Moliera2 S.A. jest wyjątkowym, modowym miejscem na mapie Polski, gdzie od 2008 roku dostępne są unikatowe kolekcje z wybiegów najlepszych projektantów i ekskluzywnych Domów Mody z całego świata. Osoba na stanowisku Specjalisty ds. obsługi Klienta on-line będzie odpowiedzialna za zapewnienie właściwego, poziomu obsługi klienta w Moliera2 S.A., wpływające na zadowolenia klientów ze świadczonych przez Moliera2 S.A. usług.
Dołącz do naszego zespołu Customer Service na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta on-line
Odpowiedzialny/a będziesz za:
- Kompleksowa obsługa Klientów (telefoniczna, e-mail, czat).
- Rozpatrywanie wszelkich zgłoszeń/zapytań kierowanych przez klientów w zakresie prowadzonej przez Moliera2 S.A. działalności.
- Asystowanie i pomoc klientom w procesie składania zamówień, zwrotów oraz reklamacji.
- Dążenie do stałego podnoszenia poziomu zadowolenia klientów z usług Moliera2 S.A. (mierzone poprzez badania zadowolenia Klienta - np. NPS)
- Udzielanie informacji nt. usług, aktualnych promocji, obsługa posprzedażowa oraz operacyjna.
- Udział w koordynacji oraz monitorowaniu procesów logistycznych realizowanych zamówień oraz zwrotów i reklamacji towarów od Klientów.
- Kształtowanie, promowanie wizerunku i reputacji Spółki w ramach prowadzonych działań
Od Ciebie oczekujemy:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Pasja do pracy z ludźmi i znajomość najlepszych praktyk w zakresie obsługi Klienta on-line.
- Umiejętność działania w szybko ewoluującym środowisku.
- Odporność na stres.
- Wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej i współpracy w zespole.
- Kreatywność, innowacyjność, inicjatywa w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie.
Dla Ciebie przygotowaliśmy:
- Elastyczna forma zatrudnienia.
- Rabaty pracownicze.
- Prywatną opiekę zdrowotna.
- Kartę MultiSport.
- Praca z klientem Premium