Oferta opublikowana30.10.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatuczęść etatu
Branżaadministracja biurowa

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Bellotiego 3b, 01-022 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Zakres obowiązków: - przyjmowanie dokumentacji od komórek organizacyjnych Instytutu, opracowywanie akt, - prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: przyjmowanie dokumentacji do archiwum zakładowego oraz jej przechowywanie i zabezpieczanie; przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego; udostępnianie dokumentacji z archiwum; sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych; inicjowanie i koordynowanie procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej; dbałość o prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego, realizacja zaleceń pokontrolnych dotyczących archiwum - współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Instytutu; - wsparcie pracowników w stosowaniu wewnętrznych przepisów kancelaryjno-archiwalnych, jednolitego rzeczowego wykazu akt; - sporządzanie sprawozdań rocznych z działalności archiwum zakładowego - inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej wartościowaniu i komisyjnym brakowaniu; - aktualizacja (w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby) instrukcji, procedur postępowania oraz innej dokumentacji w obszarze działalności archiwum; - szkolenia dla pracowników z obowiązujących normatywów kancelaryjno-archiwalnych.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.25

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 10

Liczba godzin w miesiącu: 40

Wynagrodzenie brutto: od 1 400 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 18.11.2024

Data zakończenia: 17.02.2025

Wymagania konieczne

Zawody: Archiwista (wymagany staż - lata: 2)

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: archiwistyka

Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Uprawnienia: Pakiet MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat);kierunek/specjalność: archiwistyka; - doświadczenie zawodowe: 2 lata; - umiejętności: Pakiet MS Office; - komunikatywna znajomość języka polskiego; - znajomość przepisów Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze zmianami, - znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją m. in. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ze zm. - umiejętność postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną; Kontakt: Osobisty.

Pracodawca

Nazwa: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych

Adres: Bellotiego 3b, 01-022 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Nazwa Urzędu Pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie