APCOA Polska Sp. z o.o.

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o APCOA Polska Sp. z o.o.

Andzej
Inne

Ja zaparkowałem pod Kauflandem w Krakowie i zapomniałam wykupić biletu parkingowego dostałem mandat 100zł wysłałem odwołanie do apcoa zdjęcie paragonu z zakupów po paru dniach dostałem meil że anulują karę. ????????

Angus
Inne

Stanąłem pod sklepem w Skawinie kupiłem bilet i zabrałem go ze sobą nie zostawiając w samochodzie w sklepie byłem może 3 minuty po baterie do aparatu słuchowego facet z Ukrainy stał przy moim aucie i wystawiał mandat pokazałem mu paragon ze sklepu i bilet parkingowy ale to nic nie pomogło bo on nic już nie może zrobić. Wysłałem meila z odwołaniem do firmy apcoa ze zdięciami paragonu i biletu parkingowego czekam już parę dni na odpowiedź. Mandat dostałem na 150 zł. (usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Cześć, sporo ofert mają dla kontrolerów w różnych lokalizacjach. Mnie interesuje Warszawa własnie, ale przychodzę tu głównie was dopytac o stawkę. Zauważyłem, że szukają ludzi na te same stanowiska, ale za różne pieniądze. W jednym mieście jest 35 zł/h, w drugim 28 zł/h. Wyjasnicie mi skąd te róznice i ile oferują w Waszarwie:) Ta możliwosć otrzymania dodatkowej premii uznaniowej to tez dotyczy pracy w wybranych lokalizacjach, czy każdemu przyznają?

Rekuć11
Inne

!6.02 na parkingu Lidl włożono mi za wycieraczkę polecenie opłaty pomimo wystawionego biletu parkingowego. Odwołanie kosztowało mnie wiele nerwów ,ksero itp . Łaskawcy po upływie 12 dni oświadczyli, że umarzają mi nienależnie nałożoną opłatę. Jak można umarzać coś nienależnego. Oni nie znają słowa " przepraszam ".

Oski
Inne

Oczywiście rozumiem, że pakują mandaty za brak biletu parkingowego, jednak po odwołaniu się i ukazaniu paragonów (z konkretnych godzin i dnia) z instytucji do której parking należy i tak odwołanie rozpatrywane jest negatywnie. Zero wyrozumiałości, tylko pieniądze sie liczą. Ale co się dziwić - w końcu to "polska społeczność" i trzeba drugiemu pokazać jakim to jest złym człowiekiem. Polak Polakowi wilkiem. nie pozdrawiam.

anonim
Inne

W sieci znalazłam ofertę pracy na stanowisko asystentki biura/zarządu. Firma wymaga od kandydatki dużej dyspozycyjności. Na czym miałaby ona polegać? W jakie dni i w jakich godzinach należałoby być w pracy? Poza tym, czy można prosić Was o podanie stawki godzinowej, która obowiązuje na tym stanowisku? Mając te informacje, obliczyłabym sobie, ile można tu mniej więcej zarobić. :D Dajcie znać, bo chyba tu zaaplikuję.

PANI
Pracownik
@anonim

Witam, najlepiej to będzie jeśli Pani zgłosi aplikacje do firmy i porozmawia osobiście. pozdrawiam

ooo
Inne
@PANI

A nie można się najpierw czegoś dowiedzieć? Żeby człowiek wiedział, na co się pisze, a nie że przejdziesz nie wiem ile spotkań rekrutacyjnych a na końcu się okaże, że warunki w ogóle ci nie odpowiadają. Przecież nikt za ten czas nie płaci. Ciekawe na której rozmowie informują o zarobkach?

Pytanie
 Pytanie

Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w Apcoa Parking Polska Sp. z o.o.? Chodzi o pracę jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, takie ogłoszenie jest na Pracuj.pl 29 lipca.

anonim
Inne

Jak czytam co tu stosunkowo dawno napisał @Wojtek1973, to parkingowy jest mobilny i jeździ na różne parkingi kontrolować pobieranie biletów? Tak wynika z komentarza, przyjechał, sprawdził, wystawił mandat i odjechał. Czy chodzi o to, że jeździ po parkingu, zamiast chodzić? :0 Sorry, ale na stronie w ofertach pracy takie rzeczy nie są wyjaśnione, jest tylko 'wyślij swoje CV'

Szeryf
Inne

Ostatni raz zrobiłem tam zakupy dzięki szeryfowi parkingowemu. Rozumie karać za postój j pojazdu przez dłuższy czas a nie klientów sklepów którzy robią w nich zakupy i mają 2 min na dojście i wydrukowanie biletu bo w przeciwnym razie szeryf już włoży wezwanie do zapłaty.

Pola
Inne

W sieci wisi oferta pracy na stanowisko kierownika projektu. Firma oczekuje od pracownika gotowości do wyjazdów służbowych w celu wizytacji w podległym regionie. Takie delegacje zwykle trwają jeden dzień, czy wymagają zostania na noc? Jak często takie wyjazdy mają miejsce? dajcie znać, bo myślę nad złożeniem CV...

Zofia
Inne

Pobrałam bilet o godz. 10:29 a o 10:31 miałam już wystawione wezwanie. Wygląda na to, że czychają jak tylko się zaparkuje, szybko wkładają wezwanie i uciekają zanim się dojdzie do samochodu aby ten cenn bilecik włożyć za wycieraczkę. To był kontroler 1266.

LOL
Pracownik
@Zofia

Wyobraźmy sobie sytuację że kontroler podąża rzędami samochodów i sprawdza kto ma bilet itp itd. Akurat jedna osoba nie ma takowego spisuje to auto i w trakcie tego podjeżdża Pani idzie wydrukować bilet. W tym czasie kontroler skończył już spisywanie innego auta i idzie dalej natrafia na Pani auto patrzy w stronę parkomatu jest jedna osoba ale drukuje bilet i idzie w inną stronę wgl. Więc przystępuje do spisywania, sprawdza jeszcze raz czy ktoś nie idzie do auta. Nie. Więc drukuje. Bo nie wiadomo gdzie pani miała ten bilet. Wiele osób bierze go ze sobą i potem albo mówi że było wydrukować bilet i w tym czasie kontroler spisał, albo że spadł albo że był tak naprawdę na środku deski rozdzielczej i kontroler musiał nie zauważyć. Ileż razy mi się takie sytuacje zdążały. Jeśli naprawdę tak było że pani wydrukowała go o tej godzinie i w 2 minuty nie zdążyła dojść do auta ale kontroler już zdążył zrobić wszystkie zdjęcia itp No to w takim wypadku trzeba złożyć skargę.

1
Pracowniczka
Pracownik
@LOL

Mialam takie sytuacje też cały czas xD Spisuję, gdy nikogo nie ma przy parkometrze, a tu nagle ktoś wychodzi ze sklepu i wmawia mi że WŁAŚNIE drukował bilet XDD

oLo
Inne
 Pytanie
@Pracowniczka

Chwila, czy tej całej waszej firmy nie wynajęto po to, by "obce" samochody nie blokowały parkingu sklepu, aby Klienci mieli dostęp do parkingu i mogli w spokoju zrobić zakupy? A Pani pisze, że ktoś "wychodzi ze sklepu" to nie Klient? To nie dla jego dobra sklep was wynajął??? Czyli, że ewidentnie nie chodzi o żadne dobro Klienta, ale o dodatkowy zarobek.

Miro
Inne
 Pytanie
@LOL

A to nie obowiązuję taki system, że skanuje sie pierwszy raz tablice jak ktoś nie ma biletu, potem przy następnym obchodzie skanuje się jeszcze raz. Wtedy za drugim razem jak ten sam nr rej nie ma biletu to wystawia się wezwanie do zapłaty? No chyba na prosty rozum taki system powinien obowiązywać.

Aldi
Inne
@Zofia

Ja miałam tak samo nim wróciłam z biletem różnica 2 minuty to miałam mandat pod wycieraczką

Xxxx
Inne
@Zofia

Właśnie spotkała mnie identyczna sytuacja ???????? miałam bilet i nie musiałam go zostawiać za szybą i po dwóch minutach już było wezwanie. Nie zdążyłam dosłownie cztery czy pięć minut ????

Bobo
Inne
 Pytanie
@Xxxx

Trzeba nagłośnić sytuację, ja złożyłem reklamacje i pisze z ich działem już dłuższy czas. Bilet był, opłata była, mandat mam. Dlaczego mam? Lakoniczne stwierdzenie bo samochod był zaparkowany niewłaściwie. Jednym słowem naciągacze. Osoby pracujące jako kontrolerzy mają za zadanie wystawic jak najwięcej kwitów i pewnie część osób dla świętego spokoju zapłaci, z tego żyją. Prawnie to taki kwit nie jest nic wart , musi być wystawione wezwanie imienne. Ale tym się zajmę za kilka następnych maili.

Prawnik
Pracownik
@LOL

Człowieku, bzdury gadasz i piszesz gdybyś  nie miał prowizji bądź premii za realizację planu z wystawionych wezwań to do takich sytuacji by nie dochodziło lub gdyby Twoje zachowanie i praca była monitorowana czy rejestrowana tak by dokumentacja wskazywała że procedura wystawienia wezwania przez osobę w tym przypadku człowieka była zgodna z zasadą. Każde wykonane, zarejestrowane wezwanie w ten sposób to dodatkowy wynik w statystyce, z opłaconych wezwań więcej do wypłaty. Gdybyście podchodzili REGULAMINOWO to na 100-sto wezwań może jedno by było zgodne i zasadne z regulaminem. Możliwe, że to jakiś sposób na wykręcanie wyników, planów, statystyk wewnętrznych, wyniku finansowego. Ot święci parkingowi, dla czego praca parkingowych nie jest monitorowana czy rejestrowana by mieć 100% pewności że wystawione wezwania są zgodne z wymyślonym regulaminem ad. regulaminu: regulamin może każdy sobie wymyślić i napisać w nim co chce, kwotę jaką chce. Dla czego tak bezbłędna firma nie stawia szlabanów na wjazdach - bo czynnik ludzki może wykręcić wynik, a szlaban i algorytm jest bezwzględny i w tym przypadku nieopłacalny, przy wjeździe szlaban nie otworzy się bez pobrania biletu. Udowodnij, że postępujesz zgodnie z regulaminem w każdym przypadku, wystawiasz wezwanie 100% zgodnie z zasadą i regulaminem.

Pszczynioczka
Inne
@Zofia

Witam u mnie identycznie po reklamacji umorzono mandat wielką łaską miał być anulowany i ani słowa przeprosin

Wiki
Inne

Cześć ! Znalazłem info ze można słać cv na ten mail : parkingi@apcoa.pl , czy to prawda ? Bo ofert żadnych nie ma. Bardzo mnie zaciekawiło jak działaja w firmie te plany finansowe i wyniki żeby mieć jak najlepszy, od tego ile będzie wezwań zależy premia ?

Myśl
Inne
 Pytanie

Dlaczego jestem zmuszany do zapłacenia minimum 6zl za 1h jak np chce skorzystać z 15 minut parkingu? Czy to nie łamanie prawa? Warszawa Promenada korzystam z kina i muszę zapłacić za parking prywatny , złodziejstwo jak dla mnie.

Gość
Inne

Pod pozorem legalności (tzw. regulamin parkingu) (usunięte przez administratora)pieniądze od ludzi. To że państwo polskie na to pozwala jest kolejnym dowodem, że jest jednak z dykty.

Marika
Inne

Co dokładnie firma ma na myśli pisząc ze stawia na rozwój osobisty swoich pracowników ? To znaczy ze zapewnia jakieś kursy tak? Bo widziałam ja stronie ze można wysylac cv i zastanawiałam się czy mimo wymaganego doswiadczenia można liczyć tez na podnoszenie kwalifikacji

1
Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal Apcoa Parking Polska Sp. z o.o.?

XYZ
Inne

Pracownicy na infolinii bardzo nieprzyjemni. Już od początku nieprzyjemny głos, ze trzeba było odebrać telefon. W trakcie rozmowy rozłączają się nie udzielają żadnej pomocy - tylko powtarza że trzeba napisać reklamację. Bardzo nie polecam tej firmy.

anonim
Kandydat

Można się tu dostać na pracownika parkingu? Nie widziałem aktualnych ofert tylko informacje na stronie firmy że jak się chce dołączyć do zespołu to zachęcają do wysłania CV. Tylko czy odzywają się z pracą do ludzi. Ktoś tak aplikował i się udało?

5
Nietoferek
Pracownik
@anonim

Zazwyczaj jak jest zapotrzebowanie w jakimś mieście to głoszenia trafiają na portal olx

1758
Pracownik
@anonim

Witam :) Ja osobiście składałam aplikacje przez OLX odpowiedź dostałam, szczerze mówiąc jestem zadowolona z pracy. Pracuje ponad pół roku wypłata na czas. Wiadomo klienci są różni i niekiedy trzeba zaciskać zęby. Pozdrawiam i zapraszam do zespołu APCOA :)

anonim
Kandydat
@1758

Długo czekałaś za odpowiedzią, czy w sumie od razu się odezwali? Którego dnia zwykle wypłata jest na koncie, zdarza się, że płacą wcześniej? Pytam, bo mam zobowiązania kredytowe i musze płacić raty na czas.

1758
Pracownik
@anonim

Po kilku dniach firma się odezwała. Wypłata do 10. zazwyczaj 8ego mam na koncie :)

Maks
Inne
@1758

O to świetnie że tak terminowo. Powiesz z czego składa się wypłata? Masz podstawę plus dodatkowe premie np. uznaniową albo frekwencyjną?

ktoś
Inne

*****

Qashka
Pracownik
 Pytanie

Witam, Chyba już wiem skąd się biorą źli i złośliwi kontrolerzy. Klienci ich tworzą. Osobiście staram się być jak najbardziej wyrozumiały i bezstronny. Wiem jakie są moje obowiązki, wiem co mogę, czego nie mogę, co powinienem. Biorąc to wszystko pod uwagę staram się jak najlepiej wykonywać swoją pracę a przy tym nie utrudniać zbytnio życia innym ludziom. Starszym ludziom pomagam wypełniać reklamację lub instruuje ich jak mogą to sami zrobić. W głowię mam tysiące różnych pomysłów jak mógłbym naprawdę ludziom utrudnić życie. Nie robiąc przy tym niczego co wykraczało by poza moje kompetencję. Pomimo tego większość ludzi patrzy na mnie jak na zło konieczne. Można się przyzwyczaić. Przyzwyczaiłem się że mnie wyzywają, że obwiniają mnie za całe zło tego świata a w ogóle to jestem (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) i czemu JA sobie tak wymyśliłem że trzeba ten bilet pobierać. Jednak nic mnie nie rozwścieczyło tak jak niedawna sytuacja: Między wejściem do Lidla a parkometrem stanęło szare Audi, zastawiało drogę na Parking. Niestety na tym parkingu nie było żadnych znaków na drodze które by zabraniały postoju w tym miejscu dlatego nic z tym zrobić nie mogłem. Przeciskając się koło tego Audi, zrobiłem to co zazwyczaj robię pracując na parkingu. Spojrzałem na przednią szybę poszukując biletu parkingowego. Nie zdążyłem dobrze tam skierować oczu gdy usłyszałem najbardziej przepełnione jadem słowa jakie kiedykolwiek usłyszałem: " CO SIĘ PAN TAK PATRZY?!?!? DOPIERO CO ZAPARKOWAŁAM!!!" tak bardzo mnie to skołowało że zdołałem wydukać " Spokojnie ja zawsze czekam przy...". Dalej słowa Pani z Audi były już nie do odszyfrowania, Jad je całe poskręcał. Oddaliłem się jak najszybciej a po chwili ogarnął mnie czysty gniew. Jestem młodym człowiekiem i może dlatego takie sytuację wywierają na mnie takie wrażenie. Z tego względu uznałem że postaram się kilka kwestii tutaj wyjaśnić. Po pierwsze trzeba sobie zdać sprawę że gdyby taka usługa nie była potrzebna, bądź niezbędna to by jej nie było. To nie jest wymysł kontrolera że Pan/Pani musi brać bilecik. Pojawił się problem z brakiem miejsc na parkingach przez to że ludzie wykorzystywali parking Sklepu jako swojego prywatnego. Z tego względu pojawiły się firmy takie jak APCOA i zaoferowały prosty sposób jak pozbyć się tego problemu. Straszak którym jest parkometr i wizja "mandatu" od kontrolera robią swoje. Niestety przy tym sposobie pojawiają się niewinne ofiary jakimi są klienci sklepu. Ponieważ wpadają w pułapkę pierwszych słów ze znaku: "Pół-tora godziny jest za darmo...". Po przeczytaniu tych kilku słów 3/4 ludzi po prostu olewa resztę przekazu. Dlatego też jest opcja odwołania się od wezwania. Wiadomo że klient może się pomylić, zapomnieć, nie wiedzieć etc. Kiedyś można było się odwołać u kontrolera, niestety przez korupcję niektórych kontrolerów taka opcja musiała zostać zlikwidowana. Za to są dwie inne opcje: 1) Odwołanie się na stronie reklamacje.apcoapolska.pl poprzez wpisanie tego adresu do przeglądarki lub zeskanowanie kodu QR na wezwaniu (Co daje też dostęp do zdjęć które kontroler wykonał). Wystarczy wypełnić krótki formularz i załączyć zdjęcie paragonu ze sklepu. Ba! Nawet jeśli nie było się w Lidlu można w ciągu 2 godzin zrobić zakupy i to także będzie uznane. lub 2) Wysłanie listem kserokopii wezwania i paragonu na adres siedziby firmy. Wydaje mi się że każdy człowiek po podstawówce powinien sobie z tym poradzić. Jak najbardziej osoby starsze mają trochę trudniej przez brak obycia z internetem. Dlatego jest druga opcja. Osoba odwołująca się wcale nie musi być tą samą osobą która dostała "mandat". Względem bardzo częstych pytań/wymówek: Ale ja nie umiem czytać > To nie powinien Pan mieć prawa jazdy. Ale nie wiedziałem że tutaj jest parking płatny > Ja też bardzo wielu rzeczy nie wiem ale prawa obowiązują nas wszystkich w tym przypadku Regulamin parkingu Ale nie wiedziałem że ten bilet musi być na przedniej szybie > Odpowiedź tak jak powyżej Ale przecież nie będę chodził z jednego końca parkingu na drugi > Nie musi Pan może być bilet z aplikacji albo może się Pan odwołać później. Ale dlaczego to nie jest lepiej oznaczone > Jest tablica na wjeździe i przy każdym wejściu to sklepu jest parkometr który nie stoi od "picu" tak samo jak tablica informacyjna. Co trochę są znaki że za brak biletu jest opłata. Skoro Pan nie patrzy na znaki to też nie powinien mieć prawa jazdy. Ale ja tu tyle razy byłem a tego nie było > Jest od ponad roku. To że Pan nie zauważył to inna kwestia. Trzy lata temu nie musieliśmy chodzić w maseczkach. Świat się zmienia. Aaaa Panie, Pan jest młody i to ogarnia nie to co ja starszy człowiek > Wystarczy przeczytać instrukcję. Zielony przycisk i bilet na szybkę. Ale ja miałem bilet ale się obrócił jak zamykałem drzwi > Zdarza się, ale to Pańskie auto i Pan za nie odpowiada. Tu powinien być szlaban a nie takie coś > Ale nie ma bo jest to zbyt drogi biznes do założenia i do utrzymania. Kończą mi się znaki dlatego resztę uwzględnię w komentarzu.

Pracownik APCOA Parking
Pracownik
@Qashka

Masz rację. Ludzie zawsze będą się w każdy możliwy sposób wykręcać. Jedni specjalnie nie biorą biletu, bo może się uda, a drudzy nie zauważą tego na prawdę. Człowiek idzie zamyślony, kto będzie się spodziewał płatnego parkingu czy jakichś biletów pod marketem. Sam pierwszy raz jak wjechałem na taki parking przeczytałem, że dany czas jest za darmo i poszedłem do sklepu. Po powrocie widziałem jak jakiś Pan robi zdjęcia samochodom (mój przyszły przełożony). Dopiero później do mnie dotarło, że trzeba brać bilet. Tyle, że wtedy takie parkingi to była nowość. Co niektórzy reagują agresją, bo stali 5-10 minut i do zapłacenia mają prawie 100 złotych. Ludzie mają różne sytuacje w życiu. Dla niektórych to sporo, a dla innych nie. Nie ma sensu narzekać na system parkingowy, bo taki musi być. Inny, np. szlabany są nie opłacalne i nie odstraszą ludzi, którzy parkować będą na cały dzień. Dodatkowo serwis szlabanu, ktoś do obsługi w razie problemu itd. Z drugiej strony nie ma co być służbistą i pracować na spokojnie. Nie wystawiać wezwań tak jak firma każe, że jeżeli kierowca zniknie z pola widzenia to od razu wypisujemy stówę. Przecież to nie normalne. Ludzie często idą rozmienić pieniądze żeby wykupić bilet, albo lecą na minutę kupić sam chleb. Ta gonitwa firmy i wywieranie presji na pracowników staje się nie wytrzymania. Wtedy APCOA dziwi się dlaczego brakuje ludzi do pracy, a inni się zwalniają, albo pracują góra 2-3 miesiące. To jest jeden wielki bałagan. Kilka lat tego w firmie nie było. Ale to co napisałeś to prawda.

1
OP1
Inne
@Qashka

Rozumiem Ciebie, ale jeżeli ktoś wpadł i wypadł to po co od razu biegać do auta!!!!!W 3 minuty Twój bałwan wystawił bilecik, może jeden z drugim bencwał poczekałby chociaż przysłowiowe 15 min a nie od razu jak (usunięte przez administratora) zdjęcie. Co chcecie pokazać, ze jesteście w pracy a reszta dnia na browarze!!!!!

VVV
Pracownik
@OP1

Przestań pisać te swoje wypociny i nie parkuj więcej na takich parkingach. Jak jesteś ślepy to powinni od razu zabrać ci prawo jazdy typie.

Qashka
Pracownik
 Pytanie
@OP1

Witam, Czyli Ja mam czekać przy Pana aucie 15 minut by Pan nie musiał poświęcić 2 minut na pobranie biletu lub 5 kliknięć żeby pobrać bilet w aplikacji? Połowa ludzi którym wystawiłem wezwania też była tylko na "chwilę". To jest najprostsza zależność na świecie typu akcja reakcja. Jest bilet? Równa się zero wezwań. Nie ma biletu? Równa się 1 wezwanie. Naprawdę prościej się nie da. Pozdrawiam serdecznie Qashka

2
Mariusz
Inne
 Pytanie
@Qashka

Odpowiada ci taka praca? Przecież to najbardziej znienawidzony zawód jaki tylko jest, a płaca średnia...

Qashka
Pracownik
 Pytanie
@Mariusz

Jak na razie? Jak najbardziej. Nikt nie lubi kanarów nikt nie lubi straży miejskiej czy przykładowo policji w tych czasach. A jednak ktoś to musi robić. Nie ja? To będzie ktoś gorszy. Nie mam wyrzutów sumienia. Ponieważ by zapłacić ten "mandat" to naprawdę trzeba się starać.

2
Mieskzanka gdanska
Inne
@Qashka

Ta firma zeruje na starszych osoba h wlasbie odrzuci reklamacje mojego dziadka ktpra osobiscie pisalm. Postoj trwal ogolnie 6 min dziadek jako osoba pp 80 nie zauwazyl wszed po zakupy w kwocoe 20zl wyszed i zoabczyl mandat. Totalny brak szacunku zero zrozumienia ze to nieumyslne i w celu pojsca do sklepu dla ktorego zostal swoteorzony parking

Pracownik #2
Pracownik
 Pytanie
@Mieskzanka gdanska

Jeśli Pani pisała ją w taki sposób to się nie dziwię. Możliwe że się nie doczytali. Tu nie ma miejsca na wyrozumiałość współczucie czy empatię. Oczekuje Pani od wielomilionowej firmy że będzie nad każdym jednym przypadkiem nachylać się i klepać po główce ojoj? Tak jest problem ze starszymi ludźmi ale pytanie brzmi skoro oni nie patrzą nawet na znaki to powinni być dopuszczeni do ruchu? Nie nie mówię tego ze złośliwości czy gniewu. Normalne pytanie. Teraz nie zauważyli parkingu. Strata finansowa. A co jeśli nie zauważą dziecka np? Jak już tak gramy na emocjach. Reklamacje są proste jak but. Paragon z danego dnia, godzinę przed lub dwie godziny po wystawieniu wezwania. Nie ważne kto tym autem jechał czy dziadek czy pies czy wgl je ukradli. Ma być bilet. Papierowy lub elektroniczny i tyle.

1
Aldi
Inne
@Pracownik APCOA Parking

Nie zawsze ludzie się wykrecają, pracuje w jednej z sieci sklepów w fili gdzie pracuje jest parking bez bilecików, jest również kilka innych fili gdzie nie trzeba pobierać. Przekonana że parking jest bezpłatny, nie pobrałam bileciku w jednym ze sklepów, gdzie byłam faktycznie pierwszy raz i co mandacik ????‍♀️ Oczywiście się będę odwoływać bo jak pracownik ma płacić za mandat to takie trochę dziwne. A co do opłat za kolejną godzinę w sklepie to lekka przesada, bo często ciężko w godzinę zrobić zakupy stojąc jeszcze w kolejkach.

Qashka
Pracownik
 Pytanie

Witam, Już Pan się wyżył? Zachcianki gimnazjalisty zaspokojone? Nie znam Pana. Także proszę o minimum kultury i zaprzestanie bezpodstawnych oskarżeń. Pozdrawiam i życzę szybkiego dojścia do siebie Qashka

1
Paweł
Inne
 Pytanie
@Qashka

Miałoby to pewnie sens tam, gdzie w pobliżu sklepu są inne obiekty i rzeczywiście parking jest wykorzystywany przez osoby, które nie są klientami sklepu. Ale jaki jest cel parkingu w Poznaniu, na ul. Warszawskiej, na wylotówce, gdzie jedynym obiektem w pobliżu jest stacja benzynowa z własnym parkingiem? Cel wydaje się oczywisty, NACIĄGĄĆ JELENI jak tylko się da. LIDL już stracił stałych klientów, bo niedaleko są inne markety, które nie nabijają klientów w butelkę. O możliwości wysłania paragonu wystawionego do 2 godzin od wystawienia wezwania, to jest to kłamstwo. Dopuszczalny czas to 30 minut, czyli jak gnida wystawi wezwanie zaraz po przyjeździe na parking, bo czatują aż klient wejdzie do sklepu, to często poszkodowani nie mieszczą się w tym czasie. To market, nie kiosk spożywczy. A APCOA to nie parking, tylko miejsce do naciąganie ludzi. Pracując w takiej firmie nie ma czym się chwalić.

Soul
Pracownik
@Paweł

Takie parkingi są bez sensu nawet przy innych obiektach. Bo wezwania dostaną ci co parkują przez cały dzień i tyle, a potem dostają klienci, bo nikt inny na dłużej nie zostawia samochodu.

Qashka
Pracownik
@Paweł

Witam, Nie mam pojęcia jak wygląda sytuacja w Poznaniu. Na moich obiektach był problem z dzikimi klientami innych sklepów dlatego powstały tam takie parkingi. Co do reklamacji to jest a raczej była to prawda. Niecałe 2 miesiące temu reklamacja uznawała paragonu godzinę przed i dwie godziny po wystawieniu wezwania. Teraz wygląda to w ten sposób że teoretycznie paragony są uznawane pół godziny przed i pół godziny po wystawieniu wezwania. W praktyce jest jakiś tam margines. Wydaje mi się że paragony godzinę przed i po wystawieniu wezwania będą bez problemu uznawane. Kolejna zmiana jest to że teraz paragon musi być powyżej 20 zł. Zmiany te zostały wprowadzone właśnie ze względu na dzikich klientów którzy po skorzystaniu z parkingu ale nie ze sklepu do którego owy parking należał. Odnajdywał wezwanie do zapłaty i szedł do sklepu kupował zapałki i już miał anulowane. Nie mi oceniać czy są to dobre zmiany ponieważ moja opinia w tym temacie nie będzie obiektywna. Pozdrawiam serdecznie, Qashka

1
Hetzer
Pracownik
 Pytanie
@Qashka

To teraz jak np. ktoś wjedzie sobie po bułki przed robotą, dostanie wezwanie i nie uznają mu reklamacji, bo zrobił zakupy za 2,50 PLN? Przecież to jest chore. Wiadomo, że niektórzy obeznani robią tak, że dostaną wezwanie potem pójdą sobie kupić np. zapałki jak piszesz i mają anulowane, ale bez przesady. To nie jest normalne.

Pracownik #2
Pracownik
@Hetzer

Tak sobie sklep ustalił.

Grzegorz
Pracownik
@Pracownik #2

Nie do końca ustalił to sklep. Firma zaproponowała takie roziwązanie a Lidl sie zgodził.

Qashka
Pracownik
 Pytanie

Witam, Rozumiem że jestem złym kontrolerem ponieważ? Właściwie dlaczego? Bo wykonuje pracę? Nigdzie się nie chowam, nie uciekam. Jeśli mnie nie widać to możliwe że po prostu chciałem coś zjeść albo skończyłem pracę. Nigdy nie odmówiłem pomocy żadnej kulturalnej osobie. Jeśli po moim tłumaczeniu nadal dana osoba obraża, krzyczy i grozi, to wtedy jak najbardziej odmawiam rozmowy z takim osobnikiem. A kiedy mam wystawiać te wezwania? Godzinę? Dwie? 4 tygodnie? Ludziom zawsze jest za mało. Nigdy nie wystawiłem wezwania żadnej osobie która szła po bilet. Czekam przy aucie aż się parkometr zwolni całkowicie. Niech Pan dalej ma kontrolerów za najgorsze zło to zapewniam Pana że chcąc czy nie chcąc największym złem się staną. Jeśli ktoś ma mnie za wroga za to że wykonuje swoją pracę. To takiej osobie od razu podziękuję. Pozdrawiam serdecznie, Qashka

1
Wojtek
Pracownik
@Qashka

Po co się tłumaczysz nie ma sensu rób Swoje nie ma się co dziwić ludziom że się wkurzają sam bym się wkurzył taka praca trudno.

Magda
Pracownik
 Pytanie
@Qashka

Niestety nie uznają paragonów. Wypełniłam formularz, przedstawiłam paragon i mi odmówili. Napisałam ponownie odwołanie, przesłałam paragon i zero odpowiedzi. Jeśli tak jest jak piszesz, to może się wstawisz za mna u swojego szefa i sprawę pomożesz mi załatwic? Numer mojego wezwania to185623. Pozdrawiam

Hetzer
Pracownik
@Magda

Jak nie dadzą odpowiedzi przez przez 30 czy tam 31 dni to wezwanie z automatu jest anulowane. Specjalnie trzymają w niepewności, żeby tylko zapłacić.

Kot
Inne
@Qashka

Nie zaczyna się zdania od "witam". Jest to niepoprawne i niestosowne :-(

M
Inne
 Pytanie
@Qashka

A co jeśli na wezwaniu w rejestracji jest błąd? Literówka?

Qashka
Pracownik
@M

Witam, Z tego co ja wiem, mogą spisać tablice ze zdjęcia. Na wszelki wypadek traktował bym to wezwanie jako aktualne. Pozdrawiam, Qashka

1
Qashka
Pracownik
@Magda

Witam, Niestety nie mogę Pani pomóc. Proszę czekać na odpowiedź w sprawie reklamacji. Jeśli kolejny raz zostanie ona odrzucona a wszystko się zgadza, to proszę zadzwonić na infolinię względem reklamacji. Pozdrawiam, Qashka

1
ZZKP
Pracownik
@M

Błąd w podaniu nr. rejestracyjnego tak na prawdę nic nie znaczy, ponieważ zapisują go ze zdjęć, które wykonał Kontroler.

Monika
Inne
@Qashka

Cała Twoja wypowiedz można podsumować tym, ze firma, dla której pracujesz nie przyjmuje odwołań. Mi osobiście byłoby wstyd biorąc w tym udział na Twoim miejscu i wolałabym żyć tak, aby nie szkodzić innym ludziom. Przykro mi.

Qashka
Pracownik
@Monika

Witam, Nie wiem skąd doszła Pani do takich wniosków. Odkąd pracuje ani jeden klient nie powrócił do mnie z pretensjami że mu nie anulowali wezwania. Był jeden incydent gdzie pojawił się po prostu błąd w reklamacji. Sprawa została wyjaśniona a wezwanie anulowana. Także nie czuję bym robił komuś krzywdę. Pozdrawiam serdecznie Qashka

1
Magda
Pracownik
@Qashka

Ja to znam z autopsji.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Monika

Miła Pani gdy idzie Pani do kina ma Pani bilet zajmuje jedno miejsce , tak ? W kinie jest biżuteria tak ? Więc jaki problem pani widzi zajmując miejsce na parkingu gdy wymagany jest bilet ? Bileterka i parkingowy to też człowiek i pracuj.

URAL
Pracownik
@Qashka

Czego się tu produkować. Nie wiem jak dobry będziesz dla ludzi, nikogo to nie obchodzi. Każdy ma swoje zdanie. Jeden jest miły, żeby tylko powiedzieć mu jak z tego wyjść, a drugi ci ubliży, bo dla niego stówa to nic.

URAL
Pracownik
@Pracownik

W kinie wiadome, że trzeba kupić bilet, inaczej nie wejdziesz. Nie każdy parking jest płatny, taka o to różnica.

Lojka
Inne
 Pytanie
@Qashka

Zwyczajnie zapominałam wziąć bilet. Po powrocie do domu zeskanowałm 4 paragony. Czas na 3 paragonach przez wizytą kontrolera i ostatni paragon z terminem po wizycie i wlepieniu opłaty 95 PLN. Wraz ze skanem "mandatu" wysłałam zgodnie z instrukcjami na stronie wskazanej na mandacie i co? I po pewnym terminie przyszła informacja o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. I to mnie bardzo denerwuje. Nie to że parkingi są płatne tylko że pomimo udowodnienia, że byłam na zakupach nie anulowano mi opłaty. Napisałam do Zarządu targowiska, przy którym jest parking zarządzany przez Apcoa, że przez jakiś czas na pewno nie będę u nich robić zakupów bo nie są konkurencyjni (patrz opłata 95PLN) i że firma Apcoa nie powinna dorabiać się kosztem ich klientów, zapominalskich klientów.

Piotr
Inne
@Qashka

Niestety kolego ale jest to kłamstwo o czym piszesz (a na pewno nieprawda), że paragony są uznawane. Właśnie dostałem odmowę uznania reklamacji pomimo, że załączyłem mój paragon z godziną o 2 minuty po wystawieniu wezwania. Powiedz lepiej jaką masz zapłatę za zwykłe chodzenie po parkingu a jaką za każde opłacone wezwanie za brak biletu. Parking w Poznaniu, na którym otrzymałem tę opłatę jest przed sklepem gdzie NIGDY nie brakuje wolnych miejsc. Nikt (pewnie poza jakimiś jednostkami bez wpływu na dostępność dużej liczby miejsc - na pewno zawsze jest wolne więcej niż 100 miejsc - kupuję tam od 15 lat) tam nie parkuje inaczej niż do sklepu bo w okolicy nie ma niczego innego.

Alina
Inne
@Qashka

To nie jest prawdą. Nie pomaga ani wydrukowany bilet, ani nawet paragon.

Qashka
Pracownik
@Piotr

Mogłem o tym napisać już wcześniej. Moim błędem było założenie że w całej Polsce jest tak samo. Mogłem podkreślić że chodzi o moje obiekty i mój obszar działań. U mnie nie zdarzyły się jeszcze, opisywane przez państwa sytuację. Postaram się więcej nie odpowiadać za resztę obszarów. Pozdrawiam serdecznie Qashka

1
Pracownik
Pracownik
@Qashka

To teraz widzisz jaki (usunięte przez administratora) panuje w tej firmie, a będzie jeszcze większy.

Jacks
Inne
@Qashka

Witam, oczywiście masz rację co do zachowań ludzkich ale niestety wskazana droga odwoławcza jest bezcelowa. Zachęcony Twoim wpisem złożyłem odwołanie za pomocą formularza zamieszczonego na stronie. Strona i cały system działa świetnie. Mogłem nawet zobaczyć zdjęcie samochodu moich rodziców. Rodziców ponieważ w ich imieniu składałem reklamację. Są po 70-tce i parkowali na tym parkingu od kiedy powstał, czyli jakieś dwadzieścia kilka lat. Zachęceni promocjami w Tesco zrobili zakupy i nie zauważyli, że powinni wykupić bilet. Nie zauważyli, ponieważ do tej pory tylko część parkingu przy Aldi była płatna, a tu niespodzianka od jakiegoś czasu również reszta. Cieszyli się jak dzieci, że zaoszczędzili trochę pieniędzy ale niestety znaleźli wezwanie do zapłaty. Trudno ich błąd. Oczywiście mieli paragon z Tesco i nawet ojciec wykupił bilet. No ale już po fakcie. Wszystkie dokumenty dołączyłem do odwołania i niestety dostałem odpowiedź negatywną. Proszę więc nie pisz, że droga jest prosta i bezbolesna, a firma wychodzi naprzeciw klientom. Nic bardziej mylnego. Wierzę, że jesteś jednym z nielicznych pracowników, którzy w to wszystko wierzą ale Twoja firma już nie jest fair i zrobiła z tego świetny biznes. Analogicznie jak swego czasu Straż Miejska/Wiejska z fotoradarów. Niby to wszystko dla naszego dobra ale jednak bezpieczeństwo w tych miejscach się nie poprawiło. Chociaż muszę przyznać, że w przypadku tego konkretnego parkingu miejsc do parkowania jest teraz bardzo dużo. Pozdrawiam

Duzy555
Inne
@Qashka

Ja wysłałem zdjęcie z paragonem jako odwołanie i to już dwa razy a oni że parzgon nie jest dowodem uchylenia opłaty dodatkowej i musze zapłacić więc wysłałem trzecie odwołanie i zobaczymy co będzie...

TEXAS
Pracownik
@Jacks

Co będziesz tłumaczył, jak oni są zapatrzeni w firmę jak w jakiegoś Boga. Tacy jak on nie znają prawdy o tej firmie.

Qashka
Pracownik
@TEXAS

Witam, W odpowiedni do Pana @TEXAS I @Jacks. Tak jak już wspominałem w poprzednich komentarzach, niepotrzebnie pisałem o firmie i o całości parkingów jako o jednym i tym samym. Zależnie od rejonu, sklepu, kontrolera i kierownika. "Prawda" jest różna. W poprzednich wpisach i wypowiedziach ukazywalem i broniłem swojej prawdy. Widząc nienawiść do kontrolerów i znając do tego sytuację od środka (mowa o moim rejonie) zacząłem bronić swojej pracy. Co było błędem z tego względu że nie wyszczególniłem że chodzi tylko o mój rejon. Był to mój błąd i serdecznie za niego przepraszam. Pozdrawiam serdecznie Qashka

1
Żagań
Inne
@Qashka

Poda ktoś namiary na parkingowego z Żagania 1117

Kacper
Inne
 Pytanie
@Qashka

(usunięte przez administratora) prawda. Wysłałem. Zdjęcie paragonu data ta sama. Godzina 17:13 Wychkdze że sklepu i widzę kontrolera że wystawia mi wezwanie 17:15 (na druku) Nie wiedziałem że jest tam płatny bo nigdy nie był a parkometr schowany. Ale to nieważne. Wysłałem odwołanie i zostało odrzucone. Dlaczego? Ostatnio znajomy się odwoływał i mu przyjęli za paragon a dlaczego mi nie? Coś się zmieniło w zeszłym. Miesiącu ze jak się było klientem parkingu to już nie można się odwołać?

Qashka
Pracownik
@Kacper

Witam, Każdy obiekt rządzi się innym regulaminem. Jeśli złożył Pan reklamację zgodnie z tym co pisało na wezwaniu powinni uznać. Jeśli nie uznali mimo to to trzeba dzwonić na infolinię a taka sytuację zgłosić kierownikowi danego sklepu. Mam nadzieję że sprawa zakończy się pozytywnie. Pozdrawiam serdecznie Qashka

1
Kacper
Inne
@Qashka

Odwołałem się drugi raz. Odpowiedź że TYLKO paragon z parkometru a nie fiskalny i że mam płacić. A nie będę wydawać 20zl za dzwonienie do nich żeby czekać na połączenie lub żeby mi jakiś kit wciskali.(usunięte przez administratora)

MT
Inne
@Qashka

Paragon z zakupu nic nie daje, reklamacja nie jest uwzględniana. Na wydruk wezwania czekałam 5 min, bo zacięła się drukarka Panu kontrolerowi i przy mnie była robiona dokumentacja fotograficzna a parkomat jest daleko od wjazdu na parking więc proszę się nie dziwić, że jest to irytujące i żałosne

Rozżalony klient
Inne
@Qashka

Firma w której pracujesz jest firmą żerującą na niewiedzy klienta a wy jesteście wyćwiczeni w naganianiu im kasy .Reklamacja! wsadź ją sobie w cztery litery , to nie działa ale mam nadzieję że się odbije z nawiązką.

Rozżalony klient
Pracownik
@Qashka

nieprawda , żadne paragony nie są uznawane

Qashka
Pracownik
@Rozżalony klient

Tak jak już odpisywałem. W moim rejonie nie ma problemu z reklamacjami. Przykro mi że nie wszędzie tak to wygląda. Pozdrawiam

2
Pracownik
Pracownik
@Qashka

Czy są problemy to nie wiesz, bo tym zajmuje się już firma. Dużo osób składa reklamacje i nie otrzymuje też odpowiedzi, albo płacą średnią opłatę 20-30 zł.

Mieszko
Pracownik
 Pytanie
@Qashka

Dziwisz się człowieku? Dostać prawie stówę za chwilę parkowania bez biletu...

Qashka
Pracownik
@Pracownik

Opieram swoje stwierdzenie na tym że żaden klient do mnie nie wrócił z pretensjami. Wiele razy słyszałem od powracających klientów że reklamacja została uznana bądź że czekają na odpowiedź. Za to nigdy nie usłyszałem że nie została uznana ani od klientów ani od pracowników sklepu.

2
Madzien@vp.pl
Pracownik
@Pracownik

Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi na swoją reklamacje w ciągu 30 dni od jej przekazania, zgodnie z zapisami ustawy o prawach konsumenta, uznaje się, że twoja reklamacja została uznana. Nie mają wówczas prawa dochodzić od ciebie roszczen. Dokładnie mówi o tym art 7a ustawy.

Kacper
Inne
@Qashka

Wyjdź z tej banki że ta firma taka super. Żadnych reklamacji nie uznają. Ja się odwoływałem 5 razy aż mi nagle odpisali ze nie będą już mi odpowiadać i mam płacić, cyrk. Złożyłem szóstą i już nie odpowiadają. Niby maja 30 dni na odpowiedź ale znając tych (usunięte przez administratora)prędzej dostanę pismo od komornika xD

Madzia
Pracownik
@Kacper

Pisz do nich pismo że na podst art 7a ustawy twoja reklamacja została uznana i zadań zaprzestania obracania twoimi danymi osobowymi. Mi się udało.

Mieszko
Pracownik
@Kacper

Chłop sobie wziął do łba robote i co zrobisz. Ten jego mądry kierownik jak napisał poklepie go po plecach i robi co każe. Na początku 95% reklamacji przechodziło (paragon, wykupiony po wystawieniu wezwania bilet), dzisiaj jest to może 60%, a przeważnie nie odpisują na reklamację, albo zrobią to dokładnie po 30 dniach. Liczą na to że pod presją klient zapłaci, żeby mieć spokój i nie mieć problemów, i to się sprawdza. Jest to prosty trik psychologiczny. Ludzie niestety nie wiedzą, że jak nie otrzymają odpowiedzi do 30 dni to z automatu jest to anulowane.

Mieszko
Pracownik
@Madzien@vp.pl

Dokładnie, ludzie o tym nie wiedzą, a firma celowo nie odpisuje licząc na to że klient pod presją czasu zapłaci żeby mieć świety spokój i nie mieć żadnego komornika na karku, tak jak pisałem wcześniej.

Qashka
Pracownik
@Mieszko

Proszę szanownego Pana o wybaczenie. Myślałem że jak ktoś się podejmuję pracy to się ją wykonuję. Nigdy mi nie przyszło do głowy że można tego nie robić. Co więcej nigdy nie słyszałem żeby ludzie pracowali za poklepywania po plecach, ale skoro jest taka możliwość to na pewno się na nią przerzucę! A Pana prosiłbym o udostępnienie szerszemu gronu pańskich statystyk. Pewnie każdy chętnie by je sobie przejrzał.

3
Qashka
Pracownik

Proszę mnie oświecić. Najwyraźniej Pan osiągnął oświecenie już dawno i wie wszystko o wszystkim. Zapraszam do zmiany mojego myślenia. Zapraszam do jakiejkolwiek dyskusji. Bo ja też mogę po prostu powiedzieć że to PAN nic o niczym nie wie. To jest bardzo łatwe. Bo nie widzę tu dobrych argumentów właściwie nie widzę żadnych argumentów. No ale łatwiej jest powiedzieć: (usunięte przez administratora) I koniec dyskusji. Pozdrawiam

3
Radek
Inne
@Qashka

Po prostu otwórz oczy

zydowski pierdolniik
Inne
@Qashka

to, ze cos trzeba, bo ktos tam cos to mnie (usunięte przez administratora)wielki obchodzi. Higiena tego biznesu jest (usunięte przez administratora)i trzeba tepic tego typu biznesmenow wyludzajacych kase na pomylkach i niewiedzy ludzi(usunięte przez administratora)

Pracownik #2
Pracownik
 Pytanie
@zydowski pierdolniik

Ludzie uczą się od Państwa. Bo to jest największy autorytet jeśli chodzi o wyłudzanie pieniędzy. No ale tym się nikt nie przejmuje nie? Najlepiej swoje żale na pracownika wylać bo jest pod ręką, a potem wielkie zdziwko że kontroler odpłacą pięknym za nadobne. Ale urządnikowi to się nic nie powie he? Tylko dziękuję do widzenia, bo jeszcze udupi bardziej.

Kanon
Pracownik
@Pracownik #2

Jak klient wylewa żale czy wyzywa dać numer do kierownika niech się z nim dorabia

Pracownik80
Pracownik
@Kanon

Dokładnie. Każą nam vpierdalać ludzi za te grosze jak tylko się da, a jak przyjdzie co do czego to zostawiają nas samych. Osobiście mam (usunięte przez administratora) nie chce dłużej tego robić, chce odejść

Mr. S
Pracownik
@OP1

Firma każe biegać od razu jak właściciel zniknie z obszaru.

Esox
Inne
@Qashka

Bardzo obiektywny opis. Wielki szacunek dla tej osoby to buduje zaufanie dla tzw. parkingowego regulaminu i klientów sklepu. Pozdrawiam

Mr. S
Pracownik
@Esox

Jasne. Od teraz wszyscy, którzy dostali po stówie do zapłaty za minutę postoju będą dla nas mili i uśmiechnięci.

Marcin
Inne
@Qashka

Jak wysłać odpowiedź na reklamację ponownie bo system nie łapie

jk
Inne
@Pracownik APCOA Parking

Wszystko: zaoczne wystawianie wezwań, bez wyjaśnienia sprawy, nieumożliwienia kontaktu w celu wyjaśnienia, trudności w złożeniu reklamacji, łańcuch podejrzanych firm - wszystko jest wielkim oszustwem, dlaczego nie weźmie się za to prokurator

jk
Inne
 Pytanie

wyłudzają pieniądze za pomocą biednych pracowników i podłe - wystarczy spojrzeć ile jest reklamacji, jak Lidl się na to zgadza ??

Misquamacus
Inne
@Qashka

Niestety, ta "firma" stosuje podwójne standardy, banda wsiurów i tyle. 3 lata temu rozpatrzono moją reklamację pozytywnie, właśnie na podstawie paragonu, teraz im się odwidziało i już odpowiedź jest negatywna.

anon
Inne
@Qashka

ale ty jesteś wyszczekany. szkoda że robisz za 17 zł za godzinę jak jesteś taki elokwentny

Ej
Inne

TY pisze się z dużej litery, nie z małej ;) szkoły można różne kończyć ale oliwy w głowie to Ty nie masz za grosz ;) NIE pozdrawiam

Ja
Inne
@Qashka

Bzdura. Jestem w ciazy. Pojechalam na zakupy do leroy merlin. Zrobilo mi sie slabo wiec prosto z samochodu pobieglam do toalety sklepu a pozniej juz z automatu na zakupy. Calkiem zapomnialam o bilecie. Nic nie dalo. Nawet paragon z zakupow. Reklamacja nie uznana. Chorzy (usunięte przez administratora)

Ja
Inne
@Qashka

I jeszcze dodam ze w reklamacji wszystko opisalam i wyslalam zdjecie paragonu. A silnik po powrocie do auta z zakupow byl ciagle cieply. Zakupy robilam niecala godzine. Chore

Karma
Inne
@Ja

Możnaby grupowo się zgadać i wziąć za nich bo widzę że mnóstwo wykrętów,trzeba dokładnie sprawdzić tę firmę czy wszystko odbywa się zgodnie z prawem. Ja mam to samo. Wysłałam paragon ale nie z lidla tylko ze sklepu w którym byłam przy tym samym parkingu...nie było informacji że taki paragon się nie liczy... ok 10 minut byłam w sklepie... nie wspomnę o strasznie wrednym człowieku na infolinii który ciśnie żeby płacić i slychac w głosie że te reklamacje odgórnie są spisane na straty!!!! Ja zapłacę, jak wszyscy bo człowiek chce mieć spokój ale pamiętajcie W Kupie siła

Apcoa
Pracownik
 Pytanie
@Karma

Na Lidlach jest akurat wyraźnie napisane że musi być paragon z danego sklepu Lidl. To może tak grupowo się z kimś zgadaj do szkoły idź lub do okulisty? W kupie siła ale z was to tylko smród będzie.

roman
Inne
 Pytanie
@Qashka

jak przesłać zdjęcie 3,8Mb (zdjęcie zapłaconego biletu) jak system ogranicza do 3 Mb? czy to po to by nie można było złożyć reklamacji elektronicznie?

Nick
Pracownik
@roman

Edytuj zdjęcie w Paincie i obetnij z każdej strony tak żeby tylko bilet było widać

Qashka
Pracownik
@roman

Najlepiej zrobić zrzut ekranu tego zdjęcia. Przeważnie to pomaga. Ktoś nie pomyślał podczas projektowania tego systemu że telefony są coraz lepsze i aparaty także to i zdjęcia będą w lepszej jakości. Z mojej strony zostało to już dawno zgłoszone.

Julena
Inne
@Qashka

Nie kłam, widziałam jak pracujecie. Zachowujecie się jak partyzantka, chowacie się w krzakach żeby wystawić bilet. Skoro jesteś taki młody i zdolny to poszukaj normalnej pracy. (usunięte przez administratora)

Jpg
Inne
@Qashka

A to bardzo ciekawe,ze można się odwołać na podstawie paragonu,mi zdecydowanie tego odmówiono.... uzasadnienie żadne bo tak... więc proszę się nie dziwić, że potem spada na Pana cale zło.... poprostu firma dla której Pan pracuje jest nieuczciwa.

Daro64
Inne
@Qashka

A gdzie ochrona środowiska i po co komu moje dane w odwołaniu skoro mają nr rej. pojazdu. To jasne ,że działaja na naszej naiwności

Daro64
Inne
@Daro64

To ukryta ankieta pokaż co u nas kupujesz. Nie mam złudzeń . Dawno tym się powinna zająć prokuratura i ukrócić takie praktyki. W odwołaniu nawet tel. jest obowiązkowy , a potem dzwonią (usunięte przez administratora) np z .... banku.

Daro64
Inne
@Rozżalony klient

prawda

Daro64
Inne
 Pytanie
@Qashka

Czy dla niepełnosprawnych jest obsługa parkingu .? A co jak wyjdę bez zakupów po 1 minucie? Człowieku nie broń tej dziwnej firmy i nie staraj się udawać bezstronnego. Poza tym te znaki P z dopiską nie znajdują się w kodeksie drogowym. Wszystko to pic i naciągactwo. Już są wyroki . Nie ma prawa nikt wkładać mandatu ani wezwania do zapłaty za wycieraczkę. Podobno już prokuratura ma info. ale zanim się za to wezmą to jak to w Polsce wiele osób straci i tyle samo się obłowi.

Daro64
Inne
@Qashka

Tak pracownik tej pseudofirmy powinien być stale widoczny i mieć możliwość natychmiastowej reakcji na swoje decyzje . Bo jesteś w pracy czy na pikniku drogi pracowniku.

Daro64
Inne

A juz Pana źle oceniałem. Brawo . To ten kto to wymyślił jest zły. I nieosiagalny.

69
Inne
@Qashka

Najweselsze jest to, że na parkingach przed sklepami Kaufland można zapłacić albo 50 zł albo 95 zł na podstawie tego samego regulaminu. Najprzyjemniej jest przed wjazdem na parking ze szlabanem. Dostaje się przy wjeździe bilecik, twardy, zwracany przy wyjeździe i tyle. Zero emocji, czy aby przy zamykaniu drzwi bilet nie spadł na podłogę.

69
Inne
@Pracownik APCOA Parking

Mój drogi. Mój stary nauczyciel mawiał, że człowiek "musi" tylko umrzeć. Zawsze można zorganizować to inaczej, prościej i skuteczniej, ale wymaga to odrobiny wiedzy i oczywiście empatii.

69
Inne
 Pytanie
@Qashka

Mój drogi przyjacielu, pewnie siedziałeś sobie przy biureczku i smażyłeś te swoje mądrości z wypiekami na twarzy. A teraz dumny i blady opowiadasz dookoła jak "dokopałeś" PT kowalskiemu. Fajnie, co? Dlatego wszystkim klientom centrów handlowych zmienić swoje przyzwyczajenia i jeździć tam, gdzie nas chcą, a nie tam gdzie żerują chłopcy i dziewczęta z tej firmy.

Qashka
Pracownik
 Pytanie
@69

Jak tylko zacząłem pracę na parkingu wracałem do domu z wielkimi wyrzutami sumienia i lekkim dołkiem. Z każdym dniem i z każdym wyzwiskiem moja "empatia" malała. Myśląc że na wszystkich parkingach wygląda to tak samo. Nieświadomy realiów, "broniłem" siebie i mojej firmy na tym forum. Nadal nie wiem jak naprawdę jest na innych parkingach ale podobno nie tak przyjemnie jak na moich. Co nie zmienia faktu że ludzie tak czy siak traktują mnie jak najgorsze zło. Na początku jeszcze się zastanawiałem kurczę może serio miał ten bilet na szybie i go nie zauważyłem. Może serio był tylko po lekarstwo dla "horej curki". Teraz jak najbardziej z dumą opowiadam kolegom że spisałem człowieka który potem się okazał najgorszym chamem jakiego widziałem. Chociaż nie ma tu co być dumnym bo wykonywałem tylko swoją pracę. Jedyne moje wystąpienie przed szereg zdarza się jak ktoś umyślnie parkuje w miejscach do tego nie przeznaczonych. Wyjście ewakuacyjne, strefa dostawy, wejście do sklepu. Wtedy z miłą chęcią spisuje takich ludzi. Czy fajnie? Jak najbardziej. Czemu to piszę? Bo zwyczajnie mogę. Firma dobrze mnie traktuję więc i ja staram się być fair. Pracuję zgodnie z tym co podpisałem na umowie. I tyle. Pozdrawiam

Coco
Inne
 Pytanie
@Qashka

Człowieku co Ty bredzisz jeśli klient przedstawia paragon z zakupów to taka reklamacja powinna być uwzględniona wasza działalność nie tylko szkodzi klientowi ale także sprzedawcy ja na przykład nie wrócę już tam gdzie stoi parkomatr Apcoa okradacie klientów pod przykryciem marketu traci klient i sprzedawca jak jestem kierowcą to mogę wybrać pojechać 200 metrów dalej gdzie nie stoi wasza skarbonka kto wtedy traci?chyba sprzedawca?mam nadzieję że szybko pójdą po rozum do głowy zanim nie stracą reszty zmotoryzowanych klientów.

Altex
Inne
@Qashka

Zarty i kpina z ludzi. Zwykłe wyłudzenie pieniędzy od klientów sklepu. Tym sie powinien ktoś zajać. Ucziwe .. podkreslę ucziwe parkingi platne maja automat przy wjezdzie. I wszystko jest jasne. A nie stoi automat pod sklepem od roku, nikt nic nie sprawdza i nagle zza rogu wyskakuje (usunięte przez administratora)

Pit
Pracownik
@Qashka

Jestem pracownikiem Apcoa od grudnia. Mam super dwóch zleceniodawców, przełożonych. Może praca nie jest łatwa bo klienci są różni. Jeśli ktoś normalnie ze mną rozmawia i nie wyzywa mnie to chętnie tłumaczę co może zrobić żeby się skutecznie odwołać. Narazie nikt nie wrócił z informacją, żeby składając reklamacje zgodnie z wytycznymi musiał jednak zapłacić. Wszystko na parkingu jest jasne. Przy każdym wjeździe są tablicę informacyjne z dość dużymi literami- nie trzeba czytać regulaminu bo tam są najważniejsze i wystarczające informacje. Dodatkowo mnóstwo tablic, że za brak biletu jest kara. Firma niedawno została sprawdzona przez Ukoik i wyszło, że mamy informacje dla klienta ponad wymagany standard. Jesteśmy wielu klientów nie chce czytać nawet 1-2 zdań z tablic informacyjnych, wielu nie chce się po prostu dostosować do jakichkolwiek przepisów, reguł i gdziekolwiek. W firmie zapewne jak w każdej zdarzają się pracownicy których nawet trzeba wywalić i takich nie bronię. U wielu klientów udało mi się zdobyć szacunek. Nie mam przyjemności w dawaniu wezwań, czasami mam dylematy moralne, nawet potrafię wewnętrznie przeżywać wiele sytuacji. Ale nie dogodze wszystkim. Trzev wszytskich równo traktować, oczywiście mając wzgląd dla ludzi którzy naprawdę są schorowani, niepełnosprawni. Z drugiej strony jest wielu którzy (usunięte przez administratora) kłamią, wymyślają historię i trudno przez to rozeznać kto naprawdę nie zauważył czegoś czy zapomniał. Taka praca i już. A tutaj na tej stronie to każdy może sobie wypisywać różne rzeczy tylko przykre, że się tak wyzywacie, obrażacie, pałacie nienawiścią. No ale tak jest niestety w wielu innych tematach. Hejt i tyle. Oczywiście ja też zostanę tu pewnie zhejtowany.

LJ
Inne
@Qashka

Kłamiesz i wprowadzasz w błąd, odwołanie nie działa, właśnie dostałem odmowę. A najgorsze jest to, że regularnie od lat pobieram ten bilecik, raz mi się zdarzyło w jakimś zamyśleniu i pośpiechu zapomnieć i od razu wezwanie. I mimo, że faktycznie robiłem zakupy na ryneczku, dołączyłem paragony, nawet napisałem, że mogę też udostępnić wyciągi bankowe bo płaciłem kartą, odrzucili reklamację. Więc proszę, nie wciskaj kitu, że można się odwołać i że to coś da. W tej koncepcji chodzi o to, żeby nie nadużywać i nie blokować dostępu do parkingu. Ja tego nie robię i wykazałem, że robiłem w tym czasie zakupy, więc wydawać się mogło, że nie powinno być problemu. A jednak chodzi wyłącznie o kasę, więc cały ten Twój przydługi wywód nie wiele w takim kontekście jest wart. Pozdrawiam

Qashka
Pracownik
@Pit

Wiem o kogo chodzi. Takich kierowników ze świecą szukać. Oby nigdy u nas na gorszę się nie zmieniło. Reszcie życzę by się poprawiło. A klientom sprawiedliwego traktowania. Pozdrawiam

krzychu
Inne
@Qashka

dla takich jak ty jest oddzielne miejsce w piekle, jesteś aspołecznym wrzodem, oznaczcie swoje parkingi tak jak oznakowane są parkingi miejskie i dopiero pisz o jakiejś refleksje o uczciwości, jesteście zwykłymi złodziejami, którzy funkcjonują w tym państwie z dykty, większość ludzi nie płaci za parking, bo nie wie o tej opłacie, bo robicie tak, żeby łapać ludzi, bo żyjecie z tego, żeby okradać ludzi. jak bym cię spotkał napluł bym ci w twarz, wstydził bm się spojrzeć w lustro gdybym pracował w takiej firmie. Ja też zrobię sobie naklejkę na szybie, że parkowanie obok mnie jest płatne 1000zł i napisze wypociny w internecie, ze było czytać regulamin i patrzeć na znaki ustawione od czapy tak żeby nie było wiadomo kogo i czego dotyczą.

krzychu
Inne

I czemu ma służyć twoja praca, 99% ludzi których "łapiesz" to ludzie nie świadomi swojego błędu, nie zrobili tego specjalnie, a ślepy i chyba niepełnosprawny na umyśle to ty jesteś skoro nie rozumiesz, tego, że skoro tak wielu ludzi się myli, to oznakowanie jest gówniane jak wasza firma i należało by to zmienić, ale tego nie zmienicie, bo macie złodziejskie praktyki, zarabiacie nie na parkingu tylko na (usunięte przez administratora). jak ci każą żreć (usunięte przez administratora) to będziesz jadł (usunięte przez administratora) bo to masz taki właśnie mózgu z (usunięte przez administratora) normalny człowiek myśli co robi, a nie ślepo wykonuje czyjeś polecenia, takim jak ty dawniej zakładali homonta.

krzychu
Pracownik
@Paweł

dokładnie

Apcoa
Pracownik
 Pytanie
@krzychu

Ojoj. Ktoś tu nie patrzył na znaki XD kontrolera nie było to się trzeba gdzieś indziej wyżyć. Biedni nieświadomi ludzi :( KTÓRZY NIE PATRZĄ NA ZNAKI. Jak już takie argumenty z **** to proszę bardzo zaczynamy. Dziś nie zauważył znaku że trzeba pobrać bilecik dostał wezwanie i musiał poświęcić swoje 3 minuty na reklamację (zaraz się rozpłacze) jutro nie zauważył znaku ustąp pierwszeństwa i wjechał w ciężarną kobietę. Bo była zmiana ruchu ale on przecież nie wiedział tyle lat jeździł i było inaczej więc to nie jego wina że jest źle oznakowana droga (xd?). Sędzia poklepał go po ramieniu uniewinnił i powiedział każdemu się zdarza. Kolejna bzdura: skoro ludzie się mylą więc ludzie mają rację więc trzeba zmienić prawo przepisy itp itd żeby człowiek nie musiał zbyt dużo myśleć. Właśnie z tego względu w miastach przejścia dla pieszych są obgrodzone. Nie dla bezpieczeństwa pieszych. To jest tor dla bydła! Bo jak nie będzie miał fizycznej przeszkody to wlezie na pasy nawet się nie rozglądając! Przez ludzi takich jak ty opakowania są poobklejane ostrzeżeniami nie pij chemii bo to szkodzi. Uwaga nie krój siebie nożem bo się skaleczysz. I będzie tego więcej bo przecież niedokładnie oznakowane ojoj. Nie pozdrawiam. P. S. Piekła nie ma

ToJa
Inne
@Qashka

Całe 15 sekund starań!

Zła
Inne
@Qashka

To nieprawda że w celu reklamacji wystarczy przedstawić zdjęcie paragonu. Paragon nie jest podstawą anulowania kary za nieposiadanie biletu- taką dostałam odp od tej (usunięte przez administratora) firmy. Facet który zrobił mojemu autu zdjęcie napewno widział że jestem mamą z małym dzieckiem i wchodzę do sklepu w celu zakupów - a nie parkuję sobie i porzucam auto. Po 5 min już wracałam do auta. Jestem zła na tą firmę, centrum straciło klienta. A wam życzę abyście splajtowali - reklamacja powinna zostać uwzględniona - a nie działać na złodziejskich zasadach!

Abc
Inne
@Qashka

Wiesz trzeba być największą k..ą żeby tam pracować i okradać zabieganych ludzi którzy robią zakupy i zapomnieli pobrać DARMOWY! bilecik. A ty jeszcze żale tu wylewasz.

Apcoa Pracownik
Pracownik
@Abc

Biedne, zabiegane, niewinne ludziki :c całe szczęście pan rycerz i obrońca cnót niewieścich mi zaraz pokaże swoją moralność! A nie. Też wyleje swoje żale bo nie pobrał biletu :(

aaaa
Pracownik
@Qashka

Życzę ci i twoim kolegom, aby kto kiedyś założył wam blokadę na koła w okienku 5 minutowym kiedy nie bylo was przy aucie i użył dokładnie takiej samej argumentacji jak tu napisaleś. Życzę wam abyście nie musieli się kitrać jak te szczury w obawie, że ktoś kiedy tak wam obije ryja, że będziecie musieli chodzić miesiącami po lekarzach. i życze wam abyście mogli na koniec bez pokracznej racjonalizacji spojrzeć sobie prosto w lustro bez wykręcania mordy. z drugiej strony rozumiem was, jesli po serii porażek życiowych miałbyś się brać za "robotę" której nikt normalny by nie chciał - pewnie i tak bym to zrobił, aby przeżyć, a tłumaczenie sobie i innym, że "nie widziales regulaminu to nie masz prawa do prawa jazdy" i tego typu kloaka pseudointelektualna jeśli ma być ostatnią deską ratunku przed alkoholizmem - niech już tak będzie. Jasne mozecie tlumaczyc sobie, ze to co robicie jest uczciwe i potrzebne. Ze jak ktos wpada na 5 minut do sklepu to można sprobować walnąć go na stówę. W tym świecie widocznie muszą być smród, gnój i śmieci, aby docenić to co się ma lub kim się jest. Informacja do osoby, która będzie korzystała z opcji usunięcia tego posta po tym jak oplaciliście taką funkcję - dodatkowe pytanie do ciebie, jak bardzo twoja matka z ojcem musieli być odchyleni od normy, że doszło do syutacji, że jesteś w miejscu w którym jesteś i robisz to co robisz. Właściwie to pytanie do was wszystkich. Miłego dnia i jeszcze raz - gorące życzenia, aby następnym razem wkładając karteczkę wszystko poszło bezboleśnie zgodnie z planem.

aaaa
Inne
@Pracownik APCOA Parking

(usunięte przez administratora) formalista. Ale spokojnie, zycie szybko weryfikuje takich jak ty.

aaaa
Inne

Naprawdę nie życzę ci tego abyś został uznany za złodzieja czy psychopatę ale to jest tylko kwestia czasu, wypadek przy pracy. Załóż sobie taką sytuację na poziomie 0,1% i pomnóż przez ilość mandatów. Ta kasa nie jest warta rehabilitacji. Obyś nie doświadczył STOP CHAM z youtuba, ale w rzeczywistości. 99,9% odpuści, ale ten 0,1% ... będzie za tobą latał z pałką po parkingu i obyś miał wtedy refleks sięgnięcia po gaz czy teleskop czy co tam macie.

LOL
Pracownik
 Pytanie
@aaaa

Wow... Po prostu ŁAŁ. Niby taki ładny pościk bo nawet ortografia jest! A argumenty typu obicie mordy xD. Masz rację. Czasami się boję... Pracować! Bo są ludzie tacy jak ty i tacy którymi mnie szczujesz, że strach pomyśleć co im jeszcze odbije bo nie umieli przeczytać kilka zdań na karteczce. Nie chcę nawet myśleć co się stanie jak jakaś niewinna ekspedientka pomyli się w zamówieniu. Niech się liczy na obicie mordy! Jak śmie wgl marnować czas elyty! Jeśli kiedyś popełnię jakiś błąd na drodze czy to przy parkowaniu czy to w trakcie jazdy to wyobraź sobie że jestem w stanie ponieść konsekwencje swoich działań... Jak? Jak dorosły człowiek. I osoba pełniącą wtedy swoje obowiązki służbowe nie musi się bać że ją opluje, pobije lub zwyzywam. Szalone co nie? Conajmniej jakbym był człowiekiem żyjącym w społeczeństwie a nie w oborze. A typowe zaczepki słowne uga buga ty być gupi alkoholyk sobie odpuść bo cała twoja wypowiedź traci na tym. Chyba że ci wtedy lepiej i jest to dla ciebie czynność terapeutyczna to: be my guest.

Nick
Inne
 Pytanie
@Qashka

Wyjaśnij mi dlaczego wysyłając zdjęcie paragonu jako dowód robienia zakupów jest odmowa?

Klient
Pracownik
@Qashka

Tak klienci ich tworzą, co ty tam namazałeś, ludzie mają gdzieś kontrolerów i robią co mają zrobić, a że czasem się trafi jakaś ludzka menda jako klient to i jako kontroler sie trafi - na pewno częściej.

Konsument
Inne
@Qashka

Parking dla klienta ktory robi zakupy ma byc za darmo i do konca godzin itwarcia sklepu!!!

IWONA
Inne
@Qashka

Biedactwo! No taki bidulek ten kontroler, który pędzi między autami, żeby jak najwięcej mandatów wlepić, że aż mi jest go po prostu żal!

LOL
Pracownik
@IWONA

Nigdy kontrolera nie widziałem żeby biegał między autami. Nie ma potrzeby. Bo ludzi takich jak ty są setki xD

Incognito
Inne
@Qashka

Jeżeli chodzi o ludzi którzy traktują to jako swój parking i zostawiają samochód na x dni to spoko rozumiem, ale nosz ku* nóż sam w kieszeni się otwiera, kiedy zaparkowałem samochód prawidłowo i elegancko mógłbym rzec bo mam zboczenie co do perfekcyjnego parkowania i wku** mnie ludzie jak parkują krzywo albo na dwóch miejscach a niektórzy to jeszcze lepiej ale nie będę się rozwodził nad tym tematem, wracając do meritum co chce przekazać to jak wspomniałem zaparkowałem nienagannie, parkometru i znaków nie zauważyłem bo spieszyłem się a musiałem na chwilę stanąć wlecieć do sklepu po bułkę i coś do picia. Wsiadłem do samochodu i ruszyłem, dopiero po kilku kilometrach od odjechania z parkingu zauważyłem że jakaś (pi**a) włożyła mi ten cholerny świstek... Zatrzymałem się na pierwszym przystanku autobusowym żeby to wyjąć, szybko przeczytałem no i wiadomo że uśmiechnięty nie byłem. Znalazłem numer i zadzwoniłem na infolinię, oczywiście gość powiedział że jak nie mam biletu z parkometru to reklamacji nie uwzględnia i tak czy inaczej będę musiał opłacić wasze wygłupy... Skoro stać was na parkometry, na takich nieudaczników którzy normalnej pracy znaleźć nie potrafią, to zakupicie sobie kamery i weźcie ochroniarza zoo czy innego konio**bce i kto przekroczy dany czas to dopiero wystawiacie wezwanie do zapłaty. A nie ja czy inny szanujący się człowiek będzie tracił 5/10min czasu aż te cholerne parkomaty wydrukują kawałek pieprzonej kartki że tak będzie się kilka minut w sklepie czy sklepach. A czasem bywa i tak że jedna osoba stoi przy parkomacie z dobre 10min bo nie umie obsłużyć tego diabelstwa. Zamiast szukać pieniędzy (czyli kraść w tym przypadku) to byście się do normalnej roboty wzięli a nie w ch** walicie. Z ciepłymi pozdrowieniami wk***wiony klient waszych p**p***nych parkowygłupów. Przemyślcie sobie te kamery bo tylko okradacie ludzi a niestety prawda jest taka że nic wam chamy (bo inaczej powiedzieć nie można) się nie udowodni że kradniecie i jeszcze mordę cieszycie że okradacie na widoku i nikt nic wam nie robi. ✌️

Hert
Pracownik
 Pytanie
@Qashka

A powiedz mi co jeśli dany klient leci wyzywa od jakich tylko można i do bicia się sadzi z łapami ?

ukarana
Inne
@Qashka

zgadzam się, odwołałam się... zobaczymy co dalej.

Karolina
Inne
@Qashka

Sorry ale bredzisz i rozprzestrzeniasz nieprawdę. Zrobiłam tak wysalalm paragon. Nie udało reklamacji bo to że zrobiłam zakupy nie zwalnia mnie z opłaty i nie podlega reklamacji. To jawne (usunięte przez administratora)....

beti
Pracownik
@Qashka

W bardzo ładny sposób przedstawia Pan sytuacje swojej sprawy i myślę ze teraz większośc klientów będzie patrzeć na kontrolerów inaczej. I dziękujemy za tak wyczerpującą podpowiedz jak my klienci mamy sie zachować i postepować. Życzę więcej wyrozumiałych ludzi na swojej drodze.

UK
Inne
 Pytanie
@Qashka

O w mordę, patrzajta ludziska oto znalazł ,się święty łapiduch,, Qashka " ( Skądeś się wziął aniele?). Taki milutki , uprzejmiutki , chętnie pomaga wszystkim wokół - w szczególności ludziom starszym a my klienci, (podlece) zamiast kłaniać mu się w pas ,w podzięce, psy na nim wieszamy i opluwamy go . Posłuchaj ŁAJDAKU ,prawda o tobie i tobie podobnym pieskom parkingowym (wiesz o tym doskonale) jest taka , że jesteście wyszkoleni ( jak psy myśliwskie) do polowania na zabieganych , zamyślonych , bardzo często nie mających bladego pojęcia o konieczności pobrania jakiegoś (usunięte przez administratora), darmowego biletu przed marketem ludzi . W szczególności,. ludzi starszych. Warujecie przyczajeni jak wilki na kogoś kto nieświadomy zagrożenia, postawi auto na okupowanym przez was parkingu i wejdzie choć na 5 minut do sklepu bez tego cholernego świstka i zamiast pouczyć 70 - cio letniego dziadka lub babcię już po dwóch minutach dostają od was przemiły prezent za wycieraczkę. Przestań więc pie----ć i powiedz lepiej jak was szkołą, jakie narzucają wam normy - ile bilecików masz za zadnie - wystawić aby twoi pazerni szefowie byli z ciebie zadowoleni . I jeszcze jedno ŁACHUDRO . Nie wiem ilu ludzi udało ci się skrzywdzić (masz to zapewne głęboko w d--- e ), jednak jestem więcej niż pewny , że doskonale zdajesz sobie sprawę z tego ,iż nie znajdzie się ani jedna osoba pośród wszystkich obdarowanych przez ciebie, która przekroczyła limit godzin darmowego postoju.

Bb
Pracownik
 Pytanie

A jak ci ktoś będzie kazał zabijać reż będziesz zabijał?????

kokon
Pracownik
@Qashka

odradzam wszystkim pracę w tej pseudo firmie

Klientka
Inne
@Qashka

Arogancka odpowiedź "pracownika", co to przyzwoitej pracy nie umie znaleźć! Wstyd i hańba!

Anna
Inne
@Qashka

Dostałam taki mandat i odwołałam się, dostarczając paragon ze sklepu. Oczywiście nie uznają odwołania twierdząc że parkując na ich parkingu zawiera się umowę najmu miejsca parkingowego z którą związany jest OBOWIĄZEK DOKONANIA OPŁATY, aczkolwiek na każdej ich tablicy informacyjnej zawarta jest informacja, że parking dla klientów sklepu do 1,5 h jest darmowy. Nie czytają nawet reklamacji, mają gotową formułkę z odmową która automatycznie wysyłają ludziom zmieniając jedynie dane. Moja znajoma dostała dokładnie taka sama odpowiedz jak moja. (usunięte przez administratora)

tom
Pracownik
@Qashka

Jesteś tylko zwykłym (usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora) kolego. No ale wiem inteligencja chyba nie pozwala zająć jakimś uczciwym zajęciem. Ty masz tylko wystawiać i nic więcej.

Haha
Inne
@Qashka

Nie wiem w jakiej firmie pracujesz ale ja po odesłaniu paragonu z zakupów dostałem wiadomość że to nic nie zmienia a nie pobranie biletu powoduje nalozenie dodatkowej opłaty. Rozumiem że te wypociny zostały napisane po to by ludzie podawali swoje dane osobowe i łatwiej było ich straszyć o zapłatę. Nie dajcie się nabrać czytający. Nie daliście za szybkę nic wam paragon nie pomoże. Nie płacicie i nie podawaj od danych tym (usunięte przez administratora).

Pacjent
Inne
 Pytanie
@Qashka

Dziękujemy za Pana wypowiedź. Brzmi wypisz wymaluj jak z ChatGPT. Tak to nie Paqn wymyślił te parkometry. A brak miejsc przy sklepach wynika między innymi z tego że włodarze miast nie dbają o miejsca parkingowe i wyprzedają na potęgę grnty. To gdzie Ci biedni ludzie mają teraz zaparkować? Chcesz załatwić sprawę z ZUSie, Skarbówce, Urzędzie miasta czy odwiedzić kogoś w Szpitalu TAK W SZPITALU to trzeba teraz zapłacić. Co to za granda. Płacimy teraz w zusie grube pieniądze na ubezpieczenie na lekarzy widmo i jeszcze mamy płacić 3zł za godzinę parkingu pod szpitalem? Jasne że nie często odwiedzamy kogoś w tym szpitalu ale czy to na prawdę wypada?

Apcoa
Pracownik
 Pytanie
@Pacjent

Rozumiem że władzę miasta wybudowały całe miasto swoimi rękami i akurat sobie zapomnieli wybudować miejsc parkingowych? Oczywiście że władzę miasta są winne wielu rzeczy. Lecz względem tego jak wyglądają miasta, równie winni są sami ludzie i patodeweloperzy. Co chwila się buduję bloki, mieszkania, wieżowce. A parkingów brak. Auto nie jest już tylko jedno na rodzinę. 2/3 auta na rodzinę to powoli staję się minimum. Większość miast to asfalt i bruk. Brak miejsc wszędzie wynika też z decyzji szarych ludzi którzy wolą w mieście jeździć autami niż komunikacją miejską. Swoją drogą jakość komunikacji miejskiej również pozostawia wiele do życzenia. Mógłbym tak jeszcze długo wymieniać mniejsze lub większe powody dlaczego jest tak a nie inaczej. Nie zmienia to faktu że wyżywanie się na kontrolerze za całe zło świata jest głupie i niebywale wstrętne. Próby pobicia, opluwanie lub wyzwiska to dla niektórych kontrolerów codzienność. Żyjąc w cywilizowanym kraju takie zachowania powinny być piętnowane, a niestety jest tylko poklask wściekłego tłumu. Osobiście dostałem mandat za brak biletu w komunikacji miejskiej, dostałem mandat za brak biletu parkingowego w mieście, mandat za przekroczenie prędkości. NIGDY. Powtarzam, nigdy. Pracownik wykonujący swoją pracę nie usłyszał złego słowa z mojej strony. No ale widać tak zwany ciul parkingowy i nieuk jak to mnie niektórzy nazywają ma w sobie więcej kultury niż 3/4 ludzi którzy wchodzą ze mną w interakcję. Pozostawiam to każdemu do przemyślenia. Pozdrawiam.

Stolczysław gorszego sortu
Inne
@Qashka

Czytam i wiem jesteś po prostu KATOLIKIEM.... Ta wasza mentalność "jak nie przeczytałeś to nie prowadź pojazdu, jak się dałęś (usunięte przez administratora)to twoja sprawa. My okradniemy ciebie a nasza bozia nam to wybaczy na spowiedzi... Alle luja i do przeodu..

f42
Inne
@Qashka

Totalne brednie. Dostałem z 2 tygodnie temu wezwanie do zapłaty 100 zł. Zaparkowałem pod Medicover, bo miałem wizytę u lekarza. Informacja, że parking tylko dla klientów Medicover, no to zaparkowałem. Ba nawet tam żadnego parkometru nie ma, żeby pobrac bilet. Nonsens. Napisałem tą twoją reklamację, z numerem wezwania do zapłaty, z zrzutem ekranu z aplikacji Medicover, że miałem wizytę u lekarza i byłem uprawniony aby tam stać. Odrzucona, nie ma podstaw. Banda (usunięte przez administratora). Nie zaplaciłem tego i nie zaplacę, a i jeszcze na Uokik robię zgłoszenie.

Mizol
Inne
@Qashka

Co ty pieprzysz wysłałem kopie paragonu bo nie wiedziałem o darmowych biletach i że jest płatny nie przyjęli reklamacji trzeba iść do sądu

Apcoa
Pracodawca
@f42

Wszystko zależy od regulaminu obowiązującego na parkingu i od informacji na wezwaniu.

Pi
Inne
@Qashka

Nie ściemniaj. Pisanie odwołania to podanie swoich danych na tacy i za darmo. Nie zgłaszać reklamacji i nie płacić. Niech płacą za pozyskanie danych i za sprawę w sądzie. Mają małe szanse na wygraną a muszą stracić czas i pieniądze. Jeśli by chcieli grać uczciwie to zainstalowaliby szlabany , ale wtedy nie byłoby wyskakiwania z krzaków i wsadzanie za szybę "mandatów" i nieuczciwych pieniążków. p.s. nigdy nie dostałem "opłaty" ale widzę jak polujecie na nienależne opłaty.

Szlabany
Inne
@Pi

Wstawić wszędzie szlabany, wszędzie słupki, łańcuchy... Bo jesteście jak Trzoda chlewna i jak nie będzie fizycznej przeszkody to wleziecie wszędzie ile by znaków zakaz wjazdu, parkowania lub wstępu nie było. Jesteście jak (usunięte przez administratora) Za takie parkingi i inne tego typu atrakcje powinno być wam wstyd! Ale o czym ja mówię, (usunięte przez administratora) nie ma wstydu czy jakichkolwiek refleksji. (usunięte przez administratora) musi iść do przodu byle się nażreć. Nie pozdrawiam.

A
Inne
@Qashka

Nie jest prawdą, że dołączenie paragonu ze sklepu gwarantuje uznanie reklamacji. W odpowiedzi na moja reklamację napisano, że dokonywanie zakupów nie jest to podstawa do jakichkolwiek roszczeń. " Umowę najmu" zawiera się z właścicielem parkingu a nie ze sklepem. Tragedia, człowiek się zapomni na 5 minut i już papier za szybą. Ja rozumiem że każdy chce zarobić, ale takie żerowanie na ludziach to przesada.

Maciej
Inne
@Qashka

Totalne bzdury pisane pod dyktando pracodawcy. Miałem już do czynienia z kilkoma firmami od obsługi parkingu i APCOA to zdecydowanie najgorsza z nich.

Don
Inne
@Qashka

1. Żeby pracować w firmie APCOA (lub podobnej) to trzeba mieć wykształcenie i rozum nie na miejscu. 2. Synku znajdź normalną pracę, bo ktoś cię rozpozna i włoży ci coś (kamień) za stłuczoną szybę. 3. Wszystkie tłumaczenia tych (usunięte przez administratora)((usunięte przez administratora)) są taki same - dla dobra Lidla przecież to robią. To może wcale nie korzystać z parkingu Lidla, jechać do innego sklepu bez pułapek dla klientów.

Co Ty p*******sz apkoła
Inne
 Pytanie
@Qashka

Zbieracie opłaty od ludzi, którzy stają na 20 minut, mimo, że parking jest bezpłatny do 1,5-3 h i twierdzicie, że to po to aby nie zostawiali aut na Waszych parkingach po 24 h. Tłumaczenie żałosne, firma żałosna, a opłat od Was nie powinno się płacić, ani do niczego się przyznawać. Skoro Wy działacie nieuczciwie to poszkodawani Waszymi "opłatami dodatkowymi" powinni Wam również nic nie płacić. Zresztą chciałbym zobaczyć jak coś w sądzie wygrywacie, bo póki co to widziałem tylko jak na Was karę nałożono za (kto by się spodziewał?) nieuczciwe praktyki względem konsumenta.

Robert Szmigielski
Inne
@Qashka

Widziałem (usunięte przez administratora)akcje takich firm jak Pańska w Wielkiej Brytanii. Nic innego poza legalnym okradanie ludzi nie robicie

Byq
Inne
@Qashka

Guzik prawda Ci wszyscy wspaniali kontrolerzy tacy dobroduszni doradzają reklamacjie uzasadniając że jak robiło się zakupy w danym sklepie i prześlę się paragon umorzą????w odpowiedzi od tej firmy otrzymaliśmy że paragon i robienie zakupów nie jest powodem do uznania reklamacji, robicie z siebie dobrych a rzeczywistości patrzycie jak by tylko kogoś uwalić i nabijać kasę wg jak nisko społecznie trzeba upaść by się zatrudnić do tak gównianej roboty choćby nie wiem jak była platna????

Oburzona
Inne
@Qashka

Wysłałam wezwanie i paragon i coooo.... Muszę zapłacić przez to że się rozgadałam z 4latkiem tłumacząc dlaczego dziewczynka z zespołem Downa jest niegrzeczna. Wszystko bym zrozumiała że nie mam paragonu ale mam paragon. Po prostu banda (usunięte przez administratora) naciągaczy. Będę się starała unikać już parkingów z logo tej firmy...

Japix
Inne

Czasami warto się zamknąć bo nie zna się niczyjej historii. Ludzie w tej pracy to też często osoby które muszą opłacić rachunki czy dać dzieciom jeść a są przyciśnięte do ściany przez życie więc biorą taka prace jaka im się trafia. Ale najlepiej zwyzywać i mieć pretensje o wszystko. Czasami warto użyć myślenia,że kontroler to też człowiek który ma swoje życie i też musi zjesc czy zapłacić zobowiązania.

ToJa
Inne
@Rozżalony klient

Niewiedza nie zwalnia z obowiązku przestrzegania regulaminu

Ktosik
Pracownik
@Daro64

Jestem na zleceniu, nie umowie o pracę za taką kase nie będę się użerał.

nlc
Inne
 Pytanie
@Qashka

Piszesz że można reklamować ? Czuję w Twoim tekście naiwność małolata, spróbuj sam w swojej firmie zwrócić się z reklamacją. odpiszę Tobie tak przez niezauważenie nie zapłaciłem za parking, otrzymałem karę na 95zł. Reklamowałem załączając paragon za sklepu. I co ? W nosie mnie mają, naiwność moja została skarcona. Nikt tam tego nie czyta i nie bierze pod uwagę. Ale jeszcze jestem naiwny i piszę o drugą reklamacja z potwierdzeniem zakupu z karty biedronka .

Zostaw merytoryczną opinię o APCOA Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w APCOA Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy APCOA Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 187.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w APCOA Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 171, z czego 9 to opinie pozytywne, 67 to opinie negatywne, a 95 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy APCOA Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w APCOA Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

APCOA Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii