Opis oferty pracy
Zakres obowiązków:Kontrola jakości materiałów szkoleniowych - sprawdzanie, czy przygotowane materiały do szkoleń są poprawne i czytelne;
Prezentowanie materiałów szkoleniowych użytkownikom;
Wsparcie techniczne - pomoc w budowaniu narzędzi, które ułatwią pracownikom korzystanie z nowego systemu;
Współpraca z różnymi działami w firmie.
Oczekiwania:
Bardzo dobra znajomość PowerPoint;
Biegła znajomość języka angielskiego;
Status studenta - mile widziane kierunki: zarządzanie, finanse, komunikacja;
Zainteresowanie procesami finansowymi i zarządzaniem;
Szybkie przyswajanie nowych narzędzi cyfrowych;
Zorientowanie na szczegóły.
Oferujemy:
Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów;
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
Praca w wymiarze 30-40 godzin tygodniowo;
Zatrudnienie na okres do końca roku z możliwością przedłużenia.