Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

4.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

Diana
Były pracownik

Oddział w Bydgoszczy - Nie polecam tej firmy, liderzy w większośći nie nadają się do pracy z ludźmi. Do godzin pracy dodają soboty (2 lub 3) naciągają prawo odnośnie godzin pracy. Szkolenia prowadzone w firmie nie wliczają do godzin pracy. Motywacja do pracy przez panią M.... do głównie poniżanjące opinie wypowiadane pod adresem pracowników np.: nic nie umiecie, powinno wam być wstyd, to jest poniżej krytyki przytoczyłam tu najbardziej delikatne wypowiedzi. Ponadto mają często stare bazy i pracownicy telefonują do tych samych osób po 3, 4 lub wiecej razy. Pani kerownik M... uważa że wszystko można każdemu wcisnąć - to dobre było w (usunięte przez administratora) Teraz ludzie chcą bonusów tak jak w marketach. Brak eleastyczności, firma skostnia działająca wg starych wzorców z lat 90-tych. Proszę nie wierzyć że można sobie grafik ułożyć, szkolenia wam w tym najbardziej przeszkodzą oraz praca w 2 lub 3 soboty. Uważajcie na ich tłumaczenie, ze wszystkiego się wykręcą tak jak ta p. kerownik M... motywuje pracowników. Oczywiście nie wszytko jest tam złe jest wielu pomocnych w pracy kolegów i koleżanek ale to pracownicy a nie kierownictwo.

2

Pracodawca

 Pytanie
@Diana

Dzień dobry, droga Diano, czy masz świadomość, ze pisząc kilka opinii z jednego IP nie jesteś anonimowa? Jesteśmy w stanie przyjąć konstruktywną krytykę i na taką jesteśmy otwarci, ale wypowiedź powyżej jest już czystym hejtem. Z jednej strony oczerniasz kierownika "M." a z drugiej piszesz o 3 sobotach w miesiącu. To w końcu jesteś w grupie tej osoby, czy nie? Informacyjnie - projekt, którym opiekuje sie rzeczony lider od 2 lat nie pracował w więcej niz 2 soboty w miesiącu i konsultanci realizujący ww. kampanie nie mogą przyjsć w więcej niż 2 soboty w miesiącu. Nie ma więc możliwości by ktoś wymuszał 3 soboty. Wiarygodność tej opinii podważa także fakt, ze nigdy, na żadnym projekcie, nie prowadziliśmy szkoleń, które byłyby prowadzone w czasie prywatnym pracowników. Jest to niezgodne z zasadami przyjętymi u nas w firmie! Jeśli taka sytuacja miała miejsce - prosimy o zgłoszenie tego faktu podając datę, dane pracownika i jakie szkolenie odbyło się poza godzinami pracy. Sprawdzimy to i z pewnością zareagujemy. Piszesz w swojej opinii, że tę osobę trzeba natychmiast "odwołać". Ciebie też mamy odwołać jak popełnisz błąd, albo będziesz pracować nie tak, jak tego oczekujemy? A nie, czekaj, moment! Przecież masz szkolenia i informację o planie naprawczym zanim ktoś podejmie wobec Ciebie jakieś restrykcyjen działania... tylko, że one są Twoim zdaniem nieodpowiednie? A czy "odwoływanie" pracowników za popełnianie błędów to nie jest właśnie przypadkiem "standard lat 90tych" ? I nie, z niczego się nie wykręcamy. Wręcz przeciwnie - podpisujemy się pod naszymi wypowiedziami naszym logiem i nazwą firmy, podejmujemy polemikę z argumentami, których nawet nie możemy zweryfikować bo podpisujecie się tutaj wymyślonymi nickami. Informacje o których piszecie nie były zgłoszone, ani zaobserwowane, a mimo to my wciąz chcemy reagować i zachęcamy do zgłaszania tego faktu. Czy to jest wykrecanie? Obiektywnym uzytkownikom tego formum pozostawimy to w ich ocenie. W naszym przeświadczeniu to zasłanianie się anonimowym loginem i pisanie informacji wyssanych z palca ma więcej do czynienia z "wykrętami" i "przekrętami". Powyższa opinia jest niespójna i niesprawiedliwa - w żadnym razie nie ma na celu poprawić jakości pracy u nas i konstruktywnie nakierować na to, co możemy poprawić, a ma za zadanie jedynie zdyskredytować w oczach potencjalnych odbiorców. pozdrawiamy

Diana
Były pracownik
@Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

Koleżanka będąc umnie miała ochotę się również wypowiedzieć, stąd te jedno IP ale jej opinię usunięto. Pozdrawiam Pa!

P.
Były pracownik
@Diana

Też jak raz dałem opinie w którym była KONSTRUKTYWNA KRYTYKA a nie hejt zostało to usunięte bo komuś się (usunięte przez administratora) zaczęły palić patrzac na to jakie przejawy mobbingu zdarzały się w tej pracy.

Pracodawca

@P.

Dzień dobry, nie usuwamy opinii, nie mamy takiej mocy. Jest to niezgodne regulaminem GoWork. Jeśli dodajecie opinie, które nie naruszają zasad panujących na portalu - są one zawsze dodawane i my jako pracodawca nie mamy na to wpływu. Pozdrawiamy

cubac
Pracownik

Polecam miejsce pracy, jestem już jakies 2 miesiące. Mam doświadczenie w jeszcze 2 innych tego typu firmach w Bydgoszczy (nie będę podawał nazw) i w porównaniu do nich na plus. Oczywiście jest nacisk na wyniki i efekty pracy, ta jak wszędzie, reszta nadrabia. Plusy: godziny pracy układam sam dużo przerwy świetny komunikator wewnątrz firmy, na którym szefostwo tworzy dobrą atmosferę atmosfera wśród pracowników bardzo pomocny dział techniczny dobra wypłata Minusy: nacisk na wyniki (to minus ogólnie specyfiki pracy, nie tego konkretnego miejsca) czasami niektóre komputery bardzo się zacinają Z czystym sumieniem polecam.

Pracodawca

@cubac

Bardzo dziękujemy za tę opinię! Miło widzieć więcej "plusów" niz "minusów". Jeśli obserwujesz wciąz zacinający sie sprzęt na stanowiskach - nie omieszkaj nam tego zgłosić. Popracujejmy nad tym aby to rozwiązać :)

gadot
Pracownik

Zgadzam się z Marcela. Jak przychodzisz, robisz co do ciebie należy to nigdzie lepiej mieć nie będziesz niż tu. Kij ma dwa końce - jak ty dobrze współpracujesz to z tobą będą dobrze współpracować. Atmosfera jest świetna. Jako nowa osoba zawsze miałam wsparcie, a moja kierowniczka jest wspominana tu ciagle ostatnio Mos… Mam wrażenie ze na temat jej „krzyków” to wypowiadają się osoby, które nigdy z nią blisko nie współpracowały. To osoba ciepła, kompetentna, pomocna. Potrafi zrobić niesamowite szkolenia ze sprzedaży z których wychodzimy zagrzani do walki. Potrafi w rozmowie indywidualnej zmotywować, wesprzeć a na każdy problem znajduje rozwiązanie. Co więcej - jak miałam problemu prywatne i trudna sytuacje zawsze mogłam z nią przyjść porozmawiać i się wyżalić, odbiera od nas telefony o każdej porze dnia i nocy. Nigdzie nie spotkałam się z takim ludzkim podejsciem. Ona się nami opiekuje a nie nami zarządza. Jest tez jednak wymagająca i jeśli oferuje pomoc i rozwiązania to oczekuje wdrożenia tego. Sama daje z siebie dużo i oczekuje tego samego. Jak ktoś tego nie robi - daje mu to jasno do zrozumienia (z kultura). Taki właśnie powinien być kierownik. Osoba niżej która napisała ze ona nie zna się na zarządzaniu chyba właśnie nie ma pojęcia jak to powinno wyglądać! Kierownik nie jest od głaskania po głowie leni i nierobów. Weźcie się do pracy a będziecie mieć u niej jak u pana boga za piecem. Pozdrawiam kolegów i koleżanki z GC

MarsaAlecram
Pracownik
@gadot

Dokładnie tak ,jest praca trzeba ją należycie wykonać i ze strony pracownika jak i kierownika a zwłaszcza w tej branży liczą się wyniki a przede wszystkim zamierzony cel i dążenie do jego realizacji ,nie zawsze się udaje ale ważne by dać z siebie wszystko.Niestety to nie jest rodzaj pracy dla opornych i leniwych ,nie każdy musi się nadawać do wszystkiego ,wazne by dać sobie szansę poznać pracę zasady i ocenić samemu nie sugerować się innymi bo każdy z nas jest inny i co innego potrzebuje , pozdrawiam serdecznie Marcela.

Pracodawca

@gadot

Cześć! Dziękujemy za te opinię. Cieszymy się, że chwalisz sobie atmosferę pracy u nas. Życzymy wszystkiego dobrego!

@Anka
Kandydat

Miałam okazję odbyć rozmowę o pracę w Inowrocławiu- dla kandydatów mogę polecić to miejsce, wiadomo że nie każdy nadaje się do tego typu pracy, ale warto spróbować :) Jeżeli chodzi natomiast o rozmowę rekrutacyjną- bardzo miła atmosfera, otrzymałam odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania, po spotkaniu jestem przekonana, żeby spróbować- nie sugerowałabym się opiniami- warto samemu spróbować, pamiętajmy, że w takich miejscach często opinię też anonimowo dodaje konkurencja ;) pozdrawiam

Pracodawca

@@Anka

Dzień dobry! Bardzo dziękujemy za tę opinię :) Cieszymy się, że wrażenia z rozmowy są dobre i czuła się Pani na niej komfortowo - to dla nas bardzo ważne spostrzeżenie. Zgadzamy się jednocześnie, że warto dać nam szanse i poznać się osobiście - anonimowe opinie w Internecie nigdy nie oddadzą całego stanu faktycznego, ba - faktycznie nie zawsze mogą być pisane przez naszych byłych lub obecnych pracowników :( A z drugiej strony - ile ludzi, tyle opinii. Każdy powinien przyjść, spróbować i wyrobić sobie własną! Pozdrawiamy serdecznie :)

GalAnonim
Były pracownik
@@Anka

Bo tak

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Wysłałem CV. Zadzwoniła Pani zaproponowała rozmowę. Wysłała SMS z przypomnieniem i adresem. Potem o umówionym dniu i porze spotkaliśmy się. Pani miła. Poza zadawaniem pytań opowiedziała też o firmie. Obiecała że zadzwoni z decyzją w przeciągu kilku dni i uczyniła to.

Pytania

Ogólne pytania - coś o sobie i swoim doświadczeniu, na ile godzin chcę pracować, od kiedy jestem do dyspozycji.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY
Pracownik

Po kilku miesiącach pracy w GC postanowiłam się wypowiedzieć. Zaczynając od rozmowy rekrutacyjnej, a odbyłam ich wiele i na żadnej nie czułam się tak komfortowo, jak tutaj. Profesjonalne podejście Julity i świetna atmosfera na rekrutacji były głównym czynnikami przez które zdecydowałam się na pracę w tym miejscu mimo tego, że wcześniej byłam rozstrojona pomiędzy trzema innymi firmami i miałam mieszanie uczucia względem telemarketingu. W ciągu kilku dni odbyło się szkolenie, wszystko jasne i klarowne, dokładnie omówiony system premii. Bueno! Pierwsze dni były ciężkie, jak w każdej nowej pracy-pomoc i wsparcie kierowników nieocenione. Z pewnością jest to kolejna zaleta GC, atmosfera! Mimo gorszego czasu i zdecydowanego spadku wyniku nie zostajecie pozostawieni sami sobie, zawsze można liczyć na wsparcie kierownictwa. Tym samym chciałabym zdementować plotki na temat krzyczenia na pracowników itp. Śmiem sądzić, że osoby wystawiające takie opinie nie reflektowały zupełnie tego co się do nich mówi i nie wywiązywały się odpowiednio ze swoich obowiązków. Nie zapominajmy, że dostajemy w zamian to na co sami sobie zapracujemy, tutaj wasze starania z pewnością zostaną zauważone i docenione. Grafik jest elastyczny, nie ma żadnego problemu z dniem wolnym jeśli oczywiście nie jest to nadużywane. Możliwość rozwoju, jak najbardziej na plus +. Osobiście bardzo polecam przynajmniej spróbować i opinię zbudować na własnych doświadczeniach. Praca na słuchawce nie jest dla każdego, bywa ciężko ale warto przynajmniej się sprawdzić. Miałam popracować maksymalnie 3 miesiące.. minął już prawie rok i nie planuje się nigdzie wybierać. Serdecznie pozdrawiam cały zespół, jesteście super! Jeśli to czytacie i zastanawiacie się czy wysłać CV to przestańcie i ślijcie, do zobaczenia!

Pracodawca

@ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY

Bardzo dziękujemy za tę opinię :-) Jest nam szalenie miło ją czytać. Działamy dalej :D

Weronika
Kandydat
@ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY

Cieszę się że ktoś miał podobne odczucia do tych z którymi obecnie się zmagam. Mam podobną sytuację odnośnie trzech różnych firm, bije się z myślami, ale cieszę się, że mogę spróbować czegoś innego niż dotychczas. Co prawda dopiero przede mną spotkanie organizacyjne, ale nie masz pojęcia jak słowa, które zostały tutaj przez Ciebie napisane były mi potrzebne. Pozdrawiam i życzę sukcesów.

Pracodawca

 Pytanie
@Weronika

Weronika, mamy nadzieję, że jesteś już częścią naszego zespołu? :)

Weronika
Pracownik
@Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

Mam nadzieję, że tak i że przez długi, długi czas się to nie zmieni ;). Jak to się dalej potoczy - zobaczymy, długa i kręta droga przede mną ;).

B ;)
Były pracownik

Kiedyś w GC pracowałem i było fajnie. Wyniki miałem zadowalające, ale poszedłem w inną stronę. Spoko atmosfera, a mi nawet praca się podobała. Rozmyślam nad powrotem bo polubiłem takie zajęcie ;)

Pracodawca

 Pytanie
@B ;)

Cześć! Czy skontaktowałeś się już z działem rekrutacji?

Gosc
Pracownik
 Pytanie

nie polecam tej firmy, wieksza czesc tamtejszych liderów nie nadaje się do pracy z ludźmi, jedynie chyba do sprzątania.. dostać umowe o prace graniczy z cudem.. odrabianie godz na umowie zlecenie? Cos tu chyba jest nie tak, umowa zlecenie to co innego niż umowa o prace.. jedna z liderek stosuje tez (usunięte przez administratora) grozi wyrzucaniem pracowników do domu jeśli nie spiszą polisy, aż dziwne ze nikt się tym nie interesuje. Nic dziwnego ze szukają wciąż ludzi do pracy. Praca chyba jedynie dla masochistów.

9

Pracodawca

 Pytanie
@Gosc

Witamy ponownie, pozwolimy sobie zacytować jedno ze zdań "jedna z liderek stosuje tez (usunięte przez administratora) - czy, drogi Gościu, wiesz co oznacza to sformułowanie? Czy masz świadomość, że przykład który przytaczasz nie ma z (usunięte przez administratora) zupełnie nic wspólnego? To tak proste w dzisiejszych czasach rzucać tak poważne oskarżenia nawet nie wiedząc co one oznaczają.. :( Odniesieniemy się jednak do tej opinii pomimo, że ma na celu jedynie zdyskredytowanie pracy u nas. Kluczowe sformułowanie: "dziwne że się nikt tym nie interesuje". Wręcz przeciwnie! Interesujemy się bardzo. Do tego stopnia się interesujemy, że przeprowadziliśmy wśród naszych pracowników zupełnie anonimowe badanie satysfakcji pracy w niedawnym czasie. Pisaliśmy już o tym. Miało ono na celu zbadanie, czy któryś z liderów opiekunów nie ma powszechnie złej opinii i czy są, pojawiają się, jakiekolwiek niepokojące sygnały w pracy z poszczególnymi osobami w kadrze. Co ciekawe - zaden z naszych liderów nie otrzymał takich zarzutów o jakich tu mowa, abyśmy mogli bliżej przyjrzeć się jego pracy. W jaki inny sposób mamy zatem się interesować i reagować jeśli nie znamy konkretów? Piszesz o "większej części" naszych liderów, co wskazuje jakoby problem był globalny, tymbardziej jest to dla nas zaskoczenie bo żadne takie sygnały do nas nie dochodzą. Abyśmy mogli potwierdzić, ze nie jest to podkolorowana opinia, aby sie "zrewanżować" za jakąś sprzeczkę - prosimy przyjdź, zgłoś, porozmawiaj, wskaż konkretne sytuacje i osoby, co do których powinniśmy mieć zastrzezenia. Zależy nam, aby tworzyć miłe i przyjazne miejsce pracy, w którym dzielimy sie wiedzą, doświdczeniem i pomocą. Oczywiście - naszym celem zawsze będzie realizacja zadań wytyczonych nam przez partnerów, ale przy pełnym wsparciu naszej kadry. Dlatego chętnie przyjrzymy sie sprawie i podejmiemy działania. Pozdrawiamy

Pracownik
Były pracownik

Nie polecam, wyzysk (usunięte przez administratora) i wykorzystywanie pracownika na maxa.. sprzęt zacinajacy się co chwile, polaczenia po 10, czy 20 razy do tej samej osoby która nie jest zainteresowana.. a przy tym najnizsza krajowa mimo wyrobionej normy, w przeciwnym razie straszenie planem naprawczym. A p. Mos..ej niech idzie do lasu i tam sobie pokrzyczy, bo zaklad pracy nie jest jakimś stadionem..

1

Pracodawca

 Pytanie
@Pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Drogi Pracowniku - jakim cudem z wyrobioną normą miał(a)byś być straszony/a planem naprawczym? Jaki to miałoby mieć cel? Gwarantujemy, że takie sytuacje nie mają miejsca. Nie ma poza tym u nas w firmie sytuacji, aby pracownicy pracując pełen miesiąc i w dodatku, jak piszesz, wyrabiając normę, zarabiali tylko najniższa krajową. Na każdym projekcie są premie. Oczywiście - sa one uzależnione od wyników, ale nie wynoszą "zero". Kwestię nieodpowiedniego raportowania rozmów przez kolegów / koleżanki (bo tylko tak do bazy może trafić niezainteresowany klient) zgłaszałeś/aś osobom zarządzającym aby mogli zbadać sprawę i wyeliminować problem? Sprzęt chętnie zbadamy i usprawnimy - zgłosiłeś/aś nieprawidłowości? Jeśli nie - nie zwlekaj aby to zrobić! Jeśli spotkały Cię tak nieprzyjemne sytuacje, że premie nie były zadawalające lub otrzymałeś/aś informację o planie naprawczym tzn. że niestety rezultaty Twojej pracy i najpewniej zaangażowanie nie do końca są takie, jak być powinny. Natomiast pamiętaj, że plan naprawczy to w dalszym ciągu narzędzie motywacji - niezbyt przyjemne ale jednak mające na celu poprawę wyników. Zwróć się do swoich opiekunów po pomoc, wykaż jeszcze większym zaangażowaniem a na pewno zobaczysz rezultaty - nie tylko w postaci wyrobienia planu, ale także fajniejszych premii. Oczekiwanie zaangażowania, czy odpowiednich rezultatów w pracy (do ich osiągania wystarczy się starać, naprawdę) albo negatywna informacja zwrotna od opiekunów / kierowników to rzeczy naturalne w każdej pracy - musimy o tym pamiętać. Pamietaj, że każda opinia jest dla nas wiedzą niebędną do ulepszania warunków pracy jakie Wam oferujemy i chętnie zbadamy ww. problemy, jeśli przyjdziesz nam je otwarcie zgłosić i o nich porozmawiać. W przeciwnym razie teraz nie wiemy ani kto źle raportuje rozmowy, ani na których stanowiskach sprzęt się zacina, o rzekomym wyzysku (przez kogo?) nie wspominając. Potrzebujemy konkretów. Przyjdź, porozmawiaj z nami, poszukajmy rozwiązań. Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia!

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Czy są takies ograniczenia wiekowe pod względem rekrutacji?

Pracodawca

@Kandydatka

Dzień dobry! Nie przyjęliśmy sobie żadnych ograniczeń wiekowych, jeśli chodzi o naszych pracowników :) Jedyne co nas ogranicza to przepisy tak naprawdę, które określają wiek minimalny oraz warunki zatrudnienia i ich się trzymamy. Pozdrawiamy

Nepal
Kandydat

Praca bardzo nerwowa ale na nic wasze tłumaczenia. Nic nie uzasadnia wyzywania pracowników, osoba ktora została zwolniona odtworzyła mi nagranie to istny horror, jeżeli w ten sposób pani Mos... motywuje pracowników - to jest czysty (usunięte przez administratora) Wg mnie ta pani nie zna podstawowych zasad prowadzenia działalności marketingowej - krzyk wyzywanie pracowników, że nic nie umią to niech ta pani siądzie i pokaże jak to się robi dziennie normę. Przecież to kierownik, każdego dnia winien pracownikowi udowodnic, że jest ona do zrobienia ale nie krzykiem i obrażaniem pracowników. Mając to na uwadze nie polecam pracy w oodziale bydgoskim zwłasza pod kierownictwem tej osoby.

Pracodawca

 Pytanie
@Nepal

Dziękujemy za kolejną wypowiedź. Odnosząc się do niej zwracamy uwagę, że jeśli wyciągamy przeciw komuś tak poważne zarzuty to nie należy tego robić na anonimowym forum. Ani krzyk, ani (usunięte przez administratora) ani wyzywanie pracowników - jak to zostało ujęte w komentarzu - to nie są pochwalane przez nas metody pracy i nikt takich zachowań w firmie nie pochwala. Jakim jednak materiałem do wyciągania wniosków jest anonimowy wpis na forum? Uprzejmie informujemy, że ani do naszych kadr ani osób zarządzających oddziałem w Bydgoszczy nie napłynęła żadna skarga w odniesieniu do nieodpowiedniego traktowania pracowników. Przeprowadzone w zespołach badanie satysfakcji z pracy również nie wykazało niepokojących sygnałów co do pracy naszych kierowników. Prosimy zatem o skierowanie tej sprawy bezpośrednio do osób zarządzających - to poważne zarzuty i ważne uwagi, ale musimy znać sytuację aby móc wyciągnąć wnioski na przyszłość i przyjrzeć się sprawie. W przeciwnym razie są to jedynie oskarżenia anonimowo rzucane na wiatr. Podkreślamy jednocześnie, że pewna nerwowość w takiej pracy zawsze się będzie pojawiać, negatywna informacja zwrotna od kierowników również może mieć miejsce jeśli obowiązki nie sa wykonywane w sposób odpowiedni lub zgodny z zasadami pracy. Końcowo jednak wszyscy dazymy do tego samego celu i naszą rolą jest osiągać zespołowo jak najlepsze rezultaty. Dlatego każda informacja, która może nam pomóc usprawnić nasze działania jest na wagę złota! Pozdrawiamy

Anonim
Kandydat
 Pytanie

Czy w GC można samemu ustalać grafik i czy można nie pracować w pełnym wymiarze godzin?

123
Były pracownik
@Anonim

Tak grafik ustalasz sobie sama

adhgqjeodldkx
Pracownik
@Anonim

można pracować na mniej niż pełny wymiar, na zatrudnieniu ustalasz z rekruterami i potem sama ustalasz grafik ale musisz pilnować żeby z tego grafiku dowieźć tyle godzin na ile się umowilas

Pracodawca

@Anonim

Witamy! Tak, w Great Call podchodzimy do tematu grafiku elastycznie. Swoją dyspozycyjność i możliwości omawia Pan/Pani już z rekruterem w trakcie pierwszego spotkania. Grafik ustalacie sobie Państwo samodzielnie we współpracy z opiekunem, aby mieć pewność zagwarantowanego miejsca na sali, dopilnowując oczywiście aby wywiązać się z ustaleń godzinowych, zmianowych z etapu rekrtuacji. Pozdrawiamy

Nepal
Kandydat

Oddział w Bydgoszczy - bardzo stresująca praca - informacja od pracowników.

maoist
Pracownik
 Pytanie
@Nepal

nerwowi ludzie? stres? no to zmien, kto Cię tu trzyma na sile? praca w cc jest stresująca to prawda, ale w sumie pokaz mi prac która jest wogole bez stresu. klienci bywają rozni, czasem coś zawalisz i dostaniesz opr, tak to już jest. na tym polega praca z ludźmi ja polecam, atmosfera baaaardzo rozluźnia ten stres, a przy małym lub większym sukcesie zawsze tez jest jakieś dobre słowo

Pracodawca

 Pytanie
@Nepal

Cześć! Dziękujemy za obie opinie w temacie współpracy z nami w oddziale w Bydgoszczy. Są to wypowiedzi bardzo skrótowe i ciężko ocenić, czy masz na myśli nerwowość i stres w korelacji z klientami, współpracownikami, czy przełożonymi. Niezależnie jednak od tego pamiętaj, ze tym właściwie cechuje się praca z ludźmi i nie ważne czy mówimy tu o Twoim kierowniku, kliencie z którym rozmawiasz, czy koledze, koleżance ze stanowiska obok. Każdy z nich jest człowiekiem, który ma prawo mieć gorszy dzień, nastrój - tego typu czynniki mogą wywoływać nerwowość i prowadzić do bardziej stresującej aury. Pamiętaj też, ze w codziennym obcowaniu z innymi ludźmi dużo też zależy od Ciebie. Czy jesteś życzliwy dla swoich kolegów/koleżanek? Czy wywiązujesz się ze swoich obowiązków służbowych należycie i stosujesz się do zaleceń przełożonych? Czy swoich klientów obdarzasz życzliwością i tworzysz w rozmowach pozytywną atmosferę? Do nerwowych sytuacji doprowadzamy niejednokrotnie my sami - ludzie. A kij zawsze ma dwa końce. Jest nam przykro, że póki co praca z nami wywiera na Tobie negatywne odczucia. Postaraj się jednak rozejrzeć dookoła i poszukać pozytywów - jest ich u nas też całkiem sporo! :) Pozdrawiamy

Tuszony Bigos
Kandydat
 Pytanie

Chciałbym zapytać czy firma już na zleceniu oferuje jakieś benefity? Jeśli jak to jakie i czy po przejściu na umowę o pracę też są póżniej jakieś nowe bonusy i czy stawka godzinowa może wzrosnąć czy jest ona już na stałe? Oraz jakie projekty są realizowane?

maoist
Pracownik
 Pytanie
@Tuszony Bigos

Konkursy, multisport, bilety do kina, premie za awanse to niezależnie od umowy, niby czemu ludzie na umowie o prace mieliby mieć coś innego niż my na zlecce? z projektów to i tak sobie nie wybierasz sam tylko zależy gdzie się dostaniesz. można na ubezpieczenia albo umawianie spotkań

Nowa
Kandydat
 Pytanie
@maoist

Jakie są najczęstsze powody nie przedłużenia umowy po umowach na zlecenie? Często się to zdarza?

maoist
Pracownik
 Pytanie
@Nowa

w sensie jakie powody? ze oni nie przedłużają czy ze pracownicy nie przedłużają? ja mam normalnie przedłużona, kumpel tez ma przedłużona ale krótsza bo nie chodził do pracy i ma lipę z frekwencja ale mimo to przedłużyli mu

Nowa
Kandydat
 Pytanie
@maoist

Tak, tak, że właśnie oni mogą tej umowy nie przedłużyć, bądź nie zmienić z umowy zleceniowej na normalną?

maoist
Pracownik
 Pytanie
@Nowa

no pewnie ze mogą nie przedłużyć ale nie wiem jakie to są przypadki bo nie znam pewnie przez „normalna” masz na myśli umowę o prace? tez możesz nie dostać, szczególnie jak nie będziesz przylazil

Pracodawca

@Tuszony Bigos

Dzień dobry! Dziękujemy wszystkim uczestnikom wątku za aktywność. Podsumowując :) W temacie benefitów oferujemy tak jak już tutaj padło - premie stanowiskowe za awanse wewnętrzne, dofinansowanie lub pełna refundacja do kart Multisport, bilety do kina za frekwencję i wiele zróżnicowanych konkursów z nagrodami. Temat przedłużania umów, czy podpisywania umów o pracę, jest już natomiast bardziej zróżnicowany. Do takich aspektów staramy się podchodzić indywidualnie, a nasi konsultanci na bieżąco otrzymują informacje zwrotne na temat swoich postępów i efektów pracy. Oba te tematy szczegółowo rozwijamy w trakcie dnia organizacyjnego, na które zapraszamy kandydatów po pozytywnej rozmowie rekrutacyjnej. Zapraszamy do aplikowania, aby nas lepiej poznać :) Pozdrawiamy

Nepal
Kandydat

Nie polecam oddziału w Bydgoszczy - bardzo nerwowi ludzie

Kandydatka xyz
Kandydat

Zabawne, gdy byłem na rozmowie zapewniano mnie i mówiono jakbym już był zatrudniony ale niestety mogłem dać odpowiedź później. Pani zadzwoniła i stwierdziła ze nie podobała jej się scenka sprzedażowa, gdzie wiem ze była dobra bo miałem doświadczenie w sprzedaży. Dziewczyna na oko 23 lata. Piszecie ze nie potrzebujecie doświadczenia przy czym pani dzwoni i mówi ze jej się nie podobało. Od tego są szkolenia.. dlyego nie polecam, szkoda czasu i energii, już lepiej idźcie zdobyć doświadczenie do jakichś marketów albo sklepów :D nie polecam oddziału w Bydgoszczy, a szczególnie gdy rekrutuje was młodziutka dziewczyna :D

Pracodawca

@Kandydatka xyz

Dzień dobry, dziękujemy za aktywność na naszym profilu Go Work. Z przykrością musimy jednak stwierdzić, że powyższa opinia jest nieco naciągana. Po pierwsze - oczywiście, warunki zatrudnienia prezentujemy, nie wykluczając na etapie rozmowy możliwości zatrudnienia i każdemu prezentujemy je tak samo. Ale tak samo jak Państwo macie prawo wybrać miejsce pracy dla siebie, tak samo pracodawca ma prawo wyboru pracownika jakiego zatrudni. To, że zatrudniamy osoby bez doświadczenia nie oznacza, że zatrudniamy każdego bez wyjątku. O decyzji negatywnej może przesądzić wiele czynników - sposób wypowiedzi, dykcja, poprawność wymowy, podejście do pracy i wiele innych czynników. To, czy u Pani / Pana (ciezko ocenić, ponieważ login nie pokrywa się odmianą w ww. wypowiedzi) determinantą była scenka czy nie, tego nie ma prawa Pan/i wiedzieć, ponieważ informując o decyzji negatywnej nie używamy fraz, że "nie spodobała nam się scenka". Nigdy nie wnikamy w szczegóły decyzji negatywnej w trakcie rozmów telefonicznych, więc jest to informacja całkowicie wyssana z palca i nie mająca pokrycia z rzeczywistością. Prawdą jest, że scenka nie musi być idealna i z pewnością wielu obecnych naszych pracowników może to potwierdzić. Cieszymy się natomiast, że sam/a ocenia Pan/i swoja scenkę jako bardzo dobrą. Trzymamy kciuki za znalezienie pracy. Jednocześnie prosimy o powstrzymanie się z ocena człowieka na podstawie jego wieku. To, że za rekrutację odpowiada młoda osoba nie ma żadnego znaczenia w odniesieniu do jej kompetencji zawodowych. Wszystkiego dobrego! Pozdrawiamy

Pracownik007
Pracownik
 Pytanie
@Kandydatka xyz

Pierwsze słyszę aby na rozmowie o prace i to nie ważne w jakiej firmie od razu zapewniali o zatrudnieniu , może były po prostu przedstawione warunki zatrudnienia ? :) . Jeżeli chodzi o kompetencje "młodej dziewczyny " jak to było określone w komentarzu to akurat tego nie można jej zaprzeczyć , po za tym pracuje w GC nie od dziś więc wiem jak przebiega rozmowa rekrutacyjna. Firmy nie zamieniłabym na żadną inną , pracuje z wyjątkowymi ludźmi , jest tu na prawdę MEGA atmosfera , nie ma tu wywyższania się kierownictwa , każdy jest uśmiechnięty i pozytywnie nastawiony do drugiego człowieka. Z czystym sumieniem polecam odział w Bydgoszczy .

XYZ
Kandydat
@Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

Jasne ze macie Państwo możliwość wyboru. Tylko nie mogę zrozumieć co może pójść nie tak w takiej rozmowie. Może minusem fakt był mój wschodni akcent. Myślałem ze go nie słychać. Dosłownie otrzymałem odpowiedz gdy dopytywałem co poszło nie tak, ze scenka się Pani nie podobała. To nie jest wyssane z Palca. Ale muszę powiedzieć ze dużym plusem jest, szybki odzew jak i odpowiedz zwrotna do kandydata. Nie wiem jak atmosfera bo jej nie zaznałem. Życzę powodzenia w dobieraniu ODPOWIEDNICH kandydatów. Przesyłam dużo ciepła. Pozdrawiam.

Pracodawca

@XYZ

Naprawdę ciężko jest teraz omawiać detale Pańskiego spotkania z rekruterem, skoro nie znamy Pana personaliów i przebiegu całej rozmowy. Nie przypominamyy sobie w ostatnim czasie takiej sytuacji, w której ktokolwiek dopytywałby o to z jakiego powodu otrzymał decyzję negatywną, a jak już wspominaliśmy - sami z siebie nie informujemy nigdy czy determinantą była scenka, czy cokolwiek innego. Samo spotkanie natomiast służy właśnie temu, aby rekruter mógł poznać kandydata i na podstawie swoich doświadczeń ocenić potencjał do wykonywania zadań, w ramach których aktualnie mamy wolne wakaty. Tak samo jak Państwo w trakcie takiego spotkania oceniacie nasz potencjał i warunki pracy. Prosze pamiętać, że sytuacja na rynku pracy zmienia się dynamicznie, a i w naszej branży również. To bardzo przykre dla nas, że już z samego względu decyzji negatywnej nie poleca Pan współpracy z nami, jeśli realnie nie ocenił Pan jak się u nas pracuje. Trzymamy jednak za Pana bardzo mocno kciuki jesli chodzi o kwestię poszukiwania pracy. Ze swojej strony życzymy wszystkiego dobrego!

Pracodawca

@Pracownik007

Bardzo dziękujemy za tę opinię. Jest nam niezmiernie miło ją czytać :-)

ABC
Pracownik
@XYZ

pamietam swoją rozmowę w great i szczerze mówisz nie mogę powiedzieć ze poszło mi jakoś super , w sensie jak już odbyłam szkolenie to iswiadomilam sobie ze idealna ta scenkę to mógłby zrobić ktoś kto już pracował w call center, ja się bardzo starałam a i tak potem uczono mnie innych rzeczy. byłam bez świadczenia. i tez polecam prace tutaj

:)))))
Pracownik
@Kandydatka xyz

wpis w tonie: "jestem taki swietny, a kazdy kto twierdzi inaczej to sie po prostu nie zna i nie ma kompetencji do niczego". i jeszcze pojade po wieku zeby podbudowac swoje ego sadzac po tym śmiem twierdzić, że ta młoda dziewczyna ma ogromne kompetencje, skoro cie nie zatrudniła

iiiinnnnn
Pracownik

Polecam miejsce pracy mega W końcu blisko inowrocławia jest normalna robota w której można być wcześniej dojeżdżałem (tez do telemarketingu) do torunia innigszie nie byłem zadowolony tu jest szacunek do człowieka, spoko atmosfera, każdy z kierowników jan przyjeżdża nawet z głównej siedziby jest pomocny i przyjazny i uśmiechnięty trochę samo biuro mi się nie podoba ale to rzecz wtórna wbijajcie do gc ino bo to spoko miejscówka

Pracodawca

@iiiinnnnn

Cześć! Bardzo dziękujemy za tę opinię! :) Co do biura... uzbrój się w cierpliwość, wkrótce niespodzianka :))) Pozdrawiamy

dużo opinii
Pracownik

Ostatnio sporo opinii o rozmowach, a ja powiem jak się tu pracuje. Generalnie polecam- same rozmowy z klientami bywają średnie ale w dni kiedy idzie dobrze to jest dużo satysfakcji w sumie. Atmosfera jest za to mega , ludzie pracujący dookoła mega sympatycznie a tez nest w firmie komunikator dzięki któremu można rozmawiać między sobą i na pokojach a tam się dużo pozytywnie odbywa także z kierownikami nie ma sztuczności i to jest w sumie na plus oczywiście rozmowę tez oceniam dobrze inaczej by mnie tam nie było pracuje w bysgoszczy

Aga
Kandydat
@dużo opinii

Myślę o pracy w call center i ta opinia jest dla mnie bardzo pomocna i rzeczowa

Pracodawca

@dużo opinii

Bardzo dziękujemy za Twoją aktywność na naszym profilu GoWork! Niezmiernie cieszymy się, że Twoja opinia na temat naszego miejsca pracy jest pozytywna. Mamy nadzieję, ze tak pozostanie. Trzymamy kciuki i życzymy samych sukcesów!

Nina
Kandydat

Po jakim czasie od rozmowy dostaliście odpowiedź czy zostaliście przyuecu

Pracodawca

 Pytanie
@Nina

Dzień dobry, zawsze na rozmowie staramy się zapowiedzieć kiedy wykonamy do Państwa kontakt zwrotny z decyzją. Zwykle odbywa się to w przeciągu tygodnia - dwóch (jeśli miałoby to potrwać dłużej zawsze jesteście Państwo informowani na rozmowie). Jak długo oczekuje Pani na odpowiedź z działu rekrutacji? Zachęcam do kontaktu z nami na nr telefonu rekrutera lub nasz adres email kontakt@greatcall.pl jesli pojawiła się jakakolwiek obawa, że mogliśmy o Pani zapopmnieć. Pozdrawiamy!

Szukałem pracy
Kandydat

Szukałem pracy, trafiłem do great call. Rekruterka do mnie zadzwoniła po zostawieniu CV na OLX, umówiła na spotkanie i dzień przed dostałem od niej wiadomość SMS z przypomnieniem, to było mega miłe. Podczas rozmowy rekrutacyjnej, mila Pani (ta sama co mnie umówiła), przeprowadziła z mną scenkę. Czułem się zaopiekowany, bez stresu. Dawno się tak na rozmowie nie czułem dobrze, serio zero stresu ale nadal było profesjonalnie. Serdecznie polecam. Co prawda nie poszedłem tam bo zależało mi na innej, ale gdyby mnie nie wzięli to bym pracował w Call.

Szukałem pracy
Kandydat
@Szukałem pracy

Zapomniałem napisać ze jestem z Bydgoszczy i tu szukałem pracy :) BYDGOSZCZ POLECAM !

Pracodawca

@Szukałem pracy

Dzień dobry! Bardzo dziękujemy za tę opinię! :) Bardzo nas cieszy, że również w Bydgoszczy rozmowy rekrutacyjne cieszą się dobrą renomą. Szkoda, ze nie dołączył Pan do naszej załogi, ale nic straconego! Gdyby coś się zmieniło - zapraszamy ! :) Pozdrawiamy

Kandydatka
Kandydat
@Szukałem pracy

Potwierdzam, było bezstresowo i profesjonalnie!

Daniel
Pracownik
 Pytanie

Nie widzę mojej opini wiec podejrzewam ze została skasowana wiec ponownie pytania. Podczas zawarcia pierwszej umowy zlecenia pracodawca może zwolnił pracownika podczas okresu próbnego? I drugie pytanie dotyczące kary tzn co wtedy gdy pracownik da wypowiedzenie w ciągu tych dwóch tygodni to wtedy pracodawca wchodzi na drogę sądową by odzyskać te 300 zł kary?

Kuba
Kandydat
 Pytanie
@Daniel

Zlecenie dziś jest a jutro go nie ma. Tu nie ma czegoś takiego jak okres próbny, wystarczy poczytać przepisy. Kara????? Serio ktoś przytrzymuje ludzi w pracy pod groźbą zapłacenia kary?! Miałem isx na rozmowę i jak słyszę o karach to sobie daruje

adghq
Pracownik
 Pytanie
@Kuba

Ludzie wy tak serio? A może zamiast sugerować się bzdurami na anonimowym forum - gdzie ktoś jednego posta pisze raz jako Dawid raz jako Daniel (to pokazuje wiarygodność tych wpisów) - to może idź na rozmowę i tam się właśnie dowiedz? Pisząc to wszystko nie macie bladego pojęcia o innych miejscach pracy. Odsyłam do pozostalycy moich wpisów gdzie wyjaśniam szczegółowo k co z tym chodzi. Oni ci dają okres wypowiedzenia żebyś nie został w przysłowiowej d**pie z dnia na dzień a Ty zobowiązujesz się do nie zostawienia na lodzie ich. Proste jak drut. Ale pewnie, idź do innego telemarketingu gdzie za szkolenie kasę dostaniesz po 3 mc pracy (o ile tyle wytrzymasz bo jak nie to spędziłeś czas na szkoleniu za tzw. (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Kuba

Cześć, dziękujemy Ci za uczestnictwo w dyskusji. Na zadane pytanie @Daniel odnieśliśmy się już w innym miejscu na forum, natomiast chcemy się odnieść do Twojej rezygnacji z uczestnictwa w rozmowie rekrutacyjnej. Nie zniechęcaj się! Zauważ, że często sporo pytań się powtarza, często odpowiedzi się nie rozumiane lub rozumiane opatrznie. Jesteśmy po to, aby na wszystkie pytania odpowiedzieć i wszelkie niejasności sprecyzować. Przyjdź na rozmowę, poznaj nas i spotkaj się z nami - oceń nas osobiście, a nie na anonimowym forum. Pamiętaj, ze ile osób tyle opinii - być może akurat Ty dołączysz do tych zadowolonych :-) Pozdrawiamy i liczymy na możliwość spotkania na rozmowie!

Arturo
Inne
 Pytanie
@Daniel

Ale jak umowa zlecenie i okres próbny? Wiesz o czym piszesz? To są dwie różne umowy, których nie można zawierać łącznie......

Zostaw merytoryczną opinię o Great Call Sp. z o.o. S.K.A. - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Great Call Sp. z o.o. S.K.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Great Call Sp. z o.o. S.K.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 115.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Great Call Sp. z o.o. S.K.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 79, z czego 36 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Great Call Sp. z o.o. S.K.A.?

    Kandydaci do pracy w Great Call Sp. z o.o. S.K.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Great Call Sp. z o.o. S.K.A.
Przejdź do nowych opinii