Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

4.1 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

Natalia Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. Czy to prawda, że w czasie rekrutacji trzeba przedstawić scenkę z rekrutującym?

Nowy wpis

Pracodawca

@Natalia

Dzień dobry, Tak, to prawda, że w trakcie rekrutacji należy przedstawić krótką scenkę z rekrutującym. Jednak nie trzeba znać produktu, który jest przedmiotem scenki, bo po prostu może go Pani nie znać. W trakcie spotkania prosimy kandydatów o odegranie krótkiej scenki sprzedażowej. Zadania mogą się różnić w zależności od stanowiska, na które Pani aplikuje. Scenka ma na celu ocenę dykcji kandydata, umiejętności improwizacji w trudnej sytuacji (takiej jak rozmowa kwalifikacyjna) oraz kreatywności. Nie oceniamy natomiast umiejętności technicznych, ponieważ rozumiemy, że osoba bez doświadczenia może ich jeszcze nie posiadać. Jeżeli ma Pani dodatkowe pytania, chętnie na nie odpowiemy. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Wszystkiego dobrego! Zespół Great Call

Inowrocław Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Kierowniczki to tragedia, wieczna presja i pretensje. Kto to widział, żeby odrabiać godziny z L4?! To wbrew kodeksowi pracy.

Nowy wpis

Pracodawca

@Inowrocław

Dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami. Chcielibyśmy odnieść się do poruszonych kwestii. Przede wszystkim, chcemy podkreślić, że dotychczas nie otrzymaliśmy bezpośrednio żadnych skarg dotyczących naszych kierowników. Ważne są dla nas pozytywne relacje pomiędzy kierownikami a konsultantami. Jeśli pojawiają się jakieś nieporozumienia, często wystarczy szczera rozmowa, aby je wyjaśnić. Jeśli chodzi o zarzut odrabiania godzin z L4, chcemy wyjaśnić, że nie ma takiego przymusu. Frekwencja jest jednak brana pod uwagę przy rozważaniu awansów. W interesie pracowników jest utrzymanie dobrej frekwencji, co wpływa na ich szanse na awans. Motywujemy pracowników, aby jak najszybciej zdobywali awanse, co przynosi im coraz większe korzyści. Odnosząc się do kwestii presji i pretensji, pragniemy zaznaczyć, że uwagi kierowników mogą być czasem źle odbierane. Jesteśmy jednak pewni, że kierownicy nie chcieli narzucać presji i nie mają pretensji, a jedynie chcą zwrócić uwagę na rzeczy, które można poprawić podczas rozmów z klientem. Naszym celem jest, aby konstruktywna krytyka była postrzegana jako pomoc w rozwoju zawodowym, a nie jako negatywne uwagi. Jesteśmy otwarci na dialog i wszelkie sugestie, które mogą poprawić nasze środowisko pracy. Życzymy Ci wszystkiego dobrego! Zespół Great Call

Pytanie
 Pytanie

Czy w Great Call Sp. z o.o. S.K.A. możliwa jest praca na podstawie B2B?

Pytanie
Inne
 Pytanie

Czy wykształcenie średnie jest koniecznym warunkiem?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszymi ofertami pracy. Wymogi dot. zatrudnienia na stanowisko konsultanta telefonicznego różnią się w zależności od projektu, na który jest zapotrzebowanie oraz oddziału firmy. Zapraszamy do przesłania aplikacji, chętnie odpowiemy na pytania na rozmowie rekrutacyjnej. Pozdrawiamy!

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Wysłałem CV. Zadzwoniła Pani zaproponowała rozmowę. Wysłała SMS z przypomnieniem i adresem. Potem o umówionym dniu i porze spotkaliśmy się. Pani miła. Poza zadawaniem pytań opowiedziała też o firmie. Obiecała że zadzwoni z decyzją w przeciągu kilku dni i uczyniła to.

Pytania

Ogólne pytania - coś o sobie i swoim doświadczeniu, na ile godzin chcę pracować, od kiedy jestem do dyspozycji.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Godziny pracy
Inne
 Pytanie

Dzień dobry,czy mozna pracować w dni od poniedziałku do piątku czy trzeba przychodzić również w weekendy? I czy godziny pracy mogą być np 8-16 czy wymagane są późniejsze godziny również?

Pracodawca

@Godziny pracy

Dzień dobry, bardzo dużo zależy od projektu i kampanii, na którą aktualnie trwa rekrutacja, a także oddziału firmy. Zwyczajowo nasi konsultanci realizują 2 zmiany popołudniowe w tygodniu (sami wybierają kiedy) oraz jedną sobotę (również wybraną samodzielnie), za którą przysługuje dzień wolny w odbiorze. Więcej informacji można uzyskać w trakcie spotkania rekrutacyjnego :) Pozdrawiamy!

Anna Mikos- Bachanek
Kandydat
 Pytanie

Czy zatrudniacie tylko studentów ( ja już dawno nie jestem)i czy jest możliwość pracy 4 godz dziennie?

Pracodawca

@Anna Mikos- Bachanek

Dzień dobry! Nie zatrudniamy wyłącznie studentów. Aplikować do nas może każdy :) Praca w różnorodnych wymiarach godzin jest jak najbardziej możliwa, zakładane przez nas minimum to 80h miesięcznie. Pozdrawiamy!

Pytanie
 Pytanie

Czy Great Call Sp. z o.o. S.K.A. zatrudnia studentów?

crayon
Pracownik
@Pytanie

tak, zatrudnia

Pracodawca

@Pytanie

Tak, zatrudniamy studentów!

Urszula
Inne
@Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

To super, dziękuję za informację :) Znalazłam na państwa stronie stawkę godzinową - 18,3zł/h, czy tyle wynosi obecnie, czy zaszły jakieś zmiany? Trzeba studiować zaocznie, czy może studenci dzienni też są mile widziani? Mogę jeszcze wiedzieć jak wygląda onboarding, ile trwają szkolenia?

Pracodawca

@Urszula

W Great Call, każdą godzinę Twojej pracy wynagradzamy stawką 23,50 zł brutto/h :) Czas szkoleń i wdrożenia w dużej mierze zależy od projektu. Trwa od 2 dni do tygodnia. Na każdym etapie możesz liczyć na pełne wsparcie kierowników odpowiedzialnych za projekt. Wszyscy studenci są mile widziani :)

załosne
Były pracownik
 Pytanie
@Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

kierowników, których wsparcie polega na czymś typu " noo jak sprzedajesz za mało musisz sprzedawać więcej" szkolenia polegające na puszczaniu filmików innych szkoleniowców z (usunięte przez administratora), śmiech na sali. Potem się dziwią ,że nikt nic nie sprzedaje ? Złe szkolenie to i potem źle pracownicy pracują :)

załosne
Były pracownik
@Urszula

najniższa krajowa a wymagania jak za 1o tysięcy miesięcznie załosne. Sami sobie wciskajcie klientowi nastą polise z rzędu

a111
Pracownik
@załosne

Wypowiadam sie bardzo rzadko lecz tym razem to uczynie. szkolenia to tylko część drogi. Trzeba sie zaangażować, znalezc też swoją wlasną drogę do osiągniecia sukcesu. ZE szkoleń też coś wynieść można a mówię tu o wiedzy. COŚ od siebie też trzeba dac by efekty były. Cieżka praca nad sobą i efekty bedą coś wiem o tym

a111
Pracownik
@załosne

Jakieś wymagania byc muszą i są nawet by zarobic najniższą krajową. TO JUZ NIE TE CZASY GDY BYLA ZASADA CZY SIE STOI CZY SIE LEZY . Kazda placa wynika z zasad to logiczne

Pracodawca

@załosne

Cześć, dziękujemy za tę opinię. Na pewno z jedną rzeczą się z Tobą zgadzam – dobre przeszkolenie to podstawa dobre współpracy. Natomiast co do reszty Twojej wypowiedzi – uważamy, że jest ona lekko niesprawiedliwa. Przykro nam, że nie doceniasz wkładu pracy, wsparcia i czasu, jaki kierownicy poświęcają tej pracy i Wam – swoim konsultantom. Kierownicy nie tylko tworzą swoje know how, ale faktycznie korzystają też z zasobów udostępnianych przez innych szkoleniowców. Co więcej – robią tak nauczyciele w szkołach, wykładowcy na uczelniach, prowadzący na kursach itp. Więc nie odkrywasz tu niczego nowego, a też nie rozumiemy dlaczego przedstawiasz to jako wadę. Filmik ma za zadanie urozmaicić warsztat, a nie „wyręczać” się wiedzą innych. Swoją drogą, jeśli uważasz, ze proces szkolenia jest zły i po takich szkoleniach nie sprzedajesz – to nie wiemy teraz, czy krytykujesz naszego kierownika, czy tych „innych szkoleniowców”. Do Twojej oceny dodajmy także warsztaty i coachingi indywidualne, dużo wskazówek z rozmów przekazywanych indywidualnie na discordzie. A także ciekawe, kreatywne konkursy, szkolenia „zwykłe” czy te podzielone na bloki tematyczne. Kierownicy dwoją się i troją, aby przekazywane treści były dla Was atrakcyjne i rozwijające. Jeśli uważasz coś za nieprzydatne, nieciekawe, średnio pomocne – przekaż ten feedback swojemu kierownikowi. Daj wskazówki, powiedz mu, czego potrzebujesz. Oni nie mają w kieszeni złotego środka na sprzedaż, kombinują żeby Wam pomóc. Szkoda, ze to wyśmiewasz zamiast się na to otworzyć i podjąć rękawicę aby wspólnie ze swoim kierownikiem poszukać tych rozwiązań. Dla innych użytkowników to cenna wiedza- u nas nie zostajecie sami! Jeśli widzimy, że któryś konsultant czuje się niepewnie lub ma niezadawalające efekty, potrzebuje pomocy - poświęcamy mu czas indywidualnie. Nikogo nie zostawiamy samemu sobie. I podkreślamy, że każdy konsultant czy to świeżo zatrudniony czy z dłuższym stażem zawsze może liczyć na wsparcie merytoryczne kierowników.

Pracodawca

 Pytanie
@załosne

Dziękujemy za aktywność na naszym profilu Gowork. Nie wiemy, które konkretnie wymagania Twoim zdaniem są warte 10 tys. zł, ale zapewniamy, że te, które znajdują się u nas – są raczej dość podstawowe. Oczekujemy od naszych pracowników zaangażowania, słowności, trzymania się zadeklarowanych godzin i przede wszystkim chęci do pracy. Czy Twoim zdaniem tylko przy wynagrodzeniu 10 tysięcy możemy oczekiwać tak prostych i podstawowych elementów? Nieco nas to zaskakuje, ale dziękujemy za podzieleniem się tym. Chyba, że zechcesz sprecyzować, które konkretnie wymagania wywołują u Ciebie takie oburzenie. Chętnie wyjaśnimy niejasności, albo zwyczajnie dostosujemy wymagania. Dialog z nami jest dla nas ważny. Podkreślamy również, że najniższą krajową u nas zarobisz, jeśli przez cały miesiąc będziesz w pracy tylko siedział (to chyba fair wtedy?). Jeśli natomiast poza obecnością dorzucisz od siebie zaangażowanie, determinację, wprowadzanie zaleceń przełożonych – to wówczas otrzymasz także premię. Wyłącznie od jakości Twojej pracy zależy to, co zastaniesz na swoim koncie ???? To warte sprecyzowania – prosimy nie wprowadzaj w błąd użytkowników portalu. Pozdrawiamy

Pracodawca

@a111

Potwierdzamy, potrzebna są chęci rozwoju i współpracy. Bez tego nawet najlepsze szkolenie nie będzie efektywne. Dzięki za komentarz!

Zuźka
Inne
@Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

Dzień dobry, a są państwo nastawieni na studentów zaocznych jedynie? Czy studenci dzienni też sa mile widziani? Można dostosować grafik pod siebie i wybrać np. 3/4 etatu? Szkolenie jest normalnie płatne? :)

ja
Inne
 Pytanie

jakie są projekty w firmie?

Pracodawca

@ja

Hej, prowadzimy zarówno projekty sprzedażowe (ubezpieczenia, produkty bankowe) jak i nie sprzedażowe (kalkulacje polis, ankiety społeczne itp.)

Gural
Były pracownik
 Pytanie

Witam, odnośnie oddziału w Inowrocławiu, uważam, że praca jest spoko, ale nie na dłuższą metę. Po około roku człowiek czuje się jak "korposzczur", nie oszukujmy też, jest to korporacja i jak w każdej pracy jest lekki wyzysk :D jest w tej pracy sporo presji psychicznej ze strony kierowników, lecz wiadomo chodzi o pieniążek. Natomiast wypłaty na czas, ludzie też spoko, nie pracuje już tu od dłuuuuższego czasu, ale kilka fajnych znajomości się zawarło, jak ktoś się zastanawia nad tą pracą na jakiś czas, to polecam spróbować, bierzcie tylko 3/4 etatu, bo potem ciężko to odrobić, a jak chcecie pracować dłużej to potem na 3/4 jest względny chill. Pozdrawiam wszystkich pracodawców i pracowników, powodzonka :D

Erni
Inne
@Gural

Napisałeś, że praca jest spoko. Pod jakim względem najbardziej Ci się ona podoba? Bo wiem już od Ciebie, że momentami czujesz, że jest presja ze strony kierowników ale czy można z nimi swobodnie porozmawiać, że czujemy zbyt duży nacisk, czy takich rozmów tu się nie praktykuje i będzie to źle odebrane? Przy 3/4 etatu ile można zarobić i czy pracownik sam decyduje w jakiej formie zatrudnienia będzie pracował? Nie spotkałem się z takim przypadkiem.

Pracodawca

@Gural

Witaj! Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się z Twojej szczerości, która uwzględniła zarówno pozytywne aspekty, jak i te, które były bardziej wymagające. Dzięki za to, że byłeś z nami, życzymy Ci dalszych sukcesów!

Kwiatek
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy moglibyście mi powiedzieć coś na temat presji odnośnie wyników? Pracowałam w innej firmie i presja była bardzo mocna, co bardzo mnie stresowało. Jak jest w tej pracy ?

jijo
Pracownik
@Kwiatek

jest nacisk na wyniki jak wszedzie w sprzedaży, ale dla każdego "bardzo mocna presja" będzie znaczyć coś innego

1
kinia
Pracownik
 Pytanie

To i ja dodam swoje 3 grosze odnośnie ostatnich opinii o pracy w Inowrocławiu Praca wjeżdża na psyche? - troche tak, tutaj dużo zależy od człowieka na ile bierzesz do siebie co klienci mówią bo to z nimi jest najwiekszy problem. Niestety nie kazdy potrafi kulturalnie odmowic tylko coniektorzy traktuja nas jak popychadla Kasa - zawsze na czas i zalezna od wynikow raz wiecej, raz mniej ale nie moge narzekac Godziny - biuro ma swoje godziny otwarcia ale mozna dorobic godziny zdalnie jak sie chce bo sa kierownicy z bydgoszczy ktorzy zagladaja i pilnuja,takze tu na pluis, jak cos wypadnie i trzeba sie zwolnic wczesniej to nie ma problemu zeby te godziny odrobic Co do atmosfery - no tutaj nie potwierdze tego co ostatnio jest wypisywane, ewidentnie widac jakas nagonke przez osobe albo dwie (wiem nawet ktore ale nie bede sie odnosic personalnie), uwazam ze jest sporo pomocy i nie ma problemu ze wspolpraca z kadra kierownicza ta praca nie jest dla kazdego to n apewno, ale ogolnie mysle ze warto sprobowac, ja nie narzekam

Nawiedzona
Były pracownik
 Pytanie

Chciałbym przedstawić moje stanowisko. Wnosze o to, aby przyjrzeli się oddziałowi, który znajduje się w Inowrocławiu. Główna kierowniczka ( nie będę już mówić imienia chyba każdy ja zna) demotywuje pracowników, strasząc planem naprawczym . Zwalniają ludzi za byle co tak naprawdę z dnia na dzień, jak takie osoby mają sobie poradzić mając na głowie dom, rodzinę? Plany naprawcze pracownikom, którzy się starają? Machanie wypowiedzeniem gdy coś nie pójdzie po ich myśli? Wnosze aby zostało to sprawdzone przez inspekcję pracy, albo ja to zrobię. Są ludzie poszkodowani w tym ja (K) :) nie chcemy takich firm w Inowrocławiu. (usunięte przez administratora) mnie to, że nikt nie przyjrzy się zachowaniu kierownika, tylko ją usprawiedliwiają DOŚĆ!

5
do oczerniaczki
Pracownik
 Pytanie
@Nawiedzona

dziewczyno (nie nie wyjdzie ci zamienianie się w chłopaka bo już cała firma wie kto to wypisuje) ksywkę to sobie wybrałaś dobra bo serio pasuje. z reszta widac nick damski a rodzajniki męskie - nieudana próba podszywania sie pod jakiegoś zwolnionego chłopaka. chyba tylko Ty nie chcesz takiej firmy w inowrocławiu, bo my co pracujemy to chcemy i nigdzie się nie wybieramy!! robisz toksyczne zachowanie i zniechęcasz ludzi do pracy w mieście, w którym i tak tej pracy nie ma. pogódź się wreszcie z tym ze widocznie taka praca nie była dla ciebie… wymyślasz niestworzone historie,(usunięte przez administratora) dla tych którzy czytają chce podkreślić, ze nikt nam wypowiedzeniem przed nosem nie macha i niczym nie straszy a na plan naprawczy trzeba sobie zapracować właśnie brakiem starania. i osobom które się starają to nie grozi. to jest praca w której trzeba mieć wyniki bo to sprzedaż i jak się ktoś nie stara to proste ze nic z tego nie będzie. osoba wypisujące te komentarze zwiedziła w tej firmie dwa projekty bo żeby jej nie zwalniać dali jej coś łatwiejszego do roboty a nawet tam się nie nadawała widocznie skoro jej podziękowali żadna firma nie jest fundacja żeby trzymać ludzi tylko dlatego ze maja rodzine - wszyscy mamy zobowiązania i żeby zarabiać pieniądze może trzeba po prostu szanować prace ??? ja polecam. praca nie jest łatwa ale są dziewczyny do pomocy i dają dużo wskazówek. sama sprzedaż jest wymagająca i wyczerpująca momentami natomiast wszystkiego można się nauczyć jak się chce

Pracodawca

@Nawiedzona

Cześć, mamy wrażenie, że to już któraś opinia pisana przez jedną i tą samą osobę. Odnosząc się do pierwszego zarzutu, sugestie, że nie przyglądamy się działaniom naszych oddziałów jest chybiona. Widać to na przykładzie chociażby odpowiedzi na tym portalu, żadnej opinii nie zostawiamy bez odpowiedzi, operujemy faktycznymi danymi nie boimy się konfrontacji. Jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami w Inowrocławiu, zarówno miłymi jak i z tymi trudnymi. Odnosząc się do następnego zarzutu „straszenia planem naprawczym”, wielokrotnie pisaliśmy tu na portalu, że jest to jedna z ostatecznych form „mobilizacji” pracownika. Plan poprzedzony jest wielogodzinnymi staraniami kierownika w postaci pracy indywidualnej z konsultantem: coachingu, dodatkowego odsłuchu rozmów czy nadprogramowych szkoleń. Jeśli te wszystkie metody zawodzą, na osobę, która pomimo pomocy krytycznie nie wywiązuje się z wyników sprzedażowych lub frekwencyjnych (a co za tym idzie z umowy między nim a nami) zostaje nałożony plan naprawczy który trwa minimum 7 dni do nawet 2 mc. I tu przechodzimy do zarzutu zwalniania „z dnia na dzień”. Takie zdarzenia nie mają u nas miejsca, ponieważ tak jak opisywaliśmy wyżej, wdrażamy plan naprawczy trwający minimum 7 dni, i w czasie jego trwania konsultant ma zapewnione wsparcie merytoryczne i sprzedażowe ze strony kadry zarządzającej oraz możliwość wglądu w postępy swojej pracy. Spotkań macie dużo, zanim zostanie wdrożony plan masz jasne sygnały od opiekunów, że efekty nie są zadawalające i co należy poprawić. Ty odbierasz to jako „straszenie”, a według nas to jest uświadamianie w jakiej jesteś sytuacji i, że efekty pracy są niezadawalające. Po to spisujemy karty coachingu, abyście widzieli czy robicie postępy, czy nie. W momencie otrzymania planu – każdy już od dłuższego czasu wie, że coś nie działa prawidłowo. Bardzo to więc zaprzecza stwierdzeniu, że zostajecie zwolnieni z dnia na dzień bez ostrzeżenia. Nie czujemy, że gramy tu nieuczciwie czy z zaskoczenia. Zawsze staramy się zawalczyć o pracownika, ale oczekujemy tego samego od niego, czyli chęci przezwyciężenia trudności i wyeliminowania krytycznych dla nas wyników. W ostatnim kwartale 5 osób miało wprowadzony plan naprawczy, u 3 z nich realizacja przebiegła pomyślnie, zostały z nami i pracują z sukcesem do dziś. Niestety chyba żadena firma w Polsce nie może pozwolić sobie na zatrudnianie charytatywne osób, które przynoszą straty, dodatkowo nie współpracują z kierownictwem i działają na słabe wyniki całej grupy. Bardzo chcielibyśmy działać tak, że wystarczyłoby tylko dać pracę i nie patrzeć na efekty. Ale my także mamy zobowiązania wobec naszych partnerów, z których musimy się wywiązywać. Emocjonalny argument o domu i rodzinie jest tu nie na miejscu, wszyscy nasi pracownicy mają rodziny i życie prywatne i znakomita większość z nich świetnie radzi sobie na obu polach na raz. Ponawiamy propozycje z poprzednich opinii, jeśli masz do nas realne zarzuty – zapraszamy do skontaktowania się z naszym zespołem zarządzającym. Nie chcemy „komunikować” się i odpowiadać na dublowane jednostronne ataki z anonimowych kont. Pozdrawiamy

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Nawiedzona

Totalnie się nie zgadzam z tą opinią. Karolina a zapomniałaś już jak ta niby "zła kierowniczka" robiła wszystko żebyś nie została zwolniona? Zaczynałaś na projekcie sprzedażowym, gdzie się nie starałaś w ogóle, później zostałaś przeniesiona na łatwiejszy projekt byle byś pracowała, gdzie też miałaś to gdzieś. Wyżywanie się na anonimowym forum jest najbardziej żenującą rzeczą jaką mogłaś zrobić gdzie wiesz jak to wyglądało.

anonim
Inne
@Nick

Czyli nikt tu nikogo nie zwalnia od tak po prostu jak się podwinie noga tylko dają kilka szans żeby się poprawić? A te plany naprawcze to co to jest? Projekt jak podnieść wydajność?

Pracodawca

@anonim

Nikogo nie zwalniamy z dnia na dzień. Zanim wdrożymy plan naprawczy (który ma na celu np. wyeliminowanie nieakceptowalnych wyników sprzedażowych/frekwencyjnych) pracujemy indywidualnie z danym konsultantem nad jego problemem. W większości przypadków nie dochodzi do wdrożenia planu, a jeśli tak się dzieje to najczęściej konsultanci wychodzą z tego obronną ręką dzięki wsparciu merytorycznemu kadry, Zwyczajnie opłaca nam się walczyć o pracownika, spędzamy wiele godzin na szkoleniu go i wdrażaniu w projekty. Natomiast na logikę, nie opłaca nam się wyrzucić go z dnia na dzień, bo są to bardzo duże koszty dla firmy :) Jeśli widzimy chęć do pracy i pokonywania trudności to udaje nam się nawiązać owocna współprace. Niestety zdarzają się osoby, które otwarcie i stanowczo odmawiają współpracy, i nie da się na to nic poradzić. Plan naprawczy jest zatem takim „kontraktem ostatniej szansy”. Jest dokumentem na mocy którego wymagamy poprawy pewnych parametrów w określonym czasie (oczywiście cele są wykonalne i mocno bazują na wdrażaniu uwag kierowników). Brak realizacji planu w przypadku braku zaangażowania i chęci współpracy może się niestety zakończyć rozwiązaniem umowy. No ale to już wtedy jest piłka po stronie konsultanta. Jeśli ktoś jest zaangażowany a np. mu „nie wychodzi” to może przejść na łatwiejszy projekt i tam spróbować swoich sił – tak też działamy :)

kandydat
Kandydat
 Pytanie

W jakim czasie można spodziewać się odpowiedzi na wysłane CV?

Pracodawca

@kandydat

Cześć! Staramy się jak najszybciej reagować na pozytywne zgłoszenia i udzielać odpowiedzi w ciągu 3-7 dni od otrzymania aplikacji. Jednak ze względu na duże zainteresowanie i liczbę kandydatów, nie zawsze jesteśmy w stanie skontaktować się z każdą osobą, która złożyła CV. Jeśli oczekujesz na aplikację dłużej niż wspomniany przez nas termin, prosimy o kontakt na adres rekrutacja@greatcall.pl Pozdrawiamy!

Kubi
Inne
@Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

Jak wygląda sam proces rekrutacji? Jest kilka etapów? Rozmowa tylko z rekruterem czy też z przełożonym gdzie się aplikuje? Są testy czy tylko rozmowa? Pytam bo zwykle się stresuje i wolałbym wiedzieć wcześniej co mnie czeka.

Pracodawca

@Kubi

Cześć! Proces rekrutacji może różnić się nieznacznie w zależności od stanowiska, na które aplikujesz. Po zapoznaniu się z CV, nasza rekruterka umawia się telefonicznie na rozmowę stacjonarną w oddziale firmy. W czasie rozmowy pomocne będzie dla ciebie wstępne zapoznanie się z działalnością firmy oraz określenie swojej dyspozycyjności. Stres przed rekrutacją jest normalny, ale staraj się być sobą, być szczery w odpowiedziach i podkreślić swoje pozytywne cechy oraz chęć nauki i rozwoju. Pamiętaj, że szukamy także osób bez doświadczenia, więc skup się na swoich predyspozycjach i gotowości do pracy na tym stanowisku. Po rozmowie staramy się odezwać z decyzją do 7 dni roboczych. Niezależnie czy decyzja jest pozytywna czy negatywna. Powodzenia!

Marta
Były pracownik
 Pytanie

Odnośnie oddziału w Inowrocławiu, nie polecam. Miałam przyjemność pracować tam jakiś czas. Atmosfera między pracownikami jak najbardziej w porządku, natomiast kierownictwo? Tragedia. Główna kierownik pani Jowita ma problemy psychiczne, wyżywa się na pracownikach, co chwila ucinane premie za np ODPUSZCZANIE ROZMÓW. Chorobowe trzeba odrobić. O uop ciężko może z 2 osoby w oddziale mają ale to też wymusili. Co chwila groża planem naprawczym, tylko dlatego, że Jowita jest mściwa i jeżeli ktoś sie jej przeciwstawi to zaczyna sie jazda. Plany naprawcze, kontrole monitorow, twoich czatów etc. To nie tylko takie rzeczy się dzieją, o wielu innych nie będę mówić, bo aż szkoda słów. Jak dla mnie praca po prostu kpina- wiekszosc osób stamtąd nabawiło się dość sporych problemów psychicznych dzięki kieriownictwie. Nie idzcie tam, proszę was. Jeżeli ktoś chciałby sie dowiedziec czegoś wiecej prosze odpowiadać.

3

Pracodawca

@Marta

Jako pracodawca priorytetowo traktujemy stworzenie przyjaznej atmosfery pracy. Szanujemy naszą załogę i dążymy do zapewnienia uczciwych i odpowiedzialnych warunków zatrudnienia. Wierzymy w otwartą komunikację i zawsze zachęcamy Was do dzielenia się swoimi obawami i opiniami z nami, czyli z kierownikami lub bezpośrednio z kadrą zarządzającą. W tym przypadku do tego typu rozmowy, czy konfrontacji nie doszło. A niestety anonimowa opinia często nie daje przestrzeni do faktycznej dyskusji o faktach. A kilka ważnych faktów wskazać tu należy: po pierwsze, pragniemy podkreślić, że korekta do premii to nie jest wyżywanie się lecz zapis w regulaminie premiowania, z którym jesteście zapoznawani jeszcze przed zatrudnieniem w naszych strukturach. W oddziale w Inowrocławiu, o którym jest powyższa opinia, tego typu korekty były zaledwie 2 w całym ostatnim kwartale, na prawie 50 osobowy zespół tam pracujący. Z przykrością stwierdzamy, że każda z osób, która na taką korektę zapracowała – niestety wprost odmawiała współpracy czy przyjmowania rad od kierownictwa, mimo kilkukrotnego otrzymywania szans. Z obiema tymi osobami musieliśmy zakończyć współpracę ze względu na brak przestrzegania zasad panujących w firmie i otwartości na pomoc czy wytyczne. Niestety – praca w Call Center polega właśnie na zbijaniu obiekcji. Gdyby to nie było potrzebne – nie musielibyśmy zatrudniać ludzi a wystarczyłoby posiłkować się botem czy nagraniem IVR :) Próbujemy Was nauczyć sprzedaży, w tym i zbijania obiekcji, ale aby to zadziałało i przełożyło się na fajną kasę- -ta współpraca musi być obustronna. W obu wspomnianych przypadkach – niestety nie była. Jeśli jesteś jedną z osób dotkniętych tą korektą – przykro nam. To zawsze ostateczne narzędzie motywacji po które sięgamy, nigdy pierwsze. Co do umów o pracę – również nie jest to prawda. Obecnie na tej formie zatrudnienia pracuje w Inowrocławiu 25% wszystkich zatrudnionych pracowników. A jest to najmłodszy oddział w naszej firmie, więc uznajemy ten wynik za bardzo dobry. Warto również podkreślić, że te osoby nie musiały ani o to prosić, ani tego wymuszać. Co więcej, na umowach zlecenie pozostały jeszcze osoby, które jasno tej UoP odmówiły. Więc to nie tak do końca z tym proszeniem.. ;) Pomimo dość niesprawiedliwego wydźwięku Twojej opinii, mimo wszystko zachęcamy Cię do skontaktowania się z naszym zespołem zarządzającym. Jesteśmy otwarci na badanie wszelkich zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości w miejscu pracy, ale równocześnie musimy podkreślić, że nie akceptujemy pomówień lub bezpodstawnych oskarżeń wobec naszych pracowników. W tym przypadku niestety podejrzewamy u Ciebie pewną urazę do nas, tym bardziej, że dużo negatywnych opinii w temacie naszej firmy i kierownictwa PERSONALNIE jest rozpowiadanych po całym mieście, co nosi już niestety znamiona pomówienia. Uważamy, że nie taką droga powinno się to rozwijać -jeśli masz do nas realne zarzuty – spotkajmy się, porozmawiajmy. Chętnie wyciągniemy wnioski i poprawimy aspekty wymagające pracy. Zależy nam na zapewnieniu satysfakcjonujących warunków pracy dla naszych pracowników i będziemy kontynuować nasze wysiłki w tym kierunku. Pozdrawiamy

Tomek
Były pracownik
 Pytanie

Jedyny plus tej pracy to faktycznie w miarę elastyczne godziny pracy.Zależy od projektu ,na który trafisz.Ania-kierownik do rany przyłòż cierpliwa,pomocna. Współpracownicy ogólnie ok, chociaż na projekcie PZU duża rywalizacja ,podsycana przez kierownictwo.Wyśmiewanie błędów,krzyczenie na pracowników podczas tak zwanych coachinòw w grupie jednej z kierowniczek to chleb powszedni.Na przerwie wymuszanie odbierania telefonòw,a podobno masz godzinę przerwy .Co innego mówione na szkoleniu a w praktyce wychodzi ,że trzeba robić inaczej i później pretensje do konsultanta a ja się pytam kto nas tak szkolił?W zasadzie nie masz prawa do swojego zdania bo i tak wszystko obracane jest przeciwko tobie.Słuchawki słabo zbierają i klienci słyszą krzyki innych kierownikòw i się pytają o co chodzi.Na chwilę praca ok na dłużej nie polecam , szczególnie u D.Leczenie swoich kompleksów wyżywaniem się na swoich pracownikach . Plotka plotkę goni,lekka dziecinada jak na tak dużą firmę.Olbrzymia rotacja sama mówi za siebie.

Pracodawca

 Pytanie
@Tomek

Cześć, dziękujemy za Twoją opinię. Już na jej podstawie możemy ocenić, że niebardzo jest mozliwość abyś był/a w grupie zarówno Ani jaki i Dominiki, co nieco podważa wiarygodność Twojej opinii. Nie zmienia to jednak faktu, że odniesiemy się do niej, jak zawsze :) Zaczniemy od tego co piszesz o kierowniku i sytuacji na projekcie PZU. Wyśmiewanie błędów? Kto i w jakim celu miałby to robić? Zapewniam Cię, że kierownicy na każdym projekcie sa rozliczani z jakości prezentowanej przez ich zespoły, więc gwarantujemy Ci, że nie jest im z pewnością do śmiechu. Tymbardziej, że niestety czesto zdarza się, że pomimo tłumaczenia czegoś raz, drugi, piąty - błędy wciąż powtarzają się te same. Kierownik tez człowiek i niestety - po ludzku ma prawo stracić cierpliwość, czy się zezłościć. Oczywiście powinien nad tym panować - jasne. Ale Ty też czasem złościsz się na innych, prawda? :) Pewnie moglibyśmy ocenić całokształt Twojej opinii, gdybyśmy wiedzieli jakim konsultantem jesteś. Czy wdrażasz uwagi kierownika i dajesz sobie pomóc? Czy wyciągasz wiedzę ze spotkań i starasz się polepszać swoje umiejętności? Bo jeśli tak - no to z pewnością ta opinia będzie niepokojąca (chętnie się spotkamy, aby porozmawiać i wyeliminować występujace problemy!). Jeśli jednak nie do końca - to pamiętaj, ze każdy kij ma dwa końce. Każdy kierownik - nieważne czy Ania czy Dominika - jest po to, aby Wam pomagać osiągać dobre wyniki, a co za tym idzie wysokie wypłaty. To tez kierowników cele. Fakt - czasem trzeba się mocniej wysilić i wyjść ze strefy komfortu, ale gwarantujemy, że to wszystko po to aby dobre rezultaty w sprzedaży przekładały się na dobre rezultaty na koncie. Przerwy masz godzinę, ale jesteś też na projekcie infolinijnym. Nikt nie "każe" rezygnować z przerwy aby obsłużyć infolinię. Jesli kierownik widzi, ze jesteś na przerwie przy stanowisku to PYTA CZY możesz odebrać, a nie nakazuje. Wiele osób nie ma problemu z tym, aby odmówić, jeśli naprawdę potrzebuje odetchnąć. A część odbiera te połączenia chętnie, bo jeśli jesteś na PZU to zapewne wiesz, że infolinia jest najbardziej lubianą "nitką" na tym projekcie :) Prośba a nakaz to zasadnicza różnica. Obowiązkowo infolinię nalezy obsłużyc tylko bedąc na statusie 'prace dodatkowe', które są jednoznaczne z wykonywaniem obowiązków służbowych i to nie jest dodatkowa przerwa. Właściwie opinię musimy zwieńczyć jednym - jeśli uciekasz się do prywatnych wycieczek, zarzucając komuś "leczenie kompleksów" to oznacza, że nie tyle brakuje tu kompetencji zawodowych, co brakuje sympatii z Twojej strony do kierowniczki. A wzajemne sympatie lub ich brak, nie powinny podlegać ocenom. Nie wszyscy się musimy lubic, ale pamiętaj jedno - w pracy mamy wspólny cel, i aby go skutecznie realizować warto próbować wypracować konsensus i efektywną współprace. Do tego zawsze są potrzebne dwie strony :) Pamiętaj, że zawsze mozemy spotkac się, porozmawiać o rozwiązaniach i trudnościach w codziennej pracy. I wypracujemy taki kompromis, dzięki któremu będzie się wszystkim dobrze pracować. Możesz zacząć od rozmowy z Dominiką - może ona nie wie, że jej metody działają na Ciebie demotywująco. Pozdrawiamy!

syrop malinowy
Pracownik
@Tomek

rotacja to normalna rzecz w takich miejscach gdzie pracuje duzo mlodych i to nie jest zaden argument wedlug mnie co do pracy ogolnie to nie do konca sie zgodze z opinia - uwazam ze miejsce jest fajne. atmosfera luzna a na tym mi zalezalo. nie czuje tez zeby kierowniczki sie wyzywaly, ale fakt czasem sie wkurzaja - w mojej opinii na niektorych to slusznie. kiedys sama powiedzialam mojemu kierownikowi ze podziwiam ich cierpliwosc bo ja na jego miejscu juz bym dawno polowe pozwalaniala (akurat jestem na innym projekcie ale mysle ze to sie ma tak samo). ja polecam, zarobki ok, atmosfera w porzadku, grafik elastyczny i to jest duzy plus szcegolnie jak sie studiuje

a111
Pracownik
@Tomek

Jeśli chodzi o słuchawki zawsze można napisać do działu IT tam sprawdzą bardzo dokładnie co sie z nimi dzieje i zmienią na inne wystarczy napisać i poprosić o pomoc. Nie odmówią. Sam wiele razy miewałem kłopoty z słuchawkami i coś o tym wiem. Kierownik to oprócz tego że kierownik to też człowiek i trzeba zrozumieć to że ma też swoją cierpliwość która może sie skoczyć . Bo tak czasem bywa. Czasem trzeba spojrzeć z różnych perspektyw zanim coś sie napisze czasem też trzeba znależć odrobinę pretensji do siebie samego a nie do innych mieć owe pretensje. Coś zawsze wynika z czegoś. Coś o tym wiem

YYYYY
Kandydat
@syrop malinowy

Co do grafiku to ja też jeszcze studiuje i chciałbym dowiedzieć się coś więcej. Można godziny ułożyć pod siebie albo wziąć część etatu?

Pracodawca

@YYYYY

Cześć, bardzo dużo informacji w tym temacie pojawiło się już tutaj - na Gowork. Zachęcamy do przejrzenia całości wątku :) Pozdrawiamy

Panima
Inne
 Pytanie

Czy za nie przepracowanie 2tygodniowego wypowiedzenia jest kara?

nadia
Były pracownik
@Panima

To jest umowa zlecenie więc nie trzeba xD to są ich zasady

6

Pracodawca

 Pytanie
@Panima

Cześć, nie ma :) natomiast jeśli jesteś z nami krótko - może spróbuj potraktować ten czas jako ostatnią szansę? Wielu z Was zraża się po kilku pierwszych połączeniach do klientów - wiadomo, to trochę zaskakuje, jak czasem wiele osób jest nieprzyjemnych i nie chce porozmawiać, ale czasem warto wystarczy dac sobie trochę czasu. Spróbuj, polecamy :)) Wszystkiego dobrego!

Pracodawca

@nadia

Prosimy - nie wprowadzaj w błąd użytkowników portalu. Raz, że ten zapis był zgodny z prawem, dwa - jest już od dawna nieaktualny.

Renata
Kandydat
 Pytanie

Czy mozna podjac prace na dwie misiace jako sezonowa?

Pracodawca

@Renata

W teorii jest to możliwe i kilkukrotnie się zdarzyło :) Ale takich ustaleń dokonujemy indywidualnie na rozmowie rekrutacyjnej.

Agnieszka
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy można od samego początku pracować zdalnie u Państwa na stanowisku konsultanta telefonicznego, przy przeprowadzaniu ankiet na temat korzystania z mediów ? Kiedy można zacząć pracę?

Pracodawca

@Agnieszka

Dzień dobry, Na tę chwilę nie przewidujemy możliwości pracy zdalnej od razu po zatrudnieniu. Szkolenia wstępne odbywają się stacjonarnie w biurze aby zapewnić możliwie najlepszy poziom opieki i wsparcia ze strony naszych liderów. Przejście na pracę zdalną jest mozliwe po zakończeniu wdrożenia i nabyciu niezbędnych umiejętności tak, aby konsultant sprawnei radził sobie samodzielnie w domu. Datę rozpoczęcia pracy w zasadzie ustalacie Państwo wstępnie w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Pytamy o Państwa dyspozycyjność. Zasadniczo staramy się organizować grupy szkoleniowe w każdym tygodniu, ale sytuacja zawsze jest dynamiczna, więc pozostaje nam tak naprawdę zaprosić po prostu do przesłania aplikacji i spotkania się z nami na rozmowie :) Od terminu rozmowy i ustalonej na rozmowie dyspozycyjnosci, a także bieżącego zapotrzebowania na tzw. "świeża krew", będzie tak naprawdę zależał ostateczny termin rozpoczęcia pracy. Pozdrawiamy!

Maja
Inne
@Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

A jak długo trwają te szkolenia? Czy poza szkoleniami jest również przeprowadzany on-boarding u Państwa w firmie?

Malwina
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. czy ucząc się jeszcze w szkole średniej mogę dołaczyć do zespołu? Czy warunkiem jest to by posiadać już średnie wykształcenie

Pracodawca

@Malwina

Wykształcenie średnie to nie jest wymóg konieczny.

Renata
Kandydat
@Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

Dzień dobry :) Czy można pracować na niecały etat? Jeśli ktoś jeszcze się uczy? Czy godziny pracy są elastyczne?

Pracodawca

@Renata

Dzień dobry :) Tak, w Great Call podchodzimy do tematu grafiku elastycznie. Swoją dyspozycyjność i możliwości omawia Pani już z rekruterem w trakcie pierwszego spotkania. Grafik ustalacie sobie Państwo samodzielnie we współpracy z opiekunem, aby mieć pewność zagwarantowanego miejsca na sali, dopilnowując oczywiście aby wywiązać się z ustaleń godzinowych, zmianowych z etapu rekrutacji.

Mieczysław
Inne
@Great Call Sp. z o.o. S.K.A.

To super. To jeszcze w związku z grafikiem dopytam, jak to się ma w sezonie wakacyjnym? Bo wiadomo zawsze każdy na przełomie lipca i sierpnia chce wykorzystać urlop na jakieś wyjazdy. Czy są takie sytuacje, że musimy się dopasować do innych pracowników, którzy przykładowo są starsi stażem i już urlop wcześniej zaklepali, czy firma potrafi zorganizować pracę tak, że nawet kilku osób w danym okresie może nie być?

Pracodawca

@Mieczysław

Dzień dobry, dziękujemy za aktywne uczestnictwo w wątku. Oczywiście - w okresie letnim pracownicy organizują sobie dłuższe wolne, żeby odpocząć wakacyjnie :) W przypadku dłuższych stażem pracowników to tutaj staramy się planować urlopy wewnętrznie w zespołach, trochę metodą kto pierwszy ten lepszy, tak żeby cały zespół nie zniknął w jednym czasie. W przypadku konsultantów rekrutowanych na bieżąco w okresie letnim - tego typu kwestie ustalamy na etapie rozmowy rekrutacyjnej i one niejako są poza tym, co juz zostało zaplanowane w grupie do której kandydat trafi. Tutaj istotne będzie kiedy taki wyjazd jest planowany - ważne aby nie miał on miejsca w trakcie szkoleń wstępnych czy świezo po nich, bo to moze zaburzyc proces całego wdrożenia. Także tu już szczegołowe ustalenia wykonujecie Panstwo z rekruterem na rozmowie. Pozdrawiamy!

Kandydatka
Pracownik
 Pytanie

Witam. Mam pytania do Państwa, czy można wybrać sobie godziny pracy, np 8-16? Czy jest to z góry narzucane? Dodam, że nie jestem studentką i interesuje mnie stabilna praca po 8godz dziennie najlepiej 8-16 lub 9-17. Jeśli chodzi o przerwy, to można samemu ustalać ich godziny tak? Jaka jest suma łączna minut na przerwę na dany dzień?. Po jakim czasie można otrzymać umowę o pracę? I jeszcze pytanie, jakie mają Państwo projekty? Ile ich jest? Na co można aplikować?

odpoppo
Pracownik
@Kandydatka

grafik robisz sama ale preferuja żeby pojawiały się popy tez, nie narzucają kiedy przerwy masz godzinę na 8g pracy i chodzisz kiedy chcesz

zabka
Pracownik
@Kandydatka

No 8 godzin ustalasz sobie kiedy i ile jesteś, przerwa 60 minut na cały dzień i wychodzisz kiedy chcesz tak w sumie

Pracodawca

@Kandydatka

Dzień dobry, dziękujemy za aktywność na profilu GoWork. Na większość pytań znajdzie już Pani odpowiedzi w opiniach i wypowiedziach poniżej, ponieważ te tematy przewijały się już tutaj kilkukrotnie. Grafików w przypadku umów zleceń nie narzucamy i ustalacie je Państwo samodzielnie, jednakże aby zapewnić odpowiednią ilość miejsc na sali tu zawsze sugerujemy aby nie pracować tylko na ranną zmianę, aby też pozostali pracownicy mieli okazję z tej rannej zmiany skorzystać. Na umowie o pracę grafik pracy jest już odgórny - tak, jak wymaga tego Kodeks Pracy. Możliwość przejścia na umowę o pracę pojawia się po 3 miesiącach. Co do przerw to juz pozostali użytkownicy rozjaśnili :) Projektów mamy wiele, a rekrutacja na nie zmienia się bardzo dynamicznie, praktycznie z dnia na dzień. Dlatego zachęcamy do aplikowania - na pozostałe pytania oraz te dodatkowe chętnie odpowiemy w trakcie spotkania rekrutacyjnego :)

Zostaw merytoryczną opinię o Great Call Sp. z o.o. S.K.A. - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Great Call Sp. z o.o. S.K.A.
Przejdź do nowych opinii