Konsultant medyczny w sklepie medycznym (Fizjoterapeuta, Technik farmacji)

Warszawa
Oferta opublikowana20.05.2024
Oferta wygasa28.06.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę, kontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaopieka zdrowotna, sprzedaż i obsługa klienta, uroda / rekreacja / zdrowy styl życia
Rodzaj stanowiskaspecjalista (mid / regular)

Wstęp

  • Diabetyk24 to działająca od 2010 r. firma, której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce. Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy w branży medycznej. Obecnie poszukujemy Fizjoterapeutów, Techników Farmacji do sklepów medycznych w Warszawie na ul. Żwirki i Wigury 63a, Katowicach i Łodzi.

Zadania

  • Praca polega na rozmowie z Pacjentami w sklepie medycznym, rozpoznawaniu ich potrzeb oraz wsparciu w wyborze najlepszych produktów, jak również na realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne.
  • Dodatkowo obowiązkiem pracownika jest dbanie o aspekt wizualny sklepu zgodnie ze standardami firmy, koordynacja przepływu dokumentów sprzedażowych i refundacyjnych oraz telefoniczny kontakt z Pacjentem.
  • Współpraca z dostawcami, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z Pacjentami.

Oczekiwania

  • Fizjoterapeuta, Technik Farmacji z aktywnym PWZ - warunek konieczny.
  • Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
  • Praktyczna znajomość zagadnień refundacyjnych.
  • Doświadczenie w pracy przy realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne eZWM.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office.
  • Samodzielność - samodzielne planowanie oraz organizacja pracy, w celu zapewnienia płynności funkcjonowania sklepu, podejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu ewentualnych problemów Klientów, udzielaniu informacji o produktach, podejmowanie działań w celu poprawy wyglądu sklepu, uzupełnianie towarów na półkach, utrzymywanie porządku w sklepie.
  • Komunikatywność - umiejętność klarownego i jasnego przekazywania Klientom informacji o ofercie produktowej, budowania atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu, nastawienie na rozwiązywanie problemów.
  • Umiejętność budowania relacji ze współpracownikami oraz kontrahentami firmy - pomimo samodzielności w działaniu, osoba na tym stanowisku powinna także umieć współpracować z innymi osobami w zespole, chętnie dzielić się informacjami, wspierać innych pracowników sklepu i angażować się w realizację wspólnych celów.
  • Zorientowanie na sukces firmy - stałe poszerzanie wiedzy w celu skutecznego reprezentowania naszej marki i obsługi Klienta/Pacjenta.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki
  • pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach 8.00 - 16.00

Benefity

Spotkania integracyjne
Dofinansowanie zajęć sportowych
Ubezpieczenie na życie
Prywatna opieka medyczna
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Proces rekrutacyjny składa się z następujących etapów:

  • 1. publikacja ogłoszenia o pracę 2. selekcja nadesłanych CV, 3. krótka rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami, 4. rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie naszej firmy z osobami, które najlepiej wypadły podczas rozmowy, 5. wybranemu kandydatowi zostaje złożona oferta pracy.
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie