Koordynowanie projektów związanych z ochroną graczy online: będziesz zarządzać projektami, koordynować działania współpracowników związane z ich wdrożeniem,
Monitorowanie aktywności graczy online: będziesz śledzić działania graczy online pod kątem ryzykownej gry i podejmować odpowiednie kroki w celu ochrony ich interesów,
Badanie produktów: będziesz badać produkty hazardowe online pod kątem szkodliwości,
Analizę komunikacji z graczami: będziesz analizował komunikację z graczami w kwestiach związanych z ochroną graczy przed negatywnymi skutkami hazardu,
Monitorowanie ryzyka klienta: będziesz odpowiedzialny za ocenę ryzyka klientów Spółki związane z odpowiedzialną grą i aspektami finansowymi,
Obsługę zgłoszeń dotyczących ochrony graczy: będziesz tworzyć i obsługiwać zgłoszenia związane z ochroną graczy,
Weryfikację zgłoszeń: będziesz weryfikować poprawność i zasadność zgłoszeń kierowanych do zespołu, w tym treść i jakość komunikacji z klientem dotyczącej Odpowiedzialnej Gry,
Komunikację z graczami: będziesz tworzyć odpowiednią komunikację z graczami za pomocą różnych narzędzi i kanałów kontaktu,
Weryfikację treści marketingowych: będziesz sprawdzać treści marketingowe pod kątem zgodności z polityką odpowiedzialnej gry,
Obsługę systemów CRM: będziesz używać systemu CRM, aby efektywnie monitorować i reagować na potrzeby graczy,
Wsparcie innych zespołów: będziesz współpracować z innymi zespołami w strukturach spółki oraz z Biurem Obsługi Klienta, przekazywać informacje dotyczące zagadnień i procedur związanych z Odpowiedzialną Grą.
Wymagania
Wykształcenie wyższe,
Doświadczenie w branży hazardowej co najmniej 5 lat,
Znajomość zagadnień związanych z ryzykiem w produktach hazardowych,
Znajomość produktów hazardowych oferowanych przez sieć Internet,
Znajomość zagadnień związanych z Odpowiedzialną Grą,
Znajomość systemów informatycznych do zarządzania produktami hazardowymi oraz do zarządzania obsługą zgłoszeń,
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
Umiejętność zarządzania projektami,
Doświadczenie w optymalizacji procesów,
Znajomość Standardów Obsługi Klienta (SOK),
Doświadczenie w kontakcie z klientem na infolinii lub bezpośredni kontakt z klientem,
Znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
Umiejętności analityczne z dużą dbałością o szczegóły,
Umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole,
Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
Wysoka kultura osobista, empatia i doskonałe umiejętności komunikacyjne,
Zainteresowanie psychologią lub innymi naukami społecznymi będzie atutem.
Oferujemy
Atrakcyjny system premiowy
Praca hybrydowa
Platforma kafeteryjna
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie do zajęć sportowych
Pracowniczy program emerytalny
Kursy i szkolenia
Preferencyjne pożyczki
Dodatkowe ubezpieczenie
Bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne
Inicjatywy dobroczynne
Spotkania integracyjne
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!