Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Bellotiego 3b, 01-022 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: - przyjmowanie dokumentacji od komórek organizacyjnych Instytutu, opracowywanie akt, - prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: przyjmowanie dokumentacji do archiwum zakładowego oraz jej przechowywanie i zabezpieczanie; przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego; udostępnianie dokumentacji z archiwum; sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych; inicjowanie i koordynowanie procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej; dbałość o prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego, realizacja zaleceń pokontrolnych dotyczących archiwum - współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Instytutu; - wsparcie pracowników w stosowaniu wewnętrznych przepisów kancelaryjno-archiwalnych, jednolitego rzeczowego wykazu akt; - sporządzanie sprawozdań rocznych z działalności archiwum zakładowego - inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej wartościowaniu i komisyjnym brakowaniu; - aktualizacja (w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby) instrukcji, procedur postępowania oraz innej dokumentacji w obszarze działalności archiwum; - szkolenia dla pracowników z obowiązujących normatywów kancelaryjno-archiwalnych.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 10
Liczba godzin w miesiącu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 1 400 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 18.11.2024
Data zakończenia: 17.02.2025
Wymagania konieczne
Zawody: Archiwista (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: archiwistyka
Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Pakiet MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat);kierunek/specjalność: archiwistyka; - doświadczenie zawodowe: 2 lata; - umiejętności: Pakiet MS Office; - komunikatywna znajomość języka polskiego; - znajomość przepisów Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze zmianami, - znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją m. in. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ze zm. - umiejętność postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną; Kontakt: Osobisty.
Pracodawca
Nazwa: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
Adres: Bellotiego 3b, 01-022 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Nazwa Urzędu Pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą.