Paczka niedostarczona z powodu "błędnego adresu", gdzie zarówno w systemie DPD jak i u nadającego paczkę dane były poprawne. Kurier nie odebrał żadnego z kilku telefonów, żadnej próby doręczenia nie było (pracuję z domu w związku z czym odebranie paczki to nie problem). Paczka magazynowana przez kolejne dwa dni, mimo informacji uzyskanej na infolinii, że zostanie dostarczona w następnym dniu roboczym. Dodatkowo, na fakturze od operatora sieci komórkowej dodatkowe koszty; jak się okazało - koszt za połączenie z infolinią DPD. Nie dość, że płatna - o czym konsument nie jest poinformowany po wybraniu tego numeru, to dodatkowo dodzwonić się trudniej niż do Papieża - przetrzymują ponad 20 minut z jakimś pseudo botem. Najprawdopodobniej jest to specjalna zagrywka w celu nabicia wyższych opłat za połączenie. Nie dość, że firma sama w sobie jest nieprofesjonalna i nierzetelna, to naciągają konsumenta zmuszonego do kontaktu z nimi przez PŁATNĄ infolinię. Poniżej krytyki.
Kurier komunikuje się jak (usunięte przez administratora) podwórkowe. Mówi, że dzwoniłem, nikt nie otwierał, jeśli potrzebujesz paczki, idź do mnie i odbierz. Nazwisko kuriera Dariusz 796280322. Nie można poprosić o pozostawienie przesyłki w biurze lub w automacie pocztowym, usługa nie działa.
Firma z której usług korzystałam przez kilkanaście lat i była solidna, od paru miesięcy chodzi konkretnie o oddział w Gliwicach jest koszmarem. Przesyłki kurierskie mimo,iż w esemesie przesłnym do adresata przez DPD jest podane imię i nr telefonu kuriera w celu uzgodnienia ram czasowych dostarczenia przesyłki. Kurierzy nie odbierają telefonu, nie fatygują się ażeby dostarczyć opłaconą za ich usługę przesyłkę, natomiast beztrosko informują swojego pracodawcę, że klienta nie było w domu, co w moim przypadku jest bzdurą, ponieważ dla przykładu w ubiegły piątek od godziny 8.00 do godz 19 00 byłam uwięziona w domu w oczekiwaniu na paczkę, zero informacji na sms. O godz 19tej weszłam na stronę śledzenia paczki a tam informacja ,iz kurier o godz 18,46 nie zastał mnie w domu. Paczka była bardzo istotna, niestety nie mogłam odebrać jej z oddziału, ponieważ nie wiem czy tam dotarła, nadto infolinia DPD i odziały czynne są do godziny 19.00 Skandal. Dzisiaj ponownie otrzymalam sms z DPD o dostarczeniu w dniu dzisiejszym wskazanej przesyłki, kurier telefonu nie odbiera, tracę bezsensownie czas na łaskawe pojawienie się zaznaczam opłaconego kuriera i co? Nic, tkwię w domu, a miałam wiele spraw do załatwienia. Telefon z interwencją do centrali nic nie dał, konsultant wskazał o braku obowiązku odbierania telefonu przez kuriera, więc po co podają ten kontakt? Konsultant zobowiązał się do kontaktu z kurierem, który miał zatelefonować do mnie odnośnie ram czasowych dostarczenia paczki, mija 5h i cisza. Jeszcze jedno DPD w sms wskazuje o płatności za pobraniem kartą,niestety nigdy nie mogłam tego zrobić, ponieważ kurierzy nie mieli przy sobie czytnika karty. Reasumując, DPD przestało szanować klientów z których przecież utrzymują firmę, nie szanują czasu klienta, KLIENT DLA DPD JEST FRAJEREM, KTORY POWIERZYŁ IM I OPŁACIŁ USŁUGĘ, KTÓREJ NIE CHCE IM SIĘ WYKONAĆ. KASA SIĘ ZGADZA,A TY FRAJERZE SPADAJ Tak powinno brzmieć nowe motto DPD. Takie potraktowanie mnie jako klienta nie pozostanie bez echa, na mediach spolecznościowych będę przestrzegała przyszłych klientów przed DPD, szczególnie oddziałem Gliwice. Wg świętej zasady marketingu " jeden zadowolony klient, to 30 nowych klientów, niezadowolony minus 100 potencjalnych Jolanta Lewicka
Czekałam w domu paczkę od DPD - (kurier) przez cały dzień. Zadzwonił w drzwi, otworzyłam drzwi, nikt nie przyszedł na moje piętro. Poszłam na dół szukać waszego KURIERA, jednak jego oczywiście już tam nie było. Kilka minut później dostałam mail że będzie próba jutro. Ten kurier nie odbierał telefon, sam do mnie też nie zadzwonił jak był pod domem! Dla czego? Dlaczego mu telefon? I to nie wszystko, bo jeszcze 15 min po tym dostałam mail że moja przesyłka oddana do punktu nadań! Dlaczego?????? Po co wybierz dostawę przez kuriera, jeżeli on nic nie robi? Żeby co? Oddał paczkę do punktu nadań? Po co taka firma nie profesjonalna? Po co oferujecie usługi których nie możecie gwarantować?!! kurier Artur 506297284 Dane tego kuriera
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dziadowska firma dodzwonić się do nich graniczy z cudem a kontakt telefoniczny z kurierem zerowy
Dlaczego kurier nie dzwoni do odbiorcy skoro jest w posiadaniu telefonu .Miałam dostać płatną przesyłkę ale wypadł mi niespodziewany wyjazd. Pieniądze zostawiłam u córki , gdybym została powiadomiona o dostawie ona by zapłaciła .A kurier oczywiście zrobił zwrot bo po co się wysilać i zadzwonić ,beznadziejna firma i widzę po opiniach że nie tylko ja nie zadowolona ale wielu innych klientów.
Tragedia. Od dwóch tygodni dostawca nie dostarcza paczek. GPS bez trudu pokazuje nasz adres. Nawet nie próbuje ich dostarczać. Ustawia próba doręczenia nie udana i na w dupce. Co lepsze pisałam SMS że jestem w domu i czekam na paczki. (Koleżanka mieszkająca 2bloki dalej otrzymuje je bez problemu)
Obłsuga na infolinie dla Klientów DPD to istna porażka, kobieta która jest opiekunem Klienta, obraża swoich klientów i arogancko odpowiada na każde pytanie. Po prostu wstyd i żenada,że nikt nie sprawdza jak zachowują się pracownicy. Po 7 latach umowy dpd rozwiązuję z tym dziadostwem
The worst service ever in my opinion. Couriers do not call and come at any time. You should sit and wait all day at home. In case of an error contacting support is difficult and the bot is so annoying and not helpful slowly repeating the full package number each time
Porażka, ta firma nie powinna istnieć! Próba dostarczenia paczki tylko i wyłącznie przez kontakt telefoniczny. Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny nie odbierzemy telefonu od kuriera, paczka zawróci... Kurierzy są już tak przepracowani, że nie próbują zapukać lub zadzwonić na domofon... To nie powinna być firma kurierska. Już dawno po urojonej pandemii, lecz zasady które są na rękę niektórym lepiej pozostawić. Żenada
The shop didnt put whole address from the order and not the full info got into DPD. Instead of inform me - DPD waited for 3 days to send me an email that address is invalid. I have changed that and now I need to wait additional 2 days fro new delivery. Slow, weak and unprofessional delivery.
Przekazałam bardzo dobrze zapakowany telewizor do wysyłki. Kurier go zniszczył tak, że nadawał się jedynie do utylizacji. Nie wiem czy po nim skakał czy jak to się stało. Czy ktoś mi oddał pieniądze? Nie. Zabezpieczyli się regulaminami itp. Ktoś mi niszczy moją własność i ma to w nosie. Jak nie firma to sam kurier powinien za to zwrócić pieniądze i to nie małe.
Firma zapytała o formę doręczenia mojej przesylki. Wybrałam opcję dostarczenia do domu. Jednocześnie wysłałam do firmy sms że będę w domu po godz. 14.00. O godz 11 z minutami otrzymałam wiadomość sms od kuriera że byl u mnie w domu i nikogo nie zastalali i ze przesyłka będzie do odebrania w punkcie nadawczym pdp podal adres. Zadzwoniłam do kuriera o godz 12.00 o powiedziałam żeby mi przywiózł paczke bo jestem juz w domu. Stwierdzil ze tego nie zrobi i się bezczelnie rozlaczyl. Odebralam paczke w ich punkcie z bólem nogi i teraz wszystkim ktorzy mają mieć przesylki nadane przez dpd odradzam i nie polecam tej dziadowskiej firmy.
Kurier nie ma obowiązku umawiać się z klientem na konkretną godzinę bo jest to nie realne . Ludzie myślą że kurier ma tylko ich paczkę i oni są najważniejsi
Firma erdo co robi wszystko na (usunięte przez administratora) paczek nie odbierają,reklamacji nie uznają. Tylko oni mają rację, najgorsza firma kurierska jaka może być w tym kraju. Chcesz mieć problem to wysyłaj paczkę tą pseudo firmą kurierską. Nie polecam
Dwa dni podrząd kurier nie dostarcza przesyłki. Podaje że odbiorcy nie było-wierutne kłamstwa. Nie korzystać z ich usług.
Tragedia. Pracownicy na infolini DPD chamscy, wredni. Kurier Dominik jeżdżący w Sierakowie to wogole tragedia. Kod przesyłki do odbioru miałam, a on kliknął że nie mam nie wydał mi paczki i paczka wróciła do nadawcy. Zgłosiłam to na infolinię tragedia totalna. Najgorsza firma
Bardzo dziękuję firmie dpd za przesłanie umowy po 3 latach od jej podpisania i po półtora roku od zaprzestania tam pracy. Także świetna zetelna firma, jak ktoś chce zniszczyć sobie życie i wpaść w długi, polecam jak najbardziej!
Kurier nie dzwoni, zostawia przesyłki gdziekolwiek bez porozumienia z odbiorcą, zaznaczając, że przesyłka została odebrana. Zero jakiegokolwiek kontaktu. Próba ustalenia, gdzie znajduje się przesyłka, trwa 5 dni. Utrudniony kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Nie podają informacji, mimo, że określają czas, do kiedy sprawa zostanie wyjaśniona. Brak telefonu do kuriera. Kurier ma przyjechać wyjaśnić, gdzie jest przesyłka, po czym ponownie się nie pojawia i nie dzwoni. Ponowna próba kontaktu z Biurem Obsługi, gdy w końcu dowiaduję się, gdzie zostawiona została moja przesyłka, przy czym kurier kłamie, że ustalił to ze mną. Zresztą nie po raz pierwszy. Przesyłka zostawiona w krzakach, brudna, uszkodzona, zalana deszczem odnajduje się po 5 dniach! Firma kurierska umywa ręce. Innym razem ponownie zostawiona przesyłka bez kontaktu i uzgodnienia ze mną - Ważne dokumenty - dowód rejestracyjny samochodu pozostawiony w skrzynce - bez jakiejkolwiek informacji!!!
Nie ma gorszej firmy przewozowej w Polsce. Róbcie zrzuty ekranu z systemu, ponieważ DPD podmienia faktyczny status przesyłki w przypadku reklamacji. Kurierzy notorycznie nie dostarczają przesyłek, a następnie wskazują rzekomą nieobecność odbiorcy.
BRAK POSZANOWANIA PACZEK . PACZKA PRZYSZŁA DO MNIE JAK BY WYJETA ZE ŚMIETNIKA NIGDY JUŻ NIE ZAMÓWIE DPD NIE POLECAM NIKOMU
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 155.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.