek ,torebek ,diamentow . Cała tablica tabelek z wymogami Zawsze znajdą coś, w czym jesteś za słaby ,żeby dali ci 100 zl marnej podwyżki. Żadnych pracowniczych dodatków, z okazji świąt typu bony sodexo , czy cokolwiek innego , aby raz w roku pracownik poczuł się doceniony. A firma się chwali , dumnie w sadażach i wywiadach że miliony na zegarkach zarabiają. Pracownik nic nie znaczy dla tej firmy . Nie dają od siebie nic . Dodatkowo obciąża cie odpowoedzialnoscia materialną podczas podpisywania umowy. Wszystko ładnie gadają jak cię przyjmują a potem nic więcej. Od 8 lat niewiele dobrego mnie w tej firmie spotkało, a jestem jednym z najlepszych pracowników w swoim zespole . Jak idziesz poprosić o marne 200 zl podwyżki , nawet jesli masz wyniki ,zawsze znajdą odp że: "to nie jest odpowoedni czas." Przez 8 lat coraz większe plany na każdy miesiąc , firma zarabia z każdym rokiem a pracownikowi ciągle coś zabiera. Jak nie ty to przyjdzie kolejny. Ja osobiście jestem bliski położenia wypowiedzenie na biurko, a szkoda bo zespół mam naprawdę w pracy fajny. Ale to nie wszystko, bo koszty życia rosną, a na koncie każdego miesiąca to samo pomimo tego że tak się świetnie firma rozwija. Chyba tylko w portfelach dyrektorów i regionalnych , bo napewno nie nas , zwykłych pracowników którzy muszą robić wszystko. Sprzedawać ,sprzatach, zmieniać ceny, robić wyprzedaże, wysyłki , konwojem, robić inwentaryzacje, przyjmować reklamacje , słuchać obelg klientów, sprzedawać wszystko od bizuteri po perfumy, torebki , pudełka , zakładać aplikacje klientom, dawać raty i ubezpieczać zegarki. Jak na Orlnie z kabaretów. Lista wymogów z każdym miesiącem rośnie, ale w zamian nie ma nic ,oprócz zmęczenia, zdenerwowania i stresu nad tym , czy w przyszłym miesiącu będzie 3000 na koncie czy też nie.
Niestety ale taka jest smutna prawda, a na Mikołajki dali....kawę,herbatę i czekoladki :/ Szkoda, że jeszcze wody w zgrzewkach nie podarowali jako prezent Mikołajkowy. Żenada!!!! Zero motywacji czy też docenienia pracownika.
12h na nogach brak hakerów by chwilę odsapnąć.Zero pączek na święta, zero benefitów pt.bony zakupowe itp. Wyzysk.
Czytając to co piszesz już wiem czemu można przez długi czas mieć stanowisko sprzedawcy. Jednak polecam etat w monopolowym myślę tam się lepiej zintegrujesz z klientami poziom słownika ten sam(mocno ubogi) . Nie masz nawet pojęcia znaczenia wyrazów które piszesz.
Twój poziom wypowiedzi pisemnej określa stanowisko raczej słabe i reprezentujesz zapewne tzw elitę która z góry patrząc na pracowników uważa się za lepszą uważaj żeby nie spaść z konia pozdrawiam
Śmiechu warta bo zapewne jesteś płci żeńskiej. Wystarczy mi twoja odpowiedź bez patrzenia na ludzi z góry . Nie trzeba być tzw. elitą by się śmiać z ludźi którym się ulało i nawet nie wiedzą co piszą. Ale to właśnie takie osoby wystawiają niepochlebne świadectwo tej firmie reszta to uzupełnienie. Pozdrawiam
Radzę czytać ze zrozumieniem i proponuję zmienić mentora pozdrawiam serdecznie ????
Niestety to co piszesz jest zarazem straszne i prawdziwe. Mam spore doświadczenie w markach Premium, a dostaje tyle co 20 latka, której jest to pierwsza praca nie licząc bycia nianią. Jaka ma być moja motywacja? Z góry pokazują, że traktują mnie jak nikogo. Te " podwyżki" są śmiechu warte. Tu damy, bo musimy, bo ciężka sytuacja na rynku, a zabieramy to to i tamto. . Serio? A te artykuły W gazecie " zegarki i pasja" jakie to dochody przynosi firma to co? Macie ludzi za (usunięte przez administratora) Paczka na święta . . Jedna herbata i czekoladki na 5 osób? A cukier do tego to gdzie? Zero dodatków, podwyżki to nie dostaniesz, bo nie. Tylko kierownik dobrze zarabia . Ty stoisz 12 godzin, bez możliwości odpoczynku, a kierownik wychodzi z zaplecza po 7 godzinach siedzenia i śmieje się w twarz, że zmęczony. Grafik układa za plecami nie biorąc pod uwagę zgłoszenie chęci urlopu przez pracownika, układa aby przyjaciółki miały łatwo, a Ty tyrasz i w chorobie i w weekendy, bez wolnego 2 dni pod rząd.
Właśnie jak to jest z kierownikami? Pierwszy raz spotkałam się z tym, że kierownik pracuje 7 godzin i cały czas siedzi na zapleczu. W handlu ( marki premium) pracuje bardzo długo, w biżuterii 3 lata i w żadnej innej firmie tak nie było jak tutaj. Kierownik normalnie pracował po 11 lub 12 godzin w zależności od centrum handlowego. Jak i zajmował się sprzedaważa na salonie. Prośby grafikowe były również spełniane. Dziwi mnie, że w tej firmie są jakieś inne zasady które dla mnie totalnie nie są zrozumiałe :/
Niestety smutna prawda, kierownik cały dzień siedzi na zapleczu, " tabelki " robi. Nie ma podwyżek, przekładanie z jednej kieszeni do drugiej-tu dadzą, ale obetną sporo gdzie indziej, a i tak wyjdą na plus. Paczka świąteczna to wstyd, benefitów z pracy zero, szkoleń zero, pracownik sam musi zdobywać wiedze, bo firma jest oporna na rozwój swoich pracowników.
To prawda, niedowierzanie co się dzieje,mega obroty a zabierają premię, niestety w dzisiejszych czasach wymusi to zmianę pracy, pracuję się po to żeby zarobić a nie z nudów.
Ha i już mam problem z głowy. Dziękuję za ten wyczerpujący opis sytuacji w firmie. Na pewno nie pójdę do nich pracować. Warszawa. Serdecznie dziękuję ????
Masakra jednym słowem. Dziwię się że jesteś tam aż 8 lat. Współpracownicy współpracownikami ale jak wszystko w około się sypie i jeszcze nie ma z tego kasy to po co? Swoją drogą uważam że właśnie pracownicy sklepu powinny zarabiać jedną z najwyższych pensji. Bo to przecież oni sprzedają. To dzięki nim jest sprzedaż, sklep zrobiony a góra zarabia i jest zadowolona. Szkoda tylko że tylko góra...
Mam nadzieję że wszyscy narzekający jak to źle jest się zwolnią i znajdą wymarzoną pracę.Przestana wylewać żale na forum i (usunięte przez administratora) do swojego gniazda.Nie wszyscy są niezadowoleni,ale Ci którym dobrze się pracuje nie muszą tu zamieszczać swoich komentarzy,a głupie pisanie jest irytujące.
To nie są żale czy plucie do swojego gniazda tylko jest to szczera prawda jak firma traktuje swoich pracowników którzy odwalają "czarną robotę". To NIE JEST FAIR!!! Dlaczego tak znana firma nie może zacząć traktować ludzi godnie i z szacunkiem + dać odpowiednie wynagrodzenie które pozwoli normalnie żyć nie martwiąc się o tzw. jutro? Dlaczego mam siedzieć cicho i godzić się na to? Może jak więcej osób napisze prawdę to coś się zmieni? Bo póki co jest kiepsko, a szukanie non stop pracowników nie świadczy dobrze o firmie tym bardziej, że klienci zauważają rotacje która jest w salonach więc tym bardziej firma powinna zacząć myśleć, że coś tutaj nie gra:] Oczywiście łatwo jest napisać "zmień prace" tylko chyba wiemy jaki wygląda rynek pracy. Poza tym myślę, ze jeśli nic się nie zadzieje dobrego to te wszystkie osoby z czasem odejdą z firmy bo dlaczego ktoś ma być "białym murzynem" i dostawać od firmy ochłapy. Trzeba się szanować.
Dokładnie. Dobrze ze Pani się wypowiada i mówi o tym głośno. Jakby większa ilość osób o tym mówiła i coś z tym robiła to by może się coś polepszyło, nie pozwalali by sobie na za wiele, albo zwyczajnie by splajtowali bo nikt nie będzie chciał tam pracować. To nie, ludzie nie powiedzą ani me ani be, a i jeszcze sobie tłumaczą że to dobre. Nawet mi ich nie żal już. A szczerze mówiąc każde miejsce które tak traktuje pracownikow powinno splajtować bo zasługuje na to. To takie nie sprawiedliwe, że sklepiki gdzie jest jakość, dobre produkty, szacunek jest czasami na granicy, bo sieciówki ich deptają. W których z resztą nie ma nic ciekawego i nie ma nic z tych rzeczy.
Widać że post o pchaniu pieniędzy kierownikom super dodatkowej kasy do kieszeni za listopad i grudzień a tak naprawdę za nasze zapierdzielanie został usunięty bo niewygodny za prawdę…
Znasz więcej nie wygodnych tematów dla firmy? Jak traktują pracowników?
Sam sobie odpowiedz… skoro za Twoje zapierdzielanie potrafią dać kierownikowi 3 tysiące albo za TK 2 tysiące…. To gdzie tu sprawiedliwość i kim jesteś dla firmy ? A Tobie jakieś resztki z tej premii…
Myślisz że wyrównają tylko do najniższej czy dadzą coś więcej? Są już jakieś przecieki?
Obawiamy się, zeby czegoś nie zabrali. Np stażowego albo jeszcze premii nie zmniejszyli Myslalam ze juz ktos cos wie
Dużo postów jest usuwanych mimo że nie ma tu żadnych treści obraźliwych. Najwidoczniej prawda nie jest mile widziana. A to że kierownicy sobie dobrze żyją w tej firmie nie jest chyba żadna tajemnica. Kiero siedzi sobie w pomieszczeniu socjalnym i gada na tel z koleżaneczkami bo i tak to za naszą sprawą zgarnie premie to po co ma ruszać się z krzesła. Premia sama się zrobi.
Kurde ludzie skąd w Was tyle jadu, chyba to logiczne że kierownik ma prawo zarobić więcej, to on układa grafiki i Wasze życzenia bo zawsze lista chętnych na wolne, ja akurat potrafię sie dostosować ale moje koleżanki prowadzą wieczną walkę, prowadzi rekrutację, zarządza salonem, mój Kierownik akurat bierze czynny udział w pracy salonu i nigdy nie zazdrościłam że zarobi więcej, jak macie z tym problem to same idźcie na stanowisko kierownika do innej firmy i zobaczycie czy tak łatwo Was przyjmą i czy tak łatwo mieć na sobie taką odpowiedzialność bo widzę ile czasem mojego kierownika to kosztuje nerwów i wyrzeczeń. My idziemy na urlop i mamy spokój a kierownik jak coś się posypie niestety czasem musi odwołać. Trzeba się liczyć z tym na jakim stanowisku się pracuje i że nie zarobimy milionów.
Wiesz z tego co zrozumiałam, dziewczyny mają za złe to że nie otrzymują nic za obsłużenie tajemniczego, a kierownik tak. Owszem kierownik ma dużo na głowie, ale jeśli sama jesteś na salonie i wszystko na Twojej głowie, to można się poirytować. Porównując to forum do innych na których kiedyś byłam. Jest tu bardzo mało jadu! Dziewczyny komunikują się między sobą, wymieniają informacjami. Szkoda że czasami firma z tym nic nie robi. Tyle obowiązków, za najniższą….
Po pierwsze to może trochę szacunku należy się każdemu? Zachowaj dla siebie te obelgi. Po drugie pieniądze to nie wszystko, liczy się również spokój i atmosfera w pracy, gdyby było np. 200 zł za dobry wyniki to każdy by mówił że mało, tak samo miałyśmy jak była premia za brylanty bo każda się rzucała a później było że i tak mało, za każdym razem wypada na kogoś innego, czasem też na kierownika więc nie ma sprawiedliwego podziału. A że kierownik nie ma najniższej to wiadomo, my mamy dodatek stażowy czy tego już nie liczycie? Ja nie patrzę na to wszystko przez pryzmat pieniędzy. A jak macie złych kierowników to pozostaje mi współczuć.
Ooooo i to mi się podoba. Duma mnie rozpiera że W. KRUK ma takie osobistości w swoich szeregach. Brawo, brawo. Jeżeli nie patrzysz na to z perspektywy pieniędzy koniecznie zgłoś to kierownikowi i kadrowej, że chcesz najniższa krajową. Zawsze też możesz wynagrodzenie przelewać na konto Caritas Polska. Wiele bredni tu czytałam ale wyjątkowo tu kogoś poniosło. Każdy pracuje dla wynagrodzenie a jeżeli nie to mogę podać nr konta wspomnianej przeze mnie fundacji ;). Jeżeli przychodzisz do pracy dla atmosfery to powiedz że wystarcza Ci tylko ciasteczko i dobre słowo. Odnośnie dodatkowych premii to w naszym salonie każda bez wyjątku twierdzi że odczuwa brak tego. Odnośnie premii za tajemniczego. Może czasem kierownik trafi na tajemniczego ale serio? Ile razy? Więc jeżeli są salony gdzie nie trafia na kierownika to czemu kierownik dostaje nagrodę pieniężną? Chyba że kierownicy się tym dzielą ale wiadomo, że nie. Więc zanim napiszesz jaka to jesteś urażona napisz jakie masz dochody skoro przychodzisz do pracy dla miłej atmosfery ;D bo cała reszta pracuje dla wynagrodzenia. Każdy chce mieć co do gara włożyć nikt powietrzem i dobrym słowem nie żyje chyba że jesteś wcieleniem Dalajlamy.
Przepraszam bardzo... aby uświadomić każdego to właśnie od roku 2024...zwiększyli nam liczbę TK do liczby 6... czyli co 2 miesiące.. ja właśnie stąd dowiedziałam się, że jakimś cudem kierownik (który nie obsługuje) I NIE TRAFIA NA TK DOSTAJE DO KIESZENI PREMIE ZA TO ( ŻE JEGO PRACOWNIK (usunięte przez administratora) sobie żyły) i jest nie świadomy jakiej kolwiek nagrody za to... tu chodzi tylko i wyłącznie o ludzi zarządzających, którzy tają jakieś premie, ekwiwalenty i granty przed innymi na swoją korzyść... tak się dzieje.
(usunięte przez administratora) Tu jest i zawsze będzie pchanie kasy kierownikowi. Wszyscy na stanowiskach niżej niż kierownik to przecież ludzie z przypadku i czy będą czy nie firmie to jest bez znaczenia. Tania siła robocza zawsze się znajdzie. Tania bo wiemy jakie są podstawy w tyj firmie.
Nie do końca zgodzę się z wypowiedziami ponieważ pracuje już długo, to nie jest tak że w innym miejscu będzie lepiej. Wszędzie praca ma plusy i minusy, ale widzi się zazwyczaj te złe strony. Nie mamy limitowanych przerw, nikt nie wylicza co do minuty, a w innych miejscach już tak. Szkoda że nie widzicie plusów jak stała umowa o co w dzisiejszych czasach można się obawiać, wypłata zawsze na czas. Zależy na jaką ekipę się trafi to fakt i kierownika, ale nie można twierdzić że jest to najgorsza praca. Wiadomo, nie zawsze trzeba się ze wszystkim zgadzać i coś może się nie podobać ale to jest praca, mamy ją wykonywać a nie oceniać czy nam się to podoba czy nie. Są miejsca gdzie jest gorzej, a tajemniczy klient czy ubezpieczenia itp. teraz są wszędzie, jak nie w tej to pracy to w innej. Można pracować w budżetówce, ale prawa jest taka że w handlu jesteś w stanie wyciągnąć premię, a tam już nie. Jeśli olewa się klientów i ma się gdzieś to potem nie miejcie pretensji że plan nie jest wyrobiony i nie ma kasy. Może czasem warto się zastanowić, przeanalizować a później oceniać. Pracujesz 12h, ale masz wolne w tygodniu, możesz coś załatwić czy odpocząć więc nie koloryzujmy.
Witam... ZASTANAWIAM SIĘ, czy w końcu firma pomyśli o tym, aby wesprzeć swoich PRACOWNIKÓW w tym wielu, którzy pracują pare długich lat już, ale też tych nowych i chętbych w tejże POLSKIEJ marce/firmie... Mianowicie widzimy jako pracownicy, że firma zarabia kolosalne pieniądze. Remontuje w zatrważającym tempie swoje sklepy i otwiera nowe nawet za granicą.... Ciągle trąbią o tym, jak ważny jest nasz zespół/team i że tyle nam zawdzięczają i że te grube tysiące/miliony to dzięki nam.... Aleeee... I tu pojawia sie mały niesmak ponieważ zbliżają się święta... A my od tej wielkiej POLSKIEJ firmy nawet nie mamy chociaż raz w roku żadnej PACZKI jako podziękowanie za naszą BARDZO CIĘŻKĄ pracę a zwłaszcza w grudniu, gdzie pracownik nie ma nawet czasu pójść napić się wody ani wyjść do toalety. Przykre bo słyszymy i rozmawiamy z innymi ludźmi z innych firm... NAWET TYCH MNIEJSZYCH NIŻ W. Kruk. I dostają podarunki paczuszki, każdy jeden pracownik dostaje taką paczkę a my nie dostajemy NIC! ZERO! Przykro się na to patrzy, mam wrażenie, że jednak towarzystwo wyżej... Ma naprawde daleko gdzieś nas i zupełnie nas nie zauważa i nie wiele znaczymy... A to właśnie my dla was robimy te pieniądze, naprawdę nie zbankrutowała by firma, gdyby zagospodarowałaby jakIś budżet dla swoich Pracowników nawet w formie KARTY PODARUNKOWEJ do sklepu... Chętnie każda/y z nas kupiłby sobie coś tam... A nie wydawał swoich pieniędzy, które zresztą tu zarabiamy... Tyle się mówi, że jesteśmy ambasadorkami/ambasadorami tej marki... Jak? Kiedy? Kiedy od Firmy nie mamy nic. Serio. Nawet bony SODEXO byłyby też w okresie świątecznym świetnym pomysłem, ale też ani firma ani dział PR ani HR ani prezes nie pomyśli o takim rozwiązaniu, aby pracownicy czyli się zauważeni/docenieni. Jedynym pozytywnym akcentem, czego się nie spodziewałam to UWAGA nawet MARKA ZEGARKOWA TISSOT wysłała na sklepy pudełko dobrych cukierków LINDOR, mały drobiazg, ale jakże miły i pojawił się chociaż uśmiech na twarzy a do kawki miło jest się nimi uraczyć. Jedyne co otrzymujemy to MEILE od zarządu i ludzi którzy siedzą za biurkiem i pracują od 8 albo 9 do 17 godziny... Dziękujemy za nie, ale my nawet nie znamy tych ludzi, nigdy ich nie widzieliśmy na oczy ani nawet nie jesteśmy na Ty. Co nam z tych meili. Szczerze? Są zbędne, a niezbędnym byłoby uważam i myślę, że nie tylko ja- przygotowanie dla każdego z pracowników któregoś z powyższych przykładów / albo nawet innego mile widzianego co do docenienia nas-pracowników, naprawdę firma nie zbiednieje. Z poważaniem, mam nadzieję szczerą, że ta wiadomość jakims cudem trafi wyżej i możektoś się zastabowi nad jego sensem.
Przecież dwa lata temu dostaliśmy paczki! Jedna kawa sypana, jedna rozpuszczalna, herbata i małe merci. I to uwaga podział na 7 osób :) i to nie ze każdy dostał, tylko do podziału :)
Na bogato albo wcale… :-) A w tym roku naszyjnik w prezencie. Ten sam, który jest wydawany Klientom do wyższego paragonu. Ufff dzięki niemu wyglądałam pięknie przy wigilijnym stole…
Żałosne co? Ale to wciąż nie jest COŚ co sprawi, że poczujemy się albo poczułyśmy DOCENIONE co wywołało uśmiech na twarzy albo, że uznałyśmy/liśmy - łał FIRMA się postarała... Zazwyczaj 90%i tak taki podarunek oddaje w prezencie... Bo taki prezent który otrzymuje 50%klientów to żadne wyróżnienie... Za to co MY wnosimy do tej FIRMY
Zgadzam się z Tobą w 100% jak rodzinie i znajomym opowiadam że pracuje w w.kruk to każdy mówi „super” „ale fajnie, pewnie dużo tam zarobisz” realia okazują się inne. Firma nie docenia swoich pracowników. Na popularnej platformie V… jest zatrzęsienie tych naszyjników. Szkoda mi moich „starszych” stażem koleżanek. Pracują tyle lat, a Nasze wynagrodzenia nie wiele się różnią.
(usunięte przez administratora)
A na jakiej wysokości premię można liczyć jako sprzedawca ? To zależy od salonu? Czy jest sprzedaż indywidualną?
A jak pierwsza i druga fala 80% było to premia jest czy nie?
Tak,jest sprzedaż indywidualna oraz miesięczny cel na Salon. Wysokość premii jest zależna od kategorii Salonu.
Ja mówię o premii dodatkowej za listopad i grudzień którą została ogłoszona na konferencji kierowników jako dodatek dla najlepszych salonów w swojej kategorii, a nie o zwykłej premii. ????
A jak często pojawiają się tajemniczy klienci? Czy pracownik ma jakieś profity z tego że obsłuży TK dobrze ? Czy to prawda że premię otrzymuje tylko kierownik ?
Jeśli będzie 95% średnia to kierownik otrzyma premię, może z nią zrobić co zechce na przykład podzielić między pracowników którzy przeszli BTK na tym poziomie,albo coś innego wymyślić.
Naprawde tak jest?... Rozumiem, że kierownicy nie mówią o tym głośno.. I pracownicy są zaskoczeni np jak ja... Jestem porażona tym, że kiero przytula pieniądze kiedy Ty się wygłupiasz i wydurniasz przy kloencie, aby tylko dobrze Cie ocenił a nawet nie usłyszysz- dziękuję.... Wstyd FIRMO że dajecie taką samowolkę.. Moglibyście się za to wziąć i dopilnowa¢
Przepraszam, ale na dodatek... Chcecie powiedzieć, że kiero przytula 6x, premie bo tyle razy w roku jest TK... A my jako pracownicy nie widzimy ani złotówki? Ani czekolady?... Ja nie jestem w staniee doprosić się o podwyżke... Bo ciągle to nie "jest dobry moment" A co dopiero dostawać coś od firmy za darmoszke.... Szok!!!!! Człowiek sobie wypruwa żyły tam... A jest nie doceniony....
Premia jest 1 raz w roku, następuje po roku w którym poziom 6 badań był na poziom co najmniej 95%
Hej, pytanie mam do pracowników, czy u was też w grudniu jest przykazane nabijać na konto kierowników? A jeśli tak to jest ktoś w stanie mi wyjaśnić dlaczego tak?
Tak , żeby nie przelogowywac się co chwilę . Myślę że to jest ok , premie dzielone po równo
ZAWSZE trzeba nabijać na siebie. Nieważne jaki miesiąc. U nas nie ma problemu z przelogowywaniem ;p
Ale, skoro i tak to wszystko idzie na równo na każdego to po co się przelogowywać?
No wlasnie.. Nie bardzo wiem jak podejsc do tematu... Od dawna mowione jest aby w grudniu nabijac na kiero. Ciekawe...
Pracuje 4 lata i od zawsze kazda nabija na siebie byl podejmowany temat ale jednak sie logujemy. Jak klient ma czas sie zastanawiac to te pare sekund dluzej tez poczeka
Czy u was w salonach też macie narzucone nadgodziny na grudzień za które nie chcą zapłacić?
A to w firmie nie obowiązuje system 3 miesięcznego rozliczenia ? Skoro masz więcej w grudniu to w poprzednim albo następnym miesiącu będziesz mieć mniej?
Ale że jak nie chcą płacić ? Chodzi o to że będą rozliczane w kolejnych miesiącach , czyli oddawane jako dni wolne
U nas są dodatkowe godziny jeszcze poza tymi, które będą rozliczane w kolejnych miesiącach. I za te godziny jest najniższa stawka godzinowa.
ale to pewnie jest zalezne od ilosci obstawy. jak są 4 osoby na salonie to wtedy muszą zaplacic za nadgodziny
Nie dostałem pracy
-
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Chcę, aby ten post trafił do wszystkich RMSów w sieci W.Kruk. Każdy z pracowników jest rozliczany ze swoich godzin (co oczywiście jest naturalną sprawą), szkoda tylko, że nikt nie pilnuje i nie rozlicza kierowników z ich godzin pracy, z wcześniejszych wyjść, z kilku godzinnego opuszczania miejsca pracy.
U nas jest to samo… kierowniczka robi co chce, wychodzi kiedy chce łatwi prywatę i wraca, albo sobie wychodzi częściej albo się spóźnia i tak leci.
Chcę, aby ten post trafił do wszystkich RMSów w sieci W.Kruk. jeśli nic nie działa na te nieprawidłowości brak przestrzegania zasad i równego traktowania przez kierownika/czkę a mianowicie: - opuszczanie miejsca pracy często wcześniej pomimo dużej ilości klientów na sali sprzedaży -pozwalanie na wynoszenie biżuterii koleżance poza miejsce pracy (tak ,dzieje się to pomimo zgłoszeń zespołu),koleżanka nie musi wykonywać żadnych zadań , może również przychodzić pózniej do pracy - brak pomocy na sali sprzedaży w soboty (praca w jedna sobotę w grudniu pomimo braku personelu ) sprawdzcie prosimy grafiki na grudzień
Przecież możesz to zgłosić,jest odpowiedni adres do zgłaszania nieprawidłowości.
Widać że post o pchaniu pieniędzy kierownikom super dodatkowej kasy do kieszeni za listopad i grudzień a tak naprawdę za nasze zapierdzielanie został usunięty bo niewygodny za prawdę…
Znasz więcej nie wygodnych tematów dla firmy? Jak traktują pracowników?
Sam sobie odpowiedz… skoro za Twoje zapierdzielanie potrafią dać kierownikowi 3 tysiące albo za TK 2 tysiące…. To gdzie tu sprawiedliwość i kim jesteś dla firmy ? A Tobie jakieś resztki z tej premii…
Myślisz że wyrównają tylko do najniższej czy dadzą coś więcej? Są już jakieś przecieki?
Obawiamy się, zeby czegoś nie zabrali. Np stażowego albo jeszcze premii nie zmniejszyli Myslalam ze juz ktos cos wie
Dużo postów jest usuwanych mimo że nie ma tu żadnych treści obraźliwych. Najwidoczniej prawda nie jest mile widziana. A to że kierownicy sobie dobrze żyją w tej firmie nie jest chyba żadna tajemnica. Kiero siedzi sobie w pomieszczeniu socjalnym i gada na tel z koleżaneczkami bo i tak to za naszą sprawą zgarnie premie to po co ma ruszać się z krzesła. Premia sama się zrobi.
Kurde ludzie skąd w Was tyle jadu, chyba to logiczne że kierownik ma prawo zarobić więcej, to on układa grafiki i Wasze życzenia bo zawsze lista chętnych na wolne, ja akurat potrafię sie dostosować ale moje koleżanki prowadzą wieczną walkę, prowadzi rekrutację, zarządza salonem, mój Kierownik akurat bierze czynny udział w pracy salonu i nigdy nie zazdrościłam że zarobi więcej, jak macie z tym problem to same idźcie na stanowisko kierownika do innej firmy i zobaczycie czy tak łatwo Was przyjmą i czy tak łatwo mieć na sobie taką odpowiedzialność bo widzę ile czasem mojego kierownika to kosztuje nerwów i wyrzeczeń. My idziemy na urlop i mamy spokój a kierownik jak coś się posypie niestety czasem musi odwołać. Trzeba się liczyć z tym na jakim stanowisku się pracuje i że nie zarobimy milionów.
Wiesz z tego co zrozumiałam, dziewczyny mają za złe to że nie otrzymują nic za obsłużenie tajemniczego, a kierownik tak. Owszem kierownik ma dużo na głowie, ale jeśli sama jesteś na salonie i wszystko na Twojej głowie, to można się poirytować. Porównując to forum do innych na których kiedyś byłam. Jest tu bardzo mało jadu! Dziewczyny komunikują się między sobą, wymieniają informacjami. Szkoda że czasami firma z tym nic nie robi. Tyle obowiązków, za najniższą….
Po pierwsze to może trochę szacunku należy się każdemu? Zachowaj dla siebie te obelgi. Po drugie pieniądze to nie wszystko, liczy się również spokój i atmosfera w pracy, gdyby było np. 200 zł za dobry wyniki to każdy by mówił że mało, tak samo miałyśmy jak była premia za brylanty bo każda się rzucała a później było że i tak mało, za każdym razem wypada na kogoś innego, czasem też na kierownika więc nie ma sprawiedliwego podziału. A że kierownik nie ma najniższej to wiadomo, my mamy dodatek stażowy czy tego już nie liczycie? Ja nie patrzę na to wszystko przez pryzmat pieniędzy. A jak macie złych kierowników to pozostaje mi współczuć.
Ooooo i to mi się podoba. Duma mnie rozpiera że W. KRUK ma takie osobistości w swoich szeregach. Brawo, brawo. Jeżeli nie patrzysz na to z perspektywy pieniędzy koniecznie zgłoś to kierownikowi i kadrowej, że chcesz najniższa krajową. Zawsze też możesz wynagrodzenie przelewać na konto Caritas Polska. Wiele bredni tu czytałam ale wyjątkowo tu kogoś poniosło. Każdy pracuje dla wynagrodzenie a jeżeli nie to mogę podać nr konta wspomnianej przeze mnie fundacji ;). Jeżeli przychodzisz do pracy dla atmosfery to powiedz że wystarcza Ci tylko ciasteczko i dobre słowo. Odnośnie dodatkowych premii to w naszym salonie każda bez wyjątku twierdzi że odczuwa brak tego. Odnośnie premii za tajemniczego. Może czasem kierownik trafi na tajemniczego ale serio? Ile razy? Więc jeżeli są salony gdzie nie trafia na kierownika to czemu kierownik dostaje nagrodę pieniężną? Chyba że kierownicy się tym dzielą ale wiadomo, że nie. Więc zanim napiszesz jaka to jesteś urażona napisz jakie masz dochody skoro przychodzisz do pracy dla miłej atmosfery ;D bo cała reszta pracuje dla wynagrodzenia. Każdy chce mieć co do gara włożyć nikt powietrzem i dobrym słowem nie żyje chyba że jesteś wcieleniem Dalajlamy.
Przepraszam bardzo... aby uświadomić każdego to właśnie od roku 2024...zwiększyli nam liczbę TK do liczby 6... czyli co 2 miesiące.. ja właśnie stąd dowiedziałam się, że jakimś cudem kierownik (który nie obsługuje) I NIE TRAFIA NA TK DOSTAJE DO KIESZENI PREMIE ZA TO ( ŻE JEGO PRACOWNIK (usunięte przez administratora) sobie żyły) i jest nie świadomy jakiej kolwiek nagrody za to... tu chodzi tylko i wyłącznie o ludzi zarządzających, którzy tają jakieś premie, ekwiwalenty i granty przed innymi na swoją korzyść... tak się dzieje.
(usunięte przez administratora) Tu jest i zawsze będzie pchanie kasy kierownikowi. Wszyscy na stanowiskach niżej niż kierownik to przecież ludzie z przypadku i czy będą czy nie firmie to jest bez znaczenia. Tania siła robocza zawsze się znajdzie. Tania bo wiemy jakie są podstawy w tyj firmie.
Rozmowa na stanowisko młodszego specjalisty ds logistyki to była najgorsza jaka miałem rozmowę w życiu. Na start próbował wmówić, że się do tej pracy nie nadaje.(usunięte przez administratora) Nie wiem jakim cudem ktoś taki jest postawiony tak wysoko.
To (nie) witaj w Kruku. Myślę, że ta rozmowa dała Ci przedsmak tego co może Cię dalej czekać i uchroniła przed dalszym rozczarowaniem i frustracją. ;)
Planuję przesłać CV na doradcę klienta i zastanawia mnie 1 rzecz. Czy pracownicy ponoszą odpowiedzialność materialną za produkty?
(usunięte przez administratora) Tak, jestem (dzięki Bogu, lub innym super-mocom) byłym pracownikiem W.Kruk - przez parę lat miałam okazję obserwować jak funkcjonuje i jest zarządzana firma, która luksus ma wpisany w DNA. Ów "luksus" w praktyce: - pracowniku zadbaj o odpowiedni strój służbowy (oczywiście ze swoich pieniędzy), -zakład pracy Twoim drugim domem ! (w którym do ubiegłego roku zrzucaliście się na kawę i cukier), -pracowniku jesteś zobowiązany do posiadania wiedzy biżuteryjnej/jubilerskiej/gemmologicznej (dlaczego nie nauczysz się tego na szkoleniach? bo takie nie istnieją! ????) - marzy Ci się wynagrodzenie odpowiadające wymaganiom i oczekiwaniom kadry menadżerskiej? ("Niczego nie oczekuj i nie miej żadnych pragnień"- Maciej, pomocnik kowala.) - system motywacyjny - najlepszy i najbardziej zindywidualizowany ("Hop,hop,hop,hop!")... A jak się nie podoba to tam są drzwi ! - to mój ulubiony tekst, taki profesjonalny ???? A teraz kilka słów o niższej kadrze menadżerskiej (chociaż kierownicy nie lubią tak o sobie myśleć) - nie jest tajemnicą, że w większości są to ludzie z przypadku, bądź z zasiedzenia (serio, niektórym staż pracy tutaj liczy się w dziesięcioleciach ????) którzy ani nie lubią tej pracy, ani ludzi z którymi muszą pracować. Ich kompetencje menadżerskie, czy chociażby społeczne (o zwykłej empatii nie wspominając) są żadne. Oszukiwanie na godzinach, zrzucanie pracy na zespół, brak wiedzy, plotkarstwo, poczucie własnej wyższości (pytanie skąd im się to bierze?) - to standard. Jak chcecie dawać przykład swoim ludziom, skoro sami nie jesteście fair? Owszem można tu siedzieć latami (bo żeby kogoś wykopali to trzeba sobie naprawdę nagrabić), narzekać na firmę i zarobki, plotkować i udawać że się jest menadżerem. Pytanie - po co ? Skoro jest źle, to po co sobie robić krzywdę? (sobie i innym). Dlatego kiedy czytam o premii za TK , to myślę sobie jakie to jest w stylu tej firmy: "Wy też przecież partycypujecie w zyskach z pańszczyzny. (…) Słyszeliście o teorii skapywania? Przypływ podnosi wszystkie łodzie." Szkoda mi tylko jednostek, które nie mają nic wspólnego z tym, co napisałam powyżej - są inteligentni, normalni, pracowici, jeszcze im się chce - bo tacy też tu pracują. Obyście znaleźli wyjście - to najważniejsze, wyjście z salonu. Tam też jest życie ????
Praca na tak zwane przeczekanie,lub z braku laku... Odpowiedzialność materialna za towar za kilka milionów,a zarabia się najniższą... Mnóstwo wymagań,ubrania za swoje,paznokcie muszą być naturalne, włosy spięte i mnóstwo innych rzeczy. Jest się rozliczanym z każdego słowa,czy gestu,bo kierownik często sprawdza kamery... Ciągle tajemniczy klient,albo regionalna, która robi ci pisemne testy... Jak coś zginie płacisz,jak ukradną płacisz,jak zepsuje się alarm siedzisz w nocy i pokonujesz salonu... Jak zawyje alarm w nocy masz jechać do sklepu,nikt ci za to nie zapłaci,bo nie wlicza się to do czasu pracy... Mnóstwo innych absurdów,brak miejsca i czasu żeby opisać wszystko... Każdy kto słyszał, że pracuje u jubilera i zarabiam najniższą był w szoku... U konkurencji idzie zarobić więcej:-) dodatkowo magiczna tabelka z wynikami na zapleczu,gdzie jest się rozliczanym z każdego dnia,z każdego wskaźnika... Skoro mają wymagania jak w korporacji,niech płacą jak w korporacji....
Czy doradczyni klienta w salonie jest oceniana pod względem tajemniczego klienta? Planowałam aplikację i ktoś mi o tym wspominał...
Tak,5 razy w roku jest Badanie Tajemniczego klienta,jest oceniana osoba która akurat obsługuje go.
Ankiety są często jesteśmy oceniane, ale za dobrą ocenę nic z tego nie mamy jak już to tylko dobre słowo. Moim zdaniem fajnie jak doceniali by za to pracownika, który będzie miał ten zaszczyt i szczęście obsługiwać tajemniczego. Czy to prawda że premie za dobry wynik dostaje kierownik?
Wiecie co dziewczyny… to co tu czytam jest przykre! Dopiero od nie dawna pracuje w firmie więc dużo słyszę od dziewczyn i czytam tutaj. Drogi pracodawco! @Pracodawca Zamiast tylko usuwać komentarze i opinie, weźcie do serca to co piszą Wasze pracownice. To dzięki Nim Klienci są obsłużeni i wracają do Waszych salonów. Wiem, że rola kierownika w każdym sklepie jest bardzo ważna, ale może należałoby się faktycznie temu przyjrzeć co się dzieje na zapleczach. Najgorsze co można doświadczyć w pracy to brak docenienia. Firmie zależy na uśmiechniętych Doradczyniach, a Nam zależy na szacunku który Nam się należy. Zauważcie, że tutaj nie wylewa się na Waszą markę tyle hejtu ile to jest na innych forach. Dziewczyny szanują swoją pracę, jak komuś coś nie pasuje to pisze że odszedł… to jest normalne. Ale przypomnijcie sobie ile macie wieloletnich pracowników, którzy są z Wami na dobre i na złe. Z wyrazami szacunku.
Mała poprawka... 6 razy... Hahaha z roku na rok dowalają coraz bardziej a kasy nie masz ani grosza za tajemniczego klienta.
Witam, czy może ktoś napisać coś o pracy jako młodszy specjalista ds. logistyki internetowej? Jak wygląda? Warunk? Będę wdzięczny.
Cześć, od dłuższego czasu widzę ogłoszenie na Doradcę Klienta do Galerii Katowickiej, ogłoszenie jest, znika i się pojawia. Czy warto tam aplikować? Jaki jest kierownik? Jakie warunki pracy? Będę Wdzięczna za odpowiedź :)
Bardzo fajny kierownik i zespół, jeden pracownik odszedł do innej firmy a drugi awansował, dlatego jest ponowione ogłoszenie.
Nie do końca zgodzę się z wypowiedziami ponieważ pracuje już długo, to nie jest tak że w innym miejscu będzie lepiej. Wszędzie praca ma plusy i minusy, ale widzi się zazwyczaj te złe strony. Nie mamy limitowanych przerw, nikt nie wylicza co do minuty, a w innych miejscach już tak. Szkoda że nie widzicie plusów jak stała umowa o co w dzisiejszych czasach można się obawiać, wypłata zawsze na czas. Zależy na jaką ekipę się trafi to fakt i kierownika, ale nie można twierdzić że jest to najgorsza praca. Wiadomo, nie zawsze trzeba się ze wszystkim zgadzać i coś może się nie podobać ale to jest praca, mamy ją wykonywać a nie oceniać czy nam się to podoba czy nie. Są miejsca gdzie jest gorzej, a tajemniczy klient czy ubezpieczenia itp. teraz są wszędzie, jak nie w tej to pracy to w innej. Można pracować w budżetówce, ale prawa jest taka że w handlu jesteś w stanie wyciągnąć premię, a tam już nie. Jeśli olewa się klientów i ma się gdzieś to potem nie miejcie pretensji że plan nie jest wyrobiony i nie ma kasy. Może czasem warto się zastanowić, przeanalizować a później oceniać. Pracujesz 12h, ale masz wolne w tygodniu, możesz coś załatwić czy odpocząć więc nie koloryzujmy.
To jak firma potraktowała pracowników salonowych z początkiem roku, to żart i kpina. Dali podwyżki które narzucił rząd , ale pozabierali dodatki takie jak premia za diamenty i sztuki . Kwota 300 zl ,oraz obniżyli itak już marny % od odrotu. Tak więc, jedno dali, drugie zabrali. Wyszli na zero, a pracownicy pracują za śmieszne kwoty przy ogromnych wymaganiach. Wszyscy został postawieni przed faktem dokonanym bez wcześniejszych informacji o zmianach. Pieniadze marne , lista wymagań nie ma końca. Czarny strój elegancki , koszule , sukienki , spodnie , buty określone wymogi przez firmę, ale za swoje pieniądze kupujesz , nic nie dadża na to - nawet raz na kwartał dodatku ubiór nie zobaczysz ! . Paznokcie wymogi krótkie, najlepiej pomalowane i bez odrostu ,to samo włosy bez drostu .Bo jak coś nie tak to nagana od regionalnej.. W pracy koszyk musi być wielosztuką sprzedawany , produkty dodatkowe do każdego paragonu, nacisk na sprzedaż perfum, karteczek, pudełek ,torebek ,diamentow . Cała tablica tabelek z wymogami Zawsze znajdą coś, w czym jesteś za słaby ,żeby dali ci 100 zl marnej podwyżki. Żadnych pracowniczych dodatków, z okazji świąt typu bony sodexo , czy cokolwiek innego , aby raz w roku pracownik poczuł się doceniony. A firma się chwali , dumnie w sadażach i wywiadach że miliony na zegarkach zarabiają. Pracownik nic nie znaczy dla tej firmy . Nie dają od siebie nic . Dodatkowo obciąża cie odpowoedzialnoscia materialną podczas podpisywania umowy. Wszystko ładnie gadają jak cię przyjmują a potem nic więcej. Od 8 lat niewiele dobrego mnie w tej firmie spotkało, a jestem jednym z najlepszych pracowników w swoim zespole . Jak idziesz poprosić o marne 200 zl podwyżki , nawet jesli masz wyniki ,zawsze znajdą odp że: "to nie jest odpowoedni czas." Przez 8 lat coraz większe plany na każdy miesiąc , firma zarabia z każdym rokiem a pracownikowi ciągle coś zabiera. Jak nie ty to przyjdzie kolejny. Ja osobiście jestem bliski położenia wypowiedzenie na biurko, a szkoda bo zespół mam naprawdę w pracy fajny. Ale to nie wszystko, bo koszty życia rosną, a na koncie każdego miesiąca to samo pomimo tego że tak się świetnie firma rozwija. Chyba tylko w portfelach dyrektorów i regionalnych , bo napewno nie nas , zwykłych pracowników którzy muszą robić wszystko. Sprzedawać ,sprzatach, zmieniać ceny, robić wyprzedaże, wysyłki , konwojem, robić inwentaryzacje, przyjmować reklamacje , słuchać obelg klientów, sprzedawać wszystko od bizuteri po perfumy, torebki , pudełka , zakładać aplikacje klientom, dawać raty i ubezpieczać zegarki. Jak na Orlnie z kabaretów. Lista wymogów z każdym miesiącem rośnie, ale w zamian nie ma nic ,oprócz zmęczenia, zdenerwowania i stresu nad tym , czy w przyszłym miesiącu będzie 3000 na koncie czy też nie.
Niestety ale taka jest smutna prawda, a na Mikołajki dali....kawę,herbatę i czekoladki :/ Szkoda, że jeszcze wody w zgrzewkach nie podarowali jako prezent Mikołajkowy. Żenada!!!! Zero motywacji czy też docenienia pracownika.
12h na nogach brak hakerów by chwilę odsapnąć.Zero pączek na święta, zero benefitów pt.bony zakupowe itp. Wyzysk.
Czytając to co piszesz już wiem czemu można przez długi czas mieć stanowisko sprzedawcy. Jednak polecam etat w monopolowym myślę tam się lepiej zintegrujesz z klientami poziom słownika ten sam(mocno ubogi) . Nie masz nawet pojęcia znaczenia wyrazów które piszesz.
Twój poziom wypowiedzi pisemnej określa stanowisko raczej słabe i reprezentujesz zapewne tzw elitę która z góry patrząc na pracowników uważa się za lepszą uważaj żeby nie spaść z konia pozdrawiam
Śmiechu warta bo zapewne jesteś płci żeńskiej. Wystarczy mi twoja odpowiedź bez patrzenia na ludzi z góry . Nie trzeba być tzw. elitą by się śmiać z ludźi którym się ulało i nawet nie wiedzą co piszą. Ale to właśnie takie osoby wystawiają niepochlebne świadectwo tej firmie reszta to uzupełnienie. Pozdrawiam
Radzę czytać ze zrozumieniem i proponuję zmienić mentora pozdrawiam serdecznie ????
Niestety to co piszesz jest zarazem straszne i prawdziwe. Mam spore doświadczenie w markach Premium, a dostaje tyle co 20 latka, której jest to pierwsza praca nie licząc bycia nianią. Jaka ma być moja motywacja? Z góry pokazują, że traktują mnie jak nikogo. Te " podwyżki" są śmiechu warte. Tu damy, bo musimy, bo ciężka sytuacja na rynku, a zabieramy to to i tamto. . Serio? A te artykuły W gazecie " zegarki i pasja" jakie to dochody przynosi firma to co? Macie ludzi za (usunięte przez administratora) Paczka na święta . . Jedna herbata i czekoladki na 5 osób? A cukier do tego to gdzie? Zero dodatków, podwyżki to nie dostaniesz, bo nie. Tylko kierownik dobrze zarabia . Ty stoisz 12 godzin, bez możliwości odpoczynku, a kierownik wychodzi z zaplecza po 7 godzinach siedzenia i śmieje się w twarz, że zmęczony. Grafik układa za plecami nie biorąc pod uwagę zgłoszenie chęci urlopu przez pracownika, układa aby przyjaciółki miały łatwo, a Ty tyrasz i w chorobie i w weekendy, bez wolnego 2 dni pod rząd.
Właśnie jak to jest z kierownikami? Pierwszy raz spotkałam się z tym, że kierownik pracuje 7 godzin i cały czas siedzi na zapleczu. W handlu ( marki premium) pracuje bardzo długo, w biżuterii 3 lata i w żadnej innej firmie tak nie było jak tutaj. Kierownik normalnie pracował po 11 lub 12 godzin w zależności od centrum handlowego. Jak i zajmował się sprzedaważa na salonie. Prośby grafikowe były również spełniane. Dziwi mnie, że w tej firmie są jakieś inne zasady które dla mnie totalnie nie są zrozumiałe :/
Niestety smutna prawda, kierownik cały dzień siedzi na zapleczu, " tabelki " robi. Nie ma podwyżek, przekładanie z jednej kieszeni do drugiej-tu dadzą, ale obetną sporo gdzie indziej, a i tak wyjdą na plus. Paczka świąteczna to wstyd, benefitów z pracy zero, szkoleń zero, pracownik sam musi zdobywać wiedze, bo firma jest oporna na rozwój swoich pracowników.
To prawda, niedowierzanie co się dzieje,mega obroty a zabierają premię, niestety w dzisiejszych czasach wymusi to zmianę pracy, pracuję się po to żeby zarobić a nie z nudów.
Ha i już mam problem z głowy. Dziękuję za ten wyczerpujący opis sytuacji w firmie. Na pewno nie pójdę do nich pracować. Warszawa. Serdecznie dziękuję ????
Masakra jednym słowem. Dziwię się że jesteś tam aż 8 lat. Współpracownicy współpracownikami ale jak wszystko w około się sypie i jeszcze nie ma z tego kasy to po co? Swoją drogą uważam że właśnie pracownicy sklepu powinny zarabiać jedną z najwyższych pensji. Bo to przecież oni sprzedają. To dzięki nim jest sprzedaż, sklep zrobiony a góra zarabia i jest zadowolona. Szkoda tylko że tylko góra...
Chcę się dowiedzieć czy powszechnie stosowaną praktyką w firmie W.Kruk jest wypracowywanie nadgodzin, za które nie ma wynagrodzenia czy jest to jakieś widzimisię kierownika salonu, w którym pracuję. Chodzi o to, że wynagrodzenie dostajemy tylko za godziny pracy w godzinach otwarcia salonu. Jednak pracę jesteśmy zobowiązani wykonywać 15-30 minut przed otwarciem salonu. Np. Czas pracy codziennie zapisujemy od godziny 9 ale już od 8:30 lub 8:45 (zależy od okresu) wykonujemy pracę: odkurzamy, myjemy podłogę, wykładamy zapasy z sejfu, tablety, układamy ekspozycję. W skali miesiąca co miesiąc zbiera się kilka takich "darmowych" godzin. Czy w innych salonach też tak to wygląda?
A przerwę w pracy masz wyznaczoną co do minuty i jesteś z tego też rozliczana?
(usunięte przez administratora)
Po części masz rację,ale nie do końca.Troche lat też pracuję, jestem ekspertem, sprzedaż mam niezłą,są miesiące lepsze i gorsze,w tym roku zawsze zrobione min. 80%, oczywiście zawsze chce się zarabiać więcej,ale patrząc obiektywnie na to co robię,nie przepracowuje się.Mam czas zjeść i wypić kawę na zapleczu,mam spoko kierownika,jak nogi chcą odpocząć idę coś robić na zaplecze i siedzę przy tym.W kasę kierownika nie wnikam,każdy pracuje za tyle na ile się zgodził i zgodnie z zakresem obowiązków,jedyny minus to mało etatów, mógłby być 1 pracownik więcej.
W punkt..dopisałabym jeszcze dużo ale po co też uciekłam po roku pracy i tak za długo nawet kierownicy Ci wybrani tzw elita która plecy ma śmieje się wręcz w nos wie jak robić żeby się nie narobić i jest nie do ruszenia tak usłyszałam od funkcyjnej z Łodzi która chyba się zasiedziała...dwuliciwe panienki
Na asystencie biura mozna liczyć na dalszy rozwój w firmie i liczyć na wyższe stanowiska ?
Coś strasznego, rozwoju żadnego, wysługują się Tobą i głównie pełnisz funkcje służącej, kasa najniższa i zero perspektyw na przyszłość o podwyżce zapomnij, każdy stamtąd się szybko zawija.
Pracowałam 3 miesiące i zrezygnowałam. Wypłata to jakaś kpina. Wymagania ogromne. Nie polecam
Czy pracując jako kupiec w dziale produktu prowadzę negocjacje handlowe na rynku polskim czy też zagranicznym? Wspominali o znajomości angielskiego i stąd pytam.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w W.KRUK S.A. - Kraków
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w W.KRUK S.A.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w W.KRUK S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy W.KRUK S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 110.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w W.KRUK S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 81, z czego 4 to opinie pozytywne, 61 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy W.KRUK S.A.?
Kandydaci do pracy w W.KRUK S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Pilotów 10
31-462 Kraków - NIP: 9452178161 REGON: 123054986 KRS: 0000500269
- Oddziały W.KRUK S.A. »
- Białystok - W.Kruk
- Gdańsk - W.Kruk
- Gdańsk - W.Kruk
- Gdynia - W.Kruk
- Gdynia - W.Kruk
- Gliwice - W.Kruk
- Katowice - W.Kruk
- Katowice - W.Kruk
- Katowice - W.Kruk
- Leszno - W.Kruk
- Lubin - W.Kruk
- Lublin - W.Kruk
- Lublin - W.Kruk
- Łódź - W.Kruk
- Łódź - W.Kruk salon jubilerski
- Poznań - W.Kruk
- Poznań - W.Kruk
- Poznań - W.Kruk
- Poznań - W.Kruk
- Poznań - W.Kruk
- Poznań - W.Kruk S.A.
- Radom - W.Kruk
- Rzeszów - Vistula Group S.A. - W. KRUK
- Rzeszów - W.Kruk
- Rzeszów - W.Kruk
- Szczecin - W.Kruk
- Szczecin - W.Kruk
- Szczecin - W.Kruk
- Warszawa - Vistula Group S.A. Salon Jubilerski W. Kruk
- Warszawa - W.Kruk
- Warszawa - W.Kruk
- Warszawa - W.Kruk
- Warszawa - W.Kruk
- Warszawa - W.Kruk
- Wrocław - W.Kruk
- Wrocław - W.Kruk
- Zamość - W.Kruk
- Zielona Góra - W.Kruk
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Odzież, galanteria, biżuteria - pozostała działalność - Kraków
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |