Opinie o Great Call Sp. z o.o. S.K.A.
Są to połączenia przychodzące czy wychodzące?
Konsultant telefoniczny ds. przeprowadzania ankiet czym zajmuje sie osoba pracujaca na tym dziale
@greatcall a te scenki to co to ma być ? Żenada. Nawet nie dadzą szansy być na słuchawce a podobno Bydgoszcz to stan umysłu. Nawet nie dadzą przesłesłuchać rozmowy z klientem , jaką kto ma barwę głosu , ton , czystość itp. coś mi tu nie pasuje . A co do tego czy jesteś gotowa do pracy czy nie to od czego to zależy ? A jak ktoś odbył rozmowę kwalifikacyjną i nie dostał tej pracy to co ta osoba ma robić ? Nawet nie daliście jej na słuchawce na próbę popracować na 1 czy 2 godziny.
Zarówno cała rozmowa, jak i scenka, ma na celu wybór pracownika, który zdaniem rekrutera posiada predyspozycje do wykonywania tej pracy. Samo zaproszenie na rozmowę nie jest równoznaczne z gwarancją zatrudnienia. Zastrzegamy sobie prawo nawiązywania współpracy wyłącznie z wybranymi kandydatami. Od scenki nie oczekujemy oczywiście poziomu „gotowego” telemarketera ale to pozwala nam ocenić sposób odnoszenia do klienta, dykcje, umiejetność improwizacji - tak potrzebne w tej branży. A co do „gotowości” do pracy po egzaminie - pozwala on ocenić, czy pracownik posiada już niezbędna wiedzę i umiejętności aby poradzić sobie z klientem. Przykro nam, że niepowodzenie z etapu rekrutacji przełożyło się na negatywna opinie o nas. Mimo wszystko życzymy wszystkiego dobrego!
mieli Cię poszkolić kilka dni po to żebyś popracowała godzinę? myślałem ze już mnie nic nie zdziwi
Witam :) Ile godzin w miesiącu trzeba przepracować?
Dzień dobry! Zachęcamy do zapoznania się z całością wątku tutaj na Gowork :) na wiele pytań można znaleźć tu odpowiedzi, w tym i na to. Odpowiadając jednak na pytanie - o dyspozycyjność godzinową pytamy Państwa na etapie rozmowy rekrutacyjnej. Po naszej stronie jedyny wymóg jest taki, że nie zawieramy współpracy z osobami, które nie są w stanie wygospodarować przynajmniej 80h w miesiącu. Jednakże ponadto, jak pisaliśmy, to Państwo podajecie wartość jaką chcecie pracować. No i wtedy tyle godzin właśnie trzeba zrobić :)
Wysłałem CV. Zadzwoniła Pani zaproponowała rozmowę. Wysłała SMS z przypomnieniem i adresem. Potem o umówionym dniu i porze spotkaliśmy się. Pani miła. Poza zadawaniem pytań opowiedziała też o firmie. Obiecała że zadzwoni z decyzją w przeciągu kilku dni i uczyniła to.
Ogólne pytania - coś o sobie i swoim doświadczeniu, na ile godzin chcę pracować, od kiedy jestem do dyspozycji.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Dzien dobry czy można podjąć prace na 3 miesiace?
W teorii jest to możliwe i kilkukrotnie się zdarzyło :) Ale takich ustaleń dokonujemy indywidualnie na rozmowie rekrutacyjnej.
Czy można u was pracować tylko na okres trzech miesięcy?
W teorii jest to możliwe i kilkukrotnie się zdarzyło :) Ale takich ustaleń dokonujemy indywidualnie na rozmowie rekrutacyjnej.
Czy można zajmować się samym wyplenianiem ankiet przez telefon? Czy poźniej trzeba zajmować się sprzedażą?
Dzień dobry :) 98% projektów realizowanych przez nas posiada "iskierkę" sprzedażową i jednak wymaga pewnego zaangażowania w przekonaniu klienta do tego, że warto. Natomiast kandydaci nie wybierają sami projektów na jakie zostają zatrudnieni - o tym decyduje rekruter na etapie spotkania rekrutacyjnego i/lub zatrudnienia. Jest to uzależnione nie tylko od samego wyniku rozmowy jak i aktualnego zapotrzebowania i wolnych miejsc na poszczególnych kampaniach.
Firma kogucik. Jest szkolenie i po szkoleniu egzamin. Potem oceniają cię czy nadajesz się do pracy czy nie. Gdybym tak jechała do Bydgoszczy na szkolenie i egzamin i bym nie zdała to kto zwróci mi za bilety autobusowe i kolejowe ? Firma krzak. Pozdrawiam panią JP.
Słyszała to Pani od osoby trzeciej czy uczestniczyła w szkoleniu? Bo jeśli to drugie, to zachęcamy ponownie do zapoznania się z treścią umowy, która zawarliśmy. Przystąpienie do szkolenia i rozpoczęcie go jest z gwarancja zatrudnienia (co jest WPROST zawarte w treści umowy), a egzamin nie jest kolejnym etapem rekrutacji, lecz ocena czy jest Pani już gotowa do pracy, czy nie. Prosimy nie wprowadzać w błąd użytkowników tego portalu. Pozdrawiamy
Mogę się dowiedzieć jak długo trwa szkolenie i czy jest płatne jak normalna praca? Co w wypadku jak się nie zda egzaminu? Skoro praca po szkoleniu jest gwarantowana to można podchodzić do niego więcej iż raz aż się będzie gotowym do pracy?
Szkolenie trwa od 1 do 7 dni, w zależności od projektu, na jaki kandydat został zakwalifikowany. Na jego czas zawieramy umowę o podnoszenie kwalifikacji zawodowych, na mocy której zobowiązujemy się wyposażyć konsultanta w niezbędną wiedzę i umiejętności do wykonywania pracy. W momencie, kiedy konsultant rozpoczyna wykonywanie pracy w charakterze konsultanta (po ukończonym szkoleniu), zostaje formalnie zatrudniony i wówczas po przepracowaniu pełnego miesiąca otrzymuje także wynagrodzenie za czas spędzony na szkoleniu. I tak, jest możliwość podejścia do egzaminu więcej niż raz.
Rzeczowo i zgodnie ze stanem faktycznym została przedstawiona ścieżka szkolenia w firmie, pokazująca dokładnie czarno na białym jak to wygląda.
Ty przechodziłeś szkolenie i egzamin? Nie było trudno? Większość osób daje sobie rade? A sama praca jest na zmiany czy godziny standardowe np. 9-17? Jak z sobotami? Wolne?
Oczywiście, że przechodziłem - a egzamin trudny jest tylko dla osób, które na szkoleniu siedzą w telefonie albo z innego powodu nie słuchają i nie okazują szacunku prowadzącemu. Nie trzeba wkuwać jak do matur, żeby zdobyć podstawową wiedzę do wykonywania swojej pracy - to jak nauka obsługi młotka albo mopa, ale niektórych jak widać przerasta :D Godziny różnie, firma otwarta jest długo, ale to w jakich godzinach pracujesz to indywidualna kwestia bardziej. Nocek nie robisz :)
Byłam na rozmowie o pracę. W poniedziałek. Powiedziano mi, że dostanę informację zwrotną w środę, najpóźniej w czwartek. Nikt nie dał mi odpowiedzi jaki jest wynik rekrutacji. Trochę to lekceważące. Aczkolwiek sama rozmowa była miła, wyczerpująca.
Dzień dobry! Dziękujemy za docenienie atmosfery na rozmowie :) Przepraszamy natomiast za brak informacji zwrotnej, zawsze ja przekazujemy w umówionym terminie niezależnie od wyniku rozmowy. Jeśli taka informacja do Pani nie dotarła - musiało po prostu dojść do przeoczenia. Prosimy o kontakt telefoniczny, na facebooku lub na adres kontakt@greatcall.pl - zweryfikujemy co się stało i się skontaktujemy. Pozdrawiamy
Bardzo upierdliwa firma dzwonią z kilku numerów mimo blokowania są strasznie upierdliwi
Polecam, spoko praca dla młodych. Nie ważne jaki twój background jeśli masz gadane to satysfakcja gwarantowana.
zarobki są spoko. może faktycznie. najniższa za godzinę trochę przeraża ale właściwie jeszcze nie zdarzyło mi się zarobić tylko najniższej
Witam wszystkich, jestem pracownikiem w firmie GC,szczerze polecam tą firmę ,posiadam duże doświadczenie w branży CC bywało różnie jeśli chodzi o atmosferę w innych firmach.Tutaj jest zupełnie inaczej , bardzo mila atmosfera,bardzo mila kadra kierownicza ,jest wsparcie i motywacja do pracy ,czytając tu niemiłe opinie od niektórych aż nie chce się wierzyć aby takie coś tutaj istniało,nigdy nie spotkałam się z żadną przykrością ze strony kierowników czy szefa a mam styczność na co dzień z wieloma kierownikami pracując na różnych kampaniach,jedyne co mogę powiedzieć to ,to że każdy z nich jest bardzo miły,ugodowy i służy pomocą w rozwiązaniu problemu,nie piszę tego bo "jeszcze"tu pracuje tylko nawet jak przyjdzie czas się rozstać z mojej strony czy pracodawcy to również napisze tu pozytywną opinię ,ajak się odchodzi to trzeba zachować kulturę i klasę,nic nie jest wieczne .Co do samej pracy to prawda,że jest elastyczny grafik ,rekrutacja na same plusy ze strony J.i kadra kierownicza również w porządku lepszych ludzi jako kierowników nie spotkałam wcześniej w żadnym call center . Pozdrawiam wszystkich pracowników i kierowników z GC (, Marcela ).
Cześć! Bardzo dziękujemy za tę opinię. Cieszymy się, że chwalisz sobie atmosferę i współpracę z kierownikami. Życzymy samych sukcesów! :-)
Obiektywnym użytkownikom tego forum dam dobra radę :-) Jeśli widzicie dużo negatywów w krótkim czasie, to wiedzcie ze prawdopodobnie ktoś wyleciał z robótki xD albo odwalił inny numer łatwo się ocenia pracodawcę jak się nie pisze jakim samemu jest sie pracownikiem co? :) wrzutka ode mnie: taa, praca bywa monotonna, szczególnie jak dzwonisz jeden produkt. bo ciagle proponujesz to samo i faktycznie uklepuje sie z tego nudna formułka. ja mam na to patent taki ze codziennie staram sie do skryptu zrobić wrzutkę od siebie i kombinować. a jak mi sie zaplacze jęzor to mam materiały, tych akurat jest dużo wiec zginąć sie nie da kasa potwierdzam: najniższa+premie, było w ogłoszeniu i na rozmowie wiec każdy tu komentujący wiedział na co sie pisze, teraz po prostu szukają pretekstu do przyczepki ;ppp u mnie premie wynoszą tak średnio 800-1000, na starej najniższej wychodziłem tak 4000-4300, a ze jestem studentem to tyle wpadało na konto mi robota pasuje bo studiuje zdalnie w weekendy, nie mam wsparcia od rodziny wiec robić trzeba, a jak brutto wpada na konto to zarabiam lepiej niż mój stary w swojej robocie ;ppp polecam dla studentów
Jako osoba, która tam pracowała na samym wstępie mogę śmiało napisać, ze nie polecam tego miejsca. Jeśli chodzi o plusy to owszem jest ich kilka, między innymi terminowe wypłaty, atmosfera między osobami które tam pracują jest świetna. Wniosek o nie odciąganiu składki emerytalnej jest do podpisania dopiero po jakimś czasie, wcześniej czy tak czy siak składka ta jest odciągana. Na couchingu kierownik zawsze doszukuje się błędu w nas, jeżeli nie zostaje pobrany lead czy tez sprzedana polisa to błąd jest oczywiście po stronie pracownika. Jeżeli coś nie zostanie sprzedane to standardowo przez to, ze nie została przedstawiona odpowiednia ilość historii, czynność ta inaczej zwana u nich „budowaniem potrzeby”, bo przecież Pani kierowniczka uważa, że historie o wypadkach zmotywują potencjalnego klienta do kupna, podania wszystkich swoich danych jak i numeru konta bankowego. Kto racjonalnie myślący w tych czasach poda takie informacje obcej osobie przez telefon. Po czasie idzie się wykończyć pod względem psychicznym przez nacisk ze strony głównego kierownika. NIE POLECAM.
Cześć, najpierw odniesieniemy się do składek emerytalnych, bo tutaj chyba doszło do jakiegoś nieporozumienia. Wykonując pracę za co najmniej minimalną krajową (lub będąc na emeryturze) i jednocześnie prowadząc firmę (JDG), dopiero wtedy możesz nie opłacać składek społecznych (w tym emerytalnych) i pozostaje Ci do opłacania jedynie składka zdrowotna (obowiązkowa zawsze). Chyba, że jesteś uczniem / studentem do 26r.ż., to wtedy składki nie są opłacalne wcale ale nie ma żadnego wniosku, który wypisuje się dopiero po miesiącu. Wszelkie aspekty składkowe i podatkowe można regulować od razu w momencie zatrudnienia i żadnych wniosków nie opóźniamy. Rolą kierownika nie jest tylko doszukiwać się błędów... dlaczego nie wspominasz o tych wszystkich momentach, w których byłaś pochwalona za małe i większe sukcesy? Momentów, w których Was doceniamy chwalimy także jest bardzo dużo :) Szkoda, ze widzisz tylko te negatywne :( a one tez się pojawiają, ale absolutnie nie są po to, aby sprawić Ci przykrość a po to, by pokazać co mozna robić lepiej i inaczej. Po to jesteśmy, żeby wskazywać Wam jak działać skutecznej i zarabiać fajną kasę! Naprawdę wolałabyś zostać zostawiona sama sobie bez pomocy? Rozumiemy natomiast, że presja sprzedażowa nie jest dla wszystkich i, że nie czujesz się dobrze pracujesz w takich realiach. Ważne jednak ze spróbowałaś. trzymamy za Ciebie kciuki!
Automat który wydzwania i nawet nie wie do końca po co. Na pytanie nie wie co odpowiedzieć i sie rozłącza. Profesjonalizmu brak, zbierają leady i mimo braku zainteresowania dzwonią 100 razy z tym samym dla statystyk. Nie można tu mówić o profesjonalizmie, właściwie to gorszej amatorszczyzny nie spotkałem. To juz asmanta chociaż nachalna to wiedzieli po co dzwonią i skąd mają kontakt.
Dzień dobry, przykro nam, że ma pan negatywne doświadczenia z naszymi pracownikami. Rozłączanie rozmów, czy brak komptencji do udzielania odpowiedzi na pytania to nie są nasze metody pracy. Bylibyśmy wdzięczni za kontakt z nami, abyśmy mogli zdiagozować sytuację i wyelminować błędy. Zachęcamy do kontaktu na adres kontakt@greatcall.pl Dziękujemy i pozdrawiamy!
Nie polecam tej pracy, ciągle podsłuchy, niesamowita presja nad tobą, pomylisz się raz i jesteś już obrażany, zmuszają ludzi do jakichś głupot pomimo tego że mówią nie to czytają jakieś debilstwa pomimo tego że nie chca kontaktu! (usunięte przez administratora) straszna ciągle mówisz to samo zero chęci by tam chodzić dlatego nie ma mnie tam od 3 msc. Tragedia
Cześć, obrażanie nie brzmi dobrze - zgłosiłes to komuś? Co do reszty, dość surowo oceniłeś warunki pracy u nas. Nie zmuszamy nikogo do niczego, A to, czy każdego dnia mówisz to samo zalezy tylko od Ciebie. Koniedc końców to Ty prowadzisz rozmowę z klientem. Owszem masz gotowe materiały, którymi się możesz posiłkować jak nie wiesz co powiedzieć, ale przecież możesz wykazać się własną inwencją :) Dziękujemy jednak za opinię, wyciągamy wnioski i lecimy dalej! :) Pozdrawiamy
nieźle się można pośmiać na tych portalach hee obale mity troche tu, bo bajkopisarzy zatrudniacie, chyba glownym minusem tej firmy jest to ze zatrudnia ludzi, ktorzy wyzej (usunięte przez administratora) niz (usunięte przez administratora) mają. tak poza tym to spoko dla studenta bo elastycznie, spoko na zdobycie doświadczeń, kasa wbrew temu co wymyślają nie jest zła jak na osobe bez doświadczenia i jeszcze wykształcenia, moje wyplaty za ostatnie 3 miechy srednio to 4 koła na konto. czy to kokosy? nie, ale ochłapami jak kolega niżej to też bym tego nie nazwał. bardzo spoko są ludzie i atmosfera, polecam
Jak bardzo są elastyczne godziny pracy? Sam wybierasz kiedy przychodzisz i po prostu zaznaczasz to w grafiku, czy jednak masz coś narzucone odgórnie? Można się przyjąć na część etatu?
Telefoniczne cyborgi w akcji. Skrypt i lecimy, czacha jeszcze wytrzymuje po tych trzech miesiącach trajkotania jak katarynka? Podziwiam bo robota stresująca(nacisk na wynik, podsłuchy rozmów etc) sprzedawać trzeba a ludzie po drugiej stronie najczęściej wkurzeni telefonami. No i trzeba wmieszać ludziom coś czego nie chcą, na tym to polega.
Umowa zlecenie- wymiar czasu nie powinien być w żaden sposób ograniczony. Natomiast w realu wyglada to u nich inaczej. 8 godzin dziennie musi być zrobione, jeżeli nie ma kogoś kto jest z Tobą w zespole to każą zostawać dłużej żeby nadrobić produktywność.
Chyba doszło do pomyłki i piszesz o innej firmie niż nasza. Żadnych produktywności u nas nadrabiać nie trzeba. A w pracy musisz być tyle, ile sam sobie wpiszesz w grafiku. Za nikogo nie musisz uzupełniać braków.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Great Call Sp. z o.o. S.K.A.? Chętnie zatrudniają?
Cześć! Spieszymy z odpowiedzią :) Zależy nam, aby każdy członek załogi spędzał z nami minimum 80 godzin w miesiącu. To pozwoli nam zapewnić Wam odpowiednią ilość szkoleń, wsparcia i stabilności w pracy - a tym samym realizować dobre wyniki :-) Sugestie grafikowe przedstawiacie swoim liderom przed rozpoczęciem każdego miesiąca, więc możesz sobie je dopasować o plan zajęć. Raczej staramy się w to nie ingerować, chyba że jakaś siła wyższa nas do tego zmusi. Biuro w Bydgoszczy funkcjonuje od poniedziałku do piątku 8-21 i w prawie każdą sobotę, więc jesteśmy przekonani, że te 80h to będzie pestka! Zapraszamy do składania swoich CV i zasilenia naszych szeregów :)
A czy istnieje możliwość pracy zdalnej? Ułatwiłoby to pogodzenie codziennych obowiązków z pracą.
Dzień dobry, udzielaliśmy już w tym wątku odpowiedzi na podobne pytanie :) Tak, istnieje u nas możliwość pracy zdalnej, ale nie od początku. Wszelkie szkolenia i wdrożenie do pracy odbywa się stacjonarnie w biurze pod czujnym okiem szkoleniowców. Przejście na pracę zdalną będzie możliwe, kiedy konsultant opanuje już system, rozmowy i wyniki tak, aby móc być samodzielnym w domu i sobie poradzić. Na niektórych projektach potrwa to 2 tygodnie, na innych nawet miesiąc. Jednakże to wszystko dla Was - abyście dobrze sobie radzili i zarabiali fajną kasę :-) Pozdrawiamy!
Myślę, że to 80 h miesięcznie dla studenta w trybie dziennym to nie taka pestka, więc raczej średnio elastyczny grafik. Poinformujcie również, że każda godzinę trzeba nadrobić, zostając po godzinach lub w sobotę, mimo tego, że jest się jedynie na zleceniu. Tak samo w przypadku choroby, każde l4 należy odrobić.
Średnio elastyczny grafik. Pilnują każdej godziny, nawet tych na l4, co często skutkuje przymusowym zostawaniem w pracy po godzinach lub w soboty.
a to zostawanie po godzinach nawet na siłę to i na ile efektywne ostatecznie jest? chodzi mi o to czy praca zawsze się znajdzie i w jaki sposób jest o weryfikowane. to też oznacza, że o ewidencję przykładowych nadgodzin nie trzeba się martwić? często są?
A ty ile godzin byś chciał pracować w miesiącu, 10? ro powodzenia w zalesieniu takiej pracy przecież pytają na rozmowie o dyspozycyjność, to musisz być super nieslowny z własnymi deklaracjami skoro musieli cię pilnować żebyś dowoził godziny które obiecałeś
Zależy co jest w umowie. Jeśli jest zapis że L4=odrabianie godzin to ok. Jeśli nie ma jest to niezgodne z prawem. W sumie dziwny to przypadek aby tak to egzekwować
Ludzie co za brednie. 80h dla studenta jest ciężkie? no to ewidentnie nie ma sensu szukać pracy! Pani na rekrutacji pyta otwarcie na ile godzin w miesiącu jest się dyspozycyjnym. SAMA ODPOWIADAM ile chce pracować. W umowie mam zapis ile godzin jest ustalone do zrobienia w każdym mc. grafik UKŁADAM SAMA. Jeśli mjszs go zmienić, ustalam to z kierownikiem ale tak jeśli nagle wychodzę to zaległości trzeba odrobić. Jeśli się spóźnię lub zmieniam coś na ostatnia chwile - godziny przerzucam na inne dni. Moim zdaniem jest bardzo elastycznie, nie wiem czego oczekują tutaj osoby którym to nie odpowiada. Idzcie do gastro lub do odzieżowki, tam taz będziecie mieć zlecenie a grafik narzucony przez kierownika i nie beszie zmiłuj jak rozboli główka.
A mnie ciekawi, poza choroba, jakie godziny trzeba odrobić? I dlaczego masz braki?Pokolenie młodzików widze nie ma nawyku chodzenia do pracy. Ile razy na fajce słyszę, zmywamy się już mi się nie chce. Albo mówienie wprost ze olewacie grafik i chodzicie jak chcecie. A potem dziw ze godzin brakuje i ze firma domaga się godzin, które im obiecano. Jeśli się zobowiązujesz do czegoś i masz harmonogram pracy - to się z tego wywiązuj, wtedy nic nie będziesz musiał odrabiać. Ja dostarczam normalnie grafik jak mi wygodnie i potem się go trzymam. Potem nie muszę zostawiac i nadrabiać braków których nie mam.
Cześć, "były pracowniku", przecież to oczywiste, że jeśli przychodzi do nas student na rozmowę i mówi, że nie jest w stanie pracować 80h w miesiącu to po prostu się do niczego nie zmuszamy i nie zawieramy umowy. Praca u nas jest dobrowolna. Każde z Was na rozmowie było pytane ile godzin w miesiącu chce / może robić - to są Wasze ilości i odpowiedzi, nie nasze. Nie narzucamy nikomu własnych norm i wartości, a jeśli jakieś godziny trzeba "odrabiać" to te, których brakuje do Waszych zadeklarowanych wartości. My dajemy Wam ten wybór. A potem zależy nam tylko na tym, abyście się tego trzymali. Na podstawie grafiku, który sami tworzycie. Naprawdę nie wiemy, jakiego rodzaju elastyczności jeszcze potrzebujecie... Grafik można dowolnie w miesiącu zmieniać, modyfikować, przerzucać godziny na inne dni. Ważne aby wszystko działo się w kontakcie z opiekunem grupy - szanujmy się wzajemnie :) Macie mega dużo dowolności w przychodzeniu do pracy. A co do studentów - uwierz nam, większość nie ma problemu z dowiezieniem 80h w miesiącu. Jeśli np. zdecydują się na 2 soboty w miesiącu to już mają 16h z głowy. Zostaje godzin na około 3h dziennie, to naprawdę nie jest dużo, a zbijasz to w grafik jak chcesz i kiedy możesz. Oczywiście wiadomo - są kierunki takie, które trzymają Was na uczelni całymi dniami i to jest zrozumiałe. Ale my takich osób nie zmuszamy do pracy u nas. Mierzmy siły na zamiary :)
Skoro są u Was takie zafiksowane godziny pracy, to rozmawiamy o etacie na umowę o pracę? Chętnie też przeczytam jakie w takim razie właściwie macie oczekiwania od pracowników?
Dzień dobry, dziękujemy za uczestnictwo w dyskusji. Nie za bardzo rozumiemy co oznacza "zafiksowane" godziny pracy. Zafiksowane, czyli jakie? :D Nie spotkaliśmy się w kodeksie pracy z takim sformułowaniem, aby z tym wiązała się umowa na etacie. I tak, pracownicy decydują o swoich grafikach i godzinach pracy. Na rozmowie rekrutacyjnej ustalamy sobie minimum, jakie taka osoba chce przepracowywać w miesiącu, ale nie ma przeciwskazań jeśli w innych konkretnych miesiącach chce zrobić więcej aby np. zwiększyć sobie wypłatę. Zależy nam jednak, jak wspomnieliśmy, na ustaleniu tego "minimum" ponieważ mamy zobowiązania względem naszych partnerów biznesowych i aby zaestymować ich realizację - musimy wiedzieć, ile tych godzin będzie. Coś tam jednak trzeba zatem planować i próbować przewidywać. Jeśli już jesteśmy przy tej elastyczności i wyborze pracowników to nie - akurat w tym wątku elastyczności, w którym jesteśmy, nie jest to praca na umowie o prace na etacie, bo w takim przypadku Kodeks nie pozwala na taką elastyczność, o jakiej jest tu pisane. Wówczas przepisy obowiązują nas do ścisłego kontrolowania harmonogramu pracy, ustalania go pracownikom odgórnie, zachowanie odpowiednich przerw pomiędzy poszczególnymi zmianami itp. Odsyłamy do Kodeksu Pracy, aby zapoznać się z "elastycznością" jaką oferuje taka forma umowy. Rozmowa była o studentach, a dla nich zarówno pod względem grafikowym, jak i finansowym, jednak bardziej na rękę jest umowa cywilnoprawna. Natomiast są też u nas pracownicy na etacie, u których ta elastyczność jest w prawdzie mniejsza, ale myślę, że nie mogą narzekać, bo zawsze można się dogadać żeby zgrać pracę z życiem :) Tyle tylko, że w tej formie umowy nie górują studenci, o których przecież cały czas rozmawiamy. Zapraszamy jednak do spotkania się z nami na rozmowie, to daje okoliczność do porozmawiania o potrzebach, oczekiwaniach, możliwościach i ustalenia czy "znajdziemy wspólny mianownik" :) Czy oczekiwania są? Owszem, są - czy jest w tym coś dziwnego? Nigdzie nie pisaliśmy, że niczego nie oczekujemy od naszej załogi! 80h minimum już wyjaśnialiśmy z czego wynika. Mniejsze wartości nie pozwalają na efektywną pracę z konsultantem - odpowiednią ilość szkoleń, odsłuchów i warsztatów. Nie pozwala to tez na pewną regularność pracy, bez której wyniki nie będą mogły być na odpowiednio stabilnym poziomie. Nie o to przecież chodzi, żeby chodzić do pracy i nie zarabiać - nikt wtedy nie będzie zadowolony. Nie chcemy tego dla naszych konsultantów, dlatego bazując na naszych doświadczeniach wiemy, ile potrzeba aby jednak był wilk syty i owca cała. A cała reszta oczekiwań to po prostu chęć do pracy, otwarte podejście i zaangażowanie - zapewniamy że to w zupełności wystarczy :) Pozdrawiamy
wymagają 80h to zle bo za dużo i trzeba odrabiać. ale za to najgłośniej krzyczysz o kasę, mimo ze kręcisz gownoburze o nie chodzenie do roboty. no to zdecyduj się- chcesz mieć dużo wolnego czy dużo kasy. bo to chyba nie idzie w parze pokaz mi firmę w której płaca kokosy za to ze Cię nie ma- wyślę tam cv
Stwierdziłem tylko fakt. Za ochłapy ciężko się pracuje a podstawa w wysokości najniższej krajowej i umowie zlecenie to kpina. Co do godzin, 80h to mało.
w wielu tego typu firmach wynagrodzenie to najniższa + prowizje. widocznie nie doświadczyłeś jeszcze za wiele doświadczenia z pracodawcami, żeby wiedzieć czym jest ochłap za ciężką pracę... dla wielu takie coś jak tu to praca "na start" i przychodzą do pierwszej pracy w życiu, a podejście bywa od pracownika też różne. jak sobie zsumujesz wszystko w całość to wcale nie są to takie ochłapy jak to mówisz
Zazwyczaj miałem styczność z poważnymi pracodawcami a z twojej wypowiedzi wynika, że dużych potrzeb życiowych to ty nie masz.
Może się warto zastanowić, jak powazny jest pracownik, który w ogłoszeniu widzi najnizsza plus premie, na rozmowie słyszy najniższ plus premie, mimo to potem się zatrudnia i marudzi ze to ochłapy. Zmuszał Cię ktos chłopie? Tak się tu obnosisz ze swoimi super doświadczeniami i wysokimi potrzebami, a nie umiesz znalexc pracy która na te potrzeby odpowie? BUEHE pan mądralinski się znalazł.
Cześć, koniec roku za pasem to czas na podsumowanie ode mnie. Dołączyłam w tym roku do grona pracowników GC i śmiało już po paru miesiącach mogę się wypowiedzieć jak jest. Godziny pracy NA PLUS dość wygodnie się tym zarządza i nie ma problemu żeby to sobie spasować z życiem. Przerwa duży PLUS bo dużo, aż godzina w ciągu dnia, chodzę kiedy chce na jak długo chce Praca z kierownikami OK na platformie są zawsze pomocni i reagują szybko do tego udzielają dużo wskazówek, nie zawsze pozytywnych ale jednak jest jakaś informacja i pomoc Dział techniczny jest SUPER chłopaki dostają tickety i obrabiają je mega szybko, pracuje teraz zdalnie ale to nie przeszkadza bo zawsze jest pomoc nawet wieczorem wypłaty OK bywa różnie mniej więcej zależy jaki mam miesiąc ale da się samemu policzyć i przygotować na to co wpłynie wypłacane zawsze na czas atmosfera PLUS ekipa która pracuje jest super nawet kadra plus organizują konkursy i inne rozrywki żeby nie było nudy rozmowy klienci MINUS można się czasami naprawdę nasłuchać aż ma się ochotę odpowiedzieć stosownie do zachowania niektórych bucy sprzęt +/- turaj bywało różnie zależy ba jakie stanowisko się trafiło ale teraz pracuje zdalnie to nie mam tego problemu tak wiec ogólnie mogę polecić to dobre miejsce szczególnie na pierwsza prace czy do studiów ale znam tez osoby co juz maja rodziny i tez tu są
Cześć! Bardzo dziękujemy za Twoje uwagi i podsumowanie roku. Każda informacja jest cenna i daje nam dużo wiedzy. Tym pozytywnym akcentem zarówno Tobie, PAMMAP, jak i pozostałym uczestnikom tego forum, życzymy samych sukcesów w Nowym Roku 2023! :) Pozdrowienia!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Great Call Sp. z o.o. S.K.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Great Call Sp. z o.o. S.K.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 115.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Great Call Sp. z o.o. S.K.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 79, z czego 36 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Great Call Sp. z o.o. S.K.A.?
Kandydaci do pracy w Great Call Sp. z o.o. S.K.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.