Główny Specjalista ds. monitoringu zagrożeń

Warszawa
Oferta wygasa za:43 dni
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

    • Koordynowanie projektów związanych z ochroną graczy online: będziesz zarządzać projektami, koordynować działania współpracowników związane z ich wdrożeniem,
    • Monitorowanie aktywności graczy online: będziesz śledzić działania graczy online pod kątem ryzykownej gry
      i podejmować odpowiednie kroki w celu ochrony ich interesów,
    • Badanie produktów: będziesz badać produkty hazardowe online pod kątem szkodliwości,
    • Analizę komunikacji z graczami: będziesz analizował komunikację z graczami w kwestiach związanych z ochroną graczy przed negatywnymi skutkami hazardu,
    • Monitorowanie ryzyka klienta: będziesz odpowiedzialny za ocenę ryzyka klientów Spółki związane z odpowiedzialną grą i aspektami finansowymi,
    • Obsługę zgłoszeń dotyczących ochrony graczy: będziesz tworzyć i obsługiwać zgłoszenia związane z ochroną graczy,
    • Weryfikację zgłoszeń: będziesz weryfikować poprawność i zasadność zgłoszeń kierowanych do zespołu, w tym treść i jakość komunikacji z klientem dotyczącej Odpowiedzialnej Gry,
    • Komunikację z graczami: będziesz tworzyć odpowiednią komunikację z graczami za pomocą różnych narzędzi
      i kanałów kontaktu,
    • Weryfikację treści marketingowych: będziesz sprawdzać treści marketingowe pod kątem zgodności z polityką odpowiedzialnej gry,
    • Obsługę systemów CRM: będziesz używać systemu CRM, aby efektywnie monitorować i reagować na potrzeby graczy,
    • Wsparcie innych zespołów: będziesz współpracować z innymi zespołami w strukturach spółki oraz z Biurem Obsługi Klienta, przekazywać informacje dotyczące zagadnień i procedur związanych z Odpowiedzialną Grą.

Wymagania

    • Wykształcenie wyższe,
    • Doświadczenie w branży hazardowej co najmniej 5 lat,
    • Znajomość zagadnień związanych z ryzykiem w produktach hazardowych,
    • Znajomość produktów hazardowych oferowanych przez sieć Internet,
    • Znajomość zagadnień związanych z Odpowiedzialną Grą,
    • Znajomość systemów informatycznych do zarządzania produktami hazardowymi oraz do zarządzania obsługą zgłoszeń,
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
    • Umiejętność zarządzania projektami,
    • Doświadczenie w optymalizacji procesów,
    • Znajomość Standardów Obsługi Klienta (SOK),
    • Doświadczenie w kontakcie z klientem na infolinii lub bezpośredni kontakt z klientem,
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
    • Umiejętności analityczne z dużą dbałością o szczegóły,
    • Umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole,
    • Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
    • Wysoka kultura osobista, empatia i doskonałe umiejętności komunikacyjne,
    • Zainteresowanie psychologią lub innymi naukami społecznymi będzie atutem.

Oferujemy

  • Atrakcyjny system premiowy
  • Praca hybrydowa
  • Platforma kafeteryjna
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych
  • Pracowniczy program emerytalny
  • Kursy i szkolenia
  • Preferencyjne pożyczki
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Spotkania integracyjne
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Totalizator Sportowy/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie