Opinie o Compensa
Szanowni Państwo, ilość skrajnie negatywnych wpisów nt. firmy jest bardzo duża. Jednak strasznie ciężko się połapać w wielu odpowiedziach, które czasami jeśli nie są sprzeczne, to z pewnością niejasne. Np. ubolewanie kogoś anonimowego, że na umowie-zlecenie pracuje tu kilka lat. Zakładam, że to nie jest praktyka każdego działu? Prośba o info o pracę np. w Warszawie - obsługa roszczeń/świadczeń/likwidacja świadczeń. (usunięte przez administratora) Czy stan faktyczny bywa w przypadku tej firmy inny niż w ogłoszeniu, na rozmowie kwalifikacyjnej? Czy ktoś może ogólnie skomentować pracę w tym dziale ( nie pytam nawet o stawki co do zł) ale ogólną atmosferę, warunki pracy ?
Sprzeczność wynika z niesprawiedliwego traktowania. Na tym samym stanowisku każdy może zarabiać inaczej, mieć inna umowę itp. Likwidacja roszczeń nie jest wyjątkiem. Nadgodziny jak łaskawie zaplaca za nie to rozliczenie jest kwartalne. Dowiedzieliśmy się o zmianie dopiero w dniu wpływu pensji. Jak zobaczylismy że nie zapłacili za nadgodziny to łaskawie powiedzieli. Nie dowiesz się niczego co dotyczy Ciebie i twojego zespołu. O wszwlkich zmianach będziesz poinformowany z opóźnieniem "zmiana jest od zeszłego pon. ale mówię wam teraz bo zapomnialam" Najlepiej jak będziesz się siedzial cicho, pracował beż wytchnienia i nie zadawał pytań. Dodatkowo przygotuj się na notoryczne obgadywanie i obsmiewanie. Ci co zarabiają lepiej śmieją się z tych którym płacą mniej. Pracy jest ogromna ilość. Więcej niż można wykonać. Każdy wykonuje te same obowiazki a różnica w pensji potrafi wynieść od kilkuset do nawet powyżej tysiąca za to samo! Dla jednych brakuje budżetu na podwyżkę a dla drugich jest. W kuchni nie ma herbaty, cukru dopiero od niedawna jest ekspres do kawy. Firma nie zapewnia szklanek, noży, widelcy. To co ludzie przynieśli to jest. Dodatkowym minusem jest przerwa. Jak wyjdziesz np do sklepu i odbijesz się na bramkach to odlicza się to z czasu pracy. Robi sie niedoczas. Przerwa nie zlicza się oddzielnie. To co obiecują ma się nijak do stanu faktycznego.
Z czego wynika Twoje pytanie? Aplikowałeś może na stanowisko likwidatora w Warszawie w ostatnim czasie? Pytam, gdyż byłem w Compensa na rozmowie na likwidatora ponad miesiąc temu i do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Już samo to pokazuje jaki jest stosunek pracodawcy do pracowników.
Dzień dobry, cześć! Dziękujemy za pytanie i zainteresowanie naszą ofertą. Informacja nt. formy współpracy umieszczana jest każdorazowo w ogłoszeniu (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie itp.). Dodatkowo, szczegóły dotyczące zatrudnienia omawiamy podczas spotkania rekrutacyjnego. W przypadku współpracy w zespołach likwidacji szkód zagranicznych i obsługi roszczeń oferujemy umowę o pracę. Jeśli jesteś zainteresowany/-a szczegółami dotyczącymi pracy w konkretnych zespołach, prosimy o bezpośredni kontakt z nami w wiadomości na adres hr.komunikacja@compensa.pl.
Każda opinia jest prawdziwa, większość zespołów jest fajna, jedna Pani kierownik super. Druga zwalnia tego kogo nie lubi. Mobbing się zdarza ze strony dwóch osób. Większość ludzi na stanowisku wyższym niż szeregowy nic nie robi. Siedzą i grają w gry na telefonie, albo przeglądają Zalando. Trzeba pilnować wypłat bo często się mylą na niekorzyść pracownika. Ludzie są nierówno traktowani.
Potwierdzam:) nie traćcie czasu na aplikacje. Firma nie dba o pracownika, a wynagrodzenie jest poniżej krytyki.
Wcale nie powinny dziwić mnie w 100% negatywne opinie na temat tej firmy. Niby międzynarodowa firma, a płacą jak w budżetówce. Tym bardziej nie doceniają pracowników z bardzo długim stażem, ogromną wiedzą i dużą decyzyjnością płacą 2 razy mniej niż nowo zatrudnionym osobą. Skandal!! Od dłuższego czasu firma nie odnosi się na goworku odnośnie negatywnych komentarzy pokazując, że taki stan (usunięte przez administratora) w organizacji im odpowiada :) (usunięte przez administratora) w wypłacaniu wynagrodzeń są również akceptowana praktyka. Ci co piszą tutaj na forum są bardzo odważni i szczerzy opisując patologie VIG :) Niech te opinie będą przestrogą dla kandydatów, żeby nie tracili czasu na aplikowanie najgorszego pracodawcy branży ubezpieczeniowej.
Czy osoby, który były na rozmowie kwalifikacyjnej, mogłyby podać jakieś rady odnośnie rekrutacji do Compensa? Na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy na stanowisko Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży?
Nie ma co się spinać. W compensie szukają kandydatów „na gwałt”. Przede wszystkim od razu wynegocjuj warunki zatrudnienia czyli oczekiwania finansowe i umowe o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym.
Negocjuj twardo. Ludzi brakuje a kasę na dzień dobry proponują marna, dasz radę wyczuć czy maja parcie żeby zatrudnić, duża rotacja jest więc jest szansa na dobra stawkę. Maja poczucie ze za najniższa każdy do nich przyjdzie bo są „COMPENSA”.
Rekrutacja do oddzialu w Krakowie nieprzyjemna. Dyrektor nie przygotował sie do rozmowy, nie zapoznał się z CV. Miałam wrażenie, że mnie nie słucha, bo przekręcał to co mówiłam. To co bylo zawarte w ogłoszeniu nie zgadzało się z tym co mówił na rozmowie. Propozycja 3500 brutto dla osoby z 5-letnim doświadczeniem w ubezpieczeniach. Nie podjęłabym pracy za żadne pieniądze.
Poza pytaniami o doświadczenie, padły pytania o nadgodziny, wiek, czy mam rodzinę, dzieci itd.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Już jest! Nowy Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2020”. A w nim, rekordowa liczba, blisko 1 958 przykładów dobrych praktyk z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju. W 19.edycji Raportu nie mogło zabraknąć praktyk Compensy. Tu również został pobity rekord. Tym razem nasz indywidualny. W zestawieniu uwzględnionych zostało aż 12 praktyk Compensy. Jedna w kategorii: prawa człowieka, osiem praktyk z zakresu pracy, dwie innowacje w kategorii: zagadnienia konsumenckie i jedna związana z zaangażowaniem społecznym i rozwojem społeczności lokalnej. Przyjrzyjmy się bliżej całej „12”.
Procedura antymobbingowa.
Procedura określa zasady przeciwdziałania mobbingowi. To sposób postępowania w przypadku pojawienia się tego zjawiska w firmie, prosty sposób składania skarg oraz przejrzysty tryb postępowania i rozpatrywania tych skarg.
Kategoria: Prawa człowieka.
Praktyka uwzględniona również w 17. Raporcie z 2018 roku.
KIWI – platforma komunikacji wewnętrznej.
Komunikacja, dzielenie się wiedzą na Wallu i w grupach dyskusyjnych, owocne dyskusje na czacie, tworzenie wydarzeń firmowych, dostęp do dokumentów. Wszystko w jednym miejscu, na przyjaznej platformie komunikacyjnej. KIWI to owoc dialogu w Compensie.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy
Praktyka uwzględniona również w 17. Raporcie z 2018 roku.
Aktywność sportowa połączona z akcjami charytatywnymi.
Promujemy aktywność fizyczną wśród Pracowników i łączymy ją z działaniem dla dobra innych. Przykład? W 2020 roku zorganizowaliśmy cykl treningów online i na bazie frekwencji przekazaliśmy środki finansowe dla Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki Sarcoma. W ramach sezonu rowerowego przeprowadziliśmy dwa etapy charytatywne i przejechane kilometry przełożyliśmy na wsparcie finansowe Stowarzyszenia.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy
Akcja #zdolnizdalnie.
W ramach tej akcji zapewniliśmy Pracownikom bezpłatną pomoc psychologiczną. Wykorzystaliśmy również platformę KIWI do przekazywania cennych porad i organizowania konkursów. Wszystko dla ducha i ciała z work-life balance w tle.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy
COMPEtentni na start – program wdrożeniowy.
Dla nowych Koleżanek i Kolegów mamy dedykowany program wdrożeniowy. Rozpoczyna go dzień szkoleniowy, podczas którego wprowadzamy Nowych Pracowników w świat ubezpieczeń w Compensie. Każdy nowy Pracownik otrzymuje opiekuna tzw. „buddiego” w pierwszych tygodniach pracy.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy
Praktyka uwzględniona również w 17. Raporcie z 2018 roku.
COMPEtentni w praktyce – program praktyk letnich.
Teoria nigdy nie zastąpi nauki w praktyce. Dlatego w okresie wakacyjnym współpracujemy z Praktykantami. W ramach praktyki (2-3 miesiące) można nabyć bezcenne doświadczenie i zrealizować własny mini projekt.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy
Awareness dla bezpieczeństwa informacji.
Program wspierający bezpieczeństwo przepływających danych. W jaki sposób? Poprzez udostępnianie infografik ostrzegających o zagrożeniach przetwarzania informacji oraz specjalne szkolenia. Wyłapujemy kampanie phishingowe, wspólnie neutralizujemy spam i scam.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy
Świąteczne akcje charytatywne.
Ponad 100 Pracowników zaangażowało się w „Szlachetną Paczkę 2020”, w ramach której pomogliśmy trzem Rodzinom. Równolegle przeprowadziliśmy akcję charytatywną podczas wysyłki kart świątecznych do naszych Partnerów biznesowych. Każdy adresat kartki miał możliwość wybrania jednej z trzech organizacji, która dzięki temu otrzymała od Compensy wsparcie finansowe.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy
Webinary dla Pracowników – coś dla ciała i ducha.
Nieleniwe piątki z fizjoterapeutą i webinar work-life balance z psychologiem. To dwa cykle, które przeprowadziliśmy w 2020 roku. Techniki relaksacji i sposoby radzenia sobie ze stresem – takiej wiedzy nigdy za wiele. Szczególnie podczas pracy zdalnej.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy
Samodzielna likwidacja szkód.
Uproszczenie i skrócenie procesu likwidacji, doceniane przez Klientów i rynek. Dowodem na to są nagrody w konkursach innowacyjnych. Po zgłoszeniu szkody, system dokonuje weryfikacji i podejmuje decyzję przekazania sprawy na ścieżkę samodzielnej likwidacji. Klient robi zdjęcia szkody, załącza niezbędne dokumenty i w ciągu 72h otrzymuje odszkodowanie.
Kategoria: Zagadnienia konsumenckie
Telemedycyna w ubezpieczeniu zdrowotnym.
Konsultacja z lekarzem bez wychodzenia z domu. Rozwiązanie wdrożone już w 2019 roku, które w czasie pandemii stało się niezwykle popularne. Główna zaleta? Krótki czas oczekiwania. pediatra, internista do 2h, a specjalista do 3 dni.
Kategoria: Zagadnienia konsumenckie
Bezpieczna Autostrada.
Tak nazywa się ogólnopolska kampania społeczna na rzecz poprawy bezpieczeństwa. Na autostradach i drogach szybkiego ruchu. Ważnym elementem kampanii oprócz zwiększania świadomości o bezpieczeństwie jest praktyczna nauka zasad udzielania pierwszej pomocy. W 2020 roku działaliśmy online.
Kategoria: Zaangażowania społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Praktyka uwzględniona również w 17. Raporcie z 2018 roku.
Po przeczytaniu 12 praktyk mam pytanie – ile razy od 2018 r. została przez Compensa zastosowana procedura antymobbingowa?
Procedura antymobbingowa. Procedura określa zasady przeciwdziałania mobbingowi. To sposób postępowania w przypadku pojawienia się tego zjawiska w firmie, prosty sposób składania skarg oraz przejrzysty tryb postępowania i rozpatrywania tych skarg. Kategoria: Prawa człowieka. Praktyka uwzględniona również w 17. Raporcie z 2018 roku. Śmiać się chce, pracowałam w Ostrołęce, zgłosiłam sprawę do Kadr opisałam szczegółowo co się działo w Ostrołęce i Płocku - zero reakcji, zero odpowiedzialności, zero rozwiązania. Po miesiącu zrezygnowałam z pracy...nikt za to nie odpowiedział. NIKT. I to jest poważna firma, poważna korporacja - szok.
Szanowna Pani, uprzejmie informujemy, że wnikliwie analizujemy zgłoszoną przez Pani sprawę. Wkrótce wrócimy ze szczegółowymi informacjami.
To dla Compensa nowość, Bo przez wiele lat mobbowali ludzi w oddziale Katowice, szczególnie w likwidacji szkód i nikt z tym nic nie robił, kierownictwo wolało zamiatać problem pod dywan, lub wpływać na pracowników aby się zwalniali, wykorzystywanie czasu pracy pracownika do tego stopnia , iż musiał deklarować że w trakcie nadgodzin nie pracuje w firmie, tylko jest prywatnie i odpoczywa :) hokus-pokus i brak nadgodzin.
Do walki z mobbingiem Compensy przekonać się nie da i nic z tym nie zrobią, ale walczcie o wynagrodzenie za Wasze nadgodziny! Te oświadczenia, że w trakcie nadgodzin nie wykonuje się pracy na rzecz pracodawcy, do których podpisywania zmusza Compensa, są całkowicie bezprawne! Zgłaszajcie sprawy do Państwowej Inspekcji Pracy i walczcie o Wasze pieniądze! Jest ewidencja, są dane w systemach, bez problemu wykażecie, że pracowaliście na rzecz Compensa i nie dostaliście za to złamanego grosza. Takie działanie firmy jest bezprawne i obrzydliwe w stosunku do pracowników.
W compensie jest legalne pozwolenie na (usunięte przez administratora). Doskonałym przykładem jest historia pewnej osoby z długim stażem w firmie. Poszła na zwolnienie lekarskie to pod jej nieobecność osoby z zespołu śmiały się z choroby pracownika i obrażały życząc jak najgorzej. Robili to mobberzy i co najgorzej w obecności przełożonego. Szef nic w ogóle nie zareagował! Niestety mobberzy w tym zespole są naczelnymi konfidentami i mają doskonałe układy z dyrekcją przez to czują się bezkarni. Po tym zdarzeniu nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą!
Trochę o procedurze antymobbingowej,a właściwie jej braku - w Compensa pracuje dyrektor R, która jest znana w całej firmie między innymi z tego, że do swoich pracowników mówi: jak ci się nie podoba, to (usunięte przez administratora) do Biedronki. Byłem zdziwiony zaczynając prace w Compensa, że firma trzyma takiego mobbera, który nawet nie kryje się z tym co robi. Dopiero później zrozumiałem, że to sposób zarządzania w firmie, a nie wyjątek. Jest wielu byłych pracowników, którzy nie korzystają z Luxmedu w Alejach Jerozolimskich 162, bo nie są w stanie wjeśc do budynku, w którym kiedyś pracowali. Ostatnio odesłałem potencjalnego kandydata na profil firmy na gowork, nie złożył cv.
Procedura antymobbingowa w ogóle nie jest przestrzegana Wręcz przeciwnie jest legalne pozwolenie na (usunięte przez administratora)a dyrektorzy departamentów przymykają oko na takie zachowania. Największą hipokryzją jest to że współtwórcą jest naczelna (usunięte przez administratora)w firmie Pani R.
Bardzo nie polecam pracy w Compensie z wielu powodu: 1. Skąpe benefity. Potrącenie do karty Multisport w wysokości 110 zł, opieka medyczna 20 potrącenia.Dofinansowanie do języków obcych tylko dla pracowników, którzy na co dzień używają języka i tylko co mają umowę na czas nieokreślony. 2. Warunki zatrudnienia. Umowę na czas nieokreślony dostajesz tylko po 3 latach pracy. 3. Brak dodatków socjalnych. Zapomnij o dofinansowaniu "czasów pod gruszą", dodatków świątecznych. Firma zamiast pieniędzy woli na święta dać butelkę wina i czekoladę. Dno dna. 4. Żenująca kultura organizacyjna. Procedura antymobbingowa jest tylko na papierze. W firmie jest legalne pozwolenie na mobbing. 5. Brak herbaty i talerzy w kuchni. 6. Tragiczny onboarding nowych pracowników. Zamiast szkoleń wprowadzających w strukturę firmy i poznanie produktów, przychodzisz pierwszy dzień do działu HR a potem przełożony cię zabiera. 7. Słabe wynagrodzenia. Średnia pensja w compensie to powyżej 4000 brutto. Brak premii miesięcznych i kwartalnym. Dostajesz tylko roczną. 8. Brak podwyżek. Bardzo ignoranckie podejście do inflacji. Firma ma gdzieś inflacje i w ogóle nie wspiera pracowników. Nie dostajesz dofinansowania na prąd, bilet komunikacji miejskiej, paliwo. Dosłownie zero wsparcia. 9. Olbrzymia rotacja świadczy o tym jaka (usunięte przez administratora) kultura organizacyjna panuje. 10. To, że jest firmą międzynarodową nie świadczy o prestiżu i wysokich zarobkach. Compensa to nie prestiż tylko ŻENADA! Aplikujcie tylko wtedy, jeśli chcecie się czegoś nauczyć. Maksymalnie rok można wytrzymać, potem uciekać :))
To, że firma nie szanuje nowych pracowników i legalne pozwolenie na (usunięte przez administratora).
A z rzeczy potrzebnych jako umiejętności lub kwalifikacje do innych miejsc pracy? cokolwiek się znajdzie?
Nie wiem jak nazwać ta firmę inaczej niż dno. 4000 brutto, brak premii, brak awansów, brak podwyżek, brak premii świątecznych. O wszystko w tej firmie się trzeba prosić inaczej niż się nie dostanie. Generalnie nie polecam, nie doceniają pracowników
Pierwszy raz od 5 lat pracy zawodowej nie otrzymałam dodatku świątecznego. Wstyd!! Firma niby ma dobre wyniki finansowe nie jest skłonna do dawania podwyżek inflacyjnych pracownikom. Od kilku lat jest olbrzymia rotacja. Zamiast inwestować w rozwój pracowników i dawać po okresie próbnym umowę na czas nieokreślony to wolą zatrudniać nowe osoby, które i tak nie wytrzymują. Te wasze żenujące prezenty świąteczne tj. wino to lepie sami sobie weźcie i świętujcie w zaciszu jak robicie z pracowników idiotów, którzy harują dla idei. Drodzy kandydacie jeśli chcecie aplikować do Compensy to najpierw przeczytajcie wszystkie opinie negatywne, bo są w 100% prawdziwe. Nie licz na żaden rozwój, dobre pieniądze. Niby międzynarodowa firma to w spółkach skarbu Państwa zarobisz więcej niż TU.
zamiast premii na swieta w postaci pieniedzy dostaliscie butelke wina? a wczesniej przez tyle lat to jaka kwote dostawaliscie ?
Dokładnie w tym roku zamiast kasy butelka wina. W zeszłym roku przed świętami dostawało się połowę premii rocznej. W poprzednich latach dostawało się 300 zł dodatku świątecznego.
Od dawna dają wino. Kiedyś to czasem wcześniej premia wpadła (nie mylić z świadczeniem świątecznym) a w tym roku premia nie została wypłacona, nadgodzin też nie pozwolili robić (tzn. robić można ale nie zapłacą za nie). W domach pracujemy na własnym sprzęcie. Nie ma żadnych dodatków do prądu itp. Niby mniej się wydaje na dojazd do pracy ale za to sa większe rachunki za prąd w domach.
Nie polecam pracy w tej firmie, jestes na pierwszej linii frontu z klientem i nie masz wynagrodzenia, ktore odpowiada twoim umiejetnosci - jest to 22zl brutto po ponad 2 latach oracy w tym... tej organizacji, sprzęt w stanie tragicznym na którym pracujesz, brak umowy o pracę, absolutnie zadnych dodatków. Praca cala dobę.
Czy ktoś życzliwy byłby w stanie podać mi numer do HR/księgowości? Jestem byłym pracownikiem i potrzebuje pilnie się skontaktować. E-mail:nucky[a]op.pl
Praca w dziale assistance to (usunięte przez administratora) Brak podwyżek, rozwoju, brak umów o pracę!!!! Oferty na umowę o pracę jak już się łaskawie pojawią to mniej godne niż w sklepach spożywczych dla kasjerów. I na koniec postawa dyrektorów, prezesów. Podejście do pracownika, że jak Wam coś nie pasuje to możecie odejść, otworzymy nowy oddział w Płocku (oczywiście za najniższą krajową). Żałosne postępowanie jak dla kogoś kto ma tak wielkie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi. Jeśli kiedykolwiek ktoś z czytających poczuje się bezużyteczny to niech pomyśli, że wyższa kadra kierownicza od kilku lat nic nie może, nie ma budżetu, nie ma niczego na podwyżki i godne podejście do pracownika no aż żal jacy oni biedni w tej firmie. Plusy to w zasadzie tylko i wyłącznie kierownicy i menadżerowie, wszystko wyżej nadaje się tylko i wyłącznie do pośredniaka.
Zdecydowanie się z tym zgadzam. Pracujesz za wszystkie działy w święta, nocy i weekendy, zarabiasz najniższa krajowa, uzerasz się z klientami, a jak się rozchorujesz to... to możesz nie przyjść do pracy i nie mieć zapłacone. Całe życie na dwóch śmieciówkach, zaraz większość się zwolni
Zdecydowanie jedna z gorszych firm ubezpieczeniowych, jeśli chodzi o płace i zatrudnienie. Stawka godzinowa w wysokości najniższej krajowej, praca po 200-230h w miesiącu. Noce, weekendy, święta, brak możliwości zatrudnienia na Umowę o Pracę
A czy praca po godzinach, weekendy i święta płatna według kodeksu pracy czyli więcej niż normalne stawki?
Według czego? XD Przecież tu prawie nikt nie ma umowy o pracę, dodatkowo płatna? Jak wyrobisz premie, to masz dodatkowa płatne weekendy, swieta etc. Premia do wyrobienia poza sezonem mało prawdopodobna.
Jeżeli chodzi o pracę w comoensie odnośnie działu CC oraz ASS, to praca za najniższa stawkę godzinową, premia uznaniowa nie jest do wyrobienia poza sezonem, ciagle reklamacje na brak możliwości dodzwonienia się, brak umow o pracę, brak podwyżek. Pracowałem w tych dwóch działach, nie polecam. Konkurencja na początek proponuję umowę o pracę i stawkę 50% większą.
Prawda. CC I ASS to dwa działy, które mają reprezentować firmę a ludziom juz sie po prostu nie chce za te pieniądze wieczna rotacja pracowników, brak stabilnych warunków zatrudnienia od 4-5 lat. Nie polecam
Przedstawiona poniżej opinia na temat firmy Compensa jest błędna po wyjaśnieniu całej sprawy odnośnie blokowania dowodu rejestracyjnego przez p.Zajac zostało błędne wygenerowanie z systemu Firma Compensa pomogła załatwić wszystkie formalności wobec powyższym wpis zostanie usunięty Oceniam firmę Compensa na poziomie oceny 5 Polecam rzetelna Firma
Dla wszystkich użytkowników pojazdów którzy płacą OC Compensa bez uprawnień zatrzymuje dowód elektronicznie Pracownik p.Zajac blokuje dowód rejestracyjny elektroniczne Skandal na cały świat łamanie prawa przez firmę Ubezpieczeniową Compensa
Po 5 latach pracy brak możliwości przejścia na umowę o pracę bo firma nie ma pieniędzy. Wolą zainwestować w nowego pracownika, którego trzeba wdrażać w obsługę klienta niż inwestować w doświadczone osoby. W ciągu ostatnich 4 lat zespół rozrósł się 4 krotnie, ale dalej w tym samym czasie mogą być maksymalnie dwie osoby na przerwie, wiec zapomnijcie o jakimkolwiek odpoczynku w ciągu 12h zmiany. No ale ekspres do kawy jest. Nawet dwa
Pracujesz 5 lat w compensie praktycznir bez podwyżki, na zleceniu w dwóch spółkach... brak możliwości rozwoju, 1zl więcej niż najniższa krajowa, ale uwaga, wstawili ekspres w ubiegłym roku...
Firma ma gdzieś inflacje, więc zaczęłam intensywnie szukać nowej pracy. Moja pensja nauczycielska w tej firmie to jeden wielki wstyd! Musiałam wziąć pożyczkę, żeby związać koniec z końcem.
Pewnie Compensa usunie ta opinie , jak kilka innych poniżej a powinna wyciągnąć wnioski. Jeśli ktoś ma ochotę zafundować sobie załamanie nerwowe, to może zatrudnić się w dziale rozpatrywania roszczeń polis życiowych, w Warszawie. Toksyczny klimat. Panie (bo to głównie żeński skład) obgadują siebie nawzajem, co jeszcze bardziej przykre, nie tylko szeregowi pracownicy. Pani G jest histeryczną osobą.Nie nadaje się w ogóle na koordynatora zespołu. Wypisuje histeryczne maile indywidualnie albo do całego zespołu z wykrzyknikami, czerwoną czcionką. Potrafi dzwonić mnóstwo razy dziennie z histerią o rzeczy, które kierownik, czy koordynator powinie zdmuchnąć i iść dalej. Szkolenie jest chaotyczne i nieprzemyślane a następnie są pretensje o nieodpowiednie wykonanie poleceń. Wszelkie próby rozmów o sytuacji spotkają się z ... wypowiedzeniem ze strony pracodawcy. Siedzenie po godzinach jest normą, ale nie warto - nikt tego nie zauważy, bo to jest takie oczywiste, że niezauważalne. Podsumowując, jeżeli ktoś lubi pracować z kijem i krzykiem nad głową, nie rusza go praca z kijem nad głową, chaos toksyczne środowisko, śmiało może się zatrudnić. W zespole można było tez usłyszeć, że nie jedna osoba nie wytrzymała tego "klimatu". W związku z powyższym nie polecam pracy w tym miejscu.
Dziękujemy za pozostawioną opinię. Każdą z nich dokładnie analizujemy i staramy się odpowiadać na bieżąco. Chcielibyśmy się dokładnie przyjrzeć opisanej przez Panią/Pana sytuacji dotyczącej pracy w Compensie. W celu wyjaśnienia całej sprawy, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z nami w wiadomości e-mail na: hr.komunikacja@compensa.pl. Pozdrawiamy.
KK. raczej nie liczyłabym na nic w związku z kontaktem z HR. W spółce majątkowej jest podobnie. Kiedyś pracownicy zgłaszali problemy na rozmowach z HR przy odejściu z pracy, więc rozmów zaniechano. Problem pracy po godzinach jest znany – jest ewidencja czasu pracy – od lat nic z tym nie zrobiono - poza tymi bezprawnymi oświadczeniami, które musi podpisać pracownik.
Podobno moja sprawa była konsultowana z kadrami i jedynym rozwiązaniem okazało się zakończenie współpracy. Czyżbym została wprowadzona w błąd? (pytanie retoryczne). Wasze zainteresowanie jest żadne a odpowiedzi tutaj tak szablonowe, że z daleka widać - nawet nie chciało wam się dostosować formy grzecznościowej. Nie mam ani sił, ani ochoty poświęcać zdrowia i czasu na toksyczną atmosferę stworzoną przez grupę sfrustrowanych kobiet.
To prawda. Można wiele pisać o warunkach i atmosferze w tym miejscu - od plotek i bałaganu po fałszywe zagrania typu "porozmawiajmy", żeby uśpić czujność a potem znienacka sytuacja zmienia się o 360 stopni i już nie ma rozmowy, jest postawienie przed faktem dokonanym. Bez konkretnego powodu. Chyba, że powodem nazywamy chorobę i uczciwość pracownika względem zaistniałej sytuacji, chęć znalezienia rozwiązania. Takie postępowanie wiele mówi o ludziach pracujących w tym miejscu i warunkach tam panujących. Podsumowując - szkoda czasu.
Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu na wspomniany e-mail: hr.komunikacja@compensa.pl. Chcielibyśmy wyjaśnić sytuację i porozmawiać na temat Pani doświadczenia związanego z pracą w Compensie. W bezpośredniej wymianie wiadomości, rozmowie będziemy mogli odnieść się do opisywanej przez Panią sytuacji. Nasz Dział HR został już poinformowany o możliwości kontaktu z Pani strony i chętnie wyjaśni wszelkie wątpliwości. Pozdrawiamy.
Taka sytuacja ma miejsce w tym dziale od lat. Dwa lata temu były przeprowadzone rozmowy z pracownikami HR. W ciągu roku odeszło z działu 12 osób. Jakie wnioski zostały wysunięte przez HR po przeprowadzeniu rozmów z tymi osobami? Serdecznie proszę o odpowiedź
Raczej niewiele. Podczas mojej ostatniej rozmowy w tej firmie dyrekcja poinformowała mnie, że z ww koordynatorem współpraca trwa już 20 lat i nie zostanie zamieniona na mnie (jakbym tego oczekiwała). Tak więc w dziale jest pełna zgoda na obecny stan rzeczy. Najwyraźniej Compense stać na taką rotację pracowników. Nie spodziewałabym się cudów. Oby ta dyskusja chociaż przestrzegła innych w co się pakują.
bardzo współczuję. Po Twoim poście widzę, że lata mijają, a podejście do pracowników w Compensa pozostało bez zmian. Mnie też przełożona z Compensa prawie codziennie „motywowała” do szukania nowej pracy. Udało się i pracuję teraz w bardziej przyjaznym miejscu. Powodzenia KK, teraz będzie już tylko lepiej!
Historia KK jest wstrząsająca. Czy możecie powiedzieć, czy rozliczono każde draństwo, które spotkało KK i innych pracowników? Czy Compensa cokolwiek zrobiła w sprawie, aby rozliczyć panią G?
Skład nie zmienia się od lat chyba że sami zechą odejść jeśli o to pytasz. Podejście firmy czy też firm bo obecnie nie można w zaden sposób liczyć na 1 umowę nie zmienia się wogóle. Tylko puste obietnice i manipulacyjne zagrania przełożonych by dać jeszcze trochę czasu to będzie lepiej a tak naprawdę jeżeli się zgodzisz bo chcesz dostrzec człowieka w przełożonym i mu uwierzysz popełnisz tylko błąd, bo dla niego ugłaskanie milymi slówkami oznacza że sprawa jest już zalatwiona, a jak wrócisz po jakimś czasue z tematem bedzie robił to samo. W pracy tu nie licz na docenienie, podwyżkę czy cokolwiek, bo jak powiesz czego oczekujesz będą Ci mówić że uwaga "nie mają pieniędzy na podwyżki" a nastepnego dnia otrzymujesz maila od samego prezesa do wsyzskich pracowników z opisem jak to firma bije swoje rekordy, albo jak to wymienione zostały najbardzie wyekspoatowane samochody służbowe dyrektorów na takie z wyższego segmentu, bo w końcu są tak bardzo w rozjazdach i muszą dojeżdżać na spotkania... w czasie pandemii i spotkań online... Mozna by powiedziec ze kazdy mierzy własną miarą i nie wszysto musi być znane dla pracowników, ale gdy naprawdę dostajesz tego tyou informacje i widzisz taką hipokryzję od samej góry to sam chyba możesz ocenic w jaki sposób mogą podchodzić do problematycznych spraw.
Potwierdzam! Praca w tym dziale to jeden wielki dramat. Wcale się nie dziwię, że jest tam olbrzymia rotacja. Szkolenia to wielki chaos, tylko wielka łaska.
Dziękuję za odpowiedź. Pełne zaskoczenie, że w XXI wieku firma może dopuszczać, aby pracownicy byli tak traktowani przez przełożonych. Procedura antymobbingowa, którą tak się Compensa chwali, najwyrażniej jest tylko na pokaz.
Dziękujemy za podzielenie się opinią na temat szkoleń. Zwrócimy jeszcze większą uwagę na proces onboardingu i szkoleń wstępnych.
można wiedzieć w jakim miejscu? również po mału się rozglądam ,ale na jakiekolwiek forum jakiegokolwiek pracodawcy nie wejdę to zastaję tylko negatywne opinie :(
Nie wiem, czy ta osoba Ci odpisze, ale ogólnie ludzie z Compensa uciekają do brokerów, innych ubezpieczycieli, czy do pewnej dużej duńskiej firmy przewozowej na trzy litery, która już chyba ze 20 osób podebrała z Compensa. Myślę, że nie trudno znaleźć lepszą firmę. Gdyby u konkurencji było gorzej, to ludzie by nie uciekali z Compensa. Takich pań jak G. jest w Compensa dużo, np. pani R., przy której G. to anioł.
Z ciekawości weszłam żeby poczytać opinie o Compensie i jestem w szoku... Oczywiście są kwestie z którymi się zgadzam, ale osobiście nie uważam żeby było tam aż "tak źle"... Nie jest to pracodawca, który zapewni Ci milionowy dochód to na pewno, ale jak zaczynasz swoją karierę sporo możesz się w tej firmie nauczyć... Czy pracownicy z Compensy uciekają? może, ale jest to tendencja przejawiająca się wśród wszystkich pracodawców z tego sektora. Nie chce pisać "na siłę" czegoś dobrego bo to nie o to chodzi, prawda jest taka, że jeśli sam nie spróbujesz to się nie przekonasz....Ścieżki z Compensą rozeszły nam się już jakiś czas temu i nawiązując jeszcze do któryś z powyższych odpowiedzi - HR przeprowadził ze mną pożegnalną rozmowę, czy wnioski z niej zostały przekazane dalej? tego już nie wiem. Być może zostanę "zlinczowana" przez niezadowolonych byłych pracowników....W Internecie jeśli ktoś coś pisze to tylko źle, dobrze się nie pisze... Dlaczego? tego nie wie
Jeśli oczekujesz hejtu, to chyba nie tutaj. Sama znam kilka osób, które swoją pracę w Compensa ocenią poprawnie. Ale ja i wiele osób źle oceniają Compensa jako pracodawcę i mają prawo do swojej opinii. Myślę, że wiele komentarzy wynika po prostu z tego, że Ci ludzie chcą coś zmienić i chcą, aby zarząd i HR przestały ignorować albo usłyszały co się dzieje w Compensa. Tak jak napisałam, takich Pań jak G. jest kilka i nie musisz pod nimi pracować, aby widzieć i słyszeć co robią oraz jak się zachowują wobec swoich podwładnych.
Bo piszą tylko niezadowoleni. Taka prawda. Jak napiszesz na GoWork, że dobry pracodawca, to Cię tutaj zakrzyczą. Ja akurat jestem zadowolonym byłym pracownikiem. Odeszłam, bo postanowiłam zmienić branże - w ubezpieczeniach nie czułam się ok. Dużo się w Compensa nauczyłam i poznałam super ludzi. Wkurzają mnie te hejtujące opinie = to źle, tamto fatalnie - jak Ci źle, to idź i poszukaj nowej pracy! Zobacz ile jesteś wart na rynku. Najłatwiej jest jęczeć. Kto Ci tu każe siedzieć???
Wątek dotyczy mobbingu, więc piszą ludzie, ktorzy albo doświadczyli (usunięte przez administratora)albo byli jego świadkami...
@Anka " jak Ci źle, to idź i poszukaj nowej pracy! Zobacz ile jesteś wart na rynku. Najłatwiej jest jęczeć. Kto Ci tu każe siedzieć???" O typowe komunikaty otrzymywane od przełożonych w Compensa, w każdym dziale. I taką o to właśnie naukę i doświadczenie można wyciągnąć z Comepnsy. Tylko. Przecież i tak nie jesteś nic wart, po co jęczysz.
Skoro HR i zarząd ignorują to co się wyprawia w firmie, to może czas zacząć pisać do PIP albo do centrali w Wiedniu!
Witam pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Rzeczoznawca mobilny może ktoś napisać coś o tym stanowisku jak zarobki atmosfera czy dają auto służbowe? itp
Pracowałem tam jeszcze niedawno, jeden z oddziałów Compensy w mazowieckim. (usunięte przez administratora) toksyczna atmosfera, kłótnie rodzinne na oczach pracowników (tak pracują tam małżeństwa i byłe małżeństwa w jednym budynku) Dyrektor wiecznie poszukujący pracowników pod pretekstem rozwoju firmy a tak naprawdę nie zatrudniający odpowiedniej ilości osób aby zaoszczędzić i napchać sobie kieszenie. Zamiast tego spychanie na pracowników ponadnormatywnych obowiązków i prac z innych działów. W efekcie zostawanie po godzinach pracy bezpłatnie wykonując obowiązki kilku stanowisk to norma. Pensja podstawowa na poziomie minimalnej krajowej bez względu czy pracujesz 8godzin czy siedzisz po 10-12. i czy wykonujesz swoje obowiązki czy kogoś jeszcze. Dlatego jeśli lubisz siedzieć w pracy po godzinach bez żadnej motywacji finansowej, jeśli lubisz kierownictwo, dla którego twój czas z rodziną to największy wróg korporacji, jeśli lubisz pracować za 2-3 osoby za minimalną krajową i jeśli nie interesuje cie jakakolwiek możliwość awansu nawet z kilkunastoletnim stażem w branży, ta praca jest dla Ciebie.
Dzień Dobry. Mamy kilka oddziałów w województwie mazowieckim. Bardzo prosimy o kontakt na: compensa.rekrutacja@compensa.pl w celu przekazania większej ilości szczegółów. Wtedy będziemy mogli przyjrzeć się sprawie i odpowiedzieć bezpośrednio.
@compensa po prostu weźcie się za nadgodziny w tym miejscu pracy, brak podwyżek, ciągłe wrzaski i spychanie nadmiernej ilości obowiązków na jedna osobę.
Firma promuje się na międzynarodową potężną korporacje ale jest dużo rzeczy pokazujących brak dobrego Employer Brandingu. 1. Brak kawy, herbaty, ekspresów do kawy i talerzy w kuchni. Organizacja rodem (usunięte przez administratora) 2. Bardzo ubogie benefity pozapłacowe. Za multisporta jest potrącane ok 110 zł z wynagrodzenia. Dofinansowanie do studiów i języków tylko ci co mają umowę na czas nieokreślony i tylko dla dyrektorów! 3. Brak dofinansowania do „czasów pod gruszą” dodatków świątecznych. 4. Nowi pracownicy którzy przychodzą do biura nie są wspierani przez HR. W ogóle nie dostają wskazówek na początek tylko przychodzą w ciemno do biura, podpisują papiery i idą do swojego boxu. Traktowanie jak intruza. 5. Bardzo chaotyczne szkolenia wprowadzające. BHP bardzo na odwal. Szkolenia systemowo- produktowe nie istnieją. Absurdem jest to, że nowi pracownicy nie są oprowadzani przez całe biuro, żeby łatwo mogli się zaklimatyzować. Dramat! Jedno jest pewne. Pokazujecie jacy wy jesteście nieatrakcyjnym pracodawcą :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Compensa?
Zobacz opinie na temat firmy Compensa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Compensa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 57, z czego 1 to opinie pozytywne, 46 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Compensa?
Kandydaci do pracy w Compensa napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.