Oferta wygasa: Dziś
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa, bhp / ochrona środowiska / rolnictwo
Rodzaj stanowiskaspecjalista (mid / regular)

Wstęp

  • Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy już od 1919 roku prognozuje pogodę, prowadzi analizy i prace badawcze. Pogoda i klimat to jeden z najważniejszych tematów we współczesnym świecie. Jesteśmy Instytutem skupiającym wysokiej klasy profesjonalistów oraz posiadamy niezbędną infrastrukturę. Naszą misją jest informowanie społeczeństwa i organizacji o warunkach atmosferycznych – meteorologicznych i hydrologicznych, zmianach klimatu oraz wszystkich czynnikach wpływających na aktualną pogodę w Polsce. Jesteśmy członkiem wielu organizacji międzynarodowych. Reprezentujemy Polskę na forum WMO (Światowa Organizacja Meteorologiczna) czy EUMETSAT (Europejska Organizacja Eksploatacji Satelitów Meteorologicznych). Uczestniczymy w pracach badawczych od Arktyki po Afrykę. Praca w Instytucie to szereg wyzwań we współpracy z najwyższej klasy specjalistami. Czekamy na najlepszych w Warszawie, Gdyni, Wrocławiu, Krakowie, na Kasprowym Wierchu, Śnieżce, Helu oraz w wielu innych miejscach Polski.

Obowiązki

  • Prowadzenie Sekretariatu Biura w Warszawie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.
  • Obsługa Programu EZD w zakresie korespondencji Biura w Warszawie.
  • Koordynowanie spraw pozostających w kompetencji kierownictwa Biura w Warszawie.
  • Inicjowanie wniosków zakupowych i rozliczanie faktur w systemach na potrzeby Biura w Warszawie
  • Rozliczanie czasu pracy pracowników Biura w Warszawie.
  • Prowadzenie ewidencji w zakresie odzieży BHP.
  • Sporządzanie niezbędnych sprawozdań, harmonogramów, zestawień, analiz, wykazów, ewidencji i rejestrów.
  • Koordynacja potrzeb w zakresie zakupu materiałów biurowych, sprzętowych i materiałowych.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: administracja, zarządzanie.
  • Znajomość systemu EZD.
  • Podstawowa znajomość Kodeksu Pracy.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word).
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność samodzielnej pracy, w tym planowania i samodzielnego zorganizowania czasu pracy.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Umiejętność redagowania pism.
  • Zdolność logicznego myślenia, wyszukiwania i analizowania informacji.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie predyspozycji osobowościowych takich jak: dokładność, punktualność, terminowość, uczciwość, cierpliwość, wysoka kultura osobista, komunikatywność, odporność na stres.

Mile widziane

  • Podstawowa wiedza z zakresu PZP.
  • Podstawowa wiedza z zakresu BHP.
  • Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Chęć rozwoju zawodowego.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju osobistego, poszerzenia wiedzy i umiejętności oraz zdobycia atrakcyjnego doświadczenia zawodowego, w Instytucji o 100 letniej tradycji, nastawionej na innowacje
  • i doskonalenie w zakresie nowoczesnych technologii badawczych.
  • Współpracę z gronem wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
  • Umowę o pracę.
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
  • Uczestniczenie w targach branżowych na całym świecie.
  • Szkolenia, możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji.
  • Pracowniczy Program Emerytalny.
  • Tworzenie wyjątkowych, luksusowych produktów.
  • Możliwość awansów pionowych i poziomych.
  • Pracownicze Plany Kapitałowe.
  • Specjalistyczne branżowe wydawnictwa.
Klauzula informacyjna

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie